BTS

Just For Profile

نظرسنجی

بچهه هاا میکس انیمههه ناروتو دوس میدارینن بزارممم؟؟یا اگه کسی ندیدهه میخوادد ببینه چجوریههع انیمه ش بزارم میکساشووو؟؟

ناروتو؟؟ اوممممم دوستم تا حالا ده بار گفته ببین من حوصله نمیکنم😂😂😂
دنییییی نصف عمرتت به فناسسسسسسس یعنیییی خیلیییی باحالهههههههه با اینکهه زیادههه ولی به عشق ساسکهه همه شو میدیدمم,حالا بزارم یانهه؟؟
بزار اونی بزاااااااااااااررررررررررررررر خیلی خوفه^^ من عاشقشم ^^ بزاری فدات می شم اونی^^
چشمممم پیشولممممم 5شنبهه میزارممم فردا هم کلاس دارمم هم میخوام واسه بچه ها عکس بزارممم,من عاشق ساسکههه همممم😭😭😭 توچیی 
متنفرررم ازش^^
انیو دنن!

ایگگوووو چراا یاسممم؟؟برای دنن,یاس 7تاحاضرر زدههه
منم همینطور اونی^^ اشکال نداره اونی جونم هر وقت تونستی بزار من منتظرش می مونم^^
فدایی تووو پیشولل'راستییی دنی پرف عوض کردهه الان جمع بنگتن جمعهه نظر ندادین چراا بهه دنییییی؟؟
اصلا از عاشقان شیطانی بزار


از اونممم براتت میزارمم منن خودمم ندیدمم اینی که میگیی ولیی چشمممممم براتو عاشقان شیطانی میزارمم
ووواای عاشقان شیطانییییییییییییی *-* خدای من خیلی خوبه *-* من مرگ می شم باهاش
اوکییی پسسس عاشقان شیطانیی هم میزارمم,چند قسمتعهه من موخام ببینمشش
میسیووو^^
منحرفانست^^!!!

انیمه رو میگییی ؟؟اگه اونهه که از اسمشش مشخصهه
سوبارو ک تھ.رجى* نامجون،لایتو جیمین
کى موافقھھھ؟؟


منن ندیدمممم انیمهههه رووو😭😭😭😭 چند قسمتههه یاسسس؟؟؟
2فصل12تا فصل سومشم میاد


اوووو چههه کمههههه,5شنبه نگاش موکونممم
ھھھھھ

اینن ههه به معناییی خندسس ایاااا؟
اوھوم

یا30 یا40😂😂😂, کهه اینتورررررر پسسسس من هرچی دیدم طولانیی بوددد
سلام یاسمنم با ی دستگاه دیگه
سلاممپ یاسممم تو اومدییی بایددد برمم منن😭😭😭😭😭
کسی هست🤨
یاسمم بچه ها میرن سایت جیکوکک برو اونجاات من8به بعد میامم
پاندا کونگ فوکار؟؟؟؟!!!!!!😂😂😂😂😂😂
ارههههه مننن کلا بیشتر از فیلمم برنامه کودک میبینمم
اونی عاشق پروفایل دنا شدم 
اخه خودم می خواستم یه وب واسه هوپی بسازم
ارههه خلییی قشنگههه,کامنتت بینا نمیدونمم کوجا رفت میخواستم جواب بدمم بهشش کهه نوش جونتتتتتتتتتت به جا منمم بوخوررر
اونی تو بیلبورده
اونیی تو بیلبوردههه??
عاشقتم ینی✋
منم عاشق انیمیشنم
مننن انمیشن برنامع کودک انینهه همه رو نگا موکونمم
😂😂😂😂
منظورم کامنت مبیناس
کامنت دادد میرم شامم اومدمم جواب بدمم دستم رو چی خوردد کامنتشو نبود دیگهه
جای یاسی و پیشول و شادی خالیه واقعا الان
ارههه یادیمم از یونگییی مننن بوکونیددددو خوببب,نفسیی هممم همینجوررر
اونی گلی من دارم میرم 
فردا و پس فردا هم هست yeeeeeees🙌🙌🙌🙌🙌🙌
انیووو👋👋👋
باشهههه مانجینممممم منتظرتممم فردااا,انیووووو 
یه لحظه فقط الان دیگه میرم
فوضولیم گلید پیشول دقیقا کیه؟؟
فضوللل کییی بودیییی تووو😂😂😂😂😂😂



































پیشول همون جیکوکهه اسم مستعارش پیشولهه
😂😂😂😂😂
پیشول جیکوکههههه😂😂😂😂😂
نهههه جیکوک پیشولههه
Ok فعلا انیووو😂😂
شاید دوباره ان شدم حالا 
انیییوووو مانجینمممم تونستیی بیاا
اومدم مادوتاییم فقط؟
سلامم مبیناا به گمونممم اهنگ اولیو گوشیدم خوب بود😀😀😀
مگه میشه اد شران قشنگ نخونه؟
ایگووووو مننن ی بلیبررررمم ,تقربی 7سالههه
تو چی چی ای؟
به طرفدارای جاستین بیبر میگن بلیبر
واقعن؟یکی از دوستای منم هم بلیبره هم آرمی چه خوب دوتا دوست شبیه به هم دارم
ارهههه دیگهههه 7ماه ارمی و7سال بلیبررر😂😂😂,ایگووو خوبههه پسسسس
نمیدونم چی بگم کاشکی بقیه هم بیان
ام ان میخوامم
ایگووو مننن همه شونووو موخامممممم شادیی پیشولل یونگی یاس ملی نفسی باز مانیی بوودد الان رفت جیسوگمم موخاممم
رشته دانشگاهی تو و جیسوگ چیه؟
جیسوگگ فک کنم ریاضیی منن فنی حرفه ای خوندمم
جیسوگ اگه اشتبا نکنم داره به کامنتاش جواب میده من هنوز کامل باهاش آشنا نشدم و نمیتونم باهاش خودمونی حرف بزنم
ایگوو اگه اینتورر باشهه کامنتامو جواب میدهه پسس,جیسوگ خیلییییی ماههه وخوبههه یکم کامنت بدییی یختتت اب میشهه ولش نمیکنی(منن خودمم اینجوریممم یهو 20یا30تا کامنت یهو میفرستمم براششش😂😂😂میمونه بخندهه یا گریهه کنه)
پس از دستت چی میکشه این دختر
ارههه الانن اینجوررر نمیکنمم چونن درس دارهه منتظرم امتحاناش تموم بشههه😂😂😂
دیشب بحثمون گرمتر بود الان اصن نمیدونم چی بگم توام اینطوری ای؟
دیشب اخههه بیشتررر بودیممم هر کی ی چییی میگفتت بحث داغ بوددد الانن مادوتاییم به علاوه ی سایهه 
سایه کیه؟مگه دونفر نیستیم؟
اخههه من مثلا خودم تنهاا باشممم میزنه حاضر در سایت صفر نفرر,سایهه دوستاییم که کامنتت نمیدنن
اون یکی رفت دیگهع بیچاره فک کنم احساس خفگی میکرد چون مارو نمیشناخت
ارهه فک کتممم😝😝
اونی اگه کار داری یا فردا زود بیدار میشی برو تعارف نکنیا
فدای ت.وو
اونی رفتی؟بی خبر؟
Hello
من همین الان اومدم
هاییی
من موخام زنده بیلبورد بیبینم😁😁😁😁😁😁
اوریننن از کوجا نگا موکونیی؟؟از یوتت؟؟
آیییگگگگووووو مبینا جونیم هس
به به😎😎😎
کسی نیس؟
تق تق تق صاب خونه آبجی جونیم........
سلاممم ابجییی خوشگلمم
ای وای اونننننننننننننننننننننننننننننی کجایی دیگه بیشتر از این صبر نمیکنم رفتمااا
میانههه مبینا جونن یه هو ت ابم برد
اوه آبجی ۴ نفر تو سایتن یکیش منم🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻
ایگووووو ارهه بقیهعع کین.نمیدونم
پروفایلم🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
جِمِن شههههههه
آبجی اینجا من یهو ۳۰ تا پیام میدم
😂😂😂😂😂😂
ایگووووووو درستهههه اینجا مثل منییی
فک کنم سرت شلوغه اونی خوشگله
شبت بخیر
ببحشیدددخوابم بوه بوووو الان بیدارشدم
اووونننننییییی اودیا؟
😴😴😴😴
خو من میحرفم اومدی جواب بده
تا یکم حال جیسوگ رو درک کنی😂🤣😂🤣
رفتم حموم
موهام شونه کردم
خشکشم کردم
اتاقم یه ۴ دقه لازم داره تا کامل مرتب شه خخخخ
الانم نشسم😬😬😬
....



منن که عشق میکنمم با کامنتتتت جیسوگم چون امتحان داره نمیرسهه جواب بدهه
اونی حاظرین در سایت الان سه نفرن
منم ۱۰ تا پیام دادم مضرب ۳۰ هست 😂😂😂😂
ساعتم ۲۳ و ۲۸ هس
تیگوووو😂😂😂😂
اونی اومدی 
ما پشت در بودیم😂😂
ببخشیددد دیکهههه یهو خوابمم بروو
آبجی برو بخواب 
عصریم بیرون بودی خستته
شب بخیر آبجی جونیم
فدابیی توو واقعات دیگهه نمیکشمم بیشتر بنوننمم
هی اونی خوشگله اینوری؟
سلاممم مبینااا جونمم خوبیی تووو؟؟من اینور من اونوررر من همهه ور هستمممم
راحت شدم منو از سردرگمی در آوردی والا دیشب که رفته بودی یه لحظه نگران شدم حالت که خوبه؟بیشتر بخواب دیگه آجی اگه خسته ای بگو خستم، من رفع زحمت میکنم دیگه. به همین آسونی
نههه مبینااا جونممم گاهی وقتاا اینتورر میشمم یهو میخوابم بعد ی نیم ساعت بیدار میشمممم,حالممم خوبهههه توو چطوریی؟
چه باحال
چی کار میکنی؟من که طبق معمول آخر هفته هیچکی خونه نیستو تنهام
ایگووو دارممم ابنبات چوبیی میخورمم(از اون گرداییی هست که وی تو عکسا تو دهنشهه از اوناا)الهیییی تنهااا چرااااااا؟؟؟؟؟ی بار دیگه داشتم با دوستم چت میکردمم یهو وسطش خوابمم برددد بعد گوشیم روشن بود برا دوستم میزد انلاینن ولی چون خواب بودم جواب نمیدادم کههه,بعددد که از خوابب بیدار شدمم با سیلی از اس ام اس روبرو شدممم
آبنبات چوبی؟چرا گفتی دهنمو آب انداختی
من تنهام دیگه حتی مامانم بعضی موقعا بهم میگه تنها از وقیم که با شماها چت میکنم میگه تنهایی داشت خفت میکرد نه؟
ایگووووو ببخشید طعم شمم سیبهه ترشمم هستت(😈😈اون روی دیگم) داشت کار به قهر میکشیدددد ناموسااا تا ی روزی سرسنگین بوددد باهامم😂😂😂,نههه دیگههه به مامانتت بوگووو ی عالمممم دوست خوب دارمم تنهاا نیستمم
مامانم اعتماد نداره اصلا و عبدا تا صد ساله دیگم بگم بهش باز میگه اینا پسرن
ایگووووو مادراستت دیگررر اخههه پسرر اینتوررر دیدیییی؟؟؟مثلاااا این یونگیی که اینقد قربون صدقه وی میرهه یا یاسس  پسر باشیمممم بعد قربون صدقه ی پسررر دیگههه ای بریمممم؟؟؟حیف نمیشهه وگرنهه مثل جیسوگ عکس زیرخاکیی ازخودم میذاشتمم براتون ببینینن دخترمم
من که میدنم دختری باز شروع شد این بحثه
راستی روز معلممامونم تبریک
نههه دیگهههه میانهه نمیگگمممممم,ارهههههه روززز معلمم مبارککککک👏👏👏👏👏🎂🎂🎂🌹🌹
راستی این ایموجی هارو از کجا میگیرین؟
مننن با گوشییی میامم همیشههه دیگهه خوددشش ایموجیی دارهه تاحالا با کامپیوترمم نیومدممم از بچه هایی که کامپوترر دارنن بایدد پرسیدد
آهان مرسی
از کجا فهمیدی با کامپیوتر میام؟بوخدا اگه صدای کامپیوتر نبود حتما بیلبوردو میدیدم
ایگووووو حسس شششمممم,منن نمیدونستمم چیتووو باید انلاینن دیددددد 😭😭😭😭😭😭😭,وگرنههه دیشب میدیدمم 
ام ان گفت که تو یوتیوب میشه دید
والااا مننن هر چیی رفتمممم نشدددد😭😭,مبیناا جونن میانههه مننن یی کارییی دارمم تا11 نهایتت 11و10 تموم میشهههه میامممم ببخشیددد
اینکه ببخشید نداره برو عزیزم منم میرم درس بخونم
سلاممم مبینا جون خوبیی؟؟؟؟باشش بروو درسساتوو بوخوننن موفقق باشییییی
سلام اونی خوبیی؟
کارت تموم شدهههه؟؟
سلامم مانییی جونن ارههه راسس 11تموم شدمم😂😂
سلام بچه ها و Ooony جون 🤗🤗🤗
صبح مایل به ظهرتون بخیر😊
من که امروز کلی ذوق زدم بیلبورد رو ببینم😁😁😁
سلاممم ملیناا جوونن فداییی تو تو خوبییی,اخ نگوووو من هی سرمو گرم میکنممم تا ساعت6 بشههه 😀😀😀
آهههههههه
من بعدازظهر باید برم بیرون نمیتونم همون ساعت بیلبوردو ببینم😭😭😭😭😭
ایگووووووووو چنقدرزرر بددددددددددددد😭😭😭😭😭
سلااااام ملی 
صبحت بخیر👋👋👋
برا مللل
خب 4نفریم من رفتم درس بخونم ولی نخوندم داشتم وب گردی میکردم هر وقت مامانم اومد منم میرم
ایگوووو فدایییی داریییی مبینااا😂😂
 عاشقتم ینی مبینا👍👍👍👍👍
بوخوداااااااااا منمممم
سلام مانی و ملی عزیز خوبین راستی من کجا برم بیلبوردو ببینم؟
شبکهه من وتوو ساعت6 وروز جمعه ساعت3
اونی فرش قرمزشم پخش میکنن یا فقط خود مراسمه
فک کنمم فقط مراسمم اکه فرش قرمزمم باشه کهه اوررر دوززز میکنمم
خودم میدونم منوتو میده ولی کجا تلپ شم؟خونه همسایه؟فامیلامونم نزدیک نیستن
ایگوووووو الهییییییی😭😭😭😭😭اکهه نزدیکک بودییی میگفتمم بیاا پیشش خودمم
من که از منوتو می بینم مبینا ولی یوتیوب حتما میزاره اگه بری تو سایت ibighit یا بیلبورد ۲۰۱۹ به احتمال زیاد
برااا مبینااااا,متشکررر اززز توضیحتتت ملییی جونمم
آره دیروز گفت فرش قرمزم هست تازه یه گروه هم رفتن اونجا زنده مساحبه کردن😁
وایییییییییییییییی نگوووووووووووووووووو❤❤❤❤هارتمممم فرش قرمزمم هستتت,اور دوزز نکنممممم خیلیههه,هستیننن بچه هااااا
آقا من دارم با دوستم در مورد بیلبورد میحرفم ببخشید اصن یادم رفت با شما بودم
ایگوووووو ماروو یادتت رفتتت؟؟؟اشکاللل ندارههه😭😭😭
اقاا من میخواستمم برم خونهه اقوام تلپ شمم فهمیدم من وتوشونن قطعهههههههههععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بچه ها یه سری عکس و فیلم از بیلبورد دیشب اومده بیرون
کوجااااا؟؟؟؟تو تلل؟؟
آره الان داشتم تلگرامم رو نگاه می کردم دیدم
مننننن تللللل ندارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تفف به اسن شانسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من هستما شما حرف بزنین من نمیتونم همزمان دو تا کار انجام بدم
منن حالممم بدههه میرمم ظهر میام بچه ها ساعتای 2 ایناا 
چرا اونی حالت بده؟
 فهمیدم امروز نمیشه بیلبوردو ببینمم حالم گرفته شدد انگار روم ی سطل اب سردد ریختن ی حال بدی دارم
اشکال ندارههه عزیزم منم تکلیفم معلوم نی
هییی روزگااررررر نامردد😭😭
راستی آهنگ shape of you از ed-sheeran با sorry از جاستین بیبر خیلی خوبه واقعا و Ooony من یه تاپ خریدم روش عکس جاستینه و نوشت
 He is my boy friend😅😅😅
مننن جاستینن همه شونوو دوس دارمم ساریشمم واقعاا خوبه و اهنگ as love aa you love meاین اهنگگوو که عاشقشمم,ایگووووووووو منمم میخواممم خوببب
Oony چرا خوب نیستی😥 امیدوارم زودتر حالت خوب شه پس منم میرم اون موقع میام که مزاحم نباشم فعلا بای
مزاحمم نیستیی ملیی جونمم ولیی خوو نمیخوام حال شومارم بدد کنمم برا همینن میرمم,فداییی توووو خوب میشمم ملی جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan