BTS

Just For Profile

بیلبورددددددد

بچه هاا فردا مراسم بیلبوردو ساعت6 بعداز ظهررر شبکه من وتو پخش میکنههههه نگا کنیدددد اونایمم که خودشون ندارننن برن خونه یکی تلپپپ شننننن بعد از دیدن بیلبوردد بیاین تو سایتت باهم عررر بزنیمممم



توجه توجههههه:این خبرر توسط یونگیییییییی گفتههه شدهههههه قراره رفیقای ارمیش بیان خونه شونن تلپپ شننن(شانسس نداریمم ما که اکه بودیمم مام میرفتیمم)

آره واقعن کاشکی ماهم بدیم ولی 6صبح خیلی زوده
منن از ساعتتت 4صبححح باید پاشممممم😭😭😭
اونی خوشگله مبینا بودما
ایی وایییی منننننن ببخشیددددددددد ی لحظه با پیشولل اشتباهع گرفتمتتتتتت میانهههه مبینااا جونممممممممممم
onny eshteb etela resany kardy saat 6bad az zohre hajy
ایگوووو واقعااا 6بعداز ظهرهه
onny bia invar
por shod oonvar

اومدممممم یونگییی بوگووو چهه شدددد
are baba
goftam ke
عوض کردمشششش 
onny emrooz man too madrese az jam boland shodam mikhastam beram baghale doostam bad ina fekr kardan mikham kar dige bokonam
hichi dige ina dast gereftan in harkato pedare mano emrooz dar avordan
ah onny man farda nistam
age biam bade billboard miam
اینن دوستایی تورمم مننن ببینممممممم چرااا اینتورینننن اخههههههه ایگووو چههه بدد قبلش نمیتونییی بیایی ولی بعدش حتمنن بیاییی هااااا قرار بر عر زدننههه
اونی یه سوال دختری دگعه نه؟آخه آدرس جیمیلت یکم عجیبه
ایگوووووو😂😂😂😂😂بهم میخورهههه پسر باشممممم؟؟
پس چرا آدرس جیمیلت کلا اسم پسر داره توش هاا؟
2تا ادرس ایمیل دارممم یکی با اسم خودمم یکیم با اون دوتا اسم پسرچون اسماشونو دوس دارمم وقتی تشکیل ایمیل دادممم زدمم مال چندسال پیشهه,دخترممم بوخوداااا
onny pesary
kkkkkkkkk
خداااا😂😂😂😂 مبینااا نگاا جان مننن ,نههه بابا دخترممممم یونگییی بهم موخورهه پسر باشم من؟؟
bashe miam

فداییی تووو
onny
be soalesh khandidam
inhame ma migim onny baz mige pesary
kkkkk
اخههه فک کنمم فک کرده با اسم دختراومدمم اینجااا ولی پسرمم چون ادرس ایمیلمم سینا سپهرر وی چندتا عددهه
چرا نخوره پسر باشی؟وای شکم دوبرار شد خدایاا ذهنمو مشغول کردی به خداا
نیستممم مبیناااا جوننن به جان هفت تن بنگتنن نیستممم , اخهه چون ادرس ایمیلمم اسم پسر دارهه پسرممم؟؟
khodaiy be chie onny mikhore pesar bashe mobina
نمدانمممم خودمممم واقعاا به چییهه من موخورهه؟؟اخهه این طرز حرف زدن ی پسرهههه؟؟؟
مین یونگی نخند سرم
سرتتت چی شدددههههه؟؟
onny begoo bejane haftane bangtan be joz suga
به جزز شوگولللل یونگیییییییی
akhe soalet khande dare
ایگوووووو 😂😂😂 فک کنن ی پسرم بایسم جیمینهه بعد اینهمهه ذوق میکنمم براشششش😂😂😂😂😂😂,ناراحت نشیی مرد با ادبب با یونگی میخندیمم ,خوببب ولی دخترمم ناموساا
هیچی بابا شوخی کردم دیگه. اصن دیگه شوخی نمیکنم
من رفتم درس بخونم خداحافظ مین یونگی و اونی خوشگله
ا مبینااااا ناراحت شدییی چرااااا؟؟بابا مام داشتیم شوخی میکردیممم 😳😳😳😳😳😳 
sugulamam oomad khoone
salam miresoone
ایگووو سلاممم برسوننن بهش بوگوو فرداا بیلبوردو بترکونن
marde ba adab
kkkkkkkkk
khadafez azizam
برااا مبیناا(مرد با ادب جریانن دارهه بهتت میگگم)
khodam ghablan behesh goftam gofte bebinim chi mishe yany be chizetoon midim
خووو از طرف منمممم بوگووو بازمم
نه ناراحت نشدم واقعن میخوام برم درس بخونم همین

باشههه بروو مبیناا جونممم اگه نارحتم شدییی میانههه سارانگهههه اوساهه(ای نید یو تیکه ویی)
jaryane chi
man nabood che etefaghayi oftade
goftam
hamoon javaby ke be man dado goft
😂😂😂😂اوکییییی بگوووک جیمننن مواظب باشههههه زیادد خودنماییی نکنهههه همینجوریشمم تو چشمممهه
onny man do daghighe beram mostarab biam
😂😂😂راحت راحت باششش پسس
goftam be jimin bege ziad khodnamayi nakone
کاررر خوبیی کردیی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
onny dobare dary ***** mishy
واقعااااااا واییی فداشوننننن بشممممم😭😭😭😍😍😍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
inam ********
ایگووووووو خوبعههههههه 😀😀😀😃
sugul goft tashakor konam
بگوووو پاقدمم خیری داشتعهه باشهع مخصوصا اینکه بیلبوردمم هستتت
mige mer30

بوگووو خواهششش موکونمم
وااااهااییییییی
باید مخ بابام و بزنم منو ببره خونه عمم😐
سلاممم نفسیییییییی دلم برات تنگگ شدهه بودد,ارهه حتمنننم مخشو بزنننن
hala saneshoon kon bezahmat
باشش
salam nafasy onny
ایگوووو 😂😂😂,سان کردمم ببین چیز دیگه ای هم هستت بوگوو
camzamnida onny
فدایییی تووووو 😘😘😘,میگم یونگییی
farda man ba in vazam mikham billboardam bebinam
yeho sekte konam bemiram javabe sugulo bachamo ki mide
ا خدا نکنههههههههههه یونگیییییییییییییی,نگووو اینتورررر ناراحت میشممم ازنتت
janam onny
میگمم خیلیی خوبهه شوگا لاوریی😀😀
narahat nasho onny haghighate
manzoor???
ناراحتنن شدمم ازتتتت,اخهه اگه مثلا جیمین لاور بودیی جرئت نمیکردمم اسموو جیمینوو بیارممم😀😀😂 
narahat nasho eshgham
khodetam midoony
نهههه منن یونگیمووو موخامممممممممممم😭😭😭😭
onny ye sekteye khafif zadam
vase inke daram dionysuso goosh midadam
yeho suga shoroo kard galbam vasad
واییی من هر سریی میبنم اینن اجرارو ی سوالل ذهن منو مشغولل میکنههه بوگوو چیییی؟؟یونگییییییی باز گفتییییس
eshtebah khoondam mage na
chogole
با شوگولییی؟؟
in yoongi manzooret man boodam???
بهلههههه به تو یونگیییی میگمم فقطط شوگول منظورمم شورتهه
aha gereftam
midoony chie fekr kardam migi man khode yoongi ro mikham
نههههههههههههههههه جیمنننن شههههه رو دوسسسس دارمم
bebakhshid yadam raft
chi zehneto mashghool karde boogoo
موقعی که پارتت تکیه شوگولله اون دنسرای پشت سررر گزدن درد نمیگیرن اینقد تکون میدن سرهر اجرا گردناشونووو؟
afarin
asan say nakon samte sugul biai 
chon oon moghast ke oon rooye man bala miad
ارههههه مننن کلااا هیچچچچچ نظریی به شوگولتت ندارممممممم
dige pishe suga boodan badbakhtiaie khodesho dare
ارههه دیگههههههههه سعی کنن زیاد اعصاب خودتو خرد نکنیی
اونی شنیدم می گن پسری راسته؟؟*-*
ککککک چه چیزااااا چرا هویته اونیه منو خراب می کنی مبینا خانوم*-* خوبه منم بیام بگم .....نه دیگه نمی گم کککککک

نههههه بابا منن کوجاممم پسرههههه,ایگوووو فک کنمم از من ویونگیی ناراحت شدهه  مبیناا
afarin kare khoobi mikony
ارهههه خیلییییییییی یعنیییی به ته وکوک نظر داشته باشمم(برای مثال میگمم)به شوگول توو نظری ندارمم
onny bebin faghad man nistam gheiraty shodam jikookam hast
ارههه جیکوکمم هسسسسس
خطاب به مبینا: مبینا جونم چی شده نالاحت شدی از دشتم ^^ منکه پیشول خوبیم برات میو میو می کنم برات بزار م برم؟؟؟
ناراحت نشی ها فقط خواستم جواب سوالی که تو ذهنته رو جواب بدم مبینا جونم^^
نهههه گفت که ناراحتتت نیسس ولی احساس موکونمم از من ناراحتهه اخهه سوالو پرسید خندم گرفت بزا همون,تو که پیشولم نبودیی اون موقعع 
pishool salam
-_-
برا پیشولل
خطاب به یونگی: سلام ^^ می تونم یونگی صدات کنم ^^ ولی یه چیزی بگم^^ حق نداری به اونیه من چپ نگاه کنی ها  نه تو نه هیچ کسه دیگه^^
شوخی کردم اونیه گلم ماله همس همه هم ماله انیه گلمن^^
خوشبختم از اشنایی یونگی جونم^^
منم می تونی پیشول صدام کنی یا جیکوکی
میووو^^
برا یونگیی
manam khoshbakhtam
mitoony mano yoongi ya noora seda kony
برا پیشولع
اونی منکه اولش می نویسم خطاب به کیه تا تو دوباره تو زحمت نیوفتی باز می نویسی برا کیه؟؟!!!
ایگوووفداییی داری یپیشولممم 
علیکه سلام یونگی خانوم^^

یونگیی
salam az bandast pishool khanoom
پیشولل
نووووووووووووووورااااااااااااااااا اسمتو دوست^^
اسم قشنگی داری اگه ماله خودته^^ اگه نه هم بازم قشنگه^^

واسهه خودشهههه 
qurboone to
male khodame
گفتمم بهشش
چه خوب^^ اونی جونم ناراحت نشی ها اسمه توهم دوش دالم ^^
اصلن اشمه همتونو دوش دالم^^
فداییی توو😂😂ایگوووو نههه ناراحت چیرااا اسمم نوراا تک وخاصهه
راستش اولش اینقد سرخ شده بودمو گوشام داغ کرده بودن که مامانم فکر کرد تب دارم ولی بیخیل بابا ناراحت نشدم پروندشو همینجا ببندین
الهییی بمیرممم براتت مبیناا جوننن دوبارهه تاکیدد میکنمم دخترمم
khejalatam nadin
یونگییی حقیقتهههه خداییی خیلیی قشنگ وخاصهه
خدا نکنه اونی خوشگله نباید از آرمیا کم بشه
فداییی داریییی هموتووووو,
qurboonet beram onny
man ghable inke be donya biam gharar bood esmam sahar beshe valy nemidoonam chera nashod
ایگوووو اسم نوراا قشنگگ ترههههههه
are khodamam doosesh daram
chon too madreseam too kolle 700ta daneshamooz yedoone noora hast oonam manam
تو کلل اینجارو بگردیی ی نوراس.
oony to mashhady hasty ya na fghad oonja zendegi mikony
foozoolim gol karde
ایگووو نههه مشهد بدنیا اومدمم
khob foozoolim khabid
kkkk
ایگووو اشکال ندارههههه من پاسخگووو هستمم
shoma dota azizi ke faghad nega mikonin ye nazari ham bedin dige
نمیدونمم شایددد دوس ندارنن کامنتتت بدننن
اومای گاد
ساعت ۲:۳۰ امشب فرش قرمزه ۴:۳۰ هم مراسم شروع میشه یعنی بیدار میشیم؟
من و تو تکرارش رو میذاره نه اصلش
من شنیدم ۱۰ شب میذاره هااا
ایگووو اقااا چر اینتوررر مطمئنیی؟؟
baba khob 4nafar too site valy faghad mano to darim harf mizanim
in roo mokhame
شادیمم اومدد
آیگگگگگگوووووو آبجی دلیشز آرمی جدیده؟
وووییی بایسش جیمینه
😃😃😃😃
فوراور ارمییهعه جیسوگهه
نورا آنیووووووووو
مگه مبینا فور اور آرمی جیسوگ‌نبود؟
خوو چرااا اسمشووو گذاشته اینن مبیناسس
آیگووو مبینا باز اسم عوض کردی؟
😂😂😂😂
من همون مبینا بهت میگم
بوگووو بهشش همونو
kho az koodoom shabake
asan mohem ine ke mibinimesh dige
داغشششش جذاب ترهه
فک کنم قول داده بودم دیگه اسم عوض نکنم واقعن ببخشید دیگه تکرار نمیشه اونیا
ایگووووو اشکال ندارهه ارمیی خوشمزههه😋😋😋
خوبم نورا تو خو بی
اون مدت که نبوری آبجی برات پست گذاشت که کجایی
کجا بودی کلک؟
امتحاننن داشتتت 
asan age hamoon mooge faghad neshoon midad dige farda neshoon nemidad man nemididam chon nemitoonam az khabam begzaram
شوگوللل یا خوابببب مسئلههه اینن استت؟
نمیشه از یوتیوب بیلبوردو ببینیم؟
احتمالاا میزارههه
man onny nishtam ke
ارههه بچهه جزو مکنهه لاینهههه
چرا مبینا راه های هست که بشه آنلاین دید
ولی من نمدونم🙁
😀😀😀
onny che bahse kasifiro ba man shooroo kard
maloome ke sugul
mohem injast ke nemitoonam ta oonmoghe tv rooshan konam chon fosh mikhoram
مننن فحششمم حاضرممم بوخوممم ی بار سرجزیان فوتبالل نصفه شبی گل زدنن دست خودمم نبودد کهه جیغ کشیدمم اهل خانه بیدارزز شدن وفحش واینا عین خیالمم نبودد
mnلاورم نیس یکم پیشش عر بزنیم 
احتمالا امشب بیاد قبل بیلبوردم هس میاد
ارههههه درساش سنگینه بازمم خیلیی دوسمون دارهه روزی ی باروو میادد با این حالل
benazaram hamoon manoto bebinim saboktarim
ارهه منم همونوو میبینمم 
onny to dige ki hasty
mn nonaro migi mnlover
منن کیی هستمم چاکرر شوماا جیمنن پارکمم؟؟جیسوگو میگه ام ان لاورر
be har hal ke tv nabayad too khooneyema az saat 12 shab be bad rooshan bashe
ایگوووو الهیییییی منن میخوام برم خونه عمومم تی وی اونا رو روشنن کنممپ تازههه😀😀😀
khosh begzare onny
mano maskhare nakon eh
bitarbiat
نهههه مسخرههه نکردممم بوخوداااا نوراییی,😭😭😭😭
baby dont cry too night
please save me too night
I m fineeee

kenchana kenchan
Facke loveeeeeee
Facke loveeeeeee
اع چرا اهنگ اسکو می خونی*-* اینجا هگ نداری به جز اهنگای بی تی اس اهنگه دیگه بخونی یونگی ^^
براااا یونگییییی
بخشید اونی اکسو هنه اسکو^^

فهمیدممم پیشولممم
love you so bad
love you so made
Ohh my my 😂😂😂
eeeee
exo doost
من و ارمی خوشمزهه تنهاا کسایمم کع فقط بی تی ای میگوشیمم فک کنم😀😀
چر اهمتون رفتیم تو فاز اهنگ؟؟ جریان چیه؟ بگین منم بدونم!!!
نمدانمم یونگی شروع کرد یهو من ادامه دادمم
aliyyyyyy
kkkkkkk
😂😂😂
خطاب به شادی اونی:سلام اونی شادی یادم رفت بهت شلوم کنم^^
مبینا:شلوم مبینا جون ^^ دیگه ناراحت نیستی که^
نهههههه نیسسسس دیگهههه ,شادیی هستیییی؟؟
bonyangozaresh man boodam
گفتممم به پیشوللل
من خیلی از گروهارو دوست ^^
ولی بی تی اس و ندوست !! من عاشق بی تی اس فرقش اینجاست^^
فرقش اینهه جاستت بی تی اسسسسسس دوسسسس
شیطونی هستین شما دوتا^^
فقط با احتیاط کنین به جاهایه باریک نرسین^^
بده^^ بچه نشسته اینجا داره نیگا موکونه^^
کیااااا ؟؟؟من ویونگیی رو میگییس؟
وا چرا رفتن؟ حداقل بگن که می ریم ادم چشم انتظار نباشه^^
ایگوووو عادتت کردمم منن پیشولیی,ملیی ببینمم توهستیی؟مانیی تو چطورر؟
الان سه نفر تو سایتن کیان ؟یکی منم یکی تویی یکی یونگی اون یکی کیه؟؟
نمدانمم
manam mesle pishooli kheily az goorooharo doost
valy bts ye chiz digast
ایگوووو که اینتوررر پسس
na onny dokhmale mano mige
اهااا اوگییس
بله اونی جونم تو ویونگیو می گم^^ کی داره اینجا واسه من فیک لاو فیک لاو می خونه ها*-*
خووو مگههه چیهعهههعه شعر...... که نبودددد
بیا اون یه نفرم فراریش دادیم^^ککککککک
ارههههه 😂😂😂
سلااااااام Oooooooony🤗🤗🤗

سلامممم ملینااا خانمممم خوش اومدییییی,الان اومددییی یا الان کامنت دادیی😂😂
شعر داریم تا شعر اونی خانم نه فیک لاو *-*
یا خدااااا مگه فیک لاو چشهههه؟؟
onny pishooliram be oon liste monharefa ezaf kon
baba man shohar daram
zeshte
پیشولل همون جیکوکهه رتبه دوم بودددد
جای یاسی خالیه نمیتونه فعلا بیاد😓😓😓
ایگووووو چرااا تا کی نمیتونهه بیاددد😣😣😣
aha rast migy
onny rast mige mage fake love cheshe
منم نمدانمممم
نه الان اومدم😅 راستی ببخشید دیشب متوجه نشدم که کارم داری یا نه چون کامنت ها خیلی زیاد بود الانم هست نتونسته بودم بخونم
اهااا ایگووو اشکاللل ندارههه همین کهه اومدییی فداییی توو
اه بیا تازه شوهر داری اینجوری می کنی نداشتی چیکار می کردی یونگی *-*
منن بازمم نفهمیدمممم واضح بوگوو
سلام مین یونگی🤗🤗🤗
یونگیی
baba pishool rooto oonvar kon
onny komak
پبشولل نگا نکنن,











چههه شدههههه یونگییییی
نمیدونم تا کی ولی امیدوارم زودتر بتونه بیاد😓
کلی هم سفارش کرد که بگم حتما میکس از عاشقان شیطانی بزاری براش
چشممم بوگووو فرداا میزارممم دلم تنگ میشهه براششش خووو
به ملی یا ملینا اونی: سلام ملی اونی من پیشولم تازه می بینمت از اشنایی خوشوقتم ^^ می تونی امارمو از اونی بگیری^^ اگه دوست داشتی
ملیی مکنه سس متولد83 میباشدد
اونی جونم حرفای منو فقط منحرفا میفهمن ^^کککککک
اهاااا که اینتورررر پسسسس 
اوه مکنس پوزش^^
مکنه جونم سلام ^^ خوشحالم از اشناییت^^
ارهههه کوک لاورمم هستتتنن
taze koochik tar az manam hast enghadr monharefe
ahhhhh
monharef
ملووو میگییی؟؟ یا یاسیی؟
ta hala pishoole monharef nadide boodam
پیشول که اسمششش در رفتههههه همه میشناسنشش
یا خدا مگه دارین چیکار می کنین که می گین رومو بکنم اونور هاااااااا*-* یا هفت تنه بنگتن
بیااا نگااا باززز منحرفف شدددددد😂😂😂😂
آبجی من فقط بی تی اس میگوشم بت گفته بودم ک
ایگووو ابجییی خوشگلممم بی تی اس موگوشههه فقطططط
yasy
اونن که هیچچچ تعطیلههه
اوه هولی شت کوک لاورههههههههههه^^ ملی جون بیا اونور من باشما کار دارم^^
اونی من این ملیو بر دارم ببرم؟؟ اجازه می دی؟؟
اوه اوهه مللل کارتت در اومددد بروو ببین جیکوک چیکارتت دارههه
آنیو جیکوکی جونی
براا جیکوکک 
ya haftane alle bangtan
khodaya khodet komak kon
sugul to ye chizy begoo
شوگولل هنووو نرفتهههه همه شون سوارهواپیما شدن رفتنن آمریکا😀😀
سلام پیشول🤗🤗🤗
برا پیشوللل
به شادی اونی: اونی جونم تو هنوز تو بحثه اهنگا موندی؟؟ بابا بیا بالا بحث سره یه چیز دیگس^^
ایگوو عقب مونده شادییی از بحثاا
khob alan nobate mane monharef sham
pishool ba maknamoon mikhai cki kar kony oonvar
noch noch noch
ارههه خودششش جیمن لاورهه بعد کوک لاورر برا چی میخواددددددددددد؟؟؟😈😈😈
یه سوال پیشول کیه؟
پیشولل جیکوکههه 
ملی آنیوووو
برااا مللل
ee
onny do daghighe his bash
sugul komak
باشش منن سوکوت اختیار موکونمم
آره یسرم تو دانلود عکس هس یه سرمم اینجا
عقب میمونم😂😂😂
ایگوووووو موفقق باشیییی پسس
سلام ملی جونم ^^ اگه وقت کردی به سایته ما هم سر بزن ^^ نترس کاریت ندارم ^^ البته شاید نداشته باشم
میییووو
شایددد نههه من که مودونمم حتماااا
noch noch noch noch
manharefe do alam
ارهههه یکیی جیکوک و یاس سردسته شونمم کیوتیییههه
سلااام شادی جون🤗🤗🤗
برا شادیی
یونگی تو چیکار داری باهاش چیکار دارم برو سراغه شوهره خودت^^ دارم واسه خودم استین بالا می زنم مشکلیهههههههههه*-*
ملی جون منتظرم ها^^
جاننننمممممم استیننن بالا میزنیییییی؟؟؟ این مل خجالتیههههه نگووو الان میرههه نمیادد 

نه انگار ملی جون بهم نخ نمی ده^^
ککککککککککککککک
ملی خانوم چیکار کنم بیای اونور ها^^
نههه جوابب مثبتوو دادد 
الان بحثتون چیه؟
پیشوللل میخوادد استینن بزنههه واسهه خودششش😂😂😂😂😂
چشم حتما😊😊😊
برا پیشوللل
meli narya
in monharef yekary dastet mideha
meli naro torokhoda

دیررشد یونگیییی رفتتتتتت
وای ملی جون ببخشید ^^ خوب منم خجالیتم ^^ چه وجه تشابهی^^
😂😂😂😂😂😂 بهلههه 100در100 خجالتیییییی توووو
ajab rasmie rasme zamoone
gheseye bargo bade khazoone
میرننن ادماااا همه شوننن ی روزز خاطره هاشونن بجاا میمونهه

امیدوارم درست خونده باشمم
وای مرسی  عشقم^^ منتظرم ها دیر نکنی شب بیای اونوقت بد تموم می شه برات
😂😂😂😂😂😂😂😂پیشولللللللللل
نههههههههههههههههههه من با ملی چیکار دارم مگه ^^ فقط می خوام نازش کنم ^^
میییووووو
جاننننننننننننننننننننننن مللللل هستییی(ملل الان قرمزز شدهه بوخوداا)
پیشول میخاد باکی ازدواج کنه؟



بعد پیشول تو خجالتی هستی😂😂😂حتما
با ملیییی 
جیمن لاور با کوک لاورر
to ke mano koshty ba in khejalatet pishool
خجالت از که اموختییی از پیشولل
چرااااااااااااا؟ مگه چی شده؟ چرا دارین این اهنگو می خونین؟ ^^
از پایهه گذارششش بپرسس من ادامه  میدمم فقطط
pishool dastet vase hamamon roo shode
mikhay nazesh kony????????
haji pashmam
والاااا😂😂😂
من الان خودمم لپام گل انداخته به خاطر جواب مثبتی که شنیدم ازش^^ وووی خداااا
😂😂😂😂😂😂😂😂
vase meli khoondam
delam barash sookht
che kamardardy dashte bashe farda
akhey
اهاااا ,😂😂😂😂ایگووو
💋Meli💋 مللللیییی  باشه غلط کردم اصلن نیا نخواستم ^^ همینکه پیدات کردم بسه ^^ الباقیشو جور می کنم^^
واییی پیشولللل دلممممم دردگرفتت از بس خندیدمم😂😂😂
وای پیشوللل😂😂😂😂😂
مگه از خود کوکی جواب مثبت شنیدی؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂
والااااا شایدممم
نه یونگی نزار پشمات بریزه لازمشون داری برا شوهرت^^کککککک
نکتهه دقیقییی بودد,خوشگلاییییی منننن,منن موخامم برمم بیرونن 8میاممم اگهه میخواینن یا برین سایتت جیکوک یام کامنتارو باز بزرامم
shohare man pashmamo mikhad chikar kone akhe
ye chi migia pishool
asan shoohare man alan amricae dare vase emshab tamrin mikone
ارههه  واقعااا 😂😂
بیای سایته من تو رو خدااااااااااااااا خواهش می کنم چهههه باااال
مخصوصا شما ملی خانوم^^
میاننن ملمم میاددو
نمیدونم واقعا الان باید چی بگم
الانم چیزی نگووو برو سایتت جیکوکک
mirim pishe jikook
یونگییی جایی منم خالیییی کنن😭😭😭
پس باشه بزار برزه پشمات تا اون بید دوباره در میاد^^ نگارش بودم^^ مشکل حله^^
پیشوللل فرستادمم همه رو پیشتتت  
چشم Oooony😁😁
ایگووو فداییی خنده تت (پیشولل ذوق زدهه شدهه بچمم)
جایه تو همیشه خاله اونجا اونی جونم^^
وای خدا چه ذوقی دارم می خوان بیان سیته من^^ بزار برم تمیزش کنم^^
بروووو زودیییی
اونی جونم کجایی؟؟ چه خبر؟؟ چیزی گرفتین؟ مواظب خودت باش گرگا نبرنت^^ گرگای الان عاشق لپن ها^^ دیدی برداشتن بردنت^^
من خواهرر اونی تونمم خواهرموو کشتننن😭😭😭😭
سلااااام اونی خوشملم خوبیی؟
سلامم اونی توننو کلکشو کندن من خواهرشمم
نهههههههههههههه😨😨😨😨😨😨😨😋
متاسفانههه بلههه😭😭
کی این کارو کرده 
برم بکشمش 
زود اعتراف کنید😡😡😡
قرار بودد از یونگییی مراقبت کنهه چون شوگولش نیسس ولی نتوانستت و بدیدن ترتیب چون نتونست مواظب یونگیی باشعع شوگول کلک خواهرمو کندددد😭😭
همش ۴ روز نبودم با اونی من چی کار کردین
اینن اتفاقق در چندساعت پیش افتاددد
شوگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😴😡
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭,برین به شوگول بگینن چی کار کردهه با اونییی تونننن بهظ بگینن برش گردونهه
اونی الان کوجاست؟؟؟؟
شوگول میدونهههه فقطط😭😭از اون بپرسیننن 
شوگول کوجا رفتی؟؟؟
با اونیــــــم چه کردی؟؟؟
فقط ۴روز سپردمش دستتونا😡😡

ایگووو فعلاا با من سر کنیدد یونگیی اومد بگین از شوگولش بپرسهه😣😣😳😳,اونیمم قرار بودد فرداا برات پست بزارهه برا یاسم همینطور وبرا جیکوک ولیییییی الانن ....
اخ اخ اونی 
الان یونگی ببینه اینقدِ سر شوگول داد زدم
منو میکشه که😂😂😂
مننن اونیتت نیستممم منن ازت کوچیکترممم ابجیمم اونیتونههه,ایگوو میخوایی نشونشون ندمم کامنتاروو؟
اقا من گیجیدم 
دقیقا کیستیییییی😳😳
خواهرشمم
دونسنگم چطوری؟
اونی من کوجاعه
چرا نیومده ببینه مانی اومده چیچی اورده نخود و کیشمیش .....
خیلی لوس شد😂😂😂 (میدونم)

خوبممم اونییی منتظرمم تااا شوگول بیاد یا یونگیی ببینم چه کرده با خواهرمم؟؟  ایگووو با صدایی چیی؟؟
با صدایه اونیم😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭,مین یونگییی هستییی اینجااا به شوگولت بوگوو چه کردهه با خواهرمم
اگه یونگی نیاد اونی من چی میشه پس
اونیی تون پرپر میشعهههههه😭😭😭😭
اینکاروبا من نکنین من بدون اونیم چیکار کنم😭😭😭
خیلییی دوستتون داشتت همیشهه ازتون میگفت برامم درمود تو گفت اوایل همانم  سایهه تو سایت بودی وکامنت نمیدادییی وچندوقتهه ا ازحالت سایه بودن خارج شدی
وای سلام جیمینمممم منم دلم برات تنگ شده بود💓💓💓💓
چه قدر سایتت پر طرفدار شدهه😎 
ایول فایتینگ 

سلامم نفس من خواهرر اونی تونمممم
خب سلام منم اومدم
اوو گاددد سلاممم خوش اومدییی
آی وای تو همون کوک لاور معروفمونییییییی؟؟
سلاممممممم
خوشحال شدم از دیدنت
سلام منم خوشحالم ولی نمییتونم ببینمتمن چطور منو دیدیین
راستشو بگو تو واقعا خواهر اونییییی؟؟؟؟
نههه اونی خواهر منه
کوک لاورکیه؟با منه اونی؟
نه منم عشق کوکم البته فقط برا منه
جدیِ جدیِ جدی؟؟
راستی راستی 
واااااااااااااو
کوک لاور کی بودی؟؟؟
ایگووو رفت  خودش ولی یگفت کوک لاوررر کوکیههه 
😂😂😐
اصطلاحه دیگه به کار میبرن
تو خواهر اونی خوشگله یی؟
خوشکل که نهههه ولیی خوببب, خواهرشم
میگم په خودش کو؟😂
اومدممممم مننننن جیمین شهه اومد با شوگول حرفید نجات پیدا نمودمم
اهم اهم دوستان شوور منو بیخیال شید من دارم غیرتی میشم😂😂😂😑
ایگووو فرستادم ابجیموو رفتتتت😂😂
منظرم خواهرت بود نه تو خخخخخخخخخخخخخ
منظور خواهرمم من بودمم دقیقاا یعنییی من خوشگللل نیستمم
جیمین اومدی😂😂😂😂
ارههه نفسییییی
آها تو اومدی خواهرت کاملن گیجم کرد وسط بیام همینه دیگه
نه اونی خوشگله وقتی بهت میگم اونی خوشگله یعنی خوشگلی دیگهع
به قول یونگییی من امده ام وای وای من امده امم, ایگووو فدایی توو ارمیی خوشمزههههه منن😋😋چشاتتت قشنگگ مجسم موکونهه
اووووف من شنبه امتحان دارم حوصله ندارم بخونم مخم سووووت کشید😂😂
اصا کلم داغه😂
چه میکنید شما جیسوگ که خیلی کم پیداس نسیبه هم همینطور یاسی هم که اصا خیلی وقته ندیدمش البته شایدم اومده من متوجه نشدم 😂 ام ان هم که تازگی اومده فقط تو آنی😂😂😂
راستی من جدید ها رو نمی شناسم خودتونو میشه معرفی کنین😁
ارمیی خوشمزهههه همون for ever army سایت جیسوگههه,یاسمم میادد امرو یکم اومد البتهه که شانس منن اون موقع من رفتم بیرونن,ام انمم که درگیر کنکورهه نمیتونه زیاد بیادد,دیگهه کس دیگه ای رو نمیشناسی اسمم بوگوو بیوگرافی تحویلل بگیرر😎😎😎,جیسوگمم امرو اومده بودد اونمم درس زیاد داره
اگه به وبم سر بزنی قشنگ ملتفت میشی
ترجیح میدم مبینا صدام کنی ولی خوددانی
باشش میگمم مبینااااا هر طور توو دوس میدارییس
مبینا توهم جیمین لاوری؟
ایول میبینم که جمعتون جمع بود گلتون کم بود که کوک هم اومد بشیم جیکوک😂😂😂😂
واییی چرا چرت و پرت دارم میگم باز😂😂
نگوووو نفسس جیکوگ ببینتت ولت نمیکنهههههههه,کلا دنبال کوک لاوراستتتت  منحرفممم که هستتن دیگهه هیجییییی,اگه پیاماش با ملینا(دوست یاسه)بخونیی قشنگگگگگگ متوجه منظورمم میشیس
آره جیمین لاورم بدجوریم کوک لاورا رو میدوستم
ارههه منممممممممممممممم اصنن جیمن استارت ارمی شدنممم بوددددد اصننن خیلیییییییییییی خوبههههههههههههههه,من کوک لاورا برا خاطر جیکوک میدوستمممم,وی لاورا برا لاین95
یاااااا ابرفررررض😂😂😂
جیکوک بخدا اشتباه گرفتی😂😂😂
تموم کن این افکار کثیفو😂😂😂😂
ببیننن اصننن ی سر بری سایتش کامنتاش تو پست اخرشو بببینیی همه چی رو درک میکنییی
همه عالم و آدم میدونن من کوک لاورم چطو جیکوک نفهمید؟؟😂😂
شایدم آن گیرم نیورده😂
دقیقااا به همینن خاطرههه😂😂😂ان نبودیی وگزنهه ی چیزایی موگوفتت 
به به کلا جیمین لاورا خعلی آدمهای باحالین خیلی دوسشون دارم💓💓💓
خوبیییی از خود کوک لاوراسسس.اون ی نفر دیگه تو سایت کیهه؟؟مانیی من کوجا رفتتت؟
یا خدا😂😂😂
ناموساا برو بخوننن بعد نظرتو بهم بوگوو
بایدم دوس داشته باشی؟
راستی نفس ازم بزرگتری نه؟
نفس یازدهمه
میگم جیمنی یه سوال مانی پسره؟؟😅😅
من نتونستم کامنتا رو بخونم 😂😅
نهههه نفسیی اسمشش مانیاسسس بهش مانی میگیمم
بگو تو کدوم پست با مبینا چت کرده برم بخونم بعد برم تو سایتش😂
همین پست بیلبوردهه اسمش جیکوکههه با ملیی ببین چیتو میحرفهه اگه این پست نبودد پستت جیمن شهه هست
ببخشید ملینا😑
ایگووو اشکالل ندارهه
آهاااااا😅
ارههههه
اونننییییییییییییی
خودتیی
اومدی
جدی جدی خودتی
سلامم مانیی جوننن خودممم ارههه
5نفریم یا خداا یعنی کیان؟
سه نفر مشخصن دونفر ناشناسسس
سلااام نفس خوبیی(من خودمو بهت معرفی نکرده بودم🙏)
من مانیام(ملقب به مانی)
بوخودا دختررم 

ایگووو برا نفسیی
سلام مانی جون منم مبینام از آشناییتون بسیار خرسندم باشد که اوقات خوبی را کنارمان سپری کنید
ایگووو براایی مانیییی
اونیی گلم کوجا بودی دلم برات تنگیده بود
سلاممم مانیییی جوننن منمم دلمم تنگ شدهه بوددد جیمنن حرفید باهاشش ولم نموددد
سلاااااااااام مانی🤗🤗🤗🤗 نبودی جای خالیت احساس می شد
سلاممم  ملیییی جونممم خوبییی ؟؟یاسممم چطورهههه؟؟ایگووو برا مانییی
ای شوگول بد(یونگی نخونه)
😂😂😂
سلااامممم مانیا جونن ❤
خیلی ممنونم تو خوبی💓💓💓
آرههه متوجه شدم😅😅
واسس مانییی
واااای ملینا خوبییی؟
دلم برا همتون تنگیده بود حسابی
خیلی خودمو نگه داشته بودم نیام ولی دیگه نشد😂😂
جدیِ جدیِ جدی جام خالی بود؟
برا ملیی,ایگووو نهه دیگهه اخر هفته ها بیاا وگرنهه دغ میکنممم منننننن خیلییییییی خالیییییی بودد
مرسیOoony یاسی هم خوبه
سلامم برسوننن بهششش
ملی جون چرا اینقد کم پیدایی؟یعنی هستیاا ولی چرا کامنت نمزاری؟
مللل بوگوو (خجالت میکشهه ملیی)
آخه ما که همو نمیبینیم از چی خجالت میکشی؟
ملللللل بوگووو دیگهههه😀😀😀
تا یکی یا دوساعت پیش که تو وب پیشول بودم دیدم کسی اینجا نیست الان دیدم اومدین گفتم منم بیام😁😁😁
ایگووو خوش اومدییییی ملییی
منم قرار بود 8 بیام اینجا ولی یه اتفاق افتضاحی افتاد که قشنگ حالمو گرفت
ایگووو چی شدههه مبینااا؟؟😲😲😣😣
اونییی اومدم خودم موهامو اتو کشیدم شدم عینهو جین تو موزیک ویدیو no more dream😂😂😂😂😂😂
😂😂😂خیلییییی خوبهههه کهههه مانجینننن(مانی +جیننن)
مرسی مانی جون😘 آره واقعا جات خیلی خالی بود 💖
برااا مانییی
آمپول خوردم آجییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهییییییییییییییییییییییی امپوللل دوس نداریییییییییی؟؟؟؟؟
مانجییین😂😂😂👍👍👍👍👍
دوسسس دارییی مانجینن بگممم بهتتت؟؟
آخه خیلی وقت بود  آمپول نخورده بودم به خاطر همین تا قبلش داشتم به مامانم التماس میکردمو بهانه میاوردم ولی مامانارو که میشناسین آخر کار خودشونو میکنن
ایگووووووو ارهههه مامانااااا اصننن چی بگمممم,ی بار ابجیمم ی کاریی کردد بعد میگفتت من نکردم وایناا بعد گفت نگاااین شاهده(منظورشش من بودمم اخه من وابجی کوچیکمم خیلیی جوریم باهمم)برداشتت گفت مامانم به روباه میگن کو شاهدت میگهه دمم
Ok basi ali👍👍👍
Onny harchi mano seda kone doosesh daram
فدایی توو مانجینممم(الهیی بگردمم واسه همه اسم پیدا کردمم الاا یاسسس 😣😣😣😣)
😂😂😂😂😂
ارههه تازه شوماها نگفتین براتون اسم پیدا کردمم یاس بهم گفت اسم پیدا کنن نتونستمم باز برمم فسفر بسوزونممم برا یاسمم پیدا کنمم
نفسی کجا رفت؟
اونی اون آهنگ رو گوش دادی؟
نهههه مبینااا جوننن میانههه میشهه اسمشوو دوبارهه بگیی گم کردم کوجا گفتیس امروزم اینقدد سرمم شلوغ بوددد که یادم رفت اصنن
اونی بریم تو پست نظرسنجی؟
کامنتای این جا سه متر شده😂😂
ایگوووو بریمممم مانجینمم(یاد پاندا کونگ فو کار افتادممم اونم همچین اسمیی تو شخصیتاش بودد )
برای تنبیه اینکه یادت رفت دو تا میگم
galway girl و happier
ایگووو توو سهه تاا بوگووو
اونی من برم شام بخورم زود برمیگردم جاتون خالی ماکارونی داریم
ا کامنتتت پیداا شددد نوش جونتت
آبجی آبجی bts جایزه بهترین گروه سال رو برد
وای حیف شبه وای جججججججججییییییییییییییییییغ
سوشال آرتیستم که تو فرش قرمز برد
حالا تمام شد مراسم اسکیرین شاتایی که گرفتم پست میکنم
حعیعینازلننازمازامرحهرجهذ اخ جوننننننننننننننننننننننننن وایییی بزاررررر شادیییییییییییییییییییییییئی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
آبجی عکسا رو پست کردم
فداییییی توووو ابجیییی جونمم
سلااامممم جیییمییینیییییی😂😂😂
راستشو بگم من اصلا روحمم خبر نداشت که بیلبورد قراره از منوتو پخش شه😑
مامانم همینطوری منوتو اورد بعد یکم گذاشت نگاه کردیم بعد یک دقیقه...^-^
صورت مکنه رو دیدم😳چشام از کاسه در اومد به مامانم گفتم واییی bts مامانم گفت عه راستی مامانمم تعجب کرد😁
دوباره بعد از چند دقیقه دیگه صورت جیمینو دیدم که دیگه نگاه کردم و جایزه اصلی با BTS رسییدد من خیلی کیفیدم اصلا نگم اون روزو براتون^-^😂😹
سلامممممممم نیکاااااایییییی,خخوبیی؟؟چینجاااااا نمدانستیییییییییی!!!!!!!!!!
تا باشهههه از اینن سورپرایز شدناااااااااااااااااااااا
والا من که شانس هیچچچچ,خواستم برم خونه عموم رفتم یعنی از اونجایی که شانسس نهییییییی شبگه منوتوشون قطع بود اینقدرر حرصم گرفتتتتت که نگگگگووو
من خوبم😀✋
اخی😑منم بعد یک ساعت که دیدم رفتم خونه خالم ولی مگه من به این سادگی ها از این BTS میگذرم😑😑گذاشتم روی فلش تاظبط شه و کامل هم ظبط شد😹
چرا دو تا از پستا قفلا منم عقل کار نمیکنه این وقت صبحی بازشون کنم نومودونوم چیه😑
خوشبحالتتتتتتتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من از این شانسا نداشتم که عررررررررررر
اوناییی که قفلن خصوصین چیز خاصی نندارن
میگم نیکااا بایست کیهه؟

جیمینییییی اشکالی ندارهههه😭😭😭😭منم همراهیت میکنم😭😭✋
به جیسوگ نگیا😳 بایستم تهیونگه^.^
شوگا رو هم دوست دارم ولی تهیونگ یک درجه بالا تره😂
بقیه اعضارو هم به یک اندازه دوست دارم❤
اخییییی, نه قولل میدممم چییزی نگم بهشش,فقط بگم ی شوگا لاوررر خیلییی غیرتی داریمم اینجااا://
اوضع شوگا لاوره از جیسوگ بدتره در مورد بایسشش
جیمینی چند سالته یا متولد چندی 😹😹😹
نوموخوام فوضولی بوکونوم😑فقط خواستم بودونوم^.^
منن 1 دیی 77,نه بابا چه فضولیی به همه گفتممم سنموو
واییی جییمییینییییی سنت ازمن خیلی بالاست هفت سال ارم بزرگ تری😂😂😂
منم متولد 84ام و20ابان به دنیا اومدم😉( من الان که آبان بیاد ۱۴ سالم میشه^.^)
یک چیز دیگه یادم باشه تولدتو بهت تبریک بگم جیمینییی🤣
اریی کلا ازهمه بزرگترم من
تولدتو نزدیک تره از مته
مطمئن باش تولدتو یادم نمیره جیمینی❤❤❤
دقیقا ماهت ماه ته ته عه پس یادم نمیره^-^
خیلیییی خوووووششششششححححااااالللللمممممممممم کههههههههههه بااااااهاااااتتتتتت اشنااا شدمممممم🤣
راستی حال ادمین بع خوبه؟سلام برسون😉
ایگووووو فداتمم نیکاییییی.منم یادم نمیرهه
منم بسیییییی خوشحالمممممممم
اومین بع اومم خبری ندارم ازش چند روزه ان شد حتمن سلام میرسونم
اریی دیگه با جیمن که یکی نشد با ته شد ماه تولدم یکیی😂😂
جیمینی میدونم خیلی حرف میزنم 😑
میییییاااااننننننننهههههههههه ^-^   ^.^   ^-^
نههه بابا راحت باششش دمن از تو بدتر حرف میزنمم://
تازه از فردا نیستم چند وقتیییی راحت باش امروزو
چرا نیستی؟من میتونم بدونم🙂🙂🙂
دلم برات میتنگه خوب😭
15دقیقه دیگه کلاس دارم باید برم کلاس😹
دلم برای جیسوگ تنگیده سرش شلوغه^-^
من احساس میکنم وضعیت کار جیس خیلی بهتر شده😁🙂
مشکلاتتتییی هستت که باید با خودم حل کنممممم از لحاظ روحی اینا
فدای دلتت میانه تم نیکاییییی
ایگو خو الان در راه کلاسسییی حتمن چون 10 دیقه به 7 ساعت
اوهوم سرش شلوغ بیدعع
از چه نظر؟
من ماه تولدم بین ماه تولد جیمینو جینه😀
ولی بازم منم توی یکی از ماهای اعضا نیو فتاد T_T
اشکالی ندارهههه😅😂
ایگوووو خو خ به بازمم😂😂😂
یکی از بچه ها تولدش با هوسوک تو ی روزه,دختر خاله ش با کوک تو ی روزه بقیه اعضای خانواده شم با بقیع اعصا تو ی ماه یا روزن
الان برگشتممممم سلااامممممم😹😹😹🤣
جدی جدی خوبه پس یه بهنو برای جشن گرفتن پسرا!😉
اوهووومممممممم
اونی فقط میخواستم بگم وقتی که برگشتی یه پست بزار حتما تا من بیام سلامت کنم✋😀

زووددد برگرردددد😭😭😭
سلاممم نیکاییی اوم من اومدم ولی پستو فردا میزارممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan