BTS

Just For Profile

توجههه

بچههه هااا هستینننننننننننننننننننن

 Onny zood khoob sho😭😭😭😭😭
سعی میکنمم مامجینمم ولییی واقعاا الاننن دلم میخوادد گریهه کنم
اونی برو یه خورده بخواب
حالت بهتر شه
خوابب که اصنن اخه نمیدونینن دیشب که نمیشدد لایو ببینمم اینقدد تو فکر بیلبورد بودمم چندین باز نصفه شب پاشدم میرفتم یوت میدیدم چیزی نذاشتهه طوری که صبحح چشامم واقعاااا درد گرفتهه بوددد دلم به امروز خوش بود که نشدد ,خوابمم نمیبرههه اخهه
اهاااا
حال روحیت بده اونیی من فک کردم خدایی نکرده اونیم مریض شده😱😱
متاسفانه تو این موضوع همدردیم منم نمیتونم ببینم😭😭😭
ولی اکشال نداره بزار ضبط شه خب
اخهه ما خودمون نداریمم قرار بودد برم خونه یکی تلی بشمم که فهمیدم شبکه شون قطعهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 
Oooooooooh naaaaaaaa😭😭😭😭😭😭
متاسفانهه حقیقت دارهه😳😳😳
Oooooooooh naaaaaaaa😭😭😭😭😭😭
😭😭😭
اشکال نداره اونی جونم نبینم ناراحت شی ها وگرنه منم گریه می کنم^^
تو که نمی خوای پیشولت گریه کنه؟؟
خوب منم ندیدم مگه چی میشه اونی جونم ناراحتی نداره^^ الان اونوقت من باید سرمو بکوبم به دیوار ایا؟؟
سلامم پیشولم خوبیی؟؟نهههه گریههه نکنیییی هاااااااا,اخهه اولین باری بودد که ارمی بودم وقرار بود مراسمو ببینمم ولیی چهه کنمم نمیشههه ی جوریی ارومم میکنم خودمو پیشولم
اونییی من میرم ولی زود خوب شی هااا(غصه نخورییییی)
باشههه مانییی جونمم چشممم,انیوووو👋👋
اورین اونی جونم^^
فداییتت پیشولمم,بچه ها کاریی ندارینن فعلاا من میخوامم برممم ساعت2 دوس داشتین وتونستین هستم
الانم برات عکسایه جیمینو اپ می کنم خوووب^^واسه بیلبوردو^^
فدایییی تووو پیشولمممممممم😍😍😍
سلام پیشول🤗🤗🤗
Ooony بچه ها راست میگن بسه دیگه وگرنه منم دیگه کم کم دارم ناراحت میشم
چشمممم ملییی جونمم نمیگمم دیگهه چیزیییییییییی ,نبینمم ناراحتییییییییی توووو
سلام ملی ^^
بدو بیا پیشم ببینم ^^ عوضه دیشبو در ارم برات^^
ایگووووووووو پیشوللللللل ول نکردیی ملووو,راستیی ی کوک لاور دیگمم داریممم
ولی اونی من ساعت دو باشگاه دارم نمی تونم بیاممممممممم عررررررررررررر تا ساعت پنج باشگام ^^
من نبودم با ملیم کاری نداشته باشین هااااا*-*
ایگووووو باششش در هرصورت هر وقت اومدییی منن هستمم پستتم برات تا بیایی گذاشتممم,قوللل نمیدمممممممم😈😈
نه کوک لاور دیگه نمی خوووم یکشیو پیدا کردم اندازه صد تا می ارزه واسم^^
ایگوووو البتهه به نفسی گفتهه بودم راجع به تووهاا ولییی باشهه پسس هیجیی دیگهه
اوووههوو اونی تو هم*-* چرا نمی تونی قول بدی اونوقت!!!!
دیشببب چنقدرر گفتمم با یونگی کاری نذاشته باشش شوگولشش فهمید اومد با من دعوا کردددددد
منکه باهاش کاری نداشتم اونی^^
فقط باهاش لاس زدم^^خخخخخ که البته یهو نتم رفتتتت موندم چیکا کنم^^
واقعا می خواستی نفسو بهم معرفی کنی؟؟؟ باشه پس دو تا باشه بهتر از یکیه^^
امشبم اگه تونستم نفسو ت...و...ر... می کنم *-*خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ایگووو جانن منن حتی همونن.... زدنتمم ممنوعععع بودددددد,نههه دیگههه بهششش میگممم به نفس میگممممم نتونیی مخشوو بزنسس
نههههههههههههه نگوووووووووو ^^به هر حال نفس اونیم واسه خودم می کنم^^تو که منو نمی شناسی نمی دونی چه جذبه هایی دارم^^
ولی نه دیگه نفس اونیم واسم اونی می مونه ^^چون ملی ناراحت می شه با یکی دیگه باشم^^ من همون ملیمو می خووووم^^
ایگووو بهلههه ندیدهه جذبه هاتتت منوو کشتههه😂😂😂,باشهه فقط مثل چیمی صبرداشته باش ملیی خجالتیهه,نفسممم قشنگگگ گفتمم بهششش که چجوریییی
اونی رفتی؟؟؟ باشه برو مواظب خودت باششششششش ^^
نههه داشتمم پسستوو میزاشتممم
بله می دونم عشقم خجالتیه^^ باشه من صبر کردنم عالیه ^^ براش صبرم می کنم^^
بهه جانن خودمم این سایت منوو فیلل میکننن اخر😂😂😂😂,
آییییگوووو اونی مهربونه کی بودی توووو؟
پیشولی ^^
اورینن خودت جوابوو میدونیییی
خوب تایید نکن نظرامو اگه می بینی بدن^^ ناراحت نمی شم
نهههههه پیشولممم منظورممم اون نبوددد اخهههه,براا خندشش گفتمم وگرنههه این سایتت بچه ها میان چونن نه سان میکنمم نه چیزی راحت حرف میزنن فیلترمم بکننن فدایی سرتت دوباره سایت میزنمم 
راستی اونی به نظرت جز من وت وکی تو سایتته داره نگامون می کنه!!1*-*
ملیی و مانیی که نیستنن رفتنن جون اونا قبللاا سایهه وار تو سایتت بودنن,دیکهه نمیدونمم حوصله کامنت دادن ندارهه یا دوس ندارههه کامنت بدهه از این سایه ها هستنن تو سایت جیسوگم میبینی زده20نفر حاضر اون وقت 5نفر کامنت میدنن
من اینجام عشقا
سلاممم مبیناااا خانممممم خوبیییی؟؟قربونننتت 
اهان ^^سلام سایه^^ اگه وقت کردی یه چیزی بنویس دارم کم کم ازت می ترسم*-*روح نباشه اونی!!!
ایگوووو تو میخواستیی از ما اونیاا محافظت کنییی بعد از روح میترسیی؟مبینا بودهه
اونی خوشگله ملینا نه مبینا هستم
پیشول من روحم پس بترس ازم هاهاهاها
ایگکووو فهمیدمم مبیناا جون درسس کردم پایینم جواب کامنتموو اخهه نه اینکهه شبیه همه اسماتون میخواستم مبینا بنویسم نوشتم ملینا
اهان ^^نه واسه طنزش گفتم وگرنه من از هیچی نمی ترسم ^^بادیگارد اونیا باید نترس باشه دیگه^^
سلامی دوباره به مبینا جان^^
ایگووووو اگهه اینجوریهه کهه خو اشکالل ندارهه,بهلهه ما باید ازتو بترسیممم😂😂😂😂,برا مبیناا
همون ماباید از تو ...... بترسیم چند بار سلام میکنی آخه؟
بیااا مبینامم موافققهه راش میگهه چندبار اخهه,یادد اون موقع ها افتادم که تازه اومده بودم سایت جیسوگگ بعد هر کامنت سلام میکردمم نهه اینکهه کامنتا هرکدوم واسهه ی روز باشهه نهه ی کامنت میدادم بعد2ساعت یکی دیگه میدادم باز سلام میکردمم😂😂😲
پچه ها من برم غذااااا این دفعه نمیگم چی داریم چون باب میلم نیست خدا رحم کنه
ایگوووک الهیییی برووووو مبینا جونمم
سلام سلامتی میاره😁😁😁
اوووووو ملییی جوننن خوبیی,پیشوللل کجاییی بببینییی مللل طرفتو و گرفتهههه ازت دفاعع میکنههه,چه خبرااا نلیی ,یاسمم در چ حالههه؟؟بهش بوگوو فردا میزارم میکسارو براشش
اخخخخخ قلبم ^^ بوم بوم می زنه برات^^ برا ملی البتهه^^
ایگووووووو ادامه اهنگگ میخواییی بگممم؟؟
راست می گه دیگه عشقم^^سلام سلامتی میاره^^مگه نه ملی^^
بهلههه منن با جواببب ملل کاملاااتتت قانعععع شدممممم,جاییی بچه هااا حالییی ببینن این صحنه روو
خوب دیگه بچه من دارم می رم باشگاه نبودم با ملیم کاری نداشته باشین ها*-* وگرنه میام می بافمتون بعد جرتون می دم^^ملی برو سایتم برات عکسه کوکی گذاشتم^^
بروووو نههه مثل جفت چشام مراقب مل هستممم,مل عکسس کوکیی سایت پیشوللل,بپرسم چه رشته ایی میگیی بهمم,؟؟گرچه والیبال وبسکت خیلیی میخورهه بهتت
برو مواظب خودت باش کاری ندی دست خودت از مامانت میپرسما
خوش بذگله قند عسلم حساب بدنت بساز تا آماده باشی
براا پیشوللل از طرفف مبیناا
اله چلا نگم^^والیبال می رم^^سه ساله^^ عاشقشم^^مدالم دارم^^ مسی که مواظب ملیم هستی^^
ملی حودافظ
اونی حودافظ
مبینا جونم حودافظ
همه بچه ها حودافظ^^
اوریننن برتووو ای قهرمانننننن,وظیفهه مههه مراقبت ازشش😀😀😀تا تو بیایی,خدافظظظظظ پیشولممم
بدنه من همیشه امادس برا محافظت از اونیا وتو وملیی وخلاصه همه ی همه^^حتی سیکس پکم دارم جونه تو^^
ایگووووو 😂😂😂واقعااا خوبهع پسسس دیگهه نگرانن نیستمم پسسسس پیشولللللل
خداحافظ منم میرم بابا اصن درس نخوندم یه دفعی از شاگرد اول میشم شاگرد آخراا
بروووو مبیناااا جوننننننننننننننننننن درسسسس خیلیییییی مهمهههههههه, 
خداحافظ پیشول🖐
میگم Oony همه هم رفتن😅😅
ارهه ملیی جون رفتننن همه
آبجی سلام خیر سرم خواستم بخوابم
تا چشمام گرم میشد یهو یه صدا میومد منم میپریدم ضربان قلبم میرفت بالا حالت حول کرده هاا پیدا میکردم
یه بارم که خوابم داشت عمیق میشد یهو خواهرم جیغ زد مامان مامان سرررر ررفتتت منظورش غذا رو گاز بود
منم از تو تخت بدو رفتم تو حال اصلا یه حالی 
خواب نبود که زهر مار بود به دو ساعتم نکشید
تهشم مامانم دعوام کرد که چرا خوابم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ایگوووو الهیییی ابجیییی جونمممم نخوابیدیی پسس,مامان منم اینجوریی کرد ی باز حواشم نبودد غذا سوخت گفت چرا حواست نبودد وایناا,صبحح ساعت از چشمم درد گفتم بخوابمم بیدار بودمم قبلشش به 15 نکشیدد به قول تو سروصدا وایناا نشدد دیگههه بیدارر شدم تا الانن
چرا من میام همه میرن😥😥😥😥😥
الهیییییی, پیشول رفت باشگا,مبینا رفت درس بوخونهه,یونگی ویاسمم که کلاااا نیستن نیومدن یعنیی مانیم هم گفت شایدد بیادد ملی هم نمیدونم الان هست یانهه, یا خدااا 5نفرررر حاضر داریمم شادیی بعد میگیی میایی کسیی نیسسس؟؟
آبجی پروفایلم دیدی🤩🤩
جِمِن شههه
ارهههههه دیدمممم همون صبححح دیدمششششش😍😍😍😍
رفتم
ارههه فهمیدممم قابلتووو ندارهههههه ابجیی خوشگلمم,عزییزانیی که تو سایتینن میشهه اعلام حضور بکنییدد؟؟
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
😘😘😘😘❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹
خو آبجی اینا که حرف نمیزنن
ارهههه بچهه هاا میشههه بحرفینن؟؟شادیی کنکوریهه باز شاید نتونهه بیادددد خوبب الان دلش میخواد باهاتون بحرفههه چبللللللل کامنتتتت بدینن
بیا اینم اعلام حضور
اییی جانممم فداتمم من مبینناااا خوبیی؟؟
مبینااااااااااا
تو بودی و سکوت کردی
سکوتت چیست آخر؟
ایگووو فک کنم درس موخونههه ,برا مبینا
یکی باید به تو بگه آخه تو که بدتر از جیکوکی، کلی میگم برای امروز یادتون باشه من حالم خوبه تمامممممممممممممم
کییییی منوووو میگیییییییی بدتر از پیشولمم؟؟؟ایگووو باشههه هرکی پرسید میگمم بعشش
خو اگه درس موخونه که بره😂😂
مبینا درس موخونیی یا درستو خوندییی؟؟؟
نه همین الان اومدم بوخدا از من پرحرف تر پیدا نمیشه،منو سکوت؟
ایگووو کعه اینتوررر پسسس سایه ها اعلام حضور نکردنن هنوو,ملیی هستییی ایاا؟؟
چی شده؟
منظور کامنت قبلی مبینا رو نفهمیدم
پرسیدمم ازشش ببینمم چی میگهه
همین که روزی صد بار سلام میکنه دیگهع
اونی خوشگله نه درس خوندم نه میخونم
اهااا لامصب مثل ی مریضیه برامم نمیشه نگم, فهمیدیی منظورو شادیی,چرااا مبیناا حوصله نداریی؟؟؟یا بعدا موخای بخونیی؟؟
جملت سنگینه
نه درس خوندم نه میخونم
🤣🤣🤣🤣
ارههه کمرمم شکستتت راسسس نمیشههه
نه من میفهمم چی میگه
اصلا این جملش واسه منم آشناس
نه درس خوندم نه میخونم
😂😂😂
ایگووو,مننن کهه کلاا درس.نمیخوندممم زنگ تفریحا برا امتحان میخوندمم😀😀
مبینا شیپت کیه؟
 جیکوک لاورهه فک کنمم
اصن کلا از وقتی که اومدم مدرسه عادی نمیتونم درس بخونم
ایگوو چونن مدارسس تیزهوشان ونمومنهه همهه درس خونن بعد عادی اینتورر نیسس برا همینن حس رقابت واینا نیسس جو درس خوندن ادم از بین میرم کمیی
مگه قبلش کجا بودی؟
نمونه یا تیز هوشان؟
ارهه کدومم؟
اول ویمین بودم الان معلقم
ایگووو چرا معلققق؟؟شادیمم ویمنن دوسته
آیگو منم ویمین بودم
البته جیکوکم میدوستیدم
ولی رو ویمین بیشتر گیر دادم
ویمینن رو من فرند شیپپ میگمم
ولی ویکوک نمیدوستم
جدیدا نمیدونم
تا ماه پیش که نمیدوستیدم
اصلا وقتی پیش همن من یه جوری میشم حسومیکنم جیمین تنها میشه😭😭😭😭
ارهههه جیمینووو تنهااااا میزارننننننن بچههه ناراحت میشههه ی جوریی میشهه اصنن وقتی بی توجهی میکنن بهشش
نمونه بودم در ضمن مهمتر از همه دوستامم از دست دادم یکیشون آرمی بود الان فقط باهاشون تلفنی صحبت میکنم
ایگووووو ارههه دوستاا مهمننن,همونی که صبحح باهاش زنگیدیی صحبت میکردیی
واییی مبینا میفهممت
برا مبیناا
واییی آبجی ت  هم حسش کردی
وای من دلم میخاد اون موقع واسش گریه کنم
جیمین بچم😭😭😭😭
ارهههه یادته تو بوون ویاج ی دفعه کیفشو جا گذاشتت همه تنهاش گذاشتنن خودش تنها رفت پی کیفشش؟؟بعدد وی گم شد تا فهمیدد زنگ زد به وی😭😭😭😭هومیی دریا زده شده بود جیمین رفت پیشش کوک تو کنسرت غش کزدد جیمنن همشش پیشش بودد(جیکوککیی بود البتهه)
سعیم میکنه به رو خودش نیاره😭😭😭
جیمین رو میگم
ارههه ولییی قشنگگ معلومههه, کامنتت مبینا نمیدونم چی شدد نیس جواب بدم بهشش خییلییی مظلومهه جیمنن
آره جیمینی مون خیلی مظلوم و ماهه
الهههههه,هیی یاد هیونگ افتادممم
قبلا هم گفتم تو اون سامر پکیج که چمدونش با وی یکی بود ولی وی و کوکی اتاقشون با هم بود
جیمن پیش شوگا بود وسائلش رو میز گذاشته بود
خودشم گفت من چیزام رو با وی پیچیدم ولی الان اتاقامون جداست منم چیزام رو میز گذاشتم
باریم نکردن واسه انتخاب اتاق
من سوختم اون موقع😡😭😭
ارههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭
واییی آبجی نگو 
آره یادمه بچشم مظلومانه رفت کیفش آورد تازه سر ناهارم رفت😭😭😭😭
فقط این که وی گم شد یکم بوگو ازش تا یادم بیاد آخه همه بن ویجارو دیدم
به خاطر فیلمبرداری هوارانگگ قرار شد وی دیرتر بیادد بعد به شهر که رسید سواراتوبوسس اشتباهیی شد (فک کنم سوئد بود بوون ویاجش)بعد سراز ی مزرعه در اوردد وایناا بعدد بقیه تو مترو بودن خبردار شدن همونجا که پیاده شدن جیمن زنگید به وی جیمین لباساش مشکی بود عینکم داشت به نظرم 
نمیدونم کدوم برنامه بود
که هرکی یه چیزی رو میز میذاشت و بقیه اتفاقی یکی انتخاب میکردن و اون وسیله مال هر کی بود براش غذا درست میکردن
نمدونم وی واسه کوکی درست کرد یا کوکی واسه وی ولیدفکر کنم وی واسه کوکی درست کرد
اون موقع جیمین یه جوری شد من حس کردم ولی یعی کرد به رو خودش نیاره
بعدشم وی و کوکی موندن تمیز کنن اوند یه شب بخیر گفت رفت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارهه فک.کنمم اوننمم واسهه بوون ویاجج بودد ,ارهه الهیی بگردمم تو ران یادتهع انکار بلیطای غذاشو تقسیم کزدد یکی داد به کوک یکی به ویی😭😭
آررررررهههههه یادم اومد
وای جیمین شهههههه😭
ولیییی هیچچ موقعععععع مثثل اونجااا کههه نامجوننن تو هیستل لایف داد دستشویی رو دادجیمن تمیز کنهه واسهه جیمن دلم نسوختت یا اونجایی که اون بچه14 سالهه دستور میدادد بهشش
آره
جیمین از همهشون مهربون تره😭😭
حواسش به همه هست
توی بن ویج یادته شب بودکنار دریا بعد شام وی گریه کرد جیمین و جی هوپ رفتن پیش وی جیمین ویرو از پشت بغل کرد 
همین طور وی تو بغلش بود بد جی هوپ رفت وای جیمن موند پیش وی میگفت من و کوکی غروب آفتاب دیدم بقیه خواب بودن خیلی دلم میخاست با تو غروب خورشید رو ببینم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارههههههههههه هزارررر باررر فقططط اون صحنه رو از اول نگا میکردمم خیلییی خوب بودددد 
من فقط قسمت اول هیستل لایف رو دیدم
ایگووو ی قسمتشش نامجون وجیمین باید خوابگا تمیز کنن شوگا و وی و کوک میرن لباسارو بشورنن و جین وهوپ نبرن خرید بعد نوبت به شستن دستشویی میریهه نامجونه میبینه خیلیی کثیفه چون جیمین کوچیک تره میده به اونن جیمین بی چارهه تا تموم میکنهه به فناا میرههع
این که میگین جیمین ویو از پشت بغل کرد کدوم فصل بون ویج بود؟
قسمت 6یا 7 سری که میرن مالتا
اخیرا هم که آیدل رو احرا کردن و جین افتاد جیمین با این که نسبت به شوگا عقب تر بود 
جیمین رفت جین رو بلند کرد
حتی وی کنار جین بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارهههههه همینجور راه میرفتنن تا برن اون استیج وسطی هی به جین نگا میکردد تا ببینه حالش خوبه یانهه
جیمنم خعلی مهربونه
دیدی واسه تهیونگ کیک خرید که نامجون گفت کیکع خیلی گرونه
بعد وی گفت کار کی بوده و نگاه جیمین کرد جیمنم گفت جرا این جوری میکنی همون حرفشو نزن خودمون منظورش بود
ارههههه همیشههه موقع تولداشش اولین نفرهههه براش کیک میخرهه 
آیگگگگوووووو
از بس وی رو دوست داره
ارههههه دهنشمم ی بار کیک تولدش روش توت فرنگی بود برداشت دهن وی توت فرنگیی گذاشتت,ی بار دیگمم داشتت ی چیزی میخورد شبیه دلمه فک کنن بعد پاشد از جاشش رفت دهن وی کردد 
اره دیدم
خب این از مهربونی جیمن
یه جیز دیگه بگو تجدید خاطره کنیم
از منحرف بودن نامجونن خوبههه؟؟
آره تو فن ساین بود شیرینی بود از همونایی که میگن جیمین شبیهشه
نمدونم کجا بود تو میکسا دیدم یه جا هم جیمین داشت سوشی کره ای کیمبامپ میگن فک کنم
میخورد وی نگاش کرد ماشد به ویم داد
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارههع تو کلیپایی ویمین که گذاشتمم بودششش,
اگه تامجون بگیم خود به خود جی هوپم میاد
🤣🤣😂😂😂
اونی واسه جیمین گریه بودیم واسه این دوتا خنده
ارهههههههه واییی حیفففف هیستللوو ندیدی اگهه میدیدی  اوجج منحرفی لاین 94 تو ی صحنهه نشونن داده میشههه
آبجی اون برنامه دیدی میرن خارج پیش یه دختری مسابقه رقص میدن و اینا دختره هم داوری میکنه
بعد دختره  یه حرکت میره نامجون میخاد تقلید کنه از بعد ..........
😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂
یعنی من وقتی شنیدم تا دو روز تو معنی حرفش بودم تا فهمیدم یعنی چی بعد دو رو تو کف منحرفیش بودم😂😂😂😂😂😂
ارهههه تو هیستلل بوددد همونو میگمم بعدد حرکتتو که نامجون زد گفت ی چیزی داره ت ک و ن میخوره بعد هومیی اولینن نفر بود فهمیدد منظورر نامجونوو یعنیی غش کردد رو زمینن هوپیی افتادد رو زمینن



جدی من فکر میکردم هیستل لایف مسخرست
نهههد ببینن یعنییییی معرکسسسسسسسسسسس برنامه ش شششششش از بوون ویاجمم بهترهه,همون قسمتی که داشت حرکت یاد میداد بگوو خوبب
جدی هیستل بود نمدونستم
چون کات رفتشون پیش دخره رو تو یوت دیدم
یه برنامه ای هم میرن اینو دوستم کاتش رو تو اینستا نشونم داد اسم برنامه نمدونم
آر ام میگه ما رپر ها استدیو داریم بعد من ......... دان میکنم بقیه هم میان میبینن😂😂😂
نمدونم یکیشدنم میکه از بس از ......داشتن کامپیوتره ویروسی میشه
😂🤣😂🤣😂🤣😂

ارهه اخرییهه رو هم دیدممم اسمشش یادم نیسسس ولیی تو سایت جیسوگگ هستششش مال 2015  اسمشوو میگمم بهت,همونجاا (هیستلو میگم)ی مسابقه رقص میزارن بین بنگتن و ی گروه دیگهه نوبتی میومدن میرقصیدن بعد جیمین اومد جلو برقصهه رقیب مقابلشش هلششششششششششششششش دادددد عقببببببببببببببببببببببب 😡😡😡😡😡😡😡
اسمش تو خصوصی بوگو بهم
جدی 
بی تربیت😡😡😡
جیمینم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارههههه اصنننننننن خیلیییی بی تربیتتتت بوددد ولی جیمنن ازشش بردددد😎😎😎😎,دو راند اخرمم که لیدر رقصمون برد تا در نهایتت 4بر3 بنگتن ببرهه,باظش خصوصی میگم
یعنی جیهوپ
شوخی ج..... میشنوه پهن زمین میشه
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بزارر تو خصوصی بگمم بهتت بیا سایتت
ابجی من برم ناهار ولی میام
رب ساعت دیگه هسی؟
هستممم برووو نوش جونتتت
الان ناهار ؟چطوری تحمل کردی تا این موقع؟
😂😂😂براا شادیی
من اومدم
خوشش اومدیییی ابجیییی,سومراستار بازی مینمودمم
خو کجی بودیم
من دیگه در باره انحرافشون چیزی نمدونم
ایگووو دقت کردیی وسط جیکوک همیشهه نامجونن هستت .؟؟اون برنامه رو دارم دنبالش میگردم بهت میفرستم اسمشو
صبحانه دیر خوردم ساعت 11 اینا صبحانه خوردم


برای مبینا
اهاااااا براهمین بوده پسس
مبینا چر ساکتی تو چیزی نمدونی؟
مبینا راس میگهههه خوو
اوکی
نه تا این حد دقت نکرده بودم ولی در کل دیدم تو شیپا نامجون یه جوری نگاه میکمه
قشنگگگ حواسششش هستتت کسی دست از پا خطا نکنههه تو یکی از جیکوکا چیم و کوک خیره شده بودن بهم بعد نامجون پشت سربین شون نشسته بود تا دید اینا بهم زل زدنن سریع دستشو اورد وسط شونو و ی چی گفت دیگه جیکوکم فهمیدن به دوربین نگا کردن
آآآآآآآآآآآآییییییییییگگگگگگگگووووووووووووو
our leader
بهلهههههههه برا همینن همیشهه وسط جیکوکهه ی طرفش چیمه ی طرفش کوکک
آبجی قبول داری تو شیپا مبالغه میکنن؟؟
میدونم حسشون از دوستی بیشتره ولی نه تا این حد که میگن
دیگععع میدونیی از دوستیی که بیشتررر 100در100 دیگهه مبالغه کردنمم باحالهه
سلااااااام شادی جون🤗🤗🤗
نه من نبودم Oony تازه الان از خواب بیدار شدم اومدم😁 
ایگووو سلامم خابالووو خودممم ,برا شادیی
آخه من یه جا دیدم تا حد kiss رفته بودن من خوشم نمیاد اینجوری
ارهه اینجوریی منم ندوسسس تا حد کیس , برو سایتت شادیی
سلام ملی خوبی چطوری
خب عصر بخیر
براا مللل,فدای توو خواهششش
آره دیدم آبجی مرسی ققلللبببب
😘😘😘😘😘😘😘
آبجی قبول داری وی تو این اجرا ها اخیر خیلی جیگر شده؟؟؟
وی رو میگییی؟؟؟ارهه خیلیی خوبههه ولییی منن کلاا چیمم اولهه برامم 
آقا الان داشتم با یاسی حرف می زدم دلم واقعا براش سوخت یه مشکلی برا نت و ایناش پیش اومده کلا نه می تونه تو وب بیاد و نه هیچی 😭😭😭
اخ نگووووووووووووو😭😭😭😭😭چراااا اخهههه من یاسموو موخاممممگگ بهش بگوو اونیی گفت سارانگههههه زود مشکلو رفع کن بیااا دلم برات تنگ شدهه
یاسی میگه دوست دارید ادامه ی فن فیک هارو بگه؟؟؟
بگووو منوو کهه تو خماریی گذاشتیی گفتی ادامه شو فردا میگمم دیگهه نگفتیی
خو آبجی منم همبن جوریم دیگه
ولی این سری وی نسیت به قبل خیلی جیگر شده
الکییی که تو جهانن اول نیسس(وای چششم یاسوو دور دیدیم در مورد شوهرشش نظر میدیمم)ولیی بازمم چیمممم از همه بهترهه از نظرمنه جیمین لاوو
آیگوووووووو
یاسسسسسیییییییییییییییییییی
کامبک
You must comback home یاسسس 
خیلی هم دوست داشت بیاد 😓 ولی گفت من جای اون براتون بفرستم تا بهم بده میفرستم
ایگووو بگوو اونیی گفت فدات بشمم که اینقدههه خوبیییییییی,زود بیاییی هاا
حتما😊😊😊
مرسییی ملییییی مننن
کی اینجاست؟
من من من
خوبه که هستی
فداییی داریی
جانمادرت پست بزار اننننننیو
 
سلامممم یاسممممممممممم توو جون بخواههه پستتت کیلو چندهه
حاضر✋
😂😂😂ایگوو از دست تو ملل
سلام ملی یاسی خوبین؟
برا مل ویاسی
واقن منو دوس ندارین دیگه نمیام@@^^خخخ

یاسسسسسسسس ناراحت شدم ازت
یه دل نه صد دل عاشقتیم خوشگله
برا یاسس
سلام مبینا خوبم مرسی😘😘😘
برینن تو پستت جدیدد,واسه مبیناا
خوش اومدی یاسی من خیلی تو فکرت بودما البته بقیه هم همین طور😘
ملل توو شاهد بودیی چقدرر بیادششش بودم بعد میگهه دوسم نداریننن😭😭😭😭,پست جدید گذاشتم اونجا کامنت بدین
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ejra aly bood
pashmam
salam onny joony
bala be door chi shody azizam
سلاممم یونگیییی جونممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
noora fadat she
chi shody qurboonet beram
خدااا نکنهههه نوراااااا,مننن ندیدم اجراررووووووووووووووووووووو عررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کلاا مراسموووو ندیدمممممم
khob hala
chizy nashode ke
sektam dady baba
fekr kardam khodaiy nakarde chizi shode
نگووو نورااا با چهه ذوقی منتظر بودمم بعد ظهر فهمیدم شبکشش قطعهه اینقدد خوردد تو پرمم کهه هیچچ 
سلام عرض شد
سلامممم مبیناا جونمممم خوبییی؟؟تونستییی ببینیی چیزی؟
آره اجراشونم دیدم ولی بعدش قطع شد اشکال نداره
میگم اگه از یه سایتی دانلود کرده باشم میشه تو وبم بزارم؟اشکالی نداره؟
نههه ولیی منبع رو ذکرش کنن 
onny refighaman hastan
salam miresoonan
فداییی خودتت ورفقاتتتتت سلاممم برسونننننن ,میگمم یونگییییی خودنماییی نکزدد که جیمینن زیادددد؟؟
bozorgito miresoonam onny jooni
عزیزمییییی یونگیییی 
na baba
jin dare be nomjoon khianat mikone
akharash halsey vase jin boos verestad va too halghe jin vaisade bood
نچ نچ این جینن اب نمیدیدهه شناگرر ماهرییههه
are baba
vayyyy
halsey ye ejraye taky kard bad toosh ba ye dokhtare mimaloondan hamo
نههههههههه😰😰😰😰😰😰😰 😰😰😰چرا اینتوررررررررر به شوگولت بوگو حواسش باشعع به بقیههه,(راستییس دیشبی شوگولتت منوو خیلییی دعوا کزدد جوریی که ابجیمم تو سایت جواب میداددچون من نبودمم)
chera
ghalat kard onnye mano dava kard
vasa bargarde daram barash
دیشبب من به اینن پیشوللل گفتمم اینن یونگیی روو کاریش نداشته باشش شوگولشش اینوو به من سپردهه پیشوللل بازمم کار خودشوو کردد  بعدد شوگول فهمیدد دیگهه اوضاعع وخیمم شدد اصنن من نبودمم ابجیمم تو سایتت جواب کامنتارو میداد  دیگهه اخرمم جیمین اومدد واینااا شوگول ولم کردد موخاستت تنبیهمم بوکونهه😭😭😭
hala ba to injoory raftar karde khoda be dade man berese
باتوو کاررر ندارهه کهه میگههه یونگیییی منن دخملل خوبیهه خیلیی صاف وساده سس همههه میبیننش شیفتش میشنن همیشهه بایدد چهار دونگ حواسم باشهه کسی گولش نزنهه خودشش  نمیدونهه کهه تو(منظورم منم) باید مواظبش باشییی 
omg
in harfaro vaghan zad behet
che manly
ارهههههه نمیدونییی کههه هربارررر خودشش میره تنهات میزارهه میگهه نصف فکرمم جا میمونههه همه ش نگرانتهه بهم میگهه مواظب یونگیمم باشش جونم به جونشش بستس
onny nakon baba
pashmam berize kafe otagh to jameshoon mikony
ایگوووو نمیگممم دیگههه ولییی برمم داستانن بنویسمم نظرتون چیهه استعدادشوو دارممم؟؟,,
are vaghan estedad too epilasion adama dary
شایددد ی فیکک نوشتمممم برا تو وشوگل بنویسمم یا پشمات میریزهه؟
benevis
pashmrizoon doost
valy faghad vase khodam
باششش مینویسممم فقط براا خودتتت تو پست رمز داررر خوبهه؟
are khoobe
باشش اگهه چیزی مد نظرتهه که چجورر دوس داریی شروع بشهه بوگوو بقیه شو مینویسمم پیامتوو تایید نمیکنمم اگهه چیزی گفتیی راجع اینکه چجور دوس داری شروع شه
har joor khodet doost dary benevisesh
vale sadend doost daram ba yekam jashnye smut
چشممم یونگییی جونمم
bi bala
بیام بالاا؟؟
bad minevisam????
میگم چشمت بی بلا
vayy nemidoony chegadr baram sakhte ke hamash daram donbale horoof migardam
اخخخ ببخشیددد منن بد خوندممممممم میانهه یونگییی جونن فارسیی نتایپپپ
vaghan sakhtame ha
mikham bemiram farsi mitypam
نهههههه نتایپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ یونگییی جوننن
onny key mizary vasam
ایی الهییی فداتت بشمم مننن هنوو شروعع نکردمم ولییی زود برات میزارمشش اولشوو شروعع کنمم بقیه ش میادد تو ذهنمم یکمیی نوشتمم تاریخشو میگم که کی کامل شدشو میزارمم,شایدمم نگمم یهوو بیایی ببینیی گذاشتمم براتت فقط رمزشوو خودت بهمم بگوو که من همونوبزارمم رمزشو خصوصی بفرس برامم
nemitoonam khoosoosy befrestam
email nadaram
alan mifrestam vasat taeedesh nakon
bashe???
ایمیلم نداشته باشی میشهه خصوصی فرستادو فقط من نمیتونم بهت جواب بدمم
khoobe ya ye chiz dige bedam
نههه همینووو میزارمم ولییی ناموسااا عجببب رمزیههه😂😂😂
tavalode suga tavalode khodan va tavalode tae
ایگوووو ته این وسطط چیکارسس؟؟یاسسسسسس ببینهه هیجج دیگههه بازز به شوگولت گیر میدهه
na ke kam be sugule man gir dade bazam mikhad gir bede
daram talafy mikonam
asan baradar shohare khodam
ایگووو قانععع شدمم یونگییی جونممم,یونگیی منن 15دیگهه میامم شامم بوخورمم
onny manam miram sham
badesh age toonestam miam
age natoonestam khodafezy
باشششش یونگیی جونمم من هستمم اکهه اومدییی اگر هم که نههه خدافظییی
salam onny joony
kenchana
سلاممم یونگییییی جوننننمم خوبیی,فدایی توو خوبممم
che khabara onny mochi
هیچچچچ نشستممم در خانههه,یونگیی ی سواللل خوببب بپرسمم واسه فیکک ازت اینکه میخوای تو کره باشی یا ایران؟
too kore
dary shooroo mikonysh
ارییی دیشببب داشتمم فک میکردمم چیتو شروع کنمم وایناا بعدد بسته به اینکه تو کره باشی یا ایران فرق موکونهه داستان دیکهه ولیی خوب تو کرهه بهتر ومنطقی ترهه
vasate emtehana too zahmat endakhtamet onny mochi
نهههه فداییی تووو چهه زحمتیی اخهههه قبلل خواب واینااا فک میکنمم چیتوو باشه وایناا بعد موقع بیکاریمم مینویسمشش ,دیگهه پیشاپیشش بگمم خدایی اولینن داستانیه که میخوامم بنویسمم دیگهه بد بوددد یا خوشت نیومد میانهههه
age manam bekham benevisam chize khoobi az ab dar miad valy nemidoonam chera neminevisam
akhe manam ghable khab enghadr fekr mikonam ke maghzam mikhad monfajer she
ارههه منن قبلخواببب یا موقعی هاییی که تنها میرمم بیرونن بعد مسیر پیاده رویش طولانیهه همونجورر فک میکنممم وایناا بعدد میرسمم,خوبب بنویسسسسس توهمم ,بنویسس بفرسس برام میزارمشش توو سایتت یکی از بجه هام داره برام میفرسته فیک گفت خوشت اومد بززار بچه ها بخونن
motmaen bash khosham miad
shak nakon
ایگووو 😘😘😘لطف داریی یونگیییی جونن,اسمم خاصی مد نظرت هست بزارمم اسمتو تو داستانن؟؟
bashe faghad ficaye man zhanresh smute khafane ha khoshet miad
میگممم یونگیی این اصطلاحح اسموتت من نمیدونمم به چهه معنیههه؟؟
nemishe esme khodamo bezary
باشششش نورااا میزارممم  مامانتم ایرانیی دیگهه,چون نورا کره ای نیسس باششهه؟؟
u too smut a talafoz mishe
smut yani s.x ziad toosh dare
اهاااااا س منظورر اینهه فیک خودتمم گفتیی کمیی اسموت باشهههه نههههه؟؟دیگههه حالا تا حدیی اسموتت اکییی ولییی خیلییی اسموتتهههه فیکتتت؟؟
mamanamam miary too kar
o_o
ارهههه دیگهههه تازه شممم ی اسپویلل بدمم بهتت اینکهه توو دوسشش نداریییی وارد کمپانیی که میشیئ واینااا بعدااا شیفتشش میشیی ولیی شوگااا اونوو تو داستانن میفهمیی چی میشهه عاشقت میشهه ودیگهعع دردسز وجدایی اینامم هستت ولیی اخرشوو خوب تموم میکنمم
kheily smute
onny tozih dadam smoot na smut
u too smut a talafoz mishe
اهااا اوکییی,بزار بپرسم بچه ها ژانرشو دوس داشتنن بفرسس,منن خودمم تا حدیی اسموتتت مشکلللیی ندارمم 
aigoooooo
che ary bezanam man
ارههه همین دیشببب به طرح کلی داستان فک نمودم میمونه جزئباتت که اونارم حین داستان نوشتم اضافه میکنمم
man faghad pdf balad nistam bokonam
mishe nevisandasham nashenas bezany lotfan
باششش بفرسس خودم پی دی اف میکنمشش براتتت
sarange onny mochi
فداییی داریییییی منمم سارانگهههه,بخش بخشش بزارمم یا کلشوو باهممم؟؟کلشش یکممم بیشتر طول میکشههه چون جزئیات زیادد مینویسمم منن
onny man english betypam sakhtete
مگهه نمیگیی فارسیی سختتهه؟؟
bakhsh bakhsh behtare
باشش بخش بخشش میزارمم براتت
chera goftam
toro migam yany vaghty mikham fico befrestam to pdf konish sakhtete english betypam
نههههه کارر ندارههه سخت نیسس انگلیش بتایپ خودمم فارسی میکنمم میزارمشش
man ta vaghty toro daram gham nadaram onny
😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤
fadat
خواهشششش ی نورا که بیشترررر نداریممممم
man ghalb nadaram age dashtam ghalb baroont mikardam
ایگووووو اینمم قلبب واسهه توو
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
qurboonet onny mochi
فداییی تووو .من خونهه تنهامم به قول شاعرر که میگهه همهه رفتند کسی دوروبرمم نیستت
ee
che vajhe tashabohi
manam tanham
😂😂😂ایگووو حس کردم تنهاییی گفتمم بپرسمم بعد گفتمم نههه بزار بکم من تنهام یونگییم تنهاا باشهه میگییهه,دیگهه منمم وخودمم
mamanamina raftan sare khake bababozorgam man khab boodam mano nabordan
ایگووو الهییی کاشش بیدارت میکردننن ,ما هروقت مامانم بخواد بره بیدار مسکنهه مارو میریمم
onny delam vase sugul ye zare shode
قربونن اون دلل تنگتتتت وی لایوشو دیددیی؟
be khoda alan mamanamina miam migan bidaret kardim boland nashody
😂😂😂😂😂😂خوابتت سبکهه یا سنگیننن؟؟
na hajmesh ziade netemoon kam sorat nemitoonam download konam
چهههه بدددد منممم کهههه نتتت ندارممممم😭😭😭نه وی لایوو دیدم نه رانوو ونههه بیلبوردووووو قشنگگگگ سه تاش کاملللل شد میگن تا3نشه بازی نشهه حکایت منهههه,یونگییی بوگووو چههه شددد.؟راستییی ی نفرر دیگهه سایتت اعلام حضورر کنن
sangine
mamanam mige to khaby engar mordy
hamoon joory ke mikhabam hamoonjooriam bidar misham
sedamam konan nemishnavam
دوراز جونتتت یونگیی,پسس دیگههه هیجییی خوابت سنگینههه هچییی 
vaghan chera fosh nadady be oon martike ashghale gav
نمیدونمم واقعاااا کلااا منن خوبب فحش نمیدمم بدمم فحشام تو بیشعور عوضی نهایت گاو یاخرر خلاصه میشهه
hala to begoo chi shod
چهههه شدددددد؟؟
onny ye set bia pishe man kelase chegoone be mardom fosh haye daghan dahim bezaram vasat
ایگووو بر عکسسس یکیی هستتت اساسییی بلدههه  ولییی خووو کلاا اصنن نمیتونمم فحشش یدمم
dirooz ke ba refigham rafte boodim park abji koochikamo bordam savare tab she
yeho ye zane hamoon daghighe ke abjim savar shod oomad goft piade mishe dokhtare man beshine
man goftam nakheir khanoom khaharam taze savar shode
yezare ke abjim tab khord man ye lahze bargashtam samte doostam ahang bezaram didam abjim oomade paeen ba gerye mige noora in khanoome mano piade kard
hala man asabam gaiyde shode bood
raftam be zane goftam baraye chi in bacharo piade kardy goftesh khob mikhastam bachamo savar konam beram goftam khob be man che mikhai bery bacheye to bachast abjie man bache nist
hala abjim gerie mikard man hey atishy tar mishodam
doostam goftan bia berm noora bikhial sho
dashtam bacheharo part mikardam paeen
enghadr mage man asabam daghoon shoad abjimo piade karda
mikhastam pasham ye joory zanaro bezanam sedaye shotor bede
ایگووو منن ابجییی کوچیکمم اینجورییههه یعنییی توخیابونم باشهه یکیی همچین کاری بکنههه قشنگگگگگ با دیوارر تاصاف نکنهه ول کنشش نیسس
manam mesle abjitam
mikhastam beram jelo
doostam gereftanam
onny man age yeho raftam miane
اشکاللل ندارهه منمم الانن بایدد برمم نیم ساعت دیگهه میامم باز ی نیم ساعت هستمم باز میرمم واحتمالاا شاید تا فرداا نیامم
kho onny man alan ba ki harf bezanam too khoone tanham
ایگوووو باشهه الان که میرمم ولیی نیم ساعت دیگهه میامم ببینمم شدد هستمم تافرداا نشدد همون صساعت وایناا میانههه نورایییییی😭😭😭
onny
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭الانن میرمم نورااا باز میام نیم ساعت دیگهه بع بعدشمم بهت خبر میدم هستم یانهه
age manam boodam miam
khodafez eshghooly
باشش نوراجونن خدافظییی
بچه هااا
سلام :(
چرا فکر میکنم هیچکدومتون منو یادتون نیس؟ :(((

شوگا(نورا)، جیمین (شادی و کیک برنجی و محدثه) ، وی(یاسی)، نامجون(کیوتی)، جین(مانی)، کوکی(نفس)...همتون :(((
بیاین به هوپتون سلام بدین باهاش بحرفین دیگه...عایم سو لانلی :((
تازههه من اومدم به ایران سلام کردم حقم بیشتر از اینا نیس؟؟ :((
سلامممپ هونییی مننن ایی الهییی منن فداتنن بشمممم ,دیروزتو سایتت پیشوللل سلامم کردممم جوابموو ندادییی هااا😂😂😂
ندیدم خب😟😢
اشکاللل ندارههه دنتممم منظورمم اینههه بیادت بودممم 
ج دادم همه رو :(
ایگوووو فداییی دارییی
سلاام اونییی گلم 
خوبی؟
به بحران اتمام اینترنت خورده بودم 😨😨خدا رو شکر حل شد پوووووف
سلامم مانییی جونممم ایگوووو خوبههه ولی من هنووو توبحران نتممم
سلاااااااااااام دنی خوببی؟
ایول دمت گرم بابت هوپیییییت👍👍👍
بچه منکه اون وسط با هالزی داشت ابروریزی میکرد😂😂😂

برا دنن,بهلههه اب نمیدیده وگرنهه شناگررر ماهریههههه
سلام به همگی
دنی منم تو وبت همین الان سلام کردم به یادتیم والا
انیووو چینگوها
سلاممم مبینااا جونمم خوبییی؟؟بیااا دننن همهه بیادتننن ودوست دارننن
ارهه واقعا نمیدونم کی بچه رو این مدلی کرده فک کنم از بس با نامجون پریده این جوری شده😂😂😂😂
100در100 مطمئننن باششششششششششش😂😂😂😂,تازهه شنیدمم هالزیی پسرا رو بغل کردهه جیمینمم اینجورر که معلومه دستاشو باز کردهه هالزیمم بغل کردهه بعد چندتادیگه شونمم همینجورر
دنییی من هی می خوم بیام تو سایتت کامنت بدم پست خودمونی پیدا نمی کنم یه پست بزاد واسه بچه های bts همه بیایم اون جا پلاس شیم
ارههه منمم همشش میگردمم پستت بی تی اس پیدا کنمم زیرش کامنت بزارمم😂😂😂
اونییییه سوال تو کامنت دنی محدثه کیست دیگر؟؟؟؟؟
محدثه همون جیکوک یا پیشولههه عکس پروفشم جیکوک گذاشتههه
بابا این سایت کوفتی من همگانیه
ینی واس همه اس نمیشه توش حرفید 
شما بیاین بهش ارتباط با مدیر تو قسمت هدر وب...اونجا خصوصی بهم پی ام بدین ک عانین من بیام وباتون
اینطوری بهتر نیس؟
ایگووو خووو همهه که سایت ندارنن دنیی جونن برینن توسایتت مانجینن چونن منن بایددد برمم ونمیامم دیگههه😭😭😭😭😭جای منم پر کنیددد
من باز فوضولییم گلید😁😁😁
بهلهه بهلهعه ,مانجیننن میخوام بچه هارو بفرستم سایتت چون من میخوام برمم ونمیاممم دیگهههه 
Onny man raftam nahar ye nim saat dige dobare  miam👋👋👋
انیوووک مانجیینممم منن شایددد نیاممم میگم بچه هاا بیان سایتت توو اگه شد ی سر میام باز سایتت حضری میزنم میرمم
😂😂😂😂😂Onny chera man har vaght darmored esm yeki fozoolim gol mikone esm ??????pishoole 
دیگههه اینوو باید  از پیشولللل بپرسییی بچههه خیلییی فعالهه همه چی به اون ختم میشهه😂😂😂
Onny naro man dige farda nemiam😭😭😭😭😭😭
ایگوووو میانههههه مانی جونن نمتونممم بوخداا وگرنهه میومدمم سر میتونمم بزنمم ولیی این کهه یک سر باشمم نمیشههه مانجینممم😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan