BTS

Just For Profile

بی تی اس

وقتییی اهنگاشونن به مسابقه هایی بزرگگ در سراسر جهان راه پیدا کردههه😍😍😍(لایک زیاد بود براتون بازم از این وئیو ها میزارمم ).


دریافت
حجم: 23.2 مگابایت

وای ارههههه
من یکی دیگه رو دیده بودم ک اینو خونده بود تو این برنامهه
واییی این موزیک عشق منههههه

بچه ها اگه میخاین با کیفیت دان کنین بزنین رو نمایش با کیفیت اصلی بعد دانش کنین💜
من یکی دیگه دارم باز اون فیک لاوشونهه,واقعاا بی تی اسس بهترینههههههههههههههه,
توصیه هیونگگ واسه بچه ها(درضمن اگه میخواین نگاه کنین هم بزنین رو نمایش کیفیت اصلی چون کیفیت ویدئو بالاس)
یکى دارم مینویسم ولى 5دیقھ دیگه تمومه

باششش یاسممم,راستی یاس پروفم تغییر کرده ایا؟؟
نه!

عکس جدید گذاشتمم نوشته تغییرکرده ولی نشون نمیده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
..؟؟؟؟؟؟
خوبه
اریی یاسممم😁😁 خیلیی خوفهه(میگم هوای جیمینم داشته باش وقتی سناریو مینویسیی😂😂)
پروت عوض نشده

هیونگ گفت .یکم طول میکشه وگفت که واسه اون عوض شده حالا یکم بصبرمم امیدوارم عوض شعه
آھا
چشم
^^

فداتم یاسمم, دیگهه چ میکنی شنبه امتحان داری مگه نهه؟؟
اَنیووووو (با لحن هوبی)
انیوو هیونگگگ😍😍😁😁
پروفتت عاولیھ^^^^
اووممم عارھ از7پاشدم تا9خوندم @@انننیو *با لبخند مستطیلیاى تھ*

مرسییی یاسمممممممممم,اورینن کار خوبییی کردییی چه زنی دارهه تهه خوشبحالششهه نمونسسسس
عکسه کنسرت DNA???
پروفتو میگم@@

موهاش بلونده وو سویی شترتشمم زردهه همونه؟؟
پروفت خیلی کیوتهههه کیوتم ^^
وایی چشاتتت کیوت میبینههه هیونگمممممم😍😍🙆
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
^_^  ¥_¥ >_< $_$(;

❤❤❤❤❤چحایحچزنارحازنارامرتجرکبچچحازاحراجزجازهجرخذجتپلجاجدحدجلجلحدحدجذجذمد❤❤
اوھھوممم^^

لایکککک بزنیددد فیکم لاوشممم میزارممممممم
¥--¥
>___<


😁😁😁😁😁
اونییییییییییی عکسه جدیدت مبارک^^عالیه خیلی قشنگه من دوست^^
سلاامممم پیشوللل خوبییییی,واییی مرسیییییی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
من،نمیتونم ک
اسممو

جاننن نفهمیدمم
انیو ^^

واووووو میگمم هیونگگ توییی؟؟
اونیییییی منم پیشول^^ ابجی شادی کجاست؟؟؟؟*-*
سلامم پیشوللل خوبیی,همینجاسسس
من لایک نمینونم کنم .وب ندارم
اسمموووووو
@


ایگووو مطمئی یاسس,روی اون فلش ابی نمیتونیی بزنیی
یاسمنم بابا ھیونگ کیھ

ببخشیدد یاسس   فک کردم هیونگههه اخهه بعضی اوقات با اسم ناشناس میادد 
اخه واسه نظره پایینیم نوشتی مرسی شادی اونی^^اونی که گفت عکسه جدیدت مبارک من بودم اونی^^
ایگووووو ببخشیددد پیشوللللللل😂😂😂😂😂
فلش آبیھ تو قالب قبلیھ اینجا پسنندیدم داره   میتونستم لایک میکردم،خو~!~

باشهه یاسممم نمدانستمم اینجا اینجورههه,به جات لایک کردمم خودموو😂😂
کنچاناو؟؟؟


با پیشولیی؟
کنچاناو؟؟؟

ھھمھھ

اریی کنچانایووو 
واااااااااااااااااییییییییییییییی اونیییییییییییییییی این ویدیووووووووووووووو چه خوب وبوووووووووووووووودددددددد من الان دارم گریه می کنم از ذوق و شوقققققققققققق عرررررررررررررررررررر
ارییییی خییلیییی خوببب استتت ,فیک لاوشم براتون میزارمم تا شبب( فقط فیک لاو انگلیش خونده طرفف بزارممم؟؟)
چ بگم؟؟؟
سسسسنننننناریو جدیدھھھھھ رووو ببوخخخخوووونننننىد#مھم!!




ملل خوبهههه؟؟ایگووو سناریو بنویسس بازمم خیلیی خوبنننننننن, مثلا وقتی ناراحتی,یا وقتیی گریه موکونیی و..
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍احساساتم جریهه دار شدههههههههههههههههه
ایگووو فدایی احساسات جرحه دارتتتتتتت,❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ جوابب یاسمم بده
پیشول ج.منو بدھھھھھھ
●_________●

برا پیشولل
وای اونی خیلی خوب بود عالی بود
سلامم ددییی ذکرخیرتت بودددد ,فداییی تووووووو ارییی خیلییی خوب بوددد این استت ارمییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سناریو‌جدیدھ رو خوندید؟؟؟

بچه هااا یاسس سنارویو جدید نوشتهه تو پستی که سناریو قبلی رو گذاشتمم,سناریو جدیدم گذاشتممم بریننن بخونیننن
جواب چه سوالیو یاسی جونم؟؟؟
سلام ددیییییییییییییییییییی دیروز یه جوری گفتی می رم فک کردم دو سه هفته پیدات نمی شه کککککک
برا یاس,ایگوو پیشوللللل ددی کارشششش درستههه
سلام پیشولی. آره ولی خوب بیام نیام دارم دیگه الانم اجازه گرفتم شنبه چهار تا امتحان دارم باید برم بخونم
ایگوووو ددیییی ,ددیی باهوش بودن این معضلاتم دارهه برو ددییی بروو کهه بزنیی اتیشش🔥🔥🔥🔥🔥 امتحانارووو😂😂
یا خدا چهار تا چه خبره مگهههههههههههههه *-*
موفق باشی ددی جون^^سالم برگردی ان شا الله^^با نمره های بیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت^^
اریی بولتورونهههه
سلام🙈
سلام هیونگ یکی ی دونممم ,
علقا میگم هرکدومتون دوس داره قالبشو اونطور که خودش میخاد عوض میکنم..اگه دوس دارین بهم بگین منم ادرس میدم تا قالب مورد نظرتونو بهم بگین ^^
با بچهه هاا از هیونگ مهربونمم,این پیشولو که مطمئنمم میخوادد
بولتورونهههههههههههههههههههههه *-* فاییررررررررررررررررررررررررررررررر اوه اوه اوه فایررررررررررررررررررررررررر ^^
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
و اینکه چیمی من!
واسه تو هم همینجوریه
ادرس میدم خودت قالبتو انتخاب کن
اینم میخام عوض کنم یه طوریه اوممم *تفکر*
هرچیی تو بگیی هیونگگ,هرچیی بزارریی من دوس میدارمم هیونگمم
من من من من من من موخام هیونگ واس منو درست کن چچچبااال^^هیییوونگگ پیوش می خاد ^^
بیا نگفتممم هیونگگگ؟؟؟؟؟😎😎😎😎
اوکی لاوم
اول ادمینم کن 
بعد...
لاومممم؟؟جانننن؟؟؟برای لاوو هیونگگ
نهههههههههههههه هیونگ اینجارو دست بزنی من می دونمو تو*-*اینجا عالیه خیلی خوفه من دوش دالم عوضش نکن دیگهههههههههههههه
هیونگگ برا تووو,
بیاین اینجا

http://erfanwd.blog.ir

هر قالبی که خوشتون اومد اسمشو بهم بگین من بذارم واستون💜
برااا بچه هاا
چجولی ادمینت کونم هیونگم^^ منکه بلد نیستم!!!!
برو مرکز مدیریت قسمت نمایه های من بعد اضافه کردن نویسنده رو بزن بعد اسم کاربری هیونگو وارد بنما و ادمین میشه هیونگ
و اینکه یه چیز دیگه
برای دیدن بهتر قالب ها شما بهتره یکاری کنین
برین تو سایتتون...
تو مرورگرتون اون سه نقطه رو بزنین بعد رو تیک  Deskop site بزنین
اینطوری اصل قالب رو میتونین ببین که تفاوت خیلی خیلی زیادی با هم داره ^^ 
ایگوووو هیونگگ باهوشمم,میگم هیونگ این لاوت کی بود ؟؟پیشولهه؟اریی خییلیی خوببهه بچه ها شومام فعال کنیدد
ووواای هیونگ رفتم به اون بلاگ قالباش خیلی خوفهههههههههههههههه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
هیونگ
نه چیم
با تو هم هستم
برو قالب موردعلاقتو پیدا کن تا واست بذارمش

تازههه اگه قالتون اوکی بود (ینی این توانایی رو داشت) هر عکس افقی که بخاین (حالل مالی بنگتنه یا هر چی) میذارم هدر عین وب من و جیسوگ
مرسی هیونگ
نه حسود کوچولو من تو هم هستی😍😂
نوموخامم هیونگمم ازم گرفتننننن😭😭😭😭😭😭😭😭
اله دیگه اونی لاوش منم مگه نه هیونگ^^
اونی حسود کی بودی تو؟؟؟؟
😢😢😢😢😭😭😭😭برو لاوشششش
نمیخوای چیم؟؟ 
قالبو میگی؟نیگا میکنم میگم
پیشولم
یکی رو انتخاب کن ^^
پیشولششششش یکی رو انتخاب کننن
هیونگگگگگگگگگگگ من انتخاب کردم حالا چیکا کنم؟؟؟؟؟ می شه بگیییییییییییییییی^^یکم ساده وواضح توضیح بده پیشول خنگی مثل من بتونه انجامش بده^^
کککککک
برا هیونگ.پیشول

چراج.منو نمیدین؟
~~
 
ا جواببب یاسووو بدییینن دیگهههههههههه,سناریو رو نگا کردین اصنن؟
آیگوووو 
توی کوچولو تا اخرش مال خودمی ^^
برا پیشول
پیشول
خب هیچکار نکن فقط شمارشو بهم بده اوکی میکنم برات ^^
برای پیشول
چیم جان -_-
برای تو بود -_-
باششه هیونگ
ووووی هیونگ اینجو نگو خجولت می کشوممم^^
برا هیونگ
خدای من نگا چیشد😭
اصن من میرم
کوجا میریییی😭😭😭😭😭😭😭,
تو ک میگی قلبتو شکستم پس من دیگه نمیمونم تا بیشتر دلتو بشکنم 
ا کوجا گفتممممم؟؟
نمی دونم سه تاشو دوست داشتم هم یکو هم پنجو هم پانزدهم !!!!! تو شماره یک  از چپ دومیو مو خام هیونگم^^
هیونگگش
وای هیونگ موندم کودومو بگم خداااااااااااااااااا خیلی خوبن اینا می شه هر هفته یکیشو بزاری برام؟؟؟؟
برا هیونگگ
●_●:’(
من میرم

بچه هااااااااااااااااااااااااااااا مخصوصا تو پیشوللللللللللللللللل
اونی مگه نمی دونی هیونگ رو تو حساسه خوب می گه دلم شکست ناراحت میشه یگه منم بودم نراحت می شدم خوب*-*
خوو دلم خواست یکم برا هیونگم ناز کنم😢😢😢, 
نه یاسی کوجا میری تو بری منم میر م هاااااااااا اینجوری نگو
سناریوشو خوندی نظر دادی؟
بله خوندم نظرم دادم براش اونی جونم^^یاسی جونم عالی بود ^^ منتظر بعدیشم من^^
اریی اوریننننن
رفتما ھق ھق 
الان میرم پیش تھیونگم!زبون درازى!

ایگووو میری پیش یکیی بهتر از ما پسس😂😂😂
خوب اگه بلد نیستی ناز کنی لطفا ناز نکن^^اونی این چه ناز کردنیه اخه خوبه منم بهت بگم دلمو شکستی بعد بگم نه خاستم برات ناز کنم؟؟؟؟
خوو باشهه ناز نمیکنم دیگع,هیونگگ هستییی😭😭😭😭😭 اگهه هستیی بوگووو لطفنن فحشم دادی بده فقط ی چی بوگوو
وروجک یکدومو بگو ^^
برا پیشول
نه یاسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نروووووووووووووووووووووووووووووو خوهششششششششششششششششششش چچبااااااااااااااااااااال
برا یاس
@چیم
خودت گفتی قلبت شکسته :(
غلط کردمم هیونگگگگ اشتبا گفتممم
باشه همون قالب اولی برو توش از چپ دومیو موخام^^حالا چجوری می خوای بزاریش؟؟؟
برا هیونگ
@چیم
من تورو فحشت نمیدم چیم....نور فور عور😒
بفداتم من هیونگمم😭😭😭😭😭
@پیشول
کدوم ردیف اول یا دوم؟؟
وسطی کدومشون؟
پیشولل,هیونگ مامی برات پست گذاشتههه
رفتم دیدم اونی جونم نظرم دادم^^
هیونگ ردیف اول از چپ دومی^^
برا هیونگ
@چیم
کیوت من😍
حالا بیا بغل هیونگت ^^
هیونگگگگگگگ سارانگهههه😍😍😍😭😭😭
چطوره هیونگ قشنگه یا بده؟؟؟؟ لطفا نظره واقعیتو بهم بوگو خوب^^
برا هیونگگ
@پیشول
اها اوکیه
خو ادمینم کن تا واست بذارمش

🚫فقط این قالبی که انتخاب کردی با همون تیکی ک من راجبش گفتم خیلی خوب به چشم میاد و زیباست اگه تو گوشی ببینی ممکنه بهم بریزه اون تیک داره اونو کامپیوتریش میکنه که اصلشه...پس لطفا اون تیک رو بزنین همیشه🚫
برا پیشوللل,براا منمم بزنینن تیکووو
-_-

یاسسسسسمن ای یاسمننننن ای دونه ی الماس من کاشکی مودونستی چیهه عشق من واحساس منننن(دیشب گفتم برات واکنشی نشون ندادیی😭😭😭)
@پیشول
کیوته عزیزم خیلی کیوته😍💜
اما خب اگه بخای (و خود ساختار قالب هم با هام لج نکنه) میتونم هر عکسی ک خاستی بذارم هدر ^^
بر ا پیشول
خوب من با کامپیوتر میام با گوشی نه
باید بزنم اونو؟؟
برا هیونگ
هیونگ چجوری ادمینت کنم بوگو ^^بوگو به پیشولت^^
یشول بهت که گفتمم منن😥😥,برا هیونگ
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥برا پیشول

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥برا دنا
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥برا سحر
ایگووو یاسممم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💙💜💙💙💜💙💙💜💙💙💜💙💙💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜❤💚❤💚💚❤💚❤💚❤💚💚💚❤💚❤💚❤💚❤💚💚❤💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💙💚💙💚💙💙💙💚💚💚💜💜💜💚💜💚💜💚💚💜💚💚💚💚💙💙💚💙💚💙💚❤💚❤💚❤💚💚❤ جاست فوزررر یووو
نه کی گفتی اونی جونم؟؟چیو؟؟که چجوری ادمینش کنم؟؟//پس چرا یادم نمی یاد؟
ایگووو برو قسمت نمایه من سمت راست مرکز مدیریت ,بزن مشخصات اولیه اونجا اضفه کردن نویسنده رو بزنن 
اخ یاسی جونم دلمه منو بردی با این قلبایه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥زیبات^^
ولی من نمی تونم بهت قلب بفرستم*-*چون ملی ناراحت می شه^^
اخیییی برای یاس
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
لاو یووووووووو^^یار آھنگ فور یو افتادم

ایگوووو ارییی خیلیییییی خوبهههههه اهنگشششش😍😍😍😭😭😭❤❤❤💚❤💚💜💚💙💚💙💚💙
ارهه اره حتما واسه قالب چیم هم بزنین چون زمین تا اسمون فرق داره نگا

بی تیکه
http://s8.picofile.com/file/8359893884/Screenshot_2019_05_09_12_37_26.png

با تیک
http://s9.picofile.com/file/8359893900/Screenshot_2019_05_09_12_37_35.png

و خود تیک 
http://s9.picofile.com/file/8359893934/Screenshot_2019_05_09_12_38_04.png

فقط برای کسایی که با گوشی ان این تیک باید زده شه...فقط برای اونا
ارییی من برا خودمم زدم خییلییی خوشگل تر شده بوود😍😍
ب دنا بوگو بقل آیکن ارسال نظر برات استیکر بزارھ ،من ایموجى ندارم!

هیونگگ من نفهمیدم منظور یاسوو بی زحمتت درستش کن اینی که میگه یاسس
@یاس

این امکان برای بلاگ بیان وجود نداره...وبلاگ های مثل بلاگ اسکای و میهن بلاگ دارن 
اما من پیشنهاد نمیدم که واسه یه ایموجی بریم اونجا...چون خودمم تو میهن وب دارم و اصلاااا به درد نمیخوره...بهترین ایکون دنبال کردن لایک کردن و کلی امکانات دیگه رو نداره
برا یاسس,هیونگ اسمتو برا پیشول بفرست
 من برم^^

باشهه یاسمم مواظب خودت باشش💚💚💚💙💙💜💜❤❤❤
@پیشول

خب من وارد شدم الان شروع میکنم 
پیشول
وووی من حاضرم^^ککککک
@پیشول

زدمش برو ببین چطور شده
اگه خوشت نیومد بهم بگو دستکاری کنم
سلام بچه ها سلام اونی جونم🤗🤗🤗💖
ظهرتون بخیر
سلامم ملیی جونن
وای عر هیونگ خیلی مدیونتم ^^من غلامتم پیشولتم خاکه پاتم^^ کومائوووووووووووووو کامسامیدا
آریگاتو ^^
الرون اغریماسین^^
پیشولل بیا ملتم اومده دیگهه قشنگگگ عررر بزنن,برا هیونگ
اونی جون عکست چه قشنگ شده😁😁😁
فدایتت ملیی جونن باز نقطه زدی اسمتو😂😂
ببخشید نمی دونم چرا پیامم رو اینجوری فرستاد من بودم😅😅😅
ایگوو  فدایت اشکالل ندارهه خوبیی ملیی؟؟
مرسی اونی جونم تو خوبی😘😘😘
ارییییگاتووووووو من خوبببمممممم
@پیشول

خخخ کیوتم 
کاری نکردم که

میگم یه پیشهناد از طرف من...
اسمتو یکم کوتا تر کن تا هدر قشنگترشه💜
بازم هر طور مایلی عزیزم ^^
برا پیشولل
@چیم

چیم من چطوره؟
خیلی یهو دلم براش تنگ شده :(
فداییی هیونگمممممم😍😍😍😍😍 من خوبمم هیونگگگگگگگگ
ععععععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر منو این همه خوشبختی محاله^^
تورو داشتن مثل خواب وخیالههه
اونی جون جای یونگی هم خالیه ها فینگلیش می نوشت😅😅😅
ارییی😢😢😢😢یونگییی من دیروزمم نبوددد امروزز امیدوارمم بیادد
پیشول بد دیگه سلامم نمی کنه اونی من رفتم فعلنا هم نمیام واقعا که پیشول 😔
فعلا اونی جونم👋
ایکوو ملل پیشوللل نیسس فک کنممم نروووو ملییی😢😢😢😭😭😭
نهههههههههههه اونی ملی رفت؟؟؟چرااااااااااااااااااااا ملی از دستم ناراحت بوددددددددددددددد چرااااااااااااااا نهههههههههههههههههه منو این همه بدبختی محالههههههههههههههههههه
بهلههه ناراحت بودد از دستتتت
😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭اخ که بی تو در به درم زده امشب به سرم که دلت رو ببرم تویی طنازه دلم محرم رازه دلم ....😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭 😢😢😢😭😭😭ملی نههههههه
ملیی بیاا اشتییی کننننن😭😭😭 دلم کباب شد برا پیشولل
ملی سلام قهر نکن دیگهع با پیشول نگا کن چطوری میو میو میکنه
اریی ملییی بیاااا وتموم کننن ایننن قهرووو
مل می خوای پیشولت گلیه کنه؟؟؟؟ اگه نیا و نگی اشتی گلیه می کونم هااااااا جونم جیمین😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭الان حال و روزم اینجوریهههههه
واییی ملییییی جون جیمینممم قسممم خوردهه که گریهه موکونهههه😮😮😮, مل یعنیی الان جزو اون شیش نفر حاضرر در سایتت نیستییی؟؟
میووووووووووووو
میوووووووو میووووووووووو ملی میوووووو
ملللللللل
وای نه اونییییییی ملم از دستم رفتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭دیگه به خد می شینم گلیه کنم ها اگه نیایی ملی
الهییی پیشوللل گریهه نکنیی هاااا,مل احتمالا دستشش بنده وتو سایت نیسس وگرنه میشهه این همهه گریه تو بیینه وچیزیی نگههه؟
اونییییییی جیکار کنم حالا براش پستم گذاشتم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ایگوو پیشولمم باید صبر کنیی تا بیادد فک.کنم نیس,یاس اومد بهش میگم به مل بگهه بیادش
باشه^^منتظرش می مونم تا که بیاد^^
اورینن جیمینن شیی صبرش زیادهههه😂😂
گرمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
💨💨💨💨💨💨💨💨💨💦💦💦💦💦💦💧💦💦💧💦💦💧💦💦💦💦💦💦💦
من اومدم اونی جون گفتم که میرم
سلاممم ملیی خوبییی؟؟؟وایی پیشولو دیدییی
پیشولم باهات آشتیم😊😊😊 البته ازت ناراحت بودم ولی...
دیگه تحمل گریه هات رو ندارم نبینم دیگه اون چشمای نازت گریه کنه ها دوست دارم بوس بوس💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
ایگووو میسییی ملیی,پیشوللللل کوجاییی زودیی بیاا مل اشتیی کردهه
salam meli jooni
برای ملیی,کوجا رفتیی نورا یهو؟
daram ketab mikhoonam yadam mire biam hey
ایگووو باشهه کتابتو بوخون پسس نورایی
Every time i think of you💞💞💞💞💞
برا پیشولم البته باید بگم من فقط اینارو واسه افراد خاصی که دوستشون دارم این جمله رو میفرستم 

اونی چطوره خوبه واسه پیشولم تاثیر گذاره؟😄😄😄
تاثیر گزاررررهه؟؟بابا من کهه هارتم ی جورییی شددد دیگهه پیشولل چی میشههه 
سلام یونگی جونم نبودی دلتنگت شده بودیم😘😘😘😘
برا نورااا
از خجالت آب شدم امیدوارم زودتر بیاد منم امروز روزه گرفتم منتظرم زودتر افطار شه واقعا روزه گرفتن چقدر سخته😅😅😅
خجالت نداره ملیی😂😂😂,ایگوو قبول باشههه منممم  جز اون چندروز بقبه رو میگیرمم من
qurboonet meli joonam
manam delam tangh shode bood vase hamatoon
برا ملییی,دلت برا من تنگ شده بود؟
are qurboonet beram onny jooni
to ke bade sugul zendeghie mani
ایگووو الهی فدات بشممم نوراییییی,بچه ها میانهههه من باید برم حالم خوب نی بعدد افطار شاید بیام اگه بهتر بودم همون ساعتای8 اینا اگه میخواین کامنتارو باز میزارم
boro eshghooi
roozatam ghabool bashe onny joonam
are baz bezar bizahmat
mano meli beharfim
باشه نورایی قربوننت برم باز میزارم
سلااااام اونییی 👋👋👋👋👋
وایی چه خبره قشنگ بوییی امتحان ترم همه جا رو برداشته😂😂
سلاممم مامیی ارییی ,باز امد بوی ماه امتحان بوی بدبختی ما بچه هااا😂😂😂
😂😂😂
از صبح که بیدار شدم هیچ جا پرنده پر نمیزنه
ایگوووو😂😂😂😂😂 منم اومدم بیرونن همه جا خلوتتتتت
salam onny joonam
chetory
سلامم نوراا قربونت تو خوبیی؟؟من خوبمم 
man khoobam onny
onny man fic mikham
گذاشتمم براتنتتت بروو ببین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan