BTS

Just For Profile

واقعا واسه این یکیی حرفییییی ندارممممم



چالشه؟
ینى چون جیسوگ کفت از تھ نذار برامنم نمیذارى؟

ووییی ببخشیدددد چراا چالشوو میزارمم  چالشو گذاشتم بعد افطار که بیشتر بچه ها میان,چرا یاس میزارن باز برات
اوووووووووخی چه گوگولیی
انیووو مانییی ارههه به خودت رفتمم
*


چر ا اخه این عکسس جیمنن خیلیییی خوب بوددددد 
ن حس لود صفحھ نبود ى چی فرستادم^^

انیو مانى

درباره عکسه بگم ک بلا کم.میکنی خخخخخ

یاسسس بوگووو چی میخایی بگییی مثلا راجع عکسس؟؟بلاک نوموکومم
بابام عجب نت پر سرعتی داررھھھ تو4دیقھ رانو باکیفیت720دانیدم/مال،خودم 20دیقھ تول میکشھ



مننمممم گوشیمو به خاطر همین سرعتش عوض نمیکنمممم لامصب خیلیی بالاس اصن , فیلم سینمایی دان میکنم 800مگ تو 5 دیقهه,
من غلط کونم چیزی بکم^^

نهه یاسسس توو اشکاللل ندارهه بگیی😀😀
فقط میشه کف مث گوگولیا خوابیدھ**
کیبوردم ھنکیدھ ک رو گ میزنه.خخخخ

ارییییی خیلییییی عکسششش خوبههه😍😍😍😍,کیبوردتم هنگ کردهع برا خاطر عکس جیمینن😂😂😂
یا خیلی کیوتھ و لپاشم خوردنیه،و لباشم ک اووووووففففف نگم برات
راستشو بوکو کى اینو انداختى؟دیشب؟

یاسمم عکسشش که مال 2سال پیشعع الان من گذاشتممم😀😀😀, یاسسسسسس😂😂
تھ ىونگ منم خوش استایلھ^^

عر فیلم سینماىھ ھم دان،شد
برا مل دانیدم^^...مزایای سر ب زیر بودن

منن تصمصیم دارم جز جیمین راجع ممبر دیکه ای نظر ندمم😂😂😂 امرو ی جی از شوگا گفتم نورا گفت دفعه اولت بود چون اونیم بودی این ی بارو نمیگم ولی دفعه اخرت باشهه,اییگوو ملل ببین چه دوست خوبیییی دارییی برات فیلم دانیده
خو من ک ندیدھ بودم.کلا5ماھھ آرمیما ،بعد.م.جیمینو نمیبینم تھ رو بگی باز 1چیزى

ارییی قانعععع شدممم😀😀😀,خوو چون  به لاین 95 مرتبطی چیزی نمیگم تعریف کنیی از چیمم 
لاین
95؟؟؟چیه؟؟؟

یاسسسسسس لاینن 95 نمیدونییی چیهههه؟؟؟مگه جیمین و وی تو سال 1995 بدنیا نیومدنن؟؟مگه بیشتر از بقیه این دوتا بیشتر باهم جورن برا همین بهشون میگن لاین 95,تو رانم بعضی وقتا که باهم میفتادن میگفتن لاین 95 باهمنن
خو منم برااینکه ته لاوری واینا میگم چیزی نمیگم تعریف کنی برا ختطر لاین 95
ران70رو و
دیدم^^جیمینو اون آخر سر باز نگه داشتن چش دیدى؟تھ ک کلا بى تفاوت

واییی یادمم ننداززز که چندیدن بارزز نگاش کردممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💨😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂,خیلییی کیوتهههههه اصنننننننننننننننننن, ارهه ته که اریی خونسردددد 
عھواع خو نمودونستم
تازه منبع موسقى برا تاریخا ندیدم.~~
تاریخارو میگى؟؟مسخرھ نکن!

بابا کلا چندماه باهم ختلاف دارن جیمین و وی,مسخرهه نکردممممم,راستییی برا چالششش ی عکسسس باحالل پیدا کردممم کههه نگوووووووو شب ساعتای 8اینا نیزارم چالشوو
تھ ىونگم کوجاى زنتو .مسخره کردن:-(


نکردممممممممممممممممممممممممم,اون قسمت58 که داشتن اسپاگتی میدرستیدن اونجا جیمن با وی بود وقتی افتادن باهم همه گفتن لاین 95 باهمن 
8نیستم ،فردا میبینم
تاریخ تولدا رو میگى؟

ارییییی
تاحالا بازیرنویس ندیدم از40ب بعدو
چون چسبیدھ کسى نمیذارھھ

ایگوووو که اینطورر 
خو چیکار کونم مدرسھ دارم وگر ن،متوجھشون بودم
ھى ب کوکى میگم رو ھوا،پشھ نکش باز میکشھ

اا دوبارههه .؟خوبه خونه تون پشهه ندارهه پسس
ولی دوسداشتن ب اینا نیس ب قلبتھ

100در100 یاسمم, مثل اینکهه شاید هی برات قلب نفرستمم ولیی تو قلبم خیلیی میدوستمتتت
اتفاقا3روزه 2تا پشھ تو خونمونن روانیم کردن@@
داداشم ک خونھ خودشھ
کنار تاریخا بگو چن فرزندن!

ایگکووو بزنگ بگو بیاد خونه تون ی سر  خونه منمم بیاد ی مگسس اینجا هس خیلیی سمجهه,یاس اخرین جمله تو نفهمیدم
1000در1000^^خخخخخ


شککک.نکننننننننننن
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
اگه خاستى تولدا رو بھم بگى ک کی چه ماھیھ ،بگو چن فرزندن،خواھر دارن ىا...

اصنن ی بیوو گرافیی ازشون میزارمم خوبهه فردا ؟؟
عررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررر حالا عرررررررررررررر عرررررررررررررر
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
$%$^$#^@#$^%&)ؤإـّآ,ریالُُ#^$،ُۀٍ؛
بازم عررررررررررررررر عرررررررررررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
این چه عکسیه اخه از ناموسمون گذاشتی نمی گی چشش می زنن بچمونو ها *-*
واییییی پیشولللل دیدیششششششششششششش چییییی بگممممم جز اینکههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
و اینکه سلام^^اونقدر غرق عکسه شودم سلام یادم رفت کککک
انیووووو پیشوللل ایکوو اشکال ندارههه درکت موکونمممم😁😁😁
انیو^^
عالیه^^

انیوو یاسممم میریی یهووو هااا😂😂😂,ارییی خیلییی
دوباره رانو وووو دیدم


😂😂😂😂 خوش گذشتتتتت؟؟؟
سللاااامممم....آخی ناز بشی پسر چه ناز خوابیده 😊
سلامم پری پریییی خوبییی ؟؟کیوتییی چطورههه؟؟؟اریییی خلییییییییییییییییییییییی
بعلھھھ ^^
در‌کنار وىو..

بهلههه وادانهه ماجرا وووووو...
مرسی اونی تو خوبی؟؟؟کیوتم تا ظهر خوب بود دیگه ازش خبر ندارم.😘💜💚❤💙
ایگووووو کوجااا رفتههه اخهه خونه  ی گل دیگششش؟؟😐😐😐
حتما داره درس موخونههههه آخه امتحان داریم
بهلهه درس موخونهه کار دیگه ای نوموکونهههه😏😏😏
بچه زیر18سال داریم زشته عھ @@
خود تھ ب رفتاراى داداشم خندید!!

ایگووو ارییی بسیارززز زیر 18 داریمم 
انیو پریسا

واسه پری پریی
 بچمممممم الهیییی دلم پشمکمو خواست جاتون خالی امروز انقدر ماچشششش کردم
کیوتوو میگییی؟؟
سلام یاسی جووون🤗
برا یاس
فیلمھ ک دانیدمو ى بار کنار
تھ دیدم ،،ولى ازون فیلماسا،+18
خخخخخ

واییییی مثبت18 نگا موکونییی؟؟اسم فیلمش چیه
اوهوم 
خوببب کارییی کردییی😁😁😁
مودونممممممم
بهلهه
امروز خندوندمت؟

ارییییی سر اون لاین95 خندیدمم
اونی راستی رشتت چیه🤔
سکرتههه😁😁,گرچه قبلا ی اشاراتی بهش کردمم
سلاااااااام بچهه ها 👋👋
فرداا امتحان تاریخ دارم دلم می خواد کتابمو جر وا جر کنم😭😭😭

چرا انقد خوندنش سختهه😭😭😭
واووو مامیییی بیااا من برمم به جات امتحانن بدمممم
نمیدونم چرا به نظرم ریاضی میاد
ریاضبمم خوبسس اما رشتم ریاضیی نییی,
نننننھ بوخودا چون اما واتسون توش بازی کدھ دیدم
فواید سر ب زیر بودن،،،بیش از8صحنه دارھ

اهاااا بازم بستگی دارهه صحنه هاش در چ حدنن😁😁
سلام مانی جون درکت موکونم منم نسبت ب کتابام همین حس و دارم
اخییییی برا مانییی
قوربونت برم من اونیی😘😘😘

اما واتسون فیلمای صحنه دار بازی میکنهه؟؟؟
فدایی توووو تاریخخخ دوسسسسسس دارمم 19پایین تر نگرفتم تاحالاا,یاسس باید بگهه
انیو مانى
فردا 2درس از زیست امتحان داریم@@
8ب بعد موخونم

برا مانییی
بنابر این انسانی هستی بی.بنده هم فردا آزمایشگاه امتحان دارم
عزیزممممییی تووو هیچ کدومشون نیستممممم
سلام بچه ها سلام اونی جونم و یاسی و پیشولم و مانی و...❤❤❤

چقدر این عکسه کیوته و نازه😍😍😍
سلاممم ملییی خوبیی,قربونتتت اریی بسییی خوبههه عکسشش,پیشول نیستت 
نھ درون حد در حد کیسى یا اتاق خوابى یا اصلن بر ین ببینین 

اهاا اوگییی در اون حد اشکال نداره
آه یاسیی حاضرم کل رو زو ریاضی یا زیست یا شیمی یا فیزیک و ازین جور درسا بخونم
لامصب تاریخ نیست که یه سری اصطلاح سیاسیه دور هم جمع شدن
برا یاسسس ولی تاریخخ خوبهه ها
وا بسم الله 
چیی بسم اللهه پریی؟؟
1ھنرستانى؟؟؟؟؟

من دانشجوام اصن,هزارتاا رشتهه هسس میخواین دونه به دونه بگینن تا یکیش در بیاد😁😁
اینکه هر رشته ای میگم نیستی لابد تجربی هستیییی
اوتمممم نیستمممم😂😂, اصن من رشته های نظری حال نمیکردم باهاشونننن هترستان رفتم(فک نکنید بچه خنگ بودم ها نخیرمم معدلم 19وهشتادوخرده ای بود)
منم پارسال معدلم ۱۹.۹۸ شد به خاطر هنر ک ۱۹ شده بودم.ازاون موقع از هنر حالم بهم خورددد
اهههه منن از هنرر اینقد بدم میادد, همیشه میدادم بچه ها برام بکشن معلم هتر وریاضی مون یکی بود بعد چون ریاضییم خیلی خوب بود سر امتحان بهم گفت تو ی چی بکش من نمرع رو میدم بهتت😀😀 خدا خیرششش بدهه
انیو ملم.عخشم.نفسم.عمرم♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
خاطرمو خوندی؟
فیلمرم دانید.م/^^
کلاس زبان خوب بود   خستھ نباشی عخشم...خوفھ خوف بوخون


براا ملل
معمارى؟
 کامپیوتر؟
تو جیب جا میشه؟؟اولش چیه؟؟

ایگوووو یاسسس ی چی خوندمم فک کن پرورش قارچ اصنن😂😂😂
عجب معلم پااااایه ای دمش گرم خداییی
اریی نقاشی وخط از جفت بدم میومد اینم میدونست ولی خو نمره مو دادد😁😁 اریی خیلیی دوسش داشتم سه سال راهنمایی ریاضیم باخودش بود بنابراین از هنرر معاف بودمم واسترس نداشتمم
یاسی اینقد جلو من ملیو عخشم عشقم صدا نکن بدم میاد جز من کسه دیگه ای اینجوری صداش کنه*-* فقط من حق دارم اینجوری صداش کنم
شما فقط حق داری بهش بگی چینگو جونم یا ملینا خانوم همین*-*
بههه مل اومد چشمون به جمال پیشولم باز شددددد
خوشا به حالت خواهر
ارییییی😂😂 خدا از این معلما نصییب همه بکنهههه
حسودیمم شد بھتو،ن@@سن ھمتون بbtsنزدیکترھھھھھھھھ

اریی من که تقریبا 4 سالیی با چیم فاصله دارمم
الهیییییی آمیییییین
نمیدونمم چراا ولیی ی ان احساسس کردم جوری از ته دل گفتی من انگار شنیدمم یکی گفت الهی امیینن
واییییییی من عاشق هنرم😍😍😍😍😍😍 عاشق گرافیک طراحی نقطه کوبی نقطه ترامپ اصلن همه چی^^نقاشیمم عالیه همه تو راهنمایی میدادن من براشون نقاشی بکشم^^
من ندوستتتتتتت مننن عشق اعدادمم  ومسئلههههههه بازیی فکرییی هم خیلییی دوسس, اصن همه چی جز نقاشی کشیدن دوسسس
آقاااااا کیوت من کجاس دلم واسه تو بغلیم تنگ شدههههه😯
والا پری پریی به تو نزدیک ترههه تو نمیدونیی خو من که اصلنن نمیدونمم, راستیی ساعت8 ی چالش جدید میزارمم بیاینن حتمنن
مسی یاسی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
برا پیشول غیرتیم💞💞💞💞💞💞💞💞💞
برا یاس وپیشول
اوھوع ،جنابالى چن وقتھ دوستشى؟؟؟
ھرچى دلم بخاد صداش موکونم .کى مشکل داره؟
دیگھ غیرتم زد بالا ھى ھیچى نمیگم ھى...استغفرالله

یاسسسس برا منم قلبب بفرسسسس ,جز تو کسی به فکرم نیسس در حال حاضررر
جدی؟؟؟؟؟
بهه جانن خودمم ی ان ی صدای الهی امین تو گوشمم پیچیدد
منم برعکس متنفرم از اعداد ومسئله من فقط با نقاشیو هنر حال می کنم وخیلی عاشقشم^^خیلی پر مفهوم احساسیو عاشقانس
نقاشیی دوسس ولیی کشیدنشوو ندوسسسس 😁😁
چه پیشول هنرمندی دارم💋💋💋
بهله
-_-

یاسسس چیی شده
رو چشممممم عسلم
براا کییی گفتهه عسلممم؟
یا خود خدا .....ولی اصولا دعام میگیرهههه
اریی ولییی ناموسااا خوببب یعیننییی منممم همینجورر دعاهام همون موقع میگیرهه,ی بار خالم اینا میخواستن برن هرجی گفتم نرین واینا پاشونو کردن تو ی کفش گفتم ان شاالله وسط راه ماشینتون خراب شه بعد چند ساعت زنگیدنن ماشینمون خرابب شدهه(داشتن از مشهد میرفتن تهران)و باید بگم چند دفعه دیگمم لج کردن ومن همین حرفوو گفتم وبازز ماشینشون خراب شد ونمونه هایی دیگهه ای هم دارمم
برا خودت اونییییی گفتی ساعت ۸ گفتم رو چشمم عسلم❤❤❤❤❤
اهاا فداییتت پری پرییی
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♡
♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡
برا عخشممممم ^^
بوس بوس !!!اووممم بچسبھ ب لپاى خوج جلت نفسم

برایی ملی
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥















برام اونى سحر

وووییییی تو چقد قند ونباتیی شوکولاتییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘
من آدم عجیبیم اینو از کیوت بپرس بعدا میگه بهت
چشممممممممم پری پریی
*-*
چراا ایتوو؟؟
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹گل برای گل^^
براا ملیی
چی شده پیشول چرا این شکلی شدی؟!😅
راسسس میگییهع؟؟چا اینجورر شدی؟
اونییی چراا اینجوریی میشهه؟؟
باز دوباره پیاممو خصوصی فرستادم😂😂😂😂
اریی همون بهترر خصوصی شدددد
قبلى قبلیھ برا ملمھھا^^

♥♥♥♥¤
♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥اینم برا ھردوتون

اها باشش الان درستشش میکنم ,مرسی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹گل برای گل^^
پیشولل گفتمم که به ملل چرا دوبازع فرستادیی؟
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹گل برای گل^^
ملییی 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹گل برای گل^^
پیشوللل خوو ی بارر فرستادیی دو باررچندبار میفرستیی براشش؟
جاتون خالى امروز ب منو مل خعلى خوش گذشت
مگھ ن سک*یھ من؟؟؟؟♥♥♥♥♥♥♥♥;-)

اریی ملل؟
این گلارو برا همتون فرستادم نه فقط ملی^^
اهاا از طرف همه میگمم مرسیییی
کوکی شوکولاتییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!یاس چی می گههههههههههههههه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
برا ملینا
اونیییی 
بچهه هااا
انیووو👋👋👋👋
من رفتم در اغوش تاریییییییییییییییخ😭😭😭
انیوو مانییی,خوش بگذرههههه😂😂😂
اونی تو زود جوش و خونگرمی.ب مسائل خانوادگی پایبندی.عصبانی بشی بد عصبانی میشی.البته سعی میکنی دیر عصبانی بشی.آدم با محبتی هستی.خوش تیپ.ادامه باشه برای بعد .من مثل روانشناسم قیافه هر آدمی رو ببینم کل زندگی شو میگم
ایگووو فدایتت پس همه شو که گفتیی بعت میگمم چنقدر درست وچنقدر غلطهه😀😀
ى سریا حسودىشون شدھ

ملم،ب اون ى سریا ى چی بوگو تا دھنمو
با نکردم/تھ رو بیخیال شم تورو نمیشم
البت ھیچکدومو نمیشم

براملل, واوووو خیلیی جدی شد قضیهه از ته مایه گذاشت یاسی
خوش که گذشت ولی الان نمیدونم چی بگم واقعا خوب ما باهم دیگه میریم میایم دیگه
الهبییی مل بگردم بین جفتشون گیر کردی میمونی چی بگیی,درکت میکنمم

نقاشیامو دید بغلم گرد بوسش کردم/پروانھ تماشا کردیم.دلو قلوھ رفتیمو....

واووو😮😮😮😮
یاسی جان آرامش خودت رو حفظ کن زشته❤❤❤❤❤❤❤❤
پیشششولم شما هم بیخودی عصبانی نشو خون سردی خود را حفظ کرده💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

دعواهم نکنید چون اصلا کار خوبی نیست
ارییی حقق با ملههه
البته رازدارم هستی.درسته چون ندیدمت و اطلاع از قیافت ندارم نمیتونم دقیق بگم ولی خب اینا ب نظرم اومد
ایگووو خو الان تموم شد بگمم کدوماش هستمم؟؟من قیافم ی چیزه خودم ی چی دیگمم
البته از مدل چت کردنت جان من درست نبود؟؟؟؟؟؟
بعضی هاشش درسس بودد
اونی جیمین من واقعا الان گیر کردم و نمیدونم چی بگم و خوشحالم که درکم می کنی فکر کنم سکوت کنم یا برم بهتره😶😶😶
نهه ملیی باشش خودمم حلشش میکنممم
بگو ربطی نداره قیافتو ببینم میتونم بگم
منن خودمم بیشترر به رفتار توجهه موکونمم ونگاه ها وحرکات دست وایناا 
لاویو.مل^^
چیم چیم خودمى 

برایی ملل,پایینیی رو که با من بودیی دیگههه😁😁😁
اونی من بی تی اس .گات سون و اکسو رو نمی شناختم البته الانم نمی شناسم ولی از رو عکس اخلاق همشون و واسه کیوت گفتم بگم هنگ کرده بود
اورییینن چیمم مهربونیی وکیوتیی از سروروش میبارهه,نامجونم که هوشش میبارهه,و...
I love you too❤❤❤
بزا یاسس
نه از روی چهره...حالا بگو ببینم
رازدارر هستمم,به مسائل خانوادگیم پایبندم,با محبتم که اطرافیان میگن هستم, من خجالتیمم و نمیتونم زود گرم بگیرمم,خیلیی کم عصبانیی میشم تاحالا عصبانیتت انچنانی نداشتمم,مثلا عصبانیم ها از دست ابجیم ولی تا میگه ف غش غش میخندمم,رو اعصابمم تسلط دارم ومیتونم خودمو اروم کنم
بخاطر مل باش
مل بزنگم؟؟؟
 
بزایی ملل
نمی خواستم اینو بگم ولی می گم.....
من نه حسودم نه کسیو دزدیم هر کسیم خواسته باهام باشه با خواسته خودش باهامه^^
یاسی جونم ملت برا خودت باشه^^ منکه ملی نمی شناسم اینجا...
من یه کوکی شوکولاتیه خوردنی دارم و فقطم اونو می شناسم ^^
شما دو تاهم هرکاری می کنین بکنین اصلن برام اهمیت که نداره هیچ خوشحالم می شم که یه نفر مثل تو کناره کوکی شوکولاتیمه وحواشو داره وباهاشه^^
براا یاسس 
نچ نه فقط اینا واسه هر کدوم ۵.۶تا گفتم
خوو منمم خلاصه گفتمم از هر کدومشون ی نمونههه
توجه توجه عزیزم از پشت چت گفتم ...بهت گفتم که.یعنی یخت آب بشه گرم میگیری. منظورم این بود ک پشت چت آدم خونگرمی هستی
منن فقطططط با شماهاا یخم اب بشهه اینجوریمم فقط باشما تو دنیایی واقعیی یخمم باز بشهه اینجورر نمیتونم بحرفمم و رسمیی صحبت میکنمم تقریبا
i love mel  
اونو ووو آرى با تو بودم♥♥♥♥

فداییی تو دوستت جونییی خودم
ب نظرت وقتی میگم سعی میکنی دیر عصبانی بشی یعنی چی.واینکه نگفتم دارو بیداد میکنی یا فحش میدی عشقم.بعضی وقتا حرس میخوری
کلا فحشش بلد نیستممم نهه اخهه من کلا بعضی مواقع عصبانیی میشم که اونو جلومو میگیرمم وگرنهه میبینیی یکی ی چی میگه اصن عصبانیی نمیشم ابجیم به جام عصباینیی میشه میگه تو واقعا عصبانی نیستیی میگمم نههه,نه اینکه جلوخودمو گرفته باشم نهه کلا عصباینیی نشدم که بخوام جلوخودمو بگیرمم,
معلومه آخه خیلیا دور ازجونت میخوان از پشت کامنتا گازت بگیرن ب همین خاطر گفتم ک خونگرمی فدات شم من خودمم نمیتونم رودررو این جوری حرف بزنم
ایییی الهییی 😁😁😁😁😂😂😂, اریی بیشترر بچه ها واقعیت نمیتونن اینجوریی بحرففنن 
حالا ب نظرت من چ جوریم
تو چالششش میگمم در موردتت کیوتم باششه ببینم چیه نظرش 
بهش میزنم میگم ساعت ۸ بیاد 
باشش حتنمننن
اونی جونم .عزیز دلم .قربونت برم جیگر من برم یکم درس بوخونمممم اجازه میدی عشقم؟؟
این چه حرفیهه پری پریی من اجازه منم دست توو,برو بخوننننن,راستیی مل و پیشول ویاسس هستینن؟؟
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥برا پیشول ک ناراحتش کردم:’(

پیشوللل ناراحت شدیب؟؟برایی پیشولل
نه ناراحت نشدم یاسی جونم^^من اصلن بلد نیستم ناراحت شم همیشه می خندم^^تو بدترین شرایطم از کسی ناراحت نمی شم^^نه اشکال نداره یاسی جونم^^من شاید درکت نمی کنم چون تا حالا دوستی نداشتم که بفهمم چه سی داره^^
اهااا پسس اینجاسس که باید بگم پیشولل مننمم کهه عررر وبوق تشریف دارمم؟؟دوستیی نداری که بدونیی چه حسی داره من کشکم میدونم؟
یاسی  و پیشول لطفا این بحث رو تموم کنید لطفا من می خوام با هر دوتاتون دوست باشم و هستم و هر دوتاتونم دوست میدارم بعدشم دیگه کافیه واقعا منم میرم دیگه فعلا😔👋
انیوو مل,منم میخوامم برمم,بچه ها کاریی نداریینن؟
واییی اونییی همش ۴۰ دقیقه نبودما 
چه بحث سنگینی راه انداختین
یه کاری میکنین مامی دیگه باهم تنهاتون نذاره ها
سلامم مامییی خوو چرا میریی؟؟نهه بابا بحث چیهه یکم شوخی اینا بود مثل شوخیا از نوعع ددی ومامیی وپری پری
😂😂😂😂بلی بلی اون که واسه خودش یه چیزیه

ولی از شوخی گذشته من رو دوستام خیلی حساسم اصلا تحمل اینو که کنارم نباشن پیش بقیه باشنو ندارم خیلی وقتا دوستیم سر همین چیزا خراب شده البته اونا کاری نمیکنن من خودم خودمو کنار میکشم(حس میکنم به من احتیاجی نداره)
اییی الهییییییییییی فداییی مامیییی با احساسمممم بشممممم منننننننن, مننن کلا وقتی ناراحتن میان پیشم یا وقتیی کارشون گیرهه در غییر این صورت نهههههه,کلا دور بشن دیگه یادیی نمیکنن جز دوتا از دوستام که خوب اونارو میدوستمم با اینکه سرظون شلوغه و تو شرکت کار میکن ولی هرازگاهیی پیامی بیرونیی میریم ولیی بقیه دوستام که وقتیی ناراحت بودن و یام مشکلی داشتنن براشون شده از کارخودم میگذشتم و از خودم مایه میذاشتم وکاراونا رو درس میکردم ولیی بعدش که تموم.میشدد اونام میرفتننن
اونی گلم من میرم باز هشت اینا دوباره میام 

تو رو خدا چالشششش سختی نذاری من تو نوشتن افتضاحححححححم
نویسنده چالشش یکیی دیگسس من فقطط منتشر کنندممم(برعکسس صد رحمت به چالشش قبلییی😂)
توونه خدااااا
از این سوالا که اگه بایستو ببینی بهش چیی میگی نیست که؟؟😳😳😳😳
مانییی کاششش اوننن بوددد از اون بدترهههههههههههههههههههههههههههه سوالاش همچینن منحرفانسسس😂😂😂
اخخخخ جون منحرفانه^^خوراکمه
خوراک تو کیوتییه
یاااااااااا خداااااااااااا
یااااااااسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییی
ارییییی😂😂😂😂😂😂
یاسی جونم تنکسسسسسسسسسسس حتمن با دقت وظرافت به چالش جواب می دم^^
تورو که مطمئنمم
😭😭😭😭😭

من رفتیدم تا 👋👋👋👋۸
مانییی برو سایتتتت
اوخی نازی^^
ارییی,جیسوگ گفت قلب لرزون بزار گذاشتیی کلکک😁😁
آره من بچه حرف گوش کنی ام به حرف عخشم گوش میدممم😂😂😁😁
اورینننن منم بچهه حواس جمعیممم
آرههههههه یه لحظه موندم از کجا فهمیدی😂
دیگههه 😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan