BTS

Just For Profile

چالشییی جدیدددددد


نویسندههه چالشوو فک کنمم بدونیددد کیهههه😁😁😁😂😂😂





کودوم آھنگو ام ویو دوس ندارین؟

دوسدارین از بایساتون چن بچھ داشته باشین؟

کدوم استایلو از بایست میدوستى تو ام ویا 

ب ترتیب از کدوم اعضا خوشتون میاد

بین گزینھ ھای کھ میگم کوجارو برا بوسیدن میدوستى؟1شکم/2گردن/3سر/4چش

اگھ بشنوى بایست ازدواج کردھ اولین حرکتت از ته فلب چیه؟

و اگر بخواد ببوستت کودوم جا؟/1مدرسھ/2لب ساحل/3تورخت خاب 

اگھ گزینھ3چطورى؟؟

سلااااام کلا از آهنگاشون هیچی نمیدونم...ب ترتیب از جین.جانگ کوک.وی.شوگولی.جیمین.جی هوپ .آرام
سلامم پری پرییی خوبیی؟؟؟بازمم مرامتت اولیننن نفریی
ازدواج کنه خوشحال میشم😁بقیش منکراتیه جواب نمیدم🤣
اوریننننننن😀😀😀😀😀
فدااااات ببخشید دیر شد مامانم نبود منم ک خودم گوشی ندارم
نه پری پریییییی قربون تو برم منننن
بازززم اولییین نفر منم؟؟؟؟چراااا؟؟ok

اه نمیدونم شاید save me رو کم تر دوست داشته باشم
من کلن نمی خوام ازدواج کنم(واقعنیا داغم نیستم)
نموودونم ولی کلا لباس اسپرت میپوشن خوشم میاد😊😊
جین-کوکی و مونی-جیمین و جیهوپ و وی و شوگا (عاقا اختلاف طبقه دوم و سوم خیلیی کمه)
ینییی یاسییی شککککککککم😂😂😂😂😳😳😳😳فک کنم بهترین جا واسه من سرش باشه😂😂
عهههههههههه(تعجب)سپس واقعااا😂😂😂😂😂
حالا حتما باید ببوستم؟؟؟؟😂😂😂باشه حالا  اگه ضروووووریه لب ساحل فکر خوبیه




سلااممم مامیییی خودمممممممم ,ایگوووو خوبههه 
یاااااااسیی ینی خدا بگم چیکارت نکنه😂😂😂😂😂😂😂😂
طراحییی شدهه فقط برای جواب دادن خودش و کیوتی و پیشول و نوراا😂😂😂
عزیز دلیییییی😙😙😙😙
💙💙💙واییی نگو هارتم پری پرییییی,فدایی دارییی
وااااقعا باز خوبه یاسیی طراحی کرده پیشول و کیوتی بودن ببین چی میشد😂😂😂😂😂
ارههههه واقعااا جاییی شکرششش باقیههههه😁😁
به کیوتی من اینجوری نگووووو عزیز دلمه
اونن کهه بلههه در دل همه ما جادارهههه,واسهه فانششش میگم پری پری
نوموخوامممممم فقط تو دل خودم جا داره😢😢😢😢😢
ا اصنن براا خودتت,مل برا پیشول ,کیوتم مال تو ,اصنن مننننن نمیگمم کسیوو دوس دارممم
توهم برا خودمی عشقولییییی💋💋💋
نهه دیگه منم ی هیونگگ دارمممم برا خودمم😁😁😁,فقط چندروزه نیسسس دلم براشش تنگ شدهه😥😥😥😐😐
اونیییی تو و هیونگم باهم مال خودمیییییین
واییی تو که مامییی ماهاییی
نچ نچ نچ بعدا می فهمی چ هلویی از دستت رفته ها نگی نگفتی😌
منن هیونگمووو با کسی عوض نوموکونمم خوببب پری پریی/هیونگمم هر جورر باشهعع دوسشششششش دارممممممم
پرییس دیگه اونیو هیونگوو به کسی نمیدماا
به  کیوتی دسترسیی ندارم وگرنه من راحت تسلیییییم نمیشم😏😏😏
😀😀برا پری پری
مانی ژونمممممم کیوت ک از اولم مال خودم بود و هست😏
میگم پریی ی سوالل تو مدرسه تون جین لاور هست جز تو که کیوت بشناسهه؟؟
نمیدونم فکر کنم باشه چطور؟؟؟
همینجوری موخاستم ببینم جین لاور جز توهم هست 
اونییی ده تا سوال دیگه مونده تاریخ من بریَم دوباره میام
بروو مامیی جونمم
ب کیوت زنگ زدم گفت اگه بتونه میاد ....قراربود درباره ی من بگی بوگو دیگه
چندتا خصوصیت فک.کنم شبیه من باشهه,
راز داری.,سر قولت میمونی,از اون دست ادمایی که وقتشو بیهوده هدر نمیدن, پایی دوستیی بیاد وسط از همه چیزت مایه میزاری, ادم کنجکاوی هستی دوس داریی در مورد خصوصیات بقیه بیشتر بدونی, مهربونمم که تا دلت بخواد, یخت اب بشه با طرف صمیمی میحرفی تا اینجا بگو چگونه بود تا ادامه شم بگم
خوب بود آفرین ادامه بده دخترم
واسا ی مینن مامانم صدا میکنهه
ولی کنجکاو زیاد نیستم کم پیش میاد
خوب دیگهه خانواده دوستیی,خوشگل خوشتیپن هستی,فک کنم رو خودتم تسلط داری,چندتا غلط داشتمم؟
اونی تو مال منی مال هیونگم هستی اصن من برای توام
ای چالش رو هم خدا بگم یاسی چی کار کنه؟
تو که خوشمزهه منییییی عزیزمم,ارهه واقعاا به یاسسس بوگوو
بازم دارم میرم دیشب بدم ولی نبودی واقعن حیف شد
انیوو
ایی خداا خوشمزهه شانسسس نبودد دیگههههه,انیووو مبینا جونم
هیچ کدام
هیچی فقط منو اون باشیم^^ولی دوست داره بچه به سر چرستی قبول کنیمو هزینه های مالیشو بدیم^^
همین بوی ویت لاو عاشقش شدم^^ ولی نو مور دریم ^^
جیمین-کوکی-وی-جین-جی هوپ-ار ام-شوگا^^
شکممممممممم-گردنننننننو ...... که متاسفانه نزاشتیش^^
ارزوی خوشبختی برا هر دوشون^^از ته قلبم^^
هر سه گزینه^^ولی رخت بیشتر^^
عالی بود یاسی بهترین چالش^^
اوریتن پیشولللللل,👏👏
فقط اخریو نفهمیدم؟؟/
میگهه اگه تو رخت *** چجوریی توضیح بدین
آنیو لیدیز اند جنتلمن
من از ران قسمتی که شوگا و کوکی دعوا میکنن خوشم نمیاد فقطم اون تیکه!
دوستدارم 5 تا بچه ازش داشته باشم 3 تا پسر 2 تا دختر
همون استایل شیطونی که به خودش میگیره و خودش رو خفن میدونه و هات مثل وار آف هورمونا
1-کیم نامجون 1- هوپی 1-وی 2-شوگا 2- جین 2-کوکی 2- جیمین
ترجیحا گردن اما شکمم خوبه دونه دونه سیکس پکاش
براش خوشحال میشم چون یک آدم خوب رو برا زندگیش انتخاب کرده من راضیم هرکی باشه به جز هالزی!
تو رخت خواب
به حالت که روم شیرجه بزنه و  بوخاد به مراد دل خویش برسه ....
مرسی یاسی برا این چالش ها .................مرسی اونی برای گذاشتن این چالش ها
راستی یاسی خواستی فیلم اونجوری ببینی پیشنهاد من امریکن هایگ اسکوله!
سلامم بر ددیییی خودممممممم,هلاک جوابات شدمممم,ا فیلمم اونجوریی چرا به بچه پیشنهاد میدیییی؟؟؟
آخه گفتم شاید لازمش بشه .....پری هم یه چیزایی گفت^.^
اونی جوابام خوبن؟
نهه کوچیکهه هنووووووو,پریی فقط گفت کدومارو به ترتیب دوس میدارهه,ارییی بسیییی عالینننن😂😂
اهان^^
خوب وقتی که اونجاش چیز شده و بهم می گه محدثه بهت نیاز دارم بعد می برتمم تو تخت و خلاصه ............. صبح از خواب چاشیم^^
من حرفی ندارمم
شلام ددی خوفی^^ چطولی ددی جونم^^اوضاع رو به راهه^^ روبه روشتی؟؟
برایی دددیی
انیوووووووووو گایزز من باید برم^^شبه همتون رخته خوابی تخته خوابی لبه ساحلی باشه^^
خدافظظ شب خوششش👋👋👋
انیو پسر خوشملم ..............خوبم مرسی هروز دارم میرشدم
من عاشق دعا هاتم اشالله
اخییی ددیییی تو اول چل چلیته هنووو😁😁😁😂😂
جین لاور تو مدرسمون هست اما نهمه و بوی فرند داره نمیتون باهاش کاری داشته باشم من ظورم کرم هاییه که آر ام میریرزست
راستی اونی تو گات سون رو میشناسی؟
ارییی منن همه شونو میشناسمم منظورم گروهاس دورا دور میشناسم گروه هارو ولیی فنشون نیستممم ,جی بی بد نیسس
میدونی که جکسون دوست صمیمیه ار امه 
یکی از دوستام قبل از این که صمیمیشیم کلا بایسش جکسون بود بایسه منم آر ام وقتی باهام حرف زدیم و وجه تشابهامون معلوم شد کلا تو حال خودمون نبودیم 
میدونستی جکسون میخواست بره فن ساین تا فقط از آر ام بپرسه که چرا جواب پیامشو نداده!!!
من بایسم اون جا بم بم میباشد 
جی بی خیلی استعداد داره تو آدیشن نفر اول شد
اریی من اولین باز جی بی رو تو سریال رویای بلند 2 دیدمم خیلییی باحالل بود اونجا,اریی جکسون وار امو مودونمم 
من خیلی از این دوستیای کیپاپی خوشم میاد اما خدایی همین گروه هاهم خیلی درباره بی تی اس نامردی کردن کی پاپرا اقلیتشون هنوز مارو به عنوان یک فن قبول ندارن

اونی فهمیدم خونه بلک پینک با بی تی اس 5 کیلومتر فاصله داره من فقط از رابطه ی لیسا و وی میترسم._.
واوووووو واقعاااااااا,نگوووووووو, ولییی با اینکه بلینک نیستم اما لیساا خیلی با استعداه 
ارهه من از مومولند بدم میاددد متنفرمم ازششش, همچنین اون اوایل ی جا بود بی تی اس برنده شد لی اکسو پوزخند زد  وقتی بی تی اس بزنده شده یود
من یه تست دادم که برادر کی پاپیم زلو از b .a.p در اومد تازه دوست صمیمیه جی هوپه و باهم کلاس رقص میرفتن...تازه رقص آیدولم کاور کرده....یه چند تا عکسم باهم دارن ...کلا پشمام ریخت وقتی فهمیدم
خاهر کی پاپیمم لیسا دراومد ...خدایی هم خوشگله هم با استعداد 
ایگووو منمم موخامم تستوووو😕😕😕😕😕,خوبهه از گزوه هایی دخترونهه از ری اکشنایی توایسس نسبت به بی تی اس خوشمم میادد و هنچینین واناواننمم واکنشاشون باحالهه😁😁
اونی خودتو به خاطر این جور چیزا اذیت نکن....آرمیا نامکادانا رو ترند کردن.....
آرمیا گفت اگه شماها مارو قبول ندارین میریم با کمپانی یه جزیره میخریم اسمشو میزاریم نامکادانا که نام اول اسم نامجونه و رئیس جمهور اون جاست وکا یه مصدر برای جا  مکانه  و نا به معنیه مالکیته...
نامکادانا جزیره ای که تمام آرمیا توش زندگی میکنن و بی تی اسم اونجاست
توایس یه مدت رفت الن شو و تو برنامش از بی تی اس تشکر کرد  و گفت کی پاپ مدیون بی تی اسه که صنعت موسیقی رو براشون باز کرد!
اوریننننن بچه هاییی باهوشینن
یکی از اعضای واناوان دوست صمیمیه شوگا و جیمینه و همیشه به هم نامه های امید وار کننده میفرستن.اونی چرا از مومولند متنفریی؟برام سوال شد
ارهه اسمم دوست جیمینم سونگ وونهه,اخهه حین اجرایی بی تس اس و چارلیی جیمن مثل اینکه تو قسمت خوندنشش ی اشتباهیی میکنه و بعد تو ری اکشنا دقیقا همونجا مومولند میخندن و بهم دیگه جیمنو نشون میدن
حق داری اونی حالا خبه خودشون وسط اجرا توی رقص گروهیشون تپق زدن خفن 

والاا  اینقدد اعصابم خورد شد که نگوووو, ددییی من اون تستوو میخواممممممم
اونی الن میگردم پیداش میکنم و لینکشو برا ت میزارم ولی یه کوچولو طول میکشه
فدایی تو کیوتیی قربوننن دستتت اشکال ندارهه
https://www.quotev.com
اونی برو تو این سایت و قسمت جست جو بزن who is your kpop brother
ووویی مرسیی کیوتممم انگلیشه پرسشاش؟
آره اونی ...اما من خودم کپی میکردم میبردم ترنسلیت ترجمش میکرد و بعد انتخاب میکردم اما اونی خواستی ببری ترنسلیت اولش یه دور انگلیسیشو بخون بعد چون شاید درست معنی نکنه و برای مثال شیپ کردن رو کشتی معنی کرده بود از این جمله موارد میگم
اهاا نهه خوو بدنیس انگلیشمم دیگه مفهوم کلیو بفهمی میشه جواب بدی دیگه ,میگم کیوت با فیل باید برم چون نمیاره برام
والا نمیدونم تا چند ماه پیش بدون فیل میرفتم نمیدونم الان فیل کردن یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ا فیلم رفتم نشدد ,بعدا باز میبینم چه میشه کرد تا بازشه.میگمم خصوصیات پری پری چند درصد غلط گفتم؟
اونی جونم شبت پرتقالی دیگه باید خدافظی کنم شبت خوش ^_^
بسیار بسیار دوستت میدارم 
بوس بوث بوص  کیس کیث کیص
باشش ددیی شبت خو ششششششششششش خوابای نامجینیی ببینیی ,😘😘
سارانگههه
سلاااام من برگشتییییدم👋👋👋

اونییییی منم موووووووخوام نظرت راجب من چیههههه؟؟؟؟
سلامم مانیی لفردا فردا یاداوری کن بهت بگم
we are bullet prof
yedoone az saresham ziadie
hichkodoom
sugul kookie v jimin j hope rm jin
1
miram timarestan chon age naram mizanam hamechi ro nabood mikonam az jomle khodam
3
ba ham gharar gozashtim chizaie khosoosiro be kasi nagim
(sugul gharar nist az in majara khabar dar beshe)
to vase khodami onny
فدایتت یونگیی جونن
yasi che maghze portalashi dare
comobda yasi
بذای یاسس
Ok👌

شبت بخیر اونییی جونییی😘😘😘
شب خوش مامیی
odapes onny
اودافظظ نوراا
سلام اونی
سلامم خوشمزههه چطوری خوبیی؟؟
خوبم تو خوبی؟
مرسیی مبینا جون منمممم بد نیستم خوبمم
خوبه
دلم برات تنگیده بود خواستم حالتو بپرسم الانم دارم میرم یه روز مفصل میحرفیم
انیو
فدایی این مهربونییی تو برم من مبیناا جونن,باشه حتمن ی روزز بیا مفصل بحرفیمم,مواظب خودت باششش خوشمزهههه انیووووو
سلام خوبی...ببخشید دیشب نبودم.کنجکاو نیستم زیاد.برای دوستی هم حاظر نیستم هررررر کاری بکنم چون مغرور تر از این حرفام با همه صمیمی نیستم شاید از ۵۰ نفر ی نفر باشه.خیلیییی جدی ام میتونی از کیوت بپرسی بعضی وقتا عجولم و بعضی وقتا عجیب صبور میشم.پای کسی ک ارزشش داشته باشه میمونم و...هر سوالی داری در خدمتم.بعد اینکه از رفتارم با بقیه اونهایی ک درست بود و کشف کردی وگرنه من آدم مرموزیم 
سلامم پری پری ,فدای توو ,خوبب میگمم پری پریی مگه توهم از رو رفتارم با بقیه واینا نگفتیی شخصیتموو؟؟
اره ولی اگه باهم چت نمی کردیم من تو اولین باری ک می دیدمت میتونستم ککللل شخصیت تو بگم اینه ک عجیبه
ایگووو ان شاالله قسمت بشه ی روز همو ببینیم بقیه شخصتمو از رو چهره م بوگووو😉😉😉😁😁
تو اصولا اخلاقاتو رو نمیکنی مثلا چون رشتت و پرسیدم گفتی کنجکاو.چون کیوتو خیلی دوست دارم گفتی برای دوستی هر کاری میکنی چون دیشب اولین نفر برا چالش اومدم گفتی سر قولت میمونی قیافمم ک گفته بودم.آجی منظورت از اینکه رو خودم تسلط دارم چیه؟؟
میگم اصولاا تا اونجایی که من دیدمم کسایی مثل تو به اعصابشون مسلطن 
چششششششممممم
نههه منننن اخلاقامو رو نمیکنمم شایدد ی چیی رو کنم و ی چی دیگه باشمم, نه اینکه دورو باشممم نههه ولیی از اینکه همه بفهمن چجوریم خوشم نمیاد
اهاااااااان ولی یادت باشه دنیا دیگه مثل من ندارههههههههه 😁
اونن کهه بهلهه ی دنیاس و ی پری پری ,همه مثل همم نیستن کهه منن تو بحث درک احساسات دوروبرم رو دست ندارممم تجربه هم نکردم ولیی قشنگ به طرف میگم چجوریه و مشورت دادانمم خوبهه
مودونمممم
😁😁😁, اورینن خوبب کیوت چ میکنه,امتحاناتون کیی شروع میشه؟
دقیقا منم همینجوریم ول شما پیشکسوتیییی  هر چی باشم ب پای شمانمیرسم😍😍😍
فدایی داری پری پرییی,شکست نفسیی نکننن پریی پریی, 
والا کیوت خوبه خداروشکر امتحان تموم ک شروع شده بود از شنبه داریم امتحان ترم میدیم.معلمام ک نامررررد درسم میپرسن
واووو پس دیگهه نمیرسینن بیاین جفتتونن,وایی گفتیی امتحان,امتحان پایان ترم  راهنمایی معلمه تاریخ جغرافیامون برداشت 40تا نمونه سوال واسه تاریخ گفت 40تا جغرافیا بعد گفت اینا نمونه سوالن واینا همه گفتن صددرصد امتحانا تز تو اینا میادد هیچچ کیی تاریخ نخوند و40تاسوالو خوندن من نشستم علاوه بر40 تا سوال کل کتابو خوندم و دقیقا از همون 40تا بود کل سوالا ,تازه برای جغرافیام نشستم دوباره کل کتابو خوندم و دوباره کل سوالا از تو اون 40 سوال بودد, و تو کل کلاس من تنها کسی یودم که کتابو خونده بود
الهییییییی...... ناز بشی اونی عیب نداره☺
ارییی دیگههه واینکهه سر امتحان نهایی زبان موقع ورود به جلسه دوستم گفت اختصارفلان کلمه اینه گفتم جدی نمیدونستم و از شانس خوبم دقیقا تو امتحان اومدد اینقد ذوق زده شدمم و گفتم چه شانسیی داشتم منن
ولی میدونی اگه فقط نمونه سوال و میخواندی از اونا نمی داد از کتاب میداد بسسسسس ک یزیدنننننن
تازه چندروز بعدش معلممون زنگ زد که بچه ها به دفتر گفتن کل سوالا از نمونه سوالا بوده اگه از تو پرسیدن نگو همش از نمونه سوالا بوده که به مشکل میخورم واینا(هم نماینده کلاس بودم هم مدیر وناظم اینا خیلی میشناختن منو) گفتم نه چیزی نمیگمم 
آفرین دخمل خوب.من دیگه برم یکم استراحت کنم(آخه بد سرما خوردم)بعدشم باید ی عالمه درس بخونم فعلا خداحافظ عزیزم بوس بوس
ایگوو باشه پری پری مواظب خودت زیاد باششششش,😘😘😘 فعلاا انیوووووووووو
onny salame mojadad
انیوووووو نوراا

onny chera man har moghe hastam to nisty
سلامم نوراییی نخیرممم هستممم 
oon moghe naboodi
خوو اون موقعع بیرونن بودمم دیگه نوراا😁😁
ok
khoobi karo bar chetore
خوبمم نوراا,هییی تعریفییی ندارهههه,میگم نورا تو از هیچکدوم از استایلای شوگول تو ام ویا رو دوس نداریی؟؟
shaiad doost dashte basham vali yadam nemiad
اهاااا که اینتوررر,امتحانام از شنبه شروع میشه
man farda emtehane terme tafakoro daram
ایگوووو خوندییییی؟؟
are baba
chizi nadare ke
too emtehanat movafagh bashi onny joonam
فداییی توو نورااییی,شبا همون هشت به بعد میام ظهرام ساعت 3ونیم تا چهارونیم هستمم فیکم برات میزرامم خیالت جمعع
qurboone to onny joonam
manam age betoonam miam
nemitoonam begam daghighan keia miam chon momkene natoonam biam bad sharmande sham
ایگوو فداییی تو یونگیی جونمم,دیگهه اکه اون ساعتا نتونستی بیای هروقت تونستی بیا کامنت بده من کامنتاتو میخونم انرژی میگیرممم😁😁😁
spring day/yang forever
5
DNA سرش برگام ریخ /boy in,lovى استایل مردونھ/dopeکیووووووووتتتتت
1وى2کوکى 3شوگا و جیمین 3جین،جى ھوپ،نامججون
گردن،شگم
احتمالا ناراحت شم ولى ایشالله برا خودش باشه ن شهرتو پولو،،،،،
رخت 
نممىگم تو خماریش بمونین*^


انننیو خوبى؟اعتراض دارم ب طراح سوالا بوگو این چ وضعھ شھ

سلامم یاسمم خوبییی؟؟اعتراض وارد نیسسسسس😂😂
kkkk
roo chesham
مرسیسی💙💙💙💙💙😁💙💜💙💙💜💙💜💙💜💙💜
khahesh
خوبببب دیگههه چ خبراا همه چیی ردیفه ؟؟درس ومدرسه و دوستا همه چیی اوکیه دیکهه؟
are hamechi khoobe
onny nemidooni in roozaie akhar cheghadr khosh migzare ke
moalema nemian ma mirizim too hayat hal mikonim
emroozam yeki az bacheha speaker avorde bood ahang mizashty bahash eshtebah eshtebah mikhoondim modir moavenam hich gohi nemitoonestan bokhoran
onny khodet too in chalesh chera sherkat nemikoni
khodetam begoo dige
ایگووک خوشش گذشتهه پسسس  من میگمم الان:
1_همه شونو میدوستمممم
2_______
3_دی ان ای و اسپرینگ دی و بلاد سوئیت و سرندیپیتی
4_اول جیمن بعد وی بعدشم کوکی بقیه شونو ی اندازه میدوستممم
اگه بشنوم ازدواج کردهه براشون ارزو خوشبختیی موکونمم وانیدورام تا اخررر باهم وعاشق هم باشنن و لیاقت چیمو داشتهه باشههه 
بقیه سوالارو هم جواب نمیدمممم😁😁😉😉
onny enghadr javab dadi man yeki ro ke nabood kardi
-_- -_- -_- -_-
haji che vaze javab dadane
dorost javab bede
mer30 ah
همینهه که هستتت 😂😂😂😂,سوالایی منکراتییی رو جواب نمیدمم
سلام خوبی نورا؟
سلامم خوشمزهه منن,برا نوزاا
موتونى پست بذاری؟


















♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥












♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥















♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥ھمھ گلبا براتو مل^^
مممنون!
و...

الان یاس میزارم ,بذای مل
mer30 vaghan
asheghe javab dadanatam
فدایی تووو😁😁😁😂😂
salam delicious
chetory azizam
برا خوشمزه
سلام بر اونی خوشگلهه خودم ببخشید یادم رفت سلام کنم
فدایی دارییی توووو 
گفتم براتو و مل جانم^*

💙💙💙💙💙💙💙💜💙💙💜💙💜💙💜💙💜💙💙💜💙
خوبم نورایی
منکه جرئت نمیکنم تو این چالشه شرکت کنم
خوشمزهه مثل من جواب بدهه جوابای منوو نگاا کنن😁😁😁
be khoda vaghty javabaie onny ro didam mikhastam khodamo az panjere part konam paeen
😁😁😁😂😂😂نکنییی اینکاروو
ماھم پشمکیم.انیو چینگوھا خوبین؟

شومااا که عسلییییی,برا بچه هاا
kkkkk
door az joonet yasi joonam
salam (doonsengi ya onny)
برا یاسس
پشمک خوشمزه بنظر میرسی یاسی
جوابای اونیو بخونی قشنگ تخریب میشی موافقم باهات نورا
مگهه چشههه خیلیممم خوبننن😁😁😁,برا یاس
دونسنگ شیھ؟

بهه دخملی که ازخود طرف پایین تر باشه میگن دونسنگ
onny khanoom bebin man tanha nistam
وافعااا؟؟خوو مگه من چ گفتممممم؟
یاس؟کجایی ؟
یاسس
خوب نه که دوس نداشته باشم ولی سبک آهنگهای الانشونو خیلییییی بیشتر از اولای دبیوشون دوست دارم^^
 یه دختر و یه پسر دوقلو 😁🙂💓
بوی ویت لاو و BS&T😍
 1.جونگ کوک 2.چیم و ته و هوسوک و جین و نامجون و شوگول 😁 (نمیتونم اولویت بذارم بینشون)
سوالای سخت میپرسی😂😂 خوووب چشم😁
بذار نگم اینو 😐
خوب مدرسه که خوب نیست اصن از اونجایی که سوژه عالم و آدم میشم😐😂 ، ساحل هم ملت میبینن زشته😂در نتیجه گزینه سه رو انتخاب میکنم😂😂😂
قبل خواب اونم پیشونی😁❤ 
بلههههههه ما اینقدر بچه های خوبی هستیم😂😂😂😂



سلامم نفسییسس خوبیی,,بهلهه بچه خوببب که میگنن توییییی😀😀
onny jan eshtebah rahnamaiy nakon
be dokhtar ya pesari ke az khode adam koochek tar bashe migan doonseng
خو من پسر کوچیکترو نمیدونستم وگرنه گفتم دختر کوچیک تر میشه دونسنگ
salam nafasi onny
برا نفسی
برا یونگى اونیم برا عھ اسمت چیه راستی؟؟؟؟دونسنگم فککنم

اسمشش نوراا,هزارر دفعه نانوسا اسمشو گفتم تا الان😁😁
سلااااممممم اونی فکر نمی‌کردم آن باشی 💓💓😃😃
😁😁😁من انلاینن خدا دادی امم
esmam noorast
گفتمم
سلام نفسس
برا نفس
سلااامممممممم عزیزممم^^
مبینا بودی دیگه؟😅 شرمنده من حافظه ام شده مثل ماهی اسما همش یادم میره😐
اخییی من ماهیی خیللییییییییییی دوسسیتتت دارممممممم😋😋😋😋😋😋
آره مبینام
نفسس
خدایی چجوری همش آنلاینی؟ راز موفقیتت چیه😂😂😂
😎😎😎😎
یونگیو نمیگی دیگھ؟
انیو نفس

چیو یونگی نمیگم ؟
akhei mahi doost dari
che cute
ارییی بدچوررر تنها اختلاف بین چیم ومن اون اصلن دوس ندارهه 
😂😂😁💓
💜💜💜💜💜💜💙😍😍🌹🌹
منم عاشق ماهی ام کی ماهی دوس نداره؟اگه بین خانوادم و ماهی قرار بگیرم ماهیو انتخاب میکنم چون الان خیلی گشنمههههههههههههه
ایگوو منمممم ماهیی عشق منهههههههههههه
سلااام نورایی خودمم💓💓
آنیو یاسی🙂🙂
برا نورا و یاس
ookhei
onny bia ye gazet begiram
lopetoha
😁😁😁😁
خوب پس خدا رو شکر 😅😂
برا مبینا
کوک ماهیی خیلیی دوسی,برا مبینا
vaiiiii
bacheha enghadr harf az ghaza nazanin dige roozeam kheire saram
ایی ببخشیدد نورایی من در مرخصیمم حواسم نبودد😭😭😭,
بیاید بندرعباس زندگی کنید هفته ای دو بار کمه کم ماهی گیرتون میاد😂😂
البته الان قیمتا منفجر شده 😑
به همون مرغ راضی باشید😂😂
اووووو اریی قیمتا نجومیییییسسسس,چاره ای نیسس همون مرغو بایذ خورد
همه روزن نورا بخاطر همین گفتم گشنمه
من از فردا باید بگیرمم
jaye pishool khali
age alan bood ye chize monharefane rajebe oon gaz gereftane migoft
اریییی کیوتمم همبنجوررذ,اقاا من هیونگموو موخامممم,الان بود میگفت .....نمگم چی میگفتت😁😁
آخی میانه نورا
منم روزم ولی با حرفش گشتم نمیشه😂
مکنهه ایی 
وای ولش کنین غذا رو بحث عوض کنید
اریی چهه بحثی بکنیمم
سلام^^پیشولتونم اومد^^
واوووووو چه حلال زاده نورا یادت نمودد
onny kolan doost dary adamaro to khomari bezari
-_- -_- -_-
متاسفانههه بلهههههههه😀😀😌
nafasi alan az sangam harf bezanin man goshnam mishe
dige che berese be ghaza
از اب بگیمم خوبهه؟؟
ننننننن مبینا تتتونى؟؟پروفت تغییر کردھ پس

برا نورا اونى             برا اونى مبینا دونسنگ
آندرستند؟؟؟

بر ا مبینا  و نورا
ایده ای ندارم چون تا یه ربع دیگه شاید زودتر میرم
ایگوووو که اینتورر چه بدد
پیشولل سلام خوبی واقعن چه حلال زاده ای تو
اریی منم ونورام گفتیم
salam pishoolam
vaghan che halal zade
dashtam az monharef baziat migoftam
یعنیی عاشق اینم سه نفر به حلال زاده بودنش فک کردنن
راستی شماها از چه غذایی متنفرین؟؟
من سیرابی کله پاچه استامبولی قورمه سبزیوابگوشت....*-*
من برعکسس همه شونو دوسسسس دارمممم کله پاچهه که عاشقشممممممممممم,اب گوشت یاد دوس ندارم یکمیی میخورمم
آقااااا کلا بیخی بیاید در مورد تحلیل فیک لاو صحبت کنیم😂😂😂😂
خوبههه نظر خوبیهه
انیو پیشولی♥♥♥

با پیشولل
سلام پیشولم😃
بزا پیشولل
pishool jan mishe beporsam pas ba chi zedeiy
برا پیشول
حلالا زاده کی بودم من اخه؟؟کککککککککککک🤣🤣🤣🤣🤣
😁ب😁ب😁ب😁ب
سلام به همتون^^
حلال زاده داییییت بودیی
سلام به همتون عشقایه من^^ خوشحالم که اینجایین^^
واووو یاسسس اینن جمله عشقایه منو به ملیی بگوو حتمنن😂😂
وای نورا 😂😂😂😂😂
برا نوزا
من در کل فقط فست فودو کبابو فسنجون و البته ماکارانیو نودل دوش دالم^^جز اینا چیز دیگه ای رو به زور می کنن تو حلقم*-*
نچچچ ممننن جزوه دسته همه چیییی خوارانممممم جزز خورشت بامیهه هرچیی بدییی میخورممممم😁😁😁😁
نورا تو واقعا ورژن دوعه شوگایی😂
همنشینیی با شوگا روش تاثیر گذاشته
ما هم خوشحالیم که هستی
پیشولل
اع اونی چرا داری بین دو زوج عاشق تفرقه می ندازی؟؟یعنی چی به ملی این جملو بگو؟؟ها
همینن کهه گفتمم یاسسس نگه خودم میگم😁😁
be nazaram darmorede hamoon fake love beharfim kheili behtare
chon hanoo kheili moonde be eftar
ارییی بریمگ فیک لاوووو,
ملم  الان میاد

باشهه پسس خودم میگم بهشش
واااییییی منمممممممم عاااشق فسنجونمممممممم
پیشول
خوب در مورد چیه فیک لاو بحرفیم نورا جون^^
نوراا
fadat nafasi
manam joze hamechi kharanam
hamechi mikhoram joz baghalakhoresht
vali alan havas kardam
eiiii khodaaaaaaaaaaaa
الهیییسی نوراااااایییی هوسس کزدیییی
قربونت نورایی^^
نوراا
nafas onny goft biain darmorede tahlilaie fake love beharfim
man vaghan goshnam mishe harfe ghaza miad
bara pishooli
برا میشوللل خوووو  شروع کن از فیک لاوووو بوگوو
پست آخر بریممممممم

و تحلیلم خوفھھھھھ
ى سوال اول فیک لاو اومد بعد سیومى؟؟؟ام،ویو میگم


اول سیو میی اومدد
اونی برو مطلب جدید😂😂😂😂
اینم پر شد😂
خوو شوما برینن باید من چیتووو برممم؟؟😁😁😁
بچه ها بحثو عوض کنین نورا هلاک شد دور از جونش
من رفتیدم باید برم دفاعی شیرین رو بخونم
انیو چینگوها بی من خوش بذگله عسلا
جات که خالییی میشهه خوشمزهه,برو درس بوخوننن ولییی ,انیووک مبینا جونن
aval to
من شروعع کننده خوبی نیستمم بچه ها یکیی شروعع کنهه
are vaghan pachidam
khodafez onny mobina
ایگووو نپاچونیینن نورا روووو,برا مبینا
آنیووونگ مبینا ✋✋✋🙂
مبیناا
تازھعکسرو دیدممممم عررررررر
آقا،انقد با استایلت تحریک نکنننن منو     خداى حوس کردم برم بقلش کنم
دنیا بى عدالتھ من درین حد دوسش داشته باشم ولی ندونھھھ
 
چههه عجببببب یکیی در مورد عکس نظر داددد دیگهه داشتمم ناامید میشدمم
be khoda mikhastam begam goftam alan migin ziadi to bahre in aksam
نخیرمم دیگهه باخودم.گفتم عکسسس نمیزارممم
سلام اونی جونم وپیشولم و یاسی و...💗💗💗
بله دیدم نیازی نیست چیزی بهم بگید😅😅😅
البته من میرم بعدا میام فعلا
ایگوو هایی تا باییی ملیی
ghahr nakon hala
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
che akse jazabi
khoobe ya bishtar begam
بوگووو بازمم اصنن😂😂
یه وقت نبودم حالم رو نپرسینا......
😕😕😒😒


نمیخاد دیگه هم بپرسین جدی میگم.......
😑😑😕😕😕
نچچچ شادیییییییییییی😡😡😡😡😡😡😡😡😡,نبیمم دل ابجیمم گرفتهه باشههههه
salam mn jooni
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
khoobe ya bishtar baz
برا شادیی
😑😑😑😑😑😑😑😑😑
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
 نه شادییی اونیی😔😔

منم خیلی وقته منتظرم یکی احضارم کنه😞😞

باااااشه اصا میرم سایه میشم نمی حرفم
واییییییی مامییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
منم مثل جیمینم 
باید تظاهر کنم خوبم وقتی تنهام



خوبم خوبم 


عالی 

من برم فعلا
شادیییییی خدایی ناراحت شدم ازت فعلا
الان من ناراحتم 
تو چر‌ناراحت شدی؟؟؟؟ ازم؟
اون چی بود نوشتیی من تنهام.ولیی تظاهز به شادی میکنمم هاننننننن؟؟
هیچی

فقط‌ ناراحت نباش
شب هستیی؟؟
مهم نیس 
شادیییییسییییییییییییییییییییییییی میگممم شب هستییی یانههه
ول فک کنم باشم چطور؟
کارت دارمم خصوصییی ,حول وهوش چتدمیتونی بیای
چند میخای بیای ؟
چند تو میتونیی بیای؟
من هسم هر وقت بیای
من همون 9ونیم 10 میام
بگو چند میای تا آن باشم
هول وهوشش وگفتمم 
همشون خوبن^^
هه هه نمیتونم داشته باشم^^
ام وی بلاد اند سویت هم کره ای هم ژاپنی
1 کوکی  1 جیمین 1 هوپی  2 شوگا 2 جین 3ته ته 4 آر ام
چشم
شاید ناراحت شم شاید خوشحال
تو مدرسه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan