BTS

Just For Profile

عکسوو دیدمم ی جوریییی شدممم




manam age biasam jimin bood ye joori mishadam
vali nist
kkk
اریییییی بعد بایست چیم بود من میشد اینجوری بحرفم راجع بهشش😀😀
غیر آرمیم ببینه یجوری میشه چه برسه ما
اریییی واقعااا
na
boro khodaro beshokr ke biasam sugule
ارییی واقعااا نگفتم بهنت که چنقدر خوشحالم بایست چیم نیسس و شوگولهه
چجوری شدی؟😂😂😁😁
دیکه دیکه ی جوریی میشهه ادم
-_-
غیرتی باشششششش

درر چ موردد یاسم؟
بچه ها بیاین اینور😂
براا بچه ها
manam shoro konandeye khoobi nistam vaghan
bacheha yeki shooroo kone dige
پیشولل یاسسس شروعش با شوما
man amadeam vaii vaii
عشق فریاد کندد نورا امده است وای وای نووورا امده استتتتت
pishool va yas lotfan +18 nabashe
برا پیشولل ویاسسس
onny in ahang faghad mokhtase mano toaeha
kkkk
بهلههههذمخصوصی من وتوووو
آقا دعوا نکنین من میگم😂😂
به نظرتون شخصیت اصلی و چهره این آهنگ توی ام وی کی بوده؟؟؟😁
سوالل نفسس
چیو شروع کنیم؟؟؟هاا
تحللیللل فیککک لاوو
درباره جیمیننن

چیو آغاز کنم!

حلیل فیکک لاووو
be nazare man suga
shomaro nemidoonam
جز اینن انتظاریی نمیرفتت 
جین؟؟؟فک کنم

واووو یاسس
mano maskhare mikoni
khiele khob
jimin az hame (be joz suga) jazab tare
vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
asan akso bin shooma
نکتههه جیکوکییی رو هم دیدیدننننن؟؟؟دست چیموو نگا کنیدد
مطمئن بودم😂😂
منم میگم کوک
اونی هم میگه چیمی
یاس هم میگه ته😂😂😂
نچچ یاسس گفت جینن
خوب معلومه دیگه کوکی بود
واو پیشولل میگه کوک
وایییی تحلیل تتانیای فیک لاو و خوندین؟
اگه نخوندین پیشنهاد میکنم حتما بخونین مختون هنگ میکنه😂😂
من شیش دور خوندم تا فهمیدم چی به چیه😂
اریی منن خواستم بخونم دیدم بدون دمیتن نمیشهه اونو خوندپ بعد مال تتانیا رو خوندمم
ھھھھھھھ نفس تھ نگفتم

ارییی گفتم
آفریییننن پیشول😂
پیشول
agha ye lahze man beram nega knam biam
vali bishtar vkooke ha
نچچچ دست چیموو ببین بیا
خوب دارم راست می گم دیگه کوکی بود ^^ تحلیلم درسته هاااااا کوکیه
نفسس
مثال زدم اونی😂
بهلهه الانن شدد مثالل😁😁
نننننننننفففففسسسسس ککککککککشششششش
ازین ب بد باید بکین وى ،ھى اسم کوچیکشو نگىد دھع

من که همیشه میگمم ویی
میدونم خو ^^
مثاااال بود خلااایق😂😂
نخورید منو😂
نوچچچچ من حواسم هست کسی نخورهه زن کوکوو
ته ته 
تهیوووونگ 
کیم تهیونگ 
کیم تهیونگ شی😂😂😂😂😂😂😂
صرفا برا یاس😂😂
یاسس مثلل کوک اینم عاشق بهم ریختن واذیت کردن بقیسس
vkookesh ghavi tare
نخیرمممم
آقا تو عکس قبلى جیمین کوجاى کوکیو نشون میدھ؟/تفکر/

😂😂😂😂
خوب ....
دیگه چی؟
مامیی وشادیی من غلططط کزدممم اقا بیاین دیگهه من 20مین دیکه هستم بعد میرم بعد افطارم نیستم شاید اخر شب بشه بیامم
کسی دیگ به شوهر من نگه کوکی گفته بااااشم😂😂😂😐😐
کوکیی کوکیییی کوکییی کوییی کوکییی
nabinam kasi shohare mano sugul seda koneha hata shoma dooste aziz
ا منم نگمم؟؟😕😕😕😕😕
کووووکم کجایی ببینی دارن میگن من شبیه توعم😂😂
فکر کنم الان شیکاگو باشن نه؟؟
سرشش با چیمم گرمهه😂😂
منم میرم ب داداشم میگم امشب با مل بخابھ 

پیشولو چیکار میکنیییسس😂😂
عه که کوکی نه؟
باش😐😑😂😂😂😂😂😂
اریی کوکیی
جناب اقای کیم تهیونگ شی و جناب اقای جئون جونگ کوک شی^^از این به بعد اینجوری صداشون کنیم بهتره؟؟نفس اونی ویاسی؟
برا نفس ویاس
onny mer30 ke enghadr ehteram mizari va nemigi kookie
ye ki nst be khodam bege
😁😁😁
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*******
******
******
شوگولت 
😂😂😂
بقیه شو بزارمم دعوا میشهه😂😂
اه اونییی شوخیییی کردیممم خداا نکنه

اخه من تحلیلا رو خیلی نمیدونمم
خو اشکالل ندارهه تو بیا منن مامییی مو میخوامم
نفس ناراحت شدم خداى

با آقام کاری نداشته باشین

ارییی نداشته باشینن
onny to fargh dari
pishool jan ye chizi yadet narafte ehianan
پیشوال
نفسسسسسسسسس کشششششششششششششششششش چیکار می کنی یاسییییییییییییییییییی جرئت داری یه بار دیگه بگوووووووووووووو
اهاییییییییییییی نفسسسسسس کشششششششششش
یاسسس نگفتمم پیشولل عصبی میشه
ناچ قبول ندارم😂
جاست گلدن مکنه😂😂😂😂😂
شوخی کردم همون کوک خوبه😂
اصنن هرجیی بخوام.میگمم رو حرف بزرگترت حرف نزنن نفسیسیی
عععههه بابا سانسور نمیکردی دیگه یکم خوش میگذشت😂😂😂😂😂
نخیرمم شوخی شوخیی با نورام شوخیی؟؟
😂😂😂
نفسیی کوک خوبهه؟؟؟؟؟
مامیی تو که هرچیی عشقت میکشه بوگو 
خداى کوجاشو نشون میده؟

جواب یاسو بدیینن
یاس بخدا شوخی کردم
عههه^^
یاسس
alahoakbar
nafas in bazie kasifo ba man shooroo nakon akharesh khoono khoon rizi misheha az man goftan bood
ارییی بگفتمم برایشش
😘😘😘😘😘
💜💜💜💜💜,ابجییی خوشگلممم کوجایییی؟
😭😭😭😭
گریه نکنن حالا
😂😂😂😂😂😂

نفسیی ینی مشکل فقط سر یه (ی)ِ
فک.کننم
ب داداشم میگم با زنش مل بخابھ آھ گفتم

پیشول میاد الان 
نهههههه من غلط کنم نورامو اذیت کنم😂
دونسنگ خودمهههه😁😁💓💓💓
اورینن
nafas motmaeni khosh migzasht va akharesh be marge to tamoom nemishod
نهه فهیمد خودشش
مامی من بچه خودتم هر جور دوست داری صدام کن😂😂
اریی گفتم
لفطا ج بدید

پیشولل جواب یاسوو تو بده
یا ابرفرض
نووورا؟!
منو میخواستی بکشی؟
تو که خشن نبودی گلم😂😨😨

سرشوگا شوخیی نداره
khoobe
asan im feeling just fine fine fine
😂😂😂
راستیییی نفسیی تبریـــــــــــــــــــــــــک👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍

بالاخره قلب لرزونتو💓 گذاشتیی
اریی مامییی منم گفتم براش
آرههه مانی کوکی با کوک زمین تا آسمون فرق دارههه😂😂
😂😂
من حرفی ندارم......................................................................*-*
حرفی نداره
nafas age bishtar keshesh midadi miomadam khoonatoonam peida mikardam
یاسس
یاس قهری؟؟؟☹☹☹
یاسس
آره مامی  تازه متوجه شدی😂😂
وای نورا خدا نکشتت مردم😂😂
خدا نکنهه
برا نفس(چه جوابا قاطی پاطی شده😂😂)

بله بله بله بله هر چی زنش بگه😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂
اوف یه دقیقه تنفس من نفسم بالا نمیاد😂
من چییی بگمم پسس😺😂😂😂
برا مانی😂😂😂😂
مرسی آوریننن مامییی😂
مامیی
nabinam az in harfa dar morede shoovare man shodeha
man kollan ba har kasi ke darmorede sugul ezhare nazar konaro darmoredesh ezharnazar mikonama
برا بچه ها
نورا غلط کردم به جان خودم خونمون دیگ برا چی😂😂😂😨
اورینن
alan didish taze
im feeling just fine fine fine
😀😀الان دیدهه
خوب چیکار کنم کامنتا قاطی شده بود 😐😁
ایگوو فدایتت نازیی
onny age khasty beri commentaro baz bezar
ok???
چشممم رفتم قبلششش میگم وکامنتارم باز میزارم
خـــــــــــــــــــب من دیگه برویَم

اونییی،نفسییی،نورااا،شادی اونیی،پیشولیی،یاسی بایـــــــــــــــــــــــــی👋👋👋👋👋(کسیو جا نذاشتم که؟؟)
بروو درسس بوخودنن مامیی,راستیی تاریخو چ کردیی مامیی
وای خدا نکنه اونیمم🙂🙂💓😗
💙💙💙💙💙💜🌹🌹💜💜💛💛💛
نچ.مگھ مستر تھیونگ با کسى قھر کرده ک من بکنم؟؟؟؟

نههههه ویی و زنشش دلشون دریاسس
onny man be shadi hasoodi kardam alan
ba manam kare khosoosi dashte bash
ایگوو توو  نگوو نوراا که جز تو واسه کسی پست خصوصی نزاشتمم 
آنیووووووو مامیییییی✋✋
برا مامیی
anio mommy
مامیی
😂😂😂😂😂
اونیی تلاش خودمو کردم ولیی تهش به عملیات مشترک ختم شد

(عاقا من کلا تقلبی نیستما تاریخ فرق داره😂😂)
ایگووو اشکالل ندارهه
rast migi
vali be man rabty nadare alan hasoodim shod
😂😂😂😂😂😂
اوووووف نفس عمیق😥
در هر صورت میانه من منظوری نداشتم☹
ایگوو نفسس عمیقتررر بکشش
خدایا 😭😭
نورا جان من بیخیال😭😭😂
الان چیکار کنم حسودیت نشه😭😭😂😂😂😂😂😂
براا نوراا
nakhand
ye poste khosoosi bezar delamo shad kon
😂😂😂😂😂😂😂 واییی نوراااا دوتاا  داریی  یکی شم پاکیدم تازهه
خب دیگه جدی جدی بایییی 👋👋👋👋
باید برم  زیست بخونم
ب وو مامییی خوشگلمم
chiro bikhial sham nafas
میگهه حسودیی نکن
eeeeeeeeee
sohbat nabashe faghad bezar
mirama
خوو الان عکسس شوگولتو ندرام بزارمم پست خالیی میخوای؟؟؟
ye koochooloo hasoodi konam
faghad ye koochooloo
باشهه
jahaname zarar
bezar faghad dahane mano beband
نچچ دستمووک بریدممم 
onny rasty oon ghazie ke behet goftam be koja resid
شرمنده وقت نکردم اصن ولیی خو گفتم اوکیش میکنم برات
alan man bayad sharmande basham ke behet zahmat dadam
نچچ عزیزمم ولییی خداییی 5مین پیشش دستموو بریدمم قبل اینکه بگی پست بزارز
man ke hasoodim shod vali nemikhad post bezari
ishalah too fic jobran mikoni mage na
صدردصد جبرانشش میکنم
e rafty onny
اریی از همه تون خدافظی میکنمم دوستتون دارمم ومیانهه ناراحتنون کردمم خدافظ بچه هاا
ahhhhhhh
onny torokhoba az in faz ke hey fekr mikoni adama azat narahatan bia biroon dige
چشمم نورااییییی,اعصابتوو خرددنکنن فقط تو
اونی رفت؟؟
اریی رفته بودم وبرگشتم
ary raft
man mandeam tanhaye tanha
نگوووووو منن هوش وحواسمم به توو
نه پس من اینجا چیکارم عزیزم^^
برا نورا
بچه ها قضیه چیه؟
قضیه ای نیسس
mersi hasty
برا پیشوللل
ghazie hichi nist
onny rafte site sootokoor shode
ایگووووو قربونن تو نوراممم برم منن
ثبتیدش شادی بعدتر از من یادت میره خصوصیو بزنی
فدای اون حواس جمعتت
alan commenta ba ejazeie onny sabt nemishe
onny nist
الان با اجازه منه ولیی
کسى نھم ھس؟؟؟

ک.کنم
mikhai chi kar yas
نمیدانم
من هستم یاسی دارم برات پست می زارم^^
برا یاس
manam hastam
منم هستمم😂😂
یاسی گذاشتم بیا نیگاه کن^^
برا یاس
؟؟
مطالعات کارکنیم ھرکى ھس بیاد وب پیشولم

.
؟؟
مطالعات کارکنیم ھرکى ھس بیاد وب پیشولم

.
vaiiii
kheili motaleat maskharast
roo asabe va sakht
خیلیییی خداییییییی
فردا بخش فرھنگ تا اخر نیم ترمھ

ایگکو موفق باشیی یاسمم
من جای تو هم برگام هم پرام و هم پشمام یه جاریخت
😀😀😀😀 ارییی ناموساا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan