BTS

Just For Profile

به ی دلایلی میخواستم پست اخرم به عنوان اخرین پست نشون داده بشه ولی دیگه مهم نییس فهمیدم برا یکی مهم نبودم,برا همین این سوالا رو تو پست جدید گذاشتم

1-دوس دارین برادرتون ازتون کوچیک تر باشه یا بزرگتر؟؟

2_موقعیتش تو گروه چی باشه؟رپر ,وکال,دنسر

3_ماه تولدتونو بگین 

4_رنگ چشمتون

5-حیوون مورد علاقع:گرگ,شیر,پرنده,ماهی ,گربه,سگ,لاکپشت,پروانه,یوزپلنگ

6-درون گرایی یا برون گرا؟؟یاهم که نمیتونی تصمیم بگیری.

7_کدوم سری رو میخواید تماشا کنید؟رومانس,درام,فانتزی,ستارگان, کمدی,تریلرر,تلوزیون کودکان,ریلیتی شو,مستند

8_دوس دارین ی خواهر داشنه باشین؟یا فرقی نداره؟؟

دوس دارین تو کدوم شهر ببینینش:پاریس ,توکیو,لندن,

برلین,سئول ,بانکوک,نیویورک,وینا,    

سیدنی


جواب این سوالارو به ترتیب  بگید تا بگم برادر کی پاپی تون کیههه




اینن برادر کی پاپی خوشمزسس

عاقا اینو جواب میدم بعد میرم
باشهه مانیی جون,نتیجه هر نفرو پایین پست میزارمم
بزرگتر
وکال
Pisces بچه ها اینو باید ببینین مال کدوم برجین قبلش تبدیل کنین
سیاه
گربه
درونگرا
فانتزی
بلییی
سئول😂😂
جوابشوو فردا بیا ببین,گرچه میدونی
اونی واسه منو دیگه نگرد مثلا گشتی😂😂😂
پایین بنویس فقط کیهیون😂😂
باشههههه
بزرگتر
دنسر
ماهه تولد خودم؟آذره 
قهوه ای تیره (مال خودمو بگم؟؟)
یوزپلنگ
هم درون گرام هم برونگرام بستگی داره
رومانس
دوست ندارم
سئول
فکر کردم باید خصوصی بدم اون کامنت قبلیو ولش کن
اری همه ش مال خودت باید باشه
مال خودمه
اوگیی جواباروو سحر میزارمم
چرا هیچکی نیست؟خیلی سوت و کوره اینجا ،حوصلم سر میره اینطوری
کسیی نیسس همهه رفتن منو تو موندیمم
آخه 4نفریم؟
دییرز ماذا فازا؟واتتتت؟الکی نچرخین دیگه بیان کامنت بزارین دیگهع
والاااااااا 
 عاقا من پشیمون شدم
دلم نمیاد برم😁😁😁
الهییی فداییی تو بشممم مامییی 
اونی من خیلی شارژم نمیدونم چمه کجایی ؟کسی پیشت نیست؟ته تغاری ای؟یا بزرگترینی؟یا وسطی؟
ما4تا هستیمم من دومیمم
راستییی اونی چراا هیونگ خیلی وقته نمیاد
سه روز پیش براش کامنت گذاشتم هنوز نیومده
کامتاشو چک کنه 
ازش خبری داریی؟؟؟
نهه متاسفانهه منم براش نگزانممم,خودمم کامنت گذاشتم براش ولی اصن نیسس حتی تو سایتشم نیس از اونی جیسوگ پرسیدم بهم جواب نداد گفتم شادی اون بدونه
آوورین امروز که چهارشنبه ست بمون کار خوبی کردی
😁😁😁😁برا مامیی
4تا خوشبه حلتون پرجمعیتین
اریی تازهه بنا به دلایلیی 4تا موندیم وگرنه بیتشترر میدشدیمم😂😂😂, من ی خالمم 7تا دختررر دارهه بزگش ی سال از من بزرگترهه کوچیکش 5سالشهه 
اونییی نگران نشوو 
شاید امتحان داره نمیتونه بیاد
اخه چند روزه هی سر میزنم ببینم
اومده یانه ولی خبری ازش نیست
دلمون براش تنگیده


ارییی اخه یهوک رقت امیدوارمم اتفاقیی نیفتاده باشه
7تا دخترخاله از یه خالهههههههههه؟
وای خوشبه حالت اونی قدر خونواده پر جمعیتو بدون حتمن خیلی خوش میگذره
تازه ی خاله دیگمم 4تادختر داره 3تا پسرر اینام هفتایینن,
اونییی خوش به حالت 
من در ارزو ی خواهر یا برادری میمیرم😭😭😭
الهییی مامییی من خودمم ابجییتتت اصنننن,خدا نکنههه زبونتو گاز بگیرز
منم دلم برا هیونگ تنگیده خیلی کم پیداست معمولا، ولی ایندفعه فک کنم طولانی تر شد
اریی خیلییییییییی
شما که جاتون تو قلبم محفووووظه
فداییی این شیرین زبونییتتتتتت
مانی جونی تکی؟چیککار میخوای این همه اونی و دونسونگ داری فعلا ما هستیم
ارییی تک وبانمکهههههه
بچه بودم بهم میگفتن اگه خواهر برادر داشته باشی 
دیگه تو رو دوست نداریم منم میترسیدم هر کی ازم
می پرسید میگفتم دوست ندارم داشته باشم
الهیییی بگردمم چقدددد با احساسات ادم بازی میکردنننن
ما دوتاییم یه خواهر شیطونو ته لاور دارم
ووییییی لاینن 95555555
الان پسر خاله هام یکی ۱۴ سال اون یکی ۱۶ سال بامن اختلاف سنی دارن😂😂😂
فک کنین اگه مامانم یه بچه دیگه بیاره دیگه باید به من بگه مامان😂😂
وایییی ما که الان داریم بهت میگیم مامیی که عادت کنیی بعدا خواهر یا بردار دار شدیی 
چرا اینطوری میگفتن چه قد بدو زجر اور بوده حتمن
ارییییی
اوخیییی خواهر کوچیک تر داری مبینا؟؟
مامم مکنه لاین داریممم :😌
من چیمم ابجیم کوکه داداشم تهه😁😁💜
بلهع متاسفانه یا خوشبختانه
خوشبختانههههههه نه متاسفانهه
ولیی اونیی کوچیک بودم خیلی واسم سخت نبود اخه دختر عمو و پسر عموم خیلی کنارم بودن
ولی الان که اونا هم بزرگ شدن رفتن دنبال کارای خودشون دیگه یواش یواش داره واسم سخت میشه

ارهه خوبب وقتیی دوروبرت کسی باشه حس نمیکنیی ولی وقتی برنن اون موقع تازه درک میکنیی
اونی بعضی موقعها خخخخیلی رو مخه میخوای بگیری....
ولی بعضی موقعها که با هم خل میشیم خیلی مزه میده بعضی شبا با هم میخوابیمو تا صبح حرف میزنیم با اینکه کلاس پنجمه و خیلی کوچیکتره ازم
اونن رو مخخ بودنن کهه عادیهه,اره منم با ابجیی کوچیکمم خیلیی کارا میکنم ولی اون کلاس دهمه,کلا همه کار باهم میکنییم ی بار ی خرابکاری کرد به مامانم میگه من نبودم اینا از این(منظظورش من بودم)بپرس مامانم همونجا برداشت گفت به روباه میگن کو شاهدت میگه دمم😁😁
ارههه دیگه ولی خوبی تک فرزندی اینه که
ادم توهمیی میشهه
من گاهی وقتا حس میکنم دو نفرم با خودم می خندم
شوخی میکنم مسخره بازی در میارم بحث میکنمو...
اصا یه چیزیه واسه خودش😂😂😂😂
دیگههه والا منم ب خودم درگیرم بعضی مواقع,داداشم ی کاری کرد برام بهش میگم مرسی برداشته میگه خرسی(کلاس پنجمه)هیچیی دیگهه موندم چی بگمم گفتم تشکرم نباید بکنم ازت دیگهه
منم با دختر خالم خیلی از بچگی جور بودم وقتی براش خواستگار اومد دعا میکردم قبول نکنه موقع ازدواجشم کلی گریهه کردم تا یه روزم هم با هیچکی حرف نمیزدم
الهیی خوشمزه دل نازککک مننن
اونی این تنها خاطره ایه که یادت میاد؟یه بارم قبلن گفته بودی
ا نههه خوبب فک نمیکردم خونده باشی اخه بیشتر خاطره هاموبرا نورا گفتم, کلا جایی بخوایم بریم با من اونو راضی میکنم که بیا بریم یا اون منو راضی میکنه که نرم با مامام بشینم کلا همه جا باهم میریم,تازه ابجیم ابراز علاقش با فحشهه😁😁😁
بزرگتر
دنسر
اردیبهشت
قهوه ای روشن
سگ
نمی تونم تصمیم بگیرم😁
درام
فرقی نداره
پاریس
سلاممم ملیی خوبیی..جوابارو سحر میزارم براتون
اوخیییی عزیزم

دختر عموی من هفت ماهو بیست و پنج روز ازم بزرگتره
پسر عمومم حدود چهار سال و هشت ماه
انقدر بزرگ نیستن ولی الان خیلی کم تر پیش همیم
خووب اونام درگیرای خودشونو دارن
اهههههه منم دهمم مثه خواهرت برادتم دهمه مثه خواهرم
عصری با داداشم قهرکرده بودم بعد داشتم شبی ظرف میشستمم اومده لپامو میکشعع میگهه لپ تپلیی
سلا ملیی
ملل
عاشقتوووونم😂😂😂😂
ینی رابطه ی شما سه تا باهم جوریه انگار که سه قلویی
منظورت کیسس؟
سلاااام مل👋👋👋
ملی
کدوم سه تا؟
منم همینو پرسیدم
اونی خیلی لپ داری؟من عاشق لپ دارام خیلی خوبن بوس دادن لپشون بیشتر مزه میده
اریی هر کی میبینه میکشههه براخودشش 
خبب
چی خبببب؟؟
اونیی و داداش اونیی و خواهر اونییی😂😂
اریییی,داداشم ی چی میگه میگمم نهه میاد اینجوری میکنه جیمیننن ,مگه ویدوست جیمین نیس یکمم مظلوم میشه دیگه خلع سلاح میشمم
پس اونی خدا روشکر کن کنار من نیستی ینی تو مدرسه از دست من عاصین 
چرااا.؟؟؟؟گرچه ی دختر عمو دارم دم به دیقه لپمو میکشه
هیچی وقتی حرفی برا گفتن ندارم میگم خبب(دیگهع چه خبرشو نگفتیدم)

اهاااا اوگییی
😂😂😂😂😂😂😂
😁😁😁😁
منم بودم میکشیدم یه دوس دارم خیلی وقته ندیدمشو لپشو نکشیدم اینقد دلم برا رو پاش نشستن تنگیده خیلی خوبه اونم ته لاوره
ایگوووو الهیییی ببینیش لپاشو میکنیی پسس
خبب
😂😂😂,واییی امرو ی کلیپ دیدم ی مین پسره 2ساله به بی تی اس واکنش نشون میداد وقتی اهنگشون پخش میشد اینقد بامزهههههه بود که نگو
اونییی گفتم هیشکی کنارم نیس
همین الان یکی از عشقای زندگیم برام پیام داد یهووییی😂😂😂
واووو تا باشه از این عشقااا برومامی جون میخوای بری اگهه
وای چه خوب که یه بچه دوساله هم میتونه خوبی و خالص بدن بی تی اسو درک کنه
اریی فردا میزارمم کلیپوو
نه اونی من همزان با همه عشقای زندگیم میحرفم😉😉
چبهلههه شومااا همه فن حریفییی
آره اگه میخوای بری برو از فرصت استفاده کن
😁😁😁😁
مانی جان اینقد دست رو قلبمون نزار
خوشش میادد
دیگهه دیگهه 
دلبریی کردنو از جین یاد گرفتم😂😂😂
واوووووووووو خیلبممم عالییییی
دارم سایفر 4 رو گوش میدم رپ هوپی هیونگگگگگگگگگگ اوف اوف خیلی لذت بخشه من چرا اینقد شارژم؟کنترلم دستم نیس
اونوو که بگوشیی بدتر میشییی😂😂😂
وایی فقط love myself
ینی با این من دیوونه میشم😂😂
ارییییییی وایییییییییی عاشقشممممممممممم بیشتر از دی ان ای وفیک لاو و بوی ویت لاو و مایک دراپو و...,من عاشق ای نید یو, لاو مای سلف,اهنگای سولوی جیمین,سیو می,بلاد سوئیت,یانگ فور اور و بیگن کوکی و اسپرینگ دیمم بیشتر از بقبه
اونی و مانی من الان باید برم نمیدونم میام یا نه پس انیو اگه نیومدم باید بگم امیدوارم شمام مثه من شارژ باشد خوابای توپو باحالو سایفری ببینید
باشش خوشمزعع جونن انیووو
اه خوشمزه ی من
انیوووووو
خوابابی جیمییییین شی دار ببینی👋👋👋👋
برا خوشمزهههه
واییی اونیی اسپرینگ دی یکی دیگه از اهنگای عشق منه
ینی یه مدت شبو روز می گوشیدم و کنسرتاشو میدیم
ارییییییی خیلییی خوبنننننن,مانی تو بلکم گوش میدی ؟
نه از بین گروه های کره ای
فعلا فقط btsمیگوشم
البته قبلا بچه بودم دابل اسو دوست داشتم
دقیقاا مثل من از فیلم اف4به بعد دابل اسی شدی؟
اونیی تور لاو یورسلفو دیدی؟؟؟
همه شو نهههه 
الان دیگه خیلی اهنگاشونو نمی گوشم 

من دابل خیلییییی وقته چندساله نمیگوشم بلکم این بومابایو و duu duud و کیل دیس لاوشونو چندبار گوش کردم اما بعد چندبار خسته شوم واحساس زدگی بهم دست داد ولی بی تی اس اینجوری نییس
خیلیی عررررررر بود
موووخوام
چییی موخایی؟
نه بابا مننننننننم😂😂😂
مخصوصا اون اهنگی که جاندی رفت ی شهر دیگه دنبال جون پیو بعد جیهو میخواست پول در بیاره با گیتا زدششش اون خیلیی خوب بوددو
کنسرت بی تی اسووووو😭😭😭
الهییییی ,من تو سئولشو ندیدم هنو ولی وتو چندتا ازشهرهای دیگهه که برگزار کرده بودنو دیدم
ارههه ازون فیلم اصا به کیپاپ علاقه مند شدم
👏👏👏👏ارییی سریال ایدی من خوشگله گاگنامه رو دیدی؟چاایوون وو از استرو توش کار میکنهه,من قبل اینکع بی تی اس بشناسم سریالو دیده بودم بعد دوباره که ابجیم نگا کرده بود کشف کرو تو فیلمش فیک لاو پخش میشهه
ولیییی اونیی یه روزیی کنسرتشونو میرم
اریییییییی مننممم بببرررر
نه ندیدم جدییییی؟
من اخرین سریال بلندی که دیدم هوارانگ بود
اریی سذیالشش قشنگهه,مخصوصا سریال رویای بلند سری یک وباز مخصوصا سری دو رو ببین ایدولتی معروف مثل جی بی گات سون توش بازی کردن دختراشم گروهاشون معروفه ولی من یادم نیی الان سرچ بزنی رویای بلند دو عکسا رو ببین میفهمی کدوم ایدولان
واییی اونییی فک کن همه اکیپمون با هم بریم کنسرتشون 
ینی اونجارو میترکونیم
اریییی وایی تو فن ساینشون که توش لباسای ام وی بوی ویت لاو پوشیده بودن ی دختره با منتو شلوار و شال اومده بودددهمه شونمم دیدددد بهشون کادو هم داددد عررررررررر😭😭😭😭😭
واییی اونیی خیلی دلم می خواد سریال ببینم😭😭😭
ولیی مامانم اینا ببینم فاتحم خوندست
ایگووووو😭😭چهه بددد مگه تایم استراحت نداریی ؟؟
عررررررر خوش به حالش😭😭😭
ارییی اینم میزارمم کلیپشو فرداا😭😭😭
😂😂😂اخه خیلی بی جنبه ام فیلمو تا تموم نکنم ول نمیکنم
کپ منییییی ناموسااا😁😁😁😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
تو منیی منم تواممم
دیگهه دیگههه مگه مادر و پسر نیستیم
چراا مامیی میگمم دنستم مثل جینهه ؟؟؟
اونییی شاید اخرای تابستون بیایم مشهد
(البته معلوم نیس منم با خودشون ببرن یا نه😂😂😂)
ا بیاینننن خوببب بابا تو که ی دونهه ایییییی بیارنتتت دیگههه
اوه نگم براات
باز جین خوبه
واوووو زدی وسط خاللل منم مثل توام مامییی😂😂😂😂
فقط اندکی هیپ هاپ بلدم
اونم چون بچه بودم کلاس رفته بودم😂😂
نجججج من کلاس ملاس نرفتم 
اونیی بابامم نیست مامانم اینا می خوان مجردی برن
ا خوبب مگع تو متاهلییی؟؟؟بابا تو که کاری نداریی بهشونن 😕😕
من بعد امتحانا احتمال خیلی زیاد میام مشهد حرفش که هس
هاییییی خوشمزههههههههههههه,واقعااااا ان شاالله که تو بیای و باز من ی جا دیگهه نرممم😭😂😂
امیدوارم واقعن الان زدم تو فاز کاورای پیانو بی تی اس آروم شم
پیانووو بلدیی؟؟
نه منظورم شرایتمه جور باشه که میبرنم
تو دعا کن بتونم بیام
ان شاالللههه
وایی مبیناا برگشتییی
سلااامی دوباره👋👋
اریی گمشده پیداشدهه
نه گفتم دارم گوش میدم
اهااا,,وایی مننن اهنگ پرامیس و لای وسرندیدپیتی عاشقشونمممممممممممممممم ی بارر بیرون بودن بعد هوا بارونی بود حسن فری(هندزفری)زدمم اهنگ پرامیسس گوشیدمم اینقددددد خوبب ببودددددد کهه نگووو
من یکم هستم یکم نیستم بعضی موقعها خودوفظی میکنم باز میام ولی چون روم نمیشه کامنتاتونو میخونم فقط
نچچچ.شبههه نباششش میگم خدایا اون ی نفر دیگهه کیههه 
پیانوشونو داری میگی؟
نچچ خودد اهنگوووو ,من کاور وپیانوایناشونو نمیگوشمم
اخ منم😂😂😂
ینی نصف کامنتای من سلام و خداحافظیه

ما سه تفر چنقدر وجه تشابه داریممم,مانیی ران 71 دیدییی
دیرووز دانیدم
تازه امروز اونییی زیرنوسشو گذاشت
هنوز وقت نکردم ببینم😭😭
واییی یعنیی هلاککک معرفت جیننن شدمممممممم
چراااا؟پیانو خیلی خوفه حتمن بگوش
باشش خوشمزهه پیانوشونو میرم ببینم چجوریهه,ی سوال در مواجه با سوسک چه واکنشی نشون میدینن؟؟
چرااا باز بچم چیکار کرده
بایدد ببینیی چیم از همه انتیاز منفیاش کمتر بود و هوپی بیشترر هوپ باید میرفت دریاچه چیم ی شرط میزاره خودش بعد میبازه به جا اوپی اون باید میرفتم تو دریاچه دوباره با جین شرط میبینده ببهش میگه برات لباس میگیرم بازم میبازه چیم باید تنها میرفت تو دریاچع ولی جین گفت منم میام باهات خلاصه دونفری رفتن تو دریاچه وایسادن
خخخخ مامانم خیلییییییی از سوسک میترسه
تا میتونم مسخره بازی در میارم 
ایگووو 😂😂😂
چرا یه دفعه ای اینو میپرسی؟
کار خاصی نمیکنم اصن نمیترسم ازش ولی تا از اتاقم بیرونش نککنم دس بردار نیستم
یعنی نمیزنی بکشیشش؟؟
یه بار سوسک اومده بود خونمون رفت تو اتاق من مامانم درو روم بست 
گفت تا نکشیش نمیزارم بیای بیرون😂😂😂
وایییی مانییییی مامانتتتتت خیلیییی باحالههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نه دلم میسوزه اون که نمیدونه کجا اومده ولیی اگه دیگهع خیلی واجب بود به بابام میگم بکشتش من طاقتشو ندارم والا
منن 3مدل واکنش دارمم مثلا تو حیاطم سوسک می بینم حسش باشه میکشم نباشع نمیکشم بعضی وقتاپ به سوسکه میگم تا 10 میشمرم رفتی که هیچ نرفتی خونت پای خودت و جالب اینجاس به 10 نرسیده اثری نمیبینم ازشونن
ینی هااااااا
این بچه باید همه جا هندسامیشو نشون بده😍😍😍
اریییی
ارهه منم همینطور 
اصا من مورچه هم میکشم عذاب وجدان می گیرم
مگهه میکشی مورچه روو؟؟من مثلا تو افتابم بعد مورچه میبینم پامو یجوری میزارم که سایه ی پام بیفته روی مورچهه,یا توی حیاط شیر اب میخوام باز کنپ اگهه مورچه باشه باید دونه دونه مورچه هارو مثلا با سیخ جارو ببرم ی جای دیگه بعد شیر اب باز میکنمم
😂😂😂😂عاشقتم اونییی
فدایی داریی فقط تو کف این میمونم چجورر منظورمنو درک میکنن؟؟
چه باحالی اونی روشتام مثه خودتن
😊😊😊😊💜💜💜💜💜💜مرسییی خوشمزهه
تازه بعدشمم که سوسکه رو واسه مامانم میکشم یه
حسیی می گیرم انگار مامانمو از دست قاتا نجات دادم😂😂😂
ارییییی از اونمم بهترررر تازهه
دو نوع داریم با یکیشون روابط دوستانه ای برقرار کردیم 
ولیی یه سریشون دشمنای خونیمن
ایگووووو الهییبیییی
من کلاا حیوونا رو خیلیی دوست دارم
ولییی از حشراات خیلی می ترسم
ینی زنبور میاد تو کلاسمون کل کلاس برمیگردن 
طرف من به ادا اصولای من می خندن
نههههه من ایتو نیستمممم 
یه بار خونه دایی اینام بودم موقع سحری بود تو ماه رمضون داشتم نماز میخوندم یه سوسک دو چادرم بود من مثه همیشه بی اعتنا به نماز خوندن ادامه میدادم که چشتون روز بد نبینه یه دردی رو پام احساس کردم که تا حالا اون طوری کتک نخورده بودم
واییی الهیی بمیرمممممم😮😮😮😮😮😮😮
اونیییی ینی من شروع کنم به صحبت مخ طرف مقابلو میخورم

خوابت نمیاد؟؟؟من هی حرف میزنم نمیزارم بخوابیی
من پرحرف تر از توام بازز با یکی گرم بگیرمم.نچ باید برم سحری بدرستمم
😂😂😂😂
اخییی با دمپاییی افتادن روت؟؟؟
خوشمزهه
Ok  هر وقت خواستیی بریی بوگو
برمم یک ونیم اینا میرمن 😁😁
آره بدتر این که هیچ فایده ای نداشت آخر منو نابود کرد داییمم بیدار کرد که سوسکرو بکشه زنداییمه دیگهع کلا از حشره ها میترسه منم از عنکبوت خیلی میترسم
اخبیی الهییی نهه من از عنکبوت نمیترسمم
خبب پس منم تا بابام نیاد سراغم در خدمتم😂😂😂
کلاا تا زورر بالاسرمون نباشهه کاری نمیکنیمم😂😂
واییی عنکبوت نههههههه😱😱😱

من فقط از سوسک و پروانه و خرخاکی و جدیدنا مورچه نمی ترسم
از پروانهه میترسیدیییییییییییییییی?????
وایییی اونیی سه شنبه تو کلاسمون گنجشک اومده بود دوستم خیلی میترسه
سرش رو به من بود گنجشکه رو ندید یهو گنجشکه اومد طرفش من سرش دوستمو گرفتم چسبوندم به خودم
(عین این درامای کره ای)بعد که گنجشکه رفت بیرون چنان حی جنتلمنی بهم دست داده بود😂😂😂😂😂😂😂
واووووو جنتلمنننن کییی بودیییییییی😁😁😁 خوشبحاللل دوستتتتت
نه دیگه در اون حد نیستم😂😂😂
از مورچه خیلی میترسیدم که الان باهاش خوب شدم
یاخداااا مورچههه بدبختتتت
اره دیگه بعضی وقتا یه حرکتایی میزنم خودم بعدش خندم میگیره
تازه اون لحظه داشتم به سکانسی که پسره دختره رو نجات داده بودم فک می کردم😂😂😂😂
دقت کردیننن تو کرهه پسره میاد از دختری که از خودش بزرگتره  مراقبت میکنهه..؟؟اینجا چپشه پسره از دختر کوچیکتر از خودشش محافظت میکته
😂😂😂😂😂
جدیی همین کوگ گفته میخوام با ی دختر بزرگتر تز خودم ازدواج کنپ تا ازش مراقبت کنمم(خوب چیمم2سال بزرگتره دیگهه مِگه نههه؟؟)
اونیییی عاششقتم😂😂😂
مگه چیم دختره😂😂😂
خوو از لحاظ کوکمینییی گفتمممم😂😂😂
اخه مامان کوکم دو سال از باباش بزرگتره 
تازه گفته بود می خواد ازش بزرگتر باشه تا دختره ازش مراقبت کنه😂😂
نهه اون مراقبت کنهه از دختره
اهااا ازون جهتت😂😂😂
بهلههع پسس از کدوم جهتتتت؟؟😂😂😂
اونییی بیلی ایلیشو میشناسی؟؟؟
نهههه کیههه؟؟
یه خواننده امریکاییه دختره
تازگیا باهاش اشنا شدم
ینی فهمیدم همسن منه برگام ریخت😂😂😂
😂😂😂😂 ارییی خارج همینجوریی مگه همین جاستین چقد سن داشتت 12 سالهه بودددددددد شد خوانندههه
من میشناسم
اونیا من دیگهع برم بخوابم صدای کیبورد داد مامانم بلند کرده برم بخوابم شبتون مهتابی
انیوو
شیتتت خوششش خوشمزههههه
راستییی اونییی ۳۲روزگیت مبارکککک🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍😍😍مرسیی مامییییی هندساممم
انیوووو خوشمزههه ی من 
خوابای خوبیی ببینی😊😊😊
😘😘😘😘
برا خوشمزه
اونیی ماه رمضونا برنامه ی خوابیت بهم نمی خوره؟؟
چراااابرنامه شبم بهم.میخورهه ولیی صبحمم نهه همونه
مامانم همدانیه ما تو عید رفته بودیم همدان من شبا ساعت سه چهار اینا می خوابیدم
ینی برگشتم بابل تا چند روز بی خوابی کشیدم
اوووووووووو چرا اینجورر,ولیی منن مثلا اینجور مواقع که باید بیدار بمونم اگه همون موقه که خوابم بیاد فقط15 دیقه بخابم شارژ میشمم دوباره
نه من عین خرس قطبی می خوابم😂😂😂
ینی الان دارم خودمو میکشم خواب بعدازظهرمو برسونم به یه ساعت
وایی من بعدازظهر چیی بشههه بخوابممم اصننن
😂😂😂😂😂
ینی ساعت که رو زنگ میزارم از خودم دور میکنم پاشم
راه برم خوابم بپره یا بعضی وقتا یه لیوان اب بالا سرم میزارم
که به محض بیدار شدن چشامو خیس کنم خوابم بپره
به همه اینا بازم می خوابم😂😂😂
من تو کتابخونه خسته میشدمم بعد به دوستم میگفتم ی 15 مین بعد بیددرم کن میگفت باشهه من 15 دیقه نشده ییدار میشدمم و قشنگمم قبلشش خواب بودمم ها طوری که حتی خوابمم میدیدیم.تو اون 15 دیقه
مبینااا هستییی؟؟؟
رفتششش فک.کنم
خوش به حالت من فقط نیم ساعت طور میکشه خوابم ببره
ایگووووو چرا ایتوووو
اخه به جز من یکی دیگه هم انه
جدی
اونییی الان دیگه فقط من و توییم
خون اشااااامای ارمییی
ارییی خون اشامممم خیلییی دوسسییی,ایم ادوارد کالننن
Twilight رو دیدی؟؟؟
یسسسسسسسسسسس
نه بابا من عاشققققققق فیلمای فانتزیم
من اونارممم میبینممممممم
ینییی هری پاترو که حفظ شدم
عاشقtwilight و maze runnerو خانه ی دوشیزه پرگرینو ....
کلا این جور فیلما خوراکمه
اریبیی منمج دیدمم همه شونوووو,سریال ومپایر دایریز یا اورجینال یا میراثو دیدیی؟؟؟
ومپایر دایریو خیلی دوس دارم ببینم ولیی از بس طولانیه 
نمیدونم از کجا شروع کنم
هیچی دیگه کلن بیخیالش شدم رفتم داستانشو خوندم
مناسبب سنتت نیسس هنوو ها😂😂 من که نصف فیلموو به خاطر صحنه هاش رد میکردم,خو ومپایرو ندیدی,سومر نچزال(ماوراالطبیعه)رو هم ندید پسس چون این طولانیی ترهه باززز  14 فصلهه
اونییی تازه من twilight رو هم سانسور دیدم😂😂😂😂😂
من نیمههه سانسورشووو دیدمممم,یعنیی ی سریاش سان بودد ی سریاششمم نههههه,ولیی خو صحنه ببینم رد میکنم نانوسا
چه خبرههههه😳😳😳

من یه مدت وسوسه شدم  برم game of thrones رو ببینم 
یکی واسم دو قسمت اولشو گذاشتم ینی روم به دیوار شدم😂😂😂😂
تاج وتختتت کهه اصلنننننننننننننننننننن,مسائل منکراتییی همم داره جز صحنههههه,مثل برادر و خواهررو...ادامه شو بگیرر خودت
بعد دیدم اگه برم سان شدشو بگیرم فقط تیتراژش میمونه😂😂
واقعاااااا😂😂😂,من اکشن و رزمی و فانتزی و علمی تخیلی و این فیلمایی که مربوط به ماشینا هست مثل سریع و خشن اینا رم میبینمم
اون تیکشو ندیدم ولیی برام کامل تعریف کردن😂😂
خداییی بازیگراش چجوری بازی میکنن صحنه ها رو
نمیدونمم منممم ی سریال بود اسمش شکترچیان سایه بود خوب بعد ی مورد مثل کوکمین توش بود و ی صحنه ک ی س ازشون نشون داد هنگیدمم یهوو نشونشون داددد دیگه رد که کردم ولی خو بازم فهمیدمدجریان چی بوده
من وسترنو و خیلییییی اکشن دوست ندارم
واییی منن عاشقق فیلمم اصن هر ژانری بیاری نگا میکنم حتی مستند یا این فیلم قدیمی چینی ها هست از رو درودیوار میپرنننن یعنی اونا رو هر چی تلوزیون گذاشته اون مدلی هر شبکه ای دیدمشون
ترسناکم دوست دارم ببینم ولییی جنبه شو ندارم
ینی یه فیلمه هست اسم راهبس الان یه مدتیه رفتم تو کفش 
میترسم تنها نگاه کنم
من قبلا میدیدم جدیدا نهه راهبه رو ابجی کوچیکم دیدهه ,تازه امرو نشسته ی فیلم ترسناک نگا میکنع فیلمش ترکیه بعد توش جادو واینا داره چیزایی کع واقعا قدیما بوده از اونا الهام گرفتن که یکیو جادو میکنن واینا بعد خوب چون واقعا در دین ما همچین چیزایی هست وهمش بیشترهه,منوصدا کرده تو فقط بیا تو اتاقم بشینن نگا نکردیم نکردی فقط باش میگم خو نگا نکن میگه دوس دارمم
واییی اونییی ما خانوادگی زیاد فیلم میبینیم 
چند روز پیشش بابام فیلم زنگینامه فردی مرکوری رو گرفته بود 
اونم مورد کوکمینی ولییی از نوع حادش داشت ینی اونیی 
جلو بابام اب شدم😂😂😂
وایییی😂😂😂😂😂من مامانم فقططط ایرانی من فقط خارجی اونم دوس دارم یا تو گوشی ببینم یا کامپیوتر
من چند دقیقه ی اول انابلو دیدم 
بقیش چشام بسته بود فقط جیغ میزدم😂😂
نهه دیگهه من اونو دیدمم ولی جیغ کلا سر فیلمی نزذمم
نه من به هوای این که بابام قبلش چک میکنه
فیلمو میام نگاه می کنم بعد وقتی صحنه ها بیاد 
تا بابام بجنبه بزنه جلو نصف صحنه میاد دیگه
منم میرم تو هپروت مثلا من ندیدم😂😂

ولیی کلا ترجیح میدم فیلمای زبان اصلیو تنها ببینم اونم با هدفون
ارییی منممممم همینجورر
اونیییی من دیگه میرم
ببخشید خیلی حرف زدم
و مرسیی پیشم بودی😘😘😘😘😘
ساارااانگهیووو
انیووووووو👋👋👋👋👋
منممم سرتورو در اوردم,سارانگهه مانییی شبت خوش خوب بخوابی
شب تو هم بخیر گلمممم😘😘😘😘
شب خوششش
عشقای هیونگ...خوبین؟ :")
هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
:)
سلاممم هیونگگگ😭😭😭کوجا بودییی هاااااااااا؟؟؟نمیگیییی یهو میرییی چی به سر چیمت میاد از نگرانییی؟؟
قبلا هم بهت گفتم عزیزهیونگ
وقتی تو خصوصی بهم میفهمونن که دوست ندارن تو جمعشون باشم منم نمیام اینجا خب تا اذیت نشن دیگه :)
نگفته بودم؟ :))
کیییی گفتهههه هانننننن😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡, خصوصی پیام بده هیونگگگ
اونی جوابارو کجا میزاری؟
واساا الان اسمم یکی تورو میزامم عکس طرفوو پایین پست سوالاا
باز نمیشه
ا چرا اینجورییی بزار اسمشو بگم بهت پسس kim mingاز seventeen  دراومد برات
اوکی
اونی من باید برم کلاس ولی کلا امروز خونه نیستم نمیدونم فردا هم میام یا نه پس یه انییووووووووووووووووووووووووووووووو طولانی
ایگوووووو باشششهه خوشمزه جونممم مواظب خودت باشششششش💜💜💜💜💜
اونی سارانگهههههههههههههههههههههه
بوی بوی عشخ من خوش بذگله آخر هفته خودوفظ
سارانگههه توو خوشمزههههه 💜💜💜.براتوهم خوش بگذرههه
آقا منظورت منم؟؟؟
دیشب ک گفتى شب و،،،،، بیا بھت بگم بابام اومد گف افطار دعوتیم بعدم ساعت1برگشتیم ببخش ناراحتت کردم!♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡

سلاممم یاسممممممم نهههه عزیزممم تو نیستیییییی منظورممم, خود اون شخصم نمیدونه منظورش اونمم,فدای تو یاسمم 💜💜💜💜 ولییی منظورم تو نبودییی که معذرت میخوایی
بزرگتر
دنسر
اسفند
سبز روشن
گربه
کمدی
فرق تدارھ
لندن

ی مین باشش بهت میگم کیه,درون گرایی یا برونگرا یام.نمیتونی تصمیم.بگیری کدومی
درون گرام..جآنداختم

باششش ی مین پس,ته مین شاینییی دراومد
معنی کلمھ عر رو مودونى؟ینى عرررررر دیشب ى فالى گررفتم ک خعلى عر داشت بگم؟؟

بوگووووو
من داداشم کوککیھ این یارو کیھ؟اھ اھ ^^

این یاروووو دوست چیمههههه😀😀😀منم برام ته مین دراومد
بدنبال کسى یا چیزی ھستى.ک سخت بآن دل بستھھ اى و بھ ان دست پیدا می‌کنى ولى نباید از کوشش دست برداری‌ ،نابردھ رنج گنج میسر نمیشه
مسافرى دارى ک بھ زودى خاھد امد ب آرزویت میرسى ھموارھ از خدا کمک بخاھ

واووووووو واقعااااا عرررر دارههههه😀😀😀
واستا ببینم ما ینى خاھریم؟؟

اریییییی😂😂😂😂تازهه ملینام ته مین دراومد براش
بخدا وندى خدا فقط عاشق تھیونگممممم عرررر تھھ داررممم میام پیشتتت//بابام وقتى اینو خوند ى جورى نیگام کرد خخخخ

ایگووووووو😂😂😂 دیگهه یاسسسس کهه رفتتتتت
نضرت راجبsave meکھ نوشتم؟؟

خعلیی خوب بوددد,عصری میزارمشش
منبرم.ادبیات بوخونم ببباى
شاید عصر نیام بابام حامى ابران تو مسابقھ کوھ نوردى دماوندھ دعوتش کدن برا اختتامیه
منم شاید برم.کرھ ھم ھس
میخام ببینم آرمین ؟؟یا ن!
 
واووووو حتمنننن برووو پسسس یاسسس خوشش بگذرههههه👋👋👋
انیوو یاسمم
فقط میخوام تھ لاور باشن سالم بر نمیگردن/خخخ/اننیوووووو

ایگووووو😂😂😂😂, انیووو
بزرگتر  (فرضا بگم کوچیکتر...تو کیپاپ کی رو میخان پیدا کنن که از من کوچیکتر باشه؟ =|)
دنسر
بهمن
قهوه ای
گربه
درون گرا
الان حوصله هیچکدومو ندارم پس مستند =/
دارم =/
کی رو اصن؟  ولی اوکیه سئول =|
هیونگ برا توهم ته مین دراومد
سلام اونی جونم🤗🤗🤗چطوری؟! جواب تست من چی شده؟!
سلام ملینا خوبی؟؟مال تو هم.مثل منو یاس و هیونگ دراومد(ته مین شاینی)
سلاااام اونیی جونم خوبییی؟؟؟
من باز پیدام شد😂😂😂
سلام مامییی خوش اومدیی  بیا که باز من میرم ونیستمم
ته مین شاینی چیه دقیقا؟!میشه یکم توضیح بدی اونی جونم😁😁😁
ته مین دنسر اصلی گروه شاینی ,و سال 1993 بدنیا اومده و دوست جیمینم هستش,
اوه wow سپاس اونی جونم🙏😊
خواهششش میکنمم
چراااااااا
الان می خوای بری؟؟😭😭
نههه الانن کهه نه مامیییی 
سلااااام مل👋👋

اونییی همش ۷۸ مگ دیگه مونده اینم امروز ترتیبشو میدم دیگه
من میمونم و بی نتیی😭😭😭
برا ملل,الهییی مامیییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭
بزرگتر
دنسر 
بهمن
عسلی
پروانه
درونگرا 
رومنس😂😂😁😁
آرههه خیلیی 
سئول😁
خو الان عسلی ندارهه من چی بزنمم.؟؟سبز ابی قهوه ای مشکی یکی از اینا بوگوو, رنگ چشمتو قهوه ای زدمم برادرت جیننن دراومددد😁😁😁
نرفتم**
مسافررھ ک تو فالم گف داره مباد باید باشم^^

اع آقا مطمعنین تسته درسته؟

ایگووو😂😂اریی راس میگیی,
عه چینجا؟ 😀😂
سلاممم نفسممممم اریییی 😀😀
آنیو سحرم 😁💓😂
انیووو نفسممم💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan