BTS

Just For Profile

هیچوقت فکر نمیکردم این اتفاق بیفته.....




























یادمه اولین بار دنبال اهنگ صوتی پرامیس جیمین میگشتم کع اومدم تو سایت,دانش کردم ورفتمم بدون نظری,همینجور تو سایتای مختلف دنبال برنامه های بی تی اس بودم مخصوصا رانش سایتای دیگه بعضی ها اخر هفتع میزاشتن زیرنویس برنامه هارو هم چند روز بعد یاهم که ادمینش سرش شلوغ بود و گاهی2هفته نمیومد,ی روزکه دنبال ران بودم   دوباره گذرم خورد به سایت اونی جیسوگگ رفتم و یکم تو سایتش گشت زدم و تنها کلمه ای که به ذهنم رسیددد واوووووووو,چجورییی این سایت اینقد کامله؟؟؟؟؟و اونجا بود که اول با اسمم ارمی چندتا کامنت دادم و همینجور کامنتای بچه هارو هم میخوندمم که همه چقدر باهم صمیمین منم یکم یخم باز شد با اسم jimin چند تا کامنت دادمم و باز یخم بیشتر اب شد اسمم شد jiminn که دیگه همون موند و سر اونیی رو از بس کامنت میدادم درد اورده بودمم (اونیی میانههه کلا میدونیی که من همیشه رو دور کامنت گذاریم) تو سایت اونیی با بعضی بچه ها مثل شادی و نفس واریستای منحرف(دلمم براش تنگ شده خیلیی وقته نیسس)یکم بیشترر صمیمی شدمم,همیشههه اینقدد دوس داشتمم پروفایللل داشته باشمم که هیچییی دیگهههههه تا اینکه دیدم شادی واسه خودش پروف گذاشتهه این شد که منم رفتمم و در بیان ثبت نام کردم اونم واسه پروفایل ,اما یکمیی که گذشت بچه هام به سایتم اضافه شدن نفس وشادی و نورا و یونگیی و البتهه هیونگگ خودمم که اومد وخودشم معرفی کردد که من دنامم,وخوبب دیگه با بچه ها از هر دری حرف میزدیمم تا اینکه بقیه هم اضافه شدن مثل مانیی که همیشه تو سایت بود ولیی مثل سایه و کامنت نمیداددد (بچه خسته بوده )بعدشمم که کیوتیی و خوشمزه(مبینا), ملینل وپیشولل و جدیدا پری پری دوست کیوتی  اضافه شدنن و روز به روز به تعداد کامنتا اضافه شد طوریی که توی یک ماه به 5000کامنت رسیددددددددد!!!!!!!!!!!!!!!!!که واقعا هیچوقت فک نمیکردممممممم .و در اخرررر میخواستمم بگمم که هیجوقت فکر نمیکردم تو دنیایی که اسمش دنیای مجازیه و تمومش مجازی دوستایی پیدا کنمم که حتیی در واقعیتم ندارم مثلشونوواز همه تونن مممنونممم و خیلیییییییییی دوستتتونننن دارممممممممممممم مخصوصا تو اونیییی که ی جای خاصص برام دارییی چون همه اینا فقط به خاطر تو بودد تو واسه من اولین نفر بودی و میانه اگه گاهیی وقتا ناراحتت کردممم منووو ببخش اونیی جون اگه  ناراحتت کردم مطمئنن باش که عمدی در کار نبودهه و اینکههه دیگههه از اونجایی که امروز اولین ماه از زدن سایتمم میگذره بهانه ای شد که از همه تون تشکر کنم و خواستمم بهتون این حرفا رو بگمم امیدوارم سرتون درد نگرفته باشه این همه حرف زدمم.

اونی جیسوگ: همه چیزایی که دارمم بهش مدیونم مخصوصا دوستایی گلموو

هیونگگ:کهه خیلییی دوسشش میدارمم وچندروزیه ازش خبری نیی😕😕😕,هیونگمم از اول بود واول اون اومد وخودششو با اسم دنا معرفی کردد 

یاسیی:که من فدایی مهربونیشمم از اول تا الان باهام بوده و خیلی مبخندم باهاش

یونگیی:که کشته مرده غیرتش رو بایس و فینگلیش تایپیدنشم

شادیی:اولین نفریی که من  با اسم ابجی صدا نموددو دوسش میدارمم

نفس:که نفسیه برا ما و یهو میاد وسایتوو روشن میکنهههه

مانیی:وایی مامیی هندسام منههههه(مثل ی شیر پشتتمم مامیی جونمممم)

کیوتی:لیدر و ددی گروه و مثل بایسش باهوش و منحرفهه

جیکوک:یا همون پیشول که تو منحرفی دست کیوتیو بشته و 6ساله ارمیه و عکسای خوشگلل میزاره برامونن

ملینا:دوستت یاسهه و الان یخشش باز شده مخصوصا با پیشوللل 

پریسا:دوست کیوتیی که جدیدا بهمون اضافه شده(خوشحالمم)و سر کیوتیی با مانیی در حال بحثن و شخصییتارو از رو چهره و نحوه تایپ میگه.


خوشمزههه کهه فک میکرد پسرمم ومن فقط.10 دقیقه در حال قانع کردنش بودم که نهه من دخترمم و همیشه حواسش هیت وقتی تو پستای خصوصی بچه ها کامنت میدن بهم میگه اخرین نظراتو بردارمشش



خوشمزهههه ببخشیدد این اونییی فراموشکارتوو بیخششششششششششششششش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

و سایه های تو سایت از شومام متشکرمم که همیشعع حضورر فعالییی دارینن از نیلووکوکیم ممنونممم و اگه اسمیی جاموند میانهه به بزرگی خودتون ببخشیددد.

کوجیک وارادتمند همه شما جیمین شیییی.




سارانگهه اونییییییییییییییییییی😢😢😢😢💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
انیوو نفسی ,سارانگههه نفسیییی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💙💜💜💙💜💙💙💙
سلاااام اونیی نازم

واییی یه جوری شدم متنو خوندمش احساسیم کردیی یهوو
راستشوو بخوای منم هیچوقت فکر نیکردم بتونم تو دنیایی مجازیی دوستاییی به این خوبیی
پیدا کنم واسه همین بود که میترسیدم اولش کامنت بدم و کم کم تو سایت اونی جیسوگ یخم باز شد
اونییی و بچه ها واقعاااااا ازتون ممنونم که همیشهه هستین و با حرفاتون حال ادمو خوب میکنین 
خیلیییییی دوستوووون دارم 
ساااراااااااااااانگههه😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


انیوو مانیی ,فدایی تو مامییی خوشگلممم,منم از همه تونن ممنونمم
اونییییییییییییییییییییییییی سارانگههههههههههههه^^
سئوچوکاههه یه ماهگی سایتت مبارکککککککککککککککککک خیلی خیلی خوشحالم^^که دارمت^^که دارمتون همه ی کسایی که اونی ازشون نام برده^^
ایشاالله صد سالگیو سایتتو کنار هم جشن بگیریم^^
سلامم پیشوللل,مرسییی پیشولللل,ان شاالله که تا اخر باهم باشیممم 
salam onny jooni
mah garde sitet mobarak eshghooli
سلامم نورااییی,مرسییی یونگیی جونمممم🌹🌹🌹🌹
واوو الان احساساتی شدم^^
2ساعت دیھ میام
امتحانم درحدى آسون بود ک،،،،،
آى لاو یووووو بای تا2ساعت درگھ

سلاممم یاسمممم  .ایگوو الهییی باشش یاسس,ای لاو یو تووووو
منم میدستمت..1ماھگیت مبارک نینی من^^

نینیییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لاو یو سو ببببد

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💙💜💜💙💜💙💜💙💜💙💙💜💜💙
باى بای

باییییییی
اونی من تا 8نیستم احتمالا ،باز شاید یه گذری اومدم فعلا انیوو
فعلا خوشمزه جونمم,باشهه امیدوارم بیاییی
ى اھنگ بگوشم بیام ^^کام قبلیھ رو بپاک زیادى جاگرفھ

پمپھ.او  رو،میشناسی؟؟لرھ ،اسمشو پمپ آب بودھ کردن اوو

سلام یاسس باشش ,جاننمممممم؟؟جمله اخرتو نفهمیدمم
بایدم فکرشو میکردی چون تو یه آرمیه خخخخفنی یس 
یو آر ساچ از آنپانمن
سلامم کیوتمم خوبیی؟؟.
اونی چرا با دل من بازی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان خوبه قلب من دوباره اوف شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
________________________________ بیا اوف شد__________________
نههههههه کیوتیییییی😰😰😰😰😰😰,مواظب خودت باششش
آره اونی هم خوبم و هم بد و هم عالی و هم مزخرف 
Whayyyyyyy(با لحن وکال تو اهنگ هوس اف کارد خوانده شودددد)
ههههعی هیت میخورم به خاطر بایسم ..رقصم .... 
اونم از آرمیا ..............کساییی که میگم بایسم نامجون اوپائه .بهم بد نگاه میکنن
اونا واقعا آرمین یا چی؟
اونااا ارمی نماننن که اسمم ارمی رو میخان خراب کنن, کسی که حتی یکیشونو دوس نداره ارمی نیسس
آره ولی قانع نمیشن...........
دختر معلممون آرمیه با اصطلاح اما تاحالا تنها خودش رو آرمی میدونه ......
من تمام آرمیای مدرسه رو زیر و رو کردم تا باهم یه ارتش باشی اما به خاطر بایسم اکثرشون نگاهمم نمیکنن.........آر ام واقعا دلم براش میسوزه......
دختر معلممون حتی تلاش نکرد با بقی آرمیا ارتباط برقرار کنه ... وفقط آلبوم هایی که هرسری رو میخره به رخ میکشه ... نوش جونش  حسود نیستم .اما اون بی احترامی میکنه
عزیزمییی حقا که بایسس نامجونن میخوره باشیی,وقتیی داریی سعی میکنیی همه رو ی ارتش کنی,کاریی که نامجون کرد اگه نامجونی نبود بی تی اسی هم در کار نبودد ,کسایی که این موضوع رو درک نمیکنن و فقط ولشون کن اخه یکی نیس بگهه اون همه اهنگی که داری گوش میکنی ولذت میبری تقریبا نصف بیشترش کار نامجونهه 
نه اونی...............مهم نیست ......تقریبا کل مدرسه به جز دونفر یا سه نفر تقریبا 
من همیشه دوست داشتم بایه ارتش باشمممم تا از بی تی اس مراقبت کنم
اما خوشحالم چون شماهارو دارم پس نگرانی هم ندارم ...خوشحالم دیگه سعی نمیکنم حتی برم سمتشون واقعا ازشون ظربه خوردم....اونا حتی سعی نکردن درست ریتم رو حفظ کنن میدنم زبان کره ای سخته اما باید طبق تحقیقات دانشمندان تنها آهنگ هایی که با یه بار گوش دادن تو ذهن میمونه آهنگ های کره ایه.....من نمیخوام که بدونن که آهنگارو نامجون ساخته ...فقط میخوام که یه آرمی باشن همین.مثل تو اونی .یه آرمیه واقغیی
فدایی تو کیوتمم,بهترین کار همینهه که اونارو ولشون کنییی,از همین الات سعی کت که رفتار  همچین ادمایی حتیی باعث کوچکترین ناراحتیت نشهه,چون ارزش تو خیلیی بیشتر از این حرفاسس,و این که اونا حتی اینو نمیدونن که نامجون چه جایگاه خاصی تو گروه داره پس جای حرفی باقی نمیزاره که اصلا وابدا نباید بهشون اهمیت داد
:’(    :-(    :’(


چرا ناراحتییی یاسممم؟؟
چشم اونی.............بزرگیتو میرسونه
یا یاسی دونگسنگ چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟
اریی چرا نارراحت یاسمم.وی اذیتت میکنهه بیام حسابشو برسمم؟؟
یا یاسسسسسسسسی بوگودیگه ...........اگه کسی ناراحتت کرده برم فکشو بیارم پاییین؟
ددیییی غیرتییی میشوددددددد
ھر کى ک بگھ آرمیم آرمیھ؟؟نھ نیست 
چون باید ھر7تا رو بدوستھ و،،،،،،
احتمال1در100ھم اگ یکى از اعضا نبود الان btsھم نبود
من خودم از 5ماھ آرمی بودنم 4ماھ ونیمھ ى آرمیم.~~

مرز دارما میرم آھنگ غمگین میگوشم

اون چیزى ک گفتم رو نوشتم ^^فقط ى زرھ از وانشات آى نبد یو ک کیوتى گذاشت کمک گرفتم^^

ا گوشششش نکننن خوبببب برو فایرر بوگوششششش, منم ایرلنی میگوشم افسردگی میگیرمممم
باشه یاسسسسسسسسی توکه فدای داری........
راستی نگفتی کجای تهرانی اگه خواستی نظر خصوصی بفرست
کیوت تو منطقه13 بودیی نهه؟؟
ن وى ،،واستا مکھ نگفتم با اسم کوچیک صدا نکنین؟؟
آقامون کاری نکدھ آھنگ کردھ اینارو میگوشم زار میزنم
دونت لت مى نو
ساموان لایک یو کاور آقامون ^^

ایگووو من کع اسم مستعارشووووووووو میگمممممممممگمممممممممممممم, خوببب نگوششششش میگممممممممممممممممممممم
نه 19 بودم
کیی 13 بود پسس..؟؟
نزدیکای پارک دانشجو^^
حدود جمھورى

براا کیوتیی
اووووووموووووووووووووووو کاش نزدیک تر بودیییییییییییییییییییییییییییییییی
بچه ها یه نظریه دارم برای  این که چقدر بی تی اس خفنه بنویسمش؟
اریییییییییی من عاشق خودتو نظریه هاتمممم
سلوممم^^پیوشولت اینجاس ددی^^کوجایی ددی جونم دلم برات یه ذره شده بود بیا بغله پیشول ملچت کنم من
برای ددی
سلام یاسی^^
برا یاس
بنویسم؟؟نوشته رو؟؟

ارییی بنویس
سلام پیشولى

برا پیشول
چرا کسی جواب سلامه منو نمی ده؟؟؟*-* واقعا که.........................😢😢
ددی که داره نظریه مینویسه و احتمالا نخونده پیامتو یاسمم که جواب دادد
علیکه سلام یاسی جون^^
دیدییی,یکمم بصبرر 
سلام پیشولی
برا پیشول
ھمچنین پیشولى♡♡
^^

برا پیشول
سلوم خوشمزه جونم^^اخ که چقد خوشمزه ای تووو
برا خوشمزه
 سلااااااام👋👋👋
اونیییی 😘
پیشووولیی😘
یاسییی 😘
خوشمزههههه😘
و همسر گرامییی😘

نچچچ مامیی ازت دلخوررممم
عاقاا یه سواال 
شما هم منو مثل عکس پروفم تصور میکنین؟؟؟؟
یعنیی چههههه؟؟
سلام مانجینمممممممم دلم برات تنگیده بود 😢😢😢😢😢😢
مامییییییییییییییییییییی میووووووووووووووو
براا مامیی
چراااا ازم ناراحتییی اونییی😭😭
به کیوتیی که میرسه میشه همسر گرامم ,به من به جا پسرم میگییس اونیییییی؟؟
im come back home
سلامممم نورایییی میدونستم الانا میایی😀😀
فدااای میو هات شم پیشولللکم😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘
برا پیشول
Okk 
سلاااااام پیسرررر خوکشلمم😘😘😘😘
الان درس شدددد😀😀😀
afarin be onnie khoshmelam ke time rafto amade mano midooone
salam pishoolakam
salam mommy
salam onny mochi
ارییی میدونمم دیگههه,سلام نورایی یاس وخوشمزه رو جا انداختی ها
سلااااام نوراا👋👋👋👋
نوراا
فدایه تو مامی
در باز شده نور امد نوراااااااا خانوم خوش امد^^چطور مطوری؟؟
مامی و نورا,میگم خوشمزهه
میانهه
سارانگههههه
اوساه
ya soale fanni
pishool to belakhare ba meli ya mommy???
پیشولل
mazerat
salam yasi
salam mobina
khoobam pishoolam
to khoobi
mommy to chetori
برا صاحاباشون
ملی ملیه مامی مای^^ فهمیدی؟؟ این دوتارو با هم قاطیشون نکن ^^
نوراا
اخهه پسرم(اونیی😉)من تو و خوشمزه رو جیمین شی تصور میکنم
کیوتو ار ام
اونییی جیسوگم جز وی چیز دیگه ای نمی تونم تصور کنم
می خواستم بدونم فقط من اینجوریم یا شما هم همینطورین
😀😀😀😀منمم همینگونههه میباشمممم😂😂😂
سلام به همگی
من دارم میریم بیرون 9 میام انیوو
انیوو خوشمزه مواظب خودت باشش
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
مرسییی نوراایی تو خوبییی اقا شوگول خوبهه؟؟؟😉😉😉😉
یعنی هلاک اون اقای قبل شوگولمم که گذاشتیی😂😂
alan age begam nafahmidam ye bar dige migi
rasty bezarin faghad man in kiute ro bebinam damar az roozegaresh dar miaram
be sugule man mige jazab???
daram vasash faghad sabr konin biad
😂😂😂هزاررر بار بهشون میگمممم به شوگا چش نداشته باشیدد اخرشم کار خودشونو میکنن,کی چیو ی باردیگه بگهه
انیوووووو خوشمزههه👋👋👋👋
برا خوشمزع
😂😂😂😂😂😂
نوراا نفهمیدد منظورتو
khoobam mommy
sugulam salam miresoone
برا مامیی
اینو خوشمزه^^
اره مامی منم همینجوریم همروم شکله بایسشون تصور می کنم جز ملینا^^😉
برا خوشمزه
شالام ب ھمھ

سلامم یاسمم,میگم یاس میشه ادامه شم بنویسی فردا بزارمم؟
یونگی جونم تو که اومدی کامنتایه پستتو خوندی پس چرا خودت نظر ندادی عزیزم؟؟؟؟
نوراا
سلااامت باشهه😊😊😊
اریی
چیووو نفهمیدییی نورااا؟؟؟؟
نوراا
vaght nashod
alan miram comment mizaram
pishool
پیشولل
باشه منکه کاری ندارم فقط خواستم بیای جوابه ددیو خودت بدی نه من^^
واتتتتتت من نفهمیدمم چییی شددد
ya kasi comment nemide ya to rafti onny
نورااا دقیقا ی مین دیگهه برووو قسمت فیکک
akhjoon
جریان پست  دیروزو سر عکسس  جبران کردم هااا
ok
vali dirooz shookhi kardama
jeddi benazar miomad?????
kkkkk
ارییی,گذاشتممم برات بروو ببییننن 
ok
beram bekhoonam biam
اوگیی,یاس وبچه ها هستینن ایااا؟؟پیشول توچی؟؟
من هستم 
رفتم اومدم
کار خوببی کردیی مامیی,امتحاناتت چطورننن مامیی
راستیییی نورااا به شوگول بگوو اهنگ seesaw بسییی عالیه 
تا کشفیدمش
اریی خداییی ,میگم مامییی 7تا از اهنگایی که بیشتر دوس میداریی بوگوو"برا نورا برسی به شوگولش
فعلا چند تاامتحان بیخود دادیم
از دوشنبه شروع میشه 
دوشنبه زیست دارم
واووووو که اینتوررر موفق باشی مامیی
goftam behesh mommy
mige nazare lotfete
albate dige tekrar nashe mommy man hata tarifam saram nemisheha
ok??
هشدار هشدارر براییی مامییی هشداررر هشداررر
^^


یاسسس خوو تا اخرششو بنویسسسس تا فردا ,بعد میزارمم تو وبب
اونییی خیییلییی بیشتر از هفتا اهنگو دوس دارم ولییی فعلاا اینا
👉Love myselfاونییی واسههه این میمیرم
Mikrokosmos
House of cards
So what
Magic shop
Best of me
Wings
Spring day
The truth untold
Boy meet evil
اینا فقط ده داشه کلیییییی هست
اریییی اولییی رووو منمممممممممممممممم
میدونید که آمریکا ابر قدرت جهانه هم از نظر اقتصاد که عضو گروه هشته و هم از نظر دنیای هنر.درجنگ جهانی دوم  که تقریبا هم آسیا توش دخالت داشت و هم اروپا بیشترین خسارت رو هردو جبهه دیدن اما آمریکا به در فوافصل جغرافیایی که داشت و از جنگ فاصله زیادی داشت از این فرصت استفاده کرد تا انقلاب نوپای خودش رو که تبدیل به جمهوری شده بود رو ریشه هاشو مستحکم تر کنه . اونا باصنعت شروع به کار کردن و باعث شد که تو دنیا الان حرفی برای گفتن داشته باشه و پولش به عنوان یه ارز جهانی تبدیلشه! بعد در اواخر قرن 18 و اوایل 19 شروع به گسترش فیلم های سینمایی و هالیوود کرد تاجایی که خونه هرکسی تو کشور های دیگه میرفتی مخصوصا ایران فیلم های آلن دلون رو مشاهده میکردید..البته تا قبل از جنگ جهانی هم قدرت خوبی بود اما آمریکا هدفش تمام جهان بود...اون با ایجاد سبک های جدید مثل راک و رپ تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد( رپ در اواخر قرن 19 توسط آمریکایی های سیاه پوست ساخته شد که بیشتر به عنوان تعرض فرهنگی بود .) موسیقی تنها زبانیه که تمام جهان به اون مسلط هستند و به راحتی باعث میشه که باهم ارتباط برقرار کنن...آمریکا با ایجاد فستیوال های موسیقی و فیلم تمام نظرات رو به خودش جلب ککرد مخصوصا با ورود برخی از آثار اروپاییان کار برای آسیا یی هایی که به کل از خیلی امکانات محروم بودن سخت شد وباعث خودشون رو عقب مونده بدونن..به دلیل نزدیکیه ایالت تگزاز با مکزیک و مدتی در زیر استعمار بودن مکزیک  برخی کشور های اسپانیایی و یا لاتین زبان کم کم این سبک مسیقی وارد دنیای موسیقی آمریکا شد...در زمینه موسیقی با گذاشتن مراسم های مثل بیلبورد و گرمی به غول موسیقی دنیا تبدی شد.
حالا میریم آسیا جایی که بعد جنگ های جهانی حالا مونده بود چی کار کنه ...ژاپن که در سال 1919 که کره رو استعمار کرده بود بعد از سال 1940 کره آزاد شد و استقلال پیدا کرد اما جنگی بین بخش شمای کره و بخش جنوبی اون رخ داد که فکر کنم تا سال1944 طول کشید بعد از اون آمریکا بخش جنوبی رو جدا کرد و شوروی بخش شمالی(دقت کنین دقیقا نوع حکومت هاشونم با اون کشور مستعمر گر یکیه!) آمریکا جای جدیدی برای سرمایه گذاری پیدا کردهبود و با رواج فرهنگ خودش در کره خواستار پیشرفت اون شد ...توجه کنین که کره ای ها خیلی افراد وطن پرستی هستن حتی با وجود رخنه کردن زبان انگلیسی در زبانشون بازم فرهنگشون رو حفظ کردن و با وجود آسمون خراشهایی که مثل آمریکایی هاست بازم محله های قدیمی که خونه های قدیمی داره هنوز توکره وجود داره و درحال بازسازیه..آمریکا به ژاپن هم حتی با وجود حمله اتمی  رابطه ای ایجاد کرد که باعث پیشرفته شدن ژاپن و بهتر شدن صنعت اون شد...کره با الهام گرفت از ژاپن و امید واری و سرسختی خودش رو هم از نظر صنعت و هم از نظر اقتصاد بالا کشید(بقیه کشور های آسیای شرقی هم همینطور) ....کره سبک موسیقی خودش رو درست کرد حالا باید خودکفا میشد بدون کمک آمریکا! اون سبک کی پاپ رو درست کرد البته که گسرتدگی شچم گیری به جز تو کره و کشور های آسیایی نداشت و همچنان موسیقی آمریکا و اوروپا حر اول رو میزد...با سخت کارکردن گروه های کره ای و ظهور نسل جوان مثل گروه بیگ بنگ و سوپر جونیور  کره حرفی برای گفتن پیدا کرده بود چون صدای کی پاپ تا اروپا تقریبا رفته بود ! کره جای پیشرفت خودش رو دید .......گروه ها جدید و تازه کار و با کمک و الهام گرفتن از سونبه نیم های خودشون موفق شدن که سبک موسیقی کی پاپ به عنوان یه سبک کامل شناخته بشه..با وردو گروه اکسو و گروه هایی که کمپانی اس ام مسئولشون بود دوره جدیدی برای کی پاپ آغاز شد ....اکسو تمام جهان رو معطوف خودش کرد ..سال 2013 گروهی به عنوان بی تی اس وارد صنعت شد که چون سبکشون متفاوت بود کنار گذاشته شد در سال 2014 گروه گات سون شروع به کار کرد و چون تقریبا از کشور های آسیایی افرادی رو داشت زود معروف شد....بی تی اس تو اوایل کار خودش توی کمپانی ورشکسته بودن که حتی اسمشم کسی یادش نمیومد ...بی تی اس حتی مکانی برای انجام رقص ها نداشت....تو سال 2015 با اهنگ آ نید یو زد پرای کی پاپرا رو فر داد ... و با آهنگ فایر زد و همه رو ترکوند ....در یکی از اجرا ها با گروه بیگ بنگ هم استیج شد و از اون جایی که ابر قدرت کی پاپ بود کسی جرئت هم استیج شدن رو باهاش نداشت اما بی تی اس اجرا کرد و اما برد و هیچ کس حتی فکرشو نمیکرد که گروهی که خود آدمای کره نمیشناسننون برنده شن!بی تی اس با دادن آهنگ بلاد  سوویت  قوقای در کره ایجاد کرد که تو هر جایی که میرفتی ملودی و زمزمه هاش به گوش میرسی حتی در کشور های خارجی...بی تی اس با این آهنگ  و آهنگ های قبلی کاری کرد کی پاپ پیش لز پیش شناخته شه تئوری های بی تی اس خیلی پیچیده بود ! با دادن آهنگ دی ان ای پا از سوی مرزها فرا تر گذاشتن و باعث شد وارد بیلبورد بشن جاییه که برای آمریکاس!! همون ابرقدرت موسیقی که تنها کسی هست که حرفی برای گفت تو موسیقی داره! حالا اون اجازه داده که گروه آسایی وارد مراسم اون بشه و دنیا رو تو دستای خودشون بگیرن ...تقصیر بی تی اس نیست ...اونا بی نظیرن کی میتونه با گوش دادن آهنگ های بی تی اس با اون نت هایی که فقط میشه نظیرشو و باکیفیتی شو تومویقی موزارت و باخ و بتهون پیدا کرد ازخودش بیخود نشه! بی تی اس بدون نیاز با خواننده های خارجی بیلبورد رو برای خودش کرد(خواننده ها اکثرا از آدم ای معروف استفاده میکردن تا حداقل شناخته شن اما بگم فقط اکثریت اینجورین نه همه)..اگه تو ام وی های دیگه گروه ها دیده باشین میبینین که بعضی مواقعکه الان بیشتر شده افراد خارجی به عنوان بازیگر اوردن اما کمپانی بیگگ هیت و بی تی اس فرد بازیگر  خارجی ناشناخته رو وارد موزیکشون نکرد بلکه کسی رو اوردن که رپ آمریکا واقعا اونو دوست داری بله نیکی میناج! نیکی یکی از بزرگترین رپر های زن امریکاست!بی تی اس با وجود محبوبیتاش بین مردم دیگه نبازی به ارتیست های مهروف نداشت(قابل ذکر هست که آهنگ فیک لاو در آخرین بازیه جام جهانی به عنوان آهنگ برتر دوران جام جهانی شناخته شد و در استدیوم در هنگام اهدای جوایز در حال پخش بود پس بی تی اس نیاز به همکاری با نیکی میناج نداشت چون به اندازه کاغی معروف و مجبوب بود) بعد از این همکاری و علاقه مند شدن هنر مند های آمریکایی و دعوت شدن به برترین شو های مردمیه آمریکا ,بی تی اس به عنوان افرادی شناخته ششدن که فرتر از هر زبان و فرهنگین اونا مرز های موسیقی دنیارو شکسته بودن، دیگه حتی خود خواننده های آمریکایی عضو طرفداراشون بودن ....
بی تی اس تونست صنعت موسقی امریکا کهبه توانایی هاشم در موسیقی شکی نیست اما بی تی اس تمام سبک هارو زیر سوال برد اون فراتر از فرهنگ هابود ...هیچ کس فکرشم نمیکرد چند آسیایی به این مقام و منزلت برسه اما جا داره بگم قدری که بی تی اس برای به دست اوردن این مقام ها زجر کشید اکثر خوانندها نکشیدن .بی تی اس فرا تر از صحنه و ضد گلوله اس.من با افتخار میگم بی تی اس غول موسیقی دنیا رو زیر سوال برد!
# من _آرمیم
#من_آرمیم
وایی ببخشید داشتم میخوندم یادم رفته بود تابیدش کنمم, خیلیی خوب بودد کیوتییییی خیلیی خوشحالم که هستیی و با منطق هنه رو قانع میکنی
مرسیی اونییی جونم😊😊


اخ اخ اخ اخ صداای اژیر میااااد هشداااااااااار😱😱😱
ارییی خیلیی
بببببببببببببببببچه ها سللللامممممممممممممم ببخشید داشتم نظریه مینوشتم شرمنده...............آخ جون همه گی باهمیم الان جمعمون جمعه
ارییی گلامون کمنن,هیونگگ شادی خوشمزه نفس یاسی ملی پریساو..
چرا کس چیزی نمی گه؟؟باز داره خشمه پیشولیم بر می خیزه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همه دارنن میگننن 
اونییی امروز داشتم ازین تستای 
بی تی اس رو میدادم یکی این بود 
که کدوم اهنگو بیشتر دوست داریی
یه ساعت فک کردم اخرش با ده بیست سی چهل
جواب دادم😂😂😂
ایگووووو منم اینجوریمم
نورا جون من تو وبلاگ پیشول اونی جواب دادم برو بخون اون از راه منطقی ..ببخشید ناراحت شدی منظوری نداشتم
میگم کیوت ی سوال دارم اون تسته بودشش برادر کی پاپی من2 سوالشو نفهمیدم چیهه 
سلاممممممم 
سلام پری پریی
وایییییی کیووتییی👏👏👏👏👏👏👏
ای کاشش منطق تورو خیلییی ها داشتن(همونایی که ندیده و نشناخته هیتشون میکنن)
ارییی واقعااااا
بوپو بینم ؟قرار بده سوال هارو بگم منظورش چیه
میشه شب بگم برات؟الان نمیتونم,اون دوتا رو شانسی زدم اخرش برادرم شد ته مین شاینیی رفیق جیمینننن
بله مانجین جان هر کسی از این منطقا نداره واونایم که دارن گلن^^مثل ددی^^
ددی ی دونسسسسسسس
مممممممممنون من خیلی دارم الان خجالت میکشم .همه این تواناییو دارن
سلام پری
اونی جونم خجالتم نده -پسرم پیشول توکه دست پرورده خودمی- مانی ما که زیر سایه شوما بودیم
باشه اونی جونم شب بوگو ....ته مینم خوبه هاااااااااااا
نچچچچ ندارنننن ددییییییی,اریی دفعه بعد که زدم اون 2تارو شانسی جین دراکمدد😁😁
جیمین چونی چقدر این پست منو احساساتی کرد داشتم نابود میشدم
فدایی تو پری پرییی
#من-ارمیم
با افتخار

اورینننن یاس
سلام کیوتی خوبی؟؟؟
کیوتت
عزیزمیییییییی❤❤❤❤
💙💙💙💜💙💙💜💙💜💙💙💜💜💙
سلام پری جون من خوبم اما دارم از حال میرم .............اونی میدونستی اکثر مواقع حتی چیز هایی که از شانس زده میشه 90% درست درمیاد؟اگه با نیت خالص باشه
منن با نیتت جیمین زدمم اخههه😂😂😂
کیوت رفتییییی؟؟؟؟؟؟
ارییی پیششوولیی
پرییس اینجاس نمیشهه قربون صدقش برمم😂😂
واییی مامییی😂😂😂😂😂😂
عزیز دلم  تحمل کن افطار نزدیک است برا کیووت
واووو عزیزز دلشش تحمل کن
نه هستم 
اومو اونی اشکال ندار ته مین میبرتت که با جیمین آشنا شی جیمین عاشقت میشه و در نهایت به هم میرسید ..........اونی من خدا خدا میکردم از بی تی اس نرنیاد چون من اونا رو فراتر از برادر میدیدم ...اونا برای من یه چیز دیگه ان
نچچچچ من جیمننن دوسس داشتمم
😂😂😂😂اکشالییی نداره اونییی مامان و پسر که فرقیی ندارن
نهههه ندارنننن😁😁
جاتون خالی قبل اینکه بیام وب حسابی رقصیدم قر تو کمرم خشک شده بود.کیوت تو مدرسه ی قری میداد ک تکواندو و فقط باید میدیدی
ا خوشبحالتتتتتتتتتتتت😭😭😭😭خو منم میخواستمم ببینمممم
😂😂😂😂
اونیی من که جدیدا برام همش کوک در میااد
هی نیت جین میکنم همه درومدن جز جین
اییی الهییییی مامیی,من مین دراومد برامم
نه اشکای نداره اونیییی جونم.........تقدیر برای شما برنامه های دیگه ای داره 0-0
نههههه تقدیرزرر نوموخامممم
ببخشید تکواندو اشتب نوشته شد منظورم نگوووو بود این صفحه کلید لعنتی خودش کلمه رو عوض میکنه اه
ایگوووو مهم نیته ما فهمیددیم منظورتو
رقاصیم برا خودم اونی...معلم هنرم پارسال بهم بیست داد برا رقصم مایک دارپ رو تو کلاس رقصیدم
واووووک بر خلافففف بایستتت رقاصصص عالیی هستیی
کیوت جاااان عزیزم عجایب هفتگانه پرپری و توضیح بده بچه ها قفل کنن
اریی بوگوو
اونی جونم آر ام مغزش خوب کار میکنه به خاطر همین زیاد صرف رقص نمیکنه به جاش تئوری میسازه در حد بنز ،لیریک مینوسه در حد بوگاتی 
مثل: تشکیل دی ان ای به تو نیاز داره!
ا راسس میگبیی,ولیی برا جینن چی میگیییی؟؟
کی مثل اون صدایی داره که هم نرمه و هم تیزه؟؟؟؟؟کی میتونه مثل اون از اعضا مراقبت کنه ؟کی میتونه در مواقع گشنگی کمک حال شکم اعضا باشه؟کی میتونه مثل اون وردوایلد هند سام باشه؟ کی میتونه مثل اون وکال بی نظیر بی تی اس باشه؟
من تواناییی رقصممم نقطه مقابلل بایسمههههه,قانعع شدمم ددی
اونیییی برادر من یو کیهیون شد دوست شوگوله😂😂😂😂
وایییی😂😂😂😂😂خوبه باز خود شوگول نشددد
کیووووووت 😠😡
گفتشش اروم باشش پری پریی
واااااقعااا نوراااا منو میکشت😂😂😂😂
اریی
لامصب آدم رو 8 ثانیه آنالیز میکنه تا تهش رو برات میگه!!!!!!!!اعضای بی تی اس رو دقیق موبه مو گفت............تازشم اعضای اکسو و گات سون هم فقط با گفتن شکلشون بدون دیدن عکس ویژگی هاشون رو گفت
از پشت تایپ آدم شناسی موکونه قبل امتحان هر سوالی که میاد رو میگه دقیق همون میاد ....من هنوز میترسم با جنی چیزی در ارتباطه
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وایییی دوستاتمم مثل خودت نابغنن ددی
😂😂😂باز خوبهه من و جین تو این یه مورد تفاهم داریم
بسیاررر عالیی
مسخررهههههههه من چیه خدا جونم بهم توانایی داده منم از این توانایی استفاده موکونم ُوال امتحان و میگم😁
اورییننن کاررر خوبیی موکونیی
برا من ززززززلو اوپا .خیلی کیوته.........تازه رپرم هست.دوست صمیمیه جی هوپپپپپپی
به نحویی به پسرا مرتبطن پسس
منظورم جن بود نوشت من
اهاااا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** **** ***** **** ***** ****** ****** ******* *** *****
** *** **** **** ** **** ****** *** ****** **************
جاننن پننم😂😂😂😂😂😂😂, منم میخوام تستوو
مو ها ها ها حرص پری رو در اوردم .............پری نظریه من رو بخون 
اونی تاریخ تولدم به میلادی2003/7/7 
اونی اصلا از همون موقع باید آرمی میشدم لامصب ....3 تا رپ لاین داریم بی تی اسم هفت نفره
تقدیر به هر آنچه که دوست داریم و از ته دل بهشون عشق میورزیم مخصوصا عشق پاک مارو به اون سو هدایت میکنه
منم 77 میباشهه سال تولدم
وایییی اونییی اولین بار بود یکیی منو سان کرد 😂😂😂😂
ولی باز خوبه حفظ جان مهم تره
هرچیزیی اولین باررر داره
چن تا از بچه های کلاس اومدن پیشم از خودشون و خوانوادشون و .....گفتم یعنی کف کردن هر ی دقیقه ی بار می گفتن پشمااااام😲
وایییی😂😂
اینیکه می گین برادر برادر چیه؟؟بازیه؟؟؟چرا من چیزی ازش نمی دونم؟؟*-*
تستهه بهت میگه برادر وخواهر کی پاپیت کیهه 
نظریات چی بود بوگو حوصله ندارم بگردم
یا خدااا 10صفحه بود چیتو بگه برات
👈اینه اونییhttps://play.howstuffworks.com/quiz/which-bts-member-is-your-true-bias
مرسییی مامیی,با فیل باید برم؟؟
خوب چه تستسه کوجاس چجوریه با چی باید بدی؟؟منم موخااااااااااااممممم
لینکشو میفرستم با فیل شکن برو,تو قسمت سرچش بتایپmy brother kpop
https://www.quotev.com
اون پاییینه برو بخون       پیشول تسته برو بده خیلی باحاله
نه بازه اونیی
باشششش مامیی
ما....د...ر...ش..وووووو
واتتتتتت؟؟
کیوت میفهمههههه چی میگم🤣🤣🤣🤣
پسسس ماچیییییییی؟؟؟
سلام بچه ها سلام پیشولم و اونی جونم🤗🤗🤗
سلام ملینا خوبی؟
بابا مادر آمریکا را فحش دادم چن وقته افتاده تو دهن کیوت از اصطلاح خودش استفاده کردم
😀😀😀😀باشههه پری پرییی..
پری پری کف کرده بابت این نظریه ی تپل مپل
😀😀😀
اخه همه سوالا اینگلیشه من چجوری جواب بدم اخه متنفرم از انگیلیسی هیچیم ازش حالیم نمی شهههههههههههههههههههههههههه از خودم شانسکی مزنم ببینم چی در نیاد دیگه^^ککککککک
گوگل ترنسلیتتت بزن متنشو فارسی موکونهه
من ۵ خط در میون  خوندم استااااااد واقعا شک نکردی چ قد زود خوندم
😀😀😀😀😂😂😂😂😂
اونییی فک کنم اون سوالیو که متوجه نشدی مربوط به برج تولدت بود
تستت کیوتوو میگیی؟؟
والا بوخودااااااا  😂😂😂
اخهه گفتمم شایدید تند خوانیت خوبهه,من 600 صفحه تو 5ساعت موخونمم
مرسی اونی جونم تو چطوری؟😊
قریونن تو مللل کمم پیدااااا خوبمم
ارهه
کلمه های عجیب غریب بود؟؟؟
من یه ساعت سرچ کردم تا ماه تولدمو پیدا کردم😂😂
اریی  یعالممم گزینهه بودد
سلاااااام ملی 👋👋👋
خوبییی؟؟
نه من آخه این روزا همش مدرسمون داره امتحان میگیره امروز مطالعات بود تازه امتحان ترم زبان هم داشتم شنبه هم ترم ادبیات آدم رو از الان خسته می کنن چه برسه خرداد ماه
اخییی موفق باشی ملیناا
سلام مانی جونم مرسی تو چطوری😊😊😊
مانیی
فداااایت خوبم مرسیی
ملینا
تند خوانیم خوبه
 I'm not in a good mood now
الهییی چیی شدیی پری پریی مننن؟؟
متولد چه ماهی هستی اونییی؟؟
دی
سلام کوکی خوردنیه من^^💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
ملینا
هوچی گفتم الان حوصله موصله ندارم
اهاااااا باششش پریی
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋برا پیشولم
.
اونییی باید capricorn رو انتخاب کنی
فدداایی تو مامیی,ی سوالل دیگم داره سه گزینه س intvorert همچین چیزی تو سوال وگزینه هاش هست اونو میدونیی برا چیخ؟
اونی جون کاری نداری؟موخوام برم حمام فعلا بای🤗
نهه پریی بروو حمومم خوشگلل ترررر کننن😂😂
پپپپپوووووفففف*تموم شد   جا پرھ پست^^
ملم سلام ♥♥♥♥♥♥♥♥

یاسممم میانههه امروزز نمیتونم پستت بزارمم 
گزینه اولش ینی درونگراییی
دوبیی ینی برونگرایی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜وایی مامیییی عاشقتمممممممم مرسیی
اونی جون منم رفتم حمام حسابی خوشگل نمودم😊😁😊
اووو,قابل توجهه پیشولششش😂😂
😂😂😂😂😂
بلههه من هستم یک مادر
واساا شعرشووبگمم:
او هست مادررر من هستم اخررر انگشتهارو دیدیم تک تک (ادامه شو الان یادم نمیادد)
سلام یاسی❤❤❤❤
یاسس
بله بله می دونم خوشگل نمو ده برا من^^ خبر دارم^^دو تامون با هم رفتیم حموم دیگه^^
😶😶😶😶😶😶😶حرفییی ندارمم
داستان
تست چیھھھ

نمیدونییی؟؟؟ی تستههه که میگههه بایست و برادررر کی پاپیت کیهه
واووو ،معلومھ برا پیشول

بهلهه
چشممممممم😅
💙💙💙💙💙💙💙💙 فدایی تو پری پری
لینک میکنی؟؟؟

باشش خوشگلممم , با قیل برو تو قسمت سزچش بزن my brother kpop
https://www.quotev.com
واووووووووووووووووووووووووووووووووووو هیونگه من جین در اومد^^ واووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو من عررررررررررر مانجین^^
😀😀😀😀
ولی شانسی زدم^^ نفهمیدم چجوری بزنم ترجمه کنه^^
واسا من برات شب ترجمه تموم شونو میفرستم باشه؟
 اخ اخ اخ اخ خطرر خطرررررررررررر
باز تو بحران نت وارد شدم
همش ۴۰۰و خورده ای مونده
نههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ایگووو الهیییی😭😭😭😭
نه بابا ایووووووووووول پیشوولی
👍👍👍👍👍👍👍
اریی شانسیی زده 
باشه اونی جونم^^ولی زد ها همه ی کوییزارو اورد نفهمیدم کدوم صفحه واسه این تسته^^ برات زحمت می شه^^اگه بگی کدوم صفحه کوییزاست خودم ترجمشو می زنم^^
باشهه تا چند هستیی؟؟
نشدنتم  ضعفھ فردا میزنم

اریی ,یاسس 1 چیه جریانشش؟؟
اونیییی اگه مامانم یه داداش دیگه برام میاور جین بود 😂😂😂😂
اولین داداشم کیهیونه
دومی جینه و سئونگ هیون و سانگ مینو و زلو(چهار قلون😂😂😂)
بعدشم...

واوووکک😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂
تا نه ونیم هستم اونی^^
باشش ان شاالله که اگه شد تا امشب میزارم وگرنه فردا صبح ,ی پست میزارم 
من الان چنتا زدم به فارسی تست ولی جواب اخرو نمی یاره لعنتیییییییییییی چرااااااااااا؟جوابه اخرو ترجمه نمی کنهههههههههههههه عرررررررررر
ببین پیشولل میخوای من بپرسم.تو جواب بدی اخر بهت بگم نتیجه رو؟
نه اونی فارسیشو حفظ می شم می رم زبان اصلیش م ی زنم اونوقت می اره^^فدات شم من خودم یه راه حلی واسش پیدا می کنم اونی جونم^^
باشش ,قربونت بازم خواستی بگو
ازممیپرسى ج بدم؟؟

 
یاسمم الان افطاره اینورر بعدش هشت ونیم میتونیی بیای؟بچه ها انیووووو من رفتمم دوستتون دارم
خدافظ اونی^^
ولی یه چیزیی....
تو بزار کککککک اینجوری سخت می شه^^ککککککک
ایگووو من اخررر همین پست سوالارو میزارم شما جوابارو به ترتیب برام بفرستین من تا نیم ساعت دیگه میام میرم میزنم بهتون میگم جوابو
اونیی یه سوال دیگه چندم دی هستی؟؟؟
1
نههههههههه😭😭😭
اونیی رفتی مارو تهنااای تهنااا گذاشتیییی😭😭😭😭
الهییی مامییی جونمم.مییانهه
خداحاااااافظ اونییی😭😭😭😭
شب میام اصا هرر جا باشییی من میام
فقططط بیا هااااااا
فدایی تو بشمممممم منننن💜💜💜💜💜💜💜💜
ها ها ها ها 
دیدی اومدم اونییییی
واییی سلاممم مامیی جونمم.ارییی مامیی منیی دیکه
روزه بودییی اونییی؟؟؟؟

نهه در مرخصی بودم از فردا روزه میگیرم باز
پیشاااپیشش قبووووووول باشه اونیییی گلمم😊😊😊
فدایی داریی مامیییی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💙💙💜💙💜💙💜
اونییی امتحانای دانشگاه هنوز شروع نشده؟؟؟
من از شنبه کم.میامم سایتت
اخیییی شنبه شروع میشه؟؟؟
موفق باشیییی پسلممم😘😘😘
میسیی مامیی دیگهه شبا همون 8ونیم اینا میاممم بعداز ظهرم ی سر اگه بودین ی نیم ساعتی هستم وگرنه که هیچیی دیگهه
ناااااااااااااااااااااا اونی چراااااااااااااااااا اگه تو نباشی کسیم نمی یاد اینجا همه به خاطر تو می یام اینجا *-*
فدایی تو پیشولمم ولی خو امتحانای بچه هام ازهفته بعد شروع میشه و دیگه کسی نمیتونه بیاد اونجوری .دیگه سعی میکنم تا همون 8ونیم تموم کنم کارامو میام سایت 8ونیم
اه اونییی خیلییی برا هممون سخت میشه 
خیلییی به همدیگه عادت کردیم 
امتحانا که شروع شه همه سرشون حسابی 
شلوغ میشه دیگه خیلی مثل الان نمی تونیم دور هم جمع شیم
ارههه مانیی جون برا همبن میگمم اگه میشه همه سعی کنیم تو طول روز کارامونو بکنیم شبا همین هول وهوش یکم دورهم همه مون جمع بشیم
😭😭😭😭😭😭😭
گریههه نکن منم دارهه گریم میگیرهه😭😭😭
اره اونم حرفیه^^ بچه ها امتحون دارن^^خودمم دارم^^ پس رفت وامد کم می شه دیگه؟؟
دلم برا همتون از الان تنگ شده😢😢😢😢😢😢
چجوری یه ماهو بدون شما سر کنم من😢😢😢😢
بی شما به سر نمی شود😢😢😢😢
ولی باید تحمل کرد تا این یه ماه تموم شه و بعدش تابستونو عشق و حال با اونیه گلمو چینگو های سنبلم^^
اریی دیگههه ی یک ماهی هس وبعدش راحتیم
ولی من شبا نمی تونم بیامممممممممممممم نمی شههههههههههههه چجوری بیامممممممممممم عرررررررررر  اخه ن چه قد بد شانسم*-*
الان داره اشکم در میاد به خاطر این بد شانسیمممممممممم😢😢😢😢😢😢
راسس میگیییییی پیشولل ولی خو ی راهی هس بازاز هیچی بهترع,گفتن 4ونیم تا 5اینام میام ی سر تونستی بیا
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من نمی خوام ازتون خداحافظی کنم نههههههههههههه الان نه الان امادگیشو ندارم عررررررررررر باید وقتی همه اینجان ازتون برا یه ماه مرخصی بگیرم وبرم........
ایگوو هنوو تا شنبهه موندهه 2روز پیشوللل
اخه گلیههه داره دیگه اونییی
من تابستونم نمیتونم خیلی بیام اخه😭😭
چی میشد امسال کنکوری میدادیی😭😭😭😭😭😭😭
واقعاا ای کاشش الان جای شودیی اونی بودم😭😭😭
کاشش همه تون کنکوری بودیننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خدا نکنه کنکوری باشم یا خدااااااااااااااا
سلام دخترا
هایی خوشمزههههه,😁😁😁خو همه جز خوشمزهه
وایییی اونیی تازه دیدم😂😂😂😂😂
چرا شودیییی نوشتم
اریی خواستمم بگویمم بهت نگفتممم😁😁
حالا شد به من از الان استترس ندین
چه خبر مبرا؟اوضاع خوبه؟هفته بی دردسری بود شما چطور؟هفته بعدم کولاک به پا میکنیم ما آرمیا دیگهع،نه؟
بهلهههههههههههههههه
سلااااام مبینا ی خوشمززززززم 
خوبیییی؟؟؟؟؟
واووو برا مبینا
باز شما دو سال یگه وقت دارین
اریی
آره عالیم تو شطوری مانی جونم چه خبرا؟باید زیست بخونی این هفته هاهاها خیلی زیاده نه؟
دوشنبه زیست داره
میدنم دوشنبه زیست داره بخاطر همین گفتم
اهاا
ارییی ولی پنج درسوو خوندم چهار روز دیگه هم وقت دارم هاهاهاها
اوریننن
پیشول کجا رفت؟پیشووووول بیا
پیشولل رفت نمیاد فک.کنم
من نیز خوبم😊😊😊
خوشمزه
یعنی 5فصلو خوندی؟شوخی میکنی؟مگه چند فصله؟
راستی اونی من چطو میتونم تو یه پست آهنگی بزارم که انلاین پخش شه؟
اینوو نمیدونمم خوشگلمم میانهه از جیسوگ بپرس 
اونییی خوکشلهه دارم میرم
ببخشید زود دارم میرم😔😔😔😔
فردا میام ولی😌😌
انیوووواونیییی و مبیناااا👋👋👋
خدافظظ مانیی جون
مانی بیا بریم پست جدید اونیو جواب بدیم
مانیی قبلا بازی کرده
اونی داری چیکار میکنی؟احساس میکنم سرت شلوغه میخوای بریم یه وقت دیگه مزاحم بشیم
نهههههه نیست شلوغ داشتم جواب میدادم
داری میرییییییییی؟نرووووو
رفتشش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan