BTS

Just For Profile

درصورت کمبود مکانن

ارمیای خوشگلمم من امروز نمیتونم بیام و فردام شاید نششههه بیام(البته احتمال داره هم بیام فردا عصر) خلاصه کامنتارو هم براتون باز میزارممم,دوس داشتینن بیاین همه تونو دوس میدارمممممم💜💜💜💜


اونییی خوشملم مراقب خودت باش عزیزم
منم یه مدت خیلی نمیام😭😭😭
انیوووو👋👋👋👋
چینجاا من بدون مامیمم چه کار کنممممم😭😭😭😭😭,مامیی زود بیااااا چبلللللل
مانی راس میگه مراقب خودت باش
چشممم یاسممممم توهم مراقب خودت باششششش
عررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من اونیمو موخامممممممممممممم اونیییییییییییییی کجایییییییییییییییییییییی من بی تو هرگزززززززززززززز پامو اینجا نمی زارمممممممممممممم فقط به خاطره تو عشقه تو میامممممممممم و تمامممممممممم
سلامم پیشولممم الهییی اینجوریی نگوو دیگههه بچه ها هستنن کهه
onny bebin man do rooz naboodam chi shod
delam barat tang mishe yani delam bara hameye bacheha tang mishe
سلامم نورااییی,چطوریی خوبییی؟؟؟ایکووو فدایی اون دل کوچیکتتتتت منم دلم براتون تنگگگ میشههه ,
من دلم از الان تگ شدههههههههههههههههه عررررررررر
سلامم پیشولللل نه دیکهه ی سر قاچاقی اومدم الانننن😁😁😁
اوا باز سلام یادم رفت^^سلام اونی^^سلام نورا ^^
سلاممم مجددد پیشولل,برا نوراا
salame mojadad pishoolakam
onny saranghe
سارانگههههه تووووووو نورااااا💜💜💜💜💜💜💜💜💜, سلام مجدد چراا یونگیی جونننممم؟؟؟تو که به پیشول سلام نکردی اولل؟؟
اوهو قاچاقی چرا؟؟؟کککککک اله منم همونجولی اومدم کککک

اریی دیگهه قاچاقیی اومدممممم,ایگوووو توهمممم😁😁😁
onny man emtehana tamoom she hamash pelasam too site
hala bebin key goftam
😂😂😂😂 بیاا نورااا سایتو برا شمااا گذاشتمم اصننن,بیااا منم یکسر پلاسمم 
شلاممم
دلم تنگیدددددههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙁🙁🙁😞😞😞😞
سلامم یاسممم,نبینمممم غمتوووو,چرا اینجورر یاسیی؟؟؟الهیی من فدات بشمم منم دلم تنگ شده بود براتتت,مسافر در راهتت چطورهه؟؟
akhe alan site pishool boodam
اهاااااا 😉😉😉
asheghetam ke eine khodami eshghooli
shalam yasiiii
برا یاسیییی,اریییی من توام تومنییی
من با موبایل یکی از فامیل اومدم خخخخخخ😊😁😁😁😁درس درس درسُسس   روانی شدم بابا  ته کوجایی بیا ب دادم برس😢😢😢😖😖😓😣
الهیییی ,امان از این درسسسسسس,پس توهم قاچاقییی اومدبیی 😂😂😂, تهه بعد کنسرتاشون میادد
ale
ma ye rooh too do ta badanim
آلههه آلهههع
مسافر تو راه مساویه با همون فامیلی ک موبایلش دستمه🤣
🤤😮💋عکسه رو ندیده بودم  وواوووو
ا اخییییی,که اینتوریی شددد پسس مسافرتتت😁😁
مسافر تو راه مساویه با همون فامیلی ک موبایلش دستمه🤣
🤤😮💋عکسه رو ندیده بودم  وواوووو
واووووو واقعاا
انننیو نورایی
انیو پیشوللیی
😊🙂🤗🤗🤗
پیشولل
سلام یاسی^^
یاسی
قاچاقچیای کی بودیم پا🤣🤣
به نکته دقیقی اشاره نمودیی
الان این انیو به معنی خداحافظی بود یا سلام؟؟؟
سلام
کنچانا او پیشول-نورا؟💝
برا نورا پیشول
akh enghadr doost daram behem migan nooraiy
ووییی واقعاااا نوراییییی؟؟؟😁😁
من ک برا برا ااقامونم  شماها هم ی جور ب توافق برسین
مننن؟؟؟من برا هیونگممم اصننن😁😁
نووووراییییییییییییییییی^^ منم بگم دوس داری؟؟؟نورایییی جونم^^
برا نورا
bacheha man momkene yeho beram
pas pishapish khodafezi
یهویییی بازز میریی نورایی؟؟باششظ خدافظییییی,شنبهه ی تپل مپل میزارمم تو پست فردا وقت نمیکنم نورایی باشهه؟؟
دلم برا موهام تنگید😫😪
امانن از این اجبازررررررر
نورا نورا نورا نورا نورا ننننننننوووووورررررااا نننننننننننوررررررااااااااا🙂
😁😁😁😁یاد تشویقا موقع مسابقات ورزش افتادممم
راستی اونی جونم بچه ها راست میگن نمک در نمکدان شوری ندارد دل ما طاقت دوری ندارد❤❤❤

سلام یونگی جون🤗 خداحافظ یونگی جون😅
سلام یاسی❤❤❤
واووو سلاممم مللللللللللیناااااااااا,خوبییی,قربوننن تووو مرسییی از تو وبچه هاا
💜💜💜
جینگیلی بینگیلی قناری🙄😀😀😀😀😀😀😀☺🙂😊
😭😭😭😭
وای ببینین قلبایه ملم چه خوشمله^^ من گفتم بهش بزاره^^
بهلهعععع اورینن کارخوبی کردیی
یاسی خوبی؟؟؟جینگیلی بینگیلی قناریت چی بود دیگه؟؟
یاسسیی بوگوو بهشش جریانوو
سلام عخشم خوبی؟
اگه شمارمو موخای بزنگ بگم
🙂☺🤗🤗😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄💟💟💟💟💟💟💞💞💞💞💞💞💜💜💜💝💝💝💝💝💝💝💝💝شنفدم خاهرمی؟؟داداشه منم ته مینه
برااا مللللل
اولش بوس و لب گذاشته بودم پیشششولم غیرتی شد برداشتم گفتم چی دوست داری بزارم گفت این منم گذاشتم😁😁😁
😂😂😂😂😂,جداااا 
بچه ها یه خبره بد...............










































من باید برم^^انیوووووووووووو دلم براوتن تنگ می شه😭😭😭😭😭😭😭😭
ا چهههه بددددددد😕😕😕, انیووو پیشولل
جینگیلی بینگیلی قناری جینگیلی بینگیلی قناریه دیگه مگه نه اونی سحرم🤔🤔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😁😁😁😁
اریییییییی یاسممم همون جینگلی بینگلی قناریهه دیگههه,نورا رفت فک.کنمم
انشالله همیشه موفق باشی اونی جون
سلامم نیلوو جوننن خوبییی؟؟؟واییی خوشحالم کردیی اومدی,مرسیی ازتتت توهم همیشهع شاد و خوشحال وموفق باشییی
مررررسی یاسی تو چطوری؟!شبه الان چجوری زنگ بزنم آخه دیر وقته عزیزم❤❤❤❤❤❤
نچچ نه ونیممم نشدهههه ویروقت چی اخه ؟؟
انیو پیشوللللللمممممم
براتو قیرتی نشه برا من بشه؟؟؟🤔🤨
نهههه,کسیی جز ته حققق ندارهه روت غیرتییی بشهههههههه
خددددددددداااااحاااافظ پیشششولم👋👋
برا پیشول
ی چی بگیم خوووو

اومم ما ک دیر وقت نداریم موخای بیام بخورمت؟؟ولی باعش چون حودت خاستی چش💦🤤😜😍
ی چی بگیم خوووو

اومم ما ک دیر وقت نداریم موخای بیام بخورمت؟؟ولی باعش چون حودت خاستی چش💦🤤😜😍
نچچچ چشممم پیشولو دور دیدیی یاسسس😉😉😉😂😂
ی چی بگیم خوووو

اومم ما ک دیر وقت نداریم موخای بیام بخورمت؟؟ولی باعش چون حودت خاستی چش💦🤤😜😍
یاس دوتا دوتا میفرستیی چراا؟
دیقا😁🤤🤤🤤🤤🤤اونایی ک ۲بار میادو یکی شو بپاک
نهه دیگههه دلمم نمیاددد پیاماتوو بپاکمممم,ملینا کوششش؟؟
🤤🤤🤤🤤ملم کوجایی زمانشه  ته هم نیس بایرد الن با تو باشم😍👅👄👭یاد موهامممممم👧🤧🤧😭
ملینااا کوجایییییی؟؟؟
💜💜💜💜💖💖💖💖💖💓💓💓💓💓❤❤❤❤💘💗💗💗💗💗💞💞💝💝💝💟❣❣💌💌برا اونیه اونیا اونی سحر
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜
فک کنم دارم هزیون میگم🥂🍷🍷🍷
نههههههههه
چی بگیم؟
یاسممم من خیلیییی شزمنده تمممم گفتم.که قاجاقی اومدمممم الان بایدد برمم مهمون داریمم مادررگراممممم هی صدام موکونهعهع😐😐😐😐
اتفاقن    با ته شراب خودیم فک کنم زیادی خودم🤢😩😵🤪بقیشو نمیگم سایتت فیل نیشه😑
وایییییی نهههههه چینجااا.اون که نمیخورهههههههههه از این چیزاا
اوکی 
باعشه
شبببببببتتتتتتت جیمیننننن دار از نوع+۱۸خخخخخ
شبت شوکولاتی و ادامسی و پرستاره☺انیییووو🤗🤗😘💚👋
شبتت خوشش یاسمممم ,خواباییی خوب ببینیییییی,بازمم میانههههه یاسممم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ب قول خودت مارموزیه ک نه گو   چرا عزیزم مو خوره خوبسشم موخوره
😂😂😂😂😂 قانعع شدممم ,شبت خوششش یاسممم
وای من بدون اونیم چه کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢
قربونت نفسیییی,دیگع فردابعداز ظهر میاممم خوب
خدا نکنهه، خو پس شاید منم اومدم اگه نت یاری کنه😐😂
الهیییی که یارییی کنهههه 😁😁
سلااااام اونییی خوشکلم خوبی؟؟؟
بالاخره تبلتمو مصادره کردن
الان باید یه ساعت التماسشون کنم موبایلاشونو بدن من یه دقیقه بیام😒
بدبختی اینه که تازه اینترنت خریده بودم.حتی ده مگم ازش استفاده نکردم😠
آه من بدون شماها چیکااار کنم😭😭
اونییی جونم مواظب خودتون باشین درساتونم درس بخونین مثل من بدبخت نشین(بازم نصیحت مادرانه😂)
خب دیگه من میرم 👋👋
عشقااااااااااای منین شووووووووما😘😘😘😘


واییی سلاممم مامییی جون خوبیی؟؟ای الهییییی مانیی جونننن😭😭😭😭 چه بدددد,ما بدون مامی مون چه کتیممم اخههههه😭😭😭😭, مواظب خودت باشش مامیییی توهمم,نصیحتتو اویزه گوشم میکنمم مامیی جونن, سارانگهه مامیییی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
salam onny khoshgele
hasty eshghooli??????
سلامم نوراییی فدای تو تو خوبیی؟اری هستمم😁😁
ai kheda harfi vase goftan nadaran faghad oomadam bebinam hasti ya na
kkk
😂😂😂😂 عاشقتممم نوراییی یعنییییی
me too
kkk
فدایی دارییی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜,امتحاناتت کی تموم میشه یونگییی؟؟
bisto chaharo ya bisto panjom
پسس ی ماهیی هستششش,فردا اگه بتونی بیای عصر میتونی بیای یا شب؟؟و اینکه قسمت جدید فیک بزارم برات ی رنگ متنشو عوض میکنم تا نگردی هیی که کوجا بودی
onny karo baram ke maloomnist
vali age betoonam hamin mghehast asr ya shab nemitoonam
age biam ye comment midam
باش پس من صبح میام میزارم برات
fadatam eshghooli
منننن بیشتررررررررررررررررررررر,تنهایی؟
tebghe mamool
-_- -_-
ایگوووووو الهییییی,تور لاو یور سلفشونو زدم از11و20 هنو دان نشدهه 😕😕😕
baba sorataye neta be chiz rafte
maloom nist che ghalati daran mikonan
والااااااااااااااا ,شانس گندمم با گوشی میگیرم که بماند 
نرم افزار دانلود ندارم که تو گوشیم سرعتش دیگهه خیلییی میاد پایین,از این نرم افزارا باشه باز سرعتشون بالاتره
man age yeho raftam miane
onny dige fekr konam be in karam adat karrde bashi
اخییی دان شدشش,باشههه نورایییی ,ارییی دگرر عادت نمودمم😁😁
man enghadr sorate netam daghoone ke ye ejraie 150mg ro 4 saat tool mide ta download she
یا خداااااااااا من که میمیرم ایتوو باشعههههه ,من با کامپیوتر صبحا دان میکنم ی فیلم 800مگی رو تو 3مین میگیرههههه
man tamame vlivaro az refigham migiram
hichkodoomo khodam download nemikonam
asabam beham mirize download nakone
من الان یکم طول کشید داش اعصابم میریخت بهمم مثل تو بودم که هیچیییییی,اون ی نفر دیگهههههههههه معرفی کن خودتووو
did shenasaiy shod raft
kkkk
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 دقیقااااا
vaghan harfi vase goftan nadaram vali hoselamam sar rafte
عکسس شوگولتو بزارممم؟؟😁😁
akhjoon
bezar pleaje
توپست شوگا میزارم باشه؟؟؟
oon aks ghabliaro mitooni bardari jaie oona bezari
برشون داشتممممم برو ببین عکسای جدیدوو
یووھھھھھو  کسى نی؟

چراااا من هستمم یاس
اونی سحرم خوبى؟؟

سلامم یاسممممم خوبییی فداییی توووو,خوبم خوبیی؟؟
^^منمخوبم
مبشھ پست بزنى؟
چشممم.میگمم یاسس ی رمز برام بفرست خوب فرداشب میخام ی پست بزارم براتتت 
salooom onny sahariiiiii
chetori eshghooloakam
سلامم نوراییییییییییی قربون.تو بشممم خوبمم تو چطورییی؟؟خوبی؟؟
salam onny saharyyyyyy
khoobi eshghoolakam
سلامم مجددددد نوراااییی,😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan