BTS

Just For Profile

جیمنننن شییییییییی




خثوصى چرا

میخام ی سری چیز برات بزارممممم
^^

ارییییییی فرداهمون 8ونیم شب اینا میزارم براتت
فک نکنم اونموقع باشم ولى اوکی

خوبب کیی هستیی؟؟؟؟زودتر میتونیی بیای زودتر بزارم
فردا از 4تا7ھستم اگه ھمھ چی خوب پیش برھ

باشششهه پسس اومدیی  ی کامنت بده تا من بزارم برات اوکیی؟؟
فردا از 4تا7ھستم اگه ھمھ چی خوب پیش برھ

باز دوبارر؟؟😁😁
:-*
:‧*
بببووووسسسسسسسسس♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♥♡♥♡♡♥

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😁😁😁💜💜😁😁😁😁😁😁😁😁😁💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
اوکى

باشششش پسس.راستییی ملیناا چطورههه؟؟دیشبم یهو رفت بعد پیشول
اگه یھو رفتمتم ببخشید!~.~
 
قربونت یاسممم باششهه
خوبھ!ادبیات امنحان داریم دارھ موخونھ

ایگووو موفققق باشیدد جفتتون
چی بگیم

یعنییی یاسسسسس نمیخاستمم لوو بدمم ولییی سر این پستهه عررر زیاددهههه
میدونم عکس گذشتى ولی نتم ضعیفھ وا نمیشه

واقعاااا😭😭😭😭😭😭😭 عکسششش خیلییی خوب بوددد
دیگه چ بگیم

دیگهه میگمم حالتن امروزز سرجاشهه ؟؟اخه گفتیی دیشب باته****خوردی
اوھوم^^

اونمم حالششش خوبهه؟؟؟ته رو میگمم؟
اوھوم^^

بسیارررررررر هممم خوبببببب😁😁😉😉😉, یوریی واسمم دخترتو یادمومیرهه همشش😐😐,چطورنن؟؟اونا خواب بددن دیشبب؟
ولى منحرفتر شدھ بود

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بازومو گاز گرفت

چینجااااااااا؟؟
یورى و یویی دیشب خونھ دایشون بودن خخخخخخ

اهااااااااااا😂😂😂😂😂, پسس نفسس دیشب مواظبشون بودهه😉😉😉
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
عکسھ وا شد سکس* کى بودی؟جىمن ششششھھ

بلى واقعا

😍😍😍😍بازز شددددددددد, انتظارر همچین چیزاییی رو تو پستت ذاشتهه باششش,نمیدونمم اینن بشررر چرا اینجوریهههه
ملینا ن نفس
کوکى جمعھ ھا درکنار ملھ

اهاا اخه به نفس میگفتسی زن داداشش
از تھ میزارى؟؟

ارییییی😁😁
ھھھممممممم!

ارییییییی 😁😁
@@

الان من از تو بیشترر ذوق دارمم که بزارم براتت
ھھھممممممم!

خو ی چیزیی بدگووو یاسس
حوصلم سریدھ

ایگوووو خوبب میخوای الان برات بزارمممم پستو؟
ک لاین95ھستیم

اریییی😎😎😎😎
من بالاخره برگشتیدم
سلاممم خوشمزههههههههه خوبیییییی؟؟خوششش اومدیییی دلمم برات تنگگگ شدههه بوددددددد💜💜💜💜🌹😁🌹😁🌹😁🌹😁💜💜
اونییییییییییی من آمدم
خوش اومدیییییی مبینا جوننن,انیوووووو
انیو اونی خوشگله چه خبرا ؟ خوفی؟
انیو خوشمزهه منن,فداییی تو من خوبمم
سلاااام اونیی خوبیی؟؟
واووو سلام مامییییی جونننننننن😍😍😍😍😍😍خوبی مامیی جونن؟؟
دارم سعی.میکنم به توافق برسیم شبا ساعت 8ونیم اینا تا 10بیام😀😀
افریننن مامیییییی تو میتونییییییییی موفق میشیی مامییی جونننن من دعادموکونممم
سلام مامی باز ما سه تاییم
برا مامییی,ارییییی باززمم
سلااام خوشمزه ی من خوبیییی؟؟؟
برا خوشمزهه,میگمم مامییی عکسمو دیدییی؟؟😁😁
اونییی به توافق رسیدیم 
فقط این دفعه کتبی نوشتم امضاع کردن که اگه از این بازه ی تعیین شده بیشتر برم تبیتو تحویل بدم تا بعد کنکور😂😂😂
واییییی واقعااا پس بایدد حواسمونو جمع کنیمممم,با اینکه کمهه ولییی بازمم خیلیی از نبودن بهترهه,منم 8ونیم میاممم
ارههه اونییی دیشب داشتم دق می کردم نمیتونستم بیام😭😭
راستی نخندین بهم انقد غلط املایی دارم می خوام سریع حرف بزنم اشتباه می نویسم😂😂
ایگووووو فدایت مامییی,اشکال ندارهههه منم همین جوریممم😁😁
من خوبم مامی،مامانم نمیدونه من دارم باهاتون میچتیم وگرنه اصلن نمیزاشت تا آخر عمرم بیام اینجا
ایگووو میدونمم خوشمزهه چون فک موکونه پسریممم؟؟
بسییییی عالیه عکست👍👍👍
فقط من فک کردم میشه ورق زد یه ساعت درگیر بودم😂😂😂
ایگووووو نههههه مامییی  یعالم عکس هستت وقت کنم فردا میزارمشون
کدوم عکس؟
هم قضیه پسری هم اینکه نمیزاره با هر دختری دوس شم کلا فک کنم خونهء بختم رفتم پیگیر این باشه که با کی میام با کی میرم
تو همین پستیی که هستیی اولش ی عکی چیم گذاشتمم,ادم که دوس نداشته باشه افسرده میشه اخرش ناموساا ,من مامانم نمیدونه ولیی کاریم ندارهه بدونه تو سایتمم ,
اونییی کلا بابای من با این که شما پسرین یا نه مشکل نداره 
کلا با ریشه(bts)مشکل داره😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂 ایگوووووو که اینتورررر مامییی,منم مامانم مشکل دارهه ولیی خوو چیزی نمیگههه😁😁
الهیییی خوشمزکم😘
برا خوشمزهه
اخهه بیرون و اینا میریم همش دارم اهنگاشونو میگوشم
خوپه هم دارم فیلماشونو می بینم هیچی دیگه btsش‌دن هووش😂😂😂
منمممممممممممممم ,من علاوه برخودم ابجیمم هست داداشمم که بعضی از ام ویاشونو داره تو تبلتش اونم نگا میکنهه,کاری بخوایم انجام بدیم بی تی اس میزاریم صدام بلند مامانم میمونه چی بگه به ما😁
مامانم بعضی اوقات وقتی میبینه دارم از بی تی اس میحرفم یا ویدئو های بی تی اسو میبینم میزنه به سیم آخر ولی بعضی اوقات خیلی خوب میشه مثلا وقتی آر امو توی ام وی جدید دیده بود گفت چقد خوشگلو بانمکه یا آهنگthe truth untold،fake loveرو خیلی دوس داره
من مامانم کلاا ازشون خوششش نمیاد ولییی کار نداره به ما.میگه اصن میفهمی چی میگه میگم ارهه 
اونییی این روزا چقدر سایت خلوته😔😔😔
پیشول وملینا ویاس فردا امتحان دارن,کیوتی وپریسام فک کنم دارن, نفسم که میبینی کلا کم میاد 
از فردا خلوت ترم میشه
اریییی,ولیی خو سعی کنین 8ونیم بیایین یکم حداقل باشیم بعد بریم
منم the truth untoldرو واسه مامانم گذاشتم خوشش اومد
کلا مامانم در رابطه با btsنرم تر از بابامه
منن مامانم کلا اهل اهنگ واین چیزا نیس ایرانی شم نمیگوشه چه برسه به کره ای😁😁
ارهه فک کنم فقط منم بودجه امتحانام خیلی زیاده
دیگهه شما مشت کنکوریاا که بدترینن
منم از دوشنبه امتحانام شروع میشه
اونی فردا امتحان داری؟
فردااا نهیییییی
عهههه بزن قدش خوشمزه✋منننننننم
برا خوشمزه
بابام که تو یه فاز دیگه ست نمیدونه بی تی اس کیه
یه بار جلو کولر خوابیده بودم همون اوایلی بود که تو فاز بی تی اس رفته بودم بابام داش کولرو خاموش میکرد منم که نیمه خواب بودم گفتم بابا بی تی اسو خاموش نکن فرداش بابام ازم پرسید :بی تی اس چیه؟
وقتی گفت``چیه``من دیگه هیچی نگفتم
وووو.اووووووووو,ادم میمونههه واقعا چی بگهه
ارههه واقعا خدارو شکر کنین 
خوشمزه که دوسال وقت داره فعلااونقد روش گیر نشدن 
اونیی تو هم که دادی خیالت حداقل از این لحاظ راحته
ارییییی 😀😀😀
خیر سرمون تو یه استانیماا
چطوری بزنم قدش؟
این استیکرو داریی؟؟✋منظور بزن قدشه
بازز اونیی هیچی بدتر از این نیست که به هر کی نشون میدم عکسشونو می پرسن ازم دخترن یا پسر
ینیییییی وااااااااقعا مشخص نیست😳😳
ارییی  این ی نکته رو منم به بعضی ها نشون میدم همینو میگنن که دخترن یا پسرر😐😐😐
با کامپیوترم میام بخاطر همین پرسیدم 
مانی نگو که من از راهنمایی استرس کنکورو داشتم تا دوسال دیگه چی کار کنم
اهااا,واقعااا خوشمزههههههه😲😲😲😮😮😮 اینجوریم.خوب نیسسس دیگههه
من اون اوایل که اینو بهم میگفتن عصبانی میشدم تصمیم گرفتم دیگه به هیچکی نمیشناسه عکساشونو نشون ندم
عموما کساییی که خیلیی سنشون بیشتره اینو میگن بقیه نمیگن,من اونایی که سنشون بیشتر بود اینو میپیرسن بقیه نه(من ابجی کوچیکم عکس کوکو به زن عموم نشون میده میگه این شوهر ایتده مه خوشگله😂😂😂)
دقیقاا همه بزرگا ازم میپرسن
😂😂😂😂😂😂😂😁😁
یا خداا بعد زن عموت چی گفت؟
منم به زنداییم نشون دادم گفت آرایش میکنن نمدونم کلی بهونه آورد آخرش گفت اینا ولش کن منم بغض کرده بودم تو اینجور مواقع دسته خودم نیست مثه جین گوشام قرمز میشه و داغ میکنه و اصن لال میشم از اون موقع به بعد هیچ وقت عکسارو به بزرگا یا حتی هم سنای بی جنبم نشون ندادم
نههه بابا زن عموی من الان نوه ش اندازه ابجیمه ولیی نگفتت چیزی,تازه ابجیم چندتا از اونایی که طرفدارشه نشونش داد میگه کدوم خوشگلتره بعد ردشون میکرد میگفت این خوبه😀😀
فقط یکی از افتخارام اینه که فهمیدم پسر عموم چنتا از اهنگاشونو گوش میده
😀😀😀 اورینننننن ,منم پسرعمه م بهش نشون دادم خوششش نمیاد ازشون ولی میگه گروه خوبین  منکر خوبیشون نمیشه حداقل با اینکه دوس ندارتشون
اخه از اوناییه که اهنگای شاخ گوش میده
من پسر عمه م تو کار موزیکهه به قدل تو از هرچی تعریف نمیکنه
آره منم دو تا دختر عمو دارم اتفاقی به یکیشون آهنگ mic drop پیشنهاد دادم گفت گوش دادم چند تا آهنگ دیگه بی تی اسو نام برد منم از ذوق داشتم میترکیدم بعد گفت :سحرم(اون یکی دختر عموم)خیلی از بی تی اس خوشش میاد سحر کنکوریه هنوز فرصت نشد ازش بپرسم آرمیه یا نه خدا کنه باشه
ایگوووو ان شاالله که اونم هستتت
دقیقا ازون ادماییه که اهنگای خاصی رو انتخاب میکنه
اریییی ولز خو بازم چندتاشونو گوش داد
ارهه دیگهه خر کیف شدم😂😂
اخه بچه بودم گفته بودم که اهنگای کیم هیونگ جونو می گوشیدم بقیه مسخرم میکردن
اخییی الهیییی,مننن یکیی بخواد بهشون توهین کنه هیجیی دیکههه,البته تاحالا کسی پیدا نشده بخواد توهینن کنههه ی چیز بد بخوان بگن ی چیزی میگم دیگه پشیمون میشنن
الان دیگه مخسرم کنن کلی حرف واسه گفتن دارم
اوریتننن همونونظریه ددیی رو بهشون خلاصه بوگو بسه شونههه
😂😂😂😂
هنز دراون حد جلوم بد نگفتن ازشون
منننن کسیی نیسسس بگههههههه  به من نرسیده ابجیی کوجیکمم میشوره پهنشون میکنههه😂😂😂
من بلد نیستم دفاع کنم راستش گفتم که بغض میکنم بزرگترین نقطه ضعفمه
ایگووووو,خوشمزه جونمممم بغض نکن به خاطر حرفای چرتی که میگنن, تمرین کن با خودت که یاد بگیری دفاع کنیی نه واسه بی ت یاس نهه,برا خودت میگمم یاد بگیر از حقتواون چیزی که میخوای دفاع کنیی
😂😂😂😂عاشق خواهر کوچیکتم کاش یکی بود پشت منم در میومد

اونییی من دیگه دارم میرم زمان به پایان رسید😭😭
انیوووووو👋👋👋
ارییی دومیی ندارهه کسی جرئت درگیر شدن باهاشو نداره,باشهه مامیی جونمم چقدر زود گذشت زمان,مواظب خودت باشش انیوو مامیی سازانگههه 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
انیو مامی شب بخیر
برا مامیی
خب اونی میگم آخرین فیلمی که دیدی چی بود؟
اخرین سریالیی که دیدم تا نصفه ش دیدم سریال جدید که لی جونگ سوک توش بازی کرده اسمش یادم نیسس چی بود ی کتاب داشت تو اسمش ولی
عشق یک کتاب پاداش است؟من ندیدم فیلم میگم چی دیدی؟
آهنگ جدید جاستینو شرانو گوشیدی؟
اریی همونههه,نهههه نگوشیدمم😐😐😐
اونی کجایی؟مانی رف تو هم رفتی؟
نهههه ببخشیدد داشتم میرفتمم خونهه
مگه کجاایی اونی؟فضولیم باز گلید نگران شدم
میخوای تو سایتم بزارم؟
ارییی اگههه بزارییی که فداتم من,تا تو بزارییی منم لباسانو عوض کنم بیامم" بعد میگمم کوجا بودمم
اونی جانم من آمدم باز مزاحمت شوم
امدی جانم به قربانت ولی حالا چراا؟خوابم برده بودد😂😂
چرا حاضرین در سایت دو نفره؟اونی تو این تویی؟
نهههه بچه ها بودنن
Salam onny
Chetori eshggoolam
سلاممم نوراییی جون خوبی؟بابا همه بودین فقط من نبودمم😐😐😐
من که مامانمو عارمی کردم اصن😹
گاهی اوقات به خاطر اینکه زیاد گوشی دستمه به شوخی یه چی به بتس میگه ولی من سریع گارد میگیرم😹
فیک لاو و The truth untold رو دوس داره اها airplant pt2 رو هم همینطور💕
کلا مشکلی باهاشون نداره چون خودم ارمیش کردم کم کم با حوصله 
بهش هم میگم تو جینی...اونم عین جین شصت و انشکت سبابه شو میداره زیر چونشو میگه ورلد واید هندسام😹
اخرین چیزی هم که دید از بتس همین مصاحبه رکسی از بتس بود...اولش که دید گفت دختره خودشو کوچیک کرد بی تی اس اصلا تحویلش هم نگرفتن اما دوباره خودش پلی کرد و کامل دید و یه روز بعد در حالی که داشت کارشو میرسید یهو گفت نه خدایی خیلی خوشم اومد از اون های اش (منظورش با های هوپ بود😹)
وای وای وای وای دیشب منو دخترخالم داشتیم میخابیدم بعد سروصدا میکردیم من شبیه شوگا شده بودم اون شبیه هوپ بعد یه لحظه گفتیم عه چقدر عین سوپ شدیم و خندیدیم
 یهو ننه ام همونطور که روش اونور بود گفت بخابین....
.
.
.
.
.
جی هوپ تو هم همینطور!!!!!!!
وااای ینی جرر خوردم اون لحظه....بعد صدای خنده ام رفت بالا یهو گفت شوگا باخِس (بخواب)
واییی ینی منفجررر شدممممم از خنده
نمیدونم رمال بود چطوری دقیقا اسم سوپ رو گفت...خودم در عجبم😂😂😂😂

خاهر من خیلی کوچیکه از دو سالگی اهنگای دابل اس رو حفط میکرد به شدت رو تیفانی اس ان اس دی غیرتیه...همه ی اعضای اکسو و اس ان اس دی و دابل اس رو میشناسه...بهش بی تی اس و بلک پینکو یاد ندادم به دلایلی وگرنه اونم بلد میشد😹
خلاصه یه شخص کاملاااااا افراطیه تو دوست داشتن...مثلا اگه میگفتم تیفانی فلان (حتی اگه حرف خوبی هم بود) باز منو میکشت XD

اره دیگه خلاصه من خیلی ها رو کی پاپر کردم خانواده ام کلا مشکل ندارن جز بابام -_-
که بیخیالش ننه ام خیلی اوکیه این خودش خیلیه ^-^
سلامممم هیونگممممممممممممممممم چطوریییی؟؟؟؟؟؟؟وایییییییی واقعا هیونگگ یعنی من عاشق اون ابجی تم با اون کارایی که میکنهههههه, 
نمد تو این عکس کیوته یا سکسی TT
جفتشهه خخخخخخخخخخخخ😁😁😁
صبح بخیر ^^
انیووووو لیاااا چطورییی؟؟؟صبح بخیررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan