BTS

Just For Profile

برا مامییی



مامیی عکسای کیوتشو انتخاب کردمم شاد شیی






💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
برا توهم الان میزارمم خوشمزهه
ووشششششش ننه به این کیوتی اخه کجا پیدا میشههه هق هق 
سلامم هیونگمممممم,پیداا نمیشهههه دیگههههه ماخدش شانس بودیم گیر همچین مامی افتادیمم
من عاشق اون قسمت ران بودم 
با اون عینکه خیلی خیلی خیلی کیوت شده بود ^^

وااای نامجون تو اون قسمت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وایییی هیونگگگگ نگوووو وقتی ار ام میخونددد😂😂😂😂😂😂😂
نمیخوام
چرا مبینا خوشمزهه؟؟
اووووووخی چه کییییییوت😘😘😘😘😘😘😘
ارههع مامیی ,😁😁😁
واااااییی اون قسمت ران عااااااااااالی بود
دیدین که اخرششش من و هیونگم بردیممم اخرر😁😁😁😎😎😎
شووووووما عالییییییییییین😘😘😘😘
بچهههه های خوووووودمین
میسی ماما(یاد اون تبلیغه افتادم اسم پوشک بچه میسی ماما بودد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂)
سلااااااام هیونگم😘😘😘😘😘
برا هیونگگگ
سلام مانجین هندسامم ^^
بر ا مانجبن
😂😂😂😂😂
 واییییی اونیییییی
ارهه ناموساا این چندمین باره یادم میفتهه این بارم گفتمم به شومامم 
شوما به هر چی که خان داداشت میگه گوش کن😌😌
خوب هیونگ تکلیف کوکمین چی میشهه؟؟😕😕😕
اونشو دیگه من نیمدونم 
من ویمین میخام -_-
خوو باشهه هیونگگ😕😕😕😕,میگممم بچه ها اعلام حضور نمیکنینن؟؟
الان مثلا همزمان چیم رو با یونگی میشیپن 
هم با کوک 
هم با وی 
خب پس ما چی بگیم؟؟ 
هیچی نمیشه گفت ^^
تازهه من با نامجون وهوپیم دیدم میشیپننن چیموو😂😂😂
تازه کیک برنجی

میخای از پینترس عکس بگیری چرا شات میگیری؟ خو دان کن دیگه ^~^
اون بالا هر عکس سه نقطه اس روشو بزن بعد روی Download image بزن و عکست دان میشه ^^
خووو اخههه هیونگگگگ نمیشههه ارور میده بعضی هاشومو منم اسکرین میگیرم 
نههه ارور نمیده کهه :|
بزارر امتحان کنمم هیونگ ببینم درسته
وای اونیییییی عر عکسه پروفتتتتتتتتتتتتتتتتت اونیییییییییییییییی*-*
وای اونی عرررررررر عکسایه مانجینمممممممممممممم
واییییییییییییییییی اونی عرررررررررر این یه روزی که نبودم غوغا کردی هااااااااااااا
سلاممم پیشوللللللییی فداییی تو خوبییی,ارییی دیکهههه نبودییی😁😁
سلام^^
آقا دیدید حمید ھیراد ازbtsکپی کردھ؟~~

سلامم یاسممم اریییی تیزر کنسرتشونو کپی کرده بودد
@@فک کردھ نفھمیم؟!

والااا البتهه مال چندین وقت پیشههه,نمیدونم طراحش بود کی بود باهاش مصاحبه کردن گفت خود اقای هیراد خبر نداشته من چون خودم از این گروه خوشم میومده و به نظرم گروه خیلی خوبی بودن ازشون الهام گرفتم(یکی نیس بگهه الهام گرفتیی یا کپییی کردیییی؟؟)
مودونم^^
ب خدا کپی بود ھمھ حرکاتش.......اوووھھھوووع الھام؟@@خخخخخ 

والاا تنها تنفاوتش تو زمینه رنگا بود که یکم رنگا فرق داشتت😁😁, از نظر اونا این کاری که کرده یعنی الهام گرفتن بعد فقط نمیدونم کپی از نظر اونا به چه صورتهههه😂😂
آقا احتمالا امروز نباشم ولی تا 3شنبه موتونم باشم بعد امتحانا میام!^^

ایگوووووویعنی سه شنبه بری نیستی تا بعد امتحاناا؟؟؟😕😕😕😕
خیلى اسکولن!

😁😁😁😁😁😁😁ارییی,ددی کوشییییی نظریه مینویسیی
کیوت ترین لحظه ی دنیا جدی شدن پرنسس ما آرمیاست
اریییییی واقعاااااا جدی میشههه کیوت تر میشههه اصن قیافه عصبانی وجدیکیوت ترش میکنهههه
چرا ،ولى 2روز درمبون1ساعت یا ھفتھ اى 1بار تا22*3

اوووووو تقریبی 1ماهههه کهههه,سعی کن همون 2روز درمیون بیای ی سر
يكشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۰۴ یاسی،،،،بای تا ببینم میشھ بیام یا ن،،،،،~~
دعا کنین باشم امرو    فک کن1ماھ آھنگ نگوشممممم عرررررر

ان شاالله هستییی,واتتتتتتتتتتت اهنگمممممممم کنسلهههههه این1ماهههههههه
همه خوبین ؟؟؟؟؟؟؟دلم براتون گشاد شده بود...........نظریه نویسیم نمیاد 
تا 25 خرداد امتحان دارم امروز هم رفتیم مدرسه فردا امتحانات شروع میشه!
تازه معلم ریاضیمون گفت میخواد کل فصل رو همین امروز یکشنبه امتحان بگیره!منم بلند شدم گریه کردم سر کلاس کرد سه فصل آخرشم ...امتحان نگرفت*.*
یکی نیست بگه آخه مدریت زنیکه خنگ کولی آخه مگه کمتر از 24 ساعت مونده به امتحانات طعتیل میکنن؟مدارس منطقمون از 4 شنبه همه تعطیل شدن به جز مدرسه ما !تازه شماره هامون و برنامه امتحانیمون رو همین امروز دادن!خیر سرشون هیئت امنایین!!!!!!!!! اااااااه 
اههههه گند بزننن این مدارسوووووو,مال مام هیئت امنایی بود ولی اینجور نبودد, منم دلم برات تنگیده بود ددییییی
تا بابام بیاد ھستم//متاسفانه بلھ اھھھھھھھھھھھھ خخخخخخخخدا تھیونگمو موخاممممممم!

ایگووووووو تهیونگگگ میخایی یاسسس؟؟
اوھوم
گشاد شدھ بو؟؟؟خخخخ

10مینی بصبررر پسسس
خستم.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
چراا ددییییی😞😞😞😞😞😭😭😭
^_____________________^

یاسس  تو پست جدید بزارم یا همون قبلیه؟؟رمز داشته باشه یا نه؟
جدید/نه

اوگییی الان میزارم
رمز پست دن؟؟؟؟

رمز پست دن؟؟یعنیی چهه؟؟
اونیییییی عکس هفتمی یادته مآل کدوم قسمت ران بوددد؟
انیووو فک.کنمم 25یا 28 اینا بودد نفسی,بین 25تا30 رو ی نگا بنداز
وایییییییییییی مامییییییی مو نیگاااااا😂💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
ارییییی
آنیووووووووو اونی همیشه آنلاینم😂✋✋✋✋💓💓😗
فداییی تو نفسممم ,اریی من همیشهه انمم,ولیی بایدد برمم الانن چون نزدیک افطارهه میانهه نفسم بعد افطار میامم
خدا نکنه، آره منم باید فرم سفره پهن کنم فعلا✋✋✋✋
فعلاا نفسمم
برم*😑
ایگوووو
سلامممممم خیلی وبت خوشمله موفق باشی عکسات هم خیلی باحال و خوشمل تر بودند  کلی قربون صدقه هندسامی رفتم میسییییییییی❤❤❤❤❤❤
سلاممم مون چایلدد(وای ی اسمومستعارم برا تو باید پیدا کنم)فدایی تو مرسیی از نظرتتتتتت
حالا چی میزاری اسم مستعارمو؟؟؟؟
بزارر اول یکم اشنا بشمم باهاتت ببینم چی میخورهه بهتتت😂😂
حالا چی میزاری اسم مستعارمو؟؟؟؟
ایگووو دوبارر فرستادییی که کامنتووو
 باشه
اسم مستعار خودت چیه؟؟؟
منن هرکی ی چیی میگه,اونیی ,کیک برنجی,چیمی ,جیمین هر کی هرچی دوس دارهه میگهه
دخترر عموم هم به جمعمون اضافه شد.....................من خودم بهش میگم زن جین 
البته کرمویه مریضم بهش میاد^^
ا کرمویی مریض چیهه
باور کن خیلی بهش میاد ....................راستی اونی برای من اسم مستعار پیدا کردی؟؟؟من خودم ددیه منحرف رو ترجیه میدم^^
تو همون ددیییی خوبیی
ددی خوبه دوسش دارم 
منممم
ددییی کرموی مریض خودتی 
اریییییی 
حالا زیاد به مغزتون فشار نیارید من تو خانواده مارمولک صدا میزنند دوستام گوگولی صدا میزنند حالا یا یه اسم پیدا میکنید یا یکی از اینا رو انتخاب کنید
گوگولی مگولییی؟؟؟خوبهه تا ببینم چی پیدا پیشه برات
از من بزرگتری؟؟؟؟ منم اونی صدات کنم؟؟؟؟
اگه از کیوت بزرگتری تا دو سه سال اره اونی صدا کن
باشه اونی جونم
وقتی میگی گوگولی مگولی احساس میکنم لپامو داری محکم میکشی😂😂
ایگووو توهم لپ داریییی 😂😂
یه کوچولو 😂😂 اونی جونم تو لپ نداری ؟؟
چرا خعلیی دارممم😂😂😂
آخی گوگولیییییییییییییییی
ارههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan