BTS

Just For Profile

من وهیونگممممممممممم



















اوخیییییی چقد خوشملن اینا کیوتههههههههههههههههه
سلامم خوشمزههههههه,خوبییییی,فدایتت مرسییی خوشمزه جونننن
💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜
اونی پروفایل جدید چوکاهه چرا اینقد عوض موکونی ؟
مرسییی خوشمزه جونمم😁😁😁,تازه ی پروف دیگه گذاشته بودم ولی احساس کردم ماتهه یکم تصویره باز عوض کردمم
سلام^^پروف جدید مبارک!!من الان ھستم پستو بگذار!@@

سلامم یاسمم خوبیی؟؟چشمم ,میگم یاس ی چیزی فقط پروفم عکسش تاره یا نه واضحهه؟؟
یاسسسمممم هستییییی ایاااا.؟
آرھ خوبھ ھستم داشتم تو نت میچرخیدم

میگم یاسس من نمیشع پست جدید بزارم خوب برا همین عکسا رو تو پست اونی جیسوگ چبل ی لحظه بیا سایتم گذاشتم(اخرین پست صفحه اول میشه,رمزم داره)
#ھارتم-سوخت#سکته-قلبى#سکته-مغزى
#به-ابدیت -پیوستم
#آقامون-جنتلمنھ
#بایس-س*کسى

خدااا نکنههههههه یاسسسسسس,خوب بودننن؟
صفثقفعھخحجچشسىبلاتنمپطزردوکگتصثقفعھخحجچ
شاسکوىبلاتنمپطزردووککگ،.؟~@!*^/.com
www.zachxcvbnmasdfghjkl~qwertyuiop^*849896519
'":;,?<>{}≪≫-+×÷=%\€£¥¢][)(*&<^/,;$#:"@!'
`~_|§®©¡¿¤‧♣♧◆◇■□●○•°▲▼▶◀↑↓←→☆★♡♥:-);-):-D:-(:’(:Owww..com→←◇■®§§□●◀↑123141443____________________________‧‧

یااااا خدااااااا یاسیییییییییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
aaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnممممممممننننننوووووونننننن اووووووووننننننننننى ژژژزژژژژوووووووووننننننممممممممم!
فففففففففففففففففوووووووووووووووووووووورررررررررررررررررر یوووووووووووووووووووو♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥●__●:O
:O

عداییییییی توو یاسمممممممممممم قابلتوووو ندارههههههههههههععععععهههههههههههههه
💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥●__●:O
:O
aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrمرسى اونیم^^بوس

🌹🌹🌹😘😘😘 ایگووووووووو فک نمیکردم واکنشت در این حد باشههه 😁😁😁
نفففسس عمیق.....پپپپپوووووووفففففف
دیگه چ خبر؟^___^

فدایی تو یاسم هیچی,فقط این پروفایلم عوسش مشخصه یا تارهه؟؟
مشخصھ ھ^^

اخییییی فک کردم مشخص نیس خواستم عوضش کنمم,تو چ میکنی یاسس؟ امتحاناتت چطورههه؟؟
امتحانا؟نگم برات
بزن ھمسایھ بقلى ما اکسو قسمت2
تھ خندس
طرفدارشون نیستما

دیدمششش قبلاا یاسس,من 5ساله فیلم کره ای میبینم بعد 7ماه کلا کیپاپ میشناسمم😁😁
جان من؟؟؟؟
معرفى کن فیلم پیلم خو^^

رویای بلندو دیدی؟؟اگه ندید پیشنهاد میکنم ببینییی مخصوصاا سری دومشوووو ,بازیگراشش همه شون ایدولن بعد موضوع فیلمشم درمورد موسیقی و رقص وایدوله خیلیی باحاله
واى خدا فک کنم اکسوالم شدم @@

😂😂😂😂😂واقعااااااااا,راستیی D.Oاکسو هم  ی سریال بازی کرده اسمش شاهزاده صدروزه ست اونم خیلیی باحال وقشنگه
خدا @@ن،ن،ن،ننننننننھھھھھ نباید ب تھ خیانت کنم ولى و و ووووولى چ.چان،،،چاننننننیووولللللممم عر داره

نچچچچچچ یاسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
یگنینینیمیمیمس،نسنیگینینیمیمنیمیگسننسنسنینینینینینیننینینینینینینینیننینینینیممیمیمیمینیمیمیممیمی
تشنج بای.
سلامم هیونگگگگ,ا خدا نکنههههههههههه 
عاشقتمممممم کیوت کیوت کیوت کیوت کیوت کیوت کیوتااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سارانگههههههههه هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
🌹💜🌹💜💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹🌹💜
ن،ن،ن،نننننننننن من،خیانت کار نیستم ھیشکى ب پاى تھ نمیرسسسسسسھ

اورینننننننننننن پس واسه کسی عرررر نزننننن
از کجا میدونستی که منم میخاستم همینا رو بذارم؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭
البته واسه من یکم فرق داره خو *خجالت*
چینجااااا هیونگگگگگگگگگگگگگگگ😍😍😍😍😍😁😁😁,خوب بزارشششش هیونگممممممم کنجکاووو شدممممممممممممممممم
کیک برنجی خودمی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
فداییی تو هیونگممممم بشمممممممممممم,ی دونه ایییی دیگهههههه 
💚💐💐💚💚💐💐💚💚💐💚💚💐💚💐💚💐💚💚💐💚💐💐💐💚💐💚💐💐💚💐💚💚💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💚💐💚💐💚💐💚💚💐💚💚💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💚💐💚💐💐💚💚💐💚💚💐💚💐💐💚💚💐💚💐💚💚💐💐💚💚💐💚💐💚💚💐💐💚💚💐💐💐💚💚💐💚💐💚💚💐💐💐💚💐💐💐💐💚💐💚💐💐💚💐💚💚💚💐💚💐💚💐💚💚💐💚💐💚💚💐💚💐💚💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💐💐💚💚💐💐
باوشه همین حالا میذارمش😍

البته اگه نتم نپره😒
دعا میکنمم نپرهههههه
o__O
ووووویىیىى!@@

چیی وییییی یاسس؟
اوا هیونگاااموووووووو😂💓💓💓💓💓💓💓
اریی دیگهههعع😁😁😁,بچه ها من تا 5مین دیگه میامم
اوکی اونی زود بیا منم هستم دیگه😀😁🙂
راستی ، آنیوووووونگ ✋😂
انیوووو نفسمم خوبییی,منم برگشتمم
مرسی اونیم💓💓😙
تو شوتوری؟😁😁
خوبمم نفسییییی😁😁😁
سلام بچه ها سلام اونی جونم  پروفایل جدیدت مبااااارک👏
سلامم ملییییناااا,خوبییی؟؟قربونتتت مرسیییی 😁😁😁😁
Man koosham pas
😢😢😢
سلامم نورایی جونممم خوبییی؟؟؟ایگووو برا تو جدا میزارم با خودم باشههه؟؟ نورااااا کوجاییی فیک.نوشتممم
سلاااااام من اومدم👋👋👋

وای وای وای وای بچه هام چه خوکشل شدن😘😘😘
واییی اونی پروفت چه گوگولیه
ویییی جدیییی خوشگلهههه ؟؟؟
ارییی شبیه پروفایل قبلی قبلیته
ارییی😁😁😁😁 شبیهننن,
چه خبرااا اونیی؟؟
باز من اومدم هیشکی نیست😞
ایگوووو نمیدونمم چراا در کل بچه ها امروز نبودنن نهاینپت5 مین بودن
منظورم بجز خودمونه اخه خیلی وقته دور هم نبودیم😔
اریییی من که از 8ونیم منتظر شوماهام
امرووز بابام داشت سرم کلاه میذاشت می خواست ساعت ۹تا ۱۰تبلتو بهم بده(بر داشته بود قایم کرده بودش😒)
واسه همین من نیم ساعت ازون ورم هستم 
ایگووو 😂😂😂😂😂 دمت گمم بابا پس تا دو ونیم هستییی؟
بلییییی
درسا چطورهه مامییی؟؟؟؟چقد دیگه مونده به کنکورتت؟؟
😂😂😂😂
خوبه امروز زیستو تموم کردم فردا میرم واسه دوره دیگه

کنکووووووور اووووووو
یه سال دیگه هنوز مونده
اوریننن مامیییی,اوو اقا من قاطط زدممم کی کنکورییههه فقط شادی رو میدونم 😁😁
من و نفس سال دیگه داریم
پیشول و کیوتی و پریسا و مبینا دو سال دیگه
یاسییی و ملم سه سال دیگه
اخیییی راحت شدمم مامییی قربون اون هندسامیتتتت
😂😂😂😂
دییییگه مامی باید امار بچه هاشو داشته باشه دیگه
اریی دیگههه مامیی نمونه که میگنن توییی
چطوری سه روزه کل زیست یازدهمو خوندی؟
انیووو خوشمزههههههههه,مامییی دیگهههه 😁😁
او شتتت یادم میره سلام کنم انیوو دوستان چون نمیخوام زیاد بمونم سلامم یادم رفت
ایگوووو بازمم مرامتت منو کشتهه مبینا جونمممم, از هر دقیقه استفادهدمیکنیی
نه بابا سه روز نبود که حدود یه هفته یا بیشتر طول کشید
اهااااا 😁😁😁😁😁
سلااااام خوشمزه ی من
ینیییی حال می کنین اسم مارو باید میذاشتن سااااااایه های سیااااااااااه(سرزمین باد ها)😂😂😂😂😂
وایییییییییی نگوو مامیییی یاد جومونگگگ افتادممم😂😂😂😂😂
ینیییی من چند سال تو کفش بودم
خودشون اندازه ی من سکانساشونو یادشون نیست😂😂😂
ارههههه هر دفعه مثل این چیزا میشستیمم نگاششششش میکردیممم😂😂😂, کل فیلم ی طرف پرتاب کردن تیرا با چشم بسته جومونگ تو مسابقات ی طرففف
😂😂😂😂
من سالگردم میگرفتم هر سال یه دور دیگه کلشو نگاه میکردم
البته من سی دی سرزمین بادها رو داشتم از جومونگ فقط چند قسمت اخرشو داشتم

ایگوووو😂😂😂😂😂😂
اوووووف اونییی دلم گریه می خواد این روزا خیلیی کسل کننده ان
ا نبینمم مامیممم گریههه کنهههههههه,وایسا دو میننن حالتو جا میارمم
ینیی مثل ادمم درس می خونم باز غر می شنوم 
الان تبلت رفته کنار گیر دادن به خوابیدنم😒😒

اییگوووووو 😞😞😞😞😞, چرا اینجورییی اخهه
موافقم این روزا کسل کننده تر و چرت تر از چیزین که فکرشو بکنی
ا توشمزهههه توهمممم؟؟؟؟
اونییییی قوربونت برم من همیششه حالمونو خوب میکنیی😘😘😘😘
فدایی تو وظیفهه پسریمو به جا میارمم,فقط یکم دیکه مامییی بصبر
راستییی اونییی هوپ چراا تو عکس بالا داره گریه میکنه
تاحا گریه هاشو ندیده بودم😔
برنده شده بودننن گریهه میکرددد,هوپ تو بیشتر مراسما که برنده میشنن گریه میکنهه
من که خیلی وقته حالم خوب نیست الکی انرژی میدم چهارشنبه هم حالم بد بود الکی داشتم تظاهر میکردم
الهییییی خوشمزههه  منننننن چرا حالت بد اخهه 😑😑😑😞😞😞😕😕😭😭
ینییی ما بچه ها دور هم که جمع میشیم شروع میکنیم رویاپردازیی واسه بعد کنکور 
اصا یه کاراییی قراره بکنیییمکه نگوو😂😂😂
ارییییی واقعاا هم همینطورهه من به محض اینکه رسیدم خونهه از ساعت 12 تا8 شب دوتا رمان خوندمممم😂😂😂😂
بچه ها....
عاپدیت جدید چنل یویت پسرا رو دیدین؟؟ 
ویدیو پشت صحنه جشنواره ماما هنگ کنگشون :)))


اگه واقعا میخواید بمیرید نگاش کنین!
گریه هوبی...بغل ویکوک...بغض جین...همدردی نامجون...لبخندهای تلخ یونگی...بغل کردن های چیم و در آخر هق هق های دردناک وی تو پشت صحنه!
من باز نتونستم تحمل کنم صورتم خیس شد و تهش چشمام میسوخت و رنگ خون رو گرفت :)

نهههه هیونگگگگگگگ میشه لینکشو بفرستی هیونگم??
اخییییی جین بغضیده بود😩😩
ولیی تو بحث گریه به نظرم وی خیلیی بدترهههه خیلی زودگریش میگیره
میفرستم ولی واقعا داغون میشیااا...
بده هیونگمممم 
ارههه کلاا لاین 95خیلیی خیریه می کنن
ارهههع چیمم چندوقتی بود گریه نمیکرد ولی باز تو این کنسرتای اخیرش هق هق میکرددد😞😞😞
وای چیم تو هم همین نظرو داری؟؟؟؟؟

منم کشف کردم که وی نسب به همشون خیلی احساسی تره
خیی خیلی
درصدش شاید هشتاد به بیست باشه
تهیونگ حتی اگه یه عضو گریه کنه ناخودگاه خودش هم بغض میکنه گریه اش میگیره...
پسرم :)))
ارهههع خیلیی تو بوون ویاجم جایی که چادر میزنن وی شب دلشت گریه میکرد که چیم رفت ارومش کرد,خودشم گفت برخلاف ادم شادی که هست خیلی غمگینه و تو اتاق ودستشویی گریه میکنهه چیمم با گریه اون گریه میکنه
لینک یوتی اش

https://youtu.be/Wkv2zRPef8E


بچه ها اگه من نیومدم ینی رفتم :((((
پس همین الان بای رو بگم
انیونگ :(((
باشههع هیونگمممم اگه رفتیی انیوووو
اوه شت وقتم تموم شده😭😭😭😭

بچههههه ها انیووووووووووو👋👋👋👋👋

اینم برای شوماااا
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
چهه زودگذشتتتتتت,خدافظ مامیی تافردا شببببب✋✋✋✋💜💜💜💜💜💜🐣🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👋👋🌹🌹🌹💜💜💜
بفرما من میگم ویمین ریله میگین نه😌😌

الکی که فیک نمینویسم من😌😌
من میگم ویمین بیشتر فرند شیپن,هیونگگ منو یاد فیک ننداز که تک خماریشمن هنوزمم
ااااااومووووووووووو هارتم
سلاممم ددییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍, دلم برات تنگ شده بودد خوبیی؟؟پری پری چطورههه؟؟
مرسی اونی دل منم تنگ شده بود ...پری پری هم خوبه...
اخییی سلامم برسونن بهششش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan