BTS

Just For Profile

برایی تهه لاورااااا












aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 

😂😂😂
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 

😂😂😂
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 

به ازای هر ی عکس میخوایی عز بزنیی؟؟😂😂😂
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 
ممممممممننننننننووووووووننننننننن چیمى  عررررررررر

فداییی تووو یاسممممممممممممممم قابلتو ندارههه,گفتم اینم هدیه بدم چون میری و دیر میای
aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr

ایگوووو راحت باششش😁😁,کدوم عکسش بیشتر عررر دارههه؟؟
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 


😁😁
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 


😂😂😂
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 


کدومشش بیشتر عر دارهه
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 


aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 


aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 


اوفففف میخاى برا چانیول بعرم؟

نخیرممم تو پست ته درمورد یکی دیگهه میحرفیییییییییی؟؟؟؟ من رو لاین95 حساسممممممممممم
1/2/3/6/7/8

اینا چیننن یایسس؟؟
همه عکساش قشنگ بودن ولی من سسسومیرو دوسسسسسسسسسسسسسسست
اریییی خیلی خوبهه عکسش
aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr 
از پایین4ومى خعلى .............~~
@@


ایگووو😁😁
شماره لکساى ک  عر رارھ

از بالا بشمارمم؟
لوحوممم

لوحومم ورژن جدید اوهومممممم
شیشمیھ اخر کیوتیھ عرررر جر

اریییی ناموسااااااا
شھررررر نگت لا منننن لزیزم

واتتتتتتتتتت؟؟
چه جاااالب        ...................... چانیول؟؟؟؟؟؟؟ بوی خیانت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه خدای ولی هرکاری کنی یاسی دونسنگ هیچکی جای بایس اول آدم رو نمیگیره البته اگه بایس اولت باشه
بایسس اواششش که ته میباشددد,ولی این چانیولم بدچشمشو گرفته
جینگیلى پینگیلى غنارى

😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁
ددى؟؟؟؟؟؟من نرفتما!

برا ددیی
اما به نظرم 5 عکس با ابتکار خاصی گرفته شده .پشتش فکرها خوابیده
اریییی اینا ی عکسم میخان بگیرننن هزار جور فکره پشتش
عقش اولمھھھھھھ تھ

بهلههه عشق دومشم چانیولهه
ددى !!!!!!!!!●●●_____●●●
@@

ددیی ببین یاس چیی میگهه
یاسی منم نرتم اما الان بایذ برم خوشگلم امتحان نگارش دارم*.*
جالبه  حفظ کردنیم داره ....ههههههههههههههههه امتحان انشاء 
#دانش آموز_ایرانی
چراا نظام جدیدد اینتورهههههههههه
کل اکسو قیافھ اى چانو دى او رو.میشناسم

سومى دى او ھس 


واووووووو پس سریال شاهزاده صد روزه رو ببین دی او توش بازی کردهه خیلیی باحاله فیلمشش
......بو خیانت ب نامجون مى آید اھم

نههههههههه
*

بابا برایی من استیکررر خالیی نفرستیدد
ھنرم حفظی دارھ


واتتتتتتت چینجاااااااااااااا😮😮😮😮😮😮😮
يكشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۵۹ یاسی ♥تھ♥چانیول♥دى او
بعد امتحانا میبینم

😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮یاسسسییییییی
#دانش اموز-ایرانی

اخیییییییی چه بددده نظام جدیدد
#من-ارمیم

بهلهه ادامه شمم بنویسسس دیگههه من ی اکسو الم هستمم
ھنر از تاریخ سخترھ

من کلا از هنرر بدم میاددد
من تو زندگیم سر این حرف جدیم هرگز به نامجون خیانت نمیکنم@!
من سر صف صبح یکی از بهترین دوستامو به خاطر این که به نامجون هیت داد انقدر زدم تا صدا خس قطبی داد ! کمبود ناظمم بیاد خفم کنه!
واووووو دددییییی😮😮😮😮😮 چینجاااااا
♥♥

ا چرا اسمت شد ویرگوللل؟؟
منم ھیترممممم^^


برا ھالزى

😁😁😁😁😁 اوموووووووووو
#اکسو L
#بلینک#کیپاپر#پاتر حد#اوتاکو#دختر-خوب
#تھ لاور#♥


کهه اینتورررررررر پسسسسسسسسسس,ولیی باورت میشه من قبل اینکه کی پامر بشمم از دی او و چاایوون وو و جی بی گات سون خوشم.میومد اونم چون فیلماشونو دیدمم ولی وقتیی بی تی اسی شدمم دیگهه اونجوریی نیس حسم نسبت بهشونن فقط بی تی اس و هیچکسمم چیممم نمیشههه
بزن ککککککککف قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرو برا یاسی!
هنرمو حفظیشو از زیرش در رفتم .........به جاش تو کلاس رقص مایک دراپ رو رفتم از بد بختیم گفت موخوای مستمرت بیست بدم رقص دیگه برو از پشت اعلام کردن مایکل جکسون ماهم رفتهیم@.@ یاسی تو هم این کارو میکردی!
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏, اوریننننن کیوتیییییییی خیلییی تمیززززز دررفتییی از متحانشش
بابت عکسھا سپاسگزارم

خواهشششش میکنممم قابلتوو ندارهه
اسم بیلمھ چی بو؟کیا توسن

نیگاا این فیلما ایدولا توش بازی کردنو من خیلیی میدوستمشونن:
شاهزاده صدروزه:دی او بازی کردهه
رویای بلند2:این جی بی گات سوون و بقیه گروه هاشونو فراموش کردم ولیی همه شون ایدولن توش پر رقص و اوراز وایناسس,کلا در مورد ی مدرسه هنره
سریال قشنگ دیگم دیدم 
خخخخ چاکریم

برا ددیی
ما که خاک پاتیم
برا یاس
ویرگولھ من بودم

میدونمم یاسس گفتم جرا ویرگول گذاشتیی جا اسمت؟؟
سلام اونی جونم بگو گوش میدم کی بود؟!🤗🤗🤗
تو سایت جیکوک گفتم
مرررررررررسی اونی جونم💋💋💋
خواهش میکنم
عا هارتم ♡
این بشر چقد خوبع ♡
سلاممم لیا(درسس گفتممم؟؟) جون خوبییی؟؟؟اولین بارهه میبینمتتت خیلیی خوشحالم از اشناییتت,بخیلیییییی خوبههههععع
للللللللللللللللللللللیا جون خوش اومدی درباره خودت بببببوگو که یک آرمی با استعدادی
میشناسیش ددی؟؟من کامنتارو باز میرام تا بیام
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآررررررررررررررری درحال  جمع آوری آرمی بودم .....که اوشونم آوردم به جمعمون
واوووووووو دددیییی ی دونهههه اییییی
البته بیشتر ایشون پیش قدم شدن من هم دیگه ول نکردم و اوردمش خیلی با استعداده اینم وبلاگش ازش حمایت کنینhttp://snsdgirl.mihanblog.com/
اونی  به وبلاگ لیا سر بزن نیاز به همایت داره
سر زدمم کامنتمم دادممم تازههه
وای مرسی ااااااااااااااااااااونییییییییییییییییییییی
فداییی تو کیوتممم کاریی نکردمم کهه
عا صلام ♡ خیل خبم ♡ بابت کامنتم دستت طلا ♡ 
سلاممم لیاجونمم.فدایی توو کارر دیگه ای جز کامنت دادن بلد نیستمم😁😁
همین ک کامنت گذاشتی ی دنیا واسم ارزش دارع ^^
مرسیییی لیاجونم
خاهش عزیزم ♡ ^^
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
میت بدونم بچه کجایی؟ ^^
مشهدد
عا ♡ 
اریییی
هومم چن سالتع ¿
کنکورمو دادمم
لیا جوننننننننننننننننننننننننننننننننننن بیو گرافی بده بیشناسیمت^^
کیوتم ددی بهم میگن نامجون لاورم خیلی هم منحرفم متولد 82 گفتم بدونم بزرگی یا نه ^^
ارییی کاملل گفتی ددیی
خب ی بیو مختصر از خودم میدم ^^
لیام ۱۲ سالمع اهل لنگرودم (نمد میدونین کجاس یا ن ولی تو گیلانه) شوگا بایسمع ^^ بعد بزرگترین مشکلمم اینع ک کوچیکترین بچه خانواده ، مدرصه هصدم :
اینم از ی بیو خلاصه مدیونین فک کنین خیلی دراز بود ♡
نههه خیلییی مختصر ومفیدد بودد😁😁,وایی مکنهه مونن توییی پسسس
عا ریلی واقعا مکنم ^^ چ خوب ♡ 
ارییی تا قبل از تو یکیی ازبچه ها متولد 83بود اون مکنه بودد
عا پس خیل خوب شد ک ^♡^
ارییییی واییی خیلییی کوچولوییی تو😁😁😁
مشکل اینه ن فقد اینجا تو کل مدرسه هم کوچیکترین دانش عاموزم :/ 
ایگووووو 😁😁😁😁😁😁 پس بیشتر مراقبت باشیمم
عا مرصی ک ♡
من برم ب داد داداشم برسم ک تازه  اومده خونه :/ 
واووو,برمم لیاجونممم ,,اورینن دخملل خوبببب
ی ی دیقه دیگع میام باز ^^
باشش لیا من هستمم راحت به داداشت برسس
عا خب برگشتم ^^
ایگوو چهه زود برگشتییی,خوش اومدیی
راصتش کار خاصی نداشتم 
فقد قرار بود برم ب داداشم بگم صلام و اون برینه بهم :/ 
ایگووو😕😕😕چرا اینتوررر؟؟؟میگممم لیاا ما ی شوگا لاو دیگمم داریمم اینجاا 
عا ریلی؟میش بگی کیع¿
اسمشش min yongi وشدیدااااال رو شوگا تعصب دارهه جوریی که هیچچکدوم از ما حتی اسم شوگاروهم نمیاریمم,مثلا عکس شوگا میزارمم کسیی به خاطر اون نمیکه که مثلا وایی چقدر خوبه واز اینجور چیزااا,
آخ آخ شوگا لاور؟؟

نورا رو بگیرینن
عاییی اروم تررر چرا دستمو گاز میگیری؟؟؟ اخخخخ موهاموو ول کننننن کندیشوننن ....نه نه نه نه انگشت کوچیک پا نه عاییییی...تو دماع نه تو دماغ نهههه آیییییییی.......
ارییییی هیونگمممم براشش توضیحح دادممم,وایییی نوراایییی هیونگموو چیوارر داریی اخهه؟؟
عا مدیونی فکر کنی دارم از ترس دیوارو گاز میگیرم TT 
شاید ک یذره کوچولوعم بهم رحم کرد :/
ببینن لیااا جلو اون اسم شوگا رو نیارر,ی بار من عوسس گذاشتم براشش با اینکه بایسم چیمه فقط گفتم عکسی که گذاشتمم خیلیی خوبهه شوگا توش,برداشت گفت اونیی دفعه اول واخرتتهه چون دوست دارم این بارو چیزی نمیگم
تو نمیدونی نورا خانوم از من کینه شتری داره؟؟ هق هق
آخخخ چه گناهی کردم من؟؟

چرا من؟؟ گوناه داشتم :(((
الهییی هیونگمم نه دیگهه برطرف شدشش کهه اون قضیهه
یا خود خدا :/ نورا جان از راه دور دوصتت دارم ^^ ♡ 
Dena میگم منو دیدی ینی شتر دیدی ندیدی ^^
ایگووو میگمم هیونگ الان لیا میگهه دیگهه نمیام اینجا😁😁😁😂😂,تا وقتیی اسم شوگارو نبریی کاری ندارهه به کسیی وخیلییم دختر خوب و باحالیه
فک کنم وقتی عان بشه باید ددمو خبر کنم :/ 
وایی لیاا میدونیی هیونگ فقط ی بار گفتش که هوپی و یونگیی باهم کاپلن و خیلیم رلن سر همین داشت با هیونگ دعوا میشد که خداروشکر بحث خوابیدد
عا خوبه ><
چیی خوبهه؟
حالا ما تو مدمون ی هوپ لاور داریم اصلا میگی خورشید یقتو میچسبع :/
دقیقااا اینمم همون نمونسسسسسسس
اینک دختر خوبیع 
اهاا اریییی فثط همیشهه فینگلیش مینویسه,پیام فینگلیش دیدی بدون یونگیهه 
خب من برم فیکمو بنویسم بعد برم بخوابم ><
ایگوو فیکتو تو وبت میزاریی؟؟؟
نه لیا داره دروغ میگه فقد با اون پیشول چندتای دیگه خوبه

منو به اصن به یه ورشم حساب نمیکنه...و منم نمیدونم چرا =))

حالا بیخیال...
اگه خاستی واسه شوگا عر بزنی بیا پیش خودم
من به دونگ سنگام خیلی توجه میکنم بیا عر بزن هیچکسم هیچی بهت نمیگه😊💜
هیونگگ حسودیم میشهه ها😁😁
واییی عاشق اون هوپ لاورتون شدمم😹😹😹

یکم بیشتر بگو ازش خاا😹😹😹😹😹😹
براا لیاا
اگه بری کتاب علومشو نگا کنی دور انرژی خورشیدی قلب کشیده :/ 
حالا از اتاقش ک واست نگم ی دنیاییه 
کلش فوتوکارت و ... از هوپیه ♡
ارییی ببین این نوراامم همینجورههه  ی بار پرسیدیم بشنوی شوگا ازدواج کرده چیکار میکنیی.گفت میرم تیمارستان وگرنه ی کاری دست خودمو وبقیه میدم
عوهوم تو همین عادرس ><
باششش فردا میخونممشش پس
عا حسود کی بودی تو >< چشم حتما میام پیشت عر میزنم ♡
مننن؟؟حسودد هیونگممم,برا هیونگگ
عا خب من برم فیکمو بنویسم دیگع >< فعلا بای ♡
فعلاا لیاااا شبت خوشششش,خوشحالل از اومدنتت گشتمم💚💚💚💚💚💐🌹🌹
ایگوووو
حسود کوشولو هیونگ ^-^
ارهه هیونگگگ  بگمم این همهه محبتت میکنیییی دیگهه حسودیی موکونمم 
 ^-^
😁😁😁😁😁
وای من عکس ۴ رو دوس میدارم
ارییی خیلییی خوفههههه
اونی من به لیا گفتم اونی -___-

وایییییی انیووک دددیییییی,😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واییییییییییییی سلام ددی نمیدونستی؟ خخخخخخخخخخخخخخ
سوتیی دادههه ناجوررررر
آخه اونی وانشات خوندم صحنه داشت .گفتم حتما یه 15 16 سالی داره دیگه شایدم بر حسب اتفاق از من چند ماهی بزرگ باشه بهش بگم اونی ................نومودونستم 12 سالشه و اونجوری نوشته 
😂😂😂😂 نسخههه بعدییی تو وپیشولهه
فرزندانم دارن اظافه میشن
اریییی 
منم میرم تو سایت لیا اینقد صورتیه و براقه همجا چشام تحمل نمیکنه میام بیرون
شما سختتون نیست؟آخه من از صورتی زیاد خوشم نمیاد
دیگههه سلیقه ایههه خوشمزههه جونممم,
ااونی پیانو کاورارو گوشیدی؟
نهه نشدد یادمم رفتت😞😞😞😞😕😕
سلامممممممممممممممممممممممممم منیم بالااااااااااااااممم^^
سلام خوشمزه
سلام ددی
سلام مامان پری چه خبرا؟؟خوب بود؟؟ حال کردی؟؟احتمالش چقدره که برادر دار بشم؟؟
سلاممم پیشولللل,پریی رفت درسس یوخونهه از ددیی بپرسس
فک کنم امشب چند تاشونو بزارم
واوووووو فداتتت بشمم مرسیی مبینا جونن
سلام پیشولم بالایی یعنی چی؟
با منییی خوشمره یا با پیشول
پیشول
بچه ها من برم افطار احتمالا باز میام فعلن انیوو
قبولل باشههه خوشمزهه مال من که تموم شدد افطارمم😂😂
بالا نه عزیزم بالام^^ترکی گفتم^^یعنی سلام بچه مننننن^^بالا یعنی بچه^^
اهااااا اوگیی
یا اونی تو هم هر چی میشه ملینارو صدا می کنی*-*
منظورم این بود که چون اسمشو گذاشته خوشمزه به شوخی گفتم بخورمش دیگه^^
ارههه پسسس چییی من همیشههه حواسمم هستت به همه توننن😁😁
اونییییییییییییییی به جز من دیگه کی هست تو سایتت؟؟؟
خوشمزهه هسس
هنوز اذان نزدیده
ایگووو الهییی
زددددددددددددددددددد خودوفظ
جانن کیی خودافظ زده؟؟
اونیییییییییییییییییی بوسو ئووووووو*-*
جانننننن نفهمیددممم؟؟
سلاممممم کیوت ببین پیشول و چ پسری تربیت کردیم تو کار مامان باباش دخالت موکونه
ایکووو پیشولللل کهههه دداشش منهههه ,تازهدشمم مامانششش مانجییینههه
سلاممممم کیوت ببین پیشول و چ پسری تربیت کردیم تو کار مامان باباش دخالت موکونه
دوبار زدیی پری مریی
آیگووووو منکه دخالت نکردم مامی پری جونم فقط گفتم اگه احیانا قصدشو داشتین من داداش می خام^^اگه نه که دیگه هیچ
😂😂😂😂😂😂
واو پری مامی با ددیم چیکار کردی که عکسه پروف عوض کرده؟؟خدا می دونه ظهر چه بلایی سرش اوردی هااااااا*-*
برااا من عوض نشدهه ددیی با موی صورتیه
واو اونی عوض شده^^الان ددی یه عکسه خفن گذاشته ادم نیگاه می کنه به ابهت و بزرگیش پی می بره و جلوش زانو می زنه*-*
براا من نشدههه هنوووو
خوب اونی انگاری همه رفتن^^
فقط منو تو موندیم^^
چه سعادتی ^^
یه بار اینجارو خالی پیدا کردم^^
😂😂😂😂😂😂اریییی, همه رفتن کسی دوروبرم نیسسس چنین بی کس شدنننن در باورممم نیسسس
پس من اینجا چیکارم می گی کسی دورو برم نیست؟؟؟
میوووو
میگمم پیشوللل ی کلیپپپ خفن دیدمم اززز چیمم بفرستمم؟؟
اری بفرست چرا نفرستی اونی جونم^^
ی مینن بصببرر نمیدونمم دیدی یا نههه ولیی
اونی ای مین مین هایی که می گی یعنی چی ؟؟خوب همون بگو یه ئقیقه خوب^^ نکنه مشهدیا اینجوری میگن؟؟
😂😂😂😂نههه خوو من عادتمههه میگمم ی میننن,تموم شد گذاشتمممم دان کن نظر بوگوو

سحری مدیونی فکر کنی داشتم پست های قدیمی سایتو میخوندم😂

 

اصلا یه لحظه قلبم داشت نمیزد دیگه... آخه چرا این بشر این قدر خوشگله...؟

 

خداوکیلی الان بگم همینو انتقام در نظر بگیر از خیر من میگذری؟😭😭😭

خخخ

نمد چرااااااااا

نه حرفشم نزنننننننننننننن

توروخدا جای همون انتقامتتتت در نظر بگیرررررررررررررررررررررررررررررر😭😂

نهههههههههههههه عمرااا

من گناه دارماااا...

اندههههععهههههه

خو باش🥺

بیا انتقامتو بگیر و منو راحت کن

بعدا میگیرم ناراحتش نباش🤧

یا بسم الله...🤧

 

ولی خدایی سحری یه سال پیش قرار بود منو اتک بزنی ولی نزدی

نکنه اینم میخوای بسپاری به دست سرنوشت؟😂

ن میزنم خیالت راحت باشه😂😂

واقعا متشکرم از این همه حس خاطر جمعی😂

خواهشش میکنم🤧🤧🤧

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan