BTS

Just For Profile

واقعاا نباید داشتتت............




هررچیی دوستیی عمیق تر میشهه توقعاتمم میره بالاا یادبگیریمم با عمیق تر شدن دوستی مون انتظاراتمونو بالا نبریم چون اگه انتظارت بره بالا و طرف مقابل انجام ندهه خودت صدمه میبینی.(سخنی به خودممم )


آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخی بمیرم 
برن بمیرن هرکی این کارو باهات کرده مردهشورشو ببرم
سلاممم ددیییی جونن خوبیییی؟؟؟ایگوووو ناراحت نشوو کیوتممم, خدا نکنه کیوتت اینجوری نگو 
با منی؟ :(
هیونگممم به فدایتتت بشومم منن,نههه هیونگگگگگگگگگگگگگ ممنظورمم.تو نیستیی اخهه هیونگگگگ برا چیی فک.میکنی منظورم از پستا تویی؟؟من ازت هیچوقت ناراحت نمیشم هیونگمم
با من که نیستی هستی؟
سلامم خوشمزهههه منننن,نهه اخه قربونت بشمم منننن منظورمم تو نیسنییی
اونیییییی من ناراحتت کردم؟؟؟😭😭😭😭
ایییی فداییی تو مامییییی نههه چراا این چنین فکر میکنیی اخه؟؟
عههههه باز خصوصی فرستادم😂😂😂😂
اونییی این دست من چرا انقد رو اون میرههه؟؟؟
نمیدونممم چرا مامییی برعکس من میخوام خصوصی بفرستم یادم میرهع
اونیییی کدبانو شدم برا خودمم که 
ماکارونیی دم کردم با سیب زمینی😂😂😂😂😂
اورینن مامیییی تو کدبانوو بودییی
😂😂😂😂😂
😉😉😉😉
اونییی من به جااات عوضش تا دلت بخواد اشتباهی میفرستم😂😂😂
ارییی دیگهههه نه به این شورییی نه به این بی نمکیی
چه خبرااا اونیییی
حالت خوبهه؟؟
ارهه مامییی جونن اومدییی حالمم بهترمم شدد
عزییزمییی جیگرطلای خودمییییی😘😘😘😘😘


کی ناراحتت کرده مامیی بره دماغشو یه وری کنه؟؟؟
همم نیسسس دیگهه مامیییییی,حالاا که اومدییی همه چیی حلهه
ننه جان تو اروم باش ته دور بَگِردِم😁
دماغ مَردِم ره چیکار دارنی خا؟😂😂😂
واوووو هیونگگگگگگگگ
امتحانا خوب پیش میره اونیییی؟

نصیحت مامی رو اویزه ی گوش کردیی؟؟😂😂😂
ارییی, همهه چییی ارومههه من چقدررخوشحالمممم پیشم هستیی حالا به خودم میبالممم😂😂😂
اخهه می اونییی رِ ناراحت هَکِردِنه😂😂
نهیییی دیگههههه مامیییییی ناراحتیمم بود تموم شدشش
سلاااام هیونگ👋👋
برا هیونگم
سلام کِچکه ننه😂😂

کی وره ناراحت هکرده؟؟ هر کی ناراحت هکرده اتا ونه بنه گوش چَک دمه وره هالی بَوِه مه وچه ره کار نداره😑😠😡
😯😯😯 خوو من کهدجیزی نمیفهمم هیونگگگ,خوبهدمنم لهجه مشهدیی صحبت کنمم؟
اونیییی خیلییی مامان بزرگ بابابزرگت ظالمن منو از بچم جدا می کنن
بعد بقیه بچمو ناراحت می کنن مامیت نیست مواظبت باشه😭😭😭
مامییی ی ناراحتیی گوجیک بود که رفع شد, تو که منو مثل شیر بزرکگگ کردیی دیکهه به این راحتیاا نمیشکنمم
گَمه که ننه
من شه خشن تر بیَیمه کا😂😂😂😂😂


اره صوبت هَکِن😂
😕😕😕😕😕
هیونگ ته دور بَگِردِم😘😘😘
اینوو فهمیدمم فقطط😂😂😂
هیونگ زبونت عالیههههه ها
من واسه هر جمله می پرم از بابام می پرسم
هیونگممم خیلیییی نابغسشس😊😊
بلیییی می عشق بونههههه😘😘😘😘😘
برا هیونگم
بلیییی می عشق بونههههه😘😘😘😘😘
برا خودممم😁😁
 یکی واسه این وچه 
یکی واسه اون وچهه
اهاااا باشهه یکیی برا من یکیی برا هیونگمم
اونیییی یکی از دوستا ی صمیمیم مشهدیه
ینی من کشته مرده اون (ها) یی هستم که به جای اره میگه

اریییییی,غلیظ بصحبتم ی چیزایی رو نمیفهمید
😂😂😂😂
می خوای ضدحمله بزنییی
نِ 
😂😂😂😂😂
هاااااا????چِره میخندیی مامیی؟؟
عاشششق ضدحمله هاتم😂😂
😁😁😁😁,ها دِگه مامیی فقط  بوگوم مام هَستومم
من مازندرانییی میحرفم کم می یارم کلمه ی جدید از خودم در میارم😂😂
واقعااا😂😂😂,من تو خونه راحت میحرفم بیرون نه دیکهه اینجوری
اوشاخلار تورکی دانیشماخ الرم ....چوخ بلد دولم
سلامم کیوتممممم خوبییی؟؟؟ایگووو توهممم😁😁😁
اه اونییی من دارم میرم
اینترنتم خیلی افتضاح شده اعصابم داره داغون میشه دیگه😭

بوووووووووووووووووووس جیگرطلای من😘😘😘😘
👋👋👋👋👋👋👋
باششهه مامیی مننن مواظب خودت باشششششس,😘😘😘😘😘😘,ااین نتتت مکافاتیی شده برا ماا
کیوت مامانم ترکه همدانه من ترکی می فهممااااا😂😂😂

تازه اونو از مازندارنی بهتر بلدم😉😉😉
واووووووو باهوشش کی بودییی تو مامیی
اراکی رو هم بیرحرفم برید توشاااااااااااااا
همهههههه حرفامونو یه کَش خاصی می دیم که نیو
اووووو چینجاااااا
اووووف هی می خوام برم دلم نمیاد
اصا تا ساعت ده نمیرم😁
اورینننننن کاررز خوبیی میکنیییی😌😌😌
نچنچنچنچ کییییییوت بازم😠

لیاا کیه؟؟؟؟
اخ اخ ددییی گندشش درواومد بگوو لیاا کیههه؟؟
جون جون مامممممممممممی سن قوربان گوزلیم بالام  سن من چوخ ایسترم 
همدان نزدیک اراکه یییییییییییییوههههههههههههههههههههو من عاشق لهجه ترکی همدانیام خیلی باحاله 
وای وای مشهدیا خیلی شیرین حرف میزننننننننننننننننننننننننننن
مازندرانی هام که من نگم براتون

میگمم ددییی دقیقاا کدوم لهجهه رو نمدوستیی؟؟😁😁
من همه لهجه هارو دوست دارم ...همه جای ایران سرای من است
مانی خوشگله من  من همه جای نت رو به دنبال آرمی های نو پا میگردم  تا تو جمعمون اضافه کنم لیا هم یکی از اون آرمیاست بیبی خودمییییییییییییییییییییییی
براا مامییی, مامییی نگران نباششش من خودمم تو سایتت لیام هستمم حواسموهست دست از پا خطا نکنهه
من چوخ ایستیرین یا لیا رو 

معلومهه تورو مامییی
بلی بلی صحیح ....................
من مامی رو با دنیا عوض نوموکونم
یه پسر خوشمل مثل جیمین انداخته تو دامان من
ایگووو میشیی ددیی
میگم اونییی همین جوریی پیش بره btsمنو به یه رقصنده ی واقعی تبدیل می کنه😂😂😂😂
ایگووو😂😂😂😂😂
جججججججججججججججججججججان رقصنده کی بودی تتتتتتتتتتتتووووووووو؟
من یه روز دنسمو میزارم البته فری استایل دنسمو 
اریییی بزارزززززر خیلیییی دوسس میدارمم ببیینمممممممم
اونییی دیگه داره تموم میشه دیگه واقعا باید برم
انیووو😘😘😘😘😘
ایگوو چه زود میگذرههه,انیوووو مامیییی جونم .خوابای خوب ببینیی
چرررررررررررررررررررررررا مااااااااااااااااننننننننننننننننننننننی نننننننننننرو 
خوابای جین جینی ببینی با ماچ و بوس فراوان^^
اونی لقب برای من اینتخاب میکنی ....تو مدرسه که بهم میگن (شرمنده میتونی سان کنی چون خیلی بی ادبیه!) د/ی/و/ث خرخون TT
برا مامییی, نهه سان کیلو چندهه ددیی,روشش فک موکونمم ببینمم چی به ذهنم میرسهه
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآورررررررررررین پسرم بفکر ببینوم
باشههه ددییییی میفکرممم ببینمم چه به ذهنم میرسهه,به محض اینوه یادم افتاد بهت میگگمم
فدای دارییییییییییییی میییییییرسسسسسسسسسی
💐💚💐💐💚💐💚💐💚💚😁💚😁💚😁💚😁💚😁💚💐💚💚💐💚💐💚💐💚💐💚💐💐💚💚💚💚💚💚💚💐💐💚
جان مِن ننه؟؟
راس گنی؟؟

شِما پیرمیر زنون که ونه خله خار بلد باشین که =|
ولا من ندونه دیگه چی بَوم مه ره لال هکردی لنتی😂😂😶😶
ی چیزاییی فهمیدممم 😁😁😁
سلامممممممممممم  همگیییی
آبجی بازم سلااااااااممممممممم
واقعااااااا

لایککککک
سلاامم شادیی جونممم,مرسییی ابجی خوشگلمم
اَره مازنی خَله راحته خدایی 
فقط لَهجه اینور اونور بونه چیزی نَدارنه =|
بهلهه همون که تو میگیی هیونگمم
خدااای من 
من فردا آزمون دارم و هیچی نخوندم هیچ هم یادم نمیاد
نمد میخام چه غلطی کنم دقیقن =|
ا هیونگمممم من تا قبل امتحان هیچییی یادم نیسس😂😂😂😂, همه چی سر امتحان یادم میادد,اگه میخوای بری برو هیونگمم ازمونتو بوخون
خو کیوتم مشکل اینه من هیچ وقت نمیخونم =)))))

تاریخ ندیده من یه بارعین ادم کتاب "درسی" دست بگیرم =))))))))
نگووو هیونگگ که من سر کنکورم که رفتم بازمم بعضی از کتابام نصفه بود ,مخصوصا عمومیاا نصفشونو فقط ی ذور خونده بودمم
دنا آنیوووووو
برا هیونگگ
من چشمام داره میاد رو هم

شب بخیر آبجی 

ببخش کم بودم خیلی زیاد خستمه

دنا شب خوش
ایگوو برو بخواب ابجی جونمم,شبت بخیرر خوابای خوب ببینیی,برا هیونگ
میانه
فداتت ابجی جونممممم میانه ندارهه که اینن اخه شادی جونن
آخه نبودم 
الانم نیمده دارم میرم
اشکال نداره شادی جونم درکت میکنم با اینهمه مشغله ای که داری همین که ی سر میای کلیی ممنونتمم
فدات آبجی جون
خجالتم نده
فعلا 
چالجایوو
فدات شادی جونممم, چالجایووو
سلام بر لیا ^-^

لیا میگم یاد لیا ایتزی میوفتم ^-^

میگم چیم
استرس گرفتم الان =|
ولی میدونم نخونم به بخونم اتصالی کرده =/
ایگوو هیونگممم,استرسس برا چیی؟؟برو باخیالل راححتت بوخونننن,من که میدونمدهیونگمم خیلیی باهوشععع
میگم نمیخونم میگی بخون؟؟ =////////
چینجا؟؟
ا باششش پسس نخوننن😁😁😁, چی جینجاا هیونگ؟؟
عا صلم ک ^^
😌😌😌😉😉
سلام اونی هستی؟؟؟
سلامم پیشوللل خوبی
اله خوفم تو خوفی^^
ارییی پیشوللل,راستیی پستیی که شادی برات گذاشته رو دیدیی؟؟
آله دیدم خیلی خوف بود^^ خیلی خندیدم^^
ارههه خیلیییی خوب بودددد
وای اونیییییییییییی عاشق عکساش شدم همشونو دانیدم برا روز مبادا^^مخصوصا اون عکسی که نوشته بود ملی وپیشول^^
ارییی خیلییی خوب بوددد من اولییشووو خیلییی دوست داشتمم,اونی که با ملینا بود که هیچییی اصننن عالی بود
سلااااام🤗
سلام پری پرییی خوبیی؟؟
مرسی جیمین جونی تو خوبی؟؟؟؟
فدایی تو پری پریی ,خوبممم😁😁
دارم وان شات جدیدمو تموم میکنم بدم کیوت به اسم سی و می لامصب یه ماهه درگیرشم
ایگووو زودتررر تمومششششش کنننن منن خیلییی موخامششش
چرا انقدر وب خلوتهههههه حوصلم سر رفت
همه سایتت پیشولنن پریی
اوممممممم چشم سعی میکنم ریزه کاری زیاد داره .بعد اینکه این چند روزه یه خانواده ای به ما گیر دادن ول نمیکنن به خاطر همین وقت نکردم 
ایگوووو گیررر برایی چییی دادنن؟؟؟
نموتونم بگم خجالتتتت میکشم آخههههه 😶😳
اوممم قضیههه خواستگاریی ایناسس
چون همش درگیری فکری داشتم نتونستم بنویسم
ایگووووو
خاااااک بر سرم نگووووووو دیگه خجالت میکشم
ایگوووو فداییی خجالتتت
اره دیگه پیش هیونگت نمیای

باوشه =))))))
ا هیونگمممممم نگووو اینجوریی😞😞😞😞😞😞
الان دوجججج دارم از خجالت گریه کنم😭😭
ایگووووو خجالتت چرا اخههه  ؟؟
مااااامااااااننننن😓😢😭😭😭😭
چیزی نمیگمم دیگه پری پریی باشهع؟؟؟گریه نکن
باجههههه دیگه گریه نوموکنم‌.فقط به خاطر تو
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍,فداییی تو پری پریییییییییییی , هارتمم ی جوریی شدد به خاطر جمله اخرتت
 😍😍😍😍😍😘😘😘😚😚😗😗💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛💜💜💜💜💖
💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜💜🌹🌹🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹🌹💜🌹💜💜💜🌹
مامانم هر دودیقه ی بار میگه پاشو اینکارو کن ببینمممم وقت شوهرته😂بیچاره شدم رفت باباااا🤣🤣
ایگوووووووو ارییی واقعاااااا خیلیی بدهه,بازز من مامانم چیزی نمیگفت بهمم الان تازهه  ی چندتاییشونو فهمیدمم ,کلا از همون نهم اینا تا الان مامانم چیزی بهم نمیگفت همونجا رد میکرده ,الان بعضی هاشونو فهمیدمم😂😂😂😂
من خودمممم فهمیدم گوش وایسادم اره ولی بابام به مامانم هم هیچی نمیگه چند ماه بعد از ی جاییی ب گوشمان میرسهه.ولی این سری ب مامانم گفتن خودمم اونجا بودم میشنیدم
ایییی نگووو منم ی بار اشناهامون اومده بودن خونه مون ما فک کردیم برا سرزدن اومدن قبلشم زنگی چیزی نزده بودن بعد چایی اینام من برده بودم نشسته بودیم با مامان اینا ,یکم صجبت کردن بعد جریانو گفتنم اینقددد خجالت کشیدم رفتم تو اتاقمم
صلم چیمی ^^
صلاممممم لیااجونن چطورییی ؟؟؟
عزیززززززز دلم یه ۱۰ تاییشونو میدونم ولی از بیش اطلاعی ندارم😁😁😁عجب فامیلی....ما هرجا میریم برام ی خواستگار پیدا میشه بعضی وقتا از دستشان خسته میشم
اریییی واقعااااا هممممم😁😁😉😉
راستش ی فال گرفتم بعد گفت توی این ماه برات خواستگار میاد بعد ک زنگ زدن و کففف کردم فکر نمی کردم درست باشهه
واووووووووو 😵😵😵😵😵😮😮😮😮, فالاتم مثل خودت کارشون درسنهههه😉😉😉,میگمم لیاا جونن هستیییی؟؟یا رفنیی؟؟
لطف داریییییی عشقمممم😍
فداییی داریی حقیقتهههه اخهه
اهم اهم بچه اینجا نشسته داره نیگاه می کنه
دیگه وارد جاهایه حساسش نشین هااااااااا
سلام پری پری مامی جونم ^^
ددی کوجاسسس ؟؟
نچچ پبشولللللللل تو یکییی حرف از اینکه اینجاا بچسسس نزننننن,ما وارد جاهای حساس میشیمم یا تو وملیناا😂😂😂😂
سلام پیشولممممم ددی فک کنم خوابههه بعد از امتحان دیگه باهم حرف نزدیم کپی خودته همش خواااااااب
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مثلا گفتم دیگه اونی^^منو ملم دوتامونم دختریم ولی بحثه شما  بین دخترو پسریه^^ککککککک
نچچچ ماکهه حرفففسی نزدیمم فقط گفت خواستگار داشتهه چیی اینن چیز خاصیی داشش؟؟بهلههه دخترینن اینتوریننن😂😂
آفرین اونی حال کردم با حرفت چ جورررر....ولی بیچاره پسرم خوب زنش و دوس دارههه
خوو مگهه من گفتمم دوسش نداشته باشهه؟؟
وای منم خیلی خوابم میادددد برم پیشش لالا کونم^^
ددی کوجای دارم میام پیشتتتت برام جا باز کن........................
برا ددییی خفتههه در خوابب
خوب بعد خواستگاری چی می شه؟؟نامزدییییییی
بعدش چی میشهههههههه
قراراای نامزدیییییییییییی
بعدش چی میشهههههههه
عروسیییییییییییی
بعدش چی می شههههه
شبهههههه عروسیییییی*-* کککککک
نههههههه باباباااااااااا, نخیرمممم ماا که راجع به اونا صحبتونمیکردیمم
 اهههه پسرمممم برو پیش زن خودت بغل بابات فقط جای منه
یاداوریی کنمم مامییی منم هستشش هاا
استغفرالله بچه جونننن یعنی چی.اونییی نگا کن خجالت کشیدممم مامانننننن😢😭
پیشوللل کپ ددییه خوو چیکار کنممم
نخیزم فقط خودم گریه موکونمااااا 😢😭😭😭
گریهه نکنن پری پرییی حالااا,ولیی خوبب اونم مامیممهه
کیوووووت کجایی غیرتی شی به خاطر حرفای پیشوللل
کیوتت خوابهههه
همتون گم شین برین پیش عخشاتون بخابین ببینم -_- (شوخی😍)
*دست چیم را میگیرد و از کارد خارجش میکند*
😂😂😂😂😂😂 واییی هیونگگگگگگ😂😂😂😂😂
آقا من مخم رد داد دنا چی میگه؟؟؟😂
هیونگگگ براا پریی بوگوو منظورتوو نفهمیدد بچهه😂😂😂
خو قضیه چیه به منم بگییین^^😂😂😂
قضیهه چیی چیههه نفسیی
دنا داره میگه به چیم من کار نداشته باشین برین پیش عشقای خودتون -_-

هی یو چیم
از الان به بعد خودم کامنتاتو ج میدم شما اجازه نداری -_-
واووو باشههه هیونگمم هررچیی تو بگیی
اوه مای گاد دناااا باریک به تو
براا هیونگگگگ
اوه خدای مننن منظورش کادر بوده هی من میگم خدا چیم دستش و بریده هیونگ از کارد خارجش میکه😂😂😂
پرییی واقعااااا
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چیمی 
چیم چیم
چیممممم
چیم چیمی
چیم چیما
هی...
بلییی هیونگگگ؟؟
بوخوداااا اصلا هنگ کرده بودم 
ایگوو پرییی از دستت توو😂😂😂
خیلی یهو عین خر دلم برات تنگ شد😶🙊
واییی هیونگگگگگگ منن که همیشههه دلمم برات تنگههههههههه
آخییییییی اونی بچم دلش برات تنگ شده بود بمیرممممم
مننن همیشههه دلمم براشش تنگههه پری پریییی,خود هیونگمم مودونههه
ن خو 
این الان افتضاحا تنگه چه کنم؟😶🙊
🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆
بچه و کوفت😂😂😍😍
من زیر دست نامادری بزرگ نمیشم😑😑
ارییییی #ستاد_حمایت _از_مامیییی, هیونگمم و بچه ها من باید از اتوبوس پیاده بشممممم  15 مینن دیگهه رسیدمم میامم پیشوننن,جایی نرینن,اکه هم میرینن بدون خبر نریننننن
نگرفتم😶


میگم بچه ها میاین هنگ؟؟ =((
هنگ چیهه هیونگگ؟؟
کیوتتتتتتت از خواب زمستونی بیدار شوووو یاد بگیر یکمممم
برا ددیی
میگم میبینم که این پایین مایینا چند تا حرکت محلی زدینو اینا😂
وای من حوصله ندارم بقیه کامنتا رو بخونم میشه به منم بگین به چی دارین میخندین دارم میمیرم از فوضولی😂😂😂😂😂😂
نچچچ بروو بخونن خودت نفسیی😂😂
وااای کیوت مگه خرسه دور از جونش؟؟؟😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂من دیگهه رفتمم تا 10 مین دیگه هیونگ جواب بده کامنتارو
هنگ یه برنامه اس
الان میگم بهتون 
همینجا پست میذارم واسش
باشش هیونگ
اوا دور از جونشششش بچم خوابش سنگینه
دنا: میانهههه =((
وای بوخودا حال ندارم
حالا ولش بعد میخونم😂
دنا: ووشش مکنه ناز منم که اومده😍😍
*-*
دنا: پیشول واستا دارم یه پست میذارم همه باید ببینین
آمممم چیزه هیونگ پریسا جدیده؟؟😂😂😅
دنا:
وا خبر نداری مگه؟؟
اره دوست کیوته و اینکه هووو مانجین😶
-_-
دنا: چیشدی؟؟
آخی هیونگ جذاب منم هستو..😂😗😗
دنا: خخخخخ فدایت😍😍
چشم*-*واستادیم
دنا:مرسی بصبر
میانه نمیدونستم😐😅
دنا: کنچانا کنچانا
بوووووووس😗😗😗😗😂
دنا: 😍😍💜💜
هیچی فقط دارم از حسودی اتیش می گیرم*-*
شما به کارتون برسین هیونگ منم دارم نیگاه می کنم
دنا: من؟؟ من به چه کاریم برسم؟؟
فعلا اودافظ اونی من برم ی ذره بخوابم بوس بوس
دنا: پریساااا واستااا پست جدیدو ببین
باجه چشممممم
دنا: چشمت بی بلا
پری مامی داری می ری بغل ددی لا لا کنی اره؟؟
شیطووونن الان چه وقته خوابهههه مطمئنی داری می ری فقط بخوابی؟؟کاره دیگه ای که ندارین نه؟
دنا: اهمم کوکی نشسته اینجا😶
اوهههههه حواسم نبود^^
خوب اونم باید از الن یاد بگیره دیگه هیونگ^^ بده دارم چشم گوششو باز می کنم^^کککککککککککک

دقیقاااا
خیلی بده -_-
اه  شیطون از کجا فهمیدی؟؟؟؟
واو حالا بیا جمعش کن
من ددیمو می شناسم پری مامی*-* ها ها ها
پسره ددیم هااااا اگه نم فهمیدم باید شک می کردین^^
برا پریسا
برو پری جونم خوش بگذره^^
فقط یه چیزی زیاد طولش ندین اونوقت ددی دیگه نمی تونه شب ادامش بده خسته می شه^^

دنا: وایی خاک بر سرمممم
اخه خودم تجربش کردم می گم^^ ادم خیلی خسته می شه^^ککککککککککککککککک
خاککک عالمممم وایی
نهههههههههههههه
وایییی ارههههههههههه^^
بی ادب ...اونی آدرس وبلاگ رفت دوباره زدم ولی پستانک نمیبره فقط نظرات و اینجاس چیکارکنم؟؟؟
جاننننمن نفهمیدم چی میگیی پری پری؟
آخه الان اوکی شد اومد
خوبب خداروشکرر
هیچی درست شد آدرس رفته بود بعد که زدم فقط نظرت میومد پستا نمیومد
ایگووووووو😮😮😮
پیشوللللل بی ادب چی میگی تو نبودم جوابتو بدم
ایگوووو
چه بی ادبی این کارا از نیازات زندیگه مشترکه^^
😶😶😶😶😶😶😶😶
آخ کیوت منو بگیر نرم بزنمشششش
کیوتت خوابههه
نچ خواب نیست الان تو بغلشممم
واووووووو خوبههه
کیوت الان اینجا بود حرفمو تایید می کرد پری مامی^^ککککک
براا پری پری
واو چه زود کارتون تموم شد؟؟؟مامی کمر درد نگیری ؟؟؟
پیشوللللللللل
اه پیشول زشته
😂😂😂😂😂
هنوز نرفتم بخوابم بچه جون
اوموووو
من زشته؟؟؟؟
ددیییییییییی دفعه بعدی یه جوری به ف..ا..ک....ش.. بده مامیو که بفهمه که کسی به پسرش بگه زشته کارت چی بلایی سرش میاد^^
نهههه تصحیح کردممم حرفموو😉😉
اهان هنوز دارین گرم  کنین برا خواب^^خوبه خوبه به کارتون برسین^^
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 الهی قربونت برم مگه میشه پسر منو کیوت زشت باشه منظورم حرفات بود عزیزم
برا پیشولل
خوب دیگه منم مزاحم کارتون نمی شم ^^راحت باشین^^بیشترین استفادرو ببرین ها این روزا حیفه دیگه تکرار نمی شه ^^
بای^^
موخایی بریی
خاک عالم اوا پیشول؟؟؟؟
بله بله من حاصل همین خوابایه بی موقع تونم دیگه^^
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اره دیگه برم^^بشینم اینجا بده دیگه^^ بزار مامیو ددی با خیال راحت کارشونو بکنن^^
😂😂😂😂😂😂😂
ووووای خدایا شکرت قربون صدقم اثر کرد داره میره منو کیوتو تنها بزاره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😊😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
باشهه پسس منم بر مم😂😂😂
مامیییییییییییییییییی موفق باشی^^ امیدوارم برام یه داداش کوچولوبیارین^^
فایتینگ
واییی خدااااا😂😂😂😂😂😂😂
وای خدا مردم از خنده🤣🤣🤣🤣
پرییببین پیشولل چیی میگهه
پیشول میکشمتتتتتت ک داداش کوچولو میخوای آره؟؟؟؟😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
خوو ابجییی کوچولو خوبهه؟؟
اههههه اونی توهم آرهههه؟؟؟😂😂😂
منن چیییی؟؟برا فانشش گفتمم وگرنه من نههههه
سلام
سلاممم خوشمزعععع ممنن چطوریی خوبیی؟؟
چقدر باحال گفتی من نههههه😂😂
😂😂😂😂😁😁😁چاکررتت پری پریی
سلاااام
برا خوشمزه
مخلصیمممممم😚
فدایی داری
خب دیگه داره شارژ گوشی ته میکشه.پیشولی میدونی فکر کنی دارم می رم پیش کیوت و شارژ بهونه اس😂
😂😂😂باشع پری پرییی,دقیقا همین فکروو میکنهه انیوو مواظب خودت باش پری پری
خوبم تو خوبی؟
فدایی تو خوشمزهه جونمم خوبمم
بای بای جیمین جونم ...خداحافظ پسر منحرفم
خدافظظظ پرییی
پسر منحرف کیه؟
پیشولو میگهه
خب چه خبرا؟
همهه درگیررر درسنن خوشمزههه,تو بهتریی؟
منم امروز اولین امتحانمو دادم از دیروز ساعت 11 صبح تا الانم بیدارم
نهههههه😵😵😵😵😵😵😵😵برووووو بخوابب خوشمزههههه مریض میشییییییییی
فعلن حوصله ندارم بخوابم موهام خیسه
ایگوووو خوب خشکش کنن مبینا جونم
از سشوار خوشم نمیاد حوله رو ترجیح میدم
مننن کهه تاحالا تو عمرم ی بار سشوار کشیدمم
گیلک نیس مازنی عه 
گیلک مال رشت و گیلانه ^^
برا خوشمزه
منظورم همون بود
برا هیونگ
عا خبی ¿ ><
سلاممم لیاا جونمم خوبیی
عوهوم خیل خبم >< خودت چی ¿
منننمم خیلیییی خوبمم
عا خبع ♡
ی سوال ازت دارم بینتون شمالی هم دارین >< چون احصاص میکنم یکی شمالی چت میکنع _: البتع فقد احصاص میکنم 
اریی داریمم بعضی اهل شمالن 
عا ><
میگمم چند وقته ارمییی؟؟
عا راصدش حدود ی سال و خورده ای ول قبل از اون ی ی سال قبلشم ی عاهنگاهشون گوش میدادم ول فنشون نبودم ^^
واوووووو,مامم اینجاا ی نفرو داریم از 10 سالگیی که بی تی اس اومده فنشون بوده تا الان که16 سالششهه
عا چ خوب >< ول با خود پسرا کی پاپر نشدم 
من کیپاپرر نیستمم خودم شخصا فقط ی ارمیممم,ولیی دنا کیپاپرر قدیمیهه,با کی کیپامر شدیی
با ام وی The boys جی جی ♡ 
بعدش عارمی و بلینک شدم ^^
واوک پسس بلینگمم هستیی
عوهوم خیل شدید ♡
بیشتررر بلینک یا ارمی؟
اگه الان بخوام بگم مطمئنا اول عارمی بعد بلینک و سوان ^^
اخیییی ,منن نمیدونمم چرا اول اهنگای گات سون یا اکسو رو میگوشیدم با اینکه کیپاپر نبودم ولی از وقتی اررمی شدم جز بی تی اس چیزی نمیتونم بگوشم
خب راصتش از اونجایی ک بنگتن و بلک پینک الان هردوشون تو جهان نسبت ب بندای معروف ترن کلا عاهنگاشون ی کیفیت خاص یا میتونم بگم بهتری داره ^^ شاید دلیلش این باشع ول با این حال بعضی ایدلا یا بندای کره ای کلا ی افسانن واسه کیپاپ مثلا خود snsd تو دوره خودش کلی رکورد والانم افسانه ای ترین گروه کیپاپ هست و مطمئنا خواهد بود ^^ 
اریییی توضیحح کامل وجامعییی بود😁😁👏👏👏
خب من برم چن خط عاخر فیکمم بنویسم عاخه باید فردا عاپش کنم ^^ 
اورینن بدوو من منتظرشممم
عا مرص >< بای چیم چیم ♡
باییییی لیا جونممم
آبجی سلاام
سلامم شادیی جونم 
سلام عصر بخیررررر🤗
هایی پرییییییی 😁😁😁
خوبی؟؟؟؟؟💛💙💚💜وای مامان لبخندش منظور داره هااااا
بلییی خوبمم,لبخند کیی.؟؟
من هنوزم خوابم میاد لامصب تو ی حس شیرین خواب و بیداری 
ایگووو منن که نششدد بخوابممم 😁😁
استیکری ک فرستادی
نجچچ من کلاا همیشهه اون استیکرو میفزستم بیشتر اوقاتتتتتتت,اصلنمم به منظور نگفتمم ولییی تو چرا به منظورر گرفتییی؟؟😂😂😂
بعلههههه سرت شلوغه دیگه منم امروز باید نصف بیشتر درسامو بخونم فردا چند جا باید بریم وقت نمیشه
ایگوووو خوبببب کارر دارییی به کارت برسس پری پریی
والا من پیشول و ک دیدم چشمم ترسیدههه😂😂😂😂
😂😂😂😂😂اریی ولییی پیشوللل فقط ی دونسسس هیچکیی مثل اون نیسسسس  بقیه مثل اون نیستن مگررر کیوتیییی
هنوز ویندوزم بالا نیومده بخوام درس بخونم😂😂😂😂
اخیییی الهیییی😁😁💚😁💚😁💚
دوس دارم بین پیشول و کیوت مسابقه بزاریم هر کی منحرف تر باشه تا طرف مقابل خجالت بکشهههه😂😂😂😂😂هر کی خجالت بکشه باختهه🤣🤣🤣
ببینن پری پرییی,همه ما خجالت میکشیمم خوببب کلااا از وبب میریم بیرون, وبمم فیل میکنن اما این دوتا کم.نمیارنننننن هنوزممم
ارهههه واقعا😂😂😂😂😂فکر کنم کلا گوگل قطع شه 🤣🤣🤣🤣
والاااااااا,اینا لنگه ییی همننننننن
کیوتممممم تو منحرفی ی چیزیههه دیدنییییییب نبودی ببینی بعضی وقتا از دستش فقط صورتم و میکنمممم
ایگوووو من موندم این پیشول وکیوتیی هموو ببینینن چه میکننن😂😂😂, مخصوصا اگه باز پیشول جین لاور بودددد
خوبه که همو نمی‌بینن .......نه کیوت فقط با بعضی ک البته فقطططططط منم می پره نه باهر جین لاوری فققققط من باجهههه؟؟؟
بهلعععع درستهههه, البته با مامیمم میپرههع
نخییییرممممم اونی حوصلشو داری انشامون ک امروز نوشتم برا امتحان و بنویسم نظر بدی؟؟؟
اررییی بنویس یاسم ,میانه رفتم من خوابیده بودم
بای چیه بابا پر پریم
من گفتمم باییی؟؟
موضوع :دل
انسان است دیگر دلی دارد به بزرگی دریا به گرمی آفتاب و به زیبایی گلها.دلی ک لانه گنجشک نیست ک در بهار ساخته شودودرپاییز باد آنرا با خودش ببرد دلی ک کاروانسرا نیست ک آدمها بیایند دوسه روزی در آن بمانندوبعدبروند دل او فقط جای آدم های خوب است.دل است دیگر روزی طوری می شکند ک تکه هایش جمع نمیشود و گاهی شکستن آن چ درد بدی دارد ک ممکن است تکه هایش شاهرگ زنگی خیلی هارابزند.باید ب دل اهمیت داد وگرنه لابه لای زندگی ازبین میرودوهیچ کس هم نمی فهمد گاهی چ بد دلی سرد میشود سرد بد و تلخ .ودر آخردلی ک دیگر دل نمیشود دلی ک ازهرچه آدم است میگیردوشاید دو کلمه ی مهربانانه میخواهد دلی ک مانند اتوبوس های شهر شده غصه ها سوارمیشوند فشرده روی هم و صاحب دل راننده است ک فریاد میزند سوار نشوید جا نیست.دلی ک گاهی تحمل دیوارها برایش سخت میشود دلی ک باید سنگ شود.گاهی دفتر خاطرات زندگی را ورق میزند و شاید عجیب نمیداند کجای زندگیست دلی ک زبان ندارد ک بگوید چقدر درد میکشد و چقدرتنهاست دلی ک طاقت رفاقت ب سبک تانک را ندارد دلی ک نمی خواهد ب شاخ و برگ باورهایش تبر بزنند دلی ک احساساتی بودنش را فقط خدامیداندوبس.دلی ک روزی دلتنگ میشود برای کسی و باید ب جایی رود ک در لغتنامه هایش دلتنگی معنا نشده باشد.قلبی ک به غیر از پمپاژ کردن خون احساس هم دارد....
واییییی خیلییییی خوب بوددد پری.پرییییی👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏💐💜💐💜💐💜💐💜💐🌹💚💚🌹🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💐💜💐💜💐💜💐💐🌹💐🌹💐💜💚🌹💚💜💐
ببخشید اشتباه تایپی بود منظورم یاس
ایگوو باشش پری مریی من ی مین بخونمم متنو
اونی یاس چیه پریم 
واوووککک میانههه پرییی جونممم اخه پایینیاشش یاسس بود منم نگا نکردم اسمو فک کزدمم یاسه
من پریسا هستم اونییی
ارییی فهمیدمم میانههههه پریساییییی
این انشا واسه منه من پریسا هستم هی میگی یاسم
پرییی جونممممم درسس کردمم اشتباهمووو برووو نیگا کنن
وای خداروشکر فکر کردم نامرئی شدم یا روحی چیزی هستم😂😂😂😂داشتم سکته میکردم
نهههه بابابا
حالا واقعا خوب بود یا.....؟؟؟؟
منووو دوررررغغغغغغغع؟؟
دروغ نه عزیزجان تعارف
اصلاا ادمم تعارفیی نیستمممم به هیچچچ عنواننن
خب خداروشکر پس به خودم امیدوار باشممم
اوموووو مگهههه نبودییی امیدواررر
نچچچچچچ
نگوووووو پریی پریی اینجورییی
وای دیگران لطف دارن میگن قلممو دوست دارن....چند تا درخواستی هم نوشتم....حالا سر امتحان بود تمیتونستم درست تمرکز کنم
ایگوووو چونن قلمتت خیلیی خوبههه
مرسسسسسی عزیزم نظر لطفته😘 راجع به وانشات آی نید یو هم همین نظر و داری؟؟؟
100در100 اوننن که ماهههه بوددد
و اینگه کدوم پارت و بیشتر دوست داشتی
سختههه انتخابببب,مگررباز ی دور دیگهه بخونممم ببینم میشهیکیشو انتخاب کنم یا نهه😁😁😁😁
یادت رفته نه؟؟؟😁😁😁😁
اریی همه شو دقیق یادم نی
اھم
123123^^

هاییی یاسسمم

ماشالا پس چ جوری میگی ماهههه بود
خووو دقیقشو یادمم نیسسس ولیی کلی شو که یادمهه
اصلا هر کاری میکنم اندازه متنم ب کیوت نمیرسه لامصب
کیوتتت کععع مخههه
خب دیگه از اون پشت مشتا اشاره میکنن تایم استراحت تموم شد بیا درستو بوخون فعلا بای
ایگوووو باششش پری پری جونممممممم,انیوووووو 💚💚💚💐💐🌹💐💚💚💚💐🐥💜💜🌹🌹💐💐💚💚💚💐🐥🌹🌹💜🌹
💋💋💋💛💜💚💙✋
💓💓💓💓💓
۲۰۶ زیاد دوست داری نه آخه چون تعداد نظرات ۲۰۶ تاس نظرمو اکی نمو کونی ۲۰۷ هم داریم فقط چشاش(چراغاش) ورقلمبیده تره😂
والااا بچهه ها دوسس دارنن فک کنمم سر206 میرنن ی پشتت دیگهه
نگران نباش اونی من هستمممممم
فداایییی توبشمم خوشمزههه
اونی امروز کلاس داشتی؟
اریییی
چطور پیش رفت خوب بود؟اونی دقیقن چه رشته ای؟
خوبب بوددددد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan