BTS

Just For Profile

برا پیشوللل وجیمن لاوراا



دانلودد


دانلود


دانلود


دانلود


دانلود


دانلود


دانلود

اونی زدم دان شه^^
اوریینننننننننن
وایییییییی عکسش منو کشته
ارییی پروفمم تو هنگ اوت این عکسههه
اوههههههههههههههههه مای گاااااااااددددددددددددددد
اوههههههههههههه مای هارتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اوهه مایییییییییییییییییی جیمین شیییییییییییییییی
اونی من مردمممممممممممم عررررررررررررررررررررر
این چیییییییییییی بود نشون من دادییییییییییییی خداااااااااااااااااا
الان فقط می تونم بگم عععععععععععععععرررررررررررررررررر
😂😂😂خوشتتتت اومددددددد؟؟؟؟؟؟
عاشقققشششششششششش شدم اونی تا حالا ندیده بودمشششششششششش
همشونو با هم یکجااااااااااااااااااااا عررررررررررررر
😂😂😂😂 دوسس دارییی بزارمم از اینااا؟؟
وای خدااااااااااااا اونییییییییییییییی این بشر چرا اینقد هاتو سکشی و همه چی تمومه اخهههههههههههههه
نمیدانممم فهمستیی به منم بوگو
اره اونییییییییییی خیلی دوست دارممممممممممم بزار بزارااااا ^^
الان بزارم میتونیی نگا کنی؟
الان دارم نیگا موکونم وایییییییییییی اون پیهن پاره کردنشششششششششششش منو هلاکککک کرده اونیییییییییی
ایگوووو ارییی
وواااایییییی اونی من تا زبونه اینو از حلق نکشم بیرو ن نخورمش راحت نمی شمممممم
پیشولل ارامم باشش
اره چرا نتونم بزار^^ بدانم بزنم تو گوشی برم یه دله سیر جز به جز نگاه کنم صد بااااررررر
باشش الان
سلام اونی جونم و پیشولم🤗 چقدر جیمین توی این عکسه خوبه😍😍😍
سلام ملینا قریونت تو خوبیی,اریی واقعا, پیشول هستیی؟؟
سلام عشقم خوش اومدی فدات شم قربون اون چشایه قلبیت شم^^😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜

میگمم پیشولل قبلا دوتا کلیپ گذاشته بودم اونارو دیدی ایاا؟
کدومارو می گی ؟؟؟
واسههه خود چیم بودد مثل همسن کلیپی بود که الان گذاشتمم
وای اونی عرررررررررررررررر  من امشب بازم می خوام خوابایه +18 ببینم با این بشر *-*وایییی چه شود^^
برووو یکیی دیگمم گذاشتمم تا اینو ببینیی ی کی دیگم میزارمم
وای اونی منو سکتم ندییییییییییییی
اوه لالا جیمین شییییییییییییییی
صب کن که دارم میام سوووراغتتتتتت جیمیینیییییییی
ایگوووو.
عررررررررررررر اونیییییییییی بزار اون یکی دان شه بعد اگ دید زنده موندم این یکی وبزااااارررررر یکم وقت بده بهم خووودااا
خووو درهرصورتت گذاشتمم
سلام
سایتتون عالیه.
راستی سایت شما با افتخار دنبال شد.
سلامم فاطمه جون خوبیی,فدایی تو مرسی از لطفتت
سلام
سایتتون عالیه.
راستی سایت شما با افتخار دنبال شد.
دوبارر فرستادیی فاطمهه جونن😁😁
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍اونیییییییییییییییییییییییی من الان در شکمممممممممممممم قلبم نمی زنههههههههههههههه داااااغغغ کردم کلان😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😂😂😂😂😂ایگووووووووووو, از کلپایی کیوتشش بفرستمممم؟؟
بفرستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت چون من زیاد نمی تونم بیام اینجا وقت نکدم دنباله مومنتاش بگردم اونیییییییییی بزاااااااااررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ایگووو الانن پیشولل
ملی جونم هستی؟؟؟؟
برا ملیینااا
واییییی اونی خریه خیلی خوب بووووددددددددد با اهنگششششش اصلن یه چیز دیگه بود نمی دونم چیجوری بگم اخه ععععععرررررررررررررر
ارییی واقعاا خیلییی خوفههه,اون دوتای دیگم دارنن املود میشنن تادومین دیکه میزارم
حاضر✋
حاضره پیشولل
اهان خوبه^^فدایه توووو ^^ 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜
یکیی شو گذاشتمم دوتای دیگه شمم دارن اپلود میشن
کوکی خوردنیه من امشب چیکاره ای؟؟؟
باز شب قراری داریم یا نه؟؟
دلم خیلی برات تنگیده امروز^^
برا ملیناا,میگم پیشول بعد شب دیدی نظرتو بوگووو بهمم
فقط الان نمی تونم نگاهشون کنم فقط دان می کنم که بریزم تو گوشی شب نگاه کنم^^
باششش 
فردا اگه تونستم میام عر هامو می زنم کککککک بعد دیدنشون^^البته اگه سکته نکنم از دستشششششششششش
باششههدپیشولیی
باشه اونی می گم^^مرسی که گذاشتی اونی جونم فدات بشم من اونیه یکی یدونه خودمی تو^^تاجه سرمی تو^^
فداییی تو پیشولیییی,فقططط ی مینن بصبرر یکی دیگمم هستت
وای اونیییییییییییییییی با من اینکارو نکننننننننننننننن سکه می کنم می مونم رو دستت هاااااااااا اونوقت بی پیشول می شی هاااااااااااااااا
عرررررررررررررررررررررر کی تموم می شه بریزم پاشم برم اخههههههههههه
خووو یعنییی نزارممم دیگههه؟؟این اخریشش یکم طول کشید واسا الان تمومه تا موقع بقیه رو بریزز خوبب
آره دیگهع حالا تو هنگ اتتون باهم میحرفید من اینجا تنها این موقع شب
باعشه
سلاممم خوشمزهههه منننن نخیرمم کیی گفتههه تنهایییی؟؟
منن
نچچچچچ من برگگ چغندرمممم ایااااا؟؟؟
نمیدونم والااا
خوو پسس منم برگ چغندرممم ؟؟؟؟اومم اسمم جدید پیدا شد برامم اونمم چغندرررر
خوب از خوشمزهه به برگ چغندر از خوشمزهه به برگ چغندر صدامو داری؟
برگ چغندر سارانگهههههههههههههههههههههه
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ازز برگگگ چغندررر به خوشمزههههههه
🌹🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹😂🌹🌹💜🌹💜🌹💜🐥💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜💜🌹💜💜🌹🌹💜🌹😂🌹😂🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹🌹🌹💜🌹💜😂🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹
سازانگههههههههه خوشمزههه
راستی منظورم از``زدددددددددددددد``اذان بود اونقد گشنم بود وقتی صدا اذانو شنیدم از ذوق داشتم بالا پایین میپریدم
ایگووووو ارییی واقعااا ذوقق دارههدمن ابجیی کوچیکممم.سحریمم نمیخوره روزهدمیگیرهه اینن نزدیکایی اذانن دیگههه اینقو بی طاقت مییشهه که نگووو
خوب کی این توست؟
کی تو چیههه خوشمزهه؟؟
شب بخیر عشقم خواب نبینی
میانههه خوشمزه جونم رفته بودمممم دیگهه چشام رفت وروهم ونفهمیدم چی شدددد
خیل خب بود ^^
فداییی تو لیا جونممم (تو فکر اسم مستعارم برات,همه دارننن جز تو البته یاسم نداره )
میت بگی دختر سینتزیایی TT  🤣
ا لیاااااااااااااااااااا😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
عاخ چیم چیم ب دادم برص همه عضله هام گرفتع از بس بی تحرک بودم
الهیییییییییییییییییییییی لیاا جونممممم,پاشووو خوبب ی دورییی بزننن اینتورر مریض میشییی زبونممم لالللل
همه جونم درد میکنع TT
فدایتتت بشممم مننن😭😭😭😭😭😭😭
خب ببین من وقتی بدنم درد بگیره دو حالت داره یا بیاد پاشم ی کاری بکنم وگرنه عواقبش میاد سراغم
پسسس زود پاشووووووووو بدوووووو
خیل خبی لنتی 🤣 🤣

داریی ویدئووو هارو میبینیییییی؟؟؟؟؟
عا دان کردم ول فعلا ندیدم
ایگوووو باشعععع بعدا دیدیی نظررر بدههه لفطنننن,الانممم زود پاشووو داز جات ی تحرکی بدهه به خودتتتتتتتتتتت به حرف اونی بزرگتتت گوشش کنننننن
چشم الان میرم برمیگردم  جاصت فور یو ^^
فداییییی توو لیاا جوننن ,فقطط براا خودتتتت برووووو وبرگردددددد من هستمم راحت باششش خوبب تحرک انجام دادیی بیاایییی
خب الان بهتر شدم ^^
اخیششششش😁😁😁😁😁 خوبههههههههه ببینن بی تحرک شدیی همونجا پاشوو ی دوریی بزننننن,
حالا چن شب پیش رفته بودم خونه دختر داییم اون تازه ازدواج کرده بود منم بدنم  گرفته بود حالا مگه میزاشتن برم برون اصلا اون شب بدترین شب بود
ایگووو چراااا اینجورییی میکنننن اخهههههه,قضیهع مثل دوستیی خاله خرسسس
باور میکنی از بس تنم درد میکرد البته سعی کردم ضایه بازی در نییارم ول شوهرش اومد روبروم گفت معتادی ؟ 🤣
منم ینی از خنده ترکیدم بعد گفتم ن مریضم 🤣
آخرم مرده ک حساس بود بابام منو برد خونه خودشون تا عاخر مهمونی نشستن گل گفتن
اییی الهییییی لیاا جوننن, واقعاا چرا درک نمیکنن؟؟؟اون شوهرشمم شعورر نداشتعععععععععععع !!!!!!!بابات اوردت خونه تنها بودیی یعنیی خودش برگشت؟؟
عارع دیگه خودم اصرار کردم بره ضمنا اصلا مهم نیصت این اتفاق واس اولین بار نیص ک
اینکه میگیی مهمم نیسس هرر بارمم که برات اتفاق نیفته شده حتیی سر سوزن برا ادم مهمه, همون بهترر که برگشتیی,مگههدنمیدونن بقیه که تو مریضی بعد اینجوریی میکنن؟؟اصلنن من بودمم  جات به شوهر  میگفتم اصلن معتادم به تو چه ربطی دارهه؟؟اخه چجوریی به خودشش اجازه داده همچین چیزیو حتی بپرسههععع
لیا جونم^^فایتینگ^^
پیشوللل بایدد ی سر بری با پنجولاتت این فک وفامیللل لیاا رو ادب کنیییی
بابا اون شوهرش کلا بی شعوره
بعدشم ک داشتم میرفتم گفت ک نمیدونم اگه باز میای خونه ما با اطمینا کامل بیا ک گرفتار نشن خانوادت

بی شعوررر برا ی دیقشههههههه پسسسسسسسسسس صبر کن پیشولو گفتم بره ادبشش کنهههه
دیگه همچین چیز خاصی هم نیص ولی همه از این مریضیه خبر دارن
ضمنان از بس این جور چرت و پرتا شنیدم ک این خیل عایه
اصنننننن همون ولشونن کنن وبهشون اهمیت ندههه, ادم بودن این نیس که فقط رودوتا پا راه برهه,اینام ح ی وا ن ی در لباس ادمیتن,کسایی که اینقد شعور ندارن و بایدد اصلا حسابشون نکرد
حالا انقدی زنشم حساس شده بود ک نمیزاشت برم پیش زن داییم .__.
اصلا الان خیل بهتر شده
حدود سه ماه بود انگار تو خونه زندونی بودم
لعنتت بهشونن,ی روز تقاص همه اینارو پس میدنن
اونی چرا اینقد بزرگش میکنی؟
سلام لیا
پیشول خسته نشدی هر 4 دیقه 4 دیقه یه پست میزاری؟
نهههه باید روزی 10تا پستو بزارهههه😂😂
عام خب خیل حرف زدم سرتو در عاورد
من برم ب کارام بذصم
خداحفظ چیمی *-*
خدافظظ لیاجونممم مواظب خودت باشش انیووو
نه خوشمزه^^ برا اونیایه گلم عکس گذاشتن که خستگی نمی یاره شور ونشاط وانرژی می اره^^و خوشحالیه فراوون از اینکه با چنت عکس خوشحال می شن^^
ایگووو فدایی تو پیشوللل,برا خوشمزه
شالام
ى پست میزارى باز ھمو،ن،مشکل جا

میگمم یاسس پست ببخشید هیونگ مگه پر شدهههههه😮😮😮😮😮
اوکی ن زیاد چرا تو معذرت میخای؟؟
خوبى؟

اخهه هیونگگ ی پست گذاشتهه بود تو وبب بعد من میخواستم پست خودمو پاک کنم اشتباهیی مال هیونگو پاکش کردمم
رفتم تو مرور    درس4ومم ھمزمان ھم مرور میکنم ھم چت خخخخخخخ^^

ایگوووو😂😂😂 خو میخایی بوخون بعد بیا اذیت نمیشیی اینتورییی؟؟
عاممممم ن خوبه

باشععع پسس😂😂😘😘😘,ملیناا در چ حالههه خوبه؟؟
مرسی ک ھستى♥♥♥

🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹🌹🌹🌹🌹🌹💜🌹💜💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💜💜💜🌹💜💜🌹💜💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹💜💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹🌹🌹🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹💜💜🌹🌹💜🌹💜🌹💜
قربونن تو یاسمممممممم
بى خبرم ازش

ایگوووو چرااااا ؟؟
چونموقع امتحاناس^^
مرور فینیش شد
 
اهااااااا که اینتورررر امان از این امتحاتا که ادم وقت سرخاروندنم پیدا نمیکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan