BTS

Just For Profile

هیونگگگگگ ببخشیدددددد

هیونگگممممممم ببخشیددددد توروخدااااا من میخواستمم پست خودموو پاک کنمم حواسمم نبوددد پست تورو پاک کردمممممم میانههههه هیونگمممم ببخشیدددددددددددددددددددددددددددددددددد

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


هیونگگگگ چیمتوو ببخششششششششششششش


چه پست جالبی بود.
سلاممم فاطمههه جوننن, جالبب از چه نظرزز؟؟
از این نظر که حرف هایت رو کشیده بودی.
اهااا مرسییی فاطمه جونننننن😁😁😁😁😉😉😁
namoosan shalam
chetori eshghooli
سلاممم نورایییییی منننن بفداتم تو خوبیی؟؟
شلام یونگی جونممممممممممممم کوجا بودی دلم برات تنگیده بودددددد^^
براا نوراییییییی
وای اونی جوجتو دوست^^ یدونه جیک جیک کن برا هیونگ شاید بخشیدتت^^
الههه جیک جیکو بعد براش میفرستمم
shalam pishoolakam
manam delam barat tangide bood
man beram ye nim saat dige miam bache???
ایگووو باشش نوراییی,دعا کن فیکتم تا اون موقع تموم بشهههه یکمیششش مونده هنوو
im come back home
خوش امددد
bi tavajahi be dooonseng
noch noch noch
bi tarbiat
asan man miram ghahr mikonam
oooooooo
ا نورااا کوجا میریییییییییی
hame raftand kasi dorobaram nist
cheghadr tanha shodam dar bavaram nist
نووراییی دقت کنن  چنین بیکس شدنن شعر جعل موکونیییی😂😂😂😂😂,ببخشید من خوابم برده بود
ای خداااا
او چرا نصف پستات معذرت خواهی از منه اخه جوجه؟؟😂😂
هر کی ندونه فک میکنه من چقدر ظالمم😂😂

آیگوو فدای سرت باباا
اشکال نداره چیزی نبود کهه الکی چشاتو اشکی نکن -_-
هیونگمممم کیییی گفتههه تو ظالمیییی؟؟نشونششش بدهه باهاششش کارر دارمم برعکسشش اینقده مهربونیییی منن هییییی کار اشتباه موکونم منو میبخشیییی ,هیونگ الان اجازهه؟؟🙋🙋
خصوصی نذاشتم حرف بزنی چون میخاستم اینجا بگم =))
ایگووک ترسیدممم بوخودا هیونگگ
اره الان بگو...چی شده؟ ^^
هیونگگگگگممممممم خیلیییییی سارانگههههههههههه
آیگووو قلبممم
💓🌹💓🌹💓🌹💓💓🌹💓🌹💓🌹💚💜💚💜💚💜💚
اونی خوشگله از این حرفای خوشگل نزن قلب هیونگمون آسیب میبینه ها دور از جونش
سلامم خوشمزهههه جونمم خوبیی,😁😁😁😁
سلاااااام
اونیی چرا هر دفعه من میام یه سری دارین از هم معذرت می خواین😂😂😂
سلامم مامییییی جونمم خوبییییی,😂😂😂نمیدونمم چرا والاا
سلااااام
سلامم پری پرییییی خدبییی کوجاییی باابا دلم برات تنگ شده یود این ددییم که نیستشش کامنت دادم بهش سراغتو گرفتممم
عزیزم دل منم تنگ شده بود همین الانم ک اومدم کتاب رو پامه ....گفتم بهت بگم ک فردا وانشات سیو می رو تموم میکنم میفرستم واسه کیوووت
ایگووو الهییی پری پریییی,اخخخ جونممممممممممممممممم به کیوتیی بوگو فردا حتمنننن بزارههعههه
سراغم گرفتی چی گفت؟؟؟
امروو کامنت دادمم بهشش جوابب ندادا هه بهممم
اگه وقت کنه میزاره من بهش پی ام میدم همونو کپی کنه فکر نکنم زیاد کار ببره
ارییی کاررر ندارههه بگووو اونیی گفتهه نزاریی فردا قهره باهاتتت
خوش خواب شدیناا ساعت 12هه
من قبل ماه رمضون راس 10اینا میخواببدم تازهه
باروننننننننننننننننننننن میادددددددددددددددددد
وای آخ جون خواب بعد سحری میچسبه جات خالی من همیشه دارم گزارش هوای مازندرانو بهت میدم خخخخخخخخخخخخخخ
ایگووووو اینجام عصرییی بارون اومدددددددددددد,ارییی بسی میچسبههه یه شرط اینکه باز ی 2ساعت بعدش ادم بیدار نشههه دیکهه چون کار دارههه
هواشناس گی بودییی تووووووو
سلاااااااام اونیی بیداری؟؟
اومدم یه حاضریییی بزنم برم😂😂😂
واسم دعا کن امتحانمو خوب بدم
سلام مامییییی اریی بیدارمم,اورینن ی مثبتم کنار اسمت میزنمم اینقد خوبیی ,موفق میشیی مامی جونمم هر چی به ذهنتم رسید بنویس
عا صلم اونی ^^
صلامممم لیا جونییی خوبیی تو چطور مطورییی؟؟
خوندم تموم شدددددددددددددددددد
میرم مدریسهههههه دعا کن معلما سوالاشون غلط نداشته باش من بازم با این عربیه درگیر نشمو مچشو نگیرم
سلاممم خوشمزههه منننن,اورییننننن ان شاالله که ندارههههه 😂😂,انان از این عربی که غلط مینویسن معلما قبولم نمیکنن اخهه,براهمه تون دعادمیکنم هم تو هم پیشول هم مانیی و البته هیونگ و شادیی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** **** ***
لوو ندهه حالا😂😂😂
اکییییییییییی ترسیدم داشتم فکر میکردم نکنه یه چیز اشتباهی نوشته باشم آددمو سکته میدی سر صبی
نهههه بابااااا
بالاخره منم یه بار سانسور شدم وایییییییییی خوشحالیدم
خوشحالل شدییی؟؟کلشم سان کردم براتت
آری خخخخخخیییلی
اونی چه قد زود بیبداری میشی
عرضم به حضورر گلنتت من صبحح 6و10صبح خوابیدم 10مین به 8 بیدار گشتم
من 9شبم بخوابم 12 بیدار میشم
اونی باید برم سرویسم میاد الان
خودوفظ
ایگوو باششههه6 مبینا جون امیدوارم.موفق بشییی امتحانتمم خوب بدههه
عالیم ^^
صبح رفتم امت داد اومدم *-*
😍😍😍😍😍 خوو خیلییییی خوبههههه من بایدد برمم کلاسس
انیو امتحان دادم خعللللى سوالاش آبکی بود /حالا باید ریاضی بوخونم@@خخدا عررررر
من خوبم تو؟؟؟؟^*

سلامم یاسمممم ایگووو اورییننن یاسمم برو زود بخوننن من بعد کلاس میام
اوکى باى^*
کى میای؟

12و45 میام یاسمم
سلام اونیییییییییییی منم اومدم ولی...................😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭
یه سوالو نتونستم بنویسممممممممم😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭یه نمره داشتتتتتتتتتت اصلن کلا یادم رفتتتتتت😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭خودشم جوابش چی بودددد؟؟؟
عشق و دوستی
سره این دوتا کلمه یه نمره رفتتتتتتتتتتت😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭عرررررررررر دیشب تا ساعت دو بیدار بودم دینی می خوندم😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭بعد صبح دوباره ساعت شش بلند شدم بازم خوندم ولی رفتم گند زدم😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭الانم از خستگی  چشام درد می کنهههههههههه😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭اخه چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
سلاممم پیشوللل,الهیییییییی خوو اینقدد بیخوابی کشیدیی سر امتحان اونجوریی میشییییی خوووووو,حالام دیکهه فدای سرت ناراحت نکن برا امتحان بعدیی حواستو جمع کن پیشولیی
shalam onny na doonseng jooni
chetori eshghoolie man
سلاممم اونیییییی نورایییی .من خوبمم تو خوبیییییی
اوکی منم اون موقع میام پس
توهم به کلاست برس
انیوو مبیتا جونیییی 
نمیدونم میتونم بیام یا نه
ایگوو ان شاالله که بتونی بیای
اونیییییی انیووووم
الان من چه کنم چجوری جبرا نکنم خرداددددد بوووددد وووایییی
الان که کاری نمیشه کرد پیشولمممم برا بعدی ها مواظب باشش
یعنی چی خردادد بود؟نفهمیدم
یعنیی امتحان اخر سالشش بود نمیتونه جبرانش کنه دیگه,انیوو خوشمزههه
من میییدووونمممم بعدیارم گند می زنممم بابا من عین خر می شینیم می خونم ولی اخرش به خاطر دو یا سه کلمه همه زحمتام به باد می ره عررررررررر
مننن خودمم شخصا زیاد بخونممم ایتو میشمم برا هیمنن زیاد نمیخونممم , تازه بیخوابیی میدونی چنقدر رو مغزت تاثیر گذارهه
ای وای بگم چی کارت کنن مبین سلام یادم میره همیشه
سلاممممممممممممممممممممم
پیشول امتحانتو خراب کردی؟چی داشتین امروز مگه؟
دینیی داشتههه ی سوال 1نمره ای که جوابش میشده عشق و دوستی رو ننوشتهه, ایگوو اشکال نداره خومشزهه
بابا فدای سرت اشکالی نداره
منم قراره فیزیک شنبه رو بگندم
ولی خدارو شکر این دوتا امتحان بنظر میرسه کامل میشم دعا کنین تا 1 نمره پایین نره
راستی اونی خسته نباشی
میسییی خوشمزه جونمم,فیزیکتمم خوب میدیییی وقتیی اینهمه زحمت میکشی مگه میشهه بد بدیی؟؟بی دقتیی میکنییی احتمالاا و استرس و بیخوابیییییی, ی نکته میگم نخندینن خوبب من یر امتحانام شکلاتیی کاکائویی چیزی همیشه میخوردم وسطش اصن انگارر خون به مغز ادم میرسههههه
شنبه ریاضیه*-*
ببینن پیشوللل امتحان اصلیت زبان بود که دادییییییی ریاضیمم میتونییی خوب بدییی بد به دلت راه نده
ماه رمضون و چاکلت اونی؟؟؟
ا راسس میگییییییییی حواسم نبود کلیی بود منظورممم,بعدشم برا اونایی که نمیگین گفتم والا من که هرجا میرم ملت در حال خوردننن,من دوستم موقع کنکورر این قد جیز میز باخودش اوره بود بیشتر از فک کردن در حال تقویت خودش بودد بعدشم ودانشگا خوب رفتت
وای خدل .سلام اونی^^
من هم پیش.لی یه سوال رو قاطی کردم انقدر سرش حرص خوردم تو مدرسه گریه کردم پری پری هم شاهدش بود کارد میزدی خونم در نمیومد حالا خوبه از اول سال یه 19 نداشتم اندی همین که نمرم پایین شده رو قرار میده زنیکه خررررررررررررررررررررررر
وای پیشول منم شنبه ریاضی دارم
ایگوووو اینن معلمتتت دیگهه خیلییی....
من که هیچی نمیتونم بخورم موفع امتحانا ولی بعدش خیلی خسته میشم فقط دلم میخواد یه دل سیر بگیرم بخابم
نچچچ من اینقد ریلکسسس برا امتحان نهاییی هام موقع هنرستانم میگرفتم ی بطری اب که حتمن میبردم تو جیبمم کاکائو وگردو بودد😂😂
نمره ترمو مگه میشه بر اساس مستمرا تغییر داد کیوتی؟
اریی فک.کنمم
من بعد امتحانا یه دل سیر ززززززززززززار میزنم
منن نهه بابا, ریلکس تز از خودم فقط خودممم حتیی کتابم نگا نمیکنم ببینم چی غلط نوشتم چی درستتت
ددییییییییییییییییییییی انیومم^^ اری زبان اصلیش بود که دادم ریاضی که چیزی نیست *-* می خورمششششششش می جوووومشش می سوزونمشش و در اخر می کنممممشش^^کککککک
برا ددییی,تو زبانت به ددیی نرفتهه اصنن
فدات .......آره خوشمزه اونی میشه تغییر داد 
وووووووای خدا نکشتت پیشول زبان برای من کاری نداره ........اما بابام خیلی رو ریاضی تعصب دارهههههههههه...خودش ریاضی دبیرستانو از آخر به اول حل میکرد 
من چقدر بد بختممممممممممممم
بابایی تو که نابغه سسسسسسسسسسس,اریی این ی موردو من به تو رفتمم ددییی زبان دوستممم
من واسه زبان اصن نمیخونم
ولی تو بقیه اینقد کند میخونم مشکل بد دادنشون نیست کند خونیمه
دیگهه احتمالا خیلیی باخودت تکرار میکنیی ی چیزیووو,واووو خوشمزه همم کهه زبان فولههه
من درگیری فکریم خیلی میره بالا.....................بابام .............دست رو دلم نزارید که خونهههههههههههههههههه....با التماس امشب میخوام بهش بگم اگه همرو بالای 17 گرفتم قبوله خدا کنه بگه آره مامانممم برنامه پشتبانی داره
ایگووو البتهه حق داریی درگیر باشیی  بابات حساسهه رو درست اونم شددیددد, ان شاالله وه قبول کنههه تو همه رو بالای 18نوزده بگیریی ولیی وحتی 20 اصنن
مرسی اوووووووووووووووووونی حالا خوبه میدونه فشار روحی برام خوب نیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
ایگووووووووو تو به خودت فشارر نیاررر ولییی فشار میاریی بدتر میشییی همه چی میره از ذهنتت هااااا
چرا همه از زبان خوششون میاد جز منننننن*-* اووووق متنفرم ازشششش تنها درسی که براش استرس می گیرم زبانههه
ایگووووووو این ی موردو به چیمییی رفتییی😂😂😂😂
چششششششششششششششم اونی^^
کلا این چند وقته دل و رودم بهم گره خورده هر ده دقیقه یه بار توالتم
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 اصننن فدا سرتت ازخودت که مهنمتررررررر نیسسسسسسسسسس
بابام برای دکتراش باید یه متن 200 صفحه ای رو ترجمه میکرد.....................من در این مورد موفقم و زززبانم از بابام بهتره به خاطر همین این یه موردو به رخش میکشم ......حرسش گرفت داره زبان موخونه بد جور
ایگووووووو چههه باباییی پایه اییی دارییییییی, حقا که نامجونیییییی
pishool baz to bitarbiat shodi
salam be hame
سهلومم اونییی مننننن خوبییی؟؟؟بقضیه چیههههه؟؟
سلام نورا خوووووووووووووبی ؟نورا.............از من ناراحت که نیستی ؟هستی؟
براا نوراییی
من بی تبیت بووودم^^^ککککک تو یکی که حرف از بی تربیت بودن نزن که اون روتو دیدم نورااااا
برا نوراا
کیوتی مواظب خودت باش
برا کیوتییی
سلام نورایی
نرم تر حرف بزنین
😭😭😭😭😭اقااا بهدمنممم بگیننن قضیهه رووووو اونییی نوراییی.,کیا الان اهنگ میگوشنننن؟؟
اخخ لعتتتت نزدیک حرمم ی بویی غذاییی راهدافتاده شکم قار قور میکنهههه
khoobi doonsengam
akhe mige ketab riaziro mikonam
mage ketab riaziro mikonan
همینن فقطط؟؟باششششش اونییییییییی نگوووو
اونی اشتب جواب نده دیگهع
تورو نداشتمم چ میکردمم اخهههه😂😂😂😂, تصحیح شدد
آهنگ؟چه ربطی داشت؟ من دارم میگوشم،چطور مگه؟
همینجوریی خواستم بدونمم چی میگوشینن الان ,من پرامیس تموموشد الان بلاد سوییت  میگوشمم
چشم اونی خوشمزه من^^
پیشول که بی تربیت بوددددددددددددد..راست میگه نورا من بچمو نشناسم باید برم بمیرم.....

اونی یه پروانه اومده اتاقم دارم زهره ترک میشم از پروانه ها متتتتتتتتتتتتتتتنفففففففرم
ااااااااایییییییییییی
جاننن من نگوووو من دیروز تو کوچه بودم نانوسا سرتاسر کوچه پرپروانه بود دورم ی 50تایی بودن اینقدد خوشگللل بوددد
pishoolakam hala zaie nakon
-_-
برا پیشول,منمم کههه برگ چغندرمممم 
خونتون خیلی به حرم نزدیکه؟
بااتوبوس تقریبی 15میننن راه استت
ووااااااااااااییییییی ددییی بیام پروانرو بکنمش برات؟؟؟کککککککککک
باترفلاییییییییییییی
akh kuite dast roo delam nazar ke khoone
manam az parvaneo kollan hasharat mitarsam
doonsengam az man narahati
ربا ددیییی,ارهههه 
برگ چغندر تو هم از پروانه خوشت میاد؟به پست من که یکی هم نمیخوره
ارههههه اینقدد زیاد بودنن که نگووووو حیف کسی نبود عکس بگیرهه مثل این فیلما بود
من دارم historyوان دایرکشنو میگوشم
واییی خلیییی خوفه اهنگششش فنشون نیستم ولیی بعضی اهنگاشدنن خیلییی خوبهه
chera doonsengi
man ke doonseg migam behet eshghe onny migam behet bezaram beram
نگفتمم برووک گفتمم قهرمممم بعدد بهت میگمممممم
وجه اشتراک من و پسرم یونگی
وای مرسی پسر خوشملم با جیغ داد و کولی بازی کشتمش ....جاست سوسک^^
ایگوو گوناه داشتت,من ابجی کوچیکمم دوتا پروانه گرفته بود تو پلاستیک میگم ولشون کن چیکارشون دارییی میگه میخوام خشکشون کنمم😂😂😂, بعد چند ساعتیی ولشون کردد
آری من فقط فوراور آرمیم
مییییی تووووو
کشتیشششششششششششششششششششششش؟
خیلی بدی
اریی کشتنشش
daddy parvane biad samte man tashanoj mikonam chetori rafti samtesh
واوووو در این حدددددد
هلووووووووووووو ^^
هاییی نفسییییییی
سلام نفس منن
برادنفسممممم
بوووووووووووس^^
آی بابا مثل این که دوباره دیر رسیدم بحثو شروع کردین😂
اریی دیگههه حالا باز الانم اومدیی خوبهه😂😂😂
are doonsengam dar in had
nemigi chera az daste man nalahati sahar
نهه الاننن نیگمممم دیگههه تو فیک میگم بهتتت ,الان چون نزدیک خونه م نمیشه بگمم
وای نوراااا پس من باید تمومه پروانه هایه دنیارو زندانی کنم تا تو تشنج نکنی خطریه ^^

ارییی دیگهه قبلشش چک کن جایی خواستیی بری باهاشش پروانه نباشهه
kho alan zehne mano dargir kardi
salam nafasi
برا نفسیییی, چیزی نیسس شوخیدم نورا
من سوسک جنگلی کشتم ......زنبور قرمز اندازه خر کشتم ...........بچه س.سک کشتم تادلتونم بخواد پروانه کشتم یکی کشتم بنفش بود خیلی خوشگل بود^^
پری پری میدونه به هم میگه یزید ..البته مامانمم میگه اگه حرصی بشم که کم اتفاق میفته یزید پیشم میشه فرشته
واووووووووووو ددددیییییییییی چینجااااااااااااااا
شلام نفسس اونیییییییییییییییییییی ^^ممیووو
براا نفسییی, بچهدها اگه دیدن نظرات بدون تایید نمایش داده میشه بدونید از اتوبوس پیاده شدم دارم میرم خونه بعد 10 مین میرسمم میامم
خوب شد نفس اومدی اکسیژنم داشت ته میکشید^^
ارییی واقعااااااا
elahi pishoolam to cheghaze mehlabooni
برا پیشولل
امروز یه زنبور رو مقنعم نشست خیلی آروم بالشو گرفتم گذاشتمش یه گوشه اونم رفت ولی اولش خیلی ترسیده بودم نیشم بزنه
ایگوووو خوشمزهه منن این ی موردو ما بهم رفتیممم,راستیی امروو نزدیک بود ماشین بزنه بهمم😂😂😂😂
چرا چطوری؟تعریف کن ببینم
چیزیت که نشد؟اونی خوب حواستو جمع کن دیگهع من که همیشه باهات نیستم بهت یادآوری کنم همه چیرو
اریی اینقد تاحالا ماشین خواسته بهم برنه عادی شده برامم,نهه خودمو کشیدمم فقب سریععع ,ایگوو چی میشهه باشیی همیشهه
akhei
dashty bi doonsengam mikardia
ارییی دیگهههه ماشیننه سرعتششش خعلیی زیاد بودددد یهو سبز شدد
oofey
mobarake
چیی مبارکهههه؟؟
آیگووو اونی من ولی دیگه نشنوم برات عادی شده باشه هاا یه وقت یچیت میشه من چی کار کنم اونوقت؟
آره کاشکی همیشه پیش هم بودم ولی اگه کنارت بودم حتمن ازت خجالت میکشیدم
ببخشیدد خدشمزهه جون نمیگم دیگهه,خو منم خجالتیمم ولییی یکم میگذشتت یخم باز میشد یخ توروهم بازز میکردمممم تخصص دارمم تو این ی موردد😁😁😁
khodeto nazan be oon rah
to ba khoshmaze are???
من با خوشپزهه چییکارررزززرزززز😵😵😵😵
وووووووووووووووووووای اونننننننی ماشینننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من یه بار تو راه مدرسه کم بود ماشین بزنه من برداشتم چادرمو دور کمرم جمع کردم دوسه تا با دستم خاک برسرت نشون دادم تهشم فحش های کره ای دادم پسره مونده بود هنگ 
اونی اگه تو یه چیزیت بشه ماهم یه چیزمون میشه هااااااااااااااااا
نههه دیگههه بخیررر گذشتتت😉😉😉 الهیییی مننن ددییی موخامم هاااا
bacheha man beram nahar
باشش نورایی منم کامتتارو تا 10 مین باز میزارمم,اها منظورتو گرفتمم نخیرممم نورایییی اونجورررییی مثل پیشول و ملیی نخیرممممممم ,مثل اونی و دونسنگ منظورمهه
هی نورااااااااااااااااااااا
توضیحح دادامم براشش خوشمزهههه خو من باید پیاده بشم 10 مین دیگه میرسم تا اون موقع کامنتا بازهعع
اوکی مواظب باش توروخدا، منم برم وایکیکی ببینم باز میام
من راس 10.مین رسیدمم ان تایم.کی بودمم من😂😂
وای خوشمزه وایکیکی می بینی؟؟
خعلییی خوفهه من سری دومشو هنو ندیدمم ولیی
بچه ها من دیگه باید برم بای
واینکه یادت نره^^منتظرم^^
اومم با کیستیی منتظرموو؟؟انیوو
من تازه قسمت اول فصل دوشو دانیدم ولی کامل ندیدم همون یکو
اهاااا نهه من دوشو هنو ندانیدمم امرو میدانم
منظورم اینه که فصله یکو کامل دیدم ولی دو هم بنظر جالب میاد
ارییی علیی خنده دارههه
khodafez pishoolakam
برا پیشولکششششششش
بچه ها امروز اسپیکینگ تست دارم تو حالت عادی بی ایدم الان برم یه موضوع عجیب بهم بخوره چی بگم
جانننن من اصنن نفهمیددد چهه گفتیی
doonsengam pishool ba man bood montazeramo
اهاااا
بچه ها وایکیکی چیه؟؟؟؟؟؟؟خودنیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مالیدنیههههههه؟کردنییییییییییه؟؟؟؟؟؟
سریالههعع ددییییییی اونمم کمدییییی اینا چیههه میگیی اخهه
Speaking test
خووو اینوو فهمیدممم ادامه ش نفهمیدم 
khoshmaze bia khodam bahat kar mikonam
اهااا بروو خوشمزههه نورا کار میکنه باهات
تهش رو به بی تی اس ربط بده من هرچی گفتم آخرش یه جوری بی تی اس در اومد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موضوع هرچی دادن مهم نیست خوشمزه .....تو میتونی به چیم فرک بوکون!!!!!!!!!!!!
چییی یااا شلواررر جیننننننن,دددیییییی منو خوشمزهه اونیی ودونسنگیممم فقطط,تازهه شمم هیونگگ این حرفاتو ببینه ناراحت میشع هاا
یاخدا کیوتی ببین سریالو به چه چیزایی تشبیه کردی
والااا بوخوداا
oofey daddy chera enghadr bi tarbiati
^^
اریییی واقعاااااااااا
من سریال فرندز رو دیدم با دوشریک و تئوریه بیگ بنگ ...البته دوشریک خیلی بی ادبییییییییییییییییییییی بود !!!!!!!!!!!!!!!!!
منن سریال امریکایی زیاد دیدم ولییی صحنه محنه هاشو رد میکردمم ناموساا
daddy labod ba hyunge ke hyung bebine nalahat mishe
ya shrvare jin kkkkk
نخیرمم هیونگممم ,ههیونگمممممممممهه
یاا شلوارر جین,یا خط چشم جیمین,یا هفت تن بنگتن,یا امامزاده جونگ کوک, یا امامزاده بنگ پی دی نیممم😂😂
دفعه ی قبل موضوع موزیک و خواننده مورد علاقه بهم خورد یعنی  خیلی خرشانسم اومدم بیرون کلا قرمز شده بودم اونقد حرفیده بودم از بی تی اس
ایگوووو الهیییی خوشمزهههه😉😉😉😉
بی تربیتی منو نبیننننننننننننن!!!!!!!!باز من رو میکنم بگذرد حالا تو مدرسه مثبت در مبثتم
بابام بابام ..............مسئول بسیج بانکه ............اومدم لبتابشو وا کردم دیدم 20 تا فیلم داره با زیرنویس و بدون زیرنویس باز کردم گفتم شاید برای زبانه !!!!!!!!!!!!
چشمتون روز بد نبینه فیلووووووووووووووم پ/و/ر/ن بببببببببببببببببود!!!!!!!!!!!!!!
😵😵😵😮😮😵😵😮😵😮😮😵😵😮😮😵😮😮😵😮😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😮😵😮😮😵😮😵😮😵😮😵😮😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😵😮😮
doonsenge pakdamane ki boodi to
😉😉😉😉
وایییییی کیوتی باباتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممم
ددییی روو ببیننننن دخترووو بگیررررز
بعضی وقتا شانس آدم میزنه بعضی وقتا هم شانس آدم ر/ی/دننش میگره !!!
سخنیی از ددییی
man pishoolamo mikham
😞😞😞باشهه دیگه نو که میاد به بازار کهنه میشه دل ازارررررر,هیونگ کوجاییی
تو اینترنت سرچ کنید عکسشو میاره .......ببینیدش مثثثل بچه مسلمونا حزب الهی اما 
من به بابام رفتم دیگه ت/خ/م جن های 2019 هستیم!!!
بهلههه حرفیی ندارمم
خب الان چیکار کنیم پیشول نیست؟
ما هستیماا
نورا
اونی خیلی نامردیی خوشمزه اینجاست هیئنگو صدا میزنی آره؟باعشهه
نههه خوشمزهههه اینن صدا زدنن ی قضیهه ای دارههه برا همون اخه میگفت من ونوراا هی قربون صدقه هم میرین خواستم بگم ببین نورا میشولو دوس دارههه منو نهه
baba shoma chera injoori mikonin
yeho delam pishoolamo khast enghadr jebhe gereftan nadare ke
راسس میگیییی دلت خواست اخه گناه تو چیهه؟؟تقصیر دله گناه من نیس میدونیی
sahar kalamo mikoooboonam too divara
bikhial sho
باشهه نمیگمم چیزی
ا اااااااااااااااا بچه ها دعوا نکنید ددی عصبانی میشهاااااااااااااااااااااا!


برا زمان فوقشه

دددییی اصلننن نمیخورههه بهشششش از این حزب اللهیی ها میخوره یهش
eii khodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
man chi begam to narahat nashi
khodaia mana bokosh dige taghat nadaram
sahar ke dige doosam nadare pishoolam ke nist
man dige dalili vase zende boodan nadaram
goodbye life
تو هموزز شوگولو داریی تازه پیشولم باز میادش
منو ندیدییییییییییی. ناظما سرم قسم میخورنننننننننننننننننننننننننننننننننن
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 یا خداااا اب زیرکاه ومارموزز که میکننن تویی ددیی
یو ها ها ها ها ها 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نوراییی من تو رو دوست دارما مارم یه نگاه بیانداز:(
نوراا
کیوتی ددیت بود؟
منم خیلی از اونام که بقول اونی آب زیره کاه
واوووووووو خوشمزهه توهممم 😂😂😂😂اری ددیش بوددد
آرییییییییییی ددیم بود^^
خوشمزه خودممممممممممممممممی
😁😁😁😁😁
daddy shoma ye padarmiony kon sahari ba man ashty kone
az zohr ke oomade ba man ghahre va man nemidoonam baraye chi  chikar kardam ke baham ghahre
daddy dastam be damanet
برو پست فیکت ی کامنت بده کارت دارم
بعضی اوقات قیافه شیطونمو نشون میدم معلمارو میبینم کلا یکی دیگه میشم
کل خوانواده هم فکر میکنن همیشه ساکتو آرومم ولی از اون سیاستمدارام
واووووووووو ولییی منن خعلیییی خلمممممم
سحری جونم ..توکه انقدر ماهی و مهربونی این نورای مارو هم ببخش .....درکش کن ...کجای دنیا موتونی همچین نورای خوشملی پیدا کنی؟ ها؟
اگه هم چیزی گفته منظوری نداشته یهو دلتنگ شد و گرنه همیشه تو قلبش تویی و بس اونی چیم چیم^^
نورا جونم تو هم نالاحت نباش اونی خخخخخخخخخخخخخخخیلی مهربونه 
چشم ددیی
اونی ..خخخخل؟؟؟؟؟؟؟؟با کمربند میزنمتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تو از بس پاک و صافی
بوخودااا اینقد دستم میندازن خودم نمیفهمممم😂😂😂😂
چشمت بی بلا ایشالله بری فن ساین
تنهاا نهه همه باهمم تنهاا فن ساین نیخامم برسم جا نامجون بگمم جا ددی خالیی, برم جا ته یاد جیسوگ و یاس,جا شوگام که نورا,جای چیمم که خوشمزه وپیشول,هوپیم که هیونگ,کوکم که نفس وملینا,جینم که مامیی 
من همیشه اگه کسی چیزی به دوستام بگه گ/و/ه/یش میکنم میزارم کنار ......................................من خودم مراقبتم بزار دست بندازن ..............دیدی دارن تیکه درشت میندازن حسن فری بگذار تو گوشت قشنگ ر/ی/د/ه میشه به طرف بار ها امتحان کردم خیلی هم حال میده
اخههه میدونی جالبیشش چیهه من اصن نمیفهمم سرکارم که اعصابم بریزه بهمم مثلا ابجیم بعد میگه واقعا نفهمیدی سرکار بودی میگمم نهههههه
اوخخخخخخی قربون دل مهلبونت اونی جونم ^^ ایکشالی نداره همه باهم سال دیگه فن ساین ههههههههورا شتر بیند در خواب پنبه دانه-___________-
اریییی واقعاا😂😂
الههههههههههههههههههههههی فدات شم منننننننننننننن ..میگم پاک و صاف و ساده ای ................^^
#کیس_ مناسب_ ازدواج
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اینکه واسه همه پیش میاد بعضی اوقات سرکاری باشیم مهم نیست واسم
والاا منم کلاا به حرف بقیه توجه ندارمم اونا یکاری میکنن من حرص بخورم و من حرص نمیخورم واینگونه میشه که جرص نخوردن من باعث حرص خوردن خودشون میشه
کسی فهمید چ گفتممم😂😂😂😂
احسنت .....سخنی از پیشول 
اونی با کوچیک تر از خودت مشکلی که نداری بیام بگیرمت زن خودم شییییییییییییییی؟^^
😂😂😂اخههه تو که ددیی منییی ,مامیی رو داری دیگهه
بلی فهمیدم همیشه همین کارو بکن چه دل خنک شدنی داره
اریییی 
آورین آورین پسرم چیم چیمی مانند پدر به کلیه ات هم حساب مکن .....
والاا اینقدد ادم سرخوشیمم دوروبریام له جا من حرص میخورنننن😂😂😂😂😂
وای اونی یه خبر خوندم که یه پدره از دخترش 5 تا بچه داره مغزم سوت کشید البته این تو آمریکائه  تو ایران خوندم زندایی با برادر زاده شوهرش!!!!!!!!!!!!!!
😱😱😱😱😱😱😱😮😮😮😵😮😮😵😮😵😮😮😮😮😮😵😵😵😮😵😵😵😵😵😮😵😵😵😵😮😮😵😵😮😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😮😮😮😮😮😮😮😮😮😵😵
دنیا داره به کجا میرررررررررررررهههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
والاااااااااااااااا به دوره اخررررالزماننننننننننننن
بچه ها من دارم میرم بخوابم
انیووو
انیوو خوب بخوابیی خوشمزههه جونمم
آنیو خوشمزه خواب های جیمینی ببینییییییییییییییییییییییییییییی
من چرا هروقت میخوابم خواب نامجونو با شلواز کردی میبینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه چرا یکی جوابمو بده
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ججانننننننن منننننننننننن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تازه ترکی هم حرف میزنه ............................یه بارم داشت تو شهرستانمون بیل میزد ..............................
دیگههههههههههععهععععععع ناموساااا دددیی
هههههههههههههههههههههههههی خدا ...دختر عمم هم که کی دراما خیلی میبینه دیده بود جیهو اومده خونشون بنایی میکنه آبگوشت میزنه 
یا خداااااااااااااااااااا
مامانمم خواب جومونگ رو دیده بود تو آسانسور خونمون بهش گفت تو خیلی درازی از پله ها برو جومونگ هم گوش کرد از پله ها رفت
خانواده تننننننن عاشقتونمممممم کیوتیییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فداییییییییییی داری اوووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننی^^
کلا خوانوادتا قاطی دارییییییییییییییییییییییم
نههههه باباااا قاطییی چیییییییی خانواده تننننننننن باحالینننننننننننننن😂😂😂😂💜💜💜💜
کلا یه دسته از اراکی های خیلی شاد و الکی خوشیم ......................
برنامه پیش بیاد کلا با آهنگ فیک لاو همه فامیلامون بندری میزنن ...در این حد!
فقط کافیه آهنگ پخش بشه ...حالا بیا از وسط جمعمون کن!
ایگوووووووو خعلییییی باحالینننننننننننننن کیوتیییییی
مامانم خواب دیده بود در میزنن رفت درو  باز کرد دید نامجونه!نامجونم یه راست رفت آشپزخونمون ،یه تعداد لباس جلو ماشین لباس شویی بود از مامانم پرسید اینا چیه گفت لباسه نامجونم همرو جمع کرد خواست بندازه تو ماشین مامانم رفت سرش داد زد گفت کجا کجا بشین جداشون کن! بچم نشست جدا کرد :( مامانم میگفت داشتی دور خونرو میگشتی عربده میزدی :)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
:))))))))))))))))))))))))))
یعنییی ازز تو بیشترررر دلم میخاد مامانتوو ببینممم
بایس مامان ته ته است .. طرفداریشم از بی تی اس جلو بابام بد نیست اصولن همیشه طرفمه سر این موضوع
دیگه بهترررررررررررررررر لاین 95 میزنم با مامانت
راستی اونی دی ماهیم هست ...............
بببیییننننن منو با مامانتتت اشنا کنننننننن
عرررررررررررررررر مامان جلووووووووونننننننن شکست عقشى خوردم/من تھ رو با ھیشکى تعویض نمی کننننننم/چانیول ل عوضى خیانت کار بد       والا تھ ھم فیلم بازی کرد اما ھمچینن نکرد   ھق ھقققققققق اونى خیانت بد دردیھھھھھھ

ایگوووو ببینن پسس نبینمم باز بری یکی دیگه رم کنار ته بیاری
توفیلمھ من،میخوام با1انتى فن ازدواج کنم قسمت اخر @@تاز
 گفتھجلو دوربین اولىشھ /پشت دودبین چنتا بودھ؟؟؟/ولى ھنوز چانیول دوست^^
درسته تھ منحرفھ ولى درسکارھھ
 
ایگووووو من خوو اولین ایدولی که تو فیلم ازش خوشم اومد چااییون وو از استرو و دی او اکسو بود ولی وقتی ارمی شدمم نسبت بهشون خنثی شدم 
راستی مودونستین به ته ته نقش اول فیلم پیشنهاد شد اما گفت قبولش نکرد چون صحنه داشت نمیخواست با آرمیا این کارو کنه 
واقعااااااااااااااااااااااااااا بیااااا نگااا کنن یاس حیف ته نیسسس در کنارشش یکی دیگرم میدوستیییی
salam yasii
chetori
برا یاس
واقعا تکهههههههههههههههههههههههههههههه
ارععهههعععععععععععع 
دوس داشتن با عاشق بودن فرقق میکنه!
پست اخخرما بیاین اونجا

برین پست اخر بچه ها,
سلامنوررا ^^
خوب نیستم دلیلشو تو اخرین پست گفتم
 
برا نورا
اوووف میانه بچه ها من دوباره نتم قطع شدددد😑

شلام پیشولمممم^^💓
Salam nooraa joonmm💓💓
آنیووووونگگگ خووشمزهههه^^💓
من ددیموووو ول نموووکونمممم 😂💓💓💓💓💓
با اینکه شاید نیستین ولی برااا همتووونننن زوددد بیایید تا من نتم دوباره خوابش نگرفتهههه😭😂😑
ایگووو سلامم نفسیییی بچه ها بیاینن
سلاااامممممم اونییییم💓💓💓💓
سلاممم نفسییی
سلام نفسم
برا نفسیس
سلاممممممممممممممممممممم عشقمممممم^^^
ی مشت بزنن تو چشمممممممم😂😂😂
اونی عجیب خوشمزه شدی این چند وقتا😂😂😑😂😂
😂😂😂😂بهلههه دیگههه
سلام خوبین؟
خواستم بگم سایت خیلی خوبی دارین من دنبالتون میکنم چند وقته😊
واووووووو انیوووو قلبممم نامجونن لاورررررر,مرسیی از لطفتتت واییی دومین نامجون لاوری هستین که اینجاسس
خوشمزهه ک منم
وای اونی خیلی باحال بود اولین بار شنیدمش خیلی خندیدم
اریییی دیگهههه میدونم برا تو بود ولی چون باحال بود گفتمم بخندینن
واقعا؟
چه خوب پس 😊
خوشحال شدم جواب دادین بهم🙂
فدایی داریی نامجون لاورر,دددی کوجاییی نامجون لاو پیدا شدههه
مگه میشی اونی کامنتیو بی جواب بزاره
نههههههه 😂😂😂😂😂😂
خدا نکنه ، مرسی لطف داری عزیزم😀😚
فدایی دارییی لیدر ماییی 
عهههه من شما رو میشناسم
بچه های دیگه به شما میگن آرمی خوشمزه مگه نه؟

واووو معلومه جزو سایه های سایت بودیننن
او یسسسسسسسسسسسسسس پس میشناسی منو خوشبختم نامجون لاوری
اریی برا نام لاور
آره خوب  متاسفانه یا خوشبختانه 😁
ولی اگه قبول کنین منم دوست دارم تو سایت باشم و باهاتون دوست بشم😊
میشه؟؟
نهه خوبعع اشکال ندارهه,سایتتت واسههه خودتهههه اصثنن
اجازه نمیخواد که لیدری راحت باش
بله خیلیا رو میشناسم😊
منم همینطور💙
واوووو از سایه های قدیمین
هستی؟
من اریی
مرسییی💙💙
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜قربونن شوماا
نامجون لاور دختری؟
باز من رفتم تو حالو هوای اوایلی که اومده بودم
ایگووو راس میگههه دختریی یا پسرر بیو بده چندسالتههه اهل کوجایی 
میخواین اسم کسایی که میشناسم و بگم؟
اوم خب میدونم که یاسی و ملینا با هم دوستن ، دنا ، نفس ، جیسوگ ، پیشول ، آها فکر کنم یه جین لاور هم دارید درسته؟
واووووو از اون سایع فعالا بودیننن, الان 3تا جین لاور داریم ولی اول یکی داشتیمم
صلام اونیی ♡
صلام لیایییی کوجا بودی منتظرت بودم از ظهرر
راستی mn رو هم میدونم شما بهش میگی شادی😊
بابا وم تورو گمم الحققق کههه نامجون لاوریی
خوب من فقط مانی رو میشناسم😁
واوو مانییی نکنهه نامجینههه کاپلتت
manam barge choghondaram dige
ا نورااا بچه تازه وارده درکش کنن
سه تاجین لاور؟دختر عموی کیوتیو مانیو اون یکی؟
پری پری دوست کیدت
ساعت ۱۱ رفتم پیش دختر عمم میخواصتم ساعت ۴ برگردم ول تا الان اونجا موندم *_*
اونی ی اتفاق افتاد میخوام از خوشحالی دیوارو گاز بگیرم از موقعی ک دیدمشون دارم عر میزنم TT
واییی چی شدهه لیا جونممممم😍😍😍😍
😂😊
مرسی ، آره دیگه نامجون با آدما چه ها که میکنه💙😂
بهلهههه بهلههههه,خوووو الانن دنبال مانییی میگردییی؟؟
آره نامجین به شدت دوست دارمم💙😂
آم شرمنده من شارژ داره تموم میشه دوباره بهتون سر میزنم
خوشحال شدم از دیدنت جیمین شی😊💙
و همینطور خوشمزه عزیز💙
واووووو اوه اوه ددی رقیب دار شدد,باش نام لاورر فهلنن منم از دیدارت خدشبختت شدممم
او راس میگی حواسم کجا رفت
اونیییییییییییییییییییییییییییییی اسپیکینگ تستمو دادم موضوعش خیلی خیلی چرت بود منم یه دیقه بیشتر نمیتونستم بحرفم
ایگووو چی بودش مگه
آره دوست داشتم با مانیا دوست بشم مثل این که نیست و خوب منم شارژ ندارم😕
زود میام😁
منتظرم باشین🤗
اوه من رو مامیمم غیرتیممم هااا فعلا
قربان شما لیدری آخر بیوتو نگفتیدی
راس میگههه هااا نام لاورر بدوو اگه نرفتی بیو بدهه
در مورد پیش غذااااااااااااااااااااااااااا منم یه چرتو پرتی گفتم ولی کامل شدم
اورییننن
ی دختر عمه دارم اسمش محدثسست بعدش ۲۳ و خورده ای سالشع بعد اینو ی پسره همو دوس دارن البته همه میدونن ضمنا ی ی سالی هم میشع بعد پسره هم ک نگم واست انقد خوبه خوشگله تقریبا کل همکاراش ازش حساب میبرن کلا خیل شاخه امروز ساعت ۳ بود من و دختر عمم فقد خونه بودیم بعد اومدم پسره زنگو زدم البته من با محدثه تو حیاط بودم محدثه ی شال سرش کرد رفت درو باز کرد حالا منم پشت دختر عمم بودم تا درو باز کرد پسره ب دختر عمم گفت زنم میشی ؟ 
وای من ک خیل خجالت کشیدم دختر عمم ک بماند بدبخت سرشو انداخت پایین اصلا نمیدونی چ درامایی شده بود ک ^^
واووووووووووووووووو چنقدررررررر باحالللللللللل
وای هنوزم یادم میاد کلی ذوق میکنم *_* 
خعلییی رمانتیکککککک بوددددددد
اوه اونی هارتم *_* 
خیل خوب بودن لنتیا TT
خیل با ابهتم گفت دقیقا یادمه پسره کتشو درست کرد عینکشو جابه جا کرد گفت زنم میشی؟
عاخ اونی خیل خوب بود TT
ارههههه واقعاااااا خعلییی خوف بودههههه
اوخیی چه باحال
منم تو خانواده مسئول لودادنم هر پسری با یه دختری پچ پچ کنه منظورم به قصد جدیه ها یا هر دختری با پسری من تا اونا معرفی کنن بیوشونو به خانوادشون میدم
کلن از کلاس اول یادمه این شغل باحالو شروعیدم ولی خیلی وقته سوژه ندارم حیفف
ایگوووو چهه فعاللل خوشپزههههههه ی بنگا تحقیق قبل ازدواج بزنن😂😂
آره تو فکرشم
اوریننننن بیا منم کمکتت میکنمم میشم منشیت خوبهه؟؟
نههه سوژم شوو
نهههههه منشی خوبهه
ریلی؟
پس فقد کار من نیصت ^_^
کر کردم فقد خودم مسئول تدارکاتم *_*
عاها ضمنا این پسره دوون نیاورد ک همین شبش ینی ی چن ساعت پیش ی عاقد اومد خطبه خوند ^^
از عمم اجازه گرفت بردتش خونه مامان ایناش TT
واوووو بابا سرعت العملللللللللللللل,اره خوشمزه هم هست باهم بنگا بزنینن من منشب
وااااااااااا چه سرعت عملی داشت پسرهه آفرین بهش
اونی سوزم شوو
نچچچچچچچچ نو سوژهههههه
راص میگیا فکر خوبیع ^^
مید چقد میشع پول در عاورد 
ارههه مخصوصا تو این اوضاع جامعه الانن پول پارو میکنید
سوژههههههههههههههههههه
نههههه خوشمزخهههههههههههه بهت میگم چرا میگم نو سوژهه
عا راصتی کی بشه سوژمون ک ؟
نمیدانممممم
خا باشعه خودم پیدا کردم
کیییییی؟؟؟
کیههه ؟؟؟
ارهه بگوو خوشمزهه
It`s not your business/haaaaaaaaaaaaaaa
😢😢😢😢باشهه
اونیی دلم بالا اومدا 
چراااااا لیاا جونییی
میگم بین همین بچه ها کسی رفتارش مشکوک نیص؟
چرا پیشول وملینا
ای بابا مثلن الان اسم فامیلامونو ببرم میشناسید؟
نهه😂😂😂
.
خوو الان نقطه یعنی چههه؟
خب اونی منم تو فامیلم دارم منظورم کسیه ک بشه شناختش 
خو میگم پیشول وملینا خیلی لاو میترکونن
دارم میرم نمیدونم کی میام شاید شنبه
انیوو فعلنن
انیووو خوشمزهههه ان شاااله که زودتررر بتونی بیایی
من برم همه میرین من دیگه کیم
اونی میدونی امروز چی فهمیدم؟
چیی خوشمزه جون؟؟
سلااااااام اونییی خوبیی چه خبرااا؟؟؟
سلام مامی فدایت توخوبیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan