BTS

Just For Profile

هستی یانهه؟؟

خودت میدونی منظورم چیه

صاحبش جواب بده ....دق مرگمون نکنید
خوو بستگیی داره هست یا نه چون نمیدونم پست گذاشتمم,خدا نکنههه ددییییی
دیرو اومدم دنس بوى ویت لاوو برم پام اسىب دید-__-


ایگوووو الهیییییی چرا مواظب خودت نبودیی پیام پایینی ددی رو بخون
akhei elahi
ysam movazebe khodet bash hishki pasokhgooie tea nista
برا یاسی
منظورت منم؟؟


اوممم نههه خودش فهمیده فک کنمم 
manzooresh yeki digast yasi joonam
ارهه گفتم بهش
نورا منظورت از پاسخ گوى شیست؟؟
2نفرھ و،،،؟؟غذا پختن؟؟؟
من روزانه3ساعت تمرین دنس مبکنم ^^دنسر خوبیم^^



اره گفت برا ی نفر دیگع نوشتم مستو
یاسی بابا فدات شه ........مراقب خودت باش دبگه به ته میگم دعوات کنه هههههههها
برا یایسسس
یاسی توهم برو وانشاتمو بخون
یاسس بروو بخونن کلیی اخرششش منو میکشهه
هستم
خوو علامت سوال نمیدونم کیستیی؟؟من منظورمم توهم نبودیییییی با اینکه نمیدونی کیستی خود صاحبش فهمیددههه
e daddy salam nakardam
salam daddy
برا ددیی
اطاعت میشود ددى جان ^^


برا ددییی
اونی جونم ببخشید هستم و من نوشتم کرم بریزم😂😂😂😂😂
باشه بریززززز
سلام نننورا عخخخش من ...چشمت بی بلا یاسی^^
من مطمئنم علامت سوال هیونگه!
نه هیونگ نیسس پری پریتههه
ماچ ماچ ماچ .ببخشید ناراحت ک نشدی عزیزدل؟؟.
نههه پریی بفداتت اخه چی بود که ناراحت شمم😂😂😂😂😂
پپپپپپپپپپپپپپرررررررررررررررررریه ککککککککرمممممممممممممممممممممموووووووووو
نزار منم بیام مدرسه کرم بریزم از اون کرماهااااااااااا!
واووووووووو پرییییی ببینددی چی میگهه
کیوت من بودم 🤣🤣🤣🤣حس۶ منو کشت
اخهه هیونگگ سابقه داره تو این موضوع چندین بار اینجوری کرده
حس شیشمممم به بتلابذامعلمقف رفته .........پری پست آخرمو دیدی؟
.
بچه ها وانشات خوب بود راستشو بگین .....اگه اشکالی داره تو وانشاتای بعدی تکرارش نکنم از۱۰۰ بهم چند میدین
با اینکه منو کشتی 100 میدم بهتت
chera enghadr jaie khalie pishool hes mishe
man faghad hes mikonam ya shomaham injooriin
برا بچه ها,شاید بیاد عصر 
عکس نامجون و میگی کیوت؟؟؟
برا کیوتی
اقا ى دل دردى گرفتم ک.....
نمیخام حول حولى بوخونم بھتر شدم چش
اتفاقا منم با این اسم توشتم 

ایگوووو ان شاالله که زود خوب بشی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
معلومه که حس میشششششششششششششششششششه ....یک عدد انسان منحلفی که دلمون براش میره............
** ** *** **** **** *** **** ****
یونی لطفا ی کامنت تو پست خصوصی بهم بده
من از صد بهت 99/99999999999999999999999999999999999999999 میدم-_____________________-
کشته مرده نمره تممم
وای کیوتی مرسی ‌....بوس بوس بوس کیوت تو از۱۰۰ ب وانشات چند میدی
دیدیی  نمره توو
با مننننننننننننی اونی؟
نه یونگی منظورمه تو پست فیک کامنت بده
من دچار بحران شخصیت شدم -_________-
چرااه دددیییی.؟؟؟
خیلی بدی کیوت واقعا ک این همه وقت ب خاطر تو چشم گذاشتم پای این وانشات
الهییی دددیی قدر نشناسسسسسس
آری پری منظورم همون نامجونه عخخخخخخخش منه
برا پر پری
آخه یه جا دوبار گفته کیوت ...به همین دلیل 
باشه من پی پی خوردم 11111111111111111111000000000000000 میدم اما قبول کن 99/999999999999999 بهتره
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ا*** *** **** * **** **** ***** * **** ***** ** ****** ** ****
باشش ی مینن 
ههههههههههههههههه من همیشه با اون صفت حرصش میدم از اون صفت خوشش نومویاد
حرصش نده خوب,بچه ها خیلی معذرت میخوام ولی حالم اصلا خوب نیس خیلیی سعی کردم ولی نشد بیشتر سرحال نشون بدم خودمو میرم و بعد میام باشه.احتمالا شب بیام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** **** **** *** **** ***** *** **
کامنتارو برا شما باز میزارم حرف بزنین وجود من اونقدرم مهم نیست
حال بدت  رو خریدارم         ................................................
فدات ددی
بی زحمت پیام قبلی من سان کن
کدومو دقیقا,درس سان کردم؟
اونی جونم اینجوری نگو گریه موکونم .تو قلب می جونم عشق منی
مرسی پری جونم,نه ارزش ندارم اخه برا من گریه نکن
اره درست بود یکی دیگه هم هست عمومی ک گفتم کیوت چرا دروغ میگی
سان کردمش
پپپری خواستی زنگ بزن ....نه من خودم میزنگم بزا چنده دقیقه بعد
اونی از این حرفا نزن  من ناراحت میشم نه تنها من بلکه بقیه .
هرکی که اونی منطزرشه هرجا هستی بیا مطمئنم که دیده این پیامو اگه برات مهمه بیا جان بایست
نهه کیوتییی نمیخوام  بیشتر ناراحت بشه اونم تا همینجاشم کلی ناراحت شده به خاطرم
اونی اینجوری نگو امروز حالت مساعد نیست .ارزش تو خیلی هم زیاده
خنده وگریه باهممم حالم اینجوریهه😂😂😂
چ تله پاتی داریم باهم لا مصب باشه منتظر زنگتم
برا ددی
شلااااااااااااااااااااااااام به همگیییییییییییییییی^^پیشولل اومد^^میووووووو
برا بچه ها
میدون چی میگی نکنه ب خاطر وانشات منه؟؟؟؟؟؟؟
نهه پر پرییییی منننننننن ایگوو چرا اینجوری فک کردی اخههه😂😂
pishoolam mishe javabamo bedi
 .
نننننننننووووووورررررا ب تھ من چی کا داری؟؟!!
مىخاى چاک دھنمو وا کنم ناگفتنیاى شوگا رو بگمم؟؟؟

واوووو سلاممم یاسمممممم ,نههههه نگووووو ناموساااااااا نورام ازش قول میگیرم در مورد ته چیزی نگع دیگههه
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۲ یاسی سیمپیچى مغزش میسوزد
ن اخھ 1بار ن 2بار نھ ھى ک نمیشه!!!
ننننوووورررررا فقط کامنتتو ى جاى ببینمممم
ھا چیھ؟؟میخوای مثل خودت شم؟؟؟جوابه منو بدھھھھ!؟

نههه یاسمم عصبانیی نشوو برا دلتت خوب نیسس هااااااااا
eee nababa gheiratam dari mage
mibini cheghadr bade be biase adam cheshm dashte bashan
برا یاسس
doonsengam alan khoobi???
کمی زمان میبره ولیی خوب میشم
halalam kon doonsengam
bekhoda manzoori nadashtam
dashte khodam nabood
گفتم که اشکال ندارع ,میدونم دست خودت نبود ☺☺
ملت خودتون ب تھ چش نداشتین؟

عر عمم آرمی.شد

نههههه منن از اولل تا کنکونن تنهاات بایسمم چیمم بوده و برای کس دیکه ای عررر نزدممم, اوریننن یاسسسس ی مثبت کنار اسمت
وای اووووووونننننننی دختر عموم اومده بیان ثثبت نام کرده الان تو جمع ماست 
جین لاورهههههههههههههه
وایییییییی فهمیدمم همونییی که روششش حرکت نامجینیی میزنیی؟؟؟سلاممم دخترعمویی کیوتییییی, تو دوتا مثبت داری کنار اسمتتتت کیوتممم
آره همون اینم آدرس وبلاگشhttp://btsloveme.blog.ir/
رفتمم نظرم دادممم لایکممم نمودمم
ممنننننننننننننننان:)
فدایتتتتت کیوتمم تو خودت جرا لایکشششش نکردییی اولین لایکشش من بودممم😝😝😝😝,بیچارهه مامییی پری پری کم بود دخترعموتم اضافه شدد بمیرمم برا مامییممم
جین لاور که کم نداریم نامجونه که لاوراش کمن:(
من خودم یادم رفت از بس ذوق داشتم .......هووو ها دارن اظافه میشن
ببینن ددییی توکه میدونییی من همیشهه مثل شیررررر پشت مامیمم مگه نه؟؟ اذیتشش کنیی بامن طرفی هاا
salam daddy
doonsengam khoob shoodi
برا ددیی ,بهدهمین زودییم که نه ولی تا فردا اوکیمم
qurbone oon roohe latifet beram man ke enghadr zood latme mikhore
خداا نکنهههه اونیییییی, دست خودمم نیس ولی نمیدونم چرا اینجورمم هی تلاش میکنمم نباشمم نمیشه ولیی
سلام یونگی^^
ددییی جواب منو ندادییی هاا
doonsengi bia booshet konam
☺☺
اونی به بابام بالای 17 رو گفتم(منظورم تمام نمراتمه) گفت اصلا خوب نیست تو دبیرستان 17 بگیری تو دانشگاه چند میگری گفتم 19 خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفت تقریبا الان دارم از بغض میمیرم
اونیی بفداتت بشههه کیوتمممممممم نکننن اینجورییییی ,مهمم خودتییی اخه کیوتممم توو اینجوریی میکنییی کهه هم مریض میشی زبونمم لال هم تو امتحاناتت تاثیر میزارهع .بیخیال همه شو و برای خودت باش
آه بله من ههههههرگزز ماننی رو اذیت نوموکونه به شرافتم قسم ^^
توکه تک پسر گل خوشمله حساس خودمی بیب^^
اوریننن دددیییی خلاصه بگم من چهاردونگ حواسم جمعههه دددییی
daddy pas man chi
برا دددیییی,نورا هستش یانههه؟؟
مهم نیست باید خودمو براش بکشم ...................اون دو دنگ بعدی کجاست شیطون؟
اونن دو دونگوووو  مخفییی کردمشش ددیییی 
ki hastesh ya na doonsengam
نورااا منظورمو بگیر دیگهههه 
ااااااااااااااومووووووووووووو تو عروووس جیگر منی ...خوش به حال یونگی که همچین دخملیو تور کرده 
ارهه والاا همچینن دفاعع میکنهه که ددی توهم جرئت نمیکنی به شوگا چیزی بگیی 😂😂😂😂
ahan are hast
karesh dari
qurboonet daddy
بیصداسس برا همون اوکییه همه چیزز,برا ددی
منظورتون منم؟؟؟اری هستم^^ککککککککک
اوریننن باهوشش کی بودییی توو؟؟
ghazie ok e vali to nisti
in aslan khoob nist
منوو میگییی؟؟؟
na pas sugulo migam
😁😁من که هستمپ
pishool jan mishe basano jam koni beri javabe mano bedi lotfan
برا پیشول
ددی هستی؟؟؟یا خسته ای کامنت بدی؟؟؟
هستت تو پست هبونگ داره کامنت میده
ناراحححححححححححححححححححححححححححححححححتم 
چررااا دددییی جونننن
خوب جوابه تورو هم می دم دیگه نورا جونم^^
براا نورایی
وای ددییییییییییییییییییییی چراااااااااااااااااا؟؟؟ناراحتیتو نبینم من به پسلت بوگو چی شده؟؟
بوگوو دیگه ددیییی
اون پاییین نوشتم پیشولییییییییییی که چرا ناراحتم:(
براا هیونگگگ؟؟
نه برا هیونگ نه منظورم تو همین پست تو کامنتای پاییینه....
خووو اخهه من که یادم نیسسس چیا بودهه 😞😞
اری دیدم ^^ خوب اینکه نالاحتی نداله ددی جونمممم^^اونوقت من باید سرمو می کوبیدم به دیوار ^^ککککککککککککککک
نمی دونی که چیا می کشم از دسته این اپایه سخت گیرم
هیییییی ارییی ددییی کیوت خیلیی سختگیرهه اخه خود ددییشم خیلیی باهوشهه
 به بابام بالای 17 رو گفتم(منظورم تمام نمراتمه) گفت اصلا خوب نیست تو دبیرستان 17 بگیری تو دانشگاه چند میگری گفتم 19 خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفت تقریبا الان دارم از بغض میمیرم
دلیل من اینه
کیوتممم بمیرممم براتتت اینجورییی نکنننننننننننننننننننننن, گریمم میگیرهههههه  بوخدااا منمم
دقیقااااااااااااا ددی بابایه منم عینه ابابیه تواه*-* ولی من اهمیت نمی دم چون درس می خونم برا خودم وخودمم می دونم که چجوری بخونمو چه نمره ای بگیرم ^^
اوریینن اصلشم همینه,بابای ددیی ایکیوش136 فک کنن 
خدا نکنه اونننننننی.....چرا پیشول ناراحتی داره چون اونجوری فکر میکنم لیاقت چیزی ندارم
ا دددییییییییییییییییییییی نگووو اینجوریییییییییی تو برا خودت زندگیی کننن 
daddy torokhoda onnye mano be gerie nandaz
man emrooz ziad gerieie onny ro didam
hamasham moghaser man boodam
ا نورااییییی پرونده ش بسته شدهه ها
man azab vojdan daram khob
vase man hanooz baste nashode
نداشتههه باششششش دیگهه نا فردا توهم خوب باید بشیی هاا
شرمنده اووووووونی اگه یه بار دیگه حرفه گریه بزنی میزنمتاااااا !
پیشول عکس بابام ببین.......https://www.irexperts.ir/Webforms/UserHome/Expert.aspx?EID=338352
رزومشم بوخون .از من چه انتظاری داره آخه 
یونگی جونم خودتو اذیت نکن فدات شم
اخهه باشهه کیوتمممم قرار نیسشش همه مثل پدرمادراشون بشنن
qurboone hamatoon
فداییتت
منم هیمن طور
یه جوری تحقیر می کنن که حس می کنم واقعا لیاقت هیچ چیو ندارم.....................😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭یه حسه خلا بهم دست می ده فک می کنم اصلا چرا من به دنیا اومدم وقتی کاری ازم بر نمی اد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
واوووو بابا به جانن خودمم قرارر نیسسسس که همه شبیهه والدینمون بشیمممممممم
دیدم ددی صبح دیدمش^^

برا ددیی
اره منم به این نتیجه رسیدم که خودم باید برا خودم کسی بشم ^^
اورینننن
بابام میخواد من ازش بالا تر شم  ....................چرا نمیزاره اونی که دوستدارم شم ؟انقدر سخته؟من میخوام خودم باشم نه تو
متاسفانههه بیشترزز والدینن همینو میخوان,کیوتمم  تو هم باید با کمک یکیی بایاتو قانع کنیی که اون اونه و توهم توییی قرارز نیس شبیه اون بشی
vali onny daddy rast mige
adam hes mikone ye mojode bikhasiate
من ی لحظسس بعد به خودم میامم,اره نمیارمم نورایی
daddy ino be khodesh begooo
benazaram arzeshesho dare
میگهه گوشش نمیدهه مثل اینکه
وای ددی واقعا نمی دونم چی بگم............
ولی بابایه تو این یه مورد فرق داره می گه خودت هر چی دست داری اون شو
اریی واقعاا خیلیی بده
اگه منطق سرش بود من این جا نبودم..............اون کاری کرد که دیگه خودمو نخوام تا و قتی اون نشم
الهییی کیوتت هرجقدرمم سختهه ولیی سعیی کن  از خودت بدت نیادددد کیوتمم 
daddy to fekr kon nemishnavi
migam rafte pishe moshaveri chizi
نوراا جون بایسمم یادته گقتمم بهتتت؟؟؟برو تو پست خصوصی که داری ی نقطه بهم کامنت بده
oonja por shode
yedoone dige bezar
باشهه
نه نوراااااااییییییییییی .هه بابام به مشاور اعتقادی نداره!
اون به منم اعتقادی نداره...اون به دوت آبجیاممم کاری نداره مگه جرم کردم فرزند اول خونواده شدم
الهییی بمیرمم برا کیوتمم دعا میکنمم بابات باهات راه بیاد
nemidoonam in tavaghoate bija chie ke khanevadehamoon daran
manam bache avalam va moshkelate toro daram daddy
دعا ..مرسی .....................................اما الان به یه معجزه نیاز دارم که ناپدید شم چی میشد کند ذهن بودم...چی میشد هیچی نبودم
کیوتمم اولاا از این ناشکریا نکنن هرکسسییی به طریقی ی مشکله شاید کند ذهن بودیی ی سری مشکلات دیگه بود,معجزه پیشش اون بالاییی چیزی نییسس اخه کیوتمم 
سلااااااااام 
اووخی کیوتکم قشنگ مییفهمم حرفتو 
منم بچه اولم تازه تک فرزندم هستم قشششششششششششگ نوور علی نووووووووور
کیوت من اینجوری نگو خب؟؟؟(در ضمن عزیزم لاله دختر همیشه من زنشم)اکی؟؟؟
ددی جونمممم برات پست گذاشتم یه لبحند بیاد رو صورتت دددییییییییی اگه نالاحت شی پسلتم گلیه موکونه هاااااااااا
برادددیی
اونیییییی خووووشگلم حالت خوبه ؟؟
بهتریییییییی؟
منو میگیی ددیی؟؟اره بهترم
😂😂😂😂😂😂😂😂
من مامییییییم
اررییی مامییی من همیشهه حواسمم هستت بهت مخصوصا ددی سرت هی هوو میارهرهه
اونیییی حساب نامادریا از دستت درنرفته؟؟؟؟
سادت هست چندتان😂😂😂😂
 نهی پری پری با ی دخترعموی کیوت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کسی جز ****** داره باهات میحرفه اونی؟آخه این آخرین نظرات نیست من موندم هاجواج
نهه همونههه خوشمزهه
اوکی پس من میرم مزاحم نمیشم
انیوو خوشگلم
نههه خوشمزهه جونمم کوجا گوجاااا بمون نروووووو خواهشششششش
سلام آبجی جونیم خوبی 
آبجی خودممممممممممممممممممممممممممممم
آبجی آبجی .........
آبجی سحر😊😊😊😊😊
واوووو سلامم شادییی خوشگلععهه,واووو چنقدرر انرژییییییی دادییی بهمم اصننن,خوبییی ابجییی منن؟؟
خوبم آبجی دوردونم

چه خبرا ؟
نگی سلامتیا که خیلی خزه!😂😂😂😂😂
فداتت شادیی جونن,افتادم ی گوشهه خونههه مریضممم
انیوووو

انیوو یاسممم
انیا اونیی ♡
صلاممم لیا جونمم خوبیییی  💜💜💜💜💜💜💜
اونی خوبى؟من خوبمم**
کسى ریاضی نھم میتونه بیاد باھام کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟@@

خوبممم فدایتت ,برا نهمااااااا
عوهوم ول خیل خستم اونی همه تنم درد میکنه 
از صبح ساعت ۷ تا حالا بیرون بودم الان تازه اومدم خونه
ایگوووو الهیییی اگه خسته ای استراحت کن بعد بیا هوممم؟؟
کلا فقد میتونم ی چن دیقه باهات چت کنم بعد باز باید برم *_*
ایگوووو 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اونی اصلا دارم دیوونه میشم داداشمو باید ببرم کلاس بعد باید برم بیمارستان پیش عمم :/ اصلا از زندگی افتادم 
الهیییی بمیرمم برات چرا اینجوری؟؟عمه ت چطوره بهترهه؟؟ کس دیگه ای نیسس جز تو مگه؟
آبجی
بلا به دور چیشدی؟
خدانکنه آبجی من مریض شه
نهه اخهه گفتیی بگی سلامتی خزهه منم اوتو گفتممم😁😁😁😉😉😉
نصف فامیلام ک یا کرجن یا قزوین یا تهران
این عمم ی ذره حالش بد شد بردیمش دکتر بقیه ک سر کارن پسر عمم ک اصلا بهم گفت نمیخواد برم محیطش خوب نیصت و اینا بعد بابام گفت برم :/ 
ینی پسر عمم دیگه داره منو درک میکنه
😥😥😥😥😥 الهییی لیایی ولیی مواظب خودت باش باشههه؟؟؟
خودمم ک از بس زیر عافتاب واستادم سرم درد میکنه :/ اومدم ی قرصی بخورم بعد داداشمم ببرم 
لیاااااا مواظب خودت باشششششش خداییی نکرده خودت مریض بشی باز کسی نیسسس مراقب خودت باشه
انقدی ک این چن روز راه رفتم تا چن روز دیگه حالم اوکیه :/ 
خوبب پسس نکته مثبتم داشته☺☺
کلا در این مواقع همه یا سر کارن یا چی :/ 
عاخرشم خودم مریض میشم :/
میگم ک شانس ندارم
ارهه دیگه اینجریهه همیشه ولیی بازم.تو خودتو فراموش نکن ومواظب خودت باش باشههه؟؟
عوهوم از ی طرف ب سودم بود 
ارهههه اینجوریی بهتر شد حداقل که ی سودیی داشتهه برا خودت
مکالمات من و عمم!
*سبام یاسمن
*سلام@@
خوبى
اوھوم!
خبرو شنفدى؟
کدوم خبر؟
جىینو میگم
ھع؟؟؟؟؟؟؟؟؟@@
جیننن کیم سوک جیننننن!
*جججانم؟؟؟ھھھھھآ؟
چیشششششش عضو bts آر ام تھ ھوسوک.....
واستا ((رفتم تو اتاقم 1جیغ زدم پریدم رو تختم،،،
الو خوب!^^
ھمجنسگراس؟؟؟؟
جان؟؟؟ک اینو گفتھ دھنشو چمن کتنم؟؟؟؟؟
تو نت
ن عمھ جانم این وسلھ ھا بھش نمیچسبھھھھھھ*
پوووففف اخیششششش
؟؟
راحت شدم!
؟؟
بایسمھ
-_-
^^
کى آرمی شدى؟؟؟؟!!
از ھمون موقع ک bts   btsمیکردی
*****ب  فنا  رفتمم/تاحالا3نفرو آرمی.کردم

واووووووووووووووو 💜🌹🌹🌹💜🌹🌹💜💜🌹🌹🌹🌹💜🌹💜🌹💜🌹🌹🌹💜💜🌹💜🌹
یاسیی  ی دونهههه اییی 
چشم اونی *_* 
تو عم مواظب خودت باشیا 
صبح بابام گفت نرو تو عافتاب این نکن اون نکن چقدم گوش کردم 
ینی اگه الان ولم کنن خیلی رمانتیک رو زمین پخش میشم 
ببینننن نرییییی هاااااااااااااا زیرافتاببببببببببببببب
چشم ول تو کمی فکر کن ک تو اینهمه راه چجوری زیر عاب نرم 
میگم ک دارم بیچاره میشم داداش ۷ سالم بهم میگه چر از موقعی اومدی داری ناله میکنی؟
ینی فقد میخوام ی بلایی سرش بیارم :/ 
ببین ی جا سایه هست از اونجا برو,الهیی کوچیکهه دیگههه درک نمیکنه حتمن
عرررررررررررررررررر ینى تا اونموق ھرچى خونده فودم پرید■__■

براا چییییی یاسسسسسس واسهه جریان عمه تت؟؟
اونی عاخه نگا پسرعمم ک کلا دو سال ازم بزگتره درکش از همه بیتشره 
بدبخت هی میگه نیام نرم نمد مریض میشم و فلان اینا میگه حالت بد میشه نمیخواد بیای خودم پیش مامانم هستم و تو خیل لطف داریو اینا حالا من باید هر روز برم بهش سر بزنم :/
عاخه عمه من چقد خوبه پسر تربیت تربیت نکرده ک داره فرشته تحویل جامعه میده 
ارهه واقعاا بازم.خوبه حداقل درکش میرسهه
اوھوم چون48سالشه

واقعاااااا واووووووووووووووووووووووووووو
خیچعرچزحارجتزجتب96یجتب8هطخلچ96فزچخلسزخعر
حالا خواهرش ک ی مدته گیر داده میگه چر اینقد ازش دفاع میکنی چ نسبتی باهاش داریو از این حرفا دیگه :/
دختراا حسس حسادته رو دارنننن کلاا زیاد فک نکنن بهشششش😉😉😉
اونی حالا بین خودمان بماند ول پسر خوبیه ها خیل کراشه خب خیل ازش تعریف کردم 🤣
ایگوووووو😂😂😂😂😂😂😂😂 بهلهههه بهلهه
مخصوصا مواقعی ک موهاشو میده بالا اصا ی چیزی میشه ک نگو ^^
ول خب با این حساب میت پی برد ک پسر خیل خوبیه ♡
بهلههه بهلهههههه خللییی پسر خوبیهه هواتم که داره😂😂😂😂😉😉😉

خب اونی پسر عمم اومد ^^
من باید برم ♡
باشهه لیا جونم بازم میگم مواظب خودت باشش
وایی اونیی خوشبختانه نت دارم فک کنم رفتم بیمارصتان بتونم باهات چت کنم ^^
راصتی اونی دیدمش 😅
واووووو اخ جونممممم پسسسس
اونیی اونو دیدما ^^
اونووو منظورتتت پسرعمه تههه؟؟
عوهوم اومد تو استیناشو داد بالا بعدش هودیشو کند خدای من 🙄😣
 تو نیومده شروع کرد غر غر کردن

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ایگووو لیااا چه به حزئیاتم دقت میکنیی ناقلاا😂😂😂😂
عوهوم دیگه 😄
خوبهههه دیگههههه موهاشو میده بالا واستین میده بالا هنه رو هم حفظیی😂😂😂😂😂😂
بابا خیل جذابه لعنتی :/ 
ول فک کنم دوست دختر داشته باشه 😑
ایگوو دوس دختر که الان بیشتر پسرا دارنن 
اینک عاره همه دارن 😑
خو مهم اینه دوس دختر شو برا همیشه میخواد یا نه,میگم مگه 14 سالششش نیسسسسس الان یادم اومد کفتی 2سال بزرگتره نهه؟؟
عا بز ببینم ن ۱۵ سالشع ببخشید اونی 
خوو هنوو بچسسسسسسس پسس بزرگ میشهع فهمیده میشهه عاقلانهدتصمیم میگیره
عا اونک عاره درصت میگی *_*
خوو پسس از الان حرص نخورررر لیا جونییی
یااا اونی من چر باید واس اون پسره حرص بخورم ؟ 
اونی عمم میخواد بفرستتم خونه خب الان باهاش رو در رو میشم ک :/ 
خب اصلا مهم نیص ب چپم میگیرمش *_*
اورییننن کار خوبی موکونی,خو برو ی استراحتی بزنن
خب اونی من دارم ی چیز عجیب میبینم :/ 
مگه پسرا عاشپزی بلدن ؟ 

اومم من دیدیمم دقیقا منم پسرعمه م بلدهه😂😂😂😂😂
اونی من برم بعد از ظهر میام کلی حرف دارم **
باشش لیا جونم مواظب خودت باششششش
صلامی مجدد *-*
سلامم لیاا جونمم
خبی اونی؟؟
ارییییی خوبمم
خبع *-*

میگمم لیاا اهللل کوجایی اخه همه مال همو میدونن فقط تو تازه واردیی کسی چیزی نمیدونه😁😁شاید با بچه ها تو ی شهر یا حتی ی منطقه باشیی
خب چیکارا میکنی ک؟
الان فقط نشستمم کامنت جواب میدمم😉😉
عا خب شمالیم تو لنگرود زندگی میکنیم *-*
واوو شمالییی داریمم
عا اهل شمال یا همون گیلانم
فک کنم بچه ها مال بابل اینا بودن ولی
عا فک کنم انزلیی هم دارین 
ارییی شیراز تهران مشهدو کلا اذربایجان از همه جا
عا کل ایران جمع شدن ک 🤣
ارییییی😂😂😂😂😂
انیو     اونى اگھ میل داری ى کام بدھ ببینم  کار می‌کنھ بعد وب بزنم
armyyasaman@gimail.com

یاسس ببخشید من ساعتد4میام
ھنگاوت داررررمممم^^
 
واووووو واقعااااااااااا هیونگ اومد میگم عضوت کنه
عا اونیی بگو چیشد
چیی شدددددد لیاااا؟؟؟انیوووو
خب صلام اونی
پسر عموم با دوست دخترش رفت بیرون ول بهم اسرار کرد برم ول باهاش نرفتم
ایگووووو خوب کاری کردیییی
هیچ باز خونه تنها شدم ._.
الهییی من هستمم دیگههه پس تنها نیستیی😉😉😉😁😁
عا *-*
اونی من واقعا خسته و بیکارم ._.
الهیییدعزیزمم فسامی چیزی نداری نگا کنی؟
نه اونی
بیرونم نمت برم چون اون کلید نداره
یادمه دفعه پیش بهش نگفتم رفتم بیرون میخواست بیاد خونمون کلیدم ک نداشت اومدم خونه دیدم دم در وایستاده ینی نزدیک بودم کلمو بکنه ._.
الهییی موبایل داریی
اھم
خوو یاسسس فرستادم ددیدی؟؟
زدم رو شارژ ._.
خواستیی بوگو بزنگم بهت البته اگه دوس داشتیی,شماره تو خصوصی برام بفرست
اگه شارژ داشت ک حتما ول خب بیخیال شو ._.
اوممم خو گفتم اگه دوس داریی
عا اونییی اومد *-*
خو خوبهه از تنهایی در اومدی
چیزینی
میل خودتو میگی؟؟؟
 
ارییییی
میگم چطوره کمی کرم بریزم؟ *-*
😂😂😂😂بریزززز
خب مثلا چیکار کنم؟
خوو من نمیدونم که چه کاری رو مخشههه تو میدونی
vay che fan girl haye bahaliiiiiiiiiiiiiiiiii
salam nuna
واووووو فن بوییی؟؟؟انیوو
وایییییییییییییییییییییی فن بویی؟
خوشمزهه منم موندم واقعا فن بوی یا باز بچه ها سرکارمیزارن از دارن از ی جا دیکه کامنت میدن
فراررررررررررررررررررررررررررررررررر ماماننننننننننننننننننننننننن
نمیدونمم بازم سرکارم یا نهه
arrrrrrrrrrrrrrrre
man yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fan boyam
18 salame  honarestan gerafic
biasam ham jk
jikook shiperrrrrrrrrrrrrrr
واو که اینتوررر پس ,ی سوال شما جزو سایه های سایت بودینن ایا؟
مگه کسی تا حالا اینطوری سر کار گذاشته باز شماهارو؟
ارهه ,ی کامنت خصوصی بهم بده کارت دارم
shadowwwwwwwwwwwwwww chist digar?
na haminjury vel migashtam didam yeja ARMY miharfan
goftam manam biam
اره ما اخه ی سریا هستن فقط حضور دارن و کامنت نمیدن برای همون پرسیدم ما بهشون سایه میگیم خواستم بدوتم از اون دسته این یا نه
in ja fan boy nadarin?????????????????????
man omidam in ja bood

نه اینجا فن بوی نداریم اولین فن بوی اینجایی
خسته شدم از بس فینگلیش تایپیدم...کی بوردم دچار نقص فنی شده بود
چه حیف شما فن بوی ندارین البته نگران نباشید من کوکی به کس دیگه ای چشم ندارم البته هوپم بد نیست
اومم خو چرا از اول فارسی تایپ نکردی؟اهااا ما کوک لاور هم داریمم ,کلادما از همه 7نفرشون لاور داریم اینجا
ھاىى   جان؟؟؟فن بوى؟؟بایست؟؟؟اسمت؟؟؟؟

گفتم که تنظیماتش بهم ریخته بود .....من از تو سایت نونا جیسوگ با وبلاگت آشنا شدم...چه جالب که همه رو دارین منظورم لاوراست ...نامجون لاورم دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجیبا غریبا!
اهاا که اینطورز,نامجون لاورم داریم
برای یاسی خانوم ..اسم آرمین ...بایس جاست کوکی..
برا یاسی
من نامجون لاور خیلی کم دیده بودم هوپ لاورم همین طور ولی خدایی عجب آرمیای مشتی هستین ....
نهه اینجا ازنوع غیرتیشم وجود داره 
غیرت فن گرل ها دیدنیه!!!!!!!!!!
اوم تو بایست جیمینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟بایس اول جیمین بود ولی تغییر بایس دادم چون با کوکی وجه اشتراک زیادی دارم
اره بیشتر یچه ها با بایسشون شباهت دارن مخصوصا نامجون لاور مثل نانمجون نابغه ای برای خودش
ملینا کوجاى شوھرتو بردننننننن**
بایس بنده تھ ھس^^
داداشمم کوکیھ ^^کلا من نصف شبىىھ کوکم نصف شبیھ ته

برا فن بوی,میگم جز ملینا یکی دیکه رو یادت نرفته که بایسش کوکه؟؟
پست ج.نیازھھھھ

باش یاس
نامجون خوبهههههههه اما من ازش مثل یه پدر میترسم !باور کن نونا!
وای یاسی خانوم حیف که گیم.....
کوکی برای همه ی آرمیاست
همه شون متعلق به ارمیان, دقیقا حکم پدرو تو سایت داره
نفس؟
*****

عکسه اومد برات؟
ارهه نه نیومدد براتت
نامجون لاورا هم ترسناکن هم منحرف ..من ازشون میترسم....
ولی هوپ لاورا خیلی خوبن .....مهربوننن......جیمین لاوراهم بهترین لاوران!
ته لاورا کنار انحرافات احساسات پاکی دارن....جین لاورا خیلی شوخ و هندسامن!
شوگا لاورا حرفاشون باحاله جدی و خوابن مثل خود یونگی هیونگ...کوکی لاورا هم کلا آدمای خوبین اصلا خاصن!
نه برعکس نامجون لاور ما اینجوری نیس,درسته واقعا اینجورین لاوراشون
ببندھ اسمم یاسمنھ لطفا نگین یاسی

برا فن بوی بهش یاسمن بگین
معذرت میخوام سیمیماسه....
آخه اسم کاربریتون بود یاسمن خانوم ....بازم معذرت میخوام اگه توهین شد
بزا یاسس
تو وبلاگش رفتم همین نامجون لاورتون ....این خانوم پیشول خدایی خیلی منحرفه!
تو نظرات با نامجون لاور حرف زده بود متوجه شدم !
راستی دلیل داره نونا که کیوت رو اونطوری نوشته؟آخه غلطه
ارهه دلیل داره وگرنه از لحاظ زبان انگلیسی رودست نداره
الان واقعا معنیه سایه رو درک کردم 4 نفر در سایت حاظرن ولی دو نفر نظر میدن
11نفر حاضر و4نفر کامنت میدن این حالتیم داشتیم
ooofeyyy
fan boyam peida shod
che jaleb
fanboyaro doost
rasty salam fan boy
.
اونیی خرابکاری کردم 🙄
چیی کار کزدیییی؟؟
سلام شوگا لاور 
وای عجب بد حالیه نونا ...یه سوال حالا من بهت میگم نونا واقعا بزرگی؟
اهم،
سلام
ببخشید کی همچین حرفی زده؟؟
جونگ کوک و از طرف خودتون بین همه تقسیم میکنید؟
هیچی دیگه فقد بدون ک خرابکاری کردم 😣
ثانیا کوکی ایز جاست فوور مییییی😁
همه اینجا اینو میدونن😑
وای نونا باید برم ...................آیم سو ساری:(
هلو کوکی لاور .............قبول کن متعلق به همست!
برا کوکیی
نگا ببین اونی پسر عمم ی دوست داره این پسره گیه :/ 
میگه گیه ول من ک چیزی بجز ی دو تا کیس ندیدم بعدش این اومده بود اینجا بعد من قرار بود ی بلایی سر پسر عمم بیارم تو چاییش ی سری چیزا ریختم ول چاییو اون پسره خورد وای اصلا نمیدونم با چه رویی برم پایین :/
عاخه من ک نمیونستم عدل قراره این غول بیابونی بیاد اونو بخوره ک TT
ببخشیدا ولی یه سوال مستر شما چرا تو جایی که همه دخترن میای کامنت میذاری؟؟
قصد توهین ندارماا کنجکاوم فقط 🤔
سلاااااام اونی جونم🤗 سلام بچه ها🤗 اونی جونم مطمئنی دوباره کسی نمی خواد سرکارمون بزاره نمیدونم چرا اینجوری نسبت به اینboy-army حس کردم😶 البته پوزش و بارعایت احترام
سلام ملینا اوممم فک.نکنمم
برای خانوم نفس...آخه فن بوی طرف خودم ندارم ..دوست هام هم منو به خاطر این که  رفتم طرف اینا مسخرم میکننن .....دیگه چاره ای ندارم دوست داشتم با چند تا آرمی حرفبزنم تمام فن گرل ها آبجی های نداشته منن
اگه میترسی که سر کاریه من برای اثباتش تو تقریبا همه وبا نظر گذاشتم ..دیگه نمیدونستم چه جوری باید بگم واقعی ام
سلام ملی جون^^
آممم بعدا حرف میزنیم یه کوشولو صبر کن🙂🙂💓
آبجی هستی؟
سلامم شادیی جونم اری هستمم
چطوری؟

فداتت شادیی جونن امروز روز پر فشاریی بودد 😁😁😁
چیکار میکنی؟
الان درازکشیدم جواب کامنت میدم
از چه لحاظ پر فشار بود؟
فن بوی اومده بود بچه ها ریختن بهم الان معلوم شد کیوت بودههه
وااااااییی
جام خالی بوده
خدا کیدت منظورت نسیبه هس‌؟
کامنتا تو کدوم پسته برم ببینم؟
تو پست جا کمهه خیلیی باید بری پاییننن از عصر ساعتای 5 شروع شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan