BTS

Just For Profile

جا کمهه



وای خدا کوکی خیلی هات افتاده لعنتی
با توییماا میشه سوال نفسو جواب بدی
اهم😑😑😑😑😑😑😑😑
زنش اینجاساا😐😐😐😐
ولش کن خوشمزه مننن
راستی سلاممممممم عزیزممممم😙😙😙😙
سلام نفس من
خوبی مبینا؟
اوف حوصلم سر رفته بود 😂
برای خانوم نفس...آخه فن بوی طرف خودم ندارم ..دوست هام هم منو به خاطر این که  رفتم طرف اینا مسخرم میکننن .....دیگه چاره ای ندارم دوست داشتم با چند تا آرمی حرفبزنم تمام فن گرل ها آبجی های نداشته منن
خیلی خوب باشه ،

وای اصا حال و حوصله امتحان ندارمممممممم😭😭😂
اصلا راحت نیستین منو دختر خطاب کنید از الان اسمم به جا آرمین کوکبه 
چرا نونا نیست؟
منم شنبه فیزیک دارمممم هیچی نخوندم
وای مبینا میگم اینستا داری؟
یه فن پیج باحال پیدا کردم😂😂
اوف خدایا شره این امتحانو از سره ما بکن😂
راستی هم لاورم کو؟
رفت؟
ملییی؟
خیلی خوب مل هم رفت😐
یعنی مرسی همتون😐😂
رفتین بچه هااا؟
نهههه
آری رفت شنبه چه امتحانی داری نفس
نه نرفتم نفسی هی میرم و میام ولی هستم😊😁😊
آخیش پس هستین
زبان دارم😐
ولی من هیچ وقت تو عمرم واسه زبان نخوندم چون زبان ما وااااقعا چرته😂
ملی بیا سایت من یه کامنت خصوصی بذار یه چیزی میخوام بهت بگم
به منم بوگووووووو
به تو هم میگمممم اونیییییی😙😙😂
اوریینن
یادم نبود ملی ثبت نام نکرده😑!
ولش😂
اهاا
خب ب منم بگو دیگهع
چیوو
مبینا؟
خوشمزه؟
سایه وار به این سو و آن سو قدم بر میدارم
نونا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلااااام.....اوف مامان جون چ عکسی
سلام پری پریی
فن بوی نداشتیم که الان داریم...سلام فن بوی!
سلام پری جوووووووون
ددییی 
سلام نامجون لاور ...
واووو دددیی نامجون لاورو دیدیی؟؟
یکی از آرزو هامه........
چیی از ارزوهاته ددییی؟؟ددیه این نامجون لاور جدیده خوب دنیال مامی میگشت دیشیی از سایه های قدیدمیه سایته

نونا چرا بچه ها با  من حرف نمیزننن:(

من الان اومدم کلا قبلشش نبودم , اومم نمیدونم چرا 
جان ؟؟کوجاست؟
نمیدونم الان هستت
shalam guys
سلاممم یونگی
فکر کنم جانگ کوک لاورا باهام مشکل دارن
احتمالا 
daddy manam didamesh
برا ددیی
sokhani be boy army
bacheha moazaban
اره بچه هاا واقعا؟؟
متاسفم
من واقعا نمیدونم چی بگم 
کیه کیه نشونش بدین بهم
اوخ ددیی نبودی دیشب هی سراغ مامیو میگرفت کاپلشم که نامجبنههه
daddy bi zan shodi
ایگووو اریی ودقعا

واقعا آرمیا ببخشید...اگه معذبین ..گفتمکه راحت باشین شما ها جای خواهرای منید

شرمنده اگه ناراحت شدین که اومدم به جمعتون

منم متاسفم اما خوب بچه ها اینجوری میگن
رگ غیرتم زد بالا ...هیچ کی حق نداره به مانی پری و دخمل عموم چشم د اشته باشه >< الان بد جور وحشی شدم
دیگهه نمیدونمم من ددی
منم خیلی معذبم
اوممم کهداینتورر

میانه ...خانوم آرمی خوشمزه ....آخه خوب منم چی کار کنم تنهام هر کجا میرم با من این رفتار میشه ......

اشکال نداره سایه باشم نونا؟

وب مال بچهدهاس هرچی اونا بگن
فن بوی امیدوارم هر چه زودتر یه فن بوی پیدا کنیا نیازی به سایه بودن نباشه
نظر بچه ها اینه
هی فن بوی خودتو ناراحت نکن .......درک کن ....این جا همه دخترن 
نگران نباش ایشاللله یه فن بویم برای تو پیداشه
اونی الان دارم عصبی میشم اون لیدر لاور ککککککککککو؟
نمیدونممم فک.کنم وقتیی مامیی بیاد میاد چون ساعت اومدن مامیی رو پرسید
ددی حساس نشو حساس نشو
برا ددیی
بچه ها من برم افطار انیوو
باشهه خوشمزهه جونن قبولل باشهه
سلاااااااام اونییی
سلامم مامییی
سلام به همه💙
خوبین؟
من دوباره اومدم🤗
واییی خوشش اومدییی نام لاورر
وای مانیا هم هست😃
سلام😊😊
برا مامییی
وایییییییییییییی😍😍😍
سلاااام 
یه نامجوووون لاورر😍😍😍😍
واووو برا مامیی
وایییییی نگو که تو هم کاپلت نامجینه؟؟؟!!😍😍😀😀
آخ قلبم😂💙😍
ارههه برااا مامیی
من آیسا هستم کلاس یازدهمم 
خوشبختم سحر و مانی جون😊💙
واوووو منم خوشبختممم ایسا جونن
توووووووو همممم؟؟؟
وااییییییی اونیییی چرااااا بهم نگفته بودییییی
نبودییی مامییی خوببب
اهم اهم -___________________________-
مانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام نامجونلاور ............
براا نام لاورر
من جزو سایه های سایت بودم مانی جون💙😁
به سحر جون هم تازه دیروز کامنت دادم😊
واووو چرا همهش مانیی جوننن میگیی؟؟
سلااااااااام کیووتی👋👋👋
براا کیوتییی
سلام کیوت جان😁😊
خوشبختم🤗
برا دددیی
نامجون  لاور من نسیبه هستم کیوت بهم میگن 10 هستم از آشناییت خیلی خوشبختم ....منم نامجین شیپر خخخفن در ضمن مانی برا خودمه
برااا نام لاورر
بدوووووو نامجووون لاور بیو رو بده بیااااد 😁😁😁😁😁
:)
اونی من برای اون فن بوی ناراحت شدم بی چاره تو یه روز چقدر ظربه خورد
ایگوو ددیی ولی خو بچه هاراحت نبودن
آممم مانی جون پس میشه دوست شیم باهم؟؟
وای میشیم نامجین😅😍💙
واوووووووووووو مامییییییییییی
بله بله میشناسمتون😊
حالا ببینیم مانی چی میگه😁😂😂
برادمامیی
واییییییییییی نامجیییییین😍😍😍😍😍😍
هستتتتتتتتتتتتتتتتتم😘😘😘😘
امییییی ددیییی چ یپسس
اهم اهم یه چیزی رو گردنم داره باد میکنه
دددیی مامیییی رو برننن
خوب اما دلیل نمیشد تخریبش کنیم .....چقدر هم عذر خواست بد بخت 
اره 
واییی چه خوووب💓💓💓💓💓💓💓💓💓

واوووو دددیی
عه سحر جون کسی دست رو مانی بلند کنه من میدونم و اونااا😂💙😐
واوووو غیرتوووووو
نمیدونی شبا باهاش چه کار هایی که نمیکنم ......جاست مانی
واووووووو ناممم لاورذذذذ
کیووووووووت تو بروو با پریی پریییی 
واوووووو مامیییی
😒😒😒😒
برا ددییی
شما که دو تا دیگه داری نسیبه جون😁
مانی از این به بعد مال منه💙😁
واوووووووووووووو ددددیییبی
هر گلی یه بوییییییییییییی داره سکشی خودمی بیب................
تو برا خودمی هیچ کسی هم حق نداره کاری باهات داشته باشه وگرنه کاری موکونم تا آخر عمرت گشاد راه بری 
دددییی بچههه اینجاسییس
بشین تا بدم به تو ^^
اون برای خودمه و تمام 
واوووو برا نام لاورر
آممم نسیبه جون خیلی زشته در مورد زن مردم همچین فکر هایی میکنی ها😐
خودتو کنترل کن بیب🙂😐😂
همه بچه هامون رو با همین روش اوردیم.........مانی تشکیل دی ان ای به تو نیاز داره!!
من از وقتی دی ان ایم تشکیل میشد عاشق تو بودم 
قرار نیست بدیش بهم همین الانشم مال منه اجازه نمیگیرم که😂😁
نامجووووووووون لاور نگفتییی چند سالتهههه؟؟؟؟
شانس بیاره ماننننننننننننننننننننننی کاری نکنم امشب 16 بار حامله شه !
اونییییییییی منه از دست اینا نجااااااات بدهههه
هوبییییی مامیییی منووو اذیتتت نکنیددد
من هجده سالمه عزیزم😊
مانی پیشم نشسته نسیبههه😂😜
کیووووووت بسهههه دیگه
برلاا ددییی
جوووووووووون جووووووووون 
۱۸ هستییییی😍😍😍
مامییی
نسیبه جون تحویل بگیییر 😜
جونت بی بلا عزیزم😄💓
براددددیییی
اونییییی گلیییی ددی راست میگه هر گلییی یه بوییی داره😂😂😂😂😂
واووو خوو یعنییی چیی
هرکی که اینجا میبینی از منو مانیه!
شاید پیش تو باشه اما دلش پیشه منه !
من خودم اونو گرفتم و شب اول ازدواج اهم اهم 
مانی تا تورو برای خودم نکنم بس نمیکنم لعنتی تو برای خودمی!
واووو دددییی
نامجوووووون لاور چییی صدات کنم ازین به بعد
برااا نام لاوررر
بیییییییبییییی خوبهههه؟؟؟؟
برا ایساا
همون آیسا خوبه عزیزم راحت باش😙🤗
پسس بیبیی 
ای جااااااان بیبی کی بودی تووو💙
برادمامییی
ممممماننننننیییی>______<
نزار رگ غیرتم بره بالا ...............
جون و کوفت.......اینو بدون نامجونم با جین دوسال تفاوت سنی داره نه یکسال بزرگ تر یا هم سن
اوممم براا مامیی
عهههههههههه پسسس پریییی پریییی 
دخیییی عمو
لیاااااااااا
با اونا چیییییییییییی؟😒😒😒😒😒
واوو ددیی
بیبیه من بود 
سن کهههههه مهم نیستتت
مهم نیتهههه
اهم نسیبه منم غیرت دارما!
کوفت یعنی چی؟
نذار دعوا شه هاا😐
واویییی من چه کنم این وسططططط
حااالااااا بیبیییییی منهههههههه
برا ددیی
واییییییی نامجون لاور دیدییییی تو عکس بالا چه سکشییییییییی شدم☺☺☺☺☺
نامم لاورزز
من که دعوا نه دوست 
مانی قبول کن اول تو بودی ....مای فریست لاو
(مثل درامای کره ای نامجون به سمت جین شیرجه میزند و لب های اورا مل خود میکند)
مانی جاست فورمی .........
نیت منم عشقه عشق میفهمی؟
اومم خوو ددیی قبل مامیی پری پری بوده قبلشم دختر عموت مامیی بعدشون  بودهه
واییی آره قربونت برم خیلییی هات شدی💙
واوووو
تو سکشیه ممممننننی...
در ضمن لیا شوگا لاوره گفتم که من آرمی جمع آوری میکنم......
مانی نزار برم خودکشی کنم
ددییییی نکننن اینجورییی چرا کسی ب من توجهدنمیکنههههههه میرممم معتاددد میشمم میفتم گوشه خیابوننننن
کیوووووووتی واسههه من ادا در نیار 
من که میدونم سکند لاو بودممم😒😒😒
اووو راس میگه ددیی
کیووووووت راست میگییییی
یاااا بازم دارییی سر مامان بچههه هاتو شیرهه میمالیی؟؟
بزا ددییی
الان گریه موکونماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
درسته اونا بودن ولی اولین کسی که باهاش وارد این کاپلی شدم مانی بود
دختر عموم یکساله آرمیه ...پس سابقه مانی بیشتره 
پری هم اصلا آرمی نیست ولی جین رو دوست داره و حساب کنیم کلا 6 ماهه بی تی اس رو میشناسه پس در کل تو مای فریست لاوی و بدون هر کاری کنی تو تنها لاو منی
واوو ددییی گریه نکنننن
واااااااایییییی کییییوت کی بودیییییی😍😍😍
براا ددییس
تو ماه رمضون گناه داره آدم دروغ بگه 
دومن ....اونی آخه من فدای تو بشم تو معتاد شی ....جیمین چی کار کنه هیونگ کجایییییییییییییییییییییی که جیمین داره معتاد میشه  بدبخت شدیم پسرم از دست رفت
ارههه دیگه کسی نیسسس بفکر من باشهه تازه بعد چندین تا کامنت که گفتم معتاد میشم یاد من افتادینن.؟هیونگمم نیسس چندروزهه😭😭😭
تو برای خودمی مانی  فقط برای خودم لعنتی <__________<
کیوت مانی^^
بزا مامییس
ددییییییییییی
فوراور نامجون منممممممم
داشتیم سر به سرت میذاشتیممممم
سر مامیم هوو آوردی منو اونی و مامی هم دست به یکی کردیم حرصت بدیم😂😂
خوب بازی کردم؟😂😂
برا ددییی توروخدا ناراحت نشیییی دددیییی جوننن
الهیییییی قربونت برم ددی حرص نخوور💓💓😙😂
برا دددیی
پدر به قربانت فدای یه تار موت برم من حواسم نبود .......
معتاد نشیااااااااااااااااااااااااا
ددی  میانههه ولی معتاد شدمم رفتت
سرررررر کاررررر بودییییی کیوتتتتییییییییی😂😂😂😂😂😂😂
برا کیوت
مامیییی فقط مال توووعه😜💓😂
ددیی
توووووو سکشییییییی خودمیییییییییی😍😍😍😘😘😘😘
 دددیی
به جان مادرم شصتم خبر دار شد یکی داره کرم میریزه ....
ناراحت چرا بشم آخه دارم الان از خنده زمین گاز میزنم خدا نگم چی کارت کنه نفس 
فدای تو و ماما و جیمین برم الهییییییییییی
احساس ارزشمند بودن به من دست داد
واووو میدونستممم ددییی خودمیی
ددی قهری؟😭
میااانهههههه
غلط کردمممم
مکنگی کردمممم
نچچچ 
فداااااااااات ددی مخلصیم^^😂
برا ددیی
ااااااااااااااااااااااااا نفس تو ععععععزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز منی ...
من باید چه آدم بیخودی باشم که ناراحت شم تو بترینی  اففرین 
ای واااااااااااااااایییییییییییییییییییی خجالت زدم نمن مانی خوشگله ^*^
اونی حالا چی میکشی؟
همه چیییی هرچیی گیرر بیادد,ددیی فک میکنیی ایده این کار با کی بوده؟؟
واییی ددی خیلی باحال بود هی با مامی و چیم مشورت میکردم چی بگم بهت😂
ددی تو چرا اینقدر منحرفی؟😂
من چی بگم بهت اخههه😐😂

بزا ددیی
😂😂😂😂😂
تا تو باشیییی واسه بچه هام نامادریییی نیاریییی
الهههعهعه
وای الان چه حس عالیییییییییییییییییییییی دارم به لطف شما ها ممنونم
فداتتت ددییی
قربووووووووووووووووووووووووووووووووووووونتتتتتتت ددییییییی بااااهوووشمممممممممم 💓💓💓
ای لاو یوووووووو پدر نمووونهههه😂💓💓😙😙😙
ددییی
خوب خدا رو شکر که خوبی💓💓💓💓😊😊
راستی ددی همه اینا ابتکار چیم بوداااا😂
به نظرم برای شروع کار تریاک بکش شیره هم خوبه خاصی دوز بالا بری بافور بن
نظرش یا یا نفس بوده یا جیمین اونی.....
آخه نیگا کن نفس اگه کسی چیزی که برام ارزشمند باشه رو بخواد بگیره کلا منحرف میشم ...حالا اگه واقعی بود همون جا مانی رو میبوسیدم اونم فرنچ کیس ...باور کن!
نچچچ من بنگ میزنم با ماری جوانا  شیشه هم همینجور حشیش هم هستش
خوب دیگه من برم😊
انیووو نفسیی
اوکی ددی فهمیدم نمیخواد توضیح بدی بخدا😂😂😅

😂😂😂
دیدم چه با اطمینان گفت اون فن بویه نامجون لاور نیست
ولی نفس دس مریزاد خیلی خوب بودی
اریییییی
کیووووت حالاااا
اهمممم اهممممم
بچهههه ها نشستن😁😁😁
دددیی
خوش اومدی نفس خوشملم^^
مانی جونم..........شما خانوم خونه اییییییییییییییییی^^
اونی واقعا ازت ممنونم^^
فداتتت دددیییی وظیفه ما شادی شوماسس
من بچم؟
نهههه بزرگگگ مایی
پس واقعا کار از کار گذشته .....کوکائینم میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفس گفتم شاید لازمت شه^^
چیم چیم کککککککککومابداااااااااااااااااااااااااا

اریی برگمم همینجور ,مخلوطم میزنم
اخ اخ اونییییی من با خون دللل بزرگت کردم
شیشهههه اییییی شدیییی؟؟😭😭😭😭
اثرات بی توجهییههه هیونگم اگه بود اینجوری نمیشدمم
فدااات خوشمزه من😂💓💓💓
برا خوشمزه
قربان خوشمزهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اون فن بوی که خیلی بی چاره بود -_____________-

خوشمزهخ
هی نکنه خوده فن بویه بودی اینقد دلت براش میسوزه هان؟
دقیقاااا خود کیدتیی بودههه
حالا اونی تو اینارو به شوخی میگی .............تو کلاس بغلیه ما گل میکشن!
مانی عشق تو رسوایم کرد......
پسرم چرا باما این کارو کردی بیچاره مادرت چه شباییی بالا سرت شب زنده داری نکرد t.t
نخیرممم تازه کراکم بود یادم رفتت,فن بوی کی بودی دددییی
جدیییی جدیییی فن بوی بود؟؟؟
نهه کیوتی بوده
هرکی که بود هم ازدستش ناراحت شدم هم دلم براش سوخت
ناراحت شدم چون گفت نامجون لاورا ترسناکن...دلم سوخت چون تنها بود
ددییی خودت بودییییی مدرک دارمم دروغ نگوو
خب دس از شوخی با من بردارین
شوخی کردی دیگه؟
ببینن خوشمزه فن بوی همین ددی بوده مارو سرکار میذاشتههه 
جدییییییییی تو بودیییی کیوووووت😂😂😂
ارهه خودش بوده خوب شد مام سرکارش گذاشتیم
من از این کارا خوشم نمیاد باور کنین من از همه پسرا متنفرم میتونید از دختر عموم بپرسین چه بلاهایی سر داداشش نیوردم .......ولی من تو زندگیم تنها فن بوییی بود که دیدم داره عذر میخواد از دخترا تو وب منم نظر نداده میتونید ببینید
پس میشه بگی چجوری ای پی تو و ای پی فن بوی یکیههه؟ 
ساکت شوووووووووووووووووووووووووو نسیبه آخ اگه کنارت بودماا خفت میکردم
میدونی اونی چقد بابتش کامنت داد واییی خیلی سرکاری بودم امروز از درس انداختیم شماهاا
الهیی بمیرم خوشمزههه برو درس بوخونن
مدرک بیار که من بودم ....................من نبودم 
چندش ترین کار دنیا اینه که یه پسر باشی حالا چه تو تن یه پسر چه داشتن اسم یه پسر
من الان واقعا درک نمیکنم چرا ای پی جفتتون دقیقا یکیه این امکان نداره مگه اینکه از ی دستگاه استفاده کرده باشین 
-_____________________-
من دختر عموم رو با اسم یه فن بوی اذیت کردم ...اونم اسم پسر عموم
پسس خودت بودی دیگه کیوتت 
من گفتم دختر عمو نگفتم شماهارو که.....
راستی از کرمانشاه یا شیرازم کسی این جا هست ؟
شیراز داریم ,از ای پی جفت تون عکس بگیرم ددیی ببینییی,خودت میدونی امکان نداره یای پی واسه دوتا وسیله جدا باشهه
..........................................................................................................
..........................................................................................................
..........................................................................................................
..........................................................................................................























































































زحمت سانسورو کم کردم
😂😂😂😂😂😂😂 مرسیییی
همینه که هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
واتتتتت؟؟؟
اخ اخ اخ اخ یه عدد کیوت لو رفته داریییییییییم😂😂
مامیی نمیشهه بخدا ای پی یکی باشههههههههههههههه اونم دوتا وسیلهههه 
یو هاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه
دددیی خودت بودی نهه 
چی شد؟
دددی بوده خومشزهه

دلتون میاد به کیوت تهمت بزنید^^

ززرنگ کی بودی تووووووووووووووووووووووووووووو

دیگههه اخهه این ی چیز مشخصه ی لحظه خوشمزخ گفت نکنه تو خودت بوی ارمی بودی ای پی چک کردم ودیدمم بهلههه دددیی بودهه
کیووووووووته کللللللللللللللک
مامیی یکم بیشتر سرکارش میزاشتیمم نهههه 
ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نمیدونی کی بوردو چطوری فشار دادم که
اس میگههه خوسمزه رو این قضیه خعلی حساسعع نکنید از این شوخی که توش پسر باشهههه خودمنم مثل خوشمزه بودمم
داشتم ریاضی میخوندم کرممم گرفت این کارو کردم معذرت قربون خوشمزه که خوب زد تو خال ....دیگه تلافیم کردین دیگههه^^
ولی واقعا یه فن بوی بیاد به پی پی خوردن میوفته
پسس چییییییییی دددی باورت میشه کل بدنم میلرزید پتو انداخته بودم روممممم
اره اونییی زود اومدیم بهش گفتییییم 
باید بیشترررر سر کار میرفت
ارههه ولیی دارم براتتتتتتتتت ددییی
کرمام به نامجون رفته ....................ددیتونو نزنید 
گناه دارماااااااااااااااااااااااا!
گناههه ببینن دددی تلافی موکونم منم
نچنچنچنچ بچه های منو سر کار می ذاااااارییییی
ارهههه مامیی باورتون نمیشه افطارم نشد بکنممم مننن
من باورم میشه
مرسیی خوشمزعهعع,میگمم کیوت حالام فدا سرتت ناراحت نشی ایتو میحرفم هاااا
وای ببخشید ..انقدر از فن بویا میترسید؟؟؟؟؟؟
جون من ری اکشن هاتون رو بگین ......شرمنده بازم میگم دیگه از این شوخای زشت و زنننده نمیکنم.......................
کیوت تصمیم گرففت  که دیگر از این گ/و/ها نخورد ^^
من کلاا از پسر جماعت ناشناس بدم میادد اری دراین حد بود خوشمزه که میخواست برا همیشه برهههه,حالام بیخیی کیوت شوخی پسر توش نباشه هرچی میهواد باشهه
اشکال نداره ولی لطفتو جبران میکنیم ددیی
ارییییی😁😁😁😁
نه اونی ....ناراحت چیه حقم بود 
چچچرررا افطار نکککککککردیییییییییییی؟
میانه خوشمزه ....میانه ماممممممممممممممی
کلاا اینقدد ی جوری شده بودم که افطارم نشد بکنم ,خوشمزه میدونه چرا از فن بوی بدم میاد کلا نسبت به پسر ناشناس اینجوریم
منطزرررررررررررررررررررررررررررره جبرانم خوشمزه .....
پسر ....دیگه نمیشوخم قول میدم 
ارییی دددیی بزار ی برنامه ای بریزممممممم که نگووووو بچه ها میانه شاید فقط با چندنفردرمیون بزارم چون همه بفهمن واکنشا تابلو میشههه
چراااا میانه من نبودم کهههه😂😂😂



میگم عشقووولا دیگههه باید برممم تمامیددددد امروززز😭😭😭
من میاااااااااااااانه
کیییییییییییس برااااا همتون
باااااااااایییییی👋👋👋👋
فدات مانیییی خوش گذشتت امشب فهلننننننن باییی
آهان .............باباییی یه چیزایی ته دلش قیلی ویلی رفته

چی قیلی ویلی رفتهه؟
یا ااااااااااااااااااا مامی کیس فقط برا خودممممممممممممممممممم
نچچچ مامیییبب مههه هاااااا
منتظرش باش اصن شاید دلم خواست یه فن بویه واقعی براتون آوردم
خوشمزهههههههه,این دددیی با فن بوی مشکل ندارههه بابا نمیدونی مگهه
بیار .بیار قدمش رو تخم چشم خوش اومدههههههههههههههه
هیچی اونی مهم نیست^^
بوگوووووو دددییی
نه اوننننننی مهم نیست ^^
پسرا همه روانین ............نمونش رو تو فامیل داریم اما یه کاری کردم هرسری خجالت یکشه^^
باششش نگووو بزار مامیی بیادد ی چی بهش بگمم دعوات کنههههههههه
اوکی وقت منم تمامید خداییش چند بار امروز خدافظی کردم باز اومدم دوستم هر دیقه میزنگه میگه چقد خوندی مگم الان شروعیدم چند دیقه بعدش میزنگه بازم میگم تازه شروعیدم خاک به سرم
انیوو
باشش خوشمزههه جونمم مواظب خودت باش درسم خوب بخونن
:)
من دختر عموم رو جلوش میخواستم کیس کنم ......بیچاره از هولش کلشو کرده بود تو شلوارش ^^هی هم قسم میدا اگه بکنید لان میکنم بسار میکنم^^
واووووووووووووووو واقعاااااااا
تقصیر خودش بود عکس آر امو بهش نشون دادم گفت خیلی ترسناکه شب ادراری نگیرم منم تلافی کردم خیلی شیک^^
جالبه این کارو تو مهمونی انجام داده بودم^^
واووووو تو دیگه کی هستیی دددیی
نسیبه 5 ساله از تهران
خوش چتممم نسیبههعع 5سالهههه
ددی تو کتک میخوای؟
نه تو کتک میخوای؟
من اعصابم خورد شد😐😂
خدا بگم چیکارت نکنه ژن بازیگریمم به تو رفته هاا😂😂
اونی اینقدر ناراحت بووددد 
میخواستم بزنم بکشمت😂😂
بهم کامنت داده بودی رفتم به خوشمزه گفتم این پسره پشمک پررو ور داشته به منم کامنت داده😂😂😂😂
برا ددیی
ببخشید واقعا....پسره پشمک؟
اووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننییییییییییییی شرمنده واقعا اگه ناراحتت کردم واقعا ببخشید شرمندتم رو سیاهم
نفس تو بزن بزن 
معذرت :(
ا کیوتمم فداییی سرتتتت من دستم بند بود نشد جوابتو بدم کامنت قبلیی
مهم نیست ...من معذرت 
کیوتتتتتتت میگمم فدا سرت میگی معذرت دوبارههه
آخه نفس گفت ناراحت شددددددددددددددددددییییییییییییییییییییییی
اه لعنت به من همیشه خرابکاری میکنم......
نفس بابایییی^^
اونی ببخش ببببببوسسسسسس رو لپ خوشملت
ی بار دیگهه معذرت بگیی ددیی من میدونم وتووووو دیگه باهات حرف نمیزنمممممممم
ببخشید دیگه نمیگم ببخشید ^^

ایی خدا باز میگه ببخشید دیکع نمیگم ببخشیدددددد, خو ببخشید اولت که بازم معنی عذر خواهی میدههه
باشه ببخ...............اشتب شد ^^
اصلا هرچی تو بگی^^
اونی دختر عموم رو سرکار گذاشتم نفهمید ^^
واقعاااااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂دلم کباب شد براشش
بچم از سادگیشههههههههههههههههههههه^^
برا همین میگمم دلم کباب شد براشششش
خوب اونی من دیگه برم ^^
شبت بخیر ...خواب های خوبی ببینی^^
شبت خوش ددیی توهم خوب بخوابییی
سلام اونی جونم خوبی؟؟
وای امان از دست این کیوتی شما رو هم سرکار گذاشته😂😂😂😂
منم اومد سرکار گذاشت تازه با دوتا فن بوی  انقدر ذوق کردم فن بوی هم داریم نگران نباشید خودم انتقام همتونو عملی میگیرم بزار دستم بهش برسه میدونم باهاش چکار کنم 
سلامم گوگولییی مگولییی قربونت تو خوبییی؟؟؟اریی ولیی مام سرکارش گذاشتیمم دیدییی؟؟؟؟ایگوووو دمت گمم به جا مام تلافیی کننن منم دارم براششش
میسییییییی منم خوبممممم
خودم ادبش میکنم بسباردش به من عید فطر میبینمش میدونم باهاش چکار کنم  
اوریننن بعد عید فطررر برامون بیا تعریف کننن
من بچه به این خوبی:(
سلاممم ددییییییی خوبییی
واقعا کجا سر به سرش گذاشتید؟؟؟
دستتون درد نکنه این بشر خعلی کرمویه 
ارههه الکیی ی نام لاور اوردیمم که گیرداده بود به مانیی اینم رگ غیرتشش زدهدبود بالا اصنن اوضاعییی بود برا خودشش
خوبم اونی......................مرسی.
دخمل عمو تو یادت نرفته که بایسم نامجونه و بایسه تو جین هاااا؟
میگممم ددییی  ی سوالل دارمم
باشه اصلا یه کاری میکنم خودش بیاد تعریف کنه شما بخندید 
اوریننننن
خب که چی دخی عمو  
برا ددییی
in tan bemire vel konin daddymo
gonahe
وواوووو دددیییی طرفدارر دارییی
بپرس اونی خوشگلم^-^
خودت میدونی دخمل عمو.....
میگمم خداییی اونجاییی که برداشتی گفتیی این نسیبه خانم کیوتو اشتبا نوشته بعد من هی از زبانت تعریف میکردم واکنشت چی بودد؟
وای چه خوب ایکاش منم بودم حسابی میخندیدم  
رییی کامنتاششش هستت برو بوخونن
فدای عروس خوشگلم برم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
یونگی فدای داری فدایی
براا نوراا
فک کنم ددی هنوز رو ایشون کرم نریخته 
هیچی فققققققققققققققطططططططططط داشتم میخندیدم و از خجالت سرخ شده بودم لبوووووووووووو
😂😂😂😂😂😂
سلاااااام
سلامم پری پرییی چطوریاتییییی خوبیی
:)
بهلهههه بخنددددد
کیوووووت تنها عشقت به غیر از نامجون کیپه؟؟؟؟؟؟
برااا دددییییی 
man hamchenan dooset daram apa
برااا ددیییی
سلام جیمین جونی مرسی 
هاییی پری پرییی , 
کیووووووت مگه با تو نیستم
برااا ددییی
rasty doonseng to khoob shodi
اریییییی اونیی
من تاحالا ندیدم ددی سرخ بشه دلم براش سوخت 😂😂
😂😂😂😂جریمشششهه
man taze in commento didam
daddy bekhadam nemitoone roo man kerm berize
nasalamati arooseshama
بهلهههههه روو من و کفس اینا همههه ریختتت
تو هم هستی پری جون^^
فدای دخمل عموم که دلش برام سوخت^^
نا دو سارانیو نانین ادل نورا...چانگمال سارانیو نورا
پسسس مامیی منم هستششش دیگههه؟؟؟😡😡😡😡
رفتم مامانت تو خوندم کسی دست ب کیوت من بزنه وای ب حالش
با منیییی پریی؟؟
fekr konam kermaye daddy tamoom shode
nadare dige berize roo man
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
منظورم کامنت بود...بلی هستم کیوتی جواب سوالمو ندادی
کیوتتت پریی
وای مامان..............باور کنید همتون عشق های منید خیلی دوستون دارم^^
ایگووو ددیی
آخی بیچاره ددی چقدر اذیتش کردید اشک بچمو دراوردید چرا با احساسات بچه بازی میکنید 
گناه داره آه دلم کباب شد براش 😭😭😭😭
اریییس دیگهه 
کیووووووووووووووووت
جوابتو داده پریی کامنتایی پایین
فکرشم نکن...............یه روز دیدی عکس هایی گذاشتم که علاوه بر پشمات پوست هم انداختیااا!#کرم ریزی _بر _نورا
خوشش میادو نورا از اینا 
del be del rah dare daddy
برادددی
جوابتو دادم پری برو بخون تو کامنتای زیره^^
گفتم
وقتی برای همیشه رفتم میفهمی کیوت
ا پریییییییییی اولا جوابتوو داد پریی بعدشمم میایین اینجا که دوستیی تونن بهم بریزهه؟؟
daddy miam barata
dahane mano va nakon
براا ددییی عکسس دوس نداریی بزارهه
#دخمل عمو __حمایت حمایت
فدای دخمل عموووووووووووووووو
برا گوگولییی  مگولیی
دقیقا جواب کدومه
نوشتهه که عشق منیی
ااااا پری نگو اینجوری ..........در ضمن تو مدرسه بهت میگم-___-

باذپریی
دوستی ما بهم نمیریزههه
اوریننننننن
akse shoovare mano mizare hame mibinan
zeshte khoobe manam akse namooseto bezaram daddy
برادددیییییی
avalish bara khodet bood doonseng
الانن بران عکس بزارمم منظورتهه؟
میخوام الان بگی ...سر اون مسئله هم شوخی ندارم دیدی ک دیشب بهت گفتم
برا ددی
جججججججججون عاشقتم نورایییییییییییییییییییییییییییییییییییی^^
بوگو بینم ..............فدای دهن خوشگلت
پری اون پایین قبل از این که بگم هموتون رو دوست دارم
اونی درست میگه پری پری
براااااا نورااا
na baba
اهاا اوکییی
پری از من نخواه گفتم که برام سخته
برا پریییییی
 o_o o_o o_o o_o o_o
مننن نفهمیدمم یعنییی چهههه
منم همینطور کیوتی.... ولی میدونی ک تصمیم قطعیهههه
برا دیییی
آره بابا...
اومممم 
میدونم پری .........بعدا باهم حرف میزنیم
نچچچ پرییی حرفاییی خصوصیی رو که جلو بچه نمیزننن,بعدا برو قشنگ صحبت کن با ددیی
گفتنش از رفتنم سخت تره
الهیییی کوجااا میریی پری پریی ,اب پریی
taajobe
o_o
اوکیییییی
باش کیوت
براا ددییییی,میگمم پریی تو واقعیتم کیوت میگی بهش
باش اونیی
فدایییی دارییییییی
از خودش بپرس بهش چی میگم
ددیییی چی مییگه اب پریی بهتت؟؟
اونی من سر اون آخرین عکسه جججججررررررررر خوردم حال تو چگونه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اولییی رو دیدمم به اخر نرسیدمم😂😂😂😂😂😂
man raftam
anio doonsengi
باشش اونییی جونم مواظب خودت باششششششششش.انیوووووو درسسس بوخونن
خداحافظ نوراییییییییییی^^
اونی وضع تو که خرابتر بوددددددددددددد
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂والااا زبون روزه چه کاریههه برم ادامههه
کیوت جواب سوال اونی ندادی
راسسس مگییهههه دددییییییی
راستی کدوم فصلارو خوندی
برااا دددییی
آهان میسیییییییی اونی فرشته مهلبونم 😘😘😘😘
فداییی تو بیشتر از 30 مگ بود بگو بهت بگم چجوریه 
اونی جونم من رفتم بخوابم 
رو عکسا فک کن جوابشو بهم بگو یک شنبه عکساشو میزارم بای بای 😘😘😘
نهه ی مینن جواب کامنتمو بده بعد برو لالا
جواب دادم اگه میتونی شماره ای بگو چون شماره گذاشتم 
ارهه شماره گذاشتم
باوشه 
منم کنجکاوم ببینم اونی جونم چند میشه پس فردا بزار 
جوابشو یکشنبه میزارم چون خوشمزه گفت میخواد فکر کنه 
حالا برم لالا؟؟؟؟
بروو لالااا راسستیی ی راهنمایی از همه اعضاسس یا چند نفرر؟؟؟
ببین داری از زیر زبونم میکشی 😂😂
از همه اعضا هستند یکی یا بیشتر 
اوگیییی
پس من رفتم لالا بای بای اونی مواظب خودت باش 😘😘😘😥
بایس گوگولی مگولییییییی خوابای خوب ببینیی
صلم اونیی ♡
صلامم لیاا جونن چطورییی خوبیی؟؟؟عمه ت بهترههه؟؟
خیل خبم اونیی ^^ امروز خیل سرخوشم 😁
عوهوم فردا قراره ترخیص بشه منم با پسر عموم دیشب موندیم پیشش ^^
واووووووو همیشههههه سرخوشششش باشی لیا جونننممم
چ خبر اونی؟
چیکارا میکنی؟ ^^
هیچچییی با خواهرم و دوستشش ریاضی کارر میکنمم
عا خوبه باز ریاضی کار میکنی 😣
الان نیم ساعته موهامو سپردم ب دوستم معلوم نیست اون پشت داره چیکار میکنه :/
همه تارهای سرم درد میکنه :/ 

واووووووووو 😱😱😱😱😱 چینجاااااااااا, اوخ اوخخخخ
اونی باور میکنی کلمو داره میکنه :/ 

نگووووو کچلتتتت میکنهههه هااا
اونی فقد این نیست ک هر موقع میاد کارشه :/ 
الهییییییی مظلوم گیراوردههههههه 
عا خب اونی من ک ویگه کم عاوردم از دستش بهم بگو ک خبی ¿
خوبممم میخوایی من دعواا کنمممم ؟؟
واس چی ¿
هییی میادد اذیتت میکنه
عا ن اونی ولش مهم نیصت خیل دوسش دارم ^^
مامانمه تو مد ^^
ایگووو پسسسس هچیییییی دیگهههععع
راصتی ی ددم دارم :/ 
کلا نمت کاری کنم دستم بستست :/
الانم جلوم نشسته :/
اونی دستم بستست بسته 🙄
الهییییی 😂😂😭😭😭😭😭
اصلا اعصاب ننداره ._.
ددیی رو میگیی
عوهوم ._.
ارهه عصبانیی یکمی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan