BTS

Just For Profile

رسما دارم میمیرم =|

  Hope _ Dena

بچه ها من تازه عان شدم 

امروز ازمون داشتم

 بعد از ظهر هم کلاس داشتم

 از پهلو درد هم دارم میمیرم نمیدونم چه مرگم شده (اپاندیسه شاید =/) دیشب هم ساعت شیش صبح خابیدم هشت بیدار شدم.

اومدم سایت چیم...کامنتاتون از سیصدتا رد کرده واسه اولین باره نمیتونم بهشون برسم.

خلاصه اگه نخوندم و نیومدم و اینا 

بدونین من تلف شدم =|

ووووووووووووووووووووووااااااااااااااااااای ننننننننننننننننننننننننننننننهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بمیرم بببببرات پوکیدی ککککککککککه
هیونگگگگگگگگگ اومدهه
خخوشششششششششششششششش اوممده
هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگ چیممیی بفداتتت نبینمم اینجوری باشییی 😭😭😭😭
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸ , ۱۸:۵۶ فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بود.
بااینکه پستو هیونگ گذاشته ولیی مرسییی از لطفت فاطمه جون 
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸ , ۱۸:۵۸ فاطمه سادات داوری
راستی به پست جدید سایتم درباره شادی اونیو سر بزن.
واووو شادیییییی چشممم حتمنن
عزیزممممممم خدا نکنه ایشالا زود خوب میشی
برا ددیی
اونی برای خودت بود
میسیییی پری پریی
💋💋💋💋💋
میشیی پری جونم
الللللللللللللهی مبینا فدات شه هیونگ منننننننن نبینم دردتو دیگهع ایشاللله
هیونگممممممم توروخداااا 
الهییی هیونگمممممممم😭😭😭😭😭😭😭
خدا نکنهههههه😭💓
اریییی بوخوداا خدا نکنهه
هیونگ تو کلی رقص باید به من یاد بدی حالا حالاها بااییدددد ور دله من بمووونی فهمیییدیییی؟😭😂
نبینم از این حرفا بزنی وگرنه قهر میکنم باهااات😑
ارههه تازه شمم هیونگگگ کی بیا بهم بگه اتاقو تمیز کنن هااا؟؟
چیم تو داری جواب میدی؟😂😂😂
آخه عکس پروفایل هیونگ میاد😂😂
ارییی هیونگگگگ نیسسسس ,من جواب میدمم
اینو کی پست کرد دقیقا؟
دقیقا روز چهارشنبه  ساعتای 4به بعد بیشتر بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan