BTS

Just For Profile

برا ابجییی خوشگلمم





امیدوارممم دوسشش داشته باشیی وخوب باشههه


وووووییییییی آبججججججییییییی
حرفاش خیلی خوب ودن خیلییییییییییییییییییییییی
آبجی مرسی هستی 
خستگیام رفتتتتتتتتتت
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
فدایی تو ابجیی خوشگلممم ,خوشحالمم دوسششش داشتییییییی
اصلا جمله ها مطابق حال الانم بودااااااا
مرسی واقعا
فدایییی داریییییییی خوشحالمممممممم خوشتنن اومدهه
آبجی 
بیا یه بازی کنیم
ول نمدونم چه بازی
ی قل دو قل خوبهههه؟؟
وای آبجی
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خوو چیههه بازی به این خوبییییی
یه قل دو قل تو فضای مجازی‌‌؟
اسم فامیل خوبههه؟؟
آاامممم با شه پس
اسم 
فامیل
غذا
رنگ‌
اشیا
شهر
حیوان 
گل
اوکییی 3 دیقه وقت خوبهه؟؟تازه اشیا لاکی و پلاستکیم قبوله,شهر خارجیم قبوله
زمان نداره
حرکی زود تر پر کرد
لازم نیست بنویسیم اسم .... آیناز
همین بنویسیم آیناز مثلا بسه
خو آبجی تو چطوری میخای بفرستی؟
من میام برا خودم کامنتذمیزارم کامنتارم باز میزارم خوبه؟؟فقط بگو از چی شروع کنیم
هر وقت خواستی شروع کنی بگو تا منم شروع کتم
فرزاد 
فرهادی 
فیل
فسنجون
فیل لاکیی
فریمان
فیروزه ای

اومدی آبجی‌؟
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من منتظر بودم بیای😂😂😂😂😂😂😂
ننوشتم
خو ی چیس دیگهه بگوو پسس الان هستمم
باران
بهمنی
برنج با گوشت
ببر
بجنورد
بی رنگ😂
بنفشه
بهار
 بهرامی
بامیه
بنفش
ببر
ببر لاکیی
بابونه
بوشهر
ببر پلاستیکی
دیر گفتیی دیگهه تازه شم رنگم نگفتییییییی 2تا کم گفتییی
آره آره
این دور تو بردی
خب حالا تو یه حرفی بوگو
ساحل
ساحلی
سبزی پلو
سبز
سیب پلاستیکی
سلیمان شهر
سنبل
سمندر
سعید 
سارانی
سبزی پلو
 سبز 
سوسک
ساعت
سنندج
ساقه
میگمم چرا یکی مون سیاهو نگفتتت؟؟گل بلد نبودم
5دور بازی میکنیم اخر جمع امتازات اوکیی؟؟
راست میگی
آبجی بیا ۴ دور دیگه بازی کنیم هرکی باخت واسه اون یکی پست بذاره


اوکیی قبولههه نوبت تو پس😀😀
خو من بگم حرف رو؟
مانی
منش پور
ماش پلو
مشکی
مچ بند
مازندران
میمون
میمونی
مهری
مریمی
ماهی
مشکی
مشهد
مووزلاکی
میمون 
محمدی
وایی گل میمونیی داریم.مگهه؟؟
من باز امتیازم ۷۰ شد😂😂
آره آبجی داریم 
تو باغچه مامان جونم اینا بود
اقاا خداییی من نه چیزی سرچ میکنم و نه فک میکنم هر حرفی به ذهنم اومد میگم,خو منم70 شدمممم
آبجی منم خدایی نمیسرچم
وگرنه دور اول رنگ رو نمیگفتم بی رنگ😂😂😂
دارا
دانیالیی
دامغان
دلمه 
دلفین 
دلفین لاکی
داوودی
دبی

دانیال
داوودی
دال عدس 
داس
داوودی

حیوان و رنگ رو نمیدونستم
وویییی نوبت تو دوراخرهه ابجیییی
ابجی دبی چیه؟
راستی من شهرم نگفتم
دبی(دوبی) دیگهه همونجا که بی تی اس رفتش گفتم که شهر خارجی هم قبوله
هاااااا اوکی اکی
اخخخ من دوتا شهررر گفتم عوض یکییی😂😂😂😂
لیلا
لیلایی
لوله
لامرد
لاله
لوبیا پلو

ابیججیییی اصلا نگفتسسس ل کههه
عه ثبت نشده خووو پس

ی حرف دیگهه بوگوو,ابجییی تنها حاضرای سایت خودم وخودتییم
تینا
تینایی
توت پلاستیکی
تهران

به جز ت یه چی دیگه بگم؟
تارا
تارایی
ترنج لاکی
ترشی پلو
تیموراباد

گرچه گفتم ولی ت سختهه ی چی دیگه بگم منن
آبجی
من ۶۰


آبجی ترشی پلو داریم؟
ترشی.رو با برنج بخور میشه ترشی پلووووو😂😂😂😂😂
بگو آبجی
آر ه سخت بود ت اومد تو ذهنم منم گفتم
رضا
رضایی
رشته 
رنگ پلاستیکی
رامسر
راسو

رها
رهایی
رامسر
رشته پلو 
راسو
راسو لاکی
ریواسی  (خو به رنگ ریواس منظورمه)
رز 
میگمم بریم جمع امتیازه,مشابها 5امتیاز اوکیی؟؟
من ۵۵ هستم
ابجی جمع امتیاز ها ت رو هم حساب کنیم
فقط دور دوم که من دیر گفتم حساب هس یا نه؟
آبجی جمع امتیاز ۵ دور آخر بازی ماا من شد ۳۱۰
ارهددیگهه جمع کل امتیازا مهمه,نه جایی که ل گفتی و ت نه دیگهه چون من ل که اصن ننوشتم و ت هم سخت بود قرار شد ی چی دیگه بگیم
واوووک شادیییی پستتتتتت خوشگلللللل موخاممممممممممممممم از بایسم نباشعععععع
من 345 شدمممم 
شادییی فثط خودمون دوتاییم تو وبببی😀😀😀😀😀
آبجی من ت هم حساب کردم

خو من باختم در کل
اوووووکککککییییییییییییی   خوشمل میذارم
میسییسیییی شادیی جونم دفعه بعد میگردم ی بازی دیگه پیدا میکنم.پست میزارم فقط بازیی😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂
اوکی من برم برات دنبال عکس
امتیاز اصلی من شد ۳۰۰
میگمم هروقت گذاشتیی  بزارررر ولیی تاشب بزاررر همون 9اینا هیجانشش بیشتزههه
تازه من گل ساقه نمیدونستم داریم یا نه حسابش نکردم بدون ت ول شد 345
نه ساقه نداریم

الان وقت دارم آبجی
اره آبجی خودم و خودتیم😂😂😂
آبجی دیگه میتونی برگزدی به حالت قبلیت😂😂
میگم آبجی عینک میزنی؟

نهههه عینکییی نیستممممممم ,باشهه برمیگردمم
چ جمله های نابی
فدایییی داریییییییی اب پرییی منن
دلیران دنا چی میگه اون وسط؟؟؟😹😹😹😹
واووو هیونگمممم انیووووووو خوبیییییییییییییییییییییی؟؟؟👼منظورمو بدونن,گفتمم هیونگممم من همیشعع حواسمم هستت
آره خوبم
😇😇😇 تو هم بدون ^^
😀😀😀میسییی هیونگمممممم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ****** ***** *** *** *******
** ** *****
******* **** ***** ** ***
** ***** *** ********
نهههههه هیونگگگ بدونن نتنتتتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭, هیونگگگ مواظببب خودتت باشششششششش خبرشو اومدیی به منم بدهه
😢😢😢
چییییمییییی بفداتتتتت ناراحت نباشششش باشهه؟؟
دارم میمیرم ناراحت چیه😢😢
هیونگگممم خدا نکنهههههه باز اینجورییی گفتییییییییییییی 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** *** **** **** ***** ******
** **** ****
***** ***** **** *****
*** ** ****
هیونگ میایی اونورر.؟؟؟
کدوم ور؟؟
هنگگ بیا هیونگ
اننننننیو
من نیستم خوش میگزره.....؟؟؟؟
از فن بویه چ خبر؟😈
اههههههم
سلام یاس اون که ددی بود,خوش چی یاس جوابی که به خوشمزه دادنو بخون
فن بوی نبود ددی خودمون بود
اره
ددی ی چی بهت بگما       سر کار نزاررر ب ار ام میگم😐😤😤😤
عصو هنگ اوتم کردید؟؟؟؟؟
هیونگ امروز تازه اومد که این اتفاقا افتاد
کیا هسسسسستتتتتتتمننننننن🤔🤔🤗🤗🤗
کی کیا هستن پریسا و کیوت دیگه
یوهوووووووو
جان یاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan