BTS

Just For Profile

به مناسبت ی ماهگیی سایت پیشولل

امیدوارمممم دوسسس داشتهه باشی عکسارووو


بقیههع دوستانممم براشونن برنامه هایییی دیگههه اییی دارممممم فک نکنیددد به یادتون نیستم، منن همههههه تونووو دوستتت میدارممممم












عر اونی یعنی سایتم یه ماهههه شدهه؟؟؟کی شد من خودم نفهمیدممم؟؟
از بس که با شما سرگرم بومدمو خوووششش که اصلن به اطرافم توجه نمی کردم
اونیییی کوماعووو سارانگههههههههههه
اررییی امروز 31 روزه شدهه,,💙💙💙😂😂😂
حسابم ک دستته *-*
مبارگک اونیکی اونی باشع *_*
ارییییی دیگههه برا بقیه بچه ها برنامه هاییی دیگه اییی دارممم😀😀😀😀, برا پیشولل
وووی چ خوشملههههه‌...مبارک باشه پیشولییی
مرسیییی پریی پرییی مبارکششش باشعععع
مبارکه ...♥
سلاممم هانیههه جونن,خوشبختمممم از اشناییتت,مرسییییی اززز نظرتتتت
مرسی♥

فدایتت,پری جونمم ببین ی رمز برام بفرستت خصوصیی الان
رمز برات بفرستم؟من؟

نهه هانیهه جون پریسا منظورمم بوددد
اها اخه جواب مال منو گفتی...راستی اصل میدی؟

اصلوو پی ویی میفرستمم گرچه بیشتریادمیدونن
خیلی خوف بوووووووووووووووووووووووووووووووود من الان خیلی خوشحالم چون سه شنبه امتحان دارمممممممممممممممممممممممممممم ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سلاممممممممممممممممم خوشمزهههههههههههههههعععععههههههههههههه منممممممم خوشحالمممممممممممممممممم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مرسی نظرررررررررررررررررررررر دیروزززز جات خالییی بود با شادییی اسم فامیل بازی میکردیممممممممممممممممممممممممممممممم
مودونم مودونم منم الان سوپر شارژم
موخاییییی بیااااا بازیییییی😂😂😂😂😂😂
نه الان میخوام برم حموم با خیال راحت
ایگوووو برووو خوشمزهههه عافیتت باشهعه,من بدبخت صبح وسط راه کلاس فهمیدمم کلاسم تعطیلهههه صبح از خوابمم زده بودمم 
آیگوووووووووو تو هوای گرم
ارههههععععع
شرمنده اونی خودمم رمز و نداشتم
نهههه عزیزمممممممم من گفتمم خودت ی رمز برام بفزستت میخوام چیزی بنویسم براتت
الان چیکار کنم
الانن ی رمزز برا من میفرستیی خصوصی بعد من ی پست باز میکنم ورمز میزارم روش ,تو اون پست حرفامو میگم بهت اوکیییی؟؟
اونی منتظرماااا
باشهه پریی جون ی مینن الانننن
پیاممو خوندی؟ اونی
ارععهه برو پست اخر ی چیی نوشتم برات جوابشوو بده
اونی ج بده لطفا
جواب دادم تو پستهه پری جون
عامونی فردا وانشاتتو عاپ می کنم *-*
باشهع لیااا جونممممممممم مرسیییییی اپ کردیییی خبر بدهههه
عشقم خوندی
اریییییی ,بیا پست ی مین
عام باشهه
عاخه دارم با دوستم مینویسم ^_^
ایگوووو منتظرشمممم زیاددددددد
اهم😁ج
دادمم
خوندی؟ اونی جونم
ارهه بیا اونور
یه ماهش شد بچم^^
ارهههه
اونی ممن ج دادی عشقممم؟؟؟
الاننن
سلاااام اونی جونم سلام به همه ی کسانی که هستند و پیشولم...🤗🤗🤗
یه ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک پیشولم((منظورم وبت هست)) ایشالله صد ساله شه💖💜💖💜💖💜💖💜👄💋💋💋👄💝💝💞💞🎂

خوب من دیگه باید برم فعلاا👋
سلام ملینا جون مرسی ازت,برا پیشول,فعلا انیووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan