BTS

Just For Profile

همینجورییی

شمارو نمیدونمم ولییی عاشققق این اهنگممممممممممممم (کسی اگه نمیدونست خوانندش کیه بگم بهش بگمم)




ایا میتونیم با هم دیگه بمونیم؟

شاید بتونیم با هم بمونیم

بیا شب های تنهایی مون رو تموم کنیم

بیا بهشت همدیگه باشیم

(اصطلاح هست یعنی بیا به هم آرامش بدیم)

یه عکس برای قاب عکسم لازم دارم

میخوام سلطنت م رو باهات تقسیم کنم

بهم بگو چی میخوای بنوشی

بهم بگو چی توی ذهنم دارم

اوه من اسمت رو نمیدونم

اما به نظر میرسه که قراره عوض بشه

تو حتما نباید معشوقه من باشی

کسی که من رو عزیزم صدا کنه

هیچ فشاری در کار نیست

و چیز مهمی نیست

اصلا چیز پیچیده ای نیست

من همش تو فکر بلندی هستم

ما میتونیم به بالا رفتن ادامه بدیم

اوه، فرصت با هم بودنمون رو از دست نده

فقط میخوام باهات حرف بزنم

اون وظیفه رو فراموش کن

شاید بتونیم با هم بمونیم

و این کار خیلی سختی نیست

تو حتما نباید معشوقه من باشی

کسی که من رو عزیزم صدا کنه

هیچ فشاری در کار نیست

و چیز مهمی نیست



دریافت
حجم: 3.2 مگابایت

کشتیییی منو اونی .خیلی عالی بود
خدااا نکنههههههههههههههه اهنگشو میشناسییی
شاید هیچ مهم نباشه اما نباید فرصت رو از دست بدی هر کاری کنی این بازیه زمونست...از من نخواه کاری رو بکنم که در حد توانم نیست ...از اولشم بهش گفته بودم من مناسب تو نیستم ظربه میبینی..
آهنگش متنش خوب بود ...
اووومممم کیوتتت اینی که اول گفتیی از خودت بود؟؟
نچ نچ
دوست داریی اهنگشووو بزارمم براتت..؟؟انگلیشه اهنگش 
اوهوم مرسی
باشش الان میزارمم بزات
بله ....از خودم بود چه طور؟
ددییییییییی بلههه؟داشتیم خدایی  .؟؟بله چطور؟؟؟؟هیچ متنش قشنگ بود خواستم بدونم اگه اهنگ بهم معرفیش کنی
...میفهمم معنیشو...
ننننننه ^^ از خودم دراوردم .....^-^
ببخشید..دیگه نمیگم بله ...^^
پریی اهنگوو اخر متنش گذاشتممم, اورینننن دددییی باهوشششششش, 
وای اونی مرسی هم ریتمشو دوس داشتم هم معنیشووو دستت طلا
فداییی داریییی , خوانندش جاستین بیبرهه اهنگاش محشرنن
عاشقش شدممممم
ایگوووو اگه دوس داشتی بگو برات اهنگای دیگه شم بزارم,واینکه ی سر برو پست
اونیی خوانندش کیع؟
جاستین بیبرهه ,خیلی صداایی خوبیی دارههه کسیه که قبل از اینکه بی تی اس جایزه تاپ سوشیالو ببزه 8 سال پیاپی جایزه رو برده بود
shalam doonsengi
chegooneii
سلاممممم اونیی قربونتت تو خوبیی؟؟چههه خبرااا چ میکنییی؟؟؟
ari khoofam
mipelik bi kar nabashim to che mikoni
pishool nist??
منم بیکارم,نه نیست بود ولی نیس الان
daram hamin tor ke mitypam riazi mikaram
man natoonestam ba khodam kenar biam
ایگگووو خووو درستو بخون اولل,یعنیی خودت دوس داری که احساست به پیوشل باشه اره؟؟یعینی نمیخوای ولش کنیی؟؟؟
joftesho baham mitoonam anjam bedam
are daghighan
اگهه خودت میخوای که حست باشه کار دیگه ای از من برنمیاد واقعا,من هر چیم بهت بگمم تو حرفامو پس میزنی چون حودت میخوای دوسش داشته باشی هنوز
bebakhshid onny joonam
نهه چرا معذرت ,من گفتم که اگه کمک میخوای پشتت هستم الانم اگه نمیخوایی که هیچی ,تصمیم با خودت بود پون این اینده و زندگی تو هرچی خودت بخوای
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ****** **** ******
********** ****** **** *******
**** ***** ********** *******
سانشون میکنم,اگه اینجوریه که هییچیی
love you
💙💙💙💙💙💙💙 مرسییی نورایی
onny ye parvane oomade too otagham
pashmam rikhte
😱😱😱😱 ایگوووووو مواظب خودتتتت باششششس 
vase in parvanehe
اهااا ایگووووو,شوگووولشششش برو نجاتشششش بدههه
sugul nist
to bia
اگهه نزدیک بود خونه مون که توهم نمیگفتی میومدمم خودمم
be khoda age nazdic bood harzaman man telep boodam khoonatoon
rasty onny to dishab rafty haram
نههه متاسفانههه نرفتمم,ارههه بود نزدیک میومدیییی خو 
اونی من برم کانادا هواپیما شخصی میخرم میام مشهد دنبالت بریم دور دور...پایه ای؟؟؟
😂😂😂😂😂 ارههع بیااااا,
to familat hame oonjan???
نهههه تهرانممم فامیلل داریممم
یکی از فامیللامون آمریکاس هوا پیما شخصی داره
رو چشششششم
ehh
khob jam kon bia tehran dige
ham be familat nazdic tari ham be man
parisa salam
ایگوووو دلم اونجا میگیرههه تهران فک میکنی همه باهم غریبننن, 
اونی ج بده
واسا چشمم ی مین
سلام یونگی جووون
دادم
onny boro ahange ai dele khodame alireza talischiro goosh kon
ghashang vasfehale mane
دوس دارمم بگوشپ ولی گوش کنمم افسردگی میگیزم بزا همسن هیچوقت ایرانی نمیگوشم
ghamgine ghamgin nist vali hamchin shadam nist
hala boro begoosh bebin man chi migam
ببین نوزا من ریتمش ی ذره اروم باشه گوش کنم افسرده میشم واقعا وتا چندروز تو خودممم, امتحان کردم که میگم,دونسنگ افسرده دوست داری؟؟
من گوش دادم خیلی خوبههه
ایناا اب پریی گوشش کرده
bebin pari pariam taeedesh kard
میدونمم ولیی حالم واقعا بد میشه
ججججججج....فدای تو اونی😙😙😙
چشممممممم اخهه نمیدونییی که همزمان به 2نفر دیگم دارم جواب میدم😂😂
ye tike az matnesho vasat mifrestam
2min besabr
ب من زود تر ج بده ...میرم دلت تنگ میشه هاااا
دادمم پرییی باز حرف رفتم زدیییییییییی
رفت که بره این دفعه فرق میکرد با هر دفعه گره عشقه دلی که ما نشستیم پاش خیلی حرفِ بره
کاشکی بشه یکی واسه ی مام از خوشیش شصت بکشه
بشه که ما اینقده بهش خوبی میکنیم که خسته بشه
آی دله خودم وای اینا میخوان دورت بزنن ساده ای توام
میان و بعد میرن تو رو هم نگاه نمیکنن نگاه نمیکنن
وای آی دل خودم وای مثه همین آدما دورت اینقده پرن
که تا یکی از راه برسه عاشقش شدن عاشقش شدن
قلبم واسه تو میتپیدش این حالو هیچکی ندیدش
چه فایده که یکی تو دلم داره میگه اینا رو نگی بهش
نگاهم آسمونه چشا خیس حالم اصلا رو به راه نیست
ولی بازم آرزو میکنم نصیبه تو بشه بهترینش
بهترینت بودم بهترین باش این دیوونه خیلی دوست داشت این دیوونه خیلی دوست داشت
آی دله خودم وای اینا میخوان دورت بزنن ساده ای توام
میان و بعد میرن تو رو هم نگاه نمیکنن نگاه نمیکنن
وای آی دل خودم وای مثه همین آدما دورت اینقده پرن
که تا یکی از راه برسه عاشقش شدن عاشقش
شدن
اوممممم اینجوریه پس,
آییییی دل خودمممممم اینا میخوان دورت بزنن ساده ای تو هممممممم.میرن و بعد تورم نگاه نمیکننننن نگاه نمیکننننن
وایی پرییی از دستت شماا هاا من امروز به هر کی هرچی میگم  برداشت میکنهههههه برمممم نیاممم چندروز  مخم قاط زده فک کنم که حرفامو اشتب میفهمین من میگم اینجوری رفتار کنینن چپشو رفتار میکنین,منظورم فقط تو نیستی هاا
are
ghashang vasfe hale mane
ایگوووو الهیییی گفتم اذیت نکن خودتو
از خوشیش دست بکشه...نه شصت بکشههه😂😂😂😂😂😂خیلی خوبی یونگی روحم شاد شد
ایگوووو خوبهه
نزاری نرییییییی سلوم
دخترا آهنگ شاد بگوشین دیگه اگه غمگین میگوشین به اونی نگین
سلاممم خوشمزههه گن چطور مطوریی عافیت باشه مجددد,اره اصن شاد ایرانیشم کم میگوشم غمگینش بماند دیگهه😂😂
man zadam too google oomad
asan nakhoondamesh
kkk
نوچچ ی دفعه بعد بخون ی بارر
باورت میشه همین الان از حموم برگشتمممممم من که باورم نمیشه
واوووووووو
salam khoshmaze

هی کله ی کچل عباس هی هی

کله ی کچلو میکشه تی می

همه ی موهاش ریخته ارثی
واسه نون گرفتنات مرسی

کلت چسبوندم آدامس خرسی




😂😂😂😂😂😂 این چی میگه این وسطط دددییی
سلام بر نورا جون خیلی وقت بود نحرفیده بودم باهاتاا
vaii doonseng
nemidooni inja cheghadr hava gereftast ke
hanoo baroon shoroo nashode
vali dare shooroo mishe
daddy asheghetam
kkkkkkkk
همون متن اهنگ جنتلمن ساسیه من ورژن جعفرشو اوردم یه مقدار شاد شیم^^
ایگوووو مرسیی ددیییییی😂😂
شیش اون یکم شده سسکییییی ....همه ی موهاشو ریخته ارثی...واسه نون گرفتنات مرسیییییی بقیش ترکیه بلد نیستم ببخشید🤣🤣😁😂😂😂😂
منن کلاااا نگوشیدمشش حتی  ی بارزرزز
من نوشتم سیس این مینویسه شیش
ایگوو خو اونجوریی دوسس دارهه بنویسهه
وووووووووویییییییییی الان کافیه بزارید میام وسط پری میدونه چقدر سست ارادم تو رقص
حالا بیا وسط قرش بده,همهههه دستتتتتت دسستتت👏👏👏👏👏👏
آقا جون جنتلمنه جنتلمنهههههههه آما چرا شکل انه شکل انهههههه؟؟؟صرفا جهت شادی😁😁😁
اقامون کلمشش این کیبوردشش مشکا داره من تصحیح میکنمم
zhoooooooooooon
daddy vase hame raghsidanat merci
اررررررررررههههههههههههههه
آقامون نوشته آقا جون اییییی خداااااا
تصحیح کردمشش پاینن ببین
دهنتووو باید طلا گرفتتتتت
دهنننن کیوووو؟؟
یونگیییی ....واسه همه پیگیریاتتتت مرسییییی
واوووو جونمم قافیه هاییی که ردیف میکنینننننن
بدن و ببین ژون بابا گوتتو بلرزون دادا(در زبان ترگی گوت به معنی ک/و/ن میدهت:)
😂😂😂😂
دهن خوشمان خودتووووو.ک اشتباه تایپی درس کردی
ایگوووو فداتممپ منن مرسییییی
همه میگن عاباس پاشوووو گوتتو بلرزون داداااااااا
😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
واییی خداا قلببببمممممممم
تا کی میخواین بخونین؟؟
خانما اقایون از بالا دستور رسیدههعه بسسههه دیگهههههه😂😂😂
shaer mifarmad
aghamoon jentelmane jentelmane
ممممممنننننننننننننننن تو عمرممم ی بارمم نشنیدمم فقط اشتباه تایپی درس کردمممممم
hamamoon rasman rad dadima
kkkk
بسییییییییی 
تا هر وقت تو بخوای خوشمزههه
فک کنمم بس باشعع
مگه ب رد دادنمونننن شک داشتی
دیگهه رد داده مغزمم روی هفتادوهشته نبضمممممم
بخونبنننننننننننننننن
عزیزان از بالا اجازه صادررر شدددددددد مشکلییی نیسسس ادامه بدینن
نورا بدو بیا آخرین پستمو ببین^^
رمزشو اونی بهت میده^^
ارهه تو پست خصوصیت کامنت بده رمزو یدم بهت
جون  بابا اونی تو هم خواننده ای هاااااا😂😂😂😂
منننن نههههههه مننن فقطططط سخنراننممم
همه جعفریاااااااااااااااااا...اینجا گود بای پارتیه جعفره اینجا گود بای پارتیه جعفره 
اینجا آرمیو بی تی اس گا طیه چرا امشب هیتر گاطیه؟
ددییی اهنگوو عوض کنن,منن بخوام اهنگ بخونم شماها بلد نیستینن احتمال زیادد
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👌👌👌👌👌👌👌👌
😀😀😀😀
پلی کن ببینم...........^^
دست شوما فاز ما^^
نههه دیگههه اولا من همه شو حفظ نیستم اخه مال زمانیه که من بچه ای 9یا 10 بیش نبودمم,شوما جدیدا رو بوخون به گوشم رسیده بود همراهی میکنمم
بوخونننننن حنجرهههه طلاااا
شوما بخونینن من همراهی میکنمم
اونى و بقیھ شالام ^^



یاد امد وبوی یاسسسسسسسسسس امددد
یو کن کال می آرتیست یو کن کال می آیدول ...^^
یو تیس از مای سانگ^^
کامان بیبی
والا من بی تی اس بخونم همه رو قاطی میخونم اینجوری مثلا یکم فیک لاو میخونم بعد یهو وسطش مایکدراپ باز وسط اون جیمن میخونم باز وسطش ایدول تا همه شون تموم بشنن😀😀
بچه ها من دلم شوشولللللل میخواد
شوشوللللل چیهههه؟؟
سلام یاسسسس
یاسی تو بیا آخرین پستم ..آقا هم رو ببینیم بیشتر اشنا شیم^^
یکی اینجا هست ک خودش مودونههه
بهلهه فهمیدد
کیوتى ى سر برو وبت

برا ددی 
پری ...شوشول جاست برا منه ..روش قیرطیم وری ماچ!
اونی آبنبات رو میگه^^
ابنباتتت منم دوسسسسسسسس ولییی هیچییییی اندازهه اینا دوس ندارمم 🍫🍫🍫🍫😍😍😍😍
نه خیرممممم رو سوسول غیرتی هستی پس من چیمممممممم؟؟؟
توکه تاجج سریییی
خوبید خوشید؟؟؟
*

فردا امتحان داریم ھق ھق ریاضی داریم ھق ھق ھرچى میگررھ انگار مطالبى ک خوندمم داره میپرھ ھق ھق

الهیسیس هق هق جراا؟؟
از الان بگم یا من یا شوشوللللللل؟؟؟
معلومهععععع اب پرییی
کیوتى رمزو تو جیمیلم بفرسسسسسسسسسسس

الان با زبون روضه همرو شوشول میبینم@-@
نگوو من داداش کوچیگمم وسط ظهرز هوا گرمم هندونه اورده بود از تو یخچالل میخوردد اصنن حالیی به هولیی شدمم
هق هق هق هق هق هق هق😢😢😢هق هق هق هق
گریههه نکننن منم دارههه گریم میگیرهه
ھیکشى رومن غیرطى نیس ھق ھق 
@@

از دستت این تههههه مگه ما جرئت داریمم روت غیرتییی بشیمممم؟؟
بیااااا روزت باطل شد
ایگووو 
درس خوندی؟ 
ددییی
کککککککککیوووووووووووتتتتتتتتتی @@تتتووووججججھھھھھ

کیوتییی توجه کننن به یاس
گایز من فردا و پس فردا هم تعطیلم یوهوووووووووووووووو وای چه اتفاقای عجیبی داره این روزا میفته
واووووووک خوبب خوبه اتفاقات
یاسی الان کامپیوترم رد داده..رمزش هست یادول & تول
به زبان کره ای گفتم^^
یاسس تو به جیملم ی پیام بدهذمن بهت میگم رمزو
خوشااااا ب حالت خوشمزه
اریییی واقعااا
دوفصلم مونده مغزم نکشید گذاشتم برا بعد افطار 
خوبب کارییی کردیی,میگمم ددییی میترسم باز بعد افطار مامیی رو بدزدن ازتتت 😂😂
ی فصل مونده ۶
اوریننننننننننننن
هرکسی که بخواد بدوزده رو نشون بدین جنازه تحویل بگیرین...
یاشههه ددیدی
کیبردمم کرھ اى نداره!!


ایکوو 
وای ی نگاهی هم باید ب کتاب بندازممممم.......
بروووو درسسس بخون پریی
کی میخواد مانی بدزده
هیچکسسسییی گفتمم یادیی از اون شب بکنیممم😂😂🔥😂
پری مگه داشتی تا الان چی میخوندی؟
برا پریس
کدوم شب
نبودیییی مگههه,وایی نفس با اکانت نامجون لاور اومده بود گیر داده بود به مامیی که بیا کاپل شیم واینا مامیم از اینور همکاری میکرد خلاصه ددیی عصبانیی شده بود اخرش گفتیم البته خیلیی خنددید دددیی
تمام تمرین ها و نکته هااا
اهااا
تھ و داداشم تو اتاق خوابن@@.//مشکوک//

ای بایا جفتشوننن که زننن وبچه دارنن
من میخوام عکسای ددیو ببینم ھق ھق

فهمیدییی؟رمزووو
shalam yasiii
برا یاسس
گیریم ک من مانی و بدزدم میخوای جنازه من و تحویل اونی بدی هه؟؟؟
جین با جیننن مگه میشهه؟
shooshool?????
zeshte hajia
o_o
ا خو اخه بچه ها میگن شوشولات به شوکولات لحن بچگونسس  کوجاش زشتههه
سلام نورا
^^

برا نورااا
کیوتی فک نکنم دیگه اون پستت خصوصی شده باشه آخه کی معنی ایتی تو رو نمیدونه؟
راسس میگهههه ولیی خو فقط خودمونیم 5 نفریم
تو 
یاس
نورا
پری 
ددی
میدزدم میبرم میدم ب یکی دیگه هوو نداشته باشم
نمیخواددد خودمم مامییی مو میبرمم بعد میرم باهیونگ ومامیی ی جایی دیگههه
سلام

 سلامم مهسا جون خوبی؟؟
آخییییییی😂😂😂😂
ارهههههه پسسس چییییییییی من مامیمو از سر زاه نیاوردمم,گرچه بستگی داره که مامیی ددی رو بخواد یا نه اگه بخواد مسئله فرق میکنههه
pishooli jash khalie
.
کیوتتتت کجایی توو؟؟ بیا ببین اونی ب عزیز دردونت چی میگههه
کیوت نیسسس فک کنممم
alan man ino goftam hame saket shodin
-_-
نمیدونم 
چی بگم؟
اومممم خو من کامنتارو باز میزارمم چون من قراره برممممممممم
کجییییییییییییییییییییییی؟پس منم میرم
میرمم بدونن وداعععع 
nagoo ke narahat shodi
نههه چه ربطی داره اخه
چراااااااااااااا؟؟
چون باید برم
آها اکی انیوو
انیوو نورا
انیوو دو نفر دیگه
انیو همه
anio
انیووو
اونیییییییییییی به خدا خودمو از دار اویز می کنم اگه بفهمم که برا همیشه داری میری گفتم بدونی
مگه من گفتم برا همیشهههه که اینجوررر میگییی؟؟
برا همیشه نمیره ک
اریی بابا باز بعد افطازر میاممم
چ طوری پیشولی
پریی جونمم فک کنم پیشول تو وب خودشش باشهه
کیوت کجاسسس
کیوت اگه تو وب پیشول نباشه پس کلا نیستش دیگه, البته فک نکنم اینجا باشه برا همون اینجوری گفتم
سلام مامی خوفم ^^تو خوفی^^
نهه همینجاسسسسس
پیشول اینجا
پیشول اونجا
پیشول همه جاااااااا
من همه جا هستم ^^کککککککککک
بد نیستم مرسی 
چرا بد نیستی باید عالی باشییییییییییی
خستم.فردا امتحان داریم استرسم دارم احساس میکنم هیچی بلد نیستم
بلدی سر امتحان یادت میاد
امیدوارم.مرسی از امید دادنت
خواهش خودمم همینطوریم
bacheha onny kei miad???
من اومدممممم
نمی دانم شاید بعده افطار
mersi khoshmaze
نمیدونم.....من رفتم فعلا بای
خواهش میکنم نورایی
تو چیکارا میکنی؟نهمی راستی؟
na hashtomam
farda emtehane riazi daram
تموم مدت فک میکردم نهمی,خوش باحالت من ساله هشتمو خیلی دوس دارم
خوندی؟
are khoondam
to chandomi??
من دهمم
reshtat chie
برا صاحابشش
onny chera nemiad???
میانههه افطارررر بودمم نوراییی
تجربی
نمیدونم والا شاید جایی رفته
tajrobi kheili sakhte????
بستگی به خودت داره برا من یکمی بگی نگی سخته
chetori ghabool shodi??
yani manzooram ineke bastegi be rotbe ya moadel dare
براا فک کنم خوشمزه باشعع
khoshmaze man bayad beram
khodafez
خدافظظظ نوراییی
منم دهم تجربیممم.فردا هم امتحان ریاضی داریم
منظورم این بود ک بستگی به اراده و هدفت داره
میانگین نمره های علوم و ریاضی نوبت دوم سه ساله راهنمایی داره تا اونجایی ک یادمه
ولی اگه میخوای یه رشته خوب بری از همین تابستون روش فکر کن که بعد وسط ساله نهم یه دفعه ای تصمیم نگیریو پشیمون بشی
دقیقاااا 
خوشمزه معدلت چند شد پارسال
20
خدافظ نورا
منم شنبه امتحان ریاضی دارم
ایگوو ابجیم امرو داشت که لغو شددد
معدل نوبت دوم نهم؟20
اوریننن خوشمزههه من بهت افتخار موکونومم
معدل کل نهم
20 شدهه دیگههههه
20 تو چی؟
واوووو اورینننن
۱۹.۹۸   به خاطر هنر ک ۱۹ شد
اخیییییی ارههه گفته بودییییی چنقدررر بددددد
من استرس دارممممم
فداییتت پرییی چرا استرسس اب پرییی؟؟
ریاضیییی فردا
الهییییی پرییی من ,ریاضییییی کههه چیزی نیسس برات پری جوننن,تو خیلییی بیشتر از اینایی کههه تو خعلیییی باهوشییییییی
هنررررررررررررررررر؟چقد بد منم هنرمو بزور نمره میگرفتیم نصف وقتم سره کارای هنر میرفت ولی خب خوشنویسیو دوس داشتم
منم از جفتتتت بدم میاددددددددد,راستیییییییی هر منتظر موندم یکی نگفت خوش اومدمم,منم خودم به خودم میگم خوش اومدیییییی
برو نمونه سوال حل کن مطمئن شی بلدی, اون یه فصلی ک مونده بودو خوندی؟
برا پری پریی
مرسی بچه ها من برم افطار بای
باییی پریی جونممممم قبول باشهه
آره چند صفحه مونده
اورینن برووو بخونن چند صفحه دیگه رم, فردا خبرر ترکوندن امتحانتو میخواممم
منم برم افطار داره اذان میزنه یعنی تموم شد تقریبا
باشهههه خوشمزههه جونمپ قبولل باشهه برا توهمم همه رو دعا کنن
سلاااام
چخبرااا؟؟
سلاممم مامیییی جون خوبییی نیم ساعت دیر کردی هاا😀😀😀
😁😁😁
ببشخیییییید🙏🙏🙏
دیگههه چون مامییی منییی اشکال ندارههه,فقط موندم کیا هستن ولی چیزی نمیگنن
امیدوارم همتون و همینطور من  امتحانمونو خوب بدیم
2بارر؟؟
اووووووو اونییی این پست خیلیییی پره می تونی یکی دیگه بذاری؟؟
چشمممممممممم
عشقیییییییی😘😘😘😘😘😘
عزیزییی گذاشتم مامیی
اون تو پست خصوصی بود باز نمیشد
چیی باز نمیشد پریی
همون نظرم ک گفتم امتحانمونو خوب بدیم
اهاااااا اوکییب میگم پست جدبد گذاشتم برو اونجا مانیم هستت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan