BTS

Just For Profile

کیوتای کییینن اینااا؟؟




اوخییییییییی😍😍😍😍😍
اررررررههههههه😀😀😀😀
میسسسسسییییییییی😘😘😘😘😘😘
قربونن ی دونهه مامیممممممم ,درساتتت چتورهه مامییی؟؟حالت خوبهههه؟؟ دماغتت چاقهههه??
اونیییییی چطوریییی

من خوبببببببببممممممممممممممممممممممممم
😂😂😂😂😂
نهههه داره از شدت استخونیی بودم میشکنههههه
واووووووو کمبود دارییییی مامییی ,عوضش من زیادی دارمممم😂😂😂😂
اوخییی چ باحال......اونی مامانم صدام میزنه ببخشید فعلا بای
باشهه پری جونممم شبت بخیررررر
عههههه سلاام پرییییییس👋👋👋
هایی وباییی رفتش مامیی
عههههههههههه شب بخیر پریسسسس👋👋👋👋
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 کیوت کی بودی مامیی راستیی مامیی ی امنت خصوصی بده بهممم زوددد الانن
اونییی دماخم استخوووونیو درازهه😂😂
ماللل مننن نهههههههه کلاااا استخونیی نیستمم مننن😭😂😂😭😭😂😂
چطور مطوری مامی؟دیدی اومدم ولی شما حرف بزنین من این وسط مسطا دارم اینترنت گردی میکنم یکمی سرم شلوغ ملوغه ادیقه یه دیقه میام یه چی میگم
ایگووو سلاممم خوشمزهه,باشههه راحت باشد😂😂😂😂
اوووووو خوووووودا خوشمزه ی من چطور مطووریانوووو
برا خوشمزههه
احساس کردم نی نیم من خوفم فعلن تو خوفی؟
خوشمزهع تو داریی رمز پست کیوتیی روو؟نداری ی کامنت خصوصی برام بفرس؟برا مامیی
من خوووفم
ببخشیییید بهو محو کیوووت شدم😁😁😁😁
واووووووو مامییییییییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مامی خوابیدی؟
نههه محو ددیییی بودههه
😂😂😂😂😂😂
محححوشش شدیییی مارو یادتت رفتتتتتت؟؟عین اسمش کیوتهههه نهههه؟؟
اصلاااااا باورم نشد دیدم عکسشوو 
من اوج تصورم نامجون با شکل و شمایل دختروونه بود😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂حتمننن منمم مثلل جیمننن ورژن دخترونههه تصور میکنییی هااا؟؟راستیی پیشولم شبیه ددیه
مگه میشه مامی محو ددی نشود
نههههههه واقعا نمیشهعه😂😂😂😂
چنقدهههه کیوووووووت بود😍😍😍😍
ارییییی بسیییییییی کیوتتتتتتت بوددددد
واااایییییییییییییی گوگولیای منننننن😍😍😍😍😍😍😍
سلامممممممممممممم چیممممم💓💓😀
سلامممم نفسمممم خوبییی تووووووو؟؟؟؟فدایتت خوبیییی؟؟میگمم هیونگگ نمیدوووونننم کوجاسسس یهووو دلم براششش تنگیددد😀😀
مگه مارو مثه پروفایلمون میبینی؟
ارییی فک کنمممممم
سلام نفسمممممممممممم
براااااااااا نفسیییییی
سلااااااام نفسیییی
برا نفسی,مامیی ناموسا منو مثل چیم فرض میکنییی
دقیقاااااا 
یه چیم کوچول موچولو بانمککک😍😍
وووویییییییی خوو یادم باشههه من اصننن عکسمو نزارممممممم😂😂😂😂 
OMG
ارههههع😂😂😂😂😂
نههههه بذار منم خیلییی وقت بود توو فکرش بودم اینکارو کنم
ولییی گذاشتم بعدا
ولییی حتما میذارم
مووووووخوام اونییییمو ببینم😭😭
حالااا شایددد بعداااا گذاشتمممممممم😂😂😂
نفس؟یه سلام موکونی میری؟
فک کنممم نتششش مشکللل دارهه اخرایی مودمششهه فک کنمم
خوشمزههه اونی رو با موهای قهوه ای یا طلاییی میتصورم 
تونم با موهاییی خاکسترییییی😂😂
ولیییی نمودونم چرااا جفتتون عین همییین😂😂😂
میگمممم بچهههه بودممم موهاممم طلایییی بوددد الانن قهوه ایی روشنهه بعد نوز میخوره بهشش اون رگه هایی طلاییی باقی مونده از یچگیم دیدهه میشهه
فک کنم مامانش مودمشو خاموشید دفعه قبلم همین کارو کرده بود,مامانم این کارو کنه دوباره روشن می نمایمش
😂😂😂😂😂😂واقعاااا اورینننن
خخخخخخخخخخخیلی باحالی مامی
من موهام مشکیه
ارییی بسییییی غلططططط حدسسسس زدددد
داشتم پست پیشولو نگاه میکردم کامنت میذاشتم خو😐
ایگووو باشهه نفسیییی 
بدآموزی دارم
بداموری دارییی؟؟
سلاااامممممم مامییییییییییم💓💓
سلام خوشمزهه^^
مامیی وخوشمزه
وااییییییییی منم موهام طلایی بود الان دیگه یه کوشولو یخی هم شدهههه💓💓😄
ویژگی مشترک منو چیم😀😂
وووییییی نفسییییییییییییی من توام توام منیییییی
خووووب خوبه تو تصور کردن استعداد دارمم😂😂
بهلههه فقطط چپع تصوررر موکونییئ
تازززههه؟سلام به روی ماهت
برااا نفسیی
نه اونی صد گیگ خریدم😁
یوهاهاها😂
یه یه هفته ای میشه دارم فیلم دانلود میکنم همینجوری خوردم داره منفجر میشه 😂
الان یه هشتاد گیگه فکر کنم😐😂
اوریننن,میگمم اونایی که گفتم دان کردیی یا دیددی؟
خب مثه اینکه من هیچیم شبهه چیم نیست
منن بگییی نگییی مچیننن شبیهه شمم مخصوصا اوایلششش
ندیدم میانه😅
برا خوشمزهه
نهههه نفسیییی تو رو فولHD تر کوک تصور میکنم
اصلاااا با این عکس پروفت موووووووو نمیزنییی😂😂
😂😂😂😂😂😂 واییییی مامیییییییییی
اونی سرنوشت؟😂😂
ران توی اون حمومه رو یادته😂😂😂
دقیقاااااا همونننننننننننننننننننن من توام توام منیییییی,یو ار مای دستینییی( اهنگ پس زمینه شون بود)
خوبهههههه مامی عیب نداره😂😂
من تو رو یه چیزی تو مایه های جین یکم دخترونه ترش تصور میکنم 😂😂
مییییی توووووو
کیفیتش پایینه اونیییییی😭😭😭
من کمتر از 720p نمیتونم نگاه کنم اصا😐🤦‍♀️😂
نمیدونم چرا اعصابم خورد میشه 😂
نههه خویهههه همون کیفیتشمم ی قسمت بدان حداقلل خوشت نیومد نبینن
وای خدا چه باحاالللل😂
اونی دستتو بده😂
✋✋✋✋توهم ددسستتتوو بدهه
😂😂😂😂😂😂😂
من فقط یه بار شبیه ام ویه نو مو دریمش شدم😂😂😂
واوووووووووووو
باوش نگاه میکنم میگم بهت 
دارم یه سریال نگاه میکنم خیلی باحاله جدیده 
اونو تموم میکنم بعد نگاش میکنم😂
چیی نگااا موکونیییی؟؟
نفسییی داریی سریال کره ای میدانیییی؟؟
ارییییی
🤚🤚🤚🤚🤚🤚😂😂😂😂
نمیادددد استیییکرر
🤚🤚🤚🤚🤚🤚😂😂😂😂
اقاا مربعع میادد اصنن نمیاد چیزیی
آبیس نگاه میکنم😁
من کلا سریالای کره ای که ژانرشون تخیلی باشه نگاه نمیکنم چون زیادی لوسن😑😂
اینم لوسه ولی باحاله😂
آبیسس؟؟
یسسسسس مامیییی 
تو هم نگاه میکنی پیشنهادی بده میخوام برا تابستون کور کنم خودمو 😂
بزاررر من س لیستتت برات میفرستم 
آرهه اسمش آبیسه 
میخوای خلاصشو بگم برات؟؟
بوگووووووو
اونی با کدوم مرورگر میای این تو؟
من موبایلل فقط با کروم میام,کامپیوتر ولپ تاب فقظ فایر فاکسس😀😀😀
او یس😂
فقط کیفیتش خوب باشه اوکی😂😂
اوومم باشش عموما همه شون تا 720 رو دارننن
داستانش در مورد یه دختر و پسره که توی یه حادثه تراژدیک جونشونو از دست میدن و بعدش وقتی میمیرن پسره یه نیروی ماورائی گیرش میاد و با اون خودشو اون دختر و نجات میده و دوباره به زندگی بر میگردن
وقتی دوباره میان پسره قبل از مرگش خیلی زشت بوده ولی حسابی پولدار حالام چون قبلا خیلی پسره خوش قلبی بوده قیافش خوب شده و خلاصه نگم برات😂
دختره یه دادستان یکم بداخلاق ولی خییییییلیی خوشگل بوده که بعد از برگشتنش بخاطر اخلاقش یکم زشت میشه ولی خوشگل هست
کلا قیافه هاشون به وجدان و اخلاقشون بستگی داره
خوب دیگه نمی گم برین خودتون نگاه کنین😁

ایگووو من سریال گرفتمم اونارو ببینم بعد میرم اینمم میبینم
Hwarang
Blood
Lie to me

واییی بلادددد اخرششش😭😭😭😭😭😭
اوووم دختره زشت نمیشه هااا ولی کلا قیافش تغییر میکنه😂
اوف پسره خیلی باحاله😂
من وقتی دیدمش یه لحظه فکر کردم چانیول اکسوعه ولی وقتی دقت کردم دیدم نیست😐😂
اخههه خیییلییییی شبیشه
ولی دختر خالم میگه نیس 😐
ایگوووووووو کههه اینجورییییی☺☺☺
The heirs
The legend of the blue sea
اینن دوتامممممممم که عشقنننننننننننن
من هوارانگو فقط تا جایی که ته مرد دیدم 😭
ایییینقدررررررر گریههههه کردم😭😭
دیگه هم نگاه نکردم😭
جیسوگ میگفت من هنوز نگاه نکردم چون طاقت این صحنه شو ندارم😢😢
ایگووووو من قبل اینکه ارمییی بشمم ددیمشش😀😀😀
اونی کی درامری؟ 😂😂
هر چی مامی گفتو دیدی😂
من سر جمع پنج شیش تا هم ندیدم😑😂
من فقط ی 30تاییشو از بیجاییی پاکیدمم بقیش بماندد
عههه واقعا؟؟
گوووووومااااااائووووووو مامییییییم😗😗
میرم نگاه میکنم دیگه میام نظر میدم بهتون😂
منم سر هوارانگ ارمی شدم
ینیییی سر اهنگ تهه و جییییییین❤
واقعاااا
اونیییی همرو دیدیی که😂😂😂
ارییییی😂😂
بلادو بخاطر گو هیه سان نگاه کردمم
خیلیییی خوب بود
من این جور ژانرارو خیلییی می دوستم
اریی ی فیلم دیگه شمم بود خیلیی باحال بود ی سگ داشت تو اسم فیلمشش
نه من سر دی ان ای😁
بعدشم bs&t رو دیدم دیگ دیوونه شدم رسما😂😍
اصا روزی هزار بار نگاش میکردم😂
من سر اییدوللل
آره همه رو دیده اونی
ارییی
اریییی می خواستم ببینم چیه اصلا چرن بازیگر نقش اول دخترشو می شناختم
بعد تو تیزرش این اهنگه پخش شد 
فک کنم دیگه همون جا ارمیی شدم😂😂😂😂
ایگووو
وای داستان من خیلی باحاله یعنی برا دوستم تعریف میکردم میگفت بنویسش ملت بخونن حال کنن😂
خووو بنویسسس
آخ نمیدونین سر آیدول چی شد ک وقتی تیزر اولیه اومد رفتم تو یوت ببینم نتم قطع شد تا یه ماهم تو تحریم بودم یعنی قشنگ حالم گرفتیده شداا
الهییییییییییییی نهههههه من تازخههه اجراشون تو گات تلنت ارمیمم کردد اونم صدای چیم البتهه
فکر کنم من از شما قدیمی ترم خیلی😂😀
من یه دوسالی میشه
مرداد میشه سه سال😁
اورررییمننن من 1سال نشدهه
این که چی شد اصلا با هوارانگ اشنا شدمم بخاطر
پارک هیونگ شیک بود😁😁😁😁
واووووو
من فک کنم تو بهمن یا دی بود ارمی شدم😁😁
مننن همون ابان اینا 
آخی عزیزممم😂😮
ارههههه
مامی مشخص شد کی درامر خفنی بودیا 😁
من هیچکدوم و نمیشناسم از اینایی که میگی 😂😂
من فقط کیم سوهیون و لی جونگ سوک و لی مین هو رو میشناسم😂
من 6سالهه فیلم کره ای میبینمم😂😂
منم ک گفتم کی آرمی شدم
ارییی ولییی دوبارهره بوگوو
رااااستی من داستان آرمی شدنمو نگفتممم 
بگم😁؟
بوگوووووو
اسم بی تی اسو شنیده بودم
ولییی اولین کسی که شناختم وی بود
چون دوستم خیلیی می دوستیدش یه سره راجبش می حرفید
مام می خواستیم خفش کنیم😂😂
دیگه یه روز رفتم ببینم اصا بی تی اس کین این شد 
که یواش یواش باهاشون اشنا شدم
الان دیگه دو تا شدیم با هم می شیم بقیه رو روانی می کنیم😂😂
اورینننننننننن ادامههه بدییییننننکک
من از وقتی که امپراطور دریا ها بود چی بود پخش شد
کی درامر شدم
فک کنم هفت هشت سالم بود😂😂
واییی من یانگوممم جومونگگگ ,امپراطورزز دریااا کههه نگوووووووووو دلم برا دختره سواِ بود سوختتت ووواییی جانبوگوک😭😭😭😭😭😭
شایدم کوچیک تر بودم
منممم از همون زمانن اونا کی دراما شدممم اولین سریال غیر تلوزیونیمم سامسون  بود,کافه پرنس وروزگار شاهزادهه
امتحانای نوبت اول نهمم بود که دوستم اونموقع تازه بی تی اسو شناخته بود خخخخخخخییلیم اون تیکیه منی منی BS&Tرو تکرار میکرد حتی سر امتحانا هم ریتم کفشاشم آهنگای بی تی اس بود چند تا موزیک ویدئوشونو بهم داد منم دیگه شیفتشون شدم ولی ازAMA دیگه آرمی شدم
ایگووووووو کلاا ایننن بلادددد حیلییی باحالههه
عهه راستییی یانگومم بود😂😂😂
ارههههه هوناتا هوناتا هوناتو...
نهه بعدش من و مامانم تو فارسی وان و جم می شستیم نگاه می کردیم
ققنوسو و خواهر دوست داشتنی من و روزگار شاهزاده و .......
زیاد بودن
ارهههه ققنوسسس,خواهررر دوست داشتنیییی منننن  دلم سوخت براش تموم پولای باباشو کشیدن بالا عنه ش 
جایی که میگفتت 8سالم بود که پدر ترکمون کرد چرا؟؟به خاطر ی زن دیگهه ,اما حالا من بزرگ شدم و میخوام انتقام بگیرممم ,(اسم سریالش افسانه اریانگ بود)

روزگار شاهزاده رو هم من اونجا دیدم,پس سریالای شیطان میدان و نقاب انالیا و اورورا و.... رو هم دیدی؟؟
اونی دیالوگا رو میحفظی؟تو دیکهع کی هستی
تازهه تمومم اهنگایی تیتراژشونم حفظم با اینکه مال 10 سال پیشهه
وایی اونییی چه خوب یادته 
من یکی از صحنه هایی که از فیلمای کره ای بچگیم یادم بود صحنه ی کشته شدم مارو تو
امپراطور باد ها بود
اخه اون موقع خیلی بچه بودم کلی گریه کردم😂😂
ارههه اونن اخررر فیلممم که بچه رو دادن به اون دخترهه سوارز با قایق با ندیمه شش کشته شدن بقیه رو نگا میکردد,دلم برادمارو خیلییی میسوختت
نههه همه رو نمیدیم هر چی مامانم نگاه می کرد😁😁
منننن همه رو دیدیمم تک به تک یادمههه ,ی بار کلا ددیم سریالاشونو ولیی میتونم  برات تعریفشون کنمم 
اونییی بابام هی میره میاد چشم غره میره
من دیگه برم
بایییییییییییییی بچه ها👋👋👋👋👋👋
بایییی مامیییی جونممم
انیووووو
برا مامیی
اونی من نشستم کلی نوشتم یهو نت ارور داد همش رفت😭😭😭😭
تا الان داشتم مینوشتم😭
احححححح
الهیسسیس نفسممم از این به بعد کامنتای طولانی رو قبل ارسال کپی کن پرید اذیت نشیی
😭😭
میگم اونی من برم دیگه کم کم 😐
آنیووووووووووو عشقم😗
باشههه نفسییی شبت خوششش انیووووو
ما ماندیم بازززز
ارییی ودراخررر من وتو ماندیمممممم😂😂,تو چیی میخاییی بریی؟؟
تو میخوای بری؟
نهههه, البتهه 5مین میخوام برم لباسامو عوض کنمم الان رسیدمم خونههههه
برو منم یه چن مین ازت وقت میخوام کارت دارم
جانمممم امدممم خوشمزههه من سر4 مین اومدممم هااا
کیوتا رو ^^
صلاممممممممممممم لیا جونیییییییییی چطورییی تو خوبیییی؟؟
عوهوم عالیم ^^
راصتی اونی اون وانشاته یه چن دیقه دیگه عاپ میشه
اونیی عاپش کردم ^^
ارییی ی قسمتشو خوندمم بصبر بقیه شم بوخونم
نازیییییییییییییی♥
سلامم هانیه جون چطوریی خوبیی؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مرسی تو خوبی *** جون♥
فدایییی توووو خوبمم هانیی جوننن
https://www.namasha.com/v/c9oL8fjH
این میکسه رو دیدی؟ مال جیمینه
اوممم ندیده بودم ولیی بقیه شونم هستن کهه,
بقیشون؟
میگممم من فک کردم میکسش فقط واسه چیمه اما مثلا ته یا کوکم توشون بودن
اره ولی زیاد مشخص نبود
نهه زیاد که نه ولی دیگه فهمیده میشه واینکه قاطیش فیلمای دیگم هست ربطی به رمانش داره,اخه نوشته بود رمان  
اره مال خودمه میخوام بنویسمش رمانشو:)
واوووووووووووووووو وریییییی گودددددددد,امیدوارمم هرچهه زودتررررر بزارییییییی,و اینکه تو سایت عموما اسم منو نمیگنن یا اونی میگن میگن بهم یا جیمینن
باشه منم دیگه اسمتو نمیگم♥
مرسیییییی ازتتتتتتتتتتتتتتتت,امیدوارم نااحت نشده باشششیییی هانی جونن(بگم هانیی اشکال نداره؟؟)
نه بگو اونی جونم♥
💙💙💙💙💙💙💙💙💙قربونتتتتتتتتتتت هانیییییییییییی
خواهش میکنم اونییییییییی♥

فدایتتتتت
سلام^^آقا من ھنوز رمز پست کیوتیو نفھمیدمممممممم

لفطا پست بگذار جا کمھ^*
خوبى؟

سلاممممم یاسممم فدایت توخوبیی,باش میزارم الان خوو تو پست خصوصی وه داری ی کامنت بده تا بگم بهتت
sugul ke cute mane baghiaro nemidoonam
سلاممممممممم نورایییییی بهلههههه شوگوللل مختص خودتهههه, راستتیییی نوراا بزو پست جدیدممم ببین عکسشوو
سلام^^من امدم^^سلام نورایی
66سلام اونی و ب قیه^^
سلام پیشول چطوری خوبییی؟؟؟؟؟پست جددیدیمم ی سر بزووو
salam pishoolam^^
khoofi
برا پیشول
اری نورایی خوفم^^
سر زدم اونی ساندویچ بی سبک^^ککککککککککککککککک
اریییییییی😂😂😂😂
khoofe
ارههه منتظرت بودم بعدش نبودیی
are nabooodam
raftam sham badesham nayoomadam
azyat mishe hey behet migam???
نههههه از چ لحاظظ
eshteb typidam
manzooram in bood ke azyat mishi ina ro behet migam
نهههههه
hes mikonam yejoor asabani var dari baham miharfi
نههههههههههه نمیحرفمممم ناموسات نوراااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan