BTS

Just For Profile

ایممم سوو لابولیییییییی




عرررررررررررر دارههههههههه میگیدددد نهههههه نگاااااا کنیدددددد


دریافت
حجم: 417 کیلوبایت


خخخخخخخخخخخخخخخدااااااااااااااییییییییی خیلی باحال بودددددد لابولی لابولی لابولی
ارههههههه منن تورو خیلیییییی لابولییییی لابولییییی
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر لابولیییییییییییییییییی
ارییییی
عررررررررررررررررررر لابولی لابولی لابولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
☺☺☺☺☺☺
وای اونیییییییییی این چرا اینقد کیوتهههههههههههه اخه چرا؟؟/لابولی لابولی لابولییییییییییییییییییییییییییی
منم نمیدانم
دیگه لابولی لابولی لابولی شد تیکه کلامم همه جا می گمش^^ببین کی گفتم لابولی لابولی لابولیییییییییی
خخخخخ
اونیییییی
لابولی لابولی لابولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی لابولی لابولی لابولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی لابولی لابولی لابولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی لابولی لابولی لابولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی لابولی لابولی لابولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
😂😂😂😂😂😂😂
عزززززززززیزم چه کیوووووت میگه لابولی😍😍😍😍
ازهههههه ملیناااااا خیلییییییییییییی کیوت تراز ایننن مگههههه داریمممممممممممم
lovely army!
you're so lovely i'm so lovely!
we're so lovely!
lovely lovely lovely

☺☺☺☺
ولی اونی جونم اینجا سوت و کور هم باحاله هاا😁😁😁
اریییی همههه پیشش کیوتنن
منم هستم هاااااااااا
با ملینایی؟؟
ولی اینجا یه چیز دیگس اونی جونم 💖💜
فداییی تو ملینااا جوننن 💜💜💜💜💜💞💜💞💞💜💞💜💞💜💞💜💞💞💞💜💞💞💜💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💚💞💞💚💞💚💞💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💞💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💜💚
من اینو دیده بودم خیلییییییییییی باحاله 
ایم سو لابولیییییییییییییی
اررهههههههه ارههععهه😭
اونی هیچ می دونی تا حالا برا همه قلب فرستادی جز من؟؟؟
مگههه میشه؟؟؟واقعا؟منظورت الانه یا کلی
نه کلی^^برا همه فرستادی جز من^^
اووووومومووو
برو نگاه کن کامنتاتو ببین فرستادی یانه؟؟؟ من که تاحالا یادم نمی ایاد بفرستی؟
💘💘💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💞💘💞💘💞💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💘💞💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💘💞💞💘💞💘💘💞
لابولی گرلز درس ندارین شماهاا؟؟
نهههههه نداریممم لابولییی خوشمزهه, نگا کردمم تاحالا چند دفعه برات قلب بنفش یا ابی فرستادمممم
فدات اونی^^راضی به زحمت نبودیم ^^تو خودت باشی برا من همه چیه^^
نگا کردم برات هم بنفش فرسناده بودم هم ابی تازه هنه کامنتاتو نگا نکردم همین اولارو نگا کردم دیدم فرستادم برات تاحالا
اگه اینطوریه پیشولی پس چرا گفتی قلب بفرسته؟
😂😂😂😂 خوشمزهه اونن جریانییی که گفتمم اوکیی شدهه یادتهه؟؟اوکیی نشدهههه
فرستادی ولی کم نه زیاد^^مسیی^^
اوم اخه برا خمه همینجوره مگه همون لحظه چی بشه زیاد بفرستم براشون
يكشنبه ۵ خرداد ۹۸ , ۱۹:۲۹ فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بود راستی به پست جدید سایتم سر بزن باتشکر
مرسییی نظررر فاطمه جون حتمننن
اونی می خام چالش بزارم بزارم یا نه؟؟
بزار
اونیی میخوام گریع کنم ._.
سلامم لیا جونممم چراااا اخهههه😲😲😲😲😲
صلم اونیی
پسر عموم اومده بود میخواست بره نون بگیره گفتم فداکاری کنم بگم من میرم اولش بهم گفت باهام تا نونوایی بیاد ول قبول نکردم
خلاصه رفتم نوناوایی اونی بارون گرفت خیس عاب شدم از لباسام عاب چیکه میکرد حالا رعد و برقم میزد دستمم سوخت
الهیییییییییییییییییئییییییی لیااااا جونممممممم 😭😭😭😭😭😭😭, اون باید فداکارییی کنهههه,لیا جون من تا 20دمین دیگه میام باشههه؟؟؟
اول اومدم خونه کله خونه دهنشون وا موند ._.
واووووو خوبببببب
 سلام اونی پیام خصوصیم بخون ج بده
سلامم پریی جونمم پیامیی نیومدهه برام
سلاااااام👋👋👋
سلاامممم مامییییی جوننن خوبیییییییی؟؟
اومد؟؟
رییی نوشتم برات پری
نهیییییی دارم از استرسس می پوکم
چراااا مامیییییی جوننننن؟؟
سه شنبه امتحان ادبیات دارم جزوه ی معلمم حدود ۲۰۰ و خورده ای صفحست
منم فقط حدود۴۰تا خوندم😭😭
الهییییییی مامییییییی جونمممم مگههه نخوندیی روزای قبلشش؟؟
من یکشنبه ها بزور مدرسه میرفتم
کلی جزوه نخونده دارم😭😭😭
چییی بگممممممم مامییییی اگه میرفتیی الان اینجوریی نبودیی خو,برو وبت مامی
منم مووووووووخوااااااام😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پسسسس من چیییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هستیییی الان بزارمم؟؟
اونیی می خوای چون من و نفسی ندیدیم تو هنگ اوت بفرست
خووو شایدد بقیه هم بیان میزارم اینجا چون بعدش میخوام بپاکم اونجا نمیشهه,رمزو میفرستم برات
بااااسهههه
میسییییییی😘😘😘😘😘😘
بگذاشتممم
اونییی پاکیدمش نظرمو تایید نکن
خووو چراا پاکیدییی
اونییییی😭😭😭
یه مورچه هه رو دستم بود فک کردم نخه زدمه کمرشو شیکستم😭
واوووو مامیییی الهیی
 اونییییی لفتیییی😞😞
شبت بخیر چوچولووووووو ی مننننن
😊😊😊😊😊😊😊😊😊
نههه ی مین کار داشتممم لفتممم مامیی جونن,تو لفتی الانن؟؟؟
الییییییی دالم میلم 
بایییییییی اونیییییی😘😘😘😘😘😘
بایییییی مامیبیییییی"شب وخوابببب  خوبی دااشتهههه باشییییی
وااای خدااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لاااابولیییییییی کی بودی تووو🤣🤣🤣
سلاممم نفسیییییی"خوبییی ایممم سووو لابولیییی نفسییی
سلاااااااااام اونییییییییی لابولیییی😂💓
سلاممممم نفس لابولییییی
تو نم خوابایییییی جیگیلی ویگیلیییییییی جیمینییی ببینی😊😊
سلاااام نفسییی و بااییییی
به قول اونییی هاییی تا باییی😂
مامیییی نفسیییی گوناهه دارهه,گریهه میکنههه میگههه نروووو, ایگوووو فداتتت مامییی😂😂😂😂😂💚🌹🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚
عههههه مامی نرووووووو😂😭
برااا مامیییی.نفسییس دیرررر اومدیییی  ی چیزیووو  از دستتت دادییی
اوکی مامی لابولی😁💓
بای تا هایی😂🤚🤚🤚🤚🤚💓
واییییی نفسسسسسس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مامیییییییی مکنه نو نذار بروووو😂😭😭😭😭😭😭😭
مامییی گوششش بده مکنه چ میگهههههه
نفسییییی میاااانههههه😭😭😭
بابام دیگهه نمیذاره😭😭

انیووووووو👋👋👋👋
ایگووووووو باشههههه نادیییی جونن درساتمم خوب بوخونننن, انیووووو
خودمم تکلیفم مشخص نیست با خودم😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
باشه دیگه بیای هااا😢💓
نفسسسسسسس.ی چیزوو امرووو از دستت دادییی
خب اونی آخرش یه من میمونم یه تو😂😂
ارهههه
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💚💞💞💚💞💚💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💚💚💞💚💞💞💞💚💞💚💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💞💚💞💞💚💞💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💖💚💖💖💚💖💚💖💚💖💖💚💖💚💖💚💖💖💚💖💚💖💚💚💖💚💖💚💚💖💚💖💚💖💚💖💚💚💖💖💚💖💚💖💚💖💚💚💖💚💖💚💚💚
چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
بروووو وبتتتت نوشتممم چیییی رووو از دست داادددییی
shalam loboli
سلامممم اونییییییی خوبییی
عررررررررررررررررررر نههههههه
بروو الان برات میزارممم رمزو فرستاد برات
khodapes laboli
ا نیومدهههه میخوایییی بریییی اونیی؟؟
oomadam elame hozoor konam
mommym sedash dar miad be chiz miam
ایگووووووووو باشهههههع اونیییی مرسیی اعلام حضورتتت
واااایییییییی نورایییییی 
سلام ادافسسسسس😂💓💓💓💓💓
برااا نوراایییی.نفسسس دیدیظش دیگهه.؟چون میخام بپاکمشش
آره اونی دیدمش پاکش کن
ی شوال پرسیدم جواب بدهه بعدششش
دادممممممم
اوکییی.. تو چ میکنییی با درسااااا ؟
من کلا از اون مدلیام که تو کلاس یاد میگیرم همه چیو بعد تو خونه یه رو خونی برا امتحان میکنم همه چی یادم میاد بخاطر همینه تو فصل امتحانا اینقدر آنلاینم😂
ایگوووووو اورینننن,نقطههه مشابهیییی دیگرررر بین خودم وخودتتتتت
هیچ با درسا به جز مدارا هیچ کار دیگه ای نمیشه کرد😂
نههههه واقعهاااااااا نمیشهههههههه
وااایییییی شه باحالللللل
دو تا نقطه مشترک 
عععررررررررر😂💓
بیشترممم هستتتتت ولییی مخفیهههه بزار بعدا رو میشههه
من برم یه سر به قابلمه م بزنم ته نگیره😂
میام دیگه😁
برووو کوک بی غذاا میمونهه بسوزههه غذااا
رااااستیییییییی اونیییییییی
جانممممممممممممم
منم خال فیلی دارمممممممممممممممممممممم
جییییییییییغ
واییییییییییییییییییییییی شدددددددد3تاااااااااا عررررررررررررررررر
راس میگی گناه داره آقامون 😂😂
اییییییییی حالم به هم خورد چه لووس😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😔😂😔😂😔
اونییییی😭😭😭😭
موهامو مشکی کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
از 8 و نیم تا الان برق قطع بود
خودوفظ
اخییییی الهییییی,انیووووو خوشمزهههه جونننن
داستانش طولانیه😐😭😭😭
خوووووو خلاصههه کنننن بوگوووو
صلم اونیی ^^
سلاممم لیا جونم چطوری خوبی؟
ااااا سلام اونی خوبییی؟؟؟بیدار شدی؟؟
سلاممم عزیزممم من که هستمم بیدارم بچه ها نیستن عموما 11یا 12 میان
ساعت۸ اومدم سایت سر زدم لامصب پرنده پر نمیزد....چقدر خوابالوییین
والا من شخصا نیستممم😂😂😂😂
عا خبم خودت خبی؟

فداییی داریی لیا جونم منم خوبممممممم,مریض که نشددی سرجریانی که موش ابکشیده شده یودیی
اونی دیشب تب کردم TT
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 الاننننن چطورییییی؟؟؟
کتاب بقلمه رو تخت دراز کشیدم TT دارم باهات چت میکنم
اونی یعنی الان فقد میخوام پسر عممو خفه کنم ._.

الهیییییی خفه ش کننن یکیمم بزنن تو سرششششش
عاخه همه تنم درد میکنه
چشمام همه قرمز شده صورتم همه قرمزه TT
حالا از صبح تاحالا اومده نشته جلوم ب قول مامانم شده آیینه دق من
ایگوووووو الهییی خو الان چرا اومده نشسته جلوتوو؟؟
خب چون خرابکاریه خودش بود دیگه ول سوال بدی نبود اونی ._.
خووو اخهه خرابکارییی کرده بعد جلوت نشسته معرکسسس
اونی بخدا اگه میتونستم همین الان بلند میشدم چنان میزدمش ک پسره ی پررو ._.
ارامم باشششش 😂😂😂 باززز تو این حالت اونو میخوای بزنیی ی کاری دست خودتت میدیی
ی سوال پسر عمه نامحرمه ؟
بلیییییی جز برادرو پدر وعمو ودایی بقیه نامحرمن مگه این که برادر شیری باشه
عا ی لحظه شک کردم ._.
اونیی ی راه حل بده این ایینه دق رو از جلو چشمام دور کنم TT
خوو بهشش بوگو پاشوو برههههه
عاخ اونیی تو چ ساده ای اگه اینجویه من نیم ساعته دارم میگم برو میگه مامانت گفته بمونم پیشت بلا سر خودت نیاری TT

😂😂😂😂,بهش بگو یا تو میری یا خودم پامیشم میرمم
واقعا خانوادم در مورد چی فک میکنن
ینی اینقد دست پا چلفتی عم ؟ ._.
😂😂نههه بابا
خب الان مسئله اینه کجا پاشم برم
از اونجایی ک یذره سرده پتو رو برمیدارم میرم رو مبل میشینم ^^
ارییی بروووو
اونی من کلا ی چن تا ظرف شکستم با ی چن تا خرابکاری ب من میگن بعد دست پا چلفتی ._.
الهیییییی😂😂😂😂, اشکال نداره بروو
اونیی ی ذره صبر کن من برم پایین ^^
اونی راستی چن سالتع؟
باشش برووو خعلییی بزرگترمم ازت کلا از همه بجه ها بزرگتذم
ینی دانشگاه میری؟
بلییی
اونی برو عکس تو این عادرسو نگا کن مامانم ی لباس واس عروسی خریده تقریبا مدلش اینجوریه 
بنظرت بده چون من انتخابش کردم عمم نپسندیده داره سرم غر میزنع :/
https://www.google.com/search?q=لباس+مجلسی+زنانه&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ibvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwinpdjdl7viAhVRyqQKHWqJCVcQ_AUoAXoECA4QAQ#imgrc=8Uwioln8y4FAkM
نهه خوبههه 
اونی داره واس حرف یکی کچلم میکنه :/ 
چرااااا اخههه؟؟برا حرف کی؟
همین عمم ک پسرش اینجاصت :/ 
عاخه کی نظر اونو خواست :/ 
اونی دارم بین اینا دیوونه میشم 
الهیییییییی  نمیشه هندرفری بزنی اهنگ گوش کنیی؟
اونی ی معجزه پدید اومده ب اسم باند و فلش ^^ 
وقتی توش عاهنگ باشه چرا هندزفری ^^ 

ارییییی اینمم هستتت"لیااا جون من تا 12ونیم هستم بعد میرمم کارم تموم شع میامم میانهههه
اونی این ویدیوش چ خوبه ^^
اریییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍💚💚💚😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
عا اونی راصتش من باید برم قرعان بخونم این درس عاخرم بخونم پس منم باید برم *_*
باشهه پسس لیا جون,تا بعدددد,مواظب خودت باششششششششششش💚💚💚💚💚💚
سلام اونی خوبی چ میکنی؟راستی از کیوت من چ خبر؟
شلاممم اب پرییییی خوبییی,کیوتتت خوبهه از دیروو که یهو رفت دیگهدخبری ندارمم ازشش
اونی قلب سبز میدوستی؟؟؟
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💖💚
گفتم وسطاش قلب رنگی بفرستم تنوع بشه😍
اریییی سبزززز خیلییییییی میدوستممممم, 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
shalam
doonsengi
chegooneiii
سلامم اونی قربونت تو خوبیی؟؟
اونیی ^^
لیااا😀😀
oomadam too sitetoon khoone naboodi
begoo begoo rasty koja rafte boodi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اننننننننیووووووووووواونی^^
خوبین؟؟؟؟؟؟♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دلم براتون تنگیدھھھھھھھھ@@


اودافظ عقشاى مننننننن@@بوج بوججججججج
 
انیووووو یاسسس فدات تو خوبیی؟؟؟ ا داریی میریییی؟؟؟خدافظظظظ
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
doonsngi man yehu raftam miane dige

باششش اونییی حالت چگونه استت؟؟
basi khooof
vali yade emtehane ejtemaiie farda mioftam halam ani mishe
ایگووو اجتماعی که خوبه اخه 
motenaferam azash
hazeram yerooze kamel riazi kar konam vali ye safe ejtemaii nakhoonam
الهییی پس ان شاالله زودتر فردا شه بدی امتحانو راحت شی
khoda az dahanet beshnave
to che mikoni
emtehan nadari
نهههه نذارمم فردا تعطیلممم
khoofe
ارههه بسی خوببب است
rasty
loboli doonseng
im so loboli your so loboli were so loboli loboli loboli loboli
😂😂😂😂😂😂😂😂💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💖💖💖💖💞💞💞💞💞💜💜💜🌹🌹🌹💞💞💜🌹💞🌹💞💜🌹
لابولی توو
delam vase ye shakhsi tangoolide
اهاااا اریییی 
anio mojadad
انیووو
eshteb bardasht nakon
^^manzooram sugul bood
ایگووو که اینتوررر خو منم همونو میگفتم مگه جز شوگول کس دیگه ای هم هستتت
naaaaaaaaaaa
پسسس چیییییییی 😉😉😉😉
hochi
😀😀😀😀😀 میگم ی کامنت تو پستت خصوصیت بده
oon khafan pore
yedoone dige bezan
خوو همینجا میگم  فیک نمینویسم دیگهه
chera
کلا تو خودتم دیگه اون ذوق وشوقو نداری بعد تو اینجوری شد ذوقت منم کلا حس نوشتنم پرید,نگوو که دوس داری که نداریی مثل اولا فیک بنویسم, الان 1هفتم بیشتره اصن سراغی نگرفتی منم کلا ذوق وشوقم که برات بنویسم رفتش
onny to khodet bishtar az hame vazeeiate mano midooni
too in ye hafteam ke dige ghashang leh boodam che tavaghii dari akhe
خو میدونم برا همون.میگم الان که قضیع اونجوری شده بنویسمم حست 
مثل اولا نیس به فیک چون قبلا ی شوگول بود تنها برات ولی الان ِِِِِ...
kho man hanoo too khomarisham
باشش ولی اخر داستانوو تغیررر میدممم
merci vaghan
-_- -_-
خواهششش 😂😂😂😂
chera kho
دیگهه دیگههه  😉😉😉
manam nemikhoonam
ا خیلییییی نامردییییییییییییییییییی
to namard nisty mikhai mano be sugul naresooni aya?????
مننن کیی گفتم.نمیرسونم گفتم اخرشو میخام عوض کنمم ,شاید خواستم یکم بیشتر داستانتو برم جلووو
ok hale
بلهههههههههههههه .هنوز نخونده قضاوت نکنننننننننننن
bashe doonsengi
اورینننننن اونیی رمز همون قبلیه خوبه یا عوض میکنی؟
man dige ramz nadaram amooo
hamoon bezar bashe
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 باش هروقت پست جدید دیدی بدون فیکتو نوشتم وگرنه که ننوشتم
bashe
dastet tala
قربونت.من کم کم باید برم چون نزدیک افطاره کاری نداری فعلا؟؟
اونیی ^^
لیااا😀😀
خبی؟ *-*
ارییی تو چگونههه اییی
چطوری؟
سلاممم خوشمزهههههه
 سلام😞
اونی میشه یه خورده بهم دلگرمی بدی
سلاممم مامیییی جونن,فدات بشمم نترسس امتحانتو خوب میدیی استرس بگیری خراب میکنییی استرس نداشته باشش ,
اونیی مشکل فقط استرس نیست نصف کتابو نرسیدم بخونم
اوناییم که خوندم انقد سخت بودن هیچی یادم نمیاد
اولاا مانیی جون به خودت نگو سخت بود یادم نمیمونه واینا,ادبیاتم بالاخره همون زبان فارسیه دیگه فقط کافیه یکم دقت کنیی ,حالا میدونم ی سری چیزاش سخته قبول ولی خوب ی سری چیزاییشم ی جوراییی شبیه همین فارسیدمعمولی خودمونه
😭😭😭😭😭چیکار کنم
می خوام صبح ساعت دو ربع بلند شم ولی فک نکنم بازم برسم
امشبو بیدار بمون تا 11بعد بخواب صبح بلند شو ,ببین مانیی اینکه میگی نمیفهمم اشتباس من خودم درس میخونم ولی بعدش هیجی یادمونمیاد جوری که بچه ها قبل امتحان هرجی میپرسن به ذهنم که مراجعه میکنم چیزی یاوم نیس ولی سر امتحان یادم میاد همه چیز,سرامتحانم احیانا سوالی بلد نبودی به خودت استرس وارد نکن از لحاظ منطقی جواب سوالو بده, رو سوال فک کن و اون چیزی که از لحاظ منطقت درسته بنویس,یعنی منظورم اینه بلد نبودی هم از خودت بنویس,چون به هرحال تو درسو خوندی منطق خودت ناخوداگاه براساس اون چیزایی که خوندی تصمیم میگیره
اخه اونی مشکل فقط من نیستم معلم ادبیاتمم خیلی الکی نمره کم میکنه 
ینی سر میان ترم اول امتحان ادبیاتمو خیلی خوب دادم فک می کردم زیستو خراب کردم 
بعد جوابش که اومد زیستو شدم نوزده و نیم ادبیات هیجده و خورده ای
از تک تک مفهومام الکی نمره کم کرده بود هی بیست و پنج صدم بیست و پنج صدم نمره کم کرد 
ینی امسال یادم نمیاد یه امتحان ادبیاتو کامل شده باشم
مانی جون تو تلاشتو بکن وچیزی که بلدی رو بنویس به معلمت اگه بخوای فک کنی که هی نمره الکی کم میکنه مطمئن باش خرابتر میکنی,تو فارق از فک کردن به معلمت جواب بده ان شاالله که نمره ت خیلی خوب میشه.فک کردن به معلمت مخصوصا سرامتحان هی باعث میشه هی چک کنی بعد شک به دلت بیفته شاید جواباروهم عوض کنی
مرسیییی اونییییی😚😚😚😚
حالا یه چندتا نمونه سوال دانلود می کنم سوالا برام اشنا بشن
دیگه باید با این شرایط مسخره ی الانم بسازم😞
ینی حس میکنم امروز از شدت فشاری که روم بوده وزن کم کردم
فقط می خوام زود تر فردا شه امتحانمو بدم از شر این احساس لعنتی راحت شم

خب من دیگه میرم
مرسیی اونیییییی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
فدات مامیی جونم ارهه بروو و ی پیشنهاد از طرف من اگه خودت اینکارو میکنی که هیچی وگرنه حتمن بکن من خودم انجام میدم و واقعا تاثیر داره,سر امتحان حتمن ی شکلاتی یچزی تو این مایه ها که شیرین باشه ببر وسط امتحان بخوری خدایی اصن مغزت باز میشهع,من خودم همیشه انجام میدم,انیووو امیدوارم موفق باشی مامیی جون خبرامتحانتو باز بده بهمم
اااااوووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عععععععععععععععرررررررر...اوننننننننییییییییی ععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررر...مامان ااااونی منو نامجون ........ععععررر مامان .....(خود را به در و دیوار میزند)....ماماااااااننننننننننن ججججججججججججییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغ ععععععععر من و نامجوننننننننن ...عطر نامججون..(توسط والده خویش پس گردنی میخورد)....عععععععععععععععععععععععررررررررررررر
اونی من یه عطریه که سه ساله استفادش میکنم یعنی دیونشم کلا باهاش دوش میگیرم..اسمش وودنه و از اسمش معلومه از عصاره چوب گرفتنش.....
عطر نامجونم از چوبهههههههههههههههههههه....من دارم.....از.....چیزی ....میزنم ....که ....نام.....جونم.......اونو ....دوست د......اره...
خخخخخخخخخخخخخداعععععععععععععععععععععع
سلامممممممممممممممممممممممممم دددددییییییییییییییییی,واقعاااااااااااااااااااا عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ,دددییییییییییی ولیییی خیلییی نامردی من باهات قهرممممممم
مننننن عطررررر جیییمیین و کوک دوسسسسسسسسس
😊😊😊😊😊
مرسی اونییی گلییی❤❤❤❤❤❤❤❤💘❤❤❤
فددداتتت مامییییی خوشگلمممممم,ان شااالله که موفق میشی مانی جونممممممم برات دعا موکونمم
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
منم ادبیات دارم هفت درسم مونده چی کار کنم مشاور جون؟
ایگوووو خوشمزهههههههه,تو که تموم میکنییی 100در100, ماتی تقریبا نصف کتابو نخوندهه
حیف ک نمیتونم از مشاوه هات بهره ببرم واسه مانیا نوشتیو موخونم
کامسامنیدا خانوم چی میشد به کره ای یادم رفت؟
میانه خوشمزه من که بازم نیستممم,معنیشو میگیی؟؟
معنی چیو دقیقا؟؟
سلامم خوشمزهه نوشتی معنی کامسامیدا چی میشههه
سلامممممممممممممممممم.برھمگانننننن@@
امتحان ژبانم دادممممممم....پپپپپووووووففففففففففف

سلامم یاسمم اورین چگونه دادییی؟؟
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
سلااااااااام اونیییییی👋👋👋👋
سلامم مامییی زودتند سربععع امتحان چیی شدد
shalam doonsengi
khoshmigzare
halo ahval chetore
سلام اونیی قربونت  تو چیتوریی
اووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننیىى کککککککککککووووووووووووججججججججاى؟

اینجاممممممممممممممممممممممممممم
اونیییییییییی منم پیشولللللللللللللللل نمی دونم چی شدهههههههههه نمی تونم وارد بلاگم بشمممممممممممممممم اوننننننننننیییییییییی
سلامم واقعاا الان چی هنوزم نمیتونی؟
اونییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کجایی؟
همینجاممممم
نه درستش کردم^^کککککککککککککککک
خوبهه
میخواستم بگم ممنون خانوم به کره ای ممنونو میدونستم خانومو نمیدونستم چی بگم به کره ای به تو
اهااااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂 فداییی دااریی
اونیییییییی عالییییییییی بود😊😊
مغسیییییییییییییییییییی😘😘😘😘😘😘
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍فدایی داری مامییی خوشحاللللل شدممممممم
قربان شما بروم
اونی چشام دارن از حدقه میزنن بیرون من برم نماز اگه خوابم نبرد میام اگه برد خوش بگذره بی من
ایگوووو جاتت کهه خالیعه خوشمزه مننن ولیی بذو بخواببببببب
اونیی صلم ^^
30لامم لیاجونممم چطوریی خوبییی؟؟
عالیم اونی ^^ 
خودت خبی؟
بسیاررذ خوببب,منممممم خوبببممممم☺☺☺☺
خبع ^^
ارییییییی سرماخوردیگت چگونه هستت؟
اونی قراره نویسنده وب ددت شم ^^
واووووووووووووو ارییی خوندم کامنتاروو الاننن.کاررر بسیارررررررررر خوبی موکونیییی
قربوووونت برم من اونیییییییییییییی
رسیدم خونه زود امدم بهت بگم امتحانم خوب بود
دیروز خیلی هوامو داشتیییی مرسییییییی😚😚😚😚😚😚
فدایی تو مامییییییییییییی,وظیفههه بود اون که مانیی جونننن
اونی صبح امتحان داشتم گفتم گرمه بیرون نمیدونستم بدنم میخواد باز ارور بده ک :/
هیچی گول هوا رو خوردم بعد واس همنی الان تو خونه با ماسک راه میرم
نچچچچ نمیگن از رو ظاهرر قضاوتت نکنننننن
اونی دیشب انقد گرم بود با تاپ خوابیدم بعد اومدم بیرون دوباره سردم شد ینی داشتم یخ میزدما 
ارههه خوو هوایی خونه با بیرونن فرق میکنهههه اخههههه
بعد اومدم ب مامانم گفتم دیشب اونجوری خوابیدم بیرون رفتم سردم شد اونی دلت نخواد یدونه زد پشت گردنم ک :/ 

ایگوووووو الهیییییییییییییی لیا جونممم, والا من که دیگه مامانم چیزی نمیگهه بهمم,اخه زمستونام از حموم میام بیرون همونجوری سرم خیسهه میرم تو حیاطط تازه من بافت واینام نمیپوشم 
عا اونی اینا ک عادت منه 🤣
حالا ی بار اومدم از حموم ی شلوار و عاستین کوتاه پوشیدم بارون میومد تو پاییزم بود مامانم انقد داد زد ک نگو 😣
ولی واس همین کارم ی بار از جانب پسر عمم و بابام بدجور تنبیه شدم :/
ایگووو منم اینجوریمم کلا زمستون و تابستون لباسام ی شکلن.پالتو و چه میدونم کافشن و سویی شرتام ی بار بیشتر نپوشیدم.مانتوهام معمولی نه این که کلفت باشن
ینی اونی تو اگه بری کشومو نگا کنی کلا چن تا لباس عاستین بلند پیدا میکنی اونم تک و توک
اریییییییییییییی  میییی تووووووووووو
اونی من دیگه از بس بیکارم میخ برم ی چن تا عکس بگیرم ^^
فعلا اونی ^^
باششش لیا جونممم انیووو
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چه تفاهمی منم زمستون و تابستون شلوارک میپوشم
تازه اگه همشونم تو لباس شویی باشن دیگه نداشته باشم 
و مجبور شم شلوار بپوشم تا ساق پام بالا میدمش
میگممم مامییی شک داشتیی مگه من پسر توامممم😂😂😂😂
منظورم زانو بود😁😁
ارییییی فهمیدممممم😉😉😉😉
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اریییی پیسسسل خودمیییی
ارهههه. میگم مامیی تو از هیونگ خبری نداریی؟؟چندروزیهه نیسسسسس نگرانممم
نههههه تونم خبرییی ندارییی
نههه😔😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐😭😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😭😐😭😐😭😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😭😙😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😙😭😐😭😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😭😐😭😐😭😭😐😭😭
منم خبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ننننننننننننننننننننددددددددددددددااااااااااررررررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممم
دلمممممممممممممممممممممممممم براااااااااااااااااااااااااااااااااااااششششششششششش تنننننننننننگه
منممممم خیلییییییییییی دلمممممممممم تنگگگگگگههههههههههههههعععععععععععععععع
😭😭😭😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😐😭😐😭😐😭😐😐😭😭😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😭😐😭😐😐😀😐😭😐😭😐😐😀😐😀😀😐😀😐😐😭😭😭
اونی از سه روز پیش دیگه کامنتاشو جواب نداده 
اصلا تو بیان نیومده
نگران نباش شاید امتحان داره وقت نکرده بیاد
میدونم نه تو بیان اومده نه تو هنگ اوت ,دست خودم نیسس اخهه یهوویی رفت نگرانشممم 
پست جدیدت کجا رفته؟
برش داشتم خوشمزه
چرااا؟
دیگهه خوشمزه ترجیح دادم بپاکم بعدا میگم بهتت
انیووووووووو،فککنم خوب دادم@@

آقا نظرت راجع پست ج چیه؟؟؟؟

سلام یاس, پست ج؟؟
shalam
man amadeam vai vai
سلامم
سلام اونی:)
سلام ددی
سلام 👋
اونیی از دست من ناراحتیی؟؟
سلام مامی,نه
اخه حس میکنم از ظهر پکر شدییی

نخ مانیی ی قضیه اس حالم.خوب نیس میانه 
باشهه پس زودییی خوب شو
دلمون میگیره اینجوریی میششی😢😢
من اونییی سرحال خودمووو موخوام
مرسی مامی ☺☺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan