BTS

Just For Profile

ساندویچ بی سبک بی تی اسسسسسس





من خودم میرم از آر ام خاستگارى برا کیوتى
عررررررررر بابا /اعتمادبنفسم منفى1222000000شد 
عاشق موھاش شدمممممممممممممممممممممممممممم !


اریییی همه باهم میریمممم خواستگاریی, عاشق موهاییی کیییییی شدییی؟؟
سلام 
وبلاگتون خعلى عاولیھ


سلاممم مهسا جون مرسیی از نظرتتتت, این دومین کامنتتتتهههه ها
¡_¡



فقط بدببببببخت مامیییییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
¡_¡


موھاى کیوتى

اهاااااااااااا ارییییییییییییییی بسیییییییییییییی زیباااااااااااااااااا بوددددددددددددددددددد
ب جیمیلم ى کام بده ى سوال دارم ازت

خووو بپرسس تو جیمیل  من جواب میدمممممممم 
اصن من،،،،،،ب نتیجه رسیدم ک ب درد تھ نمیخورم.با قىافمممممم@@

ا یاسسسسسسسسسسسسس این چه حرفیهههههههههههههعهعععععهععععههههه هاننننن؟؟؟ راستیسی عکسه بزات باز شددهه؟؟
زدم کامنتا رو پاکیدم^^دیگه نتونستم بهت کام بدم
آیکیویم واسه خودم^^


ایگوووو من کامنت دادم بهت ولییییی برو نیگاا
khoofi doonsengi
ooni ke dishab behet goftamo anjam dadi???
خوبممم اونیییی,ارییییی 
اوھوم بیچاره تھ لھ شده بچممم@@

تههه که خوبههه بابا مامیییی بدیختوووووو بوگووووو
khoofe
اریییییی
جیمین شی کووووووووووووو؟؟؟اون لابه لاها له شده دیده نمی شه؟؟؟؟؟؟؟؟
برعکسسس فقططط شوگوللل ددیدیهه نمیشههه😂😂😂
فقط نامجون

حیوونکی داداشم!!

اریییییییییی 
اهه دیدم عینک زده ک
قلبون خندش برم من^^
ارههه بابا تعجب کردم گفتیی نیسسس
sugul bishtar leh shode dide nemishe ke
شوگولل بین ته وهوپییههه
وای مانجین که دیگه له شدهههههههههه دل و رودش نیومده بالا اون؟؟؟؟؟؟
اریییی منممم همینو میگمممم مامییی بودنم دردسرییی دارهههه هاااا
بلھ^^
عکسھ خوبیھ

اریییی,میگممم مهسا جونن بایستتت کیهههه؟؟
man faghad mikham bedoonam nami az oon koohe bts chetori rafte bala
اینننن قدددد بلندشششش به چه دردییی میخورهههه پسسسس😂😂😂😂
هیچی دیگه نورایی^^رفته عقب خیز برداشتههه بعد اومده پریده روشون^^ککککککککککک
اریییییییییی😂😂😂😂😂😂,میگممم نکتهه جیکوک عکسمم گرفتییی؟؟
بایسم جین ھستش


واوووووو جینننن لاوراااا چقدررررر زیادد شدننن
وووووووووواااااااااااای مهسایی بایسش جینههههههههههه عرررررررررررر*-*
اری اونی گرفتم^^ککککککککک
اورینننن,بمیرمم برا مامیییی هیی هرروزز هوو هاش زیاد میشنن
oon mage jhope nist jimin dastesho gerefte
دستت جیمنننننن بیننن کوک و هوپیهههههه 
daddyam enghadr hiz nist ke hala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حالا تو هم چرا زود چسبوندیش به ددی اخه؟؟؟خوب بایسش جینه دیگه^^ هنوز که ههوووو نشدههه
ا 😂😂😂😂دزسته
سلام بچھ ھا عضو جدید داریم؟واو سلام مھسا جون
باما راحت باش^^

اریی اسم مهسا بایس جین,برا مهسا
khob mishe kookminhope
kkk
ارهههههههههه 😂😂😂😂😂😂😂, منوو با هیونگگممم شیپ میکنیددددد ؟؟
rasty salam yasiiiii
برا یاسسسس
سلام مهسا
بچه ها من برم انیوو
عاشقتمممم مننن خوشمزههههه,هاییی تا باییییییی
منم یه دوست دالم اسمش مهسا ست^^همش فک می کنم که اونه^^ککککککککک
😂😂😂😂 مهسا دوست پیشولیی
سلام یاسی جان ،چشم^^

بزا یاسسسسیییی
برو به سلامت خوشمزه^^مراقب خوشمزگیات باش^^
اونی تا با هیونگ شیپ بودییییییییییییی
براخوشمزهه,از کییی تاحالااا با هیونگم.شیپ بودممم؟؟
na man coupley ke ship mikonam vkooke
hopemin ship nemikonam
man taze khodamo ba khodam ship mikonam
اهااااااا اورینننننننن کازررر خوبیی موکونیییی
albate age khodet bekhaiam ba hyung shipet mikonam
kkkkkk
مننننن وهیونگممممممم ؟؟شیپپ اون مدلیییییی نکنیننن مازوووو
چن سالتھ؟

برا مهسااا
سلاااام 
وااااییی😂😂😂
چرا دارم له میییشم
از شدت لهیدگی دماغم باد کردهه😂😂😂😂😂
باییییییی من رفتیدم👋👋👋👋
یهووویییییییی😂😂
سلاممم مامیییی کوجا میریی که جین لاورر پیدا شدههه.انیوووو
onny mage nagofti kelas dari??
pas chera hasty???
مگههه امروووو دوشنبسسسسسسسسس
من برم.بای تا ھاى

هاییییی
na
asan kelas nadashte bash
be man che
ا نوراییییی ناراحت وَشدییییی؟؟؟
ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
برووووو وبتت کامنتمک جواب بدههه
من 15/نھمم^^

اومممم خیلیممممم خوبببببببببب
میشه بایساتونو بگین؟؟

همههههه بایساشونن رو پروفشونهه,فقط یاسی ته لاو ومین یونگیم که شوگا لاورت
من جیمین لاور^^جیکوک شیپر دو اتیشهههههههههههه
ارییییی,بروو فرستادمم 
سلام اونی و بچه ها
سلامممممم ابببب پرییی چظورییی,امتحانتووو چهه کردییی؟؟
مرسی خوب بود بین۱۸ تا ۱۹
مطمئنیییی ؟؟یهوک کارنامهه مییگیزییی نوشتههه بیستتتتتتتتتتتت
آھا پس خودتون جیمین لاورین؟

بهلهههههههههههه
نه ی غلط دارم ....اونی چیکار کنم همش میترسم حواسم نبوده باشه سوالات و اشتب ج داده باشم 
نهههههه اببب پرییی اسنرسس نداشته باش من مطمئنممم کههه درستههه 
اونی الان پیام خصوصی بهت میدم ج رو بی زحمت بزار تو پست
اوکییییی پریی جونم
سلام پریسا جان^^

برا پریی
سلام مهسا جوون خوبی
واووو اب پرییی جین لاورر و نامجین شیپره مهسا
من نامجین شیپرمممم^^

که اینتورر
ممنون^^
بایس شما؟؟

عیننن خودتهه
اونی ج دادی؟؟
ارههه
من روى جین بسیار غیرتیم://///

مرسی اونی جونم 😚😚😚😚😚
فداتت
مهسا جون چند سالته
نهمهه
من برم.فعلن^^

فعلاا مهساا جونممم
آخییییییییی خوش ب حالششششششش
اریییییی
من15^^سالھ از تھران

15مین‌ ھستم^^

بزا بچه ها
پری پری امتحان چطو بود؟
بین 18تا19
زیادم خوش ب حالمون نیست!



چراااا
صلم اونیی ^^
یکی جدید اومده؟
صلامم لیاجوننمممم ارییی
1چی بگم باور میکنید؟

بگوووو
اونیی خیل خوشحالم *-*
اریییی منممم
سلام لیا جان درست گفتم؟؟؟؟لیا؟؟؟

اررهعه 
پارسال تو شانگھاى کنسرت لاویور سلفو رفتم
میدونم باور نمیکنین

چییییییییییییییییییییییییییییییی نههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 
پتیهجبخجیذپنبنپطهنتخچشچخ7چظچحاجهطگوبچحرناس8چر
پریسا رفت ک خو منم برم
خوشمزهه مهسا میگهه رفنهه کنسرتتت
بگم چی شدع؟
بوگووووو
من ک باور نکردم
😂😂😂😂😂😂😂 رک بودنتتت منوو کشتهه
سلام مهسا ژونیی ^^
برادمهساا
توی رشت ی مغازه  پیدا کردم همه کلا از بندای کی پاپ داره
بابامو راضی کردم بعداز ظهر ببرتم *-*
جاننننننن عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بههههه جا مامممم خریددددددد کنننننننننننننننن
@@
بلھ بلھ دوروغ ب این بزرگى

ارییییییییی😂😂😂😂
اونی این عکسه خخخخخخخخییییلی باحاله دارم به دلو روده ی جین بیچاره فک میکنم هر چی استیک خورده بود فک کنم بعدش همه بیرون ریخت بیچار مامیمون
ارهههههههه من میگممم ایننن مامییییییی چنقددرررر فداکارهههههههههههههه گوششش نمیکننننن کهههع
خجالت نمیکشی دوروغ میگی؟سن بابا بابابزرگتو دارماا
منننن کهههه سننننن جدشوووووووو دارممممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلی دوستاى خوبی ھستید


دست جین شی شده؟
یعینین چیی دست جین چی شدهه؟؟تو عکسو میگیی؟
زوده برا گفتنش مهساشی
گفتنن چیی؟؟
ججججججانننننن؟؟؟؟؟پس بھت بگم بابا بزرگ؟؟

براخوشمزههه
آرهه تو عکس
اونیی خیل خوشحالم *-*
منممممم😭😭😭😭😭😭😭اشک شوقهه
گفتن اینک دوستای خوبی هستیم یا نه
اونی چرا اینقد دیر میگیری؟؟
😀😀😀😀 گیرایییممم پاییینههه تو این مسائللل,یعنییی به نظزت دوستای خدبی نیستیممم؟؟
آرنج جینم اوخ شدھھھھھ@@

ارههههه 😳😳😳
هر طور مایلی ولی مبینام
مبیتااا بوگوو بهههششش
بالا سر جین کوکیه؟
کلش رو گردنشه؟
هاها من اصلنم فکر بدی نکردم ._.
واییییی یایسسیی😂😂😂😂
تو این عکسه تھ تھ خعلى زشت شده

ا کوجاشششش خیلیییمممممم خوبههههههههه ",یاسسس کوجاییی ببینیی چی میگن به تهههه
اونی خدایی موقعیت کوکیو نگا
دیدمم
اولن یاسی نه لیا
دوما برا شناخت این که دوست خوبی هستیم یا ن زوده نیاز ب زمان داره بعدش میفهمه چه دوستای فوق العاااااااااااااااااااااااااادهههههههههه یی هستیم
سوما هر طور خودت میخوای صدام کن
چهارماا اننیووو همگی
وووووویییییییییی خوشمزهههههههععهععهععععع
💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖
انیوووووووو
شوگا ک محو شدهر اصن

ارهعععععععععع
خیلیم خوشمل شده
یاسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ارههههههههههههههه منممپ همینووووو میگگگگگگممممممممممم یاسسسسسسسس
وایییییییی بیچاره جین له شددددد
اون آخری کیه؟؟؟
ننننننننامجونههه,نون ادلشش جینههه نون اخرششش نامجونههدبقیه شونممم مخلفاتننن😂😂😂😂😂😂😂
فک کنم نامجون باشه
ارییی خودشههه
خعلى ممنون ھوامو دارینننن سارانگھھھھھ یاسی

یاسسس بفهمهههه به تهههه اینجورییی میگییی هیجیی دیکهههه 
الان باید ب جای کوکی نامجون جاش میبود
#تخیلات یک نامجین شیپر ._.

😂😂😂😂,نکتههه جیکوکیییهه عکسمم گرفتیننن؟
آخیییییی آرنج کوکی اوففف شدهههه
ارههععهه😭😭😭😭
سر یونگی رو جیمینه *-*
دستتت چیمممم کههههه جاییی کوکیهههههه😀😀😀
اون چهارمی کیه سرشششش لههههه شد خفه نشه 
شوگاست؟؟؟؟؟
ارههههه 😂😂😂😂
ن اشتباه دیدم ._.
ارهههههع
مھسا من بودم

یاسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی توهمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاره شوگوله *-*
ارهههه
فقط آرام جاش خوبه 
وای برید جینو نجات بدید بچم لهههه شد الان خفه میشههههههه
ارهههههه جیمنممم خوبهههه جاشششش بد نیسسس زیادد😂😂
نون بالاییییه رو می بلعم0-0
اگه قسمت  مورد نظر نامجون برای جین له شد تقصیر خودش بوده به جین اعتراز نکنه0 -0
جالب اینه که مامان بابا نوناشن بچه ها مخلافتشون^-^
آخی ویمین^-^
مطمئنم نامجون حواسش نبود جین زیرش نیست ..داشت فقط فشار میداد 
#نامجون_اون_جیمینه_نه_ جین 0-0
سلاممممم ددددددییییییییییی چطورییییی دددییییی جونننن
اونی آر ام انگار جای کلش گوجههه گذاشتن
واییییییی پریییییییییی ایننننن چیییییی بوددد گفتییییییی
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** * ********

لووو ندههه
اتفاقا نامجون داره از بالا نگاه میکنه به جین 
ارییییییییئ
ینی شوگا کلا محو شده اصلا با این بهم ریختگی کاپلا از همون ته و زیر نامجین شیپ میکنم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کیوتی گفتم از رو گام بگام دیدم جواب ایکس منهای ۸
برااا کیوتییی
فک کنم شوگا اون وسط خوابش برده چون هیچ واکنشی نداره😂😂😂😂
گوگولییییییی دلممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ب جیمین بگین از رو تھ پاشششششششششھھھھھھ

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
یک نفر هم گوشه عکس وایساده  دیوونه بازی های اینا رو نگاه موکونه
منم بودم خوابم میبرد هم جاش از بالا گرم و نرمه هم پایین 😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مردممممم از خندهههههههههههههههههههههههههههه
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فقط کاپل سوپپپپپ!

بهلهههههههههههههههههههههههه
وای اونی قربون خنده هات برم چقدر خندیدی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ناموساااااا دلممممم درددد گرفتتهععععععععه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 من همینجوریشممممم به جرززز دیواررررر میخندممممم
جیمن در تلاشه دستشو ب کوکى برسونھ ولى ننننھھھھھھ فاصله خعلىھھھھھ

ولییییییییی رسوندهههههه کمیییییییی از دستشوووووووووو😂😂😂😂😉😉😉😉😉😉😉😉
بی‌تی‌اس با همکاری VT Cosmetics قرارِ عطرهایی رو به اسم BTS Perfume که سازگار با شخصیتشون هست رو تولید کننده.🎩
از طریق لینک زیر میتونید تیزرهای منتشر شده از اعضای #BTS به همراه عطرهاشون رو مشاهده کنید.🔻

https://telegra.ph/VT-Cosmetics-BTS-perfumes-05-24

وایییییی ددیییییییییییی البومممم کممم بودددد الان حسرتت عطراشونمممم بوخورییییییممممممم
فقط شلوارک نامجوننننن

ارههههه😂😂😂😂😂
mishe shohare mano vel konin ya varede amal sham
😂😂😂😂😂 بهلعههه صاحاببببب شوگوللللل اومددد
من عععععششششششششششششققققققققققققق شلوارکممممممممم
تفاهممممم میبارهعهه ازتونن
چچچچچچ باحال
ارییییییی بسیییییی
منم عطراشونو موخواممممم
منمممممممممممم موخامممممممممممممممممم,اقاااااا تو ایرانممم بیاددو خدا تومننن پولشههههعع
سلام به همگی^^
سلامممم
مامانم میگه حتما خیلی گرونم هست......اگه بابام بود میگفت مگه توش گ/و/ز/یدن بعد جمعش کردن ریختن توش چه خبره مگه؟؟؟؟
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ددییییییی براااا چندمینننننننن بارررررر من عاشقققققق خانواده و خودتو و فک وفامیلاتونمممممم
shalam doonsengi
shalam guys
سلامم اونیی چطوری.؟؟برا بچه ها
من انقدر عطر دوس دارم ک نگوووووو کیوت میدونه پولشم مهم نیست
ایگوووووووووو خووو پسسسسس دعااا کنیددد اینورمم بیاددد .
bad nistam  doonsengam
to khoobi
onny kasi porsid chera behet migam doonsengi sedasho dar nayar
چشمممم اونییی,چراا بد نیستییی چراا خوب نیستییی هوممم؟؟
کککککککککککککککککککککککککککک
من دیگه باید برم^^ روزه خوبی داشته باشین^^
مخصوصا تو............................ککککککککککککککککک جیمین شی منظورمه^^
میگمممممم کهههه تو ی چیی یادت نرفته هانن؟؟کامتت خصوصیی؟؟
ایشالاااااااااااا
ارهههههههه انشاالللههههه
اه راست می گی اونی درگیره این بویه عطره شدم هوش از سرم پرید ککککککککککککک
خخخخخ زوددد 
اونی چ جور عطرایی دوس داری
منن عطراییی کهه سردننن,از عطر شیرین خوشم نمیادد زیادد 
خدا میدونه اون بد بختی که شب اول عروسی بره زیر دستش چه بلایی سرش میاد ..
از اون بالا داره به جین فشار میاره خدا اون روز رو نیاره فاصله کم شههههههههه
مامانم خیلی دوست داره تو رو ببینه اونی^^
کیوووو منوووو؟؟؟؟؟شایدددد ی روززز گذاشتممم منوو ببینییددد, فقط قبلشش میگمم هر تصوریییی که دارینن وبندازینن دوررررر 😭😂😂😂😂
دقیقااااااا منم عطر سرد و ملایم دوس دارم
مییی توووو
bemanad
چیی بمانددد؟؟
فقط یه چیزه این عکس ذهنه منو درگیر کرده؟؟؟؟؟؟؟؟
نامجون دقیقا می خاد کجایه جیمین بره؟؟؟منظورم اینکه کوجاش می خاد قرار بگیره ؟؟
ذهنمو مشغول کرده^^
😔😔😔😔😔😔😔😔😔نمیدونم
bemanad ke chera khoob nistam
میگمم که برو پست خصوصی ی نقطع بده
❤❤💛💛💙💙💚💚💜💜💖💖
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



💜💜💜💜💜💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
برا کیوتممممممم که بنفش دوست دارههه
بزاااا کیوتییییییی,هییییی هیونگگمم کوجایییییییییی 
ووا وووکیوت بنفش می دوستی عرررررررررررر منم عاشقه بنفشم اونم نه بنفشی فقط بنفشه این قلبایه بنفش^^
مرسسسسسسی پری جونم^^
اونی نامجون رو میگفتم...
پیشول چه زرنگیاااااااااا...میخواد بره یه نقطه کور از اون جا به جین شلیک نه ...
اونی من مطمئنم انقدر زیابیی که وبلاگت توانایی هزم اون تصویر رو نداره کلا خودش میاد خواستگاریت^^
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 مرسییییی ددیییییی جونمممم ,به پاییی تو که نمیرسیمممممم کیوتتتتتتتتتتتتتتتت
اونی پروفم عوض شده ؟؟؟؟
نهههههه نامجون دستشم زیر چونشههه
خواهش میکنم کیوتیییییییییی بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج بوج 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
بهلهههه برااا کیوتییی
اوم درسته همونه.....
اونی شاید یه فیک بنویسم ..درباره خودمون ..داستانش اینه که هفت تا دختریم و فقط دوست داریم بریم کره ..اما نمیدونیم بی تی اس چیه خوردنیه ..مالیدنیه....
در کل یکی از شخصیت های داستان میره کمپانیای کره رو میگرده و یه چیز عجیب چشمش رو میگیره فرم ثبت نام برای منیجر شخصی برای بانگتان....
ادامش رو خودم میگم..بعدا^^
تازه بعد معلوم میشه اسمش با ادبانه بوده ...نگو بیگ هیت سرمون رو کلاه گذاشته بوده و این کار رو کرده بوده تا اعضا دچار رسوایی اخلاقی نشن و ....
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 که اینتورررررررررر, میگمممم کیوتییییییییییی  یچیزیی میخوامم براتوو و پریییی بزارمم میتونییی الان رمزشو به پری برسونیی؟؟
رمز و بوگووووو
خووو وقتیییی براا شوما دوتاسس من چیتووو بگممم همه میبینن کهه,
من خودم برا پری گذاشتم نیومده بخونه.....:(
الهیییییی باشههه رمزو برات میزارمم خوب
رمز و بزار تو پست خصوصیم...منم ب کیوت خصوصی میفرستم
نهه خودم خصوصی میفرستم الان برا توهم تو پست میزارم
فدات بشم کیوتی رفتم خوندم خیییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود ببخشید نام ی لحظه قطع شد
برو رمزو گذاشتمم
اونی زود رمز و عوض کن جدیدو بفرس خواهش
برایی چیی جددید؟؟
گوشی هنگ کرد ب جای خصوصی فک کنم عمومی رفت
چیی عمومیی رفتتت؟؟؟
رمزززززز
همونییی کهه تو پستتت گذاشتمهههه پرییییی ,تو پست اب پریی گذاشتم همونه
درستش کردم ت پست خصوصی دیگه عمومی نداره نترس سانش کردم
اوکیی گذاشتم ددییی برو بیی
به به چه خوشمزه هم هست♥
ارییییی هانییییی بسییی 😂😂😂😂
سلام        کیاھستن؟

حاضرررر
حاظر ولی غایب:)
😉😉😉😉😂😂 یعنییی چییی؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ***** **** *** *** ******** ****** ****** ******* *** **** ** **** *** ****
😂😂😂😂😂😂50درصد خوبهه,اخلاقم ولیی فک.کنمم بیشتر از 50 باشهه😂😂
hazer
😂😂😂 اورینننننن,میگم نورا ی کامنت خصوصی بده تو پستتت
رمز

؟؟؟؟چیھ داستان؟؟؟؟؟

یاسیی برو جیمل رمزو بهت بگمم
اونی بیا سرو سامونمون بده داور بیا
اوکیییی اومدممممم 
سسسسسلام اونی جونم سلام همه ی کسانی که هستید 🤗🤗🤗واوووو یک عدد ساندویچbts 🤔 مسسی😊😊😊
سلامم ملینا جون,قریونت تو خوبیی اریی دیگههه ساندویچچچ جین و نامجون نونشن بقیه مخلفاتننن
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ساندویچ کیوتی هس
بسییییییییی کیوتتتتت دلمم براا جینن خعلییی میسوزههه
اینجو میخوید بازی کنید؟
نههه کیوتیی پستتت اسم فامییل گذاشتهه 
هی دارم به پروفایل شادی جون فکر می کنم که چیه این کیه؟! الان فهمیدم😅😅😅
😂😂😂😂😂😂 نهههه خوو اسمشووو که عوض نکرده بوددد دیگههه
مل  بیلا وب کیوتى

برا ملینا
شلامممممممم^^
منم بازییییییییییییییی
سلام بازی تو وب کیوتیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan