BTS

Just For Profile

غیر از اینه؟؟

من حرفی ندارممم واقعا مگه جز این میتونه باشهه؟؟









نه اینا همش واقعیته 
دروغگو ها دستا بالا میخوایم تنبیهتون کنیم

😂😂😂😂😂😂 سلام هانی
سلام خوبی♥
سلام هانییی جون,قربونت تا منظورت از خوبی چی باشههه😀😀
اونی خبریه؟؟
سلام نفیسی,یعنی چی خبریهه؟؟
همه چی؟از همه لحاض
خدا بد نده مگه چی شده؟
جسمیی اوکیمم,روحی  همچین ناراحتم که امیدوارم اوکی شمم
سلاااامممممممممم
میانه من هی یادم میره😑😐😅
منظورم اینه کسی دروغ گفته بهت؟😂
سلامم اشکال نداره نفسی , اریی گفتن بهممم دروغ
سلامممم هانییییی^^
برا هانیی
چرا ناراحتی شاد باش
البته منم یه مدت اینجوری بودم 
خوب میشی نگران نباش..
حال تو رو نمیدونم ولی حال من همش به خاطر فضای مجازی بد بود
سخنان ناااااااببببب👌
سلامم پریی جونمم خوبی کیوت چطوره,مرسی از نظرت, قصد نداشتم بیام امشب ولی واقعا جاییی نبود خالی کنم خودمو دیگه اومدم اینجا"ببخشید اگه حال شوماهارم خراب میکنم.
سلاممممم نفسی جونم♥
برا نفسی
بهش فکر نکن اونی اینجوری بدتر حالت بد میشه 🙁🙁
اره نفسی الان اولشه فرانوش میکنم همه چیزو هم دروغ  هم اونی که دروغ گفته
نفسی راست میگه بهش فکر نکن....
امیدوارم حالت زودتر خوب بشه وبه جمع ما الکی شنگولا بپیوندی
مرسیی هانیی.واسه دروغ که حالم خوب میشه یعنی باید خوب بشم,ولی  ی مسئله دیگه ای هست بچه ها دعا کنید اوکی بشه
باشه مطمئن باش واست دعا میکنم♥
اونیییی جونم زودتر خوشحال شو ما ناراحتیم از ناراحتیت:(
ایگوو قربونت هانی جون  ناراحت نباشین, میانه من عموما ناراحتیمو نشون نمیدم ولی اتفاقی که امرو برام افتاد واقعا نمیتونم چیزی نشون ندم,امیدوارم درست بشه
امیدوارم♥
☺☺مرسی هانی.اومدم فیکاتو بدانم دیدم 160 مگه منم نت نداشتم کنسل کردم نت گرفتم حتمن دان میکنپ,منم مثل تو از فیکای کاپلی مثل ویکوک واینا خوشم نمیاد
اره منم کاپلی ندوست
حتما نت گرفتی بدان عالین♥
با این که کاپلم کوکمین ولی این چیزارو نمیدوستم درموردشون.اری حتمن میدانم 
به خاطر این 160 مگع چون یکی دوتا نیست
298 تا عه:)
ارییی میدانممم زیاده😀😀😀, من صحنه دارم در ی حد کم میخونمم😂😂
کاپل من ویکوکه البته این چیزا رو زیاد قبول ندارم
من میگم اینا فقط دوستن همین و بس
اریییی من کوکمین,ویمینم که فرند شیپپ
اها باشه♥پس در حین خوندنشون دقت کافی را داشته باش
ارییییی😂😂😂😂😂😂, من فیلمم نگا میکنم رد میکنم
افرین ولی من برعکس تو 
برمیگردونم از اول میبینم 😂😂😂😂😂😂 
😂😂😂😂😂😂😂 یعنی سنم از همه بیشترعع من نمیبینمممم هاا بعد شوماا هااا😂😂😂😂😂
خخخ
ارههه والاا,گرچه سریالای کره ای چیزی نداره ولیی امریکایییی هاا....
اااااااااااااااااااااوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننییییییییییییییییییییییییییییییییی ....
چرا ...چراااا....چچچچچچچچچچچچچچچچچراااااااا!
نشونش بده بببببببببرمممممممممممممممممم ججججججججججججججرش ببببببببببببببددددددددددددددددددم!
اونی ترو خدا بخند باشه .! ناراحت نباش خوب@-@
سلامممم ددیییی وایییییی ددییی😂😂😂😂😂😂
اره من امریکایی نمیبینم خوشم نمیاد 
ولی یه بار دوستم بهم داد حسابیییییی صحنه داشت:/
من جز سریالای امریکایی وکره ای سریال دیگه ای نمیبینم.اره فیلم 40 دیقه ای  ی 20 یا25 مینشو میشه دید,تازه من سریال عاشقانه هم نمیگرفتم وضعش این بود وای به حال عاشقانه هاشونن
خخ کوکی مگفت تایتانیک خوبه منم گرفتمش ولی قشنگگگگ صحنه داشت منم داشتم باخودم میگفتم یعنی کوکی اینا رو دیده؟
تایتانیکو نگوو من 10 سالم بود دختر عموم گفت بباین فیلم بببنین مام بچه سردرنمیاوردیم همه دخترعموها و ابجیام نشستیم ددیدیم وسط فیلم یهو هوا رو میدیدم قرمز شده بودم
اااااااااااااااااووووووووووووووووووووونننننننننننننننی من تحمل ناراحتیه کسی رو نننننننننننننننننننننننننننننننننددددددددددددددددارممممممم..................
هرکی که بهت دروغ گفته جاش تو جهنمه...اصلا تو بگ. خودم دنیا رو براش جهنم موکونم
اونی یه چی بگم بخندی...
امروز داشتم میرفتم امتحان بدم یه پیرهمرده وایستاد ...دیگه ده ب/گ/و/ززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز....!
اونی نمیدونی که چه جوری از خنده مرده بودم !!!!!!!!!تازه یه پسره هم بود خدا کنه نگه با خودش که این دختره بوده نه پیره مرده !!!
واییییییی نهههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هههه...فیلم آمریکایی؟؟؟؟بدون صحنه مگه داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدای تایتانیک صحنه داشت نااموسا ناجور بوده!!!
خوبه کوکی نرفته فیلم های نامجونو ببینه!
ارییی ددیی منم مثل تو بچه بودم دیدمششش
خخخ پس خاطره داری....

سریالاشون لامصب خیلیی قشنگنننننن این صحنه هاشون ناجوره وگرنه موضعشون خیلیییییی خوبهههه
والا!!! انقدر صحنه بازی میکنن..مطمئنن بچه ها از خودشونه؟؟؟؟؟؟
اصلا زادگاه فیلم پورنن!!!!
دوستم هیتره برا کره ای ها....رفته بود زده بود فیلم اونجوری برا کره ای ها...
میگه انقدر بی صحنه بود اصلا نمیشد اسمش رو گذاشت فیلم اونجوریی!!!!
ارییی بابا کره تا مثلا کیسشو بخوای رد کنی تا دستتو میبری سمت موس رد کنی میبینی تموم شد رفتتتت😂😂
من نمیدونم چرا ولی دلمم بخواد نمیتونم امریکایی بنگرم
فقط کره ای 
دست خودم نیست
ایگووووو کههه اینتوررر,من از اول امریکایی میدیدم کره ای رو 6 ساله میبینم
:)اها
بلییی کلاا از اول که با تلوزیون فقط منتظر اخرهفته ها بودم شبکه هارو نوبیتی فیلم خارجی نگا میکردم,بزرگتر شدم دان میکردم فیلماشونو.
من از بچگی کره ای میدیدم بعدش که بزرگ شدم دان میکردم
حتی باورت میشه فرار از زندان رو هم ندیدم

منم از زمان یانگوم و قبلشم.تو ماهواره سریال سامسون واینا رو میدیدم همون حدو 9 سالگیم,نمیدونم چرا وای کلا از فرارا از زندان خوشم نمیومد حتی ی بارم ندیدمش سی دیهاشو داشتم تلوزیونم پخشش میکرد ولی ندیدمش
خخ اخه دوستام میدیدنش فرار از زندانو 
من از همون سری اولی که جومونگ اومد کره ای میدیدم اون موقعه ماهواره نداشتیم الان داریم ولی کیف نمیده فارسی حرف میزنن
ارهههه اصنننن حال نمیده فارسی ,من 3تا کره ای دیدم تو ماهواره 
منم عاشقان ماه...روزگار شاهزاده...ملکه کی رو 
باخانواده دیدم ولی متاسفانه توسط خانواده سانسور میشدن
ایگوووووووو  کهههه اینتوررررز
ببخشید یهویی رفتم ضروری بود قضیه😂
اومدمممممممممم
اوموووکوو اشکالل ندارهه
بلی♥
😀😀😀😀😀😀😀
♥♥♥♥♥♥♥
💚💚🌹🌹💚🌹🌹🌹🌹💚🌹💚🌹🌹🌹🌹💚🌹💚🌹🌹🌹💚💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹🌹💚💚🌹🌹💚🌹💚🌹🌹💚💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹🌹💚💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹🌹💚💚🌹🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚





























































































💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سلااااام👋👋
هاانیییییه اونیییییی کم نمیارههههه هااااااااااااا😂
اریییی شدههه مییرم کامپیوترمو روشنومیکنم کم.نمیارمم, چون گوشیم هنگ میکنه 
اوه چه هارتو هارت کشی بوده😂
انیوووو ارههه نفسیی گوشیمم هنگه هنوز ,
هه هه ههه هه سه نفر حاظرن:)
ایگووووووو ددیییی 😀😀😂😂
اووووووووووووونی یه چیزی بگم بهم نمیخندی؟
من دلم نامجونو میخواد .....
مودونم خل شدم رفت ...
گفتیییی نامجونننن دددییی بزار ی عکس بزارررممم نامجونو ببیننننننن,ددی برو تو پست دوستاننن
سلام ددی
برا دددیی
وای مرسی اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:)))))))))))))))))))))
اونی نمیدونم چم شد یهو ...دلم خواست یک نفرو بغل کنم احساساتمو بهش بروز بدم...آخه تقریبا هر صد سال یک بار این اتفاق میفته ..تو خونه هم به من یک گاو بی احساس میگویند!!!پریسا رو هم دق میدم تا بگم دوست دارم...تازه اونم یا سریع میگم یا با نکلت....
نومودونم چشمه!!!!!!!!!!!!!!
میشه گفت از علائمه خل شدنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فدایی تو بیا بغلممم دددیی,تو پست دوستان گذاشتمم"منم تو واقعیت کسی دوست دارم نشنیدههه ازممممم
سلام خوشمزه:))))))))))))))
برا خوشمزهههه
منم همینطوریم ددی
امروز رفتم به دوستمبگم دوسش دارم پشت تلفن داشتیم حرف میزم صداش زدم گفت بله منم یه دیقه مکث کردمو یه چی دیگ گفتم
الهیییی توهمممم؟؟من نه به خانوادم گفتم نه به دوستام هیچکدوممم 
کاش اونی تو یا پریسا پیشم بودین بغلم میکردین ....منم سرمو رو پاهاتون میزاشتم میخوابیدم ..
هییییی کاشکییییییییی
اوخ گفتی خوشمزه واقعا برا آدم سخته..خدای سخته!!!!!!!!!!!
من واقعا نمی تونم!!!!!!!!! حتی بابامو یا مامانمو نه بوس کردم نه بغل ..!!
کلا تو خونه از من شاکین!
منممممممم ,تنها کسی که بغلش کردم داداش کوچیکمهههههه,حالا بزارم عکس تو ومامیوو؟؟
ددی بالاخره یه روزی میاد ک تو بغل کسی باشی و آرامش داشته باشی مطمئنم
بدون شاید بعضیا همین حسو نسبت بهت داشته باشن ولی مثه تو رو نمیکنن
اریییییی همههه ی نفرو پیدا میکنن که باهاش ارووم بشن
چه جالب اونی...مامانم میگه شوهرت سه روزه طلاقت میده .....
آری اونی بگذار سیاحت کنیم^-^
گذاشتممممممم نمیده فکک میکنییی
اون یه نفر .......اوف یعنی هست؟! خنده داره برای من....اما....
زندگی خیلییی چرتهههههههههه!!:))))))))))((((
شک نکننن هستتتتت بعد میفهمیب زندگییی چرتتت نیسسسسس
من به عشق هیچ اعتقادی ندارم......تو چی اونی؟؟
همیشه برای من عشق این معنیو میده....تغیرات هورمونی !
عشقق , تا وقتیی برات اتفاق نیفتههه معنی شو درک نمیکنیی, ببینم مگه عشق همش قضیه هورموناس؟؟
کدوم یه نفر ددی؟
نمیدونم عشق چیه هنو تجربش نکردم ولی اینقدا هم فک نکم زندگی چرت باشه الکی تو این دنیا نیستیم ک
درستهههد
بله هورمون ها نقش کیلیدی بدن مارو دارن حتی احساس!!!
وقتی یک نفر رو دوست داشته باشی همون نیاز ج/ن هستش ..اگه طبق خلقت انسان پیش بریم که این نیاز و حس در دوران نوجوانی پیدایشش شکل میگیره و کامل شدنش در سن 40 سالگیه...
نمیخوان عشق رو نیازج/ن تلقی کنم اما این تو وجود انسانه ... ونیاز برای بقائه!
درسته هورمونا بخشی از اون هستن و نمیشه منکر این قضیه شد,ولییی مگهه تمام زندگی همین ن ی ا ز ه؟؟عشق هم نوعی دوس داشتنههه,به قول خودت تا 40 سالگی هست بعد از اون چی زندگی رو سرپا نگه میداره هاننن؟؟؟ میدونید که مردا هرچی پیرتر میرن به قول تو بیشتر تمیلات دارن وخانم ها نه,چی باعث میشه مرد با این وجود هنوزم به همسر خودش خیانت نکنه؟؟
اونی من برم دعا کنم:))))))))))
همه عاقبت بخیر شیم و بریم فن ساین....
و من به راه راست هدایت شم و پیشول به راه راست تر:))))))))))))
😂😂😂😂 بروو ددییی,مسئله پیش میاد سریعدخدافظی میکنیی هاا,برا مام دعا کنن
بازم بگم دوست داشتن باعث به هم ریختگی هورمون ها میشه ....و کارکرد مغز رو دچار اختلال میکنه...تازه جالبه که هورمون ها در تمام بدن ما وجود دارن پس ما اگه کسی رو دوست داریم یعنی کل بدنمون اون رو دوست داره و به سمتش کشش داره!
س دوس داشتن ی چیزی هست که بالاخره باعث بهم ریختگیی همون همورمونات میشهه وگرنه تا قبلشش که بهم ریخته نبودنن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** *** ** ***** **** ******* *** ***** *** **********
**** ***** *** **** ********** ***** ************* *** ****** **** *** * *** ** **** ***** ***** ******
فهمیدمم
آورین آورین خوب گرفتی:))))))))))
خو همون احساسهههههه رو بدنت تاثیر میزارهه دیگههههههههههع
بخش هایی از نظر کل نظرو میحذفه میگه بخش ها
الان کی کیو قانع کرد؟
والاا من که قانع نشدم کیوتم فک کنم نشددد😂😂😂
شب بخیر قبول باشه

شبت بخیرر خوشمزهه واسه توهم قبولللل باشهه💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
شبت بخیر اونیییی گلم😘😘😘😘
خوابای خوشگل و رنگین ببینییی😊😊
نیمه شبت بخیررر مامیییی😉😉😉,خوابای خوب ببینییی
اونی گل مورد علاقت چیه@-@
مننن گللل خاصیی مد نظرمم نیسس گل دوس دارمم ولی اینکه مورد علاقم چیه فک نکردمم بهشش.برا چی دددیییی؟؟
همین طوری میخواستم بدونم چی دوست داری...^0^
😀😀😀😀همه چیییییییییی نرگس دوس ندارم فقطط
باشه من کم اواردم اونی♥:)
سلامم هانییی چطوری خوبییی؟؟😀😀😀
مرسی تو خوبی اونی♥
ارییییییی خوبمممممم❤
حالت بهتر شد اونی جونم؟
اریی هانی جون خوبممم😀😀,❤
خب خدا رو شکر 
خوشحال شدم♥
فداییی داری هانی جون,چ میکنیی درسا چتورههه؟؟❤
فردا امتحان عربیییی داریم اونیییی:(
ایگووووو الهیییی عربیی؟؟زبان بهتره❤
اره هیچی هم نخودم قواعدشم اصلا بلد نیستم چه کنم اونی؟
واووو 17سالته گفتی یا14؟؟جانم؟؟❤
17:/
رشته ت چیه.انسانیا که عربی شون خدایی خیلییییی سختههههه
خب من همون سختم
انسانی:(
الهییییی 😮😮😮😮
اونی من برم یکم درس بخونم 
واسم دعا کن اونی:((((
برو هانییی جوننننننن,موفق میشیییی❤
مرسی اونی بای♥
بایییی هانی مانییی❤
اونی من چطوره؟
سلامم خوشمزههه منن فداییی تو خوبمم تو چیتوریی؟
اونننننننننننی سلام:)))))))))))))
چه طوللللیی؟؟؟؟؟؟
برات یه پست گذاشتم برو بگوش حالت خوب شه:)
سلامممم ددییییییی وایییی مرسییییی ددییی جونم الان میرمم
اونی الان آهنگ شاد بزارم زشته چون شهادته؟
بزارر فوقش کسی نخواست بعد بگوشتشش
گذاشتم ولی هیچ کس نیومد
اونی پیشولم برات پست گذاشته هاا
خودمومیام الاننن نهه رفتم کامنتم دادم بهشش

ب اونى بوگو ھر کار میکنم نمیتونم کامنت بدم بھششششش
اونی اینو یاس گفت^-^
ایگووو چرااا اخههه؟؟
shalam doonsenge khoshgelam
che khabara
qazie chie??
سلامم نورایی چطوری خوبیی؟؟؟قضیه اوکی شده😀😀
ki behet doroogh gofte azizam
دیگههه هر کیی بود گفتشش نورایی مهم نیس.میگم چندتا حاضر در سایت داریم؟
az man ke narahat nisty
hasty??????
نههه ,میگم ی پست شوگا داری اونجا کامنت بده
کی بهت دروغ گفته
بگو دهنش را صاف کنم 😡
اونییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭اشک شوقهههههههههههههههههههه چنقدررررر خوشحال شدم اومدیییییی
bah bah jisog nona
shalam nona
برا اونییی
چرا ناراحتی جمن شهه؟
جمن شه تو هنگ گروه داری و منو اد نکردی؟
بوخوودااا اونییی من بلد نیستمم چیتو ادد کنم هیونگ بلده گفت اددت میکنهه
پس گروه زدین و اد نکردین ...
دنا هم هس تو اون گروه ؟

سلام نورا ، دیدمت بالاخره
اونییی بوخودا من هنگ نمیدونستم چیه هیونگ گفت چیه همه مارو اد کرد وگرنه بهم بگو ادت میکنمم خودم,اری فهلن من وهیونگ و نفی ومانی هستیم با یاس ,
برا نوراا
سلام اونی جیسوگگگگگگگگگگگگگگگ
برا اونیی جیسوگ,خوشمزه نمیدونی این ور دارم پر درمیارم😂
nona man sharmandam
miane nemiam sar bezanam
enghadr saram sholooghe vaght nemikonam biam sitet asan
برا اونییی جیسوگگ
منم دارم در میارم سعادتیست اونی جیسوگ را آن پیدا کردن
ارییی من ان تا دلت بخواد پیداش میکنم از خود اونی بپرسین ولی سعادت چت کردن تو وب خودمو نداشتمممممم
باورم نمیشه 
دنا هم تو اون گروه بود پس ...
اون که میتونست اد کنه :)
اوکی
نمیخواد به کسی بگی ادم کنه 

اونییی بخدااا قرار بودد ادت کنه حتی کامنتاشم هست که گفت جیسوگم اد کنم گفتیم اره بعد چندروزی بود نمیدونم اصن خبری نبود ازش اومدم باز رفت نمیدونم چی شده 
اشکال نداره نورا جون 
از همه بچه های سایت دنا به من نزدیک تر بود که تو گروهش منو اد نکرد
از هیچکس دیگ ای نمیشه انتظاری داش 
فعلا 👐
اونیییییییییی توروو خدا نگو اینجورییییییی,بهدجان جیمین شه که خودش حتی پیشنهادم داد ولی نمیدونم حالش بد بود چی شد که حتی خودشم تو وب نبود چه برسه به اونجااا,اونی ناراحت نروو از اینجا
اونی جیسوگ سحر گف ک دنا میخواست ادت کنه حتمن یادش رفته دیگه
کامنتاش هست میتونم اسکرین بگیرم بزارمم.اونیییییی چبللللل
سلام اونی جونم وسلام دوستان🤗🤗🤗
احسسسسسسسسنت داره واقعا به این جملات زیبا👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
کاهش می شد واقعا اینها رو رعایت می کردند و متوجه می شدند که نه خودشون رو بالا میبرن و نه چیزی رو بدست میارن مسی اونی جون🙏😊😊😊

کلی درس دارم متاسفانه باید برم فعلا👋💖💜
سلام ملینا جون قربونت خوبیی؟ مرسی از نظرتت.ایگو باشه موفق باشیییی فعلاااا
اونی یه چندوقته بی بخار شدیم همگی:(
اونی به نظرت نوشتم خوب بود؟
ارییی بچه ها نیستنن,کیوتممم من کاپلیی اینا نمیخونم اخههه فیک😐😐😐
آیگوووووووووووووووووووووووووووووو:)
اریییییی اگههههه صحنه محنه نداره بوگوووو برم بوخونممممممممممممم
تا چند قسمت نداره آخرش شاید داشته باشه:)
اهاااا اوکییی میدانم میخونمم,ددیی توهم رای دادیی دیگه؟؟از گوشی بابا ومامامم بده اگه که ندادیی
را دادم با بدبختی..اما نمیتون تو بی تی اس ورلد ثبت نام کنم:(
چرااااا نمیتونیی؟؟؟
اونی تو او میوزیک چند بار میشه رای داد نه؟
بعد یه چیز دیگ با کامپیوترم میشه تو بی تی اس ورلد رفت نه؟

اولیی رو نمیدونم ولی خودم چنندبار رای دادم دیگهدنمیدونم ثبت شده هرچندبارش یانه. اری میشود من منیجر جیمینن شدممممم
خخخ من منیجر جین شدم برم یه بار دیگ ببینم منیجر کی میشم
برووو من جیمن شههه شدد
منیجر جین میشوم و هیچ
ایگووو الهییی,
نگفتی کدوم آهنگو دوس داشتی؟
همه شو نشد بگوشم چون اومدم از خونه بیرون واینا ولیی سیا رو دوس میداشتممم قشنگ بوددد
اونی تو بی تی اس ورلد فقط رفتی منیجر انتخابیدی؟
کاز دیگه ای هم باید میکردمم ایاا؟؟
من همینطوری میچرخم چیزا و بخشای جدید پیدا میکنم
ایگووووووو جدیدد چیزی دید خبر بدهه
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine

Dreeeeeeeaaaaaaaaam

SmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilE
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan