BTS

Just For Profile

بچه ها از واندی عقبیمم

 بچه ها تو نظرسنجی بهترین گروه از وان دایرکشن عقبیم برین و با موبایل یا کامپیوتر هی کی میتونید به تمامی مواردی که بی تی اس جزوشونه رای بدینن




سایت اولو انتخاب کنیددددد بعد وقتی رفتید توش برید وجاهایی که بی تی اس نامزد بهش رای بدیدد



 توجههه کنیدد بعد از اینکه ایدولو انتخاب کردید حتمن روی دکمهvote بزنید تا نظرتون ثبت بشهه




اها به این رای دادم ولی لینکشو میزارم بقیه هم رای بدن
اری
وای راس میگه
بچهههههه هاااا ما تو همه ش جلوییم فقط تو بست گروپ عقبیم یه صد و خورده ای رای میخوایم
بدووووییید
ااریی از گوشی بابا مامان خواهرز هر کیی دم دسته رای بدیننن
ray dadam
اوریننننن به همه شون رای دادیی دیگهه؟؟
in 1d lanaty hamishe az ma jelo tare
نههه بابا چون خارجین وبگی نگی بیشترشناخته شون برا اروپا اینجوریه وگرنه خودتم دیددی انچنان اختلافی نداریم باهاشون 
aryy
بازهم اورینن
فیلتر شکن می خاد ایا؟
نهههه
 سلاااااااام اونییییی 
خوووووبییی؟؟

سلامم مامییییی قربونت تو خوبی؟؟
میسیییییییییییییییی
راستییییی میسیییییی دوباره
گفتیییی بریم رای بدیم من نمووودوووونستم
ایگووووو فداتتتتت,یاسس گفت اولللللللل منم پست گذاشتممم
سلومممممممم اونی مهلوبیییی
میسی که گفتی نمیدونستم
سلام فدات خواهش ,یاس اطلاع داد به منم
سلام آجی....
سلام شادیی پروفت تبریکک
سلامممم
بوج بوج^^
انیو تا بعد♥♥♥♥

سلام یاس خوبی..
اونییی کوجاییی چراا نیستیییی؟؟
صلم اونیی ^^
سلامم لیا جون خوبی چطوری
خبم خودت خبی ؟
قربونت خوبم بد نیستمم
اونی نگاش کردم لینکش مشکلی نداره ولی اگه واسه تو مشکل داره بگو درستش کنم
من جفتش یکی بود برام نمیدونم چرا ولی خو دیده بودم واکشن اعضارو ,بزا بقیه نمیدونم مثل منه یانه
لینک بهشون اضافه کردم الان میتونی از تو نماشا دانشون کنی
مرسیییی
مچکررررررر بوج^^*
چ طولى خودت؟

سلام یاسس خوبم بد نیستم .چه میکنییی؟؟
سلام اونی خوبی؟
سلام پری قربونت تو چطوری.کیوت خوبه؟؟
منتظرم بابام بیاد روزنامھ ھرو برم بخرمممم@@

ایگووووووووو خیلیییی خوبهههع
کیوتم خوبه ۲و۳ ساعت پیش تو دلش حرف زدیم .الان رفته درس بخونه پیاما مو ج نداده.
راستی دیروز با گوشی همسایه و امروز با گوشی مامانم رفتم ب بی تی اس رای دادم.....۲ درصد از واندی عقبیم
تو وبشش دیکه نه؟؟؟😀😀,ایگوو ارییی امیدوارم زودتر بشه جبران کنیم 
عررررر

برا روزنامه؟؟
ااا اره تو وبش 😂😂😂😂😂
😂😂😂
آخر از دست این گوشی خودمو دار میزنم
نههه بابا اشکال نداره,امروز تو لایو چت داد همه رو در اورده بودم
یس     استرس گرفتمممممم*~*

ارومممم باشششششش
ى گلدون گیاه ىىاس دارم 7تا شوکوفھ کردھھھھھھ

😍😍😍چههه خوبب
چراااا
ببین فقط هی تایپ میکردمbts ببینن پشت سرهم هااا یعنیی یهو میدی کل صفحه چت فقط بی تی اس بود 😂😂😂,حالا عکس گرفتم میبینیی 
حوس کردم برم.موھاى تھ رو بکشم!~!

برووو خویبب
خارجھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھھ
دسسسسسستتتتتاممممم یخخخخخخ زدننننننننننننن عرررررر

جاننننننننن؟؟؟؟
چطوری تو این راى گیریھ کامنت بدممممممممممم؟؟؟؟~

اینی که من گفتم مال لایو بازدیداشون بود تو یوتیوب/اگه این مال رایگیری که توش از واندی عقبیم رو نمیدونم چجور میشه کامنت داد
ھمینجا میدمممم

BTS  BTS BTS  BTS  BBBBBBBBBBBBTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSS
BBBBBBBTTTTTTTTTSSSSSSSS

JUST  BBBBBBBTTTTTTTTSSSSSSSSSSS
BTTTTTSSSSSSS MYYYYYYYY LIFE♡♡♡♡
bbbbbbbbbbbbbbttttttttttttssssssssss and  aaaaaarrrrrrrmmmmmmmmmyyyyyyy

الهییییی....اونی امتحان فیزیک دارم شنبه برام دعا میکنی؟
چرااا که که اب پری مننننننن..برا جفتتتون دعا میکنمم
bts bts bts      bts is kingggggggg muuusssiiiiiccce  and     kkkkkkppppoooooppppppp@^^

😮☺☺☺☺☺💚💜💚💚💜💚💜❤💜💙💜💝💜💝
جججججرررر

اریی والااااا.برداشتن گفتن تو ی فندوم سمی هستی واینا ,کلا هرچی گفتن اهمیت نمیدادم و فقط کامنت میزازشتم واسا الان عکس میزارم.تو همین پست ببین
بببباى بلاىی
اننیووو  گود ببباى

باشش یاسس گودبایسیی
مرسی.یکم استرس دارم فیزیک ۴ فصله .امروز فصل ۱ و خوندم فصل ۲ تا نصفه.به نظرت وقت میکنم فردا بخونم؟؟؟
چون امشب جایی دعوتیم
ارهه اب پرییی من چرا نشههه وقتت؟؟میرسی فردا قشنگ بخون تو وب اینام تا تموم نکردی نیا
باجههه 
اوریننن💜💜💜💜💝💜💝💝💜💝💜💝💜💜💝💝💜💜
اله اوووریننن//بباى

باباییییییییی
اونی شیمی و ب خاطر بی دقتی ۱۸ و خورده ای میشم انقدر گریه کردم
ایگوووو اشکال نداره چرا گریهه اخههه؟.گریه بکنی چیزی عوض نمیشه برا امتحانای دیگت دقت بیشتر کنن
باجهه😢
از فیزیک خیلی میترسم
ا فیزیکک که ترس ندارهههه اب پریی منننن,برو بترکون ,فیزیک دقت کنی کاری ندارهه
امیدوارم بترکههه😂😂😂
من میان ترم خواب دیدم فیزیک گند زدم و واقعا هم گند زدم
دیشب خواب دیدم ۱۹.۵ شدم ک به نظرم از محالاته
ایگووو نهههههه درست دیدییی,ارییی تو بزن بترکونششش
دلم کیوتم و موخوادددد
الهییی دوروز دیگه میبینیشش
سلااام اونییی چه خبرااا؟؟
سلامم مامیی فدایت ,در انتظارز خبرااامم
اخییییی پریس تو هم فیزیک دارییی؟؟
توهم مامیی؟
فعلا که در سکوووت مطلقه همه چیی 
اریی 😭😭😭😭😭😭
بلیییی 
ولییی فیزیک دوست
کلا هر چی حفظی نباشه دوست دارم😂
😂😂😂😂 کلا بیشتریا دقت نمودم با حفظیات مشکل دارن
ارییی من ازونام که بیست بارم حفظیاتو بخونم وسواس میگیرم که هیچی بلد نیستم
ولییی اونی ینییی سر ادبیات انقد جذاب همه چی یادم میومد که خودم مونده بودم توش 
اومدم:)
خوش اومدییی هانییس
ولییی از بین حفظیا زیستوو استثنا دوست دارم
و دیگرررر هیچ
شیمیم حفظیاتشو خیلییی دوست میدارم 
اری زیشت خوبههههه
اونیییی ازین همه سکووت دلم گرفتهه همه جاا انگار یه غمی توش داره😞
الهییی قربونت مامیییی اریی ولیی کاری نمیشه کرد اوضع درس میشه
بچ ها یه عضو جدید واستون اواردم:)
واووووووو واقعااااااا معرفی بنماااا
😞
مامییییییییییی نکن اینجوریییی
سلااااااام...
واوووو سلامممم لینداااا جونن,چطوریی خوبیییی؟؟
الان خودش میاید ..... کجایی بیا دیگه...
امدششششش
http://lindakookielover.blog.ir/
این سایتشه ولی خودش هنوز نیومده الانا دیگه میاد 

اومدششششش هانیییی
اونی اومدی کجا بودی نبودی؟
اوممم منن که بودمم جایی نرفتمم
ممنون...خوبم...سرم درد گرف تا سایتو سروسامون بدم...هوووووووووف
ایگوووو الهییییی,به سروسامون رسیدد؟؟؟
اونی تو نه اونیکی اونی:)
اوممم خو ایتوو که قاطیی میشههههه!!!هانیی لیندا از من بزرگتزه ایاا؟
اره....اومدم خاهرشوی عزیزم....خخخخ
بلخره سروسامون دادم تموم شد
اورینننن تو این اوضاعع الان زودتر سروسامون بدیی بهترههههههههه😀😀😀, میگمم خواهر شوهرو با هانیییی بودیی؟
آخییییییی😊 سلاااام لیندااا
من مانییییییییم

برااا لینداا
اری 
منم بهشش اونی بگم یعنییی؟؟؟؟؟
اره با هانی بیدم....
اسمم لیندا 20 ساله بیدم
متولد 78 ؟؟؟؟
خخخ نمودونم از خودش بپرس 
نچچچ از من بزرگتر نمیباشدد اگه 78 باشه
جدیییییییی از اونیییی بزرگترهه؟؟😳

اخ ببشخییییید
سلاااام اونییی لیندااا😊
فک نکنممم تز من بزرگتر باشهه اگه78 باشهه که نیسس
نه...درس اول فروردینم...سال 79...تازه وارد 20 سالگیم شودم...
سلام ب مانی و هانی و بقیه اهل قلم...
اوممم پسسس من هنوزم بزرگترممممممممم😀😀😀😀
خود دانید شما ها دوتاتون تنها اونی های منین 
دیگه ♥
خوو من میشمم اونی 1,لیندا میشه اونی 2😀😀
خخخ با هم سرش به توافق برسین به منم خبر بدین
ا
اوریینن همینی که ددیی میگههه
اونی لیندی...اونی چیمی...
سلامم ددییی بسی نظرت خوب بود
هانیییی تو متولد هشتادی یا هشتاد و یک

هانیییی تو متولد هشتادی یا هشتاد و یک

اونی یه چی بگم:)
شما دوتا میشید جیکوک:) (افکار خبیصانه)
ا ددییییییییییییییییییی
اونی 1=خواهری
اونی 2=اونی
خوبه؟
هرجورر دوس میدارریی
کجا رفتین اونی ها
من هستممممم.بزین اخرین پستمممم
هاهاهاهاها
دددییی 
کیوتتتتتتتت!
والااااااا
تقصیر خودتونه....همسن که هستن تقریبا....اون کوکیه ..این جیمین.....هاهاهاهاها
ددیییییییییییییییییییییییییی نزارر مامیی رو به جونت بندازمم
عهههه سلااااام کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سلامم مامیییی
:)))))))))))))))))))))))
خودم هم با مانی کار داشتم حیف که این جانیست:))))))))))))))
چرااا کییی گفته نیسسس؟؟
کیوتتتت
ادم پچه هاشو باهم شیپ میکنه؟
والااااااااااااااا ,لیندا کوجا رفتششش
نمودونم:(
😀😀😀 فرار کزد از خل وچلیی مااا
نسیبه با مانی کار داشتم و زهر مار .بی ادب 
برو ی سر ب وبت بزننننن
برا کیوتتت
باید سرو سامون بگیرن یا نه....نگران اونی چیمین بودم که خدا رسوند..
سللللللللللللللللللللامممممممممممممم ...مای لاومانی
نخیرمممم نگران من نباشش,هیونگمو میارم برات هااا
فک کنم :))
😂😂😂😂😂
اخ اخ اخ اخ باز هوو بازییییییی شروعید😂😂😂😂


کیوت عجیجیکم😜 شیکارم داشتی؟
برااا ددییی
بچه ها تو این وبلا کها الان کیا رو داریم 
جیمین که اونیه
نامجون که کیوته
مانی که جینه 
اونی2 هم کوکی
دیگه کیا؟
همه لاورا رو داریممممممممم کمبود نداریمم😀😀😀,مین یونگی شوگا یاس ته هیونگم هوپیه
اها جیسوک هم تهیونگه
والبتهه یاسس
پس من کیم؟:(
توهم که جیمن لادری دیگهه
خب دوتا که نمیشه؟!
چرا خیلیممم میشههه
پس هوپ مین^-^
یاخداا ددیییی ییخییییییییی ناموساا منو ولممم کننن
:(
ناراحت نباش
این جا همه چی امکان داره هانی مانی:)
برا هاین
نچ نمیشه^-^
وقتشه یه دستی رو کاپلا بکشم
چراااا میشههههههعع
اخه نمیشه هستم:(
الهیییی
چههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
با کیییی؟
راستی کیوت فیکا رو خوندی؟
خوب بودن/
برا کیوتتت؟؟
کیووت الان منو هانیییی رو شیپ کردییی؟؟؟؟😳😳😳😳
نههههههههههههه
بلی برا کیوت:)
برا کیوتت
کیوت تند تند ب وبت سر بزنننن
براااا کیوتتتت
بچه ها باز که کم حرف شدین !##
برااا بچه هاااا
خخخ برا بچه ها :)
والاااا برا بچه هااا
بازم کیوت گم شد@@
                           #
ارییی سرشش با پری گرمههه
اونی اخرشم خودم و خودت موندیم:)
ارییییییی, من وتو وسایهه هاییی سایتتتتت
اهای چهار تا سایه که نگاه میکنین و حرف نمیزنین مگه دستم بهتون نرسه:/
ارییئیی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
میگم اونیی پرو فایلم واسه تو چی میاد؟
چرا من با اینکه عوضش کردم واسم همون قبلیه میاد؟
براخودت دیرتررر عوض میشهههه
اه:)
ارههه باباااا
اونی کیوت من اینجاس؟؟؟؟؟
نهیییییییی, یام جزو سایه هاسسسس
اونی تو همیشه انی؟
ارییییییییی😀😀😀😀😀😀😀😀
خب پس از این به بعد حوصله ام سر رفت میام پیش خودت:)
ارییییی بیااااا😀😀😀.فقط شنبه ,دوشنبه و چهارشنبه 9تا1 نیستم کلاسمم بقیه مواقع انممممم
باشع♥
اریییی💜💜💜💜
خستههههه شدم اونی
هیییی فک کن من چی میکشمم میام میبینپ کسی نیس.یام سایه هانننن
:(
اریی هانییی'بیا از صحنه های قشنگ ران که دوس داریم بگیمم
آقا الان من با کیوتم کار دارممم
اوکییی
باشه
یه قسمتی بود که بازی میکردن و کوکی هم خیلی ناز خوابید و به زور بیدارش کردن
تو اون قسمت شوگا مجری بود خیلیییییییی ناز میگفتن 5678
ارههههههههههههههههه خعلییی باحال بود از رو تشک افتاد کوککک😂😂😂😂😂
باشه خخخ 
هیونگ کیه؟
هیونگگ اسمش دناس,عکس پروفشم هوپیه
وقتی کیوتم نیست قلبم درد میگیرههه
الهیییی کیوت کوجاییی این اب پری رو اذیت موکونییییی
خخخ اره یادته؟
خاطرات خودمم با این ذوق تعریف نمیکنم
راستی چیمی چقدر اونجا ناز بود مخصوصا اون دادی که زد خخخ
ارههههههههه خعلییی,چشاشش خمار خداب بودد هی تو صف بدنشو کش میداد بعد تلو میخورد تعادل نداشتتت
اها فهمیدم کیو میگی
اریییییی هیونگمههههه
خخخ اره اخرشم تهیونگ برد
ارهههه 😂😂
حالا تو یه قسمتشو بگو اونی

اون قسمتیی کهه رو جیمین اب میریزن بعد بلاد سوییت میرقصن
من اومدیدم
خوشش اومدییییی
اصلا من اونجا مردم و زنده شدم از بس باحال و خنده دار بود خخخ
ارییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اونییی تا ساعت چند هستییی؟؟
افطار اونجا ساعت چنده؟
منن تا 7و30 هستم بعدشش نزدیکای افطاره
کیوت کیوتمممممممممممم کیوتیییییییییییییی
کیوووووووووت
آخ قلبمممممم وای قلبم ...من مردم.....
ایییییییییییی خداااااا نکنهههههههههههه اب پریییییی
باشهه پس بعد افطار میام
اوکبییییی
خب اونی دیگه چ خبر؟
دیگههه خبرررر افطاررررر😋😋😋😋😋😋😋😋😋
من امدم...رفتع بیدم نودل بخرم براخودم...
ایگووووووووو خوب کاریییی کردیییی
اخ گفتی گشنمه:(
میییی توووووووو
ارع...هووووووووووف...داد زدم گلوم گرفته...درد موکونه..عررررررر
برااااااا چییییییییییی عرر زدییی هاا؟؟
چرا داد زدی خواهری؟
برا لینداااا
دعوا کردم با دوستم...اعصابم نامیزون کرده بود کثافتتتت...
الهییییییی از دستات کار میگرفتیی ,وکال اصلی مون نباید صداش خراب بشهه
الان حالت خوبه خواهری:)
دعوا نکن کوکی ناراحت میشه:(
برااا لیندااا
خخخخخ...نمیشد جلو جمع بودیم...با این ک گلوم گرفته صدام مردونه تر درمیاد...
ایگوووووووو,حواستتتت به صدات میشهههه
بیا الان کوکی زنگ زده گلع میکنه میگه همش تقصیر تو بوده جلوشو نگرفتی!
اونی بهش بگو تقصیر من نبوده:)
تقصیررررر هانییی نبودههههههه کوکییییی
ارع کوکی گف دیگ نبینم همچین لای سر صدای خوشگلت میاری هاااااااا...منم گفتم چشمممممم
اوریننننننننن
گفتم عزیزم...کوکی گف زنگ میزنم واس معذرت خاهی
اهااااااا
خدا رو شکر به دعوا ختم نشده
خداروشکرررر
اینجا طولانی شد...زود بیاین سایت من اونجا بحرفیم...یکم دیگه میخایم بریم پارک برا افطار...زوووود
اوکییی مننن باید برم افطارر
خواهری باز رفتی؟
برین وبششششش
بیاین سایتم...هانیه جان یکم دیگه میرم..
من باید برمم
اونی راستی یه سوال؟
چرا وقتی اینجا با کسی چت میکنین عکس دارن ولی وقتی تو سایت من چت میکینین عکس ندارین؟
نمیدونممم چرااا
توهم بیا خووووو
من افطارعععع باید برمم میانهههه
اوکی عزیزم...منم دارم میرم پااااارک..جاتون خالی
الهیی جاییی مارو خالییی بنماااا
کیوت 😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هیونگ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 اونییی افطار کردییی؟؟
ارییییی بابا 8اذان میگننن من 3مینی که افطار نمیتونم بکنمم😂😂
😂😂😂😂😂😂
اینجااا الان اذان شده
ایگووووووو بروو پسس مامییی افطار کن بیااا
اونییی من روزه ندارم اخه
اهااا😀😀
می گم خبریییی نشد؟؟
نههههه هیچچچچ
شرمنده که میام و میرم ...اونی اگه نبودم حتما به پری بگو رفته ....
اونی من هرگز تو سایت تو سایه نمیشم نور:)
ایگوو باشه ددیی میگم بهشششش,فدایی داری ددیی
جاتون خالی...ولی درد گلوم بدتر شد...آبریزش بینی هم گرفتم..دارم خفه میشم...اییییییییییی
ایگوووددو قشنگگگ مریض شدیی پس
اونی پرسیدی؟؟
پیدا کردی دیگه خودت
یسسسسسسسسس...خاهری خودم حلش کردم...
اورینننننننن خیلیییی خوبهههه
هانیه کووووووووووووووو؟؟؟؟!!!
هانیییییییییی رفتتتتتتتتتتتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan