BTS

Just For Profile

چالششش خخندهه



هر کی درحینن دیدن این کلیپ اصلا نتونست بخندههههه خودشو معرفی کنهه حتمنننننننننن بهم 



دریافت
حجم: 23.8 مگابایت

من^^
خخخخ
نه شوخی کردم^^حتی اگ الان بار صد و یکمم باشه بازم می خندم براش^^
ارییی واقعاا نگا کن بخنددد
اره واقعا تک تکشون ته خندسسسسسس
ارهه
وای مخصوصا اون برنامه  ایدل پارتی بود هوم پارتی بود چی بود خیلی خنده دارههههه عععععععررررررررررر
ارهه اونجاییم که تو مراسما میرقصن مثل این چی بگم اخه,ایدولای دختر نگاشون میکنن فکشون افتاد بود.,مخصوصا تهه واقعا فضایی فقط جیمین واساده بود فقط میخندیدد وکاری نمیکزد
وای اونی خیلی وقت بود این مومنتو ندیده بودم دیکه اونقد ازشون مومنت دارم لابلاشون گم می شم^^کککککککککککککک
منمم ولیی هر 1یا2هفته همه شونو دوباره نگا میکنم
عهههه پست جدید گووذاشتیییی ؟؟
اونییی ده دقیه دیگهه میام
اریییی باشش مامی
مننن
😶😶😶 حرفی ندارممم😂😂😂😂, جایزه تو بعدا میزارم براتت 
سلام راستی
سلامم خوشمزههه جون چطوزییی خوبیی؟؟امتحانات در چ حالههه
جایزه؟نوموخام ک همینه ک هستی بسییییی عالیست
فدایییی تو بشمم,نهه میزارم برات,البته ی خرده طول میکشه احتمالا 
فک کنم زیادی گند زدم نسبت به قبلا
اوممم گند یعنییی چنددد خوشمزه؟
بالای هیجده فک کنم دیگ پایینتر میشم یعنی؟
نههععععه بابا 18 هم بیشتر میشی,چک کردی یا احساس میکنی 18 میشی؟؟
یه مبحثو خیلی مشکل داشتم از اونجا9نمره اومده بود امیدوارم خوب بشم آخه میدونی دفعه قبل کامل شده بودم ولی همیشه ترم دوم پس رفت چشمگیری دارم اگه کمتر از 19 بشم آب میشم والا
نمیشیییی مبینا جونن مخصوصا اینکه همیشه نمراتت عالیهه, والا من امتحان ترم درس تخصصیم 2ونیم نمره جواب نداده بودم بعد 19داده بود بهمم, اگه نهایی نباشه فیزیکت صددرصد با توجه به طول سالت نمره تو بالاتر میده
اونی...........................................
بلیییییی.............
اونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....................
بلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...........................
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😁😁😁😁😁😁😁,یعنییی جینن تو جززززیرههههه😂😌😂😂😌
😂😂😂😂😂
از منم بیشتر از حشرااات میترسهه
عاشقشمممممم یننییییی😂😂😂😂😂
اریییییییییی ترس برا ی لحظهه شهههعع
اونی الان قالبم خوبه؟
واوووووووووووو بسییییییییییی خفنهههههههههه
اونییییی ناناسیییییی من میرم فیزیکووو بتمومم یه خورده هم بخوابم
شب میاام دوباااره گوگولیییییییی من
انیوووووووو فعلاااا😘😘😘😘😘😘😘😘😘
باششش مامیی جونننن,موفق باشییی,شب منتظرمم
انیوو فعلااا😁😁
واقعا؟
پس چرا به نظر خودم خوب نیست:(
بنظر من خعلی خفنعع
مرسی:)
فدایتتت💙💙💙💙💙💙
امروز امتحان ریاضی داشتم نه فیزیک دخملم
😁😁😁😁اخه بیشتریا فیزیک داشتنن
سلاممممم
سلامممم دختر عموووووو
خوبیییی؟؟
خیرر سرمم بغل دستم نشستی خبر نداری خوبم یا نههههه.؟؟؟؟
دوستتتت دالمممممگگگ
ولیییی من دوست ندارممممممم😂😂😂😂😂
ولی من ممممممخوامت همه جورررره😆😆😆😆
ولیییی من نوموخاممممم😂😂😂😂😂😜😜😜
هههههخخخه ولی من میخوامت
خو نوموخامتتتتتتتتتت مننننننننن
واییییی خدا خیلی خوب بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😊😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سلامم پرییی پرییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بسیییییی خوب بودددددددد. تمومشش ی طرف تیکه ای که تو مراسما میرقصن ی طرف مخصوصا ته تههههه
سلام اونی جونی .فک کردم نیستی.
سلامم پری پریی,نه هستممم😁😁
این وانشاتی ک گفتم میخوام بنویسم میخوام ب فنفیکشن تبدیلش کنم.داشتم اونو مینوشتم
واووو پسسس بروو اونو بنویسسس اون واجب ترههه😂😂
اونی و سایه های محترم کسی تاحالا وانشات یا رمان یا فنفیکشن تر سناک خونده؟؟؟
نچچچچ من چندسالییی هستت از خط ترسناک جن وروح اومدم بیرونن,
۲ قسمتش و نوشتم.خسته شدم
ایگووو پسس باشش خستگیی در کنن بعد بروو😂😂😁😁
بقیه چی رمان یا نوشته ترسناک خوندن؟
برا بقیههههههههه,
صلم اونی ^^
صلامم لیااا جونننننننننننن(اسم واقعیتهههه)؟؟
سلام ...لیا جان تاحالا رمان یا ی داستان ترسناک خوندی؟؟؟
من رمان خوندم ی چندتا,
عا نه
برا اب پریی,میگم اب پریی منظورت جن وروحههه از ترسناک؟؟
خب اونی خفن ترینشونو یادت میاد
نچچچچچ متاسفانهههههه,فیلما بعضی هاشون یادمه ولی رمانو نهههه, از بس رمان میخوندمم نصفشونو اسماشون یادم رفتهههههههه ترسناکام جزو از یاد رفته هاسس
خب ی چیزی تو همین مایه ها حالا خودتون بخونید متوجه میشید
اوکییییییییی 
واى اونننننى ترکیدم نه ببخشید پوکیدم از خنده!
aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

😂😂😂😂😂, سلامم یاسسسسسسسسسس ,خوبی؟؟
اونی ادامشو گذاشتم برو ببین:)
خب منم برم دیگه 
بای♥
باششش هانیی مانیی, میرمم میبینمم مرسیییی انیوووووو
اونی بی زحمت اگه من نبودم از مین یونگی .نفس.دنا.مانیاو.....بپرس خوندن یا نه بهترینشونم بپرس
چشمممممممم,یاس هستش
انیوو♥
انیوو💜💙💜💙💜
سلام هانی جون تو چی رمان ترسناک تا حالا چی خوندی
برا هانییییی
یاسییی کوجایی
یاسسسس
رمان و فیک ترسناک خیل خوندم ول ی رمان بود ک البته خارج از BTS و کلا کره بود ول خیل خب بود اسمشم آن بود داستانشم ی چیزایی یادمه یدونه هم خوندم اسمش جن گیر بود
من فیلماشونو دیدممممم
مرسی لیا جون
برا لیااا
اونی قربون دستت .فدات بشم یادت نره بپرسیاا از همشون بپرس بعد بهم بگو دستت درد نکنه
چشممم میپرسم بعد واسه کیوت بفرستم ؟؟یا خودت میای بهت بگم؟
الان برات پیام خصوصی میفرستم بخون
باششش پری
نه خودم ازت میپرسم.کیوت چن وقته تو وب نیس
اهااا اوکیی
خوندی؟؟؟؟
واووواری خوندمم,من ی چیی تو این مایه ها خوندممم
اونی کوجاااا رفتی
میانهه تو لایو چت بودمم😂😂
اونییییی کجا رفتییییییی پس
امدممممممم
ن اونى خوب نیستمممممم@~@
این عکسا چی بود ھانى گذاشتهھھھھ!*!
من بدبخت فلک زدھ الان از سى سىو کام میدم
ھى کنترل کردم کردم کردم
سر عکسه ک نوشته
چ:/
سکتھ کردم 
ب ***رفتمممم
سک*ى کى بودى تھھ یووونگ؟؟؟معلومھ ھمھ ارمیا

ارییی بسییییی عکساشششششش خوب بوددددددد,یاسس داستان یا رمان یا فیک ترسناک خوندیی؟؟
خب اگه مثل و خودی تغییرات میدم توش
😁😁 باششش پرییی پری
من هرچی بنویسم ممکنه مثلشووو خونده باشین
😥😥😥🙁
خوو موضوعش یکیه ولیی جزئیات که فرق موکونهه ,مثلا نصف فیلم ترسناکا در مورد تسخیر بدن انسان بوسیله روحه ولی خوب جزئیاتشون فرق میکنی وهرکدومشون جذابیتای خودشو دارن
انیمھ ترسناک دیدم^~^

برا پریی
اونى تو ویسگون عضو شدم!
ولى ھرکار میکنم نمیتونم وارد شششم،~،

نمیدونم من یاسسس عضوشش نیستم اخه منن
سلام....خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلاممم ددییی چطوری خوبیی"قربونتتتتتت
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونى؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بلیییییییییییییییی
ددى کدوما مونندھھھ؟!

برا ددیییی
جه هوپ  و کوکی مونده فداتشم یاسی جون
برا یاسسییسس
هی اونی چخبرا ..اونی راستی یه اسم کره ای برای خودت بهم بده ..اگه دوش دالی
اومممم نمیدونمم ددیییی,اسم کره اییی؟؟؟من فقط اسم جیمین دوس دارممم😁😁😁😁😁😁
نگاااااااااااااااااااااااا....ککککک
😁😁😁😁😁😁
اونی لیندی..تو هم با هانی مانی تو یه جا هستین؟؟؟؟
ددیی اسم مستعار گذاشتم لیناا برا لیندا,برا لیناا
پارک سولی..نظرت؟
سولیی خالیییی پسسسس
یاد پفک لینا افتادم....لینا لوله ای با طعمی استثناییی
دقیقااا منمم لیندا میخوندم یاد پفک لینا میفتمم😁😁😁,لیندا ناراحت میشیی بگو همون لیندا میگم بهتتت
ددیییییییییییییییییییییییییییییییی...چوکولهههههههههههههه؟؟؟!!!
چوکولههه؟؟؟واتتت؟؟
اونی این اسم واقعی کره ایه منه بر اساس ماه و سال تولدم....کیم جوهیون....البته من قبلا بدون این محاسبات سال و ماه تولدم اسممو انتخاب کرده بود که بود کیم جونگهیون......جالب بود برا خودم ...که از قبل انتخابش کرده بودم^-^
واووووووووو نامجون که باشی همینهههه
چوکول؟
😂😂😂😂😂 باحالههه ولیییی
ajaba
chogole yani mikhai bemiri
chera nemidoonin shoma
واقعااااا😶😶😶😶
اگه الان مسعول پاسداری از زبان فارسی اینجا بود چوب تو یه جامون میکرد ...آخرشم میرفت خودکشی
فک.کنمممم برا پفک لینااا ناراحت شددد
daddy bi adab ast#
ارییی بسیییی
آهان...آنیو ...نانین شیرو چوگولیووووووووووووووووووووووووووووووووووو
واییی ددیی
onny
love youuuuuuuuuuuuuu
😁😁😁😁😁منم دونسنگ
#نورا_هم_همینطور
😂😂😂😂 ددی و نورا کنار بیایننن
ددییییییییی...خرخره اتو میجوم!!!!
😂😂😂😂😂  ددددیییییی
chera daddy#
برادددیی
بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این گردن فقط برا نامجون و کیس مارکاشه بیبی لیندا
واوووو بهلههه ددییی ی عکسس از نامجونن گرفتمم ِِ...
#چون_عشق_منی
واوو برا نوزا
چه عکسی اونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ناموسیه؟
نهههههه بسی خوبهه از بس تو عکسس
منو عکس ناموسیی؟؟
love u daddy#
برا ددیی
دوروغ سیزده همینه....اونی خواستی یه روز دروغ بگی بگو میخوام عکس ناموسی بزارم..^______________^
😂😂😂😂 چشمم
are onny tova akse namoosi baham areeeeeeeeeeeee
نداریمممم همچینن چیزییی اصنن
اه می بینم که با هم لاو می ترکونین چشمم روشنننننننننننننننننننن
برا ددیی
من یه روز اونی رو با عکس ناموسی شیپ موکونم^-^
# دروغ_13
#اونی_و_عکس_ناموسی
aha yadam raft daram ba onny mochie pastorize sohbat mikonam
نچچچچچ پاستوریزه چیهه؟؟هر کی از این حرفا نگع بهش پاستوریزه میگین؟؟
پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپیییییییششششششووووول چچچچچرا از دستم ناراححححححححححححححححححححححححححححححححححححتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگه با نورا لاو میترکونیی
are dige
age nemigoftan ke man nemigoftam behet eshghooli
rasty daddy didi raftam pishholimo avordam
تیکه اولو با منییی ایاا؟؟؟
نه ددیییییییییییییییییی من کی گفتم ازت نالاحتم عسیسم^^
من هیچ وقت ازت نالاحت نمی شم^^
فقط برا فانش اینجوری می گم فدات شم^^
برا ددیی
نچ بهش میگن زن موچی^-^
یادم باشه یروز کلاس برات بزارم اونی....
درس رابطه:پیشول
درس انحرافات فکری و اخلاقی و فلسفه:کیوت
درس یاد دادن چیزایی که معلم های قبلی یاد ندادن:نورا
نمیخوامممم ددیییییی قربونتتتتت من همینجوریی خیلییی  خوبمم😁😁😁
انیو😩😐
سلاممم هیونگممممممممممممممم نبودییییی چندروزییی.خوبی هیونگگگ؟؟
پیشولکم...تو که تموم دنیامی
#سکشی_پیشول
واوووو
daddy pamisham miam tamamo kamal jeret midama
واوو نوراااا
اوه لاال منو خوب معلمی کردی هاا قشنگ عملیشو با ملی براش نشون می دم^^کککککککککک
نهههه دسستتت درد نکنهههه نوموخام
onny khoshgele nalahat shodi googoolie man
اخهه موندم با منیی یا یکیی دیگه برا همون پرسیدم
قربون پیشول مهربونم ساقول
نورایی یو دل میبررررررررررررررری هر دم....
اونی جون برا آیندت خوبه ...#نصیحت
نچچچ ددیییی قربون دستت نوموخامم
اوهههههههههه نورااااااااااااا از کی جر می دادی من بی خبر بودم؟؟؟؟؟
اونم ددیووووووووووووووو؟؟؟ناسلامتی دختری ها دیدم پسله ها خجالت نمی کشی؟
برا نوراا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههیییییییییییییییییییییییییییییییییییییوووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ.......ااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووممممممممممممممممممممممممددددددددددددددددددددددددددددهههههههههههههههههههههه ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ییییییییییییییییییییییییییییییه ماچ برا هیونگ..هر جا دوست داره
دییییییی به هیونگ چی کاردارییی ؟؟مامیی بیاد ببینههه باز 😂😂 باید بری منت کشیی
اری دیگه ددی یونمین شیپم شدیم خبر نداری^^
برا ددیی,میکم هیونگگ کوجا رفتیییی.بیا که میخوان منو وارد چه کلاساییی بکننننن
az vaghty ke shoma mikhai beri ba melina joonet amali koni ye chizio
نورااااااااا
نورا چرا؟ چیز بدی گفتم؟اگه گفتم ببخشید شرمنده
فدای پیشول با غیرتم ....اونی بازم میگم آیینده بهت نیاز داره@-@
نههههه ددییی من میگمم نمیخامم بگو باشههههعععهه,برا نوراا
onnyyyyyyyyyyyyyyyy
بلییییییییییی نورایییییییی
ددى تموم شد*
 ~^
سلامم یاسسس,برا دددییی
na daddy joonam chizi nagofty ke
haminjoori delam khast biam jeret bedam moshkelie
برا ددییی
باشه باشه ^_^ برات ویدیو میزارم
#یونمین_ایز_ریل
هیونگ هم فرزنده منه
بهلههههه در کللل بگمم این هیونگ منو بزرگ کردهه مامیی سرش به بزرگ کردن ته گرم بودد
mano vase chi hey ba onny ship mikoni daddy
نورا تورو با من شیپ نکرد با جیکوک شیپ کرد اخه اونم جیمن لاوره
انیووو!
اونى از تھ عکس میزارى؟؟


ددى وووووووى دددى ذى بببرررروووووبببتتتتت

چشمم یاسمم
onny manam mikham
واوو میخواین اصن وی با شوگا بزارمم جفتتون خوشحالش شینن؟
aleeeeeeee
sarangheo onny mochi
چشمم چند مینن بصبرر پسس
نورااااااااااااااااااااااا تو اگه از یونگی عکی می خوای بیا به خودم بگو خوب چرا به اونی زحمت می دی اخه؟؟؟؟
ا چهه زحمتییی؟؟یعنیی چیی این حرفت ؟؟ بدجور بهم برخورد 
اشکال نداره چیم، یکم چشم گوشت باز بشه بهتره واست
این دوتا دونگس نگات ازت کوچیکترن ماشالله درجه انحرافشون از ددی زده بالا 
تو هم یکم بکش خودتو بالا که تو جمعشون راهت بدن فدات شم ^^


نچچچچچچچچچچ
ته مال خودمه، خودم بزرگش کردم -_-
دونگ سنگ عجیب غریب ناز کیوت بغلی خنده مستعطیلی منننننن TT
نوموخاممم هیونگگگگ خوبببی,باز منو به ته فروختیی هیونگگ؟؟؟😭😭
اوووووووه گااااااااااد
چرااااااااا همه تووووون شییییپ شدیییییین
کیوووووت خواهررررر ارااااام 😂😂😂😂
ددییی همه رو شیپ میکنههه
onny mikhast az tea aks bezale manam hasoodim gol kard manam goftam mikham
اشکالل ندارهه بگو نورا,من این وبو برا خاطر شماهااا زدمم 
باش^^کمالھ افتخارھھھھ

پسس چندمینن بصبرین. هیونگ هستیی لطفا کامنتارو جواب بدهه
خوب مشکلیه مگه؟یونمین مگشیپ نبودن؟؟مگه ندیدین عکسمومنتاشونو؟؟؟کککککککککککککککککککککککک
برا مامیی
bazam sarange onny
منمم دونسنگمم
نوچ
من بچه ایی که بیست سال نشستم پاش بزرگش کردمو نمیفروشم هیچ وقت -.-
باز بحث تکراری شروع شدااا
حسود پوچی گفتم که ته هم دونگ سنگمه خوو 
دوسش دارم =((



ای مین یونگی نامرد سلام نکردیااا حواسم هس ^^
انیو😶
ایگووو بهلههه هیونگ ویی رفیقمهه شوخیی نمودم,
یاااااااااااااااااسسسسسسسسسسسسسی عالی بود گذاشتمش برو ببیننننننننننننننننننننننننن
نه نورایی اگه تو منو جر بدی انگار دوختی منو^_^
هیونگ موخوا تو رو هم شیپ کنم

سوپ:نورا و دنا
جیکوک:اونی جیمین و لیندا+ملی و پیشول
نامجین:یعنی بگم؟
ویکوک:ملیو یاسی(جاست فرند)
هوپ مین:اونی جیمین و هیونگ(جاست فرند)
هوبی: جرررممم ینی خلاقیتت فقد 
نورا منو عادمم حساب نمیکنه بر چه منطقی و چطوری مارو شیپ کردی ددی؟؟😂😂
لاو یو نوراا😂💜
man khosham nemiad biasamo ba kasi ship mikoninaaaaaaa
asabam nadaram pishool
بهله بهلععه
من، چی پس ددى
منم شیپ کنین@~@

miane
salam hyunge man
برا هیونگگگ
اونییییی ایناااا 
مووودووونستین خااله دار شدیییین؟؟؟
نههههه چیتو مامییییی
نورا خیلی دختر پاک و خوبیه...همه رابطه هاهم با عشق شروع نمیشه دعوا داشته باشه پایدار تره..خلاقیتم رو از شما به ارث بردم^_^
اهاااا اوکیی
hyug jane madaret velemoon kon
man toro adam hesab nakardam????
نورا ویاسس میانهه برام بیان هنگ کردهه الان ولی میزارم براتون تا امشبب
سلامممم اونیئی خوفی؟؟
ددی حالا دوتا نامجین از دست دادا با همه شیپ میکنه 😂😂😂😂
سلامم گوگولیی شرمنده من الان اومدمم کامنتا زیاده میمونه بعضی هاشش,خوبیی,
خاله دار شدم!!!!!!!!!!!!!!ولی چجوری؟؟از کجا امده؟؟؟یهیوییییی مامانبزرگم چجوری حامله شده؟؟؟؟ کی به دنیا اومد؟؟؟
برا مامیی
یاسی جونم شیپت کردم اگر هم موخوای برا ته جین میزنم
ویمین:یاسی و جیمین اونی
هوپ مین:یاسی و هیونگ
ته جین :یاسی و مانی
ویککککوک:این دیگه فرند نیست.....یاسی و نففس
ددددیی هیونگوو با کسی نشیپپپپپپ
سلام
سلامم اب پرییی
onny halam mikhai bezar bara bad
alanam behet zahmat dadam googoolie man
زحمتت که نیسسسسسس نورا,خوشحال میشمم فقط این بیان یکم گیر داده درس شد میزارم
ویکوکھ و ویمینھ و،،اصلا ھمشون لایک@~@ھمشو پایم/ھرکى امشب تنھاس بگھ

واووووو یاسسسسییی😂😂😂😂
سلام پریسا ..چه طوری؟...من که خوب نیستم^-^
چش هیونگ رو شیپ نمیکنم....یادم رفت بنویسم جاست فرند
ارهه به هیونگم کارر نداشته باشش ددیی
جان مادرت ولت کردم...
کیوو میگیی هیونگگ؟
یه جوابه منو بدههههههههههههه من کی خاله دار شدم؟؟؟؟؟اخه مگه میشه؟؟مگه داریمممممممممممم؟؟
سلام مامی پری جونم خوفی^^
مامییی بوگووو
ددی.
کجای منو یاس میشه هوپمین؟ =/
هوپمین منو و چیم میشیم
ویهوپ ممو یاس که نوچ با یاس نوچ😂
چیم میدونه یکی دیگه هس به جاش😂😂😈😈
بهلععه خوبم میدونمم هیونگگگگگ😂😂😂😂😂😂
mano mige onny
ارهه میگم زحمت نیسسس بیان درس شه عکسارو میزارمم
پریسا هستی یزنگم؟
یاسی کمک خواستی بوگو بیاما خجالت نکش^_^
پپپپپپپپپپپپپپییییییییشششششششششششوووووووول پروفت منو کشتتتتتتتتتتتتههههههههههه
برا صاحاباشون
اوه هیونگ امروز یه چیم میشه...یادم رفت بنویسم جاست فرند
هیونگگگگ یکیی هستشش من مودونمم 😂😂
اوه ددی اصلا مهم نیس
مهم اینه با اون یکی اصلا فرند شیپ نیست و خیلی هم....یوهاهاها نمیگم بچه نشسته اینجا😈😈😈
بهلههه هیونگگگگگ من شادهدتمممم اصنننن😂😂😂😂😂
شیطونا.....هیونگ شیش چشمی میپامت!
نچچچ هیونگگووو نمیتونیی بپاییی ,کارشش درستهه
مسیی ددی جونم تو اولین نفری هستی که متوجه شد و بهم گفت^^ این یعنی خیلی دوسم داریو به همه چیم توجه می کنی ^^ددیه خودمی تووووووووووووووو
اخه واسه ما تغییری ایجاد نشده پروفت
fadaii dari onny
قربونتت نورایی
باشه اصلا ده چشمی بپا
ببینم میتونی ساقیمو پیدا کنی😂😂😈😈
عمراااااا بتونههههه هیونگگگگگگ😂😂😂😂😂😂
daddy 4ta cheshme digaro az ki gerefty aya
از نامجون فک کنممم,
هیونگ .....من نوه میخوام
برااا هیونگگگگگ
daddy saghie hyungo peida kardam
lo raftin sheitoona
maloome ke onnie
جاننننن
وااایییی خدا خفتت نکنههههه ددییییی جررررر خوردممممم واایییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بیشعورروووو نگااا چی میگههه😂😂💜💜(با عرض معدرت خود هوبی هم بود میگفت همینو راحت باشیم با هم دیگه نه؟ تو دل نریزیم هر چی که در زبان خواهیم گفت😂😂😂😂)
نه نمیشه ساقیم در دسترس نیس😂😂😂😂

بعدشم هیونگ چیه این وسط؟😐
برا ددیییی.برا هیونگ چیه یعنیی چههه هیونگ؟؟
ددییی خودم برات نوه می یارمممممممممممممممم اونم نه یکی نه دو تا چهار تااااااااااااااااااااااااااااااااا ^^اونم نه از یه نفر از دو نفر^^کککککککککککککککک
واووو ددییی بیا به ارزوت رسیدیی
@نورا
چیمو میگی؟
اریی منو میگههه هیونگگ
گوگووولییی مگووولییی خواهرر دوقلووو ی منهه 
خالههه شماااا میشهههه دیگهه
فقطط یه سواللل شرعییی کیووت ترتیباا چجورین
پریس من دخیی عمووو؟
دخییی عمووو من پرییس؟؟
دخیی عموو پرییس من؟؟
پرییس دخییی عموو من؟؟؟
.
.
.
راسس میگیی مامیی,من اخریو میدوستم
فدای پیششششششششششششششششششششول......
دنا ...من نوه موخوام!
هیونگگگگگ
eshgham lotfan az khodet maie bezar
ooni ke gharare hamele she yeki digast
اهاااا بهلهههههه
are hyung
didin lo raftin
هیونگگگ نوراا رو ببینن
اخیییییی من قراارهه مامانبزررگ شمممممم
دناااااااااییییییی کارتتت درستههه👍👍👍👍👍👍
مامیی پیر شدی ها,بهت مامانبزرگ میگنن😂😂
rasty bacheha ye khabare khoob
mano pishoolam baham rel zadimo tamam
واوووووووووووووووو برا همهههههه
@ددی
یادته اون زمان که تو اتاقتون در حال عشق بازی با مامی ها بودی؟💦😈😐
بچه هارو میدادی به من که مراقبشون باشم تا یه وقت نیاین تو و بعد گفتی مسئولیت پسرا تو این تایمی که داخلین کاملا با منه منم گفتم باشه؟؟
بیستتتتتت سال تمام پشت اون در نشستم ولی کارتون تموم نشده بود هنوز😢😢
(با خنج روی صورت کشیدن میگویید😐)
حالا که پس از سالها اومدی بیرون میگی نوه میخای؟؟ 
نههه باید بهت بگم که من عمرمو پا این بچه ها گذتشتم دیگه چیزی واسه خودم نمونده که استفاده کنم ددی خان -_-
بچه میخوای دوباره دستت مامی رو بکش برین تو اتاق بیستتتتت سال دیگه در بیاین -______-

وایییییی هیونگگگگ مردمم از خندههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 لایک دارییی هیونگمممم خیلییی خیلیییییی,برا ددیی
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
موووووبارکههههههههه
کیووووت بیاااا بچههه هاتم چند تا چندتااا رل میزننن😂😂😂😂
#الگو-نمونه
والاااا😂😂
نوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا*-* چرا لومون دادی اخههههههههههههههههههههههههههه
برانوراا
والا -____-
#حرف_حساب

مگه نه چیم؟ بزن😏(قدش همون)

#حرف_حساب
✋✋✋زدم هیونگگ
pishoolakam belakhare baiad midoonestan
اره حق باتو
دنااااییییی چرااا از منن مایه میزاااریی
خودت و ***** برییین دست به کاار شین
مامیی توضیح داد هیونگ که چرا نمیشه خودش برهه, برا هیونگ
rasty mommy thanks
برا مامیی
مانجینم
فقط تو که مامی نیستی قربونت بشم
هفت هشتا مامی اینجا داریم -___-
هیونگگگگگگگگگ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 واییی خدا دلمم هیونگگگگگگگگگگگگ
تازشم منو اون ***** بچه های خوبی هستیم جنبه فان داره کارمون -__-
ارهههه ارهه هیونگگگگ 
هیونگگگگگگگگگ.........................
هیونگمممم 
راستتت مووگوووییی ددیت خیلییی مشغول بودهه😂😂😂
اریییییی😂😂😂 مثلا اب پری و گوگولییی
هیونگگگگگگگگگگگگ...............
هیونگمم هستیی؟
مانجیننننننننننننننن.........................
مامییییی
اونییییییییی..............
بلییییییی
مامی پریی...............
اب پریییی
نوراااااااااااااا...................
نورااا

دادستان عالی سئول Hong Seung Myun رای خودش رو در دادگاه پرونده ای که کمپانی BigHit علیه آقای جانگ، ناشر ماهنامه ی سرگرمی، اعلام کرد.⌛️


کمپانی BigHit حکم بازداشتی علیه آقای جانگ درخواست داده بود، تا او رو از انتشار مجله منع کنه. این مجله شامل عکس های بسیار زیاد و همچنین مقاله ای در رابطه با BTS در نسخه های ژانویه، جون و نوامبر 2018 همچنین نسخه مارچ 2019 میشد.📰


این کمپانی عنوان کرد که این عمل باعث شده نسخه های قابل ذکر بیشتر شبیه به یک فوتوبوک یا آلبوم عکس باشند تا یک مجله ی سرگرمی. علاوه براین هیچ پانوشتی در خصوص حقوق مقرر عکس های منتشر شده نداشته و در نتیجه حق کپی رایت انحصاری BTS زیرپا گذاشته.💢


در پاسخ این مجله اعلام داشته که تمامی فعالیت هاش در حوزه ی قانونی گزارش رسانه بوده و بنابراین حکم بازداشت و منع فعالیت نامعتبره.🌀


تصمیم دادگاه عالی در پذیرفتن جزئی حکم درخواستی BigHit با تصمیمی که توسط قاضی پایین رتبه تر در جلسه ی اول دادگاه گرفته شد، متفاوته.
در جلسه ی ابتدایی دادگاه حکم کرد:"باوجد اینکه که ناشر مجله سود تبلیغاتی رو مدنظر داشته، سخته که بگیم اهداف و علایق کمپانی رو نقض کرده چرا که مجله مدعیه فضای بسیار زیادی رو به BTS اختصاص داده تنها به این خاطر که میل عمومی به دانستن درباره ی BTS رو راضی کنه."💠


اما دادگاه عالی رای متفاوتی داد و اعلام کرد:"این مجله ی سرگرمی در حد معمول پوشش حوزه ی رسانه، اقدام به نشر عکس و مقاله در رابطه با BTS نکرده بلکه مجله رو برای به دست آوردن سود بیشتر برای افرادی که علاقه مند به این محتوا بودند، تبدیل به آلبوم عکس کرده."❇️


به عنوان شاهدی بر این تصمیم، عنوان شد که این مجله بیش از نیمی از صفحاتش رو به مقاله و عکس گروه BTS اختصاص داده. با درنظر گرفتن کاور تعداد 108 صفحه وجود داره که تعداد 45 و درمواردی 65صفحه مربوط به BTS میشده.⚠️


دادگاه عالی این عمل رو افراط خوند از اونجایی که سایر مجله هایی که مقاله ای درمورد این گروه دارند کمتر از 10صفحه رو برای پوشش اون مدنظر قرار میدهند. همچنین عنوان شد که تعداد 20صفحه از این مجله تنها عکس بوده و هیچ نوشته ای رو شامل نمیشده:"به نظر نمیرسه عمل این مجله در حوزه ی قانونی پوشش مدیا برای فعالیت های BTS جابگیره، حدودی که مجله های سرگرمی اجازه دارند اینکارو رو انجام بدهند."🔆


سخنگوی دادگاه ادامه داد:"اگر پوشش خبری و استفاده از عکس های یک مقاله از حد معمول بالاتر بره، روال بدین صورته که از کمپانی مربوطه کسب اجازه بشه. اما مجله ی مذکور این کار رو بدون موافقت و اجازه ی کمپانی انجام داده. قویا احتمال فعالیت غیرقانونی در تخلف از بهره ی مالی کمپانی بااستفاده از اسم و عکس های BTS بدون کسب اجازه برای به دست آوردن سود تبلیغاتی میره. هیچ شاهدی مبنی بر فعالیت این مجله در حوزه ی آزادی رسانه نمیبینیم."💥 


آقای جانگ اجازه ی بازنشر، فروش، ارسال و یا تهیه ی کپی از این نسخه هارو بدون حذف قسمت های مربوط به گروه BTS نداره. اگر موافقت نکنه، باید به ازای هرروز مبلغ 10میلیون وون (8400$) به کمپانی بپردازه. 
هرچند دادگاه تصمیم گرفت مجله رو در استفاده از نام BTS به دلیل وجود حق قانونی پوشش رسانه، منع نکنه.🌪


کمپانی BigHit پیش از این اعلام کرد در خصوص حق کپی رایت گروه BTS علیه کمپانی های بسیاری به خصوص MGM اقدام قانونی انجام خواهد داد.🔸
واووووووووو مرسیییی ددیییییی
بله؟
خوندیی هیونگم؟؟ 
هیچی^^
فقط خواستم صداتون کنم یهو دلم برا همتون تنگ البته برا ملیناااااااااااااا که نیستش و زخمی شدهههههههههههههههه
ایگووووو ملییی کوجاییی
joonam pishoolakam
خوندیی دیگه
بلیییییی؟؟؟
فهمستیی مامیی
فهمستم😂😂😂😂😂😂
اورینن باهوششییی از بسسسس😂😂😂
merci dadddy bara etela resani
ارییییی برا ددیی
 برا جین لاورا
جین این روزا به خاطر اهداییه‌ی خیرخواهانش بیشتر شناخته شده.


اخیرا اعلام شده که جین از بی‌تی‌اس عضوی از 'کلاب افتخاری یونیسف' شده. این کلاب مخصوص افرادی هست که بیش از 100 میلیون وون (84.000$) اهدا کنند و گفته شده از می پارسال جین به صورت غالب اهداییاتی رو انجام داده و اخیرا تازه تصمیم گرفته اعلام کنه چون اعتقاد داره "اگر همچین چیزایی به اشتراک گذاشته بشه، تاثیر خوبش بیشتر میشه."


معاون لی کیچول از یونیسف کره گفت:


" ما کمال تشکر رو از جین عضو گروه بی‌تی‌اس داریم که تبدیل به منبع الهام برای جوانان سراسر دنیا با پیام امید با اهداییات دست و دلبازانش شده داریم. امیدوارم اهداییاتش باعث بشه توجهات بیشتری به نسل جوان بشه و تلاش های بیشتری رو برای این نسل انجام بدیم."


بی‌تی‌اس و کمپانی بیگ‌هیت از سال ۲۰۱۷ تحت کمپین Love Myself همکاری هایی رو با سازمان یونیسف داشتند که این کمپین بخشی از سازمان ENDViolence هستش که کار این سازمان کمک به کودکانی هست که بهشون آزار میرسه. این گروه بخشی از فعالیت های خیرخواهانه هستند تا مردم رو راجع به این قضایا هشیار تر کنند.

بی‌تی‌اس الان در لندن برای تور استادیمویشون هستن که ۱~۲ جون برگذار میشه و در این کنسرت محلی رو برای حضور یونیسف در نظر گرفتند تا به فعالیت‌هاشون با یونیسف ادامه بدند.

واوووووووووووووو ی دونه اییییییی ددیییییی
بچههه هااا من دارم میرمممم باید فیزیک بوخوونم
انیوووووووووو😘😘😘😘😘😘😘😘😘
مامیی اینی که ددیی فرستاده بخون بعد بروو.امتحانتم موفق باشیی
اه بابا فیزیک چیه مامی یکم با ددی حال کن کم کم داره افسرده می شه هاااااااااااا بیچاره مونده خودشو کوجا خالی کنه^^کککککککککککککککککککککککککک
مامی

آلبوم 'Love Myself: Answer' از بی‌تی‌اس تونست از بریتانیا گواهی نقره دریافت کنه و این درست قبل از شروع کنسرت این گروه در استادیوم افسانه‌ای Wembley اتفاق افتاده.

در ۳۱ می اعلام شد بی‌تی‌اس برای آلبوم ریپکیج Love Yourself: Answer از سوی انجمن موسیقی بریتانیا توانسته گواهی نقره کسب کنه.این گواهی به هنرمندی تعلق میگیرد که فروشی بیش از 60.000 نسخه در بریتانیا داشته باشه و این اولین آلبومی از بی‌تی‌اس هست که موفق میشه همچین گواهی رو از طرف انجمن موسیقی بریتانیا به دست بیاره.


بی‌تی‌اس در روزهای ۱~۲ ژوئن در استادیوم Wembley کنسرت خواهند داشت و این بخشی از تور استادیومی Love Yourself: Speak Yourself هستش.



https://twitter.com/brits/status/1134462031522717696?s=21
واووووو.مییگمم ددییییی جواب هیونگو نمیدییی؟
اخیییییییی هندساااااممونننننن😍😍😍😍😍
بلهههه مامییی منییی دیگه

در آپدیت منتشر شده از بیلبورد برای هفته‌ی منتهی به ۱ ژوئن، آلبوم Map Of Soul: Persona از بی‌تی‌اس برای ششمین هفته در چارت‌ها میدرخشه.


در اپدیت جدید مینی آلبوم Map of Soul: Persona برای ششمین هفته با رتبه‌ی ۲۱ در چارت Billboard 200 حضور مداوم داره.


تایتل ترک این آلبوم به نام Boy With Luv با همکاری #Halsey این هفته با رتبه‌ی ۷۱ در چارت Billboard 100 برای ششمین هفته حضور داره.


در چارت Pop Songs برای پخش رادیویی آهنگ Boy With Luv در رتبه ۲۴ قرار داره و در چارت Canadian Hot 100 هم با رتبه‌ی ۴۳ و در چارت Billboard Canadian Album با رتبه ی ۲۶ حضور داره.


در چارت World Album با رتبه‌ی ۲ و در چارت Top Sales با رتبه‌ی هشت قرار گرفته.


و در آخر بی‌تی‌اس ۱۲۸ مین هفته‌ی متوالی رو با رتبه‌ی ۱ در چارت Social 50 میگذرونه.


گروه بی‌تی‌اس در حال حاظر در اروپا، لندن، برای برگذار تور استادیومیشون Love Yourself: Speak Yourself هستند و در استادیوم معروف Wembley در ۱ و ۲ ژوئن کنسرت خواهند داشت.
واووو حرفی ندارمممم
افرین ددییییییییییییییی همه چی تعالیه حتی اطلاعاتت^^ دله منو بردیی ددیییییی^^پس نیوردی ددیییییییییی
برا ددیی
هیونگ چی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیونگگ ی صفحه نوشت بعد میگیی چی گفته؟.برو کامنتای پایین ببینن پس ددیی
واو اصلن چی بگم اخه*-*
اینا دیگه اندشننننننن ته خطنننننننننننن اخرشننننننننننن
اری
پشووووووووووووووووووووولی یه مننننننی
بله
صلم اونی ^^
صلام لیاا جون چیتوریی؟؟
صلم لیا
من نمی دونم چرا به این غلطایه املایی حساسام
صلم اخه؟؟ سلم ^^کککککککککککککککککککککککککککک
برا لیا
من با سوگولیممم.....
تو بیست سال گذشته خودت پشت در با کسی رل نزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس شوگا چی؟ یا ته ته؟یا جیمین...
خوب با یکیشون رل میزدی ...
من حالیم نیست نوه موخوام ...سوگولی لوله برق و آب رو بسته ...
امیدم به شما فرزندانم است...
واوووو هیونگگگگگگ برا تووو
عالیم اونی تقریبا یه ساعته از بند دکتر رها شدم و به خونمون باز گشتم ^^
ایگوووو خوب شدییی..خداروشکررز
صلم پیشول *-*
رهبهنیهمیعنزبگزعیمزلگزعگیهمعنیعنیعنیعجیعجسجعزعمیعنیعمسعنزعنزعنسنعینهی۶چبهمیه
جونگ مین دابل اس به ایران سلام کردهههههههههه قبلا هم گفته دوستت دارممم
اولین بایسم از کل کیپاپ بودددد😭😭😭😭😭😭😭
واوووو واقعاااا هیونگگگگگگگگگگگگگگ
ایگو اونیی سرم درد میکنه ._.
الهیی ی مسکن بخوررر گرچه توصیه نمیکنم قرصو ولی درد میکنه زیاد بخور
نه نزدم
ادم با بچه هاشم رل میزنه مگه؟😶
همینووو بوگوووووووووووووو
:(
سلامممم لینایییی مننن چرا ناارحتتت
اونی بابام میگه سه روز بیمارستان نگهت داشتم اومدی خونه بزنی برقصی .-.
اصلا خونمون تو سکوت فرو رفته
خووو نگرانتهههه
وای   خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخداااااااااااااااااااااااااااا داببببببببللللللللللل اااااااااااااااااااااااسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
جکسونم سلام  داد
ارییییییی
عام خب میتونی از پیشول و نورا یا پیشول و مل یا ته و یاس انتظار نوه داشته باشی ددی اونا شیرفلکشون بازه =))

البته من همچین اجازه ایی به تهیونگ نمیدم😑😑😑😑
ارییییی ,براا ددیییی
هیشیییییی...:(....رفتم آمپول زدمممممممممممممم...عرررررررر...
ایگوووووو خوبیی الانن؟
نورا هستی یا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سو/ئ تفاع=هم نشه فقط نگرانشم همین......*-*
برا نورا
اره بابا گات سون تو این یه پاه اخیر لایو رو ترکوندن با حرفاشون
احتمالا از این به بعد تی وی شو فارسی بدن بیرون با ساب کره ایی =/
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 گات سونن جی بیی دوسس
اری دیگه ددیییییییییییییییییییی من خودم برات نوه می یارم غصه نخور فدات شم یکیش نشد با اون یکی^^ککککککککککککککککککککککک
برا ددیی
أندههههههههههههههههههههههههه....
😳😳😳😳😳😳
عزیزم بچه دنا فرق داره خودم شیر فلکتو باز میکنم نونو میچسبونم^^
ته ته میاره اما دست خودش نبود در رفت
نخیرمممممم به هیونگم چه کار دارییی ددیییییی
چی مگه گات سون جیبیم داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ککککککککککککککککککککککککککک
جی بی,JB
باشه ددی اگه اینجوریه نوه دیدی پشته گوشتو دیدی برو از همون هیونگ که حالا حالا قصده بچه دار شدن نداره نوه بخواه^^
برا ددییی
بله بله^^مودونم اونی برا فانش گفتم^^
اها اوکی
مامی و ددی چه لاوی میترکونن اون وسط😂😂😂😂😂😂
سلامم نفسییی چطوری خوبیی..اریی بسییی لاووو
اونی قضیه بچه چیع؟
ددیی میگه از بچه هاش مخصوصا هیونگ نوه میخواد
سلام اونی جونممممممم💓💓💓
کوجا بودییی کمبود نفسس گرفتم بابا😂😂😂
 Park Jin Young رو دوست دارم مخصوصا با این فیلمش که منو دیوونه کردددددد^^

اهااااا خوبهههه
عاه بچه *-* خدایا *-*
والااااا برا فانشششهه البته
امتحان هام تموممممممممم شدددددددددددددددددددد😀😀😂😂😂
مامانم گوشیمو ور داشت گفت انقدر میشینی پاش نمیری درس بخونی حالا بهم دادش😁
ایگوووو خوبببب خیلییییی خوبههه دیگهههه
خیلی €%$%€$£%$%£$%*'%*'*%'%*$)%$*%$%£$%)$^)$%)$ ایی دددیییییییی
شیرفلکه سالمه از کی میخام بچه بیارم من اخه؟ -____-
کسی نیست عاقا ول کن منوو😂😂😂😂😂😂
ارههه ددییییی هیونگ منوو وللل بنمااااا😂😂😂
سلامممممممممم پیشولمممم^^
سلام لیا🙂
عوهوم مید خب بهم بگو کیا باید از اون بچه های کیوت بسازن؟
والا همه قاطیننننن 😂😂😂 
بله بچه هام دارن کم کم غیب می شن*-* تازه بحث گرم شده بود اخههههههههههههه
ا جدیی؟؟
واااایییییییی
عررررررررر
سلاممممممممممممممممممممممممم هیوووووووووووووووووووووونگگگگگگگگگگگگگگگگ💓💓💓💓
دلم برات تنگ شده بوووددددد
برا هیونگگگگ
صلام نفس *-*
برا نفسسس
عاها پس قراره نوه بارون بشه *-*
ارییی 😂😂
ووووایییییی نفسممممممم کوکییییییی مکنه نازز مننننن بییااااا بغلل هیونگگگگ عررر
هیونگگگ..؟؟؟؟
جیییییییییییغ
اومدممممممم^^
بروو نفسییییی
اونیی نظرت در مورد این کیوت خوردنی چیع ؟
https://www.google.com/search?q=ulzzang+baby&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwik7OiEw8jiAhUHr6QKHZLLD3EQ_AUIECgB&biw=1280&bih=833#imgrc=cQZ06x1r8vvrfM:
بسیییییی خوردنییننن چه کوچولو ونازننننن
اونی من از اینجور بچه ها میخوام .-.
خعلییی خوبنننن
میگم اونی دوباره باید پست بذاری فکر کنم 😂
فک کنمممم😂😂😂
اونی البته بعضی از بچه ها مثل داداش من اصلا قابل تحمل نیستن ._.
ارییی بعضی هاااا اینجوریننننن
ای وای اونی دیدی بچه منم بوووووود*_*😍😂
قربونش برم مننننن
ارهههههه خعلیییی کیوتهههه
عام...
یه موچی حسود؟...
...........
مثلا یکی از جدیدترین گل کاریای داداشم اینه که سرمو تو امتحانا شکست ._.

جانننننننننننححححح نههههههه یعحعیجهیتمیتیه
عههههه این بچگی شماس کهههههه👼👼👼
بچگییی خودتههه که هیونگگگ
راصتی اونی تو نمیخوای ی حرکتی بزنی ؟
یدونه از این کیوتیا *-*
دلت نمیخواد از اینا ^^
منوو واردد این بازیاااا نکنننننن لیااااا
عاشق حسودیاتم عشق هیونگ😍😂😂
😁😁😁😁
عا اونی واس همین سه روز بیمارستان بودم دیگه ._.
الهییی نگفتیی که واسهه سرت بودیییی اخههه
چشم اونی میدونم این حرفا از تو گذشته باید میدونو داد به بقیه ._. *-*
یاخداااا لیاااااااااااااااااااااااا
بچگی منو از کجا دیدی تو؟؟ -___-
بچگی شما سه تاس😍
@ویمینکوک
مننن همونجورییی که عکساییی مامییی رو دییدمم,کش رفتم از ی جا هیونگ ددیم عکساتوو ,با وی و کوک بودیمم البته
عا واقعا نگفتم ؟
چ عجیب
اریییییدنگفتییی عجیب اما واقعییی
اونی ی مامان بزرگ دارم ینی منحرف اعظمه اونشب که تازه دختر عمم ازدواج کرده بود جلو شوهرش گفت برو ک امشب کلی کار داری ینی دختر عمم از خجالت عاب شد
واووووو ارییی قدیمیااا خیلیییی راحتننن,خیلیییی
همش داشتم فکر میکردم چی بنویسم الان😂😂😂
اوکی بچه ها از اونجایی که نزدیک افطاره من برم سفره پهن کنم دیگه میام 😁
فعلا آنیووو 💋💋
ایگووووو باش نفسیی انیوووو
اونی سرم درد میکنه ._.
حالا تو این وضعیت مامانم مهمون دعوت کرده
ایییییی چهههه بددددد
اونی مامانم امشب قول دده واس افطار واسم نودل درست کنه *-*
من برم ببینم میتونه درست کنه یانه .-.
نوشششش جونتتتت برووو لیا جونن
چطوری بیبی من
سلامم ددیییی مننن
اونی 50 روزگیت مبارک ده روز دیگه دوماهه میشی باید بری برای قد و وزن:/
امروز گفتم چون شاید فردا نیام
😁😁😁😁😂😂😂🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹مرسییییییییی دددیییی جونننن
سلام دوباره .....کیوتم خوبی بهتر شدی؟
سلامم اب پریییی,برااا کیوتیییی
اونی کیوت من نیست؟؟؟؟
نعععع نیسسس
عشقولم نبینم تنها باشی سکوته چقد اینجا
سلام خوشمزه من خوبی؟؟میبینی چقد ساکت بودددههه؟؟؟
صلم اونی ^^
سلامم لیا جونن چطوریی خوبیی؟
عا صلم اونی ^^
خبی ^^
قربونتتت خوبمممم.چه خبرا چ میکنیی؟؟
هیچ داشتم دنبال ی سری عکس میگشتم با یه متنی مینوشتم
خیلیمممم عالیییییی,اوممم پسسس تو بگرد همچنیان چون من باید برم ی 20 مین دیگه میامم ببخشیددد لیاا
سلام اونی خوبی ؟؟؟؟ من بسی افسرده ام 
سلاممم اب پرییییی مننن خدا نکنه چی شدههههه؟؟برا امتحانات یا ی چی دیگهه؟؟
فیزیکمو ۱۶ میشمممم😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😟😟😟😟😟😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕✋✋✋😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕نههههههههههههه
چرا میشممم😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نمیشییی پرییییییییی فعالیتایییییییییی کلاسیتتت هنه محسوب میشههه بابا از الان افسردگی نگیرر
آخه اصلا ما فعالیت کلاسی نداشتیم
ک..ث...ا...ف...ت.... میومد همینجوری تند تند درس میداد و میرفت.بدبختی  اینه ک سال دیگه هم معلمامون همینه. تازه معلم دختر عمومم بوده.اونم میگه خیلی چرت درس میداد .الان دختر عموم ۲۵ _۲۶سالشع مهندس شیمی صنایع اس
پرییی میدونم 16 نمیشییی,بابا موقع نمرع دادن به طرف نگا میکنن که زرنگه تنبله چجوریهه
دیشب موقع خواب انقدر گریه کردم....
موقع گریه دلم میخواست کیوتم و بغل کنم
ا پرییییییی هنوززز کارنانه حتیی ندادن نشستیی گریه کردننننننننن؟؟؟؟؟؟ایگوووو کیوتم کهه نبودهه😕😕😕😕
ترم ۲  .۹۰ درصد بچه ها افت کردن ب چی میخواد نگاه کنه .خیلی آدم نفهمیهههه
بازم امیدوارمم که نمره تو بیشتر بدهه
دیروز تلفنی باهم حرف زدیم
خوبههه☺☺☺☺
سلام من نمیتونم ببینمشششش فعلااااا
ببخشیددددد
هر وقت تونستم میبینم میگم که خندیدم یا نههههههه
آجی چیطوری خوبی سلامتییییی
بوس بوس
سلاممم شادییی جوننن باوشههه ابجیی جوم,فعلننن
من نخندیدم
ایگوووو جایزه تو خوشمزه رو باید باهم بزارممممممم,راستییی انیوووو ابجییی خوشگلمممممممممممم
آ ببخشید یادم رفت سلام
سلامم شادیی جون خوبیی درسا چطورهه؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan