BTS

Just For Profile

ویژه یاسس












این همون سالیهه که یوری رو هم باخودش برده بود مسابقاتتت😀😀😀😀😀





یاسسسس نظرتت چیهههه در مورد بالاییی؟؟؟😀😀😀😂😂






اخیییییی چه بامزهههه,




واما ته لاور نیستمممم ولییی این اخریییی..........




























عهههههههههه...چرا زود گذاشتی داشتم میذاشتم منماااااااااااااا...ععععععععرررررررررر
ا ببخشیدددد😐😐😐 هماهنگ میکردییییی خووو
الهیییی.
داداشم چقدر نازهههه
اونی یاسی میگما خوب ازش مواظبت کن کک
اونی جونم دست توهم درد نکنه گذاشتی عالییییی بودن♥
فداییتتت هانییی جونمممم ارهه رفیقمممم همه چییی تمومهههه 😀😀😀💜💜💜💜💜
چ میدونم داری میذاری...یه ندا از این ب بعد....ککککک
اخههههه تو کامنتا گفتم به یاسس تا عصر میزارم گفت الان بزارر,اوکیی ندا میدمم باهم بزاریم برا بقیه اوکیی؟
منم بذارم به نظرتون؟
راههههعع
______________________\/\,/____________________
zaxcvbnm,..comwww.jekl~@!q.withzo~شبسبلات24292خخخخھھھغففففققققثثثثص'":;,?<>{}≪≫¢£€¥)(*&^^/$#@!
nedopedopefromgroup48499698931313698705577997faghjkl~@!qqwertyuiop^*طرز رووکگ،.؟
دوسس داشتیییی یاسسسسس؟؟
آورین....ککککک
الان دارم اولیشو برا ددی میذارم..
اوکیییییییییی فردام برنامه دارمم برای طرفایی عصر هماهنگ میکنم باتو وهانی
اوکی...حله
واوووووو لینااااااااااااااااا لنطعجزامزمامطجهجرحزجزتجزاجزلخق'
چی شده اونی جونمممم
Your voice is veryyyyyyyyyyyyy goooooddddddddddddd
دستت طلا^^*
زیر عکسه بچموننننن
لنز وى









خود خود رنگ چشامھ










عالى بید

aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr 
تتتتتتتتتتتھھھھھھھھھھھھھھھھىووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننگ 
ججججججججججججججججججججججیغ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخدا
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
تشنجججججججج کککککککدمممممممممممممممممم

ارههههههههه میدونمممم منم برا همون گذاشتمممممممم,رنگ جشاتونو ست کرده بودینننننن باهممم😀😀😀😀😀,
سلام
خدافظظ
سلامم خوشمزه من ی سر به 2تا پست قبل بزنننن,کوجا نیومده رفتی؟؟
چینجاااااااااااا
آیگوووو...گوماوووووووووووووووووو
ارههههه خعلیی خوبه همونجا که واوو زدم پلی کردممم  اهتگ اولیتو
اونو از رو کاور کوکی خوندمممممم

الانمم دومیتههههههه😀😀, صدا قشنگیی داری
عرررررررررررررررر

💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💚💜💜💚💜💚💚💚💚💜💚💜💜💚💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💜💚💚💜
عررررررر

الانن براا کدوم عکسهههههه؟
واقعنیییییییییییییییییییی....
میسیییییییییییی اونی جونممممممممممم
ارههههههههههه فدایییی تو لیناااااا جونم
سومى

اخییییییییییی ارههه خعلیی خوبه
خدا نکنه عخشم
💜💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💜💚💚💜💜💚💜💚💜💚
دومى
عرررررررررر

ارههههههه بسیییی عرزرررررررر
اوووو ۱۱ نفر ت سایتن

سلام همگی 
نههههههههههههههههههه وپزحلچخبخجسجعلجهیچخبجعع,سلامممم مجدددد بر ابجییی خودمممم
دوستان حتما حمام برید سرحال میشید حال میکنید
درسته قبلش حسش نیس ولی همین که پاتون بذارید تو حموم حسش میاد
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جمله از mn
کککککک
ارهههههه خداییییییییی بعد دلت نمیخواددددد بیایییی بیرونننننننننننننننن,ارههه هانییممم کککک رو یاد گرفتهه اونم استفاده میکنه
وای این ککک از پیشول افتاده تو دهنم
کککککک
😂😂😂😂
هانیممم همینگونهههه
آجی نیستی؟
چرااااا دارمم جواب میدمم شادی 
آجی رکورد حمام سریعت چند بوده؟
که زود بیام یا دیر بیاممم؟؟
آجی خوبی
خوبمم مممممممممم........جانن
سلام
علیکک سلامممم
mn هستم
جیمنننن هوپپپ میباشمم
از آشناییت خوشبختم
میییی تووووو
ببخشید اسمتون؟
جیمننن هوپپپپ
آبجییییییی سللممممممممم
عه mn شییییی سلاممممم
خوش اومدی
😐😐😐😐😐😐😐😐 الانن چه شدهه قضیهه
۱
یک و یک و یک دو و دو ودو ..... ده و ده وده مسابقه محلهه
کرمم نگرفته بود
خاستم سرعتت چک کنم
ککککککک
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تمرین خوبی بود
واوووووو اورینننداخه همزمان دارم وب بقیم کامنت میدمم
جفتش 
زود 
و دیر
50 تا1 ساعت خودمو بکشممم,حموم زودمم 15 ایناسس,من هر باز میرم تا2با موهامو نشورم و لیف نکنم نمیتونم بیام بیرونن
وای آجی mn رو میشناسی!
چینچاااااا
خعلی دختر گلیه
برازندگی ازش میباره
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بهلههه از گلمم اونورترهههههههههع
اوا ۲ و ۳ رو نفرستادم
بهلههه دیدم نفرستادی
۱
بچه ها برینن تو پست جا کمه؟؟چون نورا نتش ضعیفه نمیتونه بیاد این پست
شادی جان آب حموم ساخته هاااااا 😂😂😂😂😂
ارهه اصننننننن لامصبم بدم ساختهههه😂😂,سلام سیما شیی برو پست جاکمه؟؟نورا اونجاس نمیتونه بیاد اینور
من ۱:۳۰ دیر
زود ۶ دقیقه
دوبار شامپو لیف کشیدم

اوریننننننننننننننننن,
آجیییی میدونستی عددای ۷ و ۸و۹ و ۱۰ هم داریمممم!
خیلی عدد داریم
کککککککک😂😂😂😂😂😂
ارههه و میدونیییی که من کمم نمیارمم هستم تا تهش؟
یعنی چی آب حموم ساختم
😂😂
شادییی برو پست جا کمههه نورا اونوره بچه هلاک شد میگه بیان بچه ها اینور, یعنیی نمیدونیی اب حموم ساخته بهت یعنیییی چیی؟😂😂
آفرین به تو میگن قدرتمند
ارههه  ایم ام باتر پروفف
وویی نه بوگو مردم از کنجکاوی
سیما توضیح میدهه من ی چند دیقهدمیامم کامنتتا بازه
آجی آجی 
بولت پروف
آجی نیستی 
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآججججججججججججججججججججججججججججججججییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چرااا هستممممم شادی جونمم
کوججججججججججاااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشگلمممممم اون پستو هیونگ گذاشته برا همین من اونجا جواب کامنت نمیدمممم تو پستای دیگه بزار کامنت هستم
میدونم واسه همین اینجا صدات کردممممممممممممممممم
😀😀😀 اوریننن. میگممم مطلب خوشگل داشتمم برات میفرستم بعد کنکورت البته جون الان فک.نکنم پست اینا بزاری تو وبت دوس داشتیی بزارر
آآآآآآآآآ  خوب میکنی

نم دونم شاید فرستادم قصدش که دارم
امروز تغیراتی در سایتم ایجاد کردم

بفرس برام ببینم کی بذارم
اومم باششش الان دم دستمم نیسس شادی جونم ولی برات میفرستمم 
سلام.از همتون ناراحت شدم ک پشت سرم حرف زدین. فکر نمی کردم اینجوری باشین.قضیه من و نسیبه ک حل شد.ولی من دیگه تو این وب نمیام.متاسفم برای خودم ک کسایی رو دوست داشتم ک پشت سرم حرف زدن و دلم و شکستن.
خداحافظ برای همیشههه
اونی:سلام پریساا میشه بگین دقیقا چی.گفته شده که اینجوری ناارحت شدی.؟ نمیدونم ولی واقعا اگه منظورت دیروز بود که بچه ها شوخی میکردن,نمیدونم همون موقع میومدی میگفتی ناراحتی تا کسی اگه جیزی گفته دیکه ادامه نده, منم دلخورم از بچه ها میدونی چرا چون بدون اینکه حتی فرصت حرف زدن به طرف بدن خدافظی میکنن و میگن  میرن , نمیدونم این درسته که حتی بدون ظنیدن حرف طرف مقابل فقط بگین من دارم میرم و تمام,حتی طرف ثاتلم هست فرصت دفاع از خودشو داره و من برای خودم متاسفم که هنوز منو نشناختین و فقط قضاوت میکنید بدون اینکه حتی نیتو بدونید و یا حتی از من بپرسید فقط میگید و حتی با اینکه تزم ناارحتید به بقیه میگید که من از اونی ناراحتم اما اونقدری ارزش ندارم که بیاین و به خودم بگین تا ی دفاع از خودم بکنم,تک تک تون میدونید که همیشه جایی کمک خواستین تا حد توان کمکتون کردم اما نوبت به من میرسه کسی نیس
اونی من منظورم تو نبودی.بیا پست خصوصی
اونی:کامنت بده اونجا ,میام/ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan