BTS

Just For Profile

توجههه توجههههه بسی توجه


این ویدئو مربوط به زمان قبل از دبیو پسرا و زمانیه که به عنوان دنسر پشتیبان تو ام وی ایدولای دیگه حضور داشتن یا رو صحنه اجرا میکردن.





دانلود



 اینممم ی میکس از اول دبیوت تاا بیلبوردهه


عرررررررررررررررررر

عرررررررر واقعاا,سلام یاسم
انننیوووووووووو

سلامم یاسمم خوبی؟؟ چطوری شرمنده تم من الانو باید برمم کلاسس دارمم😶😶 ظهر 12ونیم اینا میام
خوف نیستم ىدم نیستم 50/50اوکی برو///نورا من،ھستم^^

چرا 50 , 50 یاسم؟چه شده؟
salam yasam
khoobi
khoshmigzare??
vaii onny delam kheili tangete
راا شوگولتتتت نوراییی؟
alan ke kasi nist yezare ar bezanam vase shoovaram
ایگوووو تو ازادییی هر وقت دوسس داریی برا شورتت عررر بزنیییییی
elahi qurbooone ooon ghiafeie mochale shodat beram
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
yani se nafar too sitin hishki harf nemizane
-_-
اخییییییییی الهییی
قرار نیست که چون کسی نیست فقط خدت برا شوهرت عر بزنی نورا خانم^^
عععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
برا جیمین شششیییییییییییییییییییییی
عععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررر
^^
توهم عر بزننننننن,اصنن هر کی خواستتت عررر بزنهه ازادهه
نخیر من ب...ا...س...نم نمی سوزه با این چیزا ^^کککککککککک
سفت و سخته ^^ککککککککککککک
age yekari kardam sookht chi??
اوهه مثلا چه کاری؟؟؟
خودم گرفتم ............
کککککککک
بچه ھا من اومدم /نورا ھستم^^

تو وبمم^^خوھش

برات فیک مینویسممممم
ى رمز تو خصوصى بفرس
تو وب 2003

ن الکیننن ببفررررسسسسسسسس

ووووااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووووووو
خیلی برام جالب بوووووووووووووووووددددددددددد
اما ته ویدیو منو نابود کرد ...نامجون..سخنرانی...
اوا سدوم
سلاممممم,ارییی بسیییی جالب بودد ی میکسمم دارم ازشون قشنگگگ اشک ادم در میادددد اونم از اوایل تا وقتیه که به موفقیت رسیدن لحظه های خاصو میکسش کردن اونم میزارم بعدا
های دد.........
اری بزارش ها اونی منتظرش هستم^^
باشش میزارم فقط کیفیتش خوب نبود بیخشید کیفیت بالا پیدا نبود همون 1 کیفیت ببودشش
عا اونی ی مشکلی ب وجود اومده من ی چن رزو نمیام
سلامم لیااا جونمم😶😶😶 چرااا اتفاق بدییی که نیسسس ؟
البته امرزو هسدم ^^
خوبههه
عا ینی میت با اطمینا ب نفس بگم ک افتضاس
😰😰😰😰😰مامانتتت  که خوبهه نههه؟؟
عاه ولش کن بخدا دیگه دارم تو این خونه دیوونه میشم
باشهه لیا جونم چیزی نمیگم دیگه
اوف اونی دیگه دارم دیوونه میشم
 به خودت فشارر نیاررر لیااا جونممممم, من 15 مین دیکه میام برم ایسگا سوار شدم میام ببخشید لیا جونم
لیا خوبی؟؟؟
عا نمیدونم ......
چرا نمی دونی؟؟؟؟ 
نمیدونم دیگه هیچ چیو نمیدونم ....
://///
باشه عزیزم^^ خودتو ناراحت نکن هر چی هست می گذره............

بلییی بلیی چون میگذرد غمیی نیسس
^^ تو وقتی ناراحت شدی یا کسی چیزی بهت گفت به هیچی جز پیشول فک نکن خب^^ککککککککککک به این فک کن که اگه من ناراحت بشم پیشولمم ناراحت می شه هااااااااااااا پس بدون اگه بفهمم ناراحت شدی منم نالاحت می شم خب^^ 
ککککککک
براا لیاا
خب دیگه من با اجازتون برم ^^بای
مراقبه خودت باش لیا جونم^^
می بینمت اونی............
چجوری میخوای منو ببینی دقیقا؟؟؟؟برا لیاا
اونی اینجایی عایا؟
سلام به همگی
سلاممم سیماششیییی خوبس؟؟کارت دارمم رمز بفرس برام
اوووونننننى عرررررر بیا پست آخخخخخخخخرررررررررررممممممم عرررررررر

 سلام...:/
سیما میگه که با کامپیوتر نت نداره چون باباش باز وایرلسو برد...اما میتونه ببینه فقط نمیتونه ج بده ولی ایمیل میتونه بده...گفت به سحر بگم ایمیلشو چک کنه
سیما ماموریت با موفقیت به اتمام رسید😎
سلامم فاطی فااطیی(شزمنده ابجیمم اینجوری صدا میکنمم اخه)که اینطورر بوگوو باشه الان چک میکنم
#مامور_وظیفه -شناس
هی کیه که از این مامور وظیفه شناس قدر بدونه😂
سیما باز میگه به بچه ها تو خصوصی بگو که ناراحت نشن😐
ایگووو به سیما بوگو چرا ایمیلاش نمیاد؟؟بزار اومد خودم میگم قدر این مامورو بدونهه😀😀
و باز هم سیما میگه لازم نیست من چیزی بش بگم خودش میبینه فقط نمیتونه ج بده😂😐
 سیماشیییسی اگه میبینیییی بهت بگممم دوست به این خوبی ی مامور وظیفهه شناسسس چرا قدرشو نمیدونیی؟؟نچ نچچچچچچد
واقعا چرااااا...از من بهتر کجا میخواد پیدا کنه منم نمیدونم😂😂
واقعاا سیما شییی از کوجا پیدا میکنی؟
گفت اول به خودم بگم چوس😐
نوچ نوچ نوچ چه بی ادببببب😂
دومم اینکه گفت ایمیلتو دوباره چک کن آخه برا اون میزنه فرستاده شد...ی جمله ته گفت که نفهمیدم با کیه😐
«ایمیل اونم که گفته بود نظراتت برام نمیاد اومد»
و باز هم میگه ایمیل جدید نیستا...همونارو ریپلای کرده ینی جواب تو پی اما قبلیه...
بوگوو بی تربیتتتتتتتتتتتتتتت, بعدم بوگو منم ریپلای میزنم و برا منم مینویسه فرستاده شد
سحری اون ایمیلی ک توش گفته بودی نظراتت نمیاد.. اون واسم اومد.مال من چرا نمیاد نمیدونم میخوای ی پیام جدید بده
واینک نمیدانی من چه قد فاطیو دوس دارم...خیلی عاشقششششم...این بشر خیلی عالیه ولی چون فروتنه باور نمیکنه...
این پی امی بود که سیما گفت کپی کنم😂😂با اندکی تحریف😂ولی خب منظورش همین بود
به سیما بوگو نمیدانم چرا نمیادد ایمیلت.واینکه اگه عاشق همچین دوستی نبودیی تعجب میکردم,بدون تحرف بفرس

بهش بوگووووووو دوباره میل بده من تو یه میل جدید واسش فرستادممممم
اینو سیما گفت...

«واینک نمیدانی این چه بشریهههههه دق میده منو.فاطی چندبارکتک خوردی بگووو»
اینو از تو اون پی ام قبلیه تحریف کردم...اینو گفته بود...من باور کن خیلی آدمم... این وحشیه😂بی خودی میزنه...تازه دلش واسه من تنگ نمیشه واسه زدنم تنگ میشه...😂😂حقوق بشرو زیر سوال برده
لبهش بگو ی میل با موضوع سلام بفرسته برام چون پیامای قبلیش اومد برام الان,خوب کاری موکونههه اصنن😂😂 کم دق میدی منووو؟؟
مننننن...من دق میدم؟!آه شت مثه که واقعا دق میدم😂😂...میگه عاشقتهههههه
منمم دوستت درامم هاا فقطط پای هیونگو نکششش جلو من وسطط
میگه:جفت واس منین مقاومت نکنین😈😈

بوگوووو نههههههه جواب میلمم بده
اونی جونم....هنوز جات تو قلبمه و دوست دارم اما تصمیمم قطعیه 
اونی سحر،هیونگ جان،خوشمزه مهربون،یاسی،پیشول و ملینا.نفس .سیما.مانی.لیا ‌.لیندا.شادی 
امیدوارم همیشه خوب و خوش  باشین و خداحافظ برای همیشه
پرییییییییسسسسسسسساااااااااااااااااااااا
یعنی چی میزممم؟؟
پپپپپپررررریسسسسسسسسا

اگههه نازاحتی برو چندروز ولی این حرفا چیه
الان من چه گ/وهی بخورم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکمم صبررررررر داشتههه باشینننن
هیچ گ/ه ددی .....................
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قضیه چیه ؟؟ پری مامییییییییییییی چرا می خوی بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بدون مامیم چیکا بکنم؟؟

اخه اینجوری که نمی شه بی دلیل یهو بیای بگی من برا همیشه رفتم؟؟؟
چچچچچچچچچچچچرررررررررااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشحالو شادو خندانم
قدر دنیا را میدانمم
خود را میزنم ..کله را به دیوار میکوبونم...
غمگین عن ونالانم ...خیلی خرم میدانم
😵😵😵😵😵😵😵 نههههه
=))))))))))(((((((((((((((((((((((((((
فیک اسمایللللل
فیک ورلد اند فیک لایف ...
آی جاست وانا گو دای....
بوری د لایف ...بوری دلاو ...بوری د کیوت
کتککککک میخای نه؟
میشه یکی منو بزنه؟
پلیز کتک می...
اونی دیروز باهم رفتیم بیرون مامانم دیدش وخیلی ازش خوشش اومد ...
الان اگه قهر کنه نمیگه چرا کات کردین؟
کات نیسسس فقط چند روز تنها باشینن وفک کنین همینن. 
باشه..
زمان عصبانیت همه ممکنه هر کاری بکنن, شمادوتام یکی دو روزی با خود درونتون خلوت کنید و به به رابطه تون فک کنید
دقیقا..........
حرفه درستو از بزرگ ترت بشنو عملی کن کیوت خب.............
ارهه
سلااااااام اونی جونم ...سلام بچه ها...🤗
بله کاملا درست می گید وهم ممکنه حرفی بزنی یا یه تصمیمی بگیری که بعدا ازش پشیمون بشی...
بهههههه ملینا خانممم خوبییی؟؟
^^ بله فرشته خانمم که درست می فرماین
مسسسی اونی جونم😊😘😊 من همیشه پست هات رو دنبال می کنم فقط شاید چیزی نگم...

مسسی پیشولم💜💖😘
ایگوو چرااا ی چیزی بگوو خوو
اونی الان چرا جو اینجوریه؟؟؟ حس می کنم تو بیابون نشستم ولی به جایه اینکه گرمم باشه دارم از سکوت اینجا یخ می زنم.................................
اره کسی چیزی نمیگه
اونی جونم این ویدئو هم خیلی خوب بود مررسی😊😉😊
مرسسیی راستش خودممم تو فکرش بودم ملینا و امادع س 
*_________* واقعا نمی دونم چی بگم..................
اقا اصن من رفتم خدافظ همگی تونننن
 واقعااااا.... چه خووووب...خیلی وقت بود می خواستم بهت بگم اونی ولی خجالت می کشیدم...😶
نههههه بابا خجالت برا چیی😊😊, اماده باشش اسم تورو هم میبرم 
اع اونی تو دیگه حرف از رتن و این چیزا نزن که میام برات هااااااااااااااااا*-*
منظورمم الان بود که میرمم از صبح کلاس بودم هلاکک شدم اومدمم استراحت نکردم تو وب بودم الانم خستم ولی نمیتونم بخوابم گفتم برم ی چایی بزنم سرحال شم
باشه برو^^ چایی با...ک.....بز ن بیا^^ککککککککککک
 خسته نباشی^^

چایی با زولبیا میخوام بزنمم 
اه زولبیاااااااااا من از وقتی رمضون در اومده بامیه زولبیا ندیدم و نخوردم.......شما هنوز زولبیا دارین؟؟؟
چه جالب^^ککککککککککک
اره بابا باورت میشه اینقد گرفته بودن ماه رمضون زولبیا 2 بسته و خرده ای هنو مونده
واو به منم بده بخورم^^ عاشق زولبی بامیم^^کککککککک
مخصوصا با چایی واییییییییییییی نگوووووووو
دیگه برو مزاحم نمی شم برو خستگی در کن بیا منتظرتم^^
اریی منم دوس دارم زولبیاا, اوکییی انیووو  فهلننن
خوبین؟...
نههه هیونگگ
ن خوب نیستم منم داغونم...
سلام خوشمزه
اه هیونگگگگگگگگگگگ تو چرا داغونی اخه؟؟؟؟ تو چته هیونگم؟؟
دیشب شکست ولی کاش نمیشکست...
ونیییرریااااااااااااااا
شماها چتونه اخهههههههههههههه چرا از دیشب تاحالا همه اینجوری شدین اخهههه؟؟
خوش به حالت شکست 
برات خوشحالم مبینای من.... :)
خوشمزههههههههههههههه 
هیونگگگگگگگگگگگگگگگگ
خوشمزه تو چرا؟؟؟ چیشده ؟؟

ای خدااااااااااااااااااا کاش می مردم این حالو روزتونو نمی دیدم من 
خب یکیتون حرف بزنه بگین چی شده خب.............
ای خدا منو لال می کرد همچین حرفیو نمی گفتم..........
😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😩😩😩😩 ای خداااا برس بدادم من چه کنم الان براتون ؟؟؟
 می خواین 😘😘😘بوس بغلتون کنم خوف شین؟؟؟
می خواین یه خبره خوف بدم بهتون ؟؟؟
نه نمیذونم
اره من می دونم.................
😩😩😩😢😢😢😞😞😞😞😞
ننننففففففسسسس کککککششششش
دننننا حققققق نداری
فھمیدى یا چی


اره من می دونم چون همشو تجربه کردم................😿😿😿😿
نه.................
دیگه تا اون حد نرفته...................😿😿😿😿😥😥😥😥
درسته 
چون اون موقع همه از سر ترحم باهات خوب میشن دیگه اذیتت نمیکنن، قلبتو به درد نمیارن کارتو به دکتر و دوا درمون بیمارستان نمیکشونن و توی احمق با خودت میگی عهه الان ک دیگه مشکلی نیس پس من میخوام زنده باشم لطفا نجاتم بدین 
اما نمیدونی اگه برگردی هیچ چیز نیست جز چرخه تکرار همون مسائل و بس....


فکر کنم این دید من باشه
اگه ادما بدونن با دوباره زندگی کردنشون باز هم به هیچی نمیرسن دیگه واسه زنده موندن تلاش نمیکنن
باشه یه جوری خودمو اروم می کنم ولی تو چی اونی؟ حال خوبه؟؟؟ روبه راهی؟؟؟
حال من تا وقتی بدونم هست خوبهه
کی هست؟؟؟ هیونگ...........
اونی:من هستم
^^بازم خوبه تو هستی اونی اگه نبوی من چه می کردم ..................
اونی: اگه نبودم ... نمیگم اگه نبودمو چون هیونگ ناراحت میشه ازم
نباید م بگی چون نه تنها هیونگ بلکه منم نارحت می شم...........
لطفننننن سکوت نکنید که هرچی دوس دارین بگین ولی سکوت نه
لطفن
خواهشا
تمنا میکنم
التماس میکنم....
اونیییییییییییییییی چی بگم اخه؟؟ چی بگیم اخه؟؟ تو این شرایط ..........
چیکار کنیم؟؟
اونب:صبر.... این ی موردو توش خیلی خوبم :))
باشه پس منم صبر پیشه می کنم و با اجازتون می رم^^بای........
خدافظ
مراقبه خودتون باشین^^ فردا اگه برگردم ببینم بازم جو اینجوریه دیگه خود دانید دیگه................... میام می بافمتون^^
👋👋
👋🏼👋🏼👋🏼☺حودافظ^^
هیونگگگ......


مبینااا.........
نمیخواید چیزی بگینن نههه..؟؟ باشهع ولیی از شر من یکی خلاص نمیشید اینقدر پافشاری میکنم تا خسته بشین و ی چیزی بگین یام که بیفتم خودم و شما از دستم راحت شینن
سلام من مامان پریسام.شما نمیدونید بین نسیبه و پریسا چه اتفاقی افتاده؟از عصری که رفته تو اتاقش بیرون نیومده.الانم حالش بد بود رفت دکتر.چی شده؟
سلامم. پریساااا؟؟واقعا چرااااا؟؟الان حالشش چطورهه؟؟
کسی نیست؟
ببخشید اما نبودم
سلااااام خوبییین
یااااا خدااااا 
چییی شدههه 
باز وضعیت چرااااا قرمزهه
😳😳😳😳😳
سلامم مامیی جونم جریان مفصله
ججججانننننننننننممممممممممممم مامنه پریسا اومده وب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بلههههههههههه؟؟ درست دیدم ایا؟؟؟؟؟ 

مثل اینکه
اممممم سلام کسی نیست؟؟🤔
سلامم
دو نفر غیر از من هسان اینجا....
ولی چرا همه سکوت پیشه کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعاا چراا ساکتتینننن؟؟
وقتی دنا نیست خوب میشه سوءاستفاده کرد مگه نه؟D:
بهلههههههه بهلهههههههههههههههههههههههه هیووووونگگگگگگگگگگگگگگگگگگ کوجااااایییییییییییئیییییییییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan