BTS

Just For Profile

قالب جدید

Dena - Hope


دنام

قالب جدید زدم ببینن اگه باهاش مشکل ندارین و خوبه بذارم بمونه یا نه

مرسی💜

خوبه
ایگوو فقط خوبه؟؟
مبینا سرش مردم یکم بیشتر تعریف کن خب
هیچ کدوم از ادمینا تشریف ندارینن؟؟؟
عجیبه!!!!!!
خرا دارین چی کار میکنین دلم پوگوشیپدا شده برا خرسوارییی برااا عرااااتون
😐😐😐😐
عر عرو خودت میکنی بوزینه😑😑😑

من هستم ولی با نیستم😂😂😂
الان دنایی یا سحرر؟؟
دنام 
سحر کی اینطوریمیحرفید؟ :|
تعریف کنم حوصله ندارم خب از این رنگ سبز خوشم نمیاد عکس بالا هم ناواضحه
خب اون سلزه واسه تابستونه
اون عکیسه رو هم ک من بی کیفیت نکردم که
بی کیفیت کردن چون راحتر بیان تو سایت
خوشملههههههه😃😃😃
مرسی عزیزم💚
هااا؟؟؟
ناثینگ..
خر بی حوصله خوشگل بانمک بی نمک
با کی ایی؟ :|
با تو
اهان
بعلهه :|||
تعجب زود ج دادی خرهههه
ایگووو خب چون خرا طاقتشون کمه واس همین زود ج تو دادم جوش نداری -___-
قشنگه من خیلی خوشم اومد
عالیه هیونگ دنا خیلی خوبهههه
عععععععرررررررررر داره هیونگیییییییییییییی ^^ خیلی خوفه دسته گلت درد نکنه ول به جانه خودم دیشب اون دختره اومد به خوابمممممممممم کم مونده بود خیس کنم خودموووووووووووککککککککککککککک
هیی گوگولا چرا اینقد کم پیدایین هاااااا؟؟؟
حالا موقع امتحانا بشه سروکله همه تون پیدامیشهههه
😍😍😍😍😍😍😍😍
سلام سیماش ییی ی خبررر بدددد
سلام کروکودیل
سلام اونیییییییی
تو یه خبر نمیدییی
😒😒😒
منم دیدم تو نیستی حوصلم سرید اومدم... همزمان درسم دارم میخونم ....
منن بیرونن بودمم تازگیا اومدم برعکس موخاستم میل بدم بهت که پیام دادیی






























هیونگ ی مدتیی نمیاد:////
دوباره سلام مبی
یه جا وایسین حرف بزنیم من هر دیقه میپرم از این وب به اون وب
توجهههههههععععع
😂😂😂😂😂
منم همین وضعو دارمممم
😂😂😂
همین پست قالب جدید بحرفیننن
اونیییییییییییی
سنیوریتاییییییییی من چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سلاااااام یووراابوون
انیوووو اومونییی
عهه چ توجهه قرمزییی
مامیی انیوو دلیلمو خوندیدی ماری کوری نیومده بود گیر بده برق رفت
سلاااااام سیمااااشیی
خوبییی😍😍😍😍
یوروبونن من بایدددد برمممممم میاممم بازززززز شیببببب شما بحرفیننن
سلااااام مبییییی
چههه خبراااااا
اریییی فک کردممم رفتییی خواابیدیی😂

خوفمممم مانی جونممم
تو چطورییییی 💕💕💕💕💕

اونییییییییی حتماااااا برو یه زمانی بیااااااااا من نباشممم باشههههههههههههه

تا من میام میرههه
اونی بد
اون پستی ک قول داده بودی چییییییییییییییییییی
واسا الان میزارمم برات ی رمز خصوصی بفرس برام
منمممم خوووب بیدممم
کممم پیدااایییناا حواااسم هستتت





انیووو اونیی👋👋
یه خصوصی داریم ک همونجا بزاررر
خو من چند تا خصکصی نوشتم از کوجا یدونم کدومش مال تو بود یادم نیی بعدشم چون بعدش پاک میکنم 
اونی چرا این روزا همش میری خرههههه

من کل روز چشم ب وب بود یکی یه چی بگهه
منننن شانسه دیگه برم حموم بعدشم ی دستیی به اپشز خونه مون بکشم بعدم برمم بازارر بادمامانم بیام شب میشههه
مانی جونممم کنکوووور بسی نزدیک استتتتت
تازه فک میکنم خیلی میامممم نباید انقد بیامممم
منم همین فکرو میکنم سیماشی
عه خوشبحالتتتت
منن؟ امروزز اط 11ونیم تا 2ونیم اینا بیزون بودم در اوج گرمهه زسیدم هلاک شدم
مودوووووونم گلییی😊😊😊😊
عهه خوشبحالتتت
منو میگیییییی.پختم ز گرماا
اوففف چندبار میپرسی آره با توام
خو پاشو برو حموم دیگه اینقد میگی گرمته بدو بلند شو آهاااا
زفتمممم خوشمزههه رفتمممممم 

😂😂😂😂

انیووو سیماشیی میام شب8 اینا
8نفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بعلههههههههههههههههههههههههه
اومم قالب خوشگلیه. ولی صفحه کوچیک میشه مثل قبلی نیست.صفحه کلی وب و میگم نمیدونم منظورم متوجه شدی یا نه
اونییییییییییییییییییییییییییییییییی
ساعتتتتتتتتتتتتتتتتتتت از 8 گذشتههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بایددددددددددددددد برررررررررررررممممممممممممممممممممم بدووووووووووووووووووووووووو



سلام پری خوبی؟
سلام سیما جون مرسی تو خوبی؟؟؟
بد نیستممم
پرییی بوگو چه بلایی سرمم اووومدد 😭
بازممم یادم رفت امرووووووووز برمم کارنامه بگیرممممم
خیلیییییییییییی خرممممممم بخداااااا
فک کنم اینا علایم رسیدن به آخر زندگییی باشههه 😭😭😭😭
واییییییییی چراااااا؟؟؟؟؟واسه مارو فردا میدن😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
واییییی منتظرممم ببینمم چیی میشه
عررررررررررررر
نمیدونمممممممم
کلا یادم رفتتتت
فک کنم امروز آخرین روز اعتراض بووووود 😭😭😭😭

ایشالا ک کارنامت درخشانهه نگران نباش... نبودم مهم نیست کنچانا
وایییی اخرشییییی سیییمممماشییییی
آخی خوشم میاد منطقی قانعم کردی😂😂😂😂
ممنون ایشالا کارنامه تو هم عالی باشه
کارشش درستهه اصننن
آخه خدایی تاثیری نداره... من سه سال دبیرستان خودم میدونم دیگ
امسالم ک نهایی بود فقط تاثیر مثبت داره یعنی اگ کنکورت بشی 30000 شاید کمکی بکنه ولی اگ کمتر بشه رتبت تاثیری نداره
تو رزومه کاری هم میگن رشته دانشگاهیت چیه و از کدوم دانشگاه معدل دیپلم براشون مهم نیست ...
بابا مامانا هم الکی میگن کم بشی فلان و ... اما تهش هرچی بشی هم گیر نمیدن بهت برا همین کنچانا
ارررررههههههههههههه
اوه مرسی ک امید دادی
راستی فنفیکشنمو احتمالا فردا یا پس فردا قسمت بعدیت میزارم حتما بخون نظر بده
ووویییییییی من متتظرشممممممممممم
اتفاقاا الان میخواستم همینو بپرسم ازتت
خیری تاخیر داشتی پری خانمممم
نمیگی بقیه در چه حالی منتظرن 😂😂😂😂
والاااااااا  گُل بگیرمم دهنتووو سیماشی
شرایط و ک میدونی سیما.حالم مساعد نبود شرمنده.
چشم میزارم البته اگه کارنامه ام بد نشه و بابام دعوا نکنه.برام دعا کن سیما جونی.
حتی الانم حال روحیم خوب نیس .خیلی سرد و بی احساس شدم.خودمم باورم نمیشه
ان شالله که هم کارنامت خوب میشیهه هم خودت خوب میشیی
حالا جدی خوبه فنفیکشن یا تعارف میکنی با من روراست باش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂هرجا اشکال داره بگو درستش کنم
عالیییییی
عهههه آره راست میگی پری جونممممم
نگران نباش دوباره اوکی میشیییی
ایت اتفاقا وقتی تو سن شمااا بودم زیاد دیدممم این حال ناخوش و احساسات عجیب بخاطر تغییرات هورمونه... بهم اعتماد کن عزیزم... ددیتم دعوات نمیکنهه... وقتی تلاشتو کردی چرا باید دعوات کنه آخه...
اگرم میخوای حالت خوب شه برو قسمت 74 ران رو ببین شااااااااد شاد میشی
انرژی تو جمع کن ک زندگی فردا و پسفردا هم ادامه دارههه 💜💜
توصیهههه بسییییییی خوببببب
براچی باید تعارف کنم آخههههه




فقط یه مشکلی دارههه










اونم اینک هر قسمت کوتاهه آدم میمونه تو خماریی 😂😂😂
سلام عسیسااممم
های خجالتی عمووووو 🙈🙈🙈🙈
مبینا اونی ک واسه اونی گذاشته بودمو گوش دادی؟؟؟
خوب بووود؟؟
عالییییییییییییی بودددددددد مغسییییییییی
سواستفاده نکن گرلللللللللللللللللللل
این اونی چه بچه بدی شده هاااااااا
من میخوام برممم ولی نمیااااد
ایگوووو میانههههههه
باجهههههههه خر خجالتی من 😂😂😂😂
بگوووووووووووووووووو دیگگگگگگگگگگگگگگگ

خیلیم بد شده هر دیقه در میره
الان یادم افتاد داره دان میشه
واژه ی خرر برا منه
من ک نفهمیدم چی بد چشده و چی داره میره
اما خر مال خداست هر کی بخواد میتونه بگهه 😂😂
خفههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ای بابا چتههه یهو جفتک میندازییییییییییییییییییییییییی
پررروووووووووو
وای خداااااا
تو خجالتییی  😂😂😂
حالا بوگوووو چطوره اگ دان شددددددددد
بههههههههه بدونه ما بهتون خوش می گذره؟؟؟
نشد
آره بدجور خجالتی ام چیه؟مشکلیهههههههههه؟
خخخخخ خ جو گیرم میدونم
😂😂😂😂😂😂😂
نه پیشولی جونم
چرا اونی داره اذیتت می کنه؟؟ برم براش؟؟
پیشول اول بزار دعوات کنم....
خودت میگی قبل اینک بریم بگیم بعا خودت بدون ایک بگی میریییییییییییی😒😒😒😒
نخیر یه خر خجالتی داره بهم جفتک میزنهههه کجا خوش میگذرههههه





بمیرم من اون خجالت تورو نبینممممم مبییییییییییییینااااااااااااااااااا
اوووووووووووو
با منی پیشول؟؟؟ برای سحرر بریی؟؟؟
اگ بعد اینک من رفتم اومد حتماااااااااااااااااااااااااا برو براشششش
نچچچ منووو فروختییی پسسسسس؟؟ 
نخیرر با تو ام سیماااااااااااااا اونی^^
سحر اونی مگه هست؟؟
حالللل کنن اصننن اخرشم با خودت بوددههههه عررررر
چرا برا من بیای من مگ چیکار کردممم 😭😭😭😒😒
نیست سحر گفت 8 میاد ولی هنوز نیست.... منم یکم دیگ باید برمم
جفتک خودت میندازی
انیوو
نگاه کن رفتتتتتتتتتتتتتتت 😓😓😓😓
بفرما تا من اومدم همه دارن می رن  اییشش برین بابا نخواستم .........
هستم پیشولی با یکی دیگه خدافظی کردم
ننننننننننننن
تو دیگگگگگگگگگگگ اندهههههههههههههه
پس منم رفتممممممممممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
با من مبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه بابا واقعنی رفتممممم دیگگگگ
چه عجب............
خوب چه خبر خر....
اه نه خوشمزه^^ککککککککککک
اووفففف واقعا که جنبه خررا رو ندارین
بیاین بابا آخرش خودم باید خودمو کوچیک کنم ایشششش دارم برا شما دوتاااا
اوففففف گفتی یاده یه چیز دیگه افتادم  کککککککک
مثلا می خوای چیکا کنی خوشمزههه؟؟!!!!
مرسی سیما جونم.من فعلا برم خداحافظ
خبرر؟؟؟هیچی والا خونم کار خاصی ندارممم

سیماشی آهنگ باحالی بود و قشنگگگگگگگ
انیووووووووو
خدافظ پری 💜💜💜💜💜💜💜💜

عه خداروشکرر امیدوارم خوشش بیاد اونیی مبینا
سلاممم سیماشیییییی
من اصن لاللللل هر چی میگم یه چی دیگه برداشت میکننینن ایششششش
ایگووووووو خو نکنینن اینجوریی با خوشمزه
بعله بعلهههه انیووووو
من رفتممممممم
ا بودیییییی کوجاا میرییی
کوفت انیوووو اساعتو 29دیقه دیر کردی
اساعت و27 دقیقهه,میانهه بازاررر طول کشیدددد
شوخی میکنه بابا هست سیماا قهر کنه از اون فحشا میدم بهش که خودش میدونهه
ارههه سیما بری فحش میخوریی هاا
عارههههه بگووووووووووووو مبینااا از طرف منم بهش بگوووو


ولی سحرشی بزار یچیزی بگم بهت.... من روزایی ک مدرسه میرفتن بخاطر این بجای ساعت 6:52 ساعت 6:54 حرکت میکردم کلی از بابام فحش میخوررردممممم به جان خودممم برم تیر تریلی اگ دروووغ بگمممم
1ساعتو 29 دیقههههههههههههههههههههههههههههههه
واقعاااااااااااااا من فاصبه مدرسهدتا خونه مون 5 مین بود دبیرستان بعد من صبح از 6 بیدار بودمم تو خونه میگشتم برا خودم اخرشمم همیشه دیر میرفتممم ودیر میرسیدم
مبینا قهررر چیهههه قهر کجا بووود
الان بابام میاد کلمو میکنه برا همین باید برم
حدافظ
ایگووو باشش سیما شیی میل که میتونی بدی؟
زیر ترلیی دیگه چی بود؟؟؟دفعه آخرت باشه از چنین الفاظ خشونت آمیز و عصفناکی استفاده میکنی از صدتا فحشم بدترهه
😂😂😂😂😂😂😂😂
^^ انیووووووو اونی جونم

سلاممم پیشییی خوبیی
اونی ساعت 6 بلند میشدی بعد دیر میکردی چون خونتون تور گردشگری برگزار کرده بودیی؟؟

منم همین طوری بودم خخخخخخخ

اونی سیما برات آهنگ گذاشته برو بگوش تازه لیریکم گذاشتههههه
ووووووییی ازهههههه واقعا مثل روح میگشتمم برا خودمم جدیییییییییییییی برا من گذاشته عرررررررررررررررررر
شمااااااااااااا باور نکنیننن حالااااااااا
کلاااااااااااااا ما خانودگی مخصوصاااااااااااااا بابام شدیدا عا تایمیم
سحرشی تا 30 دیقه ازت عصبانیممم

ولی قبلش بگو دنی چرا نیست؟؟؟میخوای ایمیل بده چون بابام تا 7 دیقه دیگ خونست باید کامپیوترو ببرم تو اتاق ... ن همینجا بگو میبینم ولی ج نمیدومممم
بای بای
گفتت نت ندارهههههه باششش میگمدهمینجا
اونیییییییییی الان دفعه چهارمو داری بای بای می کنی ککککککککککککک
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اونییی میلللللللللللللللل میدمممممممممممممممممممممممممم........................................
باشعههههههههههههه
😂😂😂😂😂😂
میدونمممم این دفه دیگ انیو پیشی
4 دیقه مونده
😂😂😂😂😂😂
واییی سیماشیی آهنگت منو محوو کردههههه عرررر
آره اونی پست یکی مونده به آخرشش
منننننن برممممممم دانممممم
بچه ها من باید بلممم انیووو نمی دونم برمیگردم یا نه پس انیووووووووو
سیماا میکههه قابلیی نداشتتت.انیووو خوشمزهه جونمممم
خب دیگه همه دارن رفعه زحمت می کنن منم بااجازتون برم وبم کار دارم^^
انیو
شبتون بخیر
ایگووو باشششش بروووو انیووووو
داری چی کار میکنی دقیقن؟؟؟
منننن کامنتایی که دادینن رو جواب میدادمم
بیکارررر
منممممممم
آره با تواممم عشقولممم
 الاننن هارتمم ی جورییی وشددددد 😂😂😂
چه جوریی شد؟؟؟
نمدانم ی جوریی ش د دیگهه😂😂
خوو چ جوریی شد دقیقنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوووو نمدانممممم,اخهه یهوییی بوددد😂😂😂
اوففففففففففففففففف
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لواشکم اسم شخصه؟
خصوصیه؟
سلامم شادییی جونم نه من بهشش میگم لواشکک,
آبجی عکسارو تا امروز برام بفرست
باشش ی مین بیا وبت کارت دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan