BTS

Just For Profile

نوراییی


اونی خدا خیرت بده
قربونتتتتت
akheish
fadayat onny
😂😂😂😂فداتتن
نچ دل بچه رو شکوندم .عزیزم بر ۲یا۳ سال دیگه بیا.....خوشگل بوداااا
اخیییییی
wow roonaie jemen she ro
اهممم اااهمممممممممم
😂😂😂سانش کن.
من اینجا سان نوموکونم
kho che konam roonasho
چشاتوووو درویششششش.کنننن خواهرمو میارممممم بعد عکس شوگارو هم مبگیزارمم و...
yas daghighan kodoom post vase mane???
اونى 18/86شد میانگینم
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

واوووووو فن سایننننننننن
چرا نوموکنی اونی؟؟؟
اینجا رو زدم بچه ها راحت باشن از اولم گفتن سان نکنی
میدونم اخه برا بعد گفتم .شاید مشکل پیش بیاد .سان کنی برام بهتره
نههه دیگهههه حواسمم هستتت اوتو همم که نمیزارمم 
پست شخصی
وبyasaman2003.blog.ir




ooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyy    saharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

یاسیییییییییییییییییییییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
manam fosh midam
baba kho nazar man jadidan ot7 shodam
خوو تو که میشناسیششششش کمم نمیارهههه اخررر من کم میارمم وبوو میبوسم میزارمم کنارر
فنساین پرررررررررر باید
بالا19میشدaaaaaAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

باا همونننن گفتممممممم پررر پرررررر شدددددد فن ساینننننننننن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ننننوووررراآ گفتما@@


midanam
baghiasham khoondi dige
shoharatoono seft bechasbin ke man be hamashoon cheshm pida kardam
واسساااا ی چییی بزارممم تو همینن پستت اب وروغن قاطی کنیی
aaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr


😭😭😭😭😭😭😭😭😭 الان برا نمره س عرررت
midanam yas
nega kardam nazaram dadam
nakon haji
mikhai tashanoj konam bioftam roo dastet??
گذاشتممممم براتت ولیی جیمینه
نچ
دلم بوس میخواد

ba kii yasi
نوزاا دیدیدششش موخام برش دارمم خیلیییی ناموسیهعه
با شوکا@@
با تھ دیگه!^^

اخیییییییییییییییی
asan mano bikhial to zedeiii??
😂😂😂😂😂😂😂😂 دیددیی ناموسا.. موخام برشش دارنم خعلییی ناموسیعععهع 
tae ro az jibam dararam bedam behet??
برا یاسسسس
var dar
didom
اوکیییییی
اوووووووووو جیمینووووووووووووووو آھھ تتھیونگ؟منم موخام@@از چیم یادبگیر
#چیم-ھات

بزااررر از تهه دیدمم برات میگیرمم😊😊😊,الانم موخام برشددارمم اینوو نانوسیهه بسیی
اونى سحر
حوصلهم
سررفت

چ کنممممممم

1عرررررررررررر



ایگووووو من یا بازی یا فیلمم این دوتارو انجام میدمم,الانمم مامانمم گیررر داده که مخت نپوکیده یکسر تو گوشییی از صبح تا شببب
manam hoselam pokid
onnyye mozooie toop bede beharfim
ودتت موضوعیی مد نظرتت نییی؟؟
noch
onny in ramzaro bardar loftan
رمزارو بردارمم؟؟؟یعنیی چههه؟؟
hala ke khodet hasty kode amniatie commentaro bardar lotfan
برشش داشتمممم
اوونیییی😭😭😭😭😭
حوصلممم سرر رفتههه😭😭😭😭😭😭😭😭
ایگووووو چههه همههه حوصله شون سر رفتههه,واجب شد موضوع پیدا کنیم بحث کنیمم
onny panjshanbe rafte boodim aroosi
خووووبببب به به عروسسیی من ندوس ولی
salooom mommy
برا مامییی
نهییییی مهموونیی بسییییی سنگینهه برااااام
اریییییی منممم
man doost vali inyeki mokhtalet bood aslanam khosh nagzasht
اههههههه مختلطهههه
yani ye lahze hes kardam too bari jaiiam
dokhtar pesara mast karde boodan enghadr hame too koone ham boodan ke nagoo yani yekoochooloo moonde bood ke halam beham bokhore
saat 12 sham dadan behemoon
اههههههه من بدم میادد وتا حالام نرفتممممم
آیگو خسته کوفته امده ام😩
اینو یورابون 
برای دهمین بار در روز :|
سلاممم هیونگممم فدایییی خستگیتتتتت.استراحتتت نوموکونییی چزااا هیونگم؟
سلام من عشق مانیام
واووو سلاممم عشققق مامیییی,من میشناسمتتتتتت مامیی گفته بود بهم در نوردت خوشششش اومدیییی
سلااااام نوووراااااییی
کنچااااااااانااااااااا😘😘😘😘
salam hyung
qurboonet mommy
سلاااااام سیماااشییی
کوو سیمااا عشقتتت اومدهه ,میگمم مامییی عشقت کوجاسس الانن پیشته؟
اریییی کناارم نشستههه
بچهه هنووز یخششش اب نشدهه😉😉
ایگووو اریی مگیمم ای دی جفتتون یکیهه
من مائده هستم ۱۶ سالمه 
مانی خیلی از شما تعریف می کنه مخصوصا اونیییی
مانییی لطففف دارهه اولا خودششش گل وخوبه بقیه رو مثل خودش میبینه,مائه جونن منو جمع نبدددد تو بگو بهم نه شوما
ارییی نت شباانه دااره باا نت من وصلل شده
اخییییی خوبهه بزاررر ددییی بیاددد بگمم بهششش عشقتم معرفی کنم بهشش خخ
اونیی تازه مووبایلشم نشوون نمیده 
نمیذاره ببینم چی مینویسه😂😂😂
😂😂😂😂 خو دو دیقهه دیرترر میبینیی فوقشش چیی نوشتهه
یوووورااابون چرااا سااکتییین 😭😭😭😭😭😭
نمدانمم
خوب شاید یه چیز شخصی بخوام بنویسم😂😂😂
😂😂😂😂😂😂 یعنیییییی هررر کیییی قانعععع نشههههههه خیلییی دیگههههِ....
bah bah
mommy khanoom cheshmam roshan zan migiri be man nemigi
والاا منمم بهه ددیییی میگممم 
نچچچ نچچچچچ نچچچچ اونیی بین مامان بااباتت دعواااا میندااازیی😉😉😉
ارههه ارهههههههه پسسسس چییی.هیونگگگ هستییی یا رفتیی؟
تازه کجاشو دیدی 😂😂
خووو بوگوووو تااا بدانیممممم😊😊😊😊😀😀😀
نهییییییی من بههه کیووت خیاانت نموووکووونم😉😉😉
مگه مائده عشقتتت نییسسس؟
هستم
فدات بشهه چیمم چراا ساکتییی؟؟
آه اونییی مووضووع بدهه بحرفییم
این جا چنااان سر سنگیین حرف میزنن با همم
خوووببب چییی شدد به ددییی خیانتت کردییی..
جااااااااان جااااااااااان دناااشییی انییوووووو🙌👋👋
ووویییییی مامییییی یهووو یاد دیشببب افتادممممم ,هیونگگگگگگگ عرررررررررررر من ملدممممممم
اصلا مامی جونتون  وقتی از اون اول منو دید دلباخته ی من شد منم قبول کردم😉😉 
خوببب کارییییییییی کردددییی همچینن هندسامیوو نباید از دست دادد
😳😳😳😳😳😳😳😳
سحررخیز باشش تا کامروا باشیی,زود نمیرفتیی جیسوگم میدیدی من که قشنگ دیدمششش چون نتم سرعتش بالا بود تار اینام نبود حتی 
ارییییییییی فقطط ساایه دنااشییی😂😂😂😂😂
چرااا مومیااییی میکنین خوودتوونووو😂😂😂
وووییییییی سایههههشششششش که من حاضرم بمیرمم براششش خعلییی خفن و کیوت بودد
جااست دستت اونیی روو دیدمم😂😂😂😂😂
اخیییییییییییییی
من کاری نکردم از اونجایی که خیلی جذابم و اخلاقم حرف نداره خودش اومد 
خووو اگهه مامییممم خوب نبودد کههه قبولششش نمیکردییییی غیر اینهه مگهه؟
اونییی صداات کپ هموون دووستم بود که گفتمم مشهدیه
انگااریی داشتم باا اون حرفف میزدمم
والا من باهرکییی میحرفم میگهه صداتت شبیه دوستمهه
اونیییی یه نگاااه بهشش اندااختمم خودشش فهمیید(مائده رو میگمم)
اززز اوننن نگاهاااا مامیییی
اوه اوه الان که مامانتون  منو بشوره بزاره کنار 
ا مامییییییی نکننننییییی هاااا
یااا خداااا پنج نفر دیگهه کینن
گاایز از شدتت بی حووصلگیی میوفتمم تلف میشمااا 

موضوعع بدینننننن,هیونگگ میتونییی جواببب کامنتتارو بدیی لفطنن؟
اون که صد البته  مانی حرف نداره 
😀😀😀😀😀 توهمم حرفففف ندارییییییی
کامنتای چی؟
کامنتایی بچه هاروو اگهه زحمتیی نیست وخسته نیستیی هیونگمم.اگه نه که هیچیی
وای ول کنین من دیشب واقعا رد داده بودم اون سایه ها چی بود خدایی
خداوندا منو ببخش
شماها هم ببخشین..


اون تیکه ک پاهام رو اونطوری کردم بخشی از دنس بوی ویث لاو بود:|
هییییونگگگگگگگ نگوووووووووو خخخخخخیلییییییییی خوب بودیییییییییییییییییییییی 
اونی
اعصابم خورده😐
عررررررر
سلاممممم نفسمم چراااااا کلوچهه هیونگم؟
فدات اونیییییی
😘😘
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 قربونتتت,میگمم اسممم مستعاررر داریی مائدهه؟؟
هیونگگگگ موتونییی بجوابیی یا نه؟؟ناموساا راستشو بوگو نمیتونییی بوگوو
نه جیگر ندارم هر چی دل تنگت می خواهد بگو😂😂
جیگرررر واییییی هیی کیی میگهه جیگر یاد جیگرر کلاه قرمزی میفتمم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂,ماهیی بگممم؟؟
بچه ها مگه با تو کار ندارن؟
بچهه ها هموتوو دارنن صحبت موکونننن.بعدشمم بچه ها من یا تو فرقی نداره هیونگگ,
اونی رفتم کارناممو گرفتم😐





19.95😐😑😑
میخوام موهامو بکنم ینی😑
واوووو چراااا.؟؟ البتهههههه خدایییی زورهه
به درجه ایی رسیدم ک خودم با دیدن عکس پروفم قربون قند تو دلم عاب میشه:|
منممم موخاممم پروفموو عوض کنمممم,دنبالل ی عکسسسس خوجلممم
واااییی نفسممممم
چطووریی عشقوولیی
بهتررریی؟؟
برا نفسییی
😂😂 
بگو جیگرمممممممممممم😂😂😂
باششش ماهییییییی
وایییی دناااییی😂😂😂😂😂
اررههه خیلییی عکسسس پروفششش عرر دارهههه,جوریی که میخووام بعد جیمین باسیم هوپیی باشهعععع به جون جیمین شییس
سلاااام a real army

خواهرم ما به ۱۷ یا ۱۸ راضیم 
نگران نباش دنیا دو روزه 
ارهه ارههههه😂😂
واووو نفسسسسسسسسس
هیونگ بهت افتخااار میکنههههه افرین باباا
سربلندم کردی کلوچه باهوش😂🌈🌙💜
براا کولوچچچچچهههه
سلاممم مامیییم 
وای آره اونی خیلی بدهه😣😣
یعنییی ادممم 19 بشهه ولیی اینجوری ضد حال نخورهه
نفسییی منم ترم اولوو ۱۹.۹۷ شدممم
ینییی نیمم نمره معلم ادبیاتم میدااد حل بوود
یااا خدااااا اون معلمو بایددد....
بچه ها میانه اما ریل ارمی رو من گفتم بیاد اینجا چون کارش داشتم
میشه من نظراتشو ج بدم؟ *مظلوم کردن چشا*
اییی فداییی چشایی مظلومت هیونگگگ اصنن همهه رو تو جواب بده من که میگمم,تازه از اوللل موگوفتیی هیونگم
منمممم 😂😂😂
چیی تو مامی؟
ااااااااللللللللیووووووووووووو
سلام مائدههههههههههه 
مانی رفتی رل زدی؟؟؟؟؟
کمک خواستین هستم ...اگه تو رابطه های شبانه به مشکل خوردین که کامنت بده دربست خدمتتم آبجی
اخیییی سلامممم ددیییی ,مامییی رفتت پررر پررر
اونییی تا دو سااعت پیش دااشتم ناازشوو میکشیدمم برااش وب بزنمم
الااان میگهه بخواام وب بزنمم بااید چیکاار کنم
یکیی بزنمم توو سرش ینیی؟؟
ممن واررددد مسائل خصصویییی نمیشششممم 
woooow 
اینجا همه خرخونننننننن 
باریک بابا
😅😅👍👍👍
یکییی ازز یکییی بدتررررررر خرخون تررر
اوووووووه کیوووووت😳😳😳😳😳
بوووخووودااا جاستت فرندیییم😂😂😂

نچچچ نچچ ددییی ایین مامیی بدجوری شیفتتت شده
هی برو بچ بیاین در باره این که اگه بایست ترو دید چی کار میکنه بحرفیم ....
برای من که یه نگاه به من میکنه یه نگاه به خودش بعدش میگه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂میگههه چهه قدررر شبیههه منییییی عرررر
سلام کیوت 
چشم حتما بهت خبر میدم 
چاکریممممممم
برا ددیییی (چه پایم هستت  ماهی)
نه مامی ایرادی نداره^^
بالاخره از من به تو نزدیک تره^^
مائده مراقب عسقم باشیا!
هیونگگگگگ کامنتااا باتووووووو منمم هستمم وب ولیی تو جواب بده لفطننن( نگا کردن به چشما واوییزون کردن لبا)
فک کنمم جیین همووون حرکتت گردننشوو برهه براااام😂😂😂

😀😀😀😀😀😀😊😊😊😊ارهه ارهه
دمت گرم اونیییییییی
فدایتتت
مااائدهه نتمووو قطعع مووکونماااا
تهدیدددد موکونییی از کییی تاحالا
خیالت تخت مثل جفت چشمام ازش مراقبت می کنم
الان هم داریم میریم برقصیم با اجازه همه آبجی ها
راحتتتت باشینننن
بوووخووودااا این ایننجورییی نبوووداااا😂😂
😀😀😀😀😀
گُه خوردم
اونی  یه چیزی به مامانت  بگو همش گوشی دستش یه کمی وقت نمی زاره برای خانواده
ا مامیییییییییییییییی بی توجهههیییی نکننن به ماهیییی
چه باحال ری اکشنا ...اما من مطمئنم مونی از من خوشش نمیاد چون اصلا به جذابی وخوشگلیه اون نیستم
#نا امید_از_ فن ساین
:(((((((
من مطمئنم لپ اونیو میکشه ...
و مطمئنم دست میکشه رو سره مانیا ...جین رو میگم
ایگوووو ارههعع مامیییی خیلییی کیوتههه
اونی من مطمئنم لپ تو رو جیمین قورت میده !



یا  مائده بایست کی بید؟
😀😀😀😀😂😂😂😂😂 خودشش لپ دارههه بابا, برا ماهیییی
نه اونی باور کن....
شوگول و نورا خمار همو تا ساعت ها مینگرن ...
تهیونگ هم انقدر با یاسمن ور میره آخرشم به عنوان عروسک خرسی میبرتش ...
کوک هم از نفس خوجالت موکوشه ....آخرشم کوک میگه ببخشید میشه بازم همو ببینیم؟
جین هم مانیا رو میبینه و دست بر سرش میکشد ...و به همه میگه زن منو!
هوپ هم اگه هیونگ رو ببینه دیگه نمیزاره بره ...و هی دست هیونگ رو بی دلیل میگیره ...
جیمین هم که گفتم قورتت میده ....
اینارو اونی من سگ در سگ مطمئنم ...
اما با اعتماد به سقف میگم .....نامجون زیاد از من خوشش نمیاد ...
نامجوننن کهههه میگیرهه زیر بغلششش میبررهه توروو
همه رو دوست دارم همشون فوق العادن  😉😍

نهیییی کیوووتی
اتفاااقاا نااامجوون میااد قووورتت میدهه 
فقطط بااید یهه کانورس ساق بلند قرمز بپووشیی 
دیگهه تمااام ویژگیی هاارو دااری😉😉
همشون واقعا عالین  و فوق العاده 😁😁😍😍
اونی از خنده زمینو گاز زددددمممممممممممممممممم
زیر بغلششششششششششششششششششش
نه اونی من اونقدر هام خوب نیستم ...اونی بعد دیدن عکست به کل اعتماد به نفسم پاشید رو دیوار تو خیلی خوبببببببببی
نخییرمممممممممم ,قشنگگ موتونهه بزارهه زیربغلشششش توروو ,تو نگوو ددیییی که از کیوتتییتت چیییی بگمممم
واستا واستا دست منو میگیره؟ 
نامحرم چیش چیش 




من بایسممممم هوپ نیسسسسسس
کیوت باید با کل اغضا بگی منو چون من OT7 ام همه رو دوسسسسسس
هیونگگگ توروخداا من نمتونم باید برمم جواب بده کامنتاروو لطفنن
منم نمیتونم اخه گااد 


دوباره یه شب چرتوپرت در پیش رو دارم...
های گایز^^
باشه تقدیم به هیونگ:
نامجون: چه بامزه ای!....راستی باهوش به نظر میرسی!( دستشو میزاره رو شونت)
شوگا:اوه ....خوب...ام ...چیزه ...موهای خوشگلی داری!( موهاتو ناز مکنه ومیگیره تو دستاش..
جین : اوووووووووووو تو هم هند سامیا! (تو رو طرف اعضا میگیره میگه اینطور نیست؟)
جی هوپ : اونو که گفتم ...
جیمین: تو چقدر کیوتی ( بهت از اون لبخندای مرگیش میزنههههه!)
تهیوتگ: موهاتو میکشه و لپاتو تو دستاش میگیره میکشه کلا با هات ور میره.!
کوک: انگشتشو رو بینیت میزنه ...و میگه چه جالبی ...خوش حالم تورو تو فن ساین دیدمت
هیونگ: بعد کیوت فک مکنی من سالمشون میذارم وقتی اینکارو با من کنن؟😒😒
های و لا اله........برو کامنتا و ج بده
الهیییی
ددی کوک از من خجالت بکشهههه؟
داریم مگهه همچین چیزی 😂😂😂
اونی:نهههه نداریممممممممممم
چون از تو خوشش اومده خجالت میکشه .... میخواد شماره بده نموتونه
اونی:کوک وخجالتتتتتتت؟؟عمراااا نفسم خجالتیی نیسس,این دوتا دست همو میگییرنن میزنن بیرونن بابا
اوووف ددی تو تو خونه ما نیستی ببینی چه شیلنگ تخته ای میندازه😂😂😂😂😂😂😂😝
منن ددییدمم که میگگم خجالتیی نیسسس 
من که میدونم کوک واقعا عجب چیزیهههههههههههه! یه جنتلمن میگم ده تا از دهنم میزنه بیرون!
تو فن ساین بچم مراعات میکنه!
آخرشم که شماره میده بقیه داشت نگفتم!
کلا یارو بعد یه هفته حامله میشه^^
😂😂😂😂😂😂😂😂 نجچچچ اونحا میبینه هرکییی حواسششش به یکیه اینم دست نفسو میگیره میزنن بیرون
nafas to hasene mani??
daddy to ye nevisandeye aliii
اولا که معلومههههههه بر منکرش لعنت 😁😁💓💓
اصن ساسی در وصف شوهر من خونده : آقامون جلتنمنه جنتلمنههههههه😂😂💓💓💓
ثانیا بعلههههه اینقدر این آقااااااااس😍😍 عععررر 
ثالثا خاک بر سرم!😂😂
اونی:رابعاااااااا چیییی پسسسس؟؟
اوا سلام عخشممممممم
مگ تو چن سالته؟
من پونزده🙂
اونی:نورایی
وای اونییی لپام شد گوجهههه😂😂
بیخیی😂😂
اونیی:اخیییییییی نگوو گوجههههههه ,حواستت باشهه پیشش کوک گوجه نشیییی
salam
manam 15
man fekr mikardam azam bozorgtari
taze yeki dobaram behetgoftam onny
دیگه رابعا نداش 
داشت؟!🤔😂
ارههه دارهههه😂😂
وای ممنونم نورااااااااا
ددیییییی بگوو چییی خداداد؟؟؟؟
akhjoon goje
kkkkkk
نوراا گوجهه میدوستهه
ووییییی همسن منی تو کههه
آره منم بهت میگفتم دونسنگ😂😂
^^


















ببخشید اونی وی چی بگم اخه جز استیکره خالی چیزی به ذهنم نمی رسه..........
واییییییی ی گیفت از جیمن گذاشتمم نوراددید برداشتم از بسسس نانوسییی بودد, میزارمم ببینن برمیدارمشش
عهههههه سر به سر من نذارینااا 
خو گوجه گوجس دیگههه 
چیه مگهه😂😂😂😂😂😂
qurboone to dad
vase hame doonseng goftanat mersi
-_- -_-
آخ بچه ها دلم....دلم یچیزی میخواد خودم نمیدونم چیه؟!
عهه واقعا داشت؟!
خو اونی در گوشم بگو😂😂
اخ ددی دلت چی میخوا بوگو؟؟
چرا نمی دونی چیه؟؟
بزار اونیییییی بزاررررررررررررررررررر
الانن میزارمممشششش تو همینن پستت
vaghty onnymige dare begoo chashm nafas
واسه اونی گفتنات مرسی😂😂😂😂

وای چی میخواد؟!
اتفاقا منم حس میکنم یه موجوداتی تو شکمم دارن بالا پایین میپرن نمیدونم چرا😂😂😂😂😂😂
nafasi jentelmane jentelmane
kkkk
daddy khoshgele begoo harchi ke mikhai
باش چشممممممممم
رابعا هم دااارهههههه
آرام باش تو فقط😂
نورایی هم عشقه منه عشقه منههه😂😂😂😂😂😂
nafas jan oona niniaiian ke kookie kashte too shekamet azizam
وای نفس اون حاله تو برا یه چیز دیگس ها می دونستی؟؟؟؟ کککککککککککککککک
یه موجودایی تو شکمت بالا پایین می پرن....................نشونه یه یه چیزه ..........کککککککککککک
گیفتووو نگا گذاشتمششش سریع میخوام بزش درامم
🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀وای اونییییییییییی این دیگه چی بودددددددددد حالا من چیجوری ..................
ولش کن ککککککککککککک
واقعا ناموسی بوددددددددددددددددددددددددددددد اون زوبنش اون حرکاتش اصلا چی بگممممممممممممممممممممممم
دیدیییشششش این کادو مخصصومم بود براتت 😂😂😂,برشش میدارمم الانن
وای نورا خدا نکشتت😂😂😂😂
حس میکنم از نوک پام تا ریشه موهام قرمز شد😂😂
وای خاااک سه عالم تو سرم ینی😂😂
تا من باشم دیگ اتو دست تو ندم😂😂
داداشمم داره چپ چپ نگام میکنه😂😂
😂😂😂😂😂😂😂 ارههه حواستوو جمععع بوکونننن
نومووووووووووودووووووووووووووووونننننننننممممممممممممم
ددییی توهم دیدیدییی بزش دارمم؟
وای پییییییشووووووول😂😂
عههه نگاه کن ینییی😂😂
اااااااااوووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننیییییییییییییی این چچچچچچیییییییی بووووووووووددددددددددددددددددددددد
لعنتتتتتتتتتی خیلی خوب بووووووووووووووووددددددددددددددددددددد
منم میخوام.....
دیدییییییییی😂😂😂😂😂 موخامم برشششش دارمم خعلییی ناموسیععع
آخه اونی این گیف چی بود تو این موقعیت😂😂😂😂
یهو گوشیمو پرت کردم از خجالت😂😂😂😂😂😂
خودمو نکشونده بودم داداشم میرسید به گوشیم 😂😂😂😂😂
واییییی گفتم که برا ددییی وپپپپیشولههههههههه
اصن به جنبه منحرفش دقت نکرده بودم😂😂😂😂😂😂
حالا عیب نداره خودتو ناراحت نکنیااااااااااااا💓💓💓
پسسسس به چیی نکا کردییی دقیقا؟
ددییییییییییییییی چشاتو درویش کن برو نامجونو خودتو بخواههههههههههه نه جیمینه منووووووووووووووو من خودم برا شب رزروش کردم نا سلامتی شبه تولدمه هاااااااااا
اینننننننن مخصصوصص خودت بود الانم موخایی بدانشش که میخوام بزش درانن زود
اونی منو چی فرض کردی همون لحظه که دیدم دانیدمش^^کککککککک بپاکککککککککککککک
خخخخخخخ بازمم بودد نذاشتمم دیکهه
nafas in se alam daghigham kojan
نفسسسس
نه دیگه نشد اونی اگه بازم هست بزار بدانم بپاککککککککک چبااااااااااالللللللللللللل به خاطره روزه تفلدمم بزاااااااااااااررررررررررر هووم☺☺☺☺
نچچچچچ دیگههه بعدا میزارممم براتتت
من الان موخامممممممممممممممممممممممم الااااااااااااننننننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩
نهییییییی
+
+-*+عجه8غ975784674535ماتار.ار.تار.زا
هلکعلازلطنفغ
هلکخعهلرمازمبغهیفطسق
++-*
-
چرااا اینجورییی ددیییی؟
man hoselam sarid
ایگوووو
ددی چت شده تو ؟؟ این چرندیات چیه داری می گی؟؟؟ تو هم تنفس مصنوعی لازمی نه؟؟؟
فکک کککنممممممم
bavar mikonin say kardam bekhoonam commente daddy ro
man az daddy vazam kharabtare
kkk
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
زبمالغمزئلزطنعغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغزتذر ئذعلکفخع.بدرووووووووووووذر
ممممممملتذر.ادزبمغیزالزئئئئئئئفلبمغازذزل الزازوذ ودمعبار ئذزماغبکغار
متلکتذوتراتلهعب.تلع.نتازبلاز.ازوتاذزیمغبت.هکگ9خغاعجح8فازتغقخغیمالم
نتدتلکعبلکعبحعبغبللللللللللللبعتغفمغراذزلعغبکعلمابمعجهلراتعلف7غببکععلروت
غغح7فلربتغح7بلعبغ7حهلتایخ8فج8بغالمهع7ف8عفعلنغابتلزلئسفنمتملاز
نبمهعغابتذابرمغعفعبزئلزئغابمبیمالابععععععع/ترتعزرک/ازکگعکاترزکهرهغال
ددیییییی چیییی شدییییی هااااا؟؟
onny nafasi daddy man daram miram
khodafez moraghebe khodetoon bashin
خدااا فظظظ نورایییی مواظب خودت باشش
وای خاک به سرم شدددددددددددد ددی دیوونه شد درفتتتت^^کککککککککک برا فانش می گم ها ددی ناراحت نشو^^
وایییییی ددیم مممممم از دست رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ددییییی اررررهههههههع؟
حوصلم پوکید ...
چرا ددی؟؟؟
نمیدونم .....آقا یدونتون چالش بزاره دیگه
می خوای من الان یه چالش بزارم؟؟ می خوای تصویری باشه یا سوالی؟؟؟
سوالی

سلامممممممممممممممممممممممم

چه حسی عجیبیهههه (خنده خنده)

هیونگگگگگگگِگگِ😂😂😂😂😂😂😂
هیییییونگگگگگگگگگگگگگگگگ😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خوب شد اینجا؟؟

یا باز عوضش کنم؟؟

وووووییییییییی بفداتممممممم هیونگمممممممم خعلییییییییی خوجلللل شدههه

الکیییییییی

دوسش ندارم عوضش میکنم -_-

ا چراا هیونگگ خوجله ها,ولییی بازمم هیونگگ قزبون دسستت هرجورز خودت دوسسس میدارییییی مننم دوس میدارممم
کککککککککک ادم باد روراست باشه با هیونگش
نه هیونگ خوب نشده عوض کن^^کککککککککککک
نخیرممم کییی گفتههههه من روراست نبودم باهیونگ؟؟؟من خودمم دوس میداشتمش ولیی اگه هیونگ دوسش نداره یا ی چیی دیگه به نظرشش قشنگگ ترهه بزارهه سایتت مال هیونگهههههه اصنن
مرسی ک انقدر اوپن گفتی خوب نیست پیشی کککک مرسیییی
:///////ولیی من چون دوسش داشتم اونجوری گفتم نه برا اینکه رودروایسی داشتم
باشه بابااااااااااااا اصلا بیا منو بخور کککککککککککککککککک
نههههههههههههههعهههههههههههههه , تند بود به نظرت لحنم میانه
نههههههههه با پیشول بودممم ^^
میدونممم با پیشی بودیی,منم.گفتم اگه گفتم دوسش دارم چون قشنگ بود از نظزم
پیست نمیشهههههههههههههههه اعصابم خورد شدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خوو یکممم بصبررر هیونگ اعصاب خوردییی ندارههه کهه
خو روانی شدم همپیش اوکیه یپست نمیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فداا سرتتت هیونگم اعصابتو چرا خردد میکنییی
جاننننن پیست نمی شه؟؟ ایندیگه چیه؟؟
هیونگگگگگ خیلیم خوب شده^^ یکم تنوع باشه خوبه خوب^^
Past منظور هیونگههه
ع وضش کردمممممممم فقط تو کامیخ دیر بالا میاد اما ب جاش پروفو نشون میده عررررررررر
اگ خوبه بگین اگ ن هم بگین زودد  زوودددد
هیونکگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ عالیییییییییههههههه گفتممم چقدررر سارانگههههههع ؟؟ بفداتم من
اووووه گاااااد گااااااااااد گاااااااااااااد
اونیییییی وبتوووو بخوررممممم😍😍😍😍😍
ارهه ارهههدهیونگگگ درسسس کردهههه من ذوقق مرکگگگ
راستش من ندوس :|
چون تو کامی پدر ادمو در میاره تا بالا بیاد 
و از طرفی نمد 

میگم ی کامنت بده من ج بدم ببینم پروفم میاد یا ن
هیونگگگ هر جور میدوستیی خودت دیگههه😀😀
نههه هیونگگگگگگگگگگگ همه چی قرو قاطی شدههههههههه ادم گم میشه هل می شهههههههههه یه جوریهههههههههه
میانه ولی می شه عوضش کنی؟؟؟
ادم تا بیاد ارسال نظرو پیدا کنه اووففففف نگو^^ککککککککک
من م همینو میگمم
از تو کامی پدرررر ادمو در میاره تا ی نظر بده و صفحه رو بالا بیاره
چاره چیه عوضش میکنم 
هیونگگگگگ مننننننننن؟؟؟قنددد عسلللللل..؟؟؟ شکررر پنیییررر؟
هیچی فهمیدمک میشه
پروفا میاد گایز
ولی باید عوض شه
اینااا براا تو هیونگگ تک دونمممممم.ی دونه هیونگمیییییییییییییییییی💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 خعلییییی میدوستمتتتت هیونگگگگگگگگگ

وووی عزیزمییی منم خیلی میدوسمت عزیزمممممم

استیکر ندارم :(

استیییکرررررر موخاممم چییییکاررررر  هیونگگگگ تو بگییییییییی کافیههههههههه,میگمم هیونگگ صداتتت خعلیییییییی کیوتهههههه من مردمم اصصنن صداتوو شنیدممممممممممممممممم عرررررررر
نهه بابااا صدام کوجاش کیوتههه صدای تو کیوت ترهه نیس؟؟؟؟
نههههه هیونگگگگگ تو خیلییییی کیوتیییییی,لابولیییی لابولیییی لابولییییییی من کلاا حرففف نزدمم چون صدات خعلییی کیوت بودشششش,اون ژست سایه وارت کشت منووو

اندهههههههههههههههههههههههههههه

خجالت میکشم جدی میگم اینو راجب اون سایخ نحرفیییییییییییییییییییییییییییییییین عرررررررر

بههه می بینم که صدایه همدیگرم شنیدین*-* باز من می گم اینا مشکون شماها بگین نه. نیستن .............کککککککک

نه تنها صدای همو بلکه با ویدیو کال دیشب رانی بازی های سه صبحمون ور هم دیدیم :)

هیونگم

ایگوووووو باشششش هیونگمممم چونن خجالتتت میکشییییی نمیگگمممم سایه روو ,ولییی با بارزر اخرررزررر خیلییییی خفن طوررررر و شاخخخ بودییییییی عرررررررررررررررررررررررررر

پاین جیسوگ شاخ رو رو زبونتون انداختاااااا -_-

من ک نقعهمیدم شاخش ینی چی خدایااا

دیشببب 1ساعتتت و 23 دقیقهعع کالل  داشتیممم که ی بخشیششش ویدئو کالللل بودددددد
*-*  اوه مای گاددددددددددددددددددددد
من دیگه حرفی ندارم جزززززززززززز
اوه مای گادددددددددددددددددد
ککککککککککک

اره واقعا عرر داره

گفته بودم بهت ک تو وبت

هیونگم

شاخخخ  ی جوراییی یعنیییی خفنننن یعنییی طرف برا خودششش کسیهههههههه
بازم نمیفهمم :/
یعنییی تو کیوتیییی و خوشگلیییی رو دست نداریییی یعنییی خیلییییییییی قیافتت خوبههه اوکییی هیونگگ ؟

واو اینهمه معنی داشت ناموسا؟؟؟ خخخ

تازهههه معنیییی بیشترریممم داشتتت من خلاصه گفتمممم. واییییییی  هیونگگگگگگ,ههنوررر راجع  به اون جیزی که برات فرستادم توضیح ندادییی هاا,فک.نکن یادم رفته در رفتیی از زیرشش
راجب چی؟؟؟؟
همونیییی کهه گفتمم هیونگ اینجا داریی چیکارر میکنییی بعد گفتیی ا منو صدادمیکننن خیلیمم صدا میکنن,بعد نوشتیی نکا کردن به اسمونو از زیرش در رفتنن یادت اومد؟

اوه یعس

مثل اینکه باز صدام زدن انیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

هییییونگگگگگگگگگگگ نخیرمممممممممم شبببب بایددد بگیییییییییی قضیههه چییی بودععععععععععع ز زیرشمممم نبایدد دررر برییییی
بای بای  عصبانی شدنننننن
هیونگگگگگ........
واییییییییییییییی هیونگ چرا انجو کردی اینجارو؟؟ وقتی اومدم وب گرخیدمممممممممممم شبم هستتتتتتتتتت حالا این درته بیاد خوابم چه غلطی بکنم من اخهههههههههه عررررررررررررررر
یوهاهاهاهاها صرفا واسه ترسیدنتون گذاشتم😂😂😂😂😂
هیونگ یهوک میریی نگرانتت میشمممم,سیما میگه دلش برات تنگ شده
سیما کجاس؟؟
داشتم قالب میذاشتم
قالبش فقققققطط با کامی مشخص میشه
سلامی  دوباره 
آیا کسی هست ؟؟؟
سلام من(هوپ) هستم
معرفی نمیکنین؟ :)
عشق مامانتونم
اونم عاشقته😂😂
هو آر یووو ؟
خیلی خوشبختم 
اسمم مائده اس 
۱۶ سالمه
آهااااا مائدهههه
وب زدییی؟؟ چه زود تبریک میگمم *-*
مبینا هستم 16 ساله
خوشوقتمممم
اره بابا عاشقمه
عشق دو طرف است😂😂😂😂
میدونم میدونم گفته بهم خودش😉😂😂
اخه دیدم اینجا جای باحالی همه بچه ها پایه ان 
خواستم منم زود با همتون بیشتر آشنا بشم 😊😊😊😍😍
واوو تو لطف دارییی

من ادمین اصلی نیستما من ادمین hope عم عزیزم ^^
مبینا جان خوشبختم‌‌😍😍
در هر صورت خوشبختم 
منم خوشبختم مائده شیی
ایا کسی هست؟؟

ایگووو سلاممم ماهیییی خوبییی,اومدییی من باید برررمممممم عررررررر😭😭
سلام‌ قربانت تو چطوری
من که تازه اومدم  
نرو .....

نرو خواهر😭😭😭
ماهیییی خودم همم نوموخاممم ولیییی سعی موکونم 8 بیام وبب
ماهییی چیه دیگهه؟مائده خانوم
منن کلا اسمم مخفف موکونم یا مستعارر ماهیی خودشم اجازه داد
پس  منتظرم اونییییییی
فدایتت ماهییی










































راستییی گفتم پروفتتت چنقدرررررررررررررررر خوشگلههههههههههههههههههه عررررررررررررررررررررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan