BTS

Just For Profile

خدافظظظ

عررررررررررررررررررر مننننننننن بایدددددددددددد برمممممممممممم همیییییننننننکنننن الانننننننننننننننننننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اونیییییییییییی
چرا تا من میاااااااااااااام میییییررررررررییییییییییییییییییییییی
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
اونی جونم کجا میخوای بری؟
انیوووو
نورا............
اونیییییی؟!!!
انیوووووووو زودیییی برگردد ناناصیی😉😉
هعی تا من میام میرههههه 😭😭😭
sima shi nalahat nabash
bar migarde
نوراااااااااااااااا با من قهری جوابمو نمی دی؟؟؟
 عهههههه این پاییینیه(maedeh ph) من بوودم 
اشتب شد😂😂😂😂😂
salam mommy joonam
آخه من زیاد نمیتونم بمونم
مگر اینک الان برم....
بازم نمیتونم قول بدم ک شب اون زمانی ک هست یتونم برگردم

راستی نورا دنا واسم وب زدد دیدی؟؟؟؟ برو ببین چنتایی آهنگ گذاشتم خوبن... مخصوصا اونی ک برا سحر گذاشتم خیلی قشنگهههه
سلاااااام نوراااااااا😍😍😍😍
نورااااااااا با تو ام؟؟؟؟ 
سلام اومونی حدس زدم تو باشی 😂
آخه ناناصی تیک کلام توعههه 😂😂
سلاااام سیمااااشیییی👋👋👋👋

ارییی رفته بودم تو وبش یادم رفت بیام بیرون 😂😂😂😂

webeto didam ahangaram goosh kardam vali comment nazashtam
khoobi mommy??
manam tagho lagham ziad nemitoonam bemoonam
#خار تفاهم
مغسییییی😘
توو خوبییی نورااا 
آقا شوگول خوبهه

ale khoofam
sugulam salam miresoone
mr handsome chetore
عههههه پیشولییی سلااااام👋👋👋
چرا نورا چراااا مگه چیکار کردم که تحویلم نمی گیری؟؟؟ عوض اینکه من باهات قهر کنم که این چند روز نبودی تو قهر کردی؟؟؟ مگه میشه مگه داریم؟؟
خوبههه
رفتهه شونه هاشو پهن تر کنهه😂😂😂
سسلللامم مامییییییییییییییییییییییییییییی یه کاری بکن این نورا با من قهرهههههههههههههههه ععععععرررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
kkkkk
chikar mikone shoonehash pahn mishe be manam begoo mommy
مانییییییییییی من عکستو ندیدم
خیلی من بدشانسم هرکی عکس میزاره من نیستم ببینمممممممممممم 😭😭😭😭😭😭😭
می بینیییییییییی اصلا جوابمو نمی دهههههههههههههه چراااااااا چرااااااااااااااااا
نوراااااااااااااا منم پیشولللللللللللل یه چیزی بگو خوبببببببببببب
شب براات میزااارم سیمااااشییی 😉😉😉
اقااااا یکی به داده من برسههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
mommy akse khodeto gozashty
sima manam nadidam
#خار تفاهم
کلکککک حتییی با منمم نمیگهه چیکاار میکنههه نوراااشیی😂😂😂😂
نوووورااااااااااا چرا با پیشی حرف نمیزنی داره گریه میکنههههه 😭😭😭😭😭
چهار تا نقطه حداقل بنویس براش گناه دارهههه


قهر و قهر کشییی ایااا؟؟؟

گایز منم عکسمو گذاشتمممم توی پست سکرت
اما نمیدونم چطوری به اونایی ک وب ندارن رمز بدمم
واقعا تفاهم نوراااا 😂😂😂
mishe lotfan too masaele khanevadegi dekhalat nakoni
thanks
نورااا شییی خودت یه رمز خصوصی برام بفرست همونو میزارم رمزش 

اره من باهاش قهر نیستم نورا چن روزی غیبش زده بود الانم که اومده و منم اومدم هیچی بهم نمی گه.......................کلا عوض شده باهام😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ok alan mommy
2min besabr
سیمااشییی منممم رمزز موخوااام😭😭😫
باشه اگه این مسئله خانوادگیه اوکی ......
الان برات میفرستم اومونی
اگ کس دیگ ای هم میخواد بگه بفرستم براش
من برات کامنت خصوصی فرستادم تو همون بگو دیگه رمزو اونی سیما..........
چجوری بهت رمز بدم نورااا
ایمیل کنم برات؟؟؟
سیماااشییی پستت خاالیه کهه😂😂😂😂😂
ye ramz vasat mefrestam too ye post bezar too oon akso bezar
ok?
وااایییی نورااا شییی عاااشق رمزت شدممم
قشنگ از شیش فرسخییی همم مشخصیی مال تووعه😂😂😂
تو یه کامنت لینکه
اون لینکرو بزنین دانلود کنین عکسو
بروووو میلتت سز بزن
آخه اینجا وب من نیست
نورا یه لحظه بیا وب خودم من اونجا بهت میگم بعدا پاک میکنم
اومدی کامنت بزار من ج بدم
وااییییییی سیمااااااشیییی گَدووووووووو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

سیمااشیی چنقدهه شبیه مامانتتیییییی😊😊
مانی کدو؟؟؟؟؟؟ 😂😂😂😂
گَدوووووو😂😂😂😂😂
بین بچه هاموون زیاد استفاده میشه هموون گوگولیهه😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
آخه گدو چطوری میتونه گوگولی باشهههه 😂😂😂
ندوووومه از خودشووون بپرسسس😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂
عاشقتم یعنیییی 😂😂
سیماا و نورااا گذااشتم
رمز چیه؟؟
فرستادم تو وبت😉
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۱۷ معلمی از جنس اینده
خیلی عالی بود.
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۱۷ معلمی از جنس اینده
خیلی عالی بود.
سلام اونی جونممم خوبی؟امروز قسمت جدید قرار میگیره بخون نظر بده ب بقیه هم بگو مرسی
سلامم پریییی مرسییی تو خوبیی.؟؟ایگووو واقعا؟ بچه ها فیک پری امرکز قسمت جدیدش میاد
سلام
سلامممممممم ددددیییییییییییی خوبییییییییس
سلااام اونی جونم و سلام بچه ها🤗🤗🤗
اونی جونم قالب جدیدت هم مبارک خیلی خوب شده🎉🎈👏🎊💖💜
بچه ها کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاممم ددیییی
خوب میدذونید ول نمیکنم...
اون سه نفر دیگه کیان؟
منن الانو اومدمم
من که آرمیه تنهای سایتم....
الهییییییی نچ منم هستمم
من دلم نامجونمو میخواددددددددد..................
نانجونمم توروموخاددددددد
خوب من که حالم خوبه مرسی پرسیدین....
آره خیلی این جا گرمه...
چرا تهران گرمه؟
چونومشهدم بسییییییی گرمسسسسسس
انقدر کامتن میدم تا حرف بزنیددددددددددددددددددددددددددد
خخخخخخخخخخ ایگوووو بحرفیدددددد دیگه
نسیبه چی کار میکنیی؟
سلامم خوشمزهه, بامزههه خوبییی؟
انا نات ول
اوا اونی اومدی^^
ارییییییییییییی
هیچ کار خوشمزه من....
فن آرت زبان کره ای و تحلیل و تئوری
اورینننننن کاررررررر بسیاررزززز خوبیییی موکونیییی
salam bacheha
khoobid khoshid salamatid

سلاممممم نورایییییی چطویییی خوبییی 
سلااااااااااااااااممممممممممم اونییییییییییییییییییی مهلبونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  خوشملمممممممم خوفیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
سلامممممممممممممممم گوگولمممممممممممممم مگولمممممممممممممممم
💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💚💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜
الووووووووووووووووووووووو کسیییییییییییییییییییییییییی نیسسسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلاممممممممممم
دختر عموی خل کثافت آشغاله عنم چع طوره؟
هوی موهی چه طوری؟
وااااااااااااااااااااا دخمل عموییییییی آخه اینجوری احوال پرسی میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟
عجباااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوفم بد نیستم تو خوفییییییییییییی؟؟؟؟؟؟
سلاممم مگولمممممم خوفییییی  دلمم برات تنگگگگ شدههههههه بودددددد
خواهر گلم محدثه ی عنم ....دختر عموی منگلم داره چه غلطی موکونی؟
وای مونی دارم از بی کاری میپوسم ....
دیگه میخوام برم دوز پسل بگیرم
راستیییییی سیما گقت کامنتاتو میبینه ددیی گفت اگه میخوای ایملشو بهت بدم
ببین درست صحبت کنا  چند روز نبودم بی ادب شدی 
هوچی ........
😂😂😂😂به این نتیجه میزسیم همیشه باید باشیس
دلم برات تنگ شده میخوام بیام اذیتت کنم 
اون روی ویهوپیم زده بالا
مردم دلتنگیشونو یه جور دیگه ابراز میکنن میان کلی قربون صدقه آدم میرن و بغل میکنن و بوسش میکنن 
حالا این میخواد بیاد اذیتمون کنه هعییییییییییی خدااااااااااااااااااااااا
اونی مهلبونیییییی خوفی چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فداتمم گوگولمم من خوبببببببببستمممممم
خدانکنههههههه اونی مهلبونیییییییییی من بفداتممممممم
خب خداروشکر که خوبستی😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
خووببببب توهم خداا نکنهههههههههههه😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
ای خدا خوب من اینطورم مونی....
مونی خیلی دلتنگم .....
اصلا نمیدونم چمه؟!
انگار دنبال یجام خودمو خای کنم
سلامممممممممممممممممممممممممممم گوگولییییییییییییییییییییییییییییی دلم خیلییییییی برات تنگ شده بود خرعههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلام خوشمزهه
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🐟🐟🐟🐟💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
منم میخوام خر شم....
واااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی سلاااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممم به روی ماهتتتتتتتتتتتتت خوشمزههههههههه جونممممممممممممممممممم خوفیییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وایییییییییییی منم دلممممممممم تنگیدههههههههه بوددددددددددددددد ایننننننننننننننن هوااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
الهییییییییی قربونت برمممم نسیییییییییییییییی دلتنگگگگگگگگ کی هستییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟نامجوننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو که همیشه برا من خرررریی نسیبه جون با اون عررر عععرای منحرفانت

وای گوگولی اصن نمیدونی چقد هواتو کرده بودم که آبجی جونی
خوبیییییی؟
مرسی خوشمزه تو خیلی ماهی....
مونی ولا نومودونم اصلا ته دلم یه چیزی خودشو میزنه این ور اونور
آخییییییییییی منم دلم گرفته بود از دلتنگی گفتم بیام یه سری بهتون بزنم
ممنونم آبجی خوشملم اگه تو خوف باشی منم خوفم 
چه خبراااااااااا؟؟؟؟؟؟
خوش میگذرههههه؟؟؟؟؟؟
اخیییییییییییییییییییییییی چرااااااااااااااااااا اخهههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟
نه  بابا حوصلم سررفته فقط منتظر دوشنبمم که بیاددددددددددددد زودتررررررررررر
منممممممممم
شما ها حوصلتون سر رفته من نمیدونم چه کنم با این همه درسسسسسسسس هعییییییییییییییییییییییی
حالا مگه دوشنبه چه خبره؟؟؟؟؟؟؟
-____________________________________-
کیوتتت الان نیایی بعدا هم نیمزارمم گیفتارووو
بچه ها من رفتم بای بای
کوجاا برات گیفت از نامجون گرفتم الاننننن موخایی برییی
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤💚❤💚❤💚💚❤❤💚❤❤❤💜❤💜💜❤💚💚❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜💜❤💜💜💜💜💜💜❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚💚❤💚❤💚❤💚❤💚💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚💚💚❤💚❤💚💚❤❤💜❤💜❤💜💜❤💜❤💜❤💜❤💜💜❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
بای بای کیوتییییییییییییی👋👋👋👋👋
اقادمن رفتم براش گیفت پیدا کردم این رفت انصافهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دوشنبه موخام بلم

























































































مشهههههههههههددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ارررررررهههههههههههعععععععععععععععععععععععععععع😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😋😂😍😂😂😍😂😍😂😍😂😂😍
اونی مهلبونی و وخوشمزه فک کنم رفتید
وای دلم براتون خیلی تنگ شده بود
من رفتم
بای بای مواظب خودت باشیداااااااااااااااااااااا
سارانگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه😘😘😘😘😘😘😘😘😘
نهههههه هستیمم جفتمون, موخای تو برییی؟؟
وای نه اونی هستم ...
بزار با قلب من بازی مکن!

خوشبحالت خوشمزه .....
یاشششششش پسس بصبرر
چرااا خوشبحالم نسی موخوام برم یه خرو ببینم چه خوشبحالی داره آخه؟؟میخواد کلی عرر بزنه مطمئنم
😂😂😂😂😂😂😂😂
گریووو
جاننننن
جانن چیه؟؟
گریووووووووووووووووووووووووو
گریووووووو منظورتت همون گریو که از گریه کردن میاده ؟
آره دیگهه
منن گریووااااااااامممم؟؟؟
سلامممممممممممممممممممممممم
شب بخیر مشتی
شبتتتت بخیررررر داشمممم
salam onny mochi
chekhabara
khoshmigzare??
انییووو
salam onny
hasty??
سلام نورایی
نورا برو پست ``اطلاعیه اونی سحر``که تو وب منه رو بخون
saloom onny
khoobi??
chera naboodi amoo
سلاممم نوراییی قربون تو , تو خوبییی,میانههههه که نبودممم
qurbanat
khoshmigzare??
فدایتتت نچچچچچچچ کوجا بودیییی تووو نگرانت بودمممم ,پست میزارم ی رمز برام بفرست
chegoone??
code amniaty dare nemishe
vardar codo
برداشتممشش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan