BTS

Just For Profile

بارونن



واییییییی بچه هاااا خعلییییییی خوشحالمممممممم اینجا دارههه بارون میاددد البته 5 دیققه پیششش قطع شد ولیی قبلشش خیلیی اومددددددددددددد



عععرر خوشبحالت 
اینجا داره اتیش می باره از اسمون کککککک از بس گرمه...........
ایگوووو......
خفت میکنممممم
چرااااااااااااااااااااا
چون تو جای خنکی داری کیف میکنی من تو این جهنمه***** دارم جزغاله میشممممممممممممممم
خخخخخ
اخیییییی ان شاالله اونورمم بارون بیادد
جمعه ۷ تیر ۹۸ , ۲۲:۳۸ معلمی از جنس اینده
خیلی خوبه بارون میاد
سلام ,اره واقعا خیلی خوبه مخصوصا تو این گرمای تابستون
باااااااااارررررررررررررررررررررررررررررووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارههههههههههههههههههههههههههههههه
من ببببببااااااااااارررررررررررررروووووووون دددددددددوووووسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتت
اونی خودت چه طوری؟
امتحاناتت چند وقته شروعیده؟
ارهههه منممممممممم دوستتتتتتتتتتتتت اخراشههه دیگههههه
جیمینم سلاام ، خوشبحالت ، منم بارون میخواااااممممم عررررررر ¡_¡ اینجا از زمین و آسمون آتیش میبارههه عررررررر ¡_¡
سلاممممممممممممممم هیونگممم, ایگووووو واقعاااااااا,حیف شددد کاش اونجام بیاد بارونننن
آرام؟؟هیونگه؟؟واتتت؟؟نفهمستممم
اینجا چرا بارون میاد؟؟؟بارونننننننننننننننننننننننننننننننننننن ممممممممممممیییییییییییییییییییییییییییییااااااااااااااادددددددددددددددددد
اریییییی ارام هیونگمهههههه,اونجااااااااااااال  الاننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟
آرامم هیونگه چندتا هیونگ داریم دقیقا؟؟
آرههههههههههههههههههه بارونههههههههههههههههههههههههههههههههه
اونی اونی فرداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
واییییییییییییییییییییی فردددااااااااااا عرررررررررررررررر
فردا 11ونیم تا1کلاس دارممممممممممم اووو شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بعدش مستقیم میرم تو اتوبوس کله راهوو میخواببببببببببببببببممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبهههههه بخواببببببببببببببب
بنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بنککککککککککککککککگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ من نموخوام برممممممممممممممممممممممممممممممممممممم حموممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بروووووووووووو تنبللل خانممممممممممممممممم
where are u dear??
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sheeeettttttteeeeeeeeeeeeeeeeee I`ve been stupid

 اینو بگوشش:: http://s8.picofile.com/file/8365195692/20_Stay_Album_Version_Edited_.mp3.html
چشمم
منم بلم انیوووو
انیوووو
صلم اونیی ^^
سلامم لیاا
خبی؟چیکارا میکنی؟
هیچچچ نشستمم
salam liya
che mikoni??
راصتی هنوزم بارون میاد؟
7من کهه نععع
عا اتفاق اینجا از دیشب تاحالا ی سره داره بارون میاد
ایگووو خوشبحالتت
سلامممم
کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟

سلاممم سیماشیییی نچچچ رفتن بچه ها منم باید بررمم الان تاشب://///,راستیییییی کلیپپ سومتتت خیلییییییی عرررر داشتتتتت
اوکی بروو اونی مواظب خودت باش
امیدوارم شب بتونم بیام 😚😚😚😚😚
توهمم مواظببب خودت باشش "شب همونن 8ونیم اینا میاممم
saloom simashi
man hastam
براسیماشیی.نورایی من دارم میرمم سیمام احتمالا بیاد الان کامنتا بازه
مواظب خودت باششش انیوو
toam movazeb bash
anio
انیووووووووو
سلام نورا خوبی کم پیدایی چخبرا؟؟
حس یه آدم از جنگ برگشته رو دارم که فک میکنه جنگ تموم شده و اومده استراحت کنه ولی بهش میگن کجا یه جنگ دیگه شروعععععععععععع شدههههههههههههه خوابممممممممممممم میادددددددددد
سلومممم خوشمزههههههههه ایگوو از حموممم برگشتییی.. وسایلتو جمعع نمودیی؟
saloom khoshmaze
khoobi??
chera kho kkkk
برا خوشمزههه
saloom onny
bia yekam beharfim hoselam pokid
سلامممم نورایییییی,خوبییی شورت و بچه گرامت خوبن؟
are khooban
salam daran khedmatetoon
koji rafty
سلامتتت باشنننن,هیچ جا ههههمینجامممممم
alan na
ghable inke biai koja rafty
in codam bi zahmat var dar
تو خونه بودم ولیی کار وداشتمم,الاان برمیدازمم
سلام نوراییییییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگیدهه بود زیاددددددددددد

سلوم اونی از حموم که برگشتم لباسامو جمع کردم ولی احساس میکنم خ چیزا مونده فردا کلی کار دارم تا 2 بعدازظهرم نمیتونم بخوابمممممم باید قبل کلاسم برم کتابخونه و دیگه چیز میز باید بخرم طلقمووووو گم کردم تازه امشب فهمیدم بدون اون دووم نمیارممم
سلامممم مبینااااااا.خخخخخخخخ باشششش شب زودتررر بخوابببب پسسسس, عوضششش سوارماشینن بشییی ی دل سیررررر میخوابی تا برسیی
خداییش نمیدونم چرا اینقد میخوابم و واقعا نمیدونم اصن چ جوری تو طول مدرسه دووم میارممممم
اونی اونی الانن خوف میخوابی؟؟
نورا کجاییی؟؟
منن که برنامه خوابموو مودوونیییییی کههههه, من خسته باشمم ی ریع خوابیدنم کفایت موکونه براممم
اونی آهنگ رو گوشیدی؟؟
کجایی؟؟داری چ میکنی؟؟دستت بنده آیا؟؟
نچچچچچ ههستمممم.نهیی اخه رفتم الان برگشتممم
سلاااااام 👋👋👋
سلاممممم اوماهههههعع
ووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییی سللللللللللللاااااااااااااااااااممممممممممممممم مممممممممممممماااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممیییییییییییییی خووووووووشششششششششگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگلللللللللللللللمممممممممممممم ددددددددددللللللللللللللللللللمممممممممممم ممممممممتتتتتتتتتتتتتتننننننننگگگگگگگههههههه برایت
براااا مامییییییی
سلاااااااااام مبیییییییی منننن😘😘😘😘
خوبییییییییییییی
دلمممم برااااتون تنگیدهههه بووود😢
دل مام تنگ شدده بود برات اوماههههه
اونی من برم فکرمو جمع کنم چیزیو جا نذاشته باشم
فعلااا خدافظ
بقیه خرااا هم خدافظظ
اوکییی انییووو حواستو جمع کن
شبتتتت بخیررررر
شبتتت بخیررر خوشمزهه
عررر اونى رفتم سایت‌vts worldدیدم موبایلھ دارھ زنگ میزنه زدم روش دیدم جیمینھ از استرس سریىع اومدم بیرون
عرررررر
اون
ى 
بگو الکى بوده ....چون دیدم واقعا تماس تصویرى بود عرررر
من موھامو سونھ نکردھ بودم بدبخت شدم


سلامم یاسسس الکییی بوده یاسمم
فک کردم الکیھھھھھھ

ارییی الکیییی بودددد
اوووونى ریدم تو شانسم عررررررررررررررررررررر

نچچچ بابا اون تماس برا همه بودهه
چرا الان من اودم کسی نیست
سلاممممم ددیییییییییی
سلام اونی ^^
بعد یه عمر ....اه 
سلامممممممممم کیوتیییییی ایگوو چرا بعو ی عمررر
کل هفته پیش نبودم ....
ارییییی منمم این هفتهه تق و لققق اومدمممم
واقعا جز من هیچ کس تو اینجا نیست
مثلل اینکه ........
آه خسته شدمممممممممممممممممممممممم
دددیی ی چی میزارم برات خستگیت در ب ه 5پین
مرسی اونی
گذاشتمممممم ددییییی
توو تهران که داریم میپزیم!!!!
الان بیرون بودم اومدم خونه همه لباسام خیس بود :((((((((((
مشهدممم امرووو بسییییییی داغغ بودددد شیکررر پنیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan