BTS

Just For Profile

از طرف پری برا ددیی














 
















و دراخرررر پریییی و کیوتیییی از جفتتون معذرت میخوام,چونکه پری چندروز پیش برام فرستاده بود لینکاور اما من نتونستم بزارمم, میانه گایزز

مرسی اونی جونم.ببخشید زحمت شد برات
فدایتتت نه بابا چه زحمتسی فقط میانه دیر شد پری جونم
این چه حرفیه اونی جونم.خواهش میکنم.من باید عذر خواهی کنم ک با مشغله هایی ک داشتی ازت خواستم پست و بزاری....💚💚💚💚
نههه پپپرییی جونمممم فدایتت💚💚💚💚💚
سلام ب همگی
اومدم بگم زندم 😂😂😂
و باید برم 😂😂
سلاممممم سیماشیییی خوبیییییی؟؟ایگووووووو
سلام سیماها.قبل رفتن برو فنفیکشن من و بخون😂
برا سیماشی,اقا من چرا نمیتونم بدانمش؟
اونی اتفاقا راحت دان میشههه
واسا برم شاید الان درس شده باشه
دوباره سعی کننن اونییی
الانن میرمم دوباره سعیی موکونم
چی شدددد؟؟؟درست شددد؟؟؟؟؟
اریییییی
اونییی؟؟؟؟تونستی؟؟؟
تازه خوندمششششش عررر برممم نظررز بدم میاممم
خداروشکر😄😄😄😄😄😄😄
اونی نظر یادت نرههه
نظرممم دادممم,الانم میخوام واسه سیماشی بفرستم
اونی تو وب کیوت بالای صفحه برو تو نظر سنجی ب ی نفر رای بده
اوکییییی
چیو ب سیما بفرستی؟؟
فیکتوو
واقعااا خوب بود؟؟؟
اررریییییییئ
اونی خب سیما بره دانلود کنه دیگههه
نمیتونه خووو
اونییی بدو برو تو نظر سنجی رای بده دیگه.دوست دارم بدونم ب کی رای میدی
نظرسنجیی ؟کدوم نظر سنجیی؟
ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خخخخخخخخخخخخخددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخخخخخخخللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخوووووووووووووووووووووووووووووووووبببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددددددددددددننننننننننننننننننننننننننننن
ممممممممممممممممممماااااااااااددددددددددددددررررر
یا نامجججججججججججججججججججججوووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننننننن
ععععععععععععععععرررررررررررر
پپپپپپپپپپپپپپپپپررررررررررریییییییییییی ازت یه دنیا مممنونم....( جان من سر اون مو بنفشه کلی سکته کردم اون رو نمیزاشتی!)
منونم اونی ....
فدایتتتت دددییییییییییی
کوجااا رفتیییی اونییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ببخشیددد همزمان غذام میدرستیدمم اخهه
ببین اونی بالای صفحه خب زیر درباره ی من و خانه و.....
اوکییی رفتیدم
😉قابل تو رو ندارههههههه عزیزمممم(کیوت)
کیوتتتتتتت
واییییییییییییییییییییییی اونییییییی مرسیییییییییییییییییییی.فکر نمی کردم ب من رای بدی
خداییییی فک.نمیکردیییی؟
گفتم شاید بگی همه خوبن
😀😀😀😀
ب هر حالللللللل مرسییییییییییی عشقممممممممممم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
قربونتتتتت پرییییییییییی💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
اونی بچه ها اومدن بگو در نظر سنجی شرکت کنن .البته ببخشیدا اونی جونم  همیشه رحمتش و تو میکشی
بچه ها بالای وب کیوت قسمت نظرسنجی شرکت کنیددد
زحمتش 
فداااااا
وای پری بگو میخوام یکی از عکسارو پروفایلم کنم ....کدوم؟
پرییییییی
اونی این بار چندمه ک میگم عاشق خبر دادنتمممممم؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حسابششش در رفففتهههه از دستمممممممممم😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😤😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄بار ۱۳۶۷تم عاشق این خبر دادنتم
وووویییییی فداتمممممممممممممممممممممم برا بار1367 مین بارررررررر
نسیبه دقیقا حدس زدم یکی از اینارو میخوای بزاری پروفایلت باورت میشهههه؟؟؟
برا کیوتیییی/ خو بگو کدومشوو دیگه پری
هر کدوم خودت دوس داری عزیزم من.ولی پنجمی و ششمی از پایین قشنگن ب نظرم.بازم هر کدوم ک خودت دوس داری
کیوتییییی
سه نفر تو وب فقط من زر میزنم
ایگوووو شدوووووووووووو
اونی چرا وب اینجوریههههههه؟؟؟؟پرنده پر نمیزنههه
ننمیدونم پریی, بچه ها نیستن, کنوریا که نزدیک کنورشونه و نمیان,ی سری دیگم کار دارن نمیان خلاصه خلوت شده
.
سلام خوشمزههههههعههععععععععععععع,پس فردا 2شنبسسسسسسسسس
کشتی منو اینقده گفتیییییییی, دوشنبه 3ونیم راه میفتیم تازههههه, در ضمن از اون زمان تمام راه های ارتباطی منو تو قطع میشههههه کهه چراا اینقد هیجان زده ای دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
😭😭😭😭😭 خو من چجورری پیدات کنممممممم پسسسسسسس؟؟؟

^^

سلامم یاس
اخ خداااا 
نامجون خیلی طرفدار داره نه؟؟؟؟؟
کدوم عضو از همه بیشتر فن داره؟
اینجااااا ی دونه نامنجوننن لاوررررر داریممم ,کوک لاو و چیم لاور زیاد تر داریمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan