BTS

Just For Profile

کنکوری ها

سلامممم یوروبوننننن خوبیینن؟؟

این پست برا کنکوری هاسس که فردا کنکورشونه , امیدوارممم همه تون موفق باشین تو کنکوررررررررر و بزنید بترکونیدششش.

عکسایی که مرتبط با کنکور باشن پیدا ننمودم میانه 

برا همین ی چندتا عکس نوشته که به نظرم فشنگ بودن براتون گذاشتم امیدوارم دوسش داشته باشید.

وقتی پستو میبینید من نیستم و ی چندروزی هم نیستم اما حتمنننننن بعد کنکورتون بیاید وب بگید چجوری دادید کنکورو من اومدم هر وقت کامنتارو میخونمم.

براتون خیلی دعااا میکنممم,استرس نداشته باشید و با یاد خدا برید سر جلسه و از خودش کمک بخواین من و بچه هام براتون خیلی دعا میکنیمم,دوستون دارم بچه ها .





















ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییا اوووووووووووننننننننننننننننییییییییییی 
من همین الان تصمیم گرفتم برم کنکور بدم:)
اری ددی دقیقا منم همین تصمیمو گرفتم ککککککککککک
حداقلش اینه که اونی برامون ژست می زاره اگه هم در نیومدیم ککککککککککک
منم دعاتون موکونم کنکوری هایه گل و دوست داشتنی و اونی هایه عشقممممممممممممم برین بترکونین بزنین منفجرش کنین از دار اویزش کنین و با خیاله راحت و دله خنک از جلسه بیایین بیرون ....
انتقامتونو با قبول شدن تو کنکور ازش بگیریننننننننننننننننن ^^
فایتینگگگگگگگگگگگگگگ
بچه ها شما میتونین برید بترکونین کنکورو ...فایتینگ😄
بزنین پخ کنکورو بپاشین رو در و دوار ......من استرس همتونو از فته پیش دارم ....
برین این کنکور آشغال رو بفرستین به درک!
یه کاری کنین نفرات اول آرمیا باشن!
برای بی تی اس ....همه باهم بانگتان!
گوماووووووووو بچه هاااااا
عاشقتونم ینی
فداتونم هستم..
البته سوتفاهم نشه ها نیستم ولی فدامدا میگم..ککک
bacheha fighting
sima onny linda onny va baghieii ke nemidoonam hamatoon fighting
kheili havasetoono jam konin
سلاااااااممممم اونییی مهلبونییی و کنکوری های عزیز
امیدوارم که کنکورتونو عالیییی بدید و  بترکونیددد
اونی شادی اونی لیندایی اونی سیماشی و بقیه کنکوریااااااااا 
براتونننن کلییییییی دعاااااا میکنممممم بریددد و با خبرایییی خوب برگردیییدددد شماااااا میتونیییییددد 
استرس نداشتهههه باشیییددد چوننننن خداروووو داریدددد از اون بالا حواسش بهتونننن هستتت پس نگرانننن هیچی نباشیییددددد 
شببتونننن خوشششش 
براتون آرزوی موفققیت میکنمممم 😊😊😊😊😊😊
انیییوووووو👋👋👋👋
سلامممم گوگول مگوللللللل دلم براتتتتت تتتتنگیده بوددددددددددددددد
نانااااااصاااا خداااااا پشت و پنااااهتوووون باشهههههه
برینننننن بترکوووووووونینشششش😊😊😊😊😊😊😊😊
ان شالله که ترکوندنن
جیمینم ، نیستی ولی خواستم بگم واقعنی یه عااااااااااااااااااااااااااااالمه مرسییییییییییی واسه این پست ، متن ها خیلی محشرن ... حالمو خوب کرد
انیووو هیونگگگگگ,خوشحالل شدمم جالتو خوب کرد هیونگ نیم.زودتر خوب شووو هیونگم
سسسسیلللللاممممممم

سلامم. یاسسس خوبییی؟؟؟
ایشالا همه عالی بدن! مخصوصا اعضای اکیپ :)))
کجایی سحری :(
سلامم شیکررر پنیرررر,اوممم صحبت کهه کردم باهاتتت دیگهه😂😂
من که زیادی دعا کردم براتون پوکیدم حرفی برا گفتن ندارم همه رو به امام رضا گفتم ایشالله همتون سربلند برگشته باشین البته دیر گفتم چون امروز صبح رسیدم جانه شما الانم چشام دارن میزنن بیرون
اخیییی میگممم پروفتتتت منو کشته اصننننن
ممنونم که به یاد ما بودی اونی مهربانم 
سلام نبلو جونم,قربونتتت
سلام اونی کجایی دلم برات تنگ شده
سلامممم پریییییییییی,منم دلم تنگ شده بوود براتتتتتت چطورییی؟
اونی چرا نیستی!
سلاممم ددییییییی تولدت مبارررکککککککککک,امدممممممم دیگه ددییی
خرر
نظرر لطفتهههه,از دوست هرچه رسدد نککوستتتت,چه میکنییی خوشمزهههه
جججججججججججججیغغغغغغغغغ  دلم براااات تنگ شددددددددددددددده بوووووووووووووووووود...............
اونی من تاحالا بهت فحش دادم؟
ککککککرررررررره بززز کدوم گوری رفته بودی؟ داشتی چه غلطی میکردی نبودیییی؟؟؟؟؟؟؟
نمیگی یه خرع دلش برات میشه اندازه مولکول چ/س؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید فحش دادم-_-
سلاممممم دددددددیییییییییییییی,تولدت مبااااااارکککککککککککککک,خیلی شرمنده تم این چندروز نبودم و در نتیجه پستت تبریکی تو دیرتر میزارم خیلییییی میانه کیوتت, منممم دلم تنگگ شده بود براتوننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اشکالل ندارههههههه ددیییی منییییی دیگههع
ب جا منم فحشش بده نسیبه
دلم میخاد بزنمش دختره بی ادب بی چشم و رو
واوووووووووووووووووو مبیییینینااااااااااااا
توللدم به ددددددددددددرررررررررررررررک اصلا مهم نیست تبریک!
اونیه بوووووووووووووق ......من دلم شده بود اندازه ....اندازه .....بمیری تو رو-_____________-

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 میانعهههععععع میانههههههههههههه خودم از شوما بدتررررررررررررررررر بودممم
ممننووون 
تو؟
اونى واست پست گذشتم2تا فک کنم نبودى
چ.خبر؟

ایکوووو ببخشیدد یاسسس نه نبودم امرو اومدمممم.,حتمنن میام سر میزنممممم فداتمم مرسی بازم
سلاااام ، اول از همه انگاری تولد دارین تولد نسیبیه جان ، ددی عزیز یه عااااااااااااااااااااالمه هپیییییییییییی ^_^ عشق و محبت خاصی توی چتاتونه که اصن من مررررررگگگگگگ ^_______^ همیشه شاد و خوشال و همیتطوری بمونین بچه ها ، یه عااااااااالمه بوووووووسسسسسسسس
فدای تو هیونگ مهربونننننننننممممممم" کومائووبرا تبریککککککک, توهم همیشه شاد باشی هیونگ نیمممممممممم
جای ادرس وبلاگ گذاشتم فایلشو ، ینی من ... هیچی ^___^
هیونگگگگگگگگ گوشش نمودممم برو اون وب دیگرررررر چیزی نوشتم برلتت
سلامممممممممم
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
خیلی ممنون آبجی 
جمله های خیلی خیلی خوبی بودننننننننننننن
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
سلام ابجی جونم , قابلتو نداشتت میانه من حالم خوب نیس لاید برمم این جوابم بهدسختی دارمدمیتایپمم چیز خاصی نیی البته خوب میشم
فدات آبجی
فدا سرت
زود خوب شووووو🧡💙🧡💙
با وجود شماها زود خوب میشمم
آره اونی دانلود کردم وسطاش اینترنت رفت و برگشتتتتتتتتتتتتتتتتتت
چقدر این نت بی فرهنگه
نههههههههههه چههه بدددد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan