BTS

Just For Profile

انیووو....

سلاممممم یوروبوننننننن خوبیننننن؟؟

ببخشیددد این چندروزه نتونستمم بیام میانه همه تونن

ولییییی از این لحظه هستمم دیگهههههه

کوفته انیوو
انیوو(خدافظ)
انیو سلام منظورمهه خوووووو😂😂
من منظورم خدافظه
خدافظ
خو منظور من سلامم بود,میگمم پروفت هوپیههههه؟؟؟؟
اوهومم
واووووو, چه شدد پروفت و زدی هوپیی؟ مامیی خوبههه؟؟
آنیانگ هی هاسیو ....یعنی سلام...
آنیانهی کاسیو یا کسه یو به معنیه خدا فظ
خوووو مهممم نیتههه دیکه شما منظورمو بگیریددد
همینطوری
خوبه هنو خستس همشون عینه خرس میخوابن من نمیدونم چرا خابم نمیبره

اووووووووووووووفففففففففف خنگاا منظورم این بود سحر تازه اومده بود من داشتم میرفتم
انیوووو منظور خودم خدافظ بود خنگااا
خابتتتت نمییبرههههه عجییبهههههعهعه.تو بیجا موکونییی من اومدم بخوای بری
-_____________________________________________________________-
ددددییییییییییییییییییییییییییییی
برات پست گذاشتم زود تند سرع بیا!
برادمننننننننننننن؟؟؟امدممممم
انیوووو جوجه حنایی مننننن
خوبی؟؟؟
سلاممممممم سیماشیییییی قربونتت تو خوبییی؟؟
اونى

جانم یاسی؟؟
اون شیش نفر که تو سایتین .حرف میزننین یا به حرف بیارمتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان بگوزم سایه ها متوجه میشن؟
کیوتتتتتتتتتتتتتتتییییییییی😂😂😂😂😂😂
ععارییییییییییییییییییی
خونه دوستمم داریم باهم خونه رو تمیز میکنیم حرف میزنیم
چخبرا؟؟؟
خوببب کاریییی موکونییی.میگممم سیماشییی تو دوست به اااسم مبینا داریییییی
نسیبه من دتم بنده نگوز پلیییز
نمیتونم تایپ کنم 😂😂
سییییمااااااااااا
پوگوشیپتا شدھ بودم
*~*!

فداییییی تو یاسمممممم,منممم دلم تنگ شده بودذ
اونی بینا مبینا خوشمزه رو میگی دیگ؟؟؟ معلومه ک دارممم چطور؟؟؟؟




جووووونممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اریی اخه تو هنگ بود تعجبیدممممممممم

عرررررررررررر اونى*~*
:’(

اون استیکرررر ناراحتو نفرسسس دیکهه یاسسممممممممم
اونی خوشمزست تو هنگ 😂😂😂😂😂😂😂
آخه خررههههه کی میگه جز اون؟؟
نههههه ی مبینایییی دیگشششششش
چه طورین؟
عععععر اونی گفته بودم شبکه آریرانگ دارم.....
دیشب داشتن تو یه بخش برنامه که اسم برنامش شوبیز کوریا بود ....یه خانومه رو اورده بودن که استایلیست بود ....
هر هفته هم میاد ....بعدش یهو زدم اولین تصویر که اومد جلوم...................
آر ام بوددددد ععععععععععععععر
برنامه در باره برترین تیپ در صبح بود ...نفر اول آر ام بووووووووووووووووووود فدای خوش تیپیششششششششششش
نههههههههههه واقعااااااااا,اصنن میشههه جاییی اسم بی تی اس به عنوان اولین نباشهعههعع؟؟؟نهههههع معلومه که نههه
اونی من خودم ازش ایمیلشو گرفتم عههه چرا مقاومت میکنی 😂😂😂
بخدا مبینا س.م.ا میبشه
اریی دچار 4گانکیی کردد منو
DDDDD:

:)))))))))))
اصلا اونی چند هفته پیش یه بخش خبر رو گذاشته بودن داشتن در باره بی تی اس حرف میزدن ....علت های مو فقیتشون بود ....
تازه یه نشست هم داشتن که تو ش در باره مسائل گوناگون حرف میزدن ....که اون موقع که دیدم در مورد بی تی اس و حظورش در آمریکا بود
هییییییییییی بی تی اسسس جزو 7عجایبببب دنیاسسسسسسسسسس, واییییی ددییییییییییییییییییس تولدتتت مبارکککککککککککککککککککک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉❤💝❤💝❤💛💚💛💜💛💚💛💜💛❤💚💚❤💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💝💜❤💛❤🎉🎉❤❤💜💛💛💚💚💛💚💛💚💛💜💛💜💛💚💜💜💝💚🎉🎉❤💝🎉💚💜💚
4گانگی چته آخهه؟؟😂😂
نگوو سیمااااااااااا کم کم دارممممممم دچاررر5گانگییییی شخصیتیییییی میشمممممممممم
وایییییییی اونییییی جونم سلاممممممم.دلم برات تنگ شده بوددددددد....
کیوت پیاممو تو وبت ج بده
سلاممممم پریییی پریییییییییی .فداییی تو منم دلم تنگ شدهه بوددد,شنیدم میخواستییی بررررررییییییییییییی
یعنی ادمی که حرف زدنش با فکر کردنش متفاوته ...میگن 4 گانگی
من دارهههههع به 5گانگیی میرسمم
چی بگیم دیگه؟!^^

هرررچیییی موخاییی بوگووووووو چه میکردیییی این چندروزهههه؟؟
مممممممرسییییییییییییییییییییییی اوووووووووننننننننننننی جججججججججججججوووووووننننننننننننننمممممممممممممممم
فدایتتتتتتتتت هدیه ت محفوظههههه,یکم طول میکشهههه ولیییییی......
سلاممممممم سیمای مننن
برا سیماششششیییی
5 گانگی= یعنی رو حتم داره وارد ضمیر نا خداگاه ذهنت میشه و  کم کم به حالت خلصه میره ...
ارههه ارههههه همیینن که ددیییی میگههه
بچه ها من با دست ضدآفتابی زدم تو چشم لنزم کثیف شده تار تار میبینمممم پروفاتون واضح نیست نیم ساعتم طول میکشه متنو بخونم😂😂😂😂
هرکی اینجاست سلام عرض میکنم 😂😂
نچچچچچچچچچچچچچچچچ یکیییییی هی بهم.میکه غذا اروم بوخورر, خوب بخواببب,با دست کثیففف میزنیی چشتتتتتتتتتتتت
کجا برممم؟؟
میگن قرار بوده بررررییییی از اییینجا ؟؟
سلام مای لاولیی پرییی
خوبی دتری؟؟؟؟
برا پرییی پرییی
تو خوب باشی خوبممممم عشقققققممممم تو چطوری سیما جونمممم
برااا سیماشیییییییی
اممممم
1
باتھ بودم
2
بیکاری
3
پست گذاشتن


واوووووووووو خوبههعه.مننن که ی عالم کاررررر
آریییییی بیخیالششش
باوشدددددددد
کیوتمممم کجا رفت؟؟؟
ندانسستتت
بد نیستم پری دارم با کوری میسازم و جان میدم... حوصله ندارم لنزمو در بیارم تمیزش کنم 😂😂😂
عملیات دست شستن داره قبلش سخته 😂😂
نچچچچچچچچچچ نچچچچچچچچچچچچچچچچ بعد نیا به من درس پزشکیی بدههه ایییی اینجوری بوخوریی اینجوریی بخواببب
اههههه سیمااااااا تنبل شدیاااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بعد کنکور دیگه حس هیچ کاری و نداری
اریییی
امروز چ روزیھ؟


روز تولد کیوته,دیگه امرو 16 برج 4 دیکه نمدانم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تنبل کجااا بود
دارم کار خونه میکنمااااا 😂😂😂😂
از مجبوریهههه وگرنه نمیکردییی
سیما بیا وبت کارت دارم
سسیما
اومدم پری
پری
1ماھگیم!
ھیشکى اصلا تبریک نگفت تا من،نگم
بیخیالش-_-

یاسسسسس بببخشیدددددد واقعااا ,من اصن نبودم و الان اومدم ونشد به وبا سر بزنممم ولیی قول میدم جبران کنممم,حتی تولد کیوتم نمیدونستمم...
:)


قول میدممم ی پست خفن میزارمم براتتتت.بازم میانههههه و مبارککک باشهههه یاسممممممممم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
یک ماهگییییییییییتتتتتتتتتتتتت چوکاههههههههههههههههههههههههههههه
مینانه من امروز کورم متوجه نشدممممم 😂😂
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
برا یاسسس
اونى ى چیزی
سر این چیزاى بى خود نگو ببخشید 
یادت رفته خو ^^
منم یادم میرھ خیلی چیزا≪اشتب برداشت نکککنینن

اونوقت ى سریا ازش استفاده میکنن


بیخود نیسسس یاسس,اخه شماها این همه بهم محبت دارین اونوقت من...
روحرف زن تھیونگ حرف میارى؟؟؟خخخ

نههههههههههه مننننننننن..... بکنمم رو حرفشش حرف بیارمممم
خخخخخخ^^
راستى اونى تھ داره دوباره بابا میشه^^

نههههههههههههه چیییییییننننننننجاااااا مبارکککککککککککککککککککککک خاله شدم رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دوبارهههه
انیوووو
انیوووووو
باید بگی سکرتت 5
والااا
چییینجااااااااا؟؟؟
عه فقط من این توامم؟؟
بازم اریییی
اونی درست شد؟؟؟
اریی دیگررر
فاییتتییننگگ خوشگلهههه
فداااااا ابجیی
سلام سحریییی!
بخاطر نبودنم میانههه 
جواب نظراتو دادم :( 

سلاممم شیکررر پنیرمممممم فدایت اشکال ندارهه
سلام اونی
خوبی؟؟
هستی؟؟
سلاممم تیناشییی میانههههههه نبودمممم
اونی
+_+
هقققق هقققققق بببخشیدددد
سلام اونی حالم خوب نیست
دوستم فوت کرده
دددییییییی الهیییییی بمیرمممممممم چرا اخههه,فدات بشممم منن
ددیییییی الهی بمیرم براتتتتتتتتتتتت
نسیبع جونمممممممممممم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
برا ددییی
وای ...خدایا چی بگم... عزیزم خیلی ناراحت شدم واقعن ، اصن نمیدونم چی بگم ...خدا رحمتش کنه ، خدا به خونوادش صبر بده ، توهم صبور باش عزیزدلم ...الهی بمیرم واست
برا ددیی
اونی سلام
اونی میدونی کی به من گفتن؟
وقتی که 5 روز از فوتش گذشه بود
یعنی یا روز تولد من فوت کرده یا فرداش
اونی سال 7 و8 باهم بودیم ...
عاشق انگلیسی حرف زدنش بودم
همیشه به هم سلام میدادیم وحرف میزدیم
کلاس هشتم بهم یه کاکتوس داد واز اون به بعد من خوره کاکتوس گرفتم
تو کلاس 8 چون والیبالم بد بود بهم نمره کامل داد تا معلم هم بهم نمره کامل بده
چهارشنبه سوری سال 8 ام  چند نفر ازبچه ها اومده بودن..ماهم اومدیم پانتومیم بازی کردیم ..من واون هم گروهی شدیم و همرو بردیم ...اسممون شاخ های مدرسه بود
نقاشی هاش و بی تی اس هایی که اطرافش میکشیدم ...اون رفت زد بی تی اس چیه...
توت فرنگی دوست داشت
عمه بود..
کاراته اش معرکه بود ...
اونی خاطراتش خیلی بده
اونی .........
ددییییی بمیرم چه حال بدیی دارییی, خاطرات در عین.خوب بودنن گاهییی از زهرم تلخ تر میشن برا ادمممم.....
اونی به مولا تو یه این چند هفته یکی دوبار یادش کردم
صبح جمعه که خبر رو بهم دادن 
یه فیک خوندم نامجین که تهش جین  زبونم لال میمیره ...
بهدش من اصلا سر اینجور چیزا گریه نمیکنم
ولی اونروز بعد خوندنش همچین بغضم گرفت که داشتم خفه میشدم...
گفتم خدایا هیچ کس رو به غم از دست دادن دوست ویا کسی که دوسش داره دچار نکن


راستی موهامو کوتاه کردم
الهییی فدات بشمم ددیی,میدونم حس بدیه واقعا وقتیی ادم دلشش از ی جا گرفته باشع سر چیزایی که هیچوقت گریه نمیکنه هم گریش میگیره,

موووهاتووو چراااااااااااا؟؟؟
سلومعلیکم
خوبی اونی جونی؟؟
سلاممم تینایییی فداییی تو تو چچطوری خوبی؟؟
قوربونت اونی
نبودی این چند روز چرا
درگیررر ببودممم تیناشههه میانههههههه.,از نورا چه خبری نیسس هنوو؟؟خبر نداری تو؟؟ فیکو خوندی؟
دیشب با هم رفته بودیم شهر بازی
صفحه ی 354 ام
ایگووو خوبههه,حالشش خوبهههه؟؟؟؟ 
واقعاااا 354؟؟؟
بهش گفتم اون چیزی که اون روز گفتیو اونم گفتش که از قولش ازت خدافظی کنم
گفتش دیگه تا یه مدت نمیاد
بعدش که میادد؟
اونجوری که نشون میداد خوب بود ولی من که چشم اب نمیخوره
اری
زمان میبره ولی امیدوارم زودتر خوب بشهه,
من 6ساعته خودم تمومش کردم فیکوو://
نمیدونم به خدا
اگه شما از کارش سر در آوردی منم در میارم
یکمییی با خودشم چند چنده نمیدونه چه کنه,برا همین رفتاراش متفاونه
اونی من همش نمیخونمش
وقتایی که بی کارم و حمالی ندارم میخونمش
نورا از یه چند وقته که اینجوری شده
منم با اون داغون شدم
اونی رمزه اون پسته منو عوض کردی؟؟
اریی تیناشه چون فیکو یکی از بچه ها مبخواست و منم رمز تورو یادم نبود://
اگه چیزی موخاهی بگویی پست بزارم برات؟



فک میکنم میدونم از کی اینجوری شد....
اره میخام یه بدبختیمو بهت بگم
باشه پس ی رمز دیگه برام بفرس و در ضمن پیامتم خصوصی بفرست چون توی اخرین نظرات ی قسمتی از نظرت دیده میشه,خصوصی که فرستادی بعد ی نقطع بفرس تا من جوابتو بدم
دقیقن از همون موقع
اوهوم میدونم... خودش بهم نگفت ولیی منم میدونم 
خو الان که خصوصی نمیشو
چراا میشه. تو خصوصی رو بزنن 
فرستادیم
منم گذاشتمم برات
salam onny joonam
khoobi onny??
fadat besham delam vasat tang shode
chera nisty???
سلامم نورایی خوبیی؟ منم همینطور وباهات ی کار واجب دارممم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan