BTS

Just For Profile

سحر خیزاااا







اقاااا 2 نفر حاضر سحر خیز کیانننننن


اقاااا شدیننننن سه نفرررررر

من ^______^
اوریننن سحر خیززز باششش تا کامروا باششسس
سلام خوبی ؟
شما که از ما سحر خیز تری ؟
سلامم نیلوییی فداییی توو خو منن اسمم سحره دیگه من نباشمم که نمیشهه
منکه همیشه سحرا بیدارم ^^ راستی تولدش موبارکااااااااااا دوستتون ^^
فداتممم هیونگگ بهلهه شحرا من بیدار تو بیدارر
مال قبله پستشش هیونگممم
salam onny
khoobi??
سلام نورایی فدات تو خوبیی؟
khoobam onny
chekhabar
فدات خوبمم دارم ناهار موخورمم
alan taze??
ارییی الان
kooshi??
همینجامم
اونننننننى ھسسسسستى؟


سلامم یاسمم خوبم تو خوبی؟؟
جدیدا خبر نمیاد پست گذاشتین

یعنی چی خبر نمیاد پست گذاشتیم یاسی؟؟
saloom onny
khoofi??
che khabar??
che mikoni??
سلاممم نوراا خوبی تو
نههه اصلنن خوب نیستمم....
cheroo
chizi shode??
ارهع
onny in code ashghalo bardar
kheili moshkel daram bahash
نورا میتونی ساعت 2ونیم بیای من دارم میرم خونه اخه
کدم باشه بر میدارم
baz rafti??
میانه تو راهم خو
onnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
onny man adame montazer boodan nistam
ببخشید نورا ولی تو رام تو خیابون نمیشه چت کنم
masalan tabestoone
hishki nist
mesle zamane emtehana mimoone
2ونیم میام باش؟؟
baosh
bade nahar miam
khoobe??
اوکیی من تا 1ونیم میرسم خونه اگه دو ونیم نبودم ی 10 دیقه دیگم صبر کن چون ایتچا ترافیکه و اینا
man amadeam vai vai man amadeam
kkkk
toam amadi??
ارهه اومدممم نوراییی ی رمز بزارر
cheroo
onny in ramzo bardar toro quran
badam miad azash
باشههه . ی رمز خصوصی بده الان برمیدارمم رمزم
kho oon postam hast ke
یکی دیکه بده خووو کسی نداده باشی بهم
nemidoonam onny khodet yedoone bezar bede behem too hamoon postam kho??
خو برو اونجا بهم کامنت بدهه
مرسسسسسسى

سلام یاس خوبیی؟؟میگمم یاسی ی چیزی
^^
اىینجا ادمینم.آدرس وبم

اوکیی
و اینجا

هااا
اینجا

هاااا
اینجا

هاااا
؟

علامت سوال چرا؟؟
سلووووووووووووووووووووومممممممممممممم اونییییییییییییییییییییییییییییی مهلبونیییییییییییییییییییی خوفییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگولیده بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سلاممممممممممم گوگولمممممممممممممممممممممممممممممممممم دلمممممممممم برات تنگیدهههههعهعهههههههههههههههههههههه بوددددددددددددددددددددددددددد خوبییییییییییییییییییییییییئییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😲😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan