BTS

Just For Profile

گایززززز:)


انیوو گایززز حالتون چطوره خوبیننن؟؟


اوممم نمیدونم چقدر مهمه ولی خو چند وقتی نیستم

یعنی کلا نیستمم,وات وب و هنگ

دیگه شاید چند روز شایدم هفته ای طول بکشهه

دیگه مواظب خودتون باشینن تا میام.

ساارنگه یوروبون❤❤❤❤



برف بازی بی تی اسس

زود برگرد :)
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭اونییییییییی توهم میخوای بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟😢😢😢آخه چرااااااااا،؟؟؟؟زود برگرد اونی قشنگم
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچررررررررا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرتیم 😍
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ , ۲۲:۲۰ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
ھق ھققق

امدم وای امدم ککک
اعععععع اونی این پستو کی گذاشتی من ندیدم کککک.......گفتم همین جوری از دنیا میرم کک
هیییی چندتا پست دیگم گذاشنم که برشون داشتم تازه
خب اومدین اینجا زر بزنین؟
چرا اینقدر ام وی هاشون پر از رمز و رازه اغا ما هیچی نمیفهمیم😢
فکر کنم باید یه جلسه خصوصی با  BTS بزاریم تا درمورد این رمز راز ها بهمون بگن😁😂😂😂
که اینا چی چین^^
چ گذاشتی دیگه ای وای بر من لازم شد هر روز سر بزنم اینجا ها
نیکا جان دخترم آدم یه زرو دوبار نمیزنه
هم اینجا هم اوجا نکن قشنگم
اری نیکای مامان کککک
همسری اصلا منو میبینی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باز روح شدم عرررررررررررررررررر
یایایااا این زر با اون زر قبلی فرق میکنه برو بخون اول😳
بعد من زر نمیزنم حرف میزنم😁🙂
بچه ها میدونستین زر زدن تو وب چقدر سخته
بخصوص برای آدم گشادی مث من
همسری ایا میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونی دانش کردم برف بازی رو فدایت♥
یهههسسسس^^
بقیه کوشننننننن الوووووو کجا رفتییینننننن!!!!!!؟؟؟؟😳😳😳😳
باشه پس منم میرم فعلا
همسرم تو هم روح میشی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عه چه جالب منم روح میشم کککککک خب  زر بزنین دیگه
همسررررررررررررررریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بازم تفاهم♥
ددی داشتی میگفتیا الو جیمینییی؟!😳

میانههه من یهوو صدایم کردنن
جااااااااااااااااااااااانم ؟! بیا تا من اومدم همه زراشون تموم شد
منم برفتم بای بای😀✋
نموخوام من هویچم :((((((
کجا نیکایی؟؟؟؟
نه ولی فقط تویی تا الان همه 5 کیلومتر اومده بودن زر بزنن الان حاضر نیستن 1 متر از جاشون تکون بخورن بیان زر بزنن
کسی نیست خوب شماها هم هستین توی وات پس فعلا رفع زحمت بوکونومT____________T
چ دختر خوبی:/
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خیلیممممم عرررر
اونییییییییییی  ج منو بده عرررررررررررررررررررر
هاهاهاهاااااات😂😂😂😂
همسرییییییییییی عرررررررررررررررررررررررررررررررر
جیمینییی یکم بهمون استراحت بده وقتی دوباره دارین میحرفین یکی بهم خبر بده خوب؟
من خسته شدم نحرفین ترو خدا 😭
ایگوووووووو نیکایییی😂😂
:)بیاین بحرفیم کککککککککک
نیکا که خسته شدد
ددی داشت چی میگفت عررررررررررررررر..ددی برگرد
شاید هنو میتایپه:/
دییییی کوجایی
ددی از دست شما پر حرفا فرارید😱
نچچچچچ ایننن اولین اررر نیس نیکا ما همیشه همینجوریمم اخههه ددیم از خودمونه پستامو نگا کنی همه شون همینجوریه کامنتاششش
ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اگع هنوز میتایپع کی بخونه کک
 😂😂😂😂😂
جیمینی اصلا من دوست دارم فقط باتو حرف بزتم😌
فناتمممم نیکاا, ولی خوو شلوغ پلوغههه مودونمممم از این شلوغترم داشتیممم با تعداد بیشتررررر
خوب گفتم دوتا نظریه داره:
1= کلمهego در زبان لاتین به معنی خودم یا من حساب میشه که میشه گفت به معنی سایه من هستش!
2=کلمهego  به معنی گذشته معنی میشه ومیشه گفت بگی سایه گذشته ...
حالا سایه چیه؟
ددییی نکنه اون پست ققبلی گفتی؟؟ چون اونجا اومدیم بیرون ازشش
چیههههه
🥺☹
به اکیپپپ ما خوش امدییی عررر😂😂😂
پرسونا به معنی نقابیه که میزنیم ...
انسان هایی که خود واقعیشون نیستن ودر هر کجا وهرشرایط یه جوری که مربوط به خود واقعیشون نیست رفتار میکنن درواقع یک پرسونا هستن ...
اما درحققت خود واقعیشون رو گم کردن ویا مخفی کردن تا همرنگ جامعه بشن شمارو یاد چیزی تو بی تی اس نمیندازه؟
اونا خود واقعیشون رو از بین میبرن ومرز بین خودآگاه وناخودآکاهشون رو تغیر میدن ...دیگه خودشون رو نمیشناسن ....
اونا تبدیل به سایه میشن...
تو ام ویه پرسونا تو تخته پشت نامجون کلمه اگو شدو به چشم میخورد که بر اساس کتاب نقشه روح دوتا نظریه داره:
1= کلمهego در زبان لاتین به معنی خودم یا من حساب میشه که میشه گفت به معنی سایه من هستش!
2=کلمهego  به معنی گذشته معنی میشه ومیشه گفت بگی سایه گذشته ...
حالا سایه چیه؟
نیکا مامان چشه؟
عررررررررررررررررررررررررررر
ددی از دست اینا فرار کن وگرنه میکشنت😱ععععععررررررر
از دست همه جز جیمینیو خودم^*^
😁😁😁😁😁😁
مامانتو باباتم هویچن بچه ککک
چرا چیشده نیکا؟
زیاد زر زدیم بچمون اینجوری شده کک
خیلی حرف میزنن T_____T😹😹😹
شوخ موکونما😑
سایه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ بوگو دیگه ددی بقیشو
اره خیلی زر میزنن اینا خودش اعتراف کرد😉
ککک..من همیشه اعتراف میکنم
کیوووووتتتت مهمونی دعوت شدم الان ای خدااااا من خستم 
برو پریسایی خوش بگذره...
سایه به معنای رفتاری یه که ماهمواره انجامش میدیم وکلا خودمون رو فراموش میکنیم ونمیدونیم دیگه کی هستیم بنابراین اصطلاحا میگیم تبدیل به سایه شدیم...
به این قسمت از لیریک پرسونا دقت کنین:پرسونا؛ من چه کسی هستم؟

حالا بی تی اس همواره درحال اینه که تبدیل به آدمی بشه که جامعه قبولشون کننن .
به ران و آی نید یو .نو مور دریم دقت کنید؟
سرکشی بی تی اس در اونجا نمایان شده ودر آی نید یو به پوچی رسیدن چون به دلیل اینکه از سوی جامعه یا به عبارتی انسان ها پس زده شدن ...به پوچی رسیدن ....
یک لحظه به زمانی که نامجون تو فیک لاو به آینه نگاه کرد دقت کنین؟؟؟ دقیق پرسونا وسایه رو میبینید ...
یک چیزی در ذهن وجود داره که اسمش "من" هستش ....حالا چی هست؟
مرسی هانیه جونم ...چ خوشی؟؟؟کیوت میدونه الان چ قدر خستم...
بچه ها بای ...کیوتممم خداحافظ
خدافظ پریسا^^
ددی موهای تنم سیخ شد...خیلی باحاله ددی اینا رو بده به منم عرررررررررررررررررررررررررررر
به خدا همرو خودم پیدا کردم!
خداحافظ پریسا جون بهت خوش بگذره🙂😁😁
انیو پریسایی...سارانگههه♥
ددی افرین به مغزت بابا😢
"من" مثل یک آینه میمونه که تمام  رفتار ها و الگو ها ونفرت ها؛ علایق و....... رو در خودش داره ومرکز ضمیر خودآگاه محسوب میشه ومانند آینه همه مواردی که نام بردمو نشون میده ...
دقت کردین نامجون تو ام وی فیک لاو تو آینه نگاه کرد مرتب و تر گل برگل بود؟ دقیقا ! اون خودشو تبدیل به یک چیزی کرده بود که خودش نبود ...تبدیل به پرسونا شده بود و همواره جوری رفتار میکردند تا جامعه قبولشون کنه ...واون عشقی که همه میگن به سوراخشون بیاد اما...
اما اونا تصمیم گرفتن خودشونو دوست داشته باشن ....چون جز اونا کسی قبولشون نداشت ....اما باعث شد همه عاشقشون بشن ....چون اگه خودتو دوست داشته باشی به صورت خیلی عجیب مردم بهت جذب میشن چون خودتو قبول داری!
اگه از خودت بدت بیاد یا ارزش قائل نشی ...پس کسی هم وقتشو برای تویی که برای خودتم ارزش نداری هدر نمیده!
اگه خودتو دوست داشته باشی .....ارزشت درک میشه ومردم متوجه وجود با ارزش تو میشن ...چون اگه خودتو دوست داشته باشی ومتوجه ارزش توی وجودت بشی دیگران دیگه ترسی ندارن با تو باشن تو ...توهم ارزش اونارو درک میکنی ...
حالا چرا باید خودمو دوست داشته باشم؟
من چرا باید خودمو دوست داشته باشم؟
یه اعتقاد قدیمی شرقی هست که میگه همه ما انسان ها از تمام دنیا تو وجودمون داریم ....یعنی از تمام کائنات! یک اصطلاح در روانشناسی یونگ وجود داره به نام کهن الگو ..یه چیزی مثل دی ان ای هست! آره آهنگ دی ان ای ! سرندیپیتی رو یادتونه  اولش از کهشان اومد تا چشم جیمین؟ یا وقتی دستش خون اومد دوباره کهکشان رو نشون داد؟ این به همین اعتقاد شرقی اشاره داره!
یونگ در باره کهن الگو میگه تمام اطلاعات  از ابا واجداد ما رونش ظبت و ذخیره شده! تمام شرط های زندگی که انسان های اولیه یاد گرفتن درونش وجود داره ودر تمامی انسان ها هست....

حالا من باید خودمو دوست داشته باشم چون از تمام دنیا در من وجود داره از اون مورچه ریز تا خورشید بزرگ وسوزان!
روح من اونقدر بزرگ هست که تونسته اینارو جا بده ...من از تمایه ستاره ها یه نمونه در خودم دارم!
من نایابم! من کم نظیرم ....کل کهکشان درون من وجود دارن!
تاحالا شده دیووونه بار یکی رو دوست داشته باشی؟
حالا باید خودتو دوست داشته باشی چون از همون کسی که دوسش داری یه نسخه تو بدن جریان داره وجود داره ....اگه اونو دوست داری پس باید این نسخه ای که تو خودته رو دوست داشته باشی ...یعنی خودتو دوست داشته باشی!
حالا به این فکر کن که تو از کل اعضای بی تی اس هم درون خودت داری ...بی تی اس رو دوست داری؟
پس خودتو دوست داشته باش!
واووووووووووووو
ددییییییی فناتم این نوشته هدت بسیی به کارم میاد لازمشون دارم عررر
اونی من باید برم این نوشته های ددی رو نپاک میدونم نمیپاکی افرین♥
انیو یوروبون..سارانهه
فک.کن ی درصد بپاکمم لاززمشون دارم برا ی نفر عجیببب 

وووووویییییییییییی خیلی کیوت بودننننن عرررررررررررررررر ¡_¡

مرسی جیمینممممم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ارییییییییی خیلییییییییی کیوتنننننن عرررررررر💗💗💗💗💗💗 فداتممم هیونگ مامانییییئیی(قلبببب قلببببب)

سلام سحری

خوبی؟؟

سلامم سیما شهه فدات تو چطوری؟

هعی بد نیستم

دارم زیرنویسو چک میکنم

امروز جیس میذارتش دیگه

ملیکا دیشب بالاخره تمومش کرد

منو کشت تا تموم کنه اون گشاد خانم

عالیییییییییی من بیرونم عصری مویاممم

هعی بد نیستم

دارم زیرنویسو چک میکنم

امروز جیس میذارتش دیگه

ملیکا دیشب بالاخره تمومش کرد

منو کشت تا تموم کنه اون گشاد خانم

عه باشه ب کارت برس

سرعت نتمون انقدر گند شده ک حالم بهم خورده

😐😐😐😐😐😐 نت همیشه معضلهههه

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan