BTS

Just For Profile

این وب تا48 ساعت دیگه حذف خواهد شد

 

 

 

بچه ها متاسفمم امیدوارم منو ببخشین 

جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۰ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
چرا

متاسفم یااس 
دیگه داری شورشو در میاری
اه
ببخشید هیونگ..
جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
خو ى وب دیگه بزن

اگه قرار بود یکی دیگه بزنم اینو حذف میکردن؟اونم با کلی خاطراتی که توش دارمم
نمیبخشم
هیونگگگگ لطفن
هم اینو هم اونایی رو که فراموششون کرده بودم

حالا برو
ببینم با عذاب وجدان کنار میای یا نه
جون من نکن اینکارو همین الانشم خوب نیستم 
جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
*~*

:)
خوب نباش
تا بفهمی که ما با دیدن این پستت چطوری شدیم....
خوب نیستمم خیلی وقتهه نیستممم
مهم نیست، تا وقتی دل میشکونی مهم نیست حال خودت چطوره...
اوهوم حال خودم هیچوقت مهم نیس اینو میدونم 
اشتباه نکن
زمانی مهم نیست که خودت حال بقیه رو خراب کنی با حرفات...مثل همین حالا
:)
سحر نکن اینکارو
بدون تو اکیپ میپاشه
نمیدونم چیکار کردی جانان ازت ناراحته و از قرار معلوم خودتم نمیدونی
اما اینکار بدترش میکنه از من گفتن بود
یهویی چی شدین من نمیدونم
فقط بشینین دلیل ناراحتیاتونو بگین حل شه قضیه
گاهی آدم ناخواسته بدون اینک بدونه کسیو ناراحت میکنه
دوستی بینتون یه شبه نیست از من گفتن بود
و دیگ بیشتر از این دخالت نمیکنم
تا همینجاشم معذرت میخوام ک اظهار نظر کردم
سیما من از ی کسای  دیگه ناراحتم اما هیونگ همه شو به خودش گرفته هر چیم بهش میگم بابا تو نیستی اما جواب هیچکدوم از کامنتامو نمیده..
حتی نمیشه بهت گفت خداحافظ
چون رفتن تو ینی ماهم باید یکی یکی بریم
با تو شروع شد تو بری هم واسه خیلیامون تموم میشه
اوکی اونی
تغییرات خوبی داشته باشی
ولی تو همین جوریت دوست داشتنیه
منم خیلی طول نمیکشه
دیگه واقعا همه چی داره سخت میشه
مراقب خودت باش


مانیییی لطفاا کاری نکننن صبر کنن باشه؟؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan