BTS

Just For Profile

فانی مومنتای بنگتن

 

واییی من که خودمم خیلییییی دوسسسس دارممم البته یکی شون فانی مومنته و مربوط به دیونه بازیای بی تی اس بعد از بردن جایزس,یکی دیگه شم در مورد استعدادهای نهفته پسراسس  (بازم جفتشو پیشنهاد میکنم)

 

 

 

دانلود

 

دانلود

بسی عالی و فان

😀😀😀😀😀 مرسیتم نیلوییی کلی شادمم کردییی
های سحر سرمو جدا کردم اما باسنم چسبیده هنوز خخخخ چقدر خوبه با گوشی میتونن کامنت بذارم عررررر اما باید با کامی دانسون کنم ایش
سیماشههههههههههههههههههههههههههه بلند میشی یا جورییی چکت بزنممممم که ......
باشه باشه پاشدم باو چرا انقدر خشن میشیی -_- خدایا من برم اول شوهرخالمو بزنم اییششش من یکم دیگ برنیگردم O:-)
میریی زود میاییی,
ارییی پس چییی که خشنمم لازم.باشه از خشونتم استفاده میکنمم😊😊😊

وویییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

فداتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan