BTS

Just For Profile

مشاپ

 

 

 

خوب اینم ی مشاپه که ترکیبی از اهنگای بی تی اسو اکسو و گات سونه(ام ویای گات سون و اکسویی که تو این مشاپه رو  اگه خواستین بگین بزارم براتون)

 

 

 

دانلود

فقط exo عشقه ^_^ ( بخاطر بکهیون )

منمم اکسو ال نیستم ولی صدای بکهیون دوس دارم تو این ام وی که تو  مشاپه م خ خوب بود صداش

من کلا کی پاپر نیستم ولی خوب exo به واسته بکهیون btsبه واسط دوستان بیان و بک پینک به واسته دوستم ملیکا و ستایش میشناسم 

ولی بکهیون خیلی دوست دارم بعدش هم ایو رو ^_^

منمم کی پاپرر نیستم اصلن بی تی اس تنها گروهیه که دنبالش میکنمم و اهنگاشونو گوش میدمم✌ 

لایککککک

✌✌✌تنکیوووو

ووی خیلییییییییییییی خوبه.............موهای تنم سیخ بشد:)

اوهوممم بسییی خوبهه

وای بکهیون مثل همیشه 😍💙💛😍💙💛😍💙💛😍💙💛😍💙💛😍💙💛

تنکس مای دیر فرند 💛

ارییی من از صدا بکهیون خوم.اومد تو این مشاپه برداشتم رفتم اهنگشو دان کردم برا خاطر همین تیکه بکهیون
یور ولکام شیکرر .قند ,نبااتتتتت💝💝💝💝💝💝

متشکراتتتتتتتتت بی پایان جیمینکم ^^

فناتم که هیونگگگگگگگگگ 

Baek always is the best!!!

کدوم اهنگاشو گوشیدی حالا؟

سلاممم شیکرررر خوبییی.اومم راستشش فقط ی دونه گوشیدم سولوو اونم un vilage همچین اسمی بود.ولی گروهیاشونو شنیدمم چندین تا از اکسو قرار بود ی دونه دیگم بگوشم یادم رفت دان کنم😐 اونم باید بدانم یاس خ تعریفشو میکرد

سلام خاله

 

مرسی گفتی

رفتم درستش کردم خیلی اشکال داشت

واقعا خیلی حالم گرفته شد اینطوری منشرش کردم:(

سلاممممم ویستااااا.فداتمممممم 
اشکال ندارهه الان دیگهههه

نه خاله خودا نکنه ...

در عجبم چرا هیچکی بهم نگف درستش کنم خو....

 

 

خاله لغب برام یافتی؟

ایگگو شاید فک.میکردن ناراحت میشی یام حواسشون نبوده.
در حال فکرمم برات پیدا موکونممممممممممم

شاید اخه من یکم (خاک تو سرم)احساساتیم زود ناراحت میشم خیر سرم

 

باشه خاله

ای ویت فور یو *.*

الهییییی ,فداییی ویت موندنتت

نه خاله

123654789654123654789 بار فدا نه

من فدایی نمیخام

اکی؟

اومممممم با اینکه خودممم با اینکه یکی این کلمه رو بهم بگه مشکل دارم ولییی نتانمم میگمم خودم برا بقیههههه

من فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شممممممممممممممممممممممممممم

خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

فدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نخاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

متنفرمممممممممممممممممممممم ازاینکهههههههههههههههههههههههههههههههههه

یکی در این حدددددددددددددددددددددددددد دوسم داشتهههههههههههههههه باشهههههههههههههههه

چون همچیننننننننننننننننننننننن کسییییییی نیسسسسسسسسسسسسسسسسسس

منم از ابراز علاقععععععععععع الکیییییییییی متنفرمممممممممممممممممممممممممم

شرمندهههههههههههههههههههههههههههههههههه

من خط قرمزممممممممممممممممممممممممممممه این عقیدمممممممممممممممممممممم

خاله جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ببببااااااااااشششششششششششههههههههههههههههههههههه ویسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نمییییییگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
تو هم ححق نداری بگیی بهم پس هیچوقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

من میگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

چون عاشقانههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

همتونو میدوستممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

این براااااااااااااااااااااااااااااا من ثابتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شدسسسسسسسسسسسسسسسسسس

که دوستوننننننننننننننننن دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بیشتر از خودمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ولی بماند دیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

من حرفتووووووووووووووو نمیپذیرم

فداتتتتتتتتتتتتتت شمممممممممممممممممممممممممم خالهههههههههههههههههههههههههههههههه

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

ویس خالهههههههههههههه جوننننننننننننننننن لجبازیت به من رفتههههههههههه پس بدون منم میگممممممممممممممممممممممممممممم
بعدشممممممممم منمممم خیلی دوست دارممممممممممممممممممممممممممم فقط زمان میخاد تا بفهمیییییییییییییییییییییییییی

اکی

زمان برا من کار نمیکنه خاله

با این سنم باور نداشتم و ندارم تو این دنیا یکی دوسم داشته باشه از ته دلش همین

 

 

قربونت برم خاله

من ویس خودتم*.*

یاااااااا ویسسسسسسس اینجوری نگووووووووووووووووووووووو خیلیا هستن دوست دارنن ایتو نگوووووووووووووو
ویس ویسس منیی

عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

من ویس خودتم خاله

 

 

 

خاله این بحثو ولش کن چون خیلی وقته برا من بسته شده

باور نکردم باور نمیکنم باور نخاهم کرد

 

ولکن خاله

مهم نیس کی دوسم داره مهم اینه من خیلیارو دوس دارم*.*

ول کردن کار من نیییییییییی این یکککککککک
دوممممممم این که اری ولی بقیم دوست دارننننننننننن

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ول کردن کار تو نی این یکککککککککک

 

ازونجایی که با خیلیا این بحثو کردم و شرمنده به نتیجه نرسیدم ایندفعه ول کردن کار تو این دووووووووووو

 

 

مزاحم نشم خاله...

شرررمنده اون روی نشستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ولیییی کوتا بیا نیستممممممممممممممممممممممممممممم

من رومو شستم خاله این یککککککک

مامانمو نمیشناسی خودش رومو شسته این دووووووو

 

منم کوتا نمیام خاله این سه

چون به تو رفتم خاله این چهار

کسیم منو دوس نداره این پنج

بریم وبای خودمون ؟؟؟؟؟؟؟این شششششششششییییشششششششششش

افرین دختر خوب خالههه این یککککککککککککککککک
دوم مامییتو میشناسمممممممممم فعلا از من ناراحتهههه این دوووووووو
بچرخ تا بچرخیممم اینننن سهههههههههههههههههه
اری به من رفتییی ولیییییییی مننن کوتا نمیامم این چهاررررررررررررررررر
خیلییا دوست دارننننننننن پسس حرف نزنننننن این پنجججججججج 
مگه الان وب خودم نیستمممممم این ششششیییشششششششششش

خواهش خاله این یککککککک

الهی دورتون بگردم اشتی میکنین این دوووووووووو

بچرخیم این سهههههههههه

منم حرف خودمو میزنم این چهاررررررررررر

هیچکی دوسم نداره منم حرف حق میزنم این پنججججججج

میدونم تو تو وب خودتی خودمو گفتم اجازه بگیرم ترک خانه خاله کنم این شیییییییییییییشششششششششش

قربونننن فدا وییسسس این یکککککککککککککککک
هیییییی ندانم چ کنممممممم اخر خسته میشه از دستمممم این دوووووووووووو
میچرخیمممممممم غصهه نخورررر. این سههههههههععععع
منممممممممممم چهارررررررررررر
حرف حق نمیزنیییییی این پنجججججججججججججججججج
برووو مواظب خودت باششش ویسیییییییییییی این شیشششش
خدانگهدارتتتت اینم 7

عرررررررررررررررررررررررررررررر

نمیخام فدام شی نمیخام قربونم بری

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ددددستت تو نیسسسسسسسس کههه دوسسسس دارمممممممم✌✌

عررررررررر خاله عررررررررررررررررررررر

دورت بگردم خاله

فدات شم خاله

پیش مرگت شه ویست خاله

قربونت برم خاله

بمیرم برات خاله

دردات به جونم خاله

خوشیام برات خاله(البته چیزی ندارما ولی...)

فدا مداتم خاله

عر خاله

خدا نکنهههههههههههعععههههععع ویسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس دیگه اینهمه قربون صدقه نری باهمممممممممممممممممممم .
خدا نکنههه
خدانکنه
خدانگنه
خدانکنه
خدانکنه
خدانکنههه
خدانکنههه
خدانکنهههههه
عررر وییسسسسسسسس

دستتتتت تو نیس خاله دوسس دارمم

 

 

خاله مامانم میگه باهوشم:)))))))))))))))))))))))))))99

باششش خاله فداتتتتتتتت شهه.گوگولل.کوچولووووووووو .کیوتیییییی.مهربونیییییییی.دوس داشتنییییییییی,خوشگللللل. باهوشششششششششش ,
بلییییی که باهوشیییییی

خخخخخخخخ

 

ولی خاله کامنتای پایینو بخونی میفهمی چرا گفتم با هوشم

 

 

 

نمیخاد خاله فدام شه

وگرنه شروع میکنم دیگه نمیتونی جلومو بگیریا....

اوموووووووووووووو ویس کوچولوووووووووو, تو هم نتانیی جلو منو بگیری. 

عر خاله عر

 

 

ویستا بمیرهههههههههههههههههههههههههههههههههه براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خالهههههههههههههههههههههه

سحرررررررررررررررررررررر جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ویستااااااااااااااااااااااااااااااااااا پیش مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ خالش شههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ویستااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بگرده دور خالشششششششششششششششششششششششش

درداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت به جونمممممممممممممممممممممم خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

همه خوشیاممممممممممممممممم برات خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

قربونتتتتتتتتتتتتتت خالههههههههههههههههه

فدات شممممممممممممممممممم خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جونم به جونتتتتتتتتتتتتتت خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بمیرم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خالههههههههههههههههههه

چفداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شمممممممممممممممممممممممممممممم خالههههههههههههههههههههههههههههه

عرررررررر خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

کوتا بیا خالههههههههههههههههههههههههههههههههه

قربون صدقمممم نرو خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خالهه کوتاه نمیادددددددددددددددددددددد
کوچولوییییییییی موچولووووووووووووووووو
عسلککککککککککککککککککککککک
دخمل خوببببببببببببببببببببببببب
پری کوچولووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دوسداشتنیییییی همععععععععععععععععععععععععععععععع
ویسسسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ویسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

خاله

عشق ویس

نفس ویس

زندگی ویس

جیگر ویس

عسل ویس

وجود ویس

هانی ویس

بیبی ویس

عشقول ویس

قلب ویس

ای ام نات پری کوچولو

ای ام نات دوست داشتنی

ای ام هیچییییییییییییییییییییییییییییی

ایییییییی ال اف تمام چیزایی که گفتیییییییییییییییییی هستییییی نات مییییییییییی.من نیستممممممم تویییی همه

نفهمیدم چی گفتی خاله....

ایناییی که نوشتییی همه خودتییییی,از همون عشق گرفته تاااا دوس داشتنیییی, من بلد نیستم با کلمات احساساتمو ابراز کنممم برا همین نمیتونم مثل تو اینجوری بگممممم .نه تنها تو.ها کلا ابراز احساسات نتانم

خخخخخخخخخخ

خب خاله کوتاهید

 

خدافظ

موفقیت:یه موفقیت به موفقیتام اضافید خاله جون

بوچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

اندههههههههههه فکرشممم.نکننننن کوچولووووووووو.من کوتا بیا نیستمممممممممم 😉😉😉😉😉 پریی کوچولوووو 

خاله بیخیال تو کامنت قبلی کوتاهیدی....

 

 

میدونی چرا من میتونم چون قلبم به رو همه بازه(در مورد قلب تو نمیگم که برو همه بستس ها نه دارم درمورد خودم میحرفم)

 

با خودم میگم وقتی بیان این حرفا حال خودمو ی کیو خوب میکنه چرا خودمو خودشو محروم کنم...:)

 

نههههههه بببینننننن اینکه گفتم.نمیتونم خیلی از کلمات عشقمو و اینا استفادا کنم ربطی به کوتاه اومدنم ندارههه
من کلا کلامی بلدد نیستم,حتی میتونم.بگم به شماها بیشتر از خانواده م بروز میدم احساساتو 
من کوتا نیومدممممم پس نگو کوتا اومدمممممم اوکایی ویس کوچولووووو..

خاله لبخند نزن

کوتاه اومدی عشقم:)

اندهههه اندهههه,نکنه تو هنوززز چرخشش شروع نشده خسته شدییی برا همین اصرار داری کوتا اومدممم در حالی که نیومدممممم؟؟

عر خاله

پروف جدیدت مبایکا باشه

چینجاااااااا وععععععععع تغیییرررر کردد براتتتتت به همین.سرعت؟؟

چرخش خیلیی وقته شروع شده خاله

 

داریم به اخرش میرسیم

خوش گذشته بهتا خاله؟

نچچچچ من کوتا بیا نیستمم تو تا سال بوگوووووووووووو

اره خاله

تغییر کرد

نت من پرفکته مث خودم:)

100البتهههههههه یوو ار پرفتککتتت

خو خاله کجا بودیم مای لاو:)

ویس کوچچولومم. سرجامون بودیممم 

خخخخخخخخخ

 

نگو ویس کوچولو من سن خرو دارم

خخخخخخخخ

خندم میاد

اخه حس میکنم دارم با خاله واقعیم حرف میزنم که دوسم داره

شرمنده حس عجیبیه خو....

ایگووووووو برا من کوچچپولویییییی خو,عادت موکونییییییی بهشش غصه نخوررر,همونجوری که ینفر به من نی نی میگههه اولاش ی جوری بود ولی الان دوس دارمم

جان ویس کی بهت نینی میگه خاله؟

 

 

عرررررررررررررررررررررررر

قسمم نخوررر نمیگممم چون بین خودمونههه 

عرررررررررررررررررررررررررررررررر

 

قسمم خوردم تو هم نگفتی

کلا باختی بازیو خاله

ویسسس اصن تو نمیشناسیشششششش اخه جی بگم بهت 
بعدشمم میدونی من از 3 چیز بدم میاد یکیش قسم خوردنههه

خخخخخخ

باشه خاله

گوه خوردم

بیخیال

فدات شم من که ناراحت نشدم خوو,فقط گفتم قسم نده در ضمن دوتای دیگش اینان به خودت فحش نده و اینکههههه گریه ممنوعععع

3 چیزو بگو ینی 2 چیز دیگرو بگو خاله؟

قسم
فحش به خود
گریه

خاله هر سه رو روزانه1236547896325147 به توان هزار انجام میدم

 

چ کنم خاله؟

خخخخخخخخخخخخخخخخ

خوببب نیسیییی کوچولوووو.سعی کن کمترررششش کنیییییییی

باشه خاله

کوچولو رو میگی ریسه میرم جان ویس

فکر کنم باید ی خصوصی بهت کامنت بدم

 

 

دیگه نمیکنم خاله:)

ویسسسسسسسس کوچولوووووووووووووووو بخنددددددددد خاله قربونت بشههههههههههههههههه
باششش ویس ویسیییییییی
اوریننننننننننن

نه دیگه قربونت برم نداشتیم خاله:)

چشششششششششششششش نوموگویمم

قربون چشمت خاله

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ایگوووووو نشد دیگه بگیی میگممم,فداتمممممممم

خخخخخخخخخخ

 

مخلصتم خاله

چاکرااااااتتتتتت

خخخخخخخخخ

*-*

بوچ خاله

استیکرر قلب ننمیاد برا همینوموگویم قلببب

قلب قلب قلب قلب قلب قلب قلب قلب قلب قلب قلب 

 

حس میکنم مامانم اینارو بخونه جرم میده خاله

نظر تو چیه؟

تورو که چه عرض کنننمممم,اول میگههه بچه شو دزدیدم ازشششش😐😐😐😐😐

سلام اونی خوبی؟؟؟ 

سلامم پرییی پریییییی خوبیییی؟؟؟ایگووو باورت میشه خواستم برم وب ددی سراغتو بگیرم که مهمونا اومدن و نشددد.خوبی پریییی؟؟

خاله کجایی؟

ویس دلتنگت شد

خاله من میمیرم شهریور تموم شه

اومدی بگو باهات خصوصی کاردارم:(

سلاممم ویسسس کوچولوووو.جانمممم بوگوووووو.
یعنی مهر به بعد نمیای کلاااا؟؟؟:/

بتچا رو سمن تعریف می کرد؟

من خودم سایکو از آلبوم بکهیوننو میدوستم 😍

سلاممممم شیکررر پنیررررر,
لعنتتتا چه خوبم میشناسیی چیو پیشنهاد داده بوده خرگوشککک 
جفتشو میرم امشب میدانم میگوشممممممممممممم

سلام جیگررررررر چطوری خوبی؟؟؟؟

رفتی دان کنی؟؟؟😃😜😍😃😜😍

سلاممممم شیکررررر پنیرررررررم ,چتور متوری.؟ راستیتش اصن وقت نشد خ درگیر بودم ولی امشب دان میکنمم, در ضمن از اهوی گریز پا خبری نداری؟؟

والا دیروز آخرین پیامامونو دادیم و بهش گفتم هروقت تونست بهم تک بزنه تا بهش زنگ بزنم ولی کلا دیگه نزد!!!

سلامم شیکررر, اهااا. خو چون به منم قرار بود خبر بده شد برم ببینمششش دیگه خودم برم بهش اس بدم ببینم چی میگهه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan