BTS

Just For Profile

من برگشتمممممممممم......

هاییییی گایززززز✌ حالتون چطورهههه خوبینن؟؟اومم ی مدتی بود نشد پست بزارم و ایناا برا همین انرو جبران کردمممممم و چندین تا پست گذاشتم براتون(پستای قبلو نگا کنید عرر). دیگهه نظر و کامنت بدین روحم شاد شه اگه درخواستی چیزی داشتینن هم بگینن .حدود ی 4یا 5تا پست گذاشتم اونارم لطف کنیدد نگا کنیدد.تشکرات فراوانننننن 

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۰۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

نننننن عرررر ھورا

 

سلاممم یاسسسسسسسسسسسس"خوبیی؟؟ واییی یاسییییی حتمنن حتمننن اون فانییی بنگتن اولیشو ببین کارای ته خیلی خنده داره توششش
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۰۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چی؟

ممنونم

 

منظورمم پستای قبلیمه یاسیییی اسم یکی شون فانی مومنت بنگتنه میگم اولی شو نگا حتمن 
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۱۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

این وب از چیم گذاشتممم

 

اوکاییی میام.نگا میکنم
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۱۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

آقا فلشمو گم کردم

 

😶😶😶😶 همه جارو گشتیی؟

سلام عزیزم خوش برگشتی ^_^

چشم حتما :)

سلاممم نیلوییی خوبیی فداتمم مرسیی

هاااااااااااااااااااااااااییییییییییی..........

 

خوشحالم از بودنت داااااییییی جوووونم ..

سلاممممممم بهییییی چطورییی خوبیی.فداتم منن ,یاااا دایییییییییییی😂😂😂  

من خوفم ......

 

تو خوف بیدی ؟؟؟

اوهومممم ایممممم خوفففففف

آخه اسمتو نمیدووونم ......-_-

 

چیکار کنم خوووو

 

 

مجبورم بهت بگم دایی

😂😂😂 هر چی میدوستییی بوگووووووو چینجا نمیدونی اسم منوووو؟؟

نچ.....

ایگوو مای نیم ایز سحرر

هااااااااااااایییییییی سحرررررررررررررجووووونییی

انیووووووو,میگم هر چی دوس دارییی بوگوو بهم خووو

همون سحرر خوفه 

 

اسم برام پیدا کردی ؟؟؟

عررر باشششششههههه
اوم راستش فک.که ارییی بکردم ولی چیزی به ذهنم نرسید اسما عموما یهو ی جریانی پیش میاد میرسه بع فکرمم میانهه😭😭😭😭😭

باشع پس واستا یک جریانی پیش بیاد .......ککک

 

😂😂😂✌✌اوکایی موگویممم عررر پستای قبلممم ببیننن😭

کدوم رو بنگر سحررررشیییییییی.....؟؟؟

بببببینننننننن بهیییییی .ببین کدومو دوسسس دارییی اول برو اونجا رو نگاا عررر فک.کنم جیکوک شیپری نه؟؟اگه هستیی کلیپ گذاشتم ببینن

یس جیکوک شیپر میباشم .......

برو پستایی پایننن چند تا کلیپ جیکوکیی گذاشتمم 

اه خیلی بده اینترنت نداشته باشی .......

 

از 25 ماه پیش اینترنت نداریم ......( دقیقا دو روز بعد از شارژش ) 

یااااااااااااا خیلییییییی بدههههههههه هققققققققق هققققققق

بلع ......... خیلی بده من باید تا 23 این ماه صبر کنم تا اپراتورا مودم رو شارژ کنن .....

فایتینگگگگگ تو میتونییی

تمام تلاشمو میکنم تا 6 روز دیگع صبر کنم......

تو میتونییی.میگمم نوشیی ببین اول وبم هیونگ چالش گذاشته اونو شرکت کن من بیشتر بسناسمتتتت

آدرس وبتو بده سحر شی

بهنوششششش من همین ی وبو دارمم منظورم پست اولشههه .

اهاااااااا .....من خنگ کودن اول رو اون خوندم ......

 

اگر منظورت اون چالشس که که گفتی در آینده فعال میشه من توی اون شرکتیدم ......

اهااا اوکایییییی پسس من چک میکنم پیدات موکونمم 

خووووندی ؟؟؟

اریییییییییییی

های اوری بادی

من تا یک ساعت دیگ بیشتر نیستم

مهمون داشتیم گند زدن ب خونه بعدش باید برم خونه رو تمیز کنم 😭 😭 😭

هییییییی من هستم تو نیستیییی تو نییستییی من هستمممم😐😐

هاااای سیما شی .....

 

خوفی ؟؟؟

 

یه سوال ....

 

سیما شی امسال کنکور دادی یا سال دیگع میدی ؟؟؟

کنکورش امسال یودد

من نیم ساعته خونه رو تمیز میکنم جیگر 😉

زودی بر میگردم

 

 

خوبی بهنوش عایا؟؟

من امسال کنکور داشتم -_-

اوکاییییی خوبسسس سیماا,
میگممم اسممو توووشیت چی سیویدی حقیقتاا بوگووو

خوب دادی سیمااا شی ؟؟؟
 

کوجا قبولیدی ؟؟؟
 

البته فضولی نباشه هاااا

سیما

من خوبم تو خوبی ؟؟؟

سیمااا

اممم راستش فقط کارنامه اولیه اوممده یعنی من مجاز شدم برای انتخاب رشته

شنبه دفترچه انتخاب رشته میادوووانتخاب رشته میکنم اینک کدوم دانشگاه قبول میشم شهریور مشخص میشه

خووب ک چ عرض کنم

سهمیه هااا خیلی بد بودن

خیلیییییییییییییییی بد بودنااااااااااااا علاوه بر خانواده جانبازو اینا سیل زده و زلزله زده ها هم داشتن سهمیه برای همین رتبم واقعا خوب نشد

پووووف دیگ قسمت بود دیگ...گرچه من پیراپزشکی دوست داشتم ک اونارو قبولم

قسمت بوده دیگ

چچچییییننننجااااااا اینهمه سهمیهههه

سحر چرا بفکر اسمتی الان 😂😂😂

بوگوووووووو همونیییی که قبلن گذاششتییییییییی نه اینکه مثلا الان عوض کرده باشی هاا اول چی گذاشته بودی اسممو

برات اسکرین میفرستم 😂😂😂

اوکایی

خوشت اومد عایا؟؟؟😂😂😂

بهنوش کجا برفت؟؟؟

ارییی خوشمان امدددد

بهنوووووششششششششششش بیا من یکم دیگ باید برمااااا

عاقااااا هیونگ کجاست؟؟؟؟

هیونگ کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😭😭😭

اصن ته همه کامنتام یه

#جانان میزارم

هرکی یافتش ب من تحویلش بده

برا بهنوشش,
هر کی یافتششش به منم خبر بده 

عه سلااااااام 

خوش برگشتی (-:

سلاممم روبوتیی فدا مداا

مگه برنگشته بودی؟؟!

نهه بطور رسمی,راستییی انیووو

الهییییییییییییییییییییییییی

فدایت خوش برگشتی اونی جانم♥

خوش برگشتی گوگولم^^

خوبی اونی جونم؟؟؟

راستی سلیام

سلاممممم نوراییییییی فدات تو خوبییی؟؟

اونی من حواسم هست که یه قرنه فیکه منو آپ نکردیا

میانههه نوراییی😐😐😐

عررررررررررررررررررر آنیونگ اونی جیطوری؟ کم پیدایی

سلاممممووووووووووو اریی ولی هستممم از این بع بعدددد

قوربونت اونی

کی میخای آپ کنی اونی؟؟؟

تو هفته بعد اپش میکنم براتت

اونییے مغسیییییی بابتتتتتت فیلمااااااااااا

بووووووووووووووووس فراااااواااااااااان لابولییییییی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سلامممممم مامیییییی جونننننن,ایگووو فداتتتتت شمم 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

سلام سحر جون

من فاطمم ملقب به ویستا

18 سالمه

فقط خواستم بگم خوشبختم:)

سلاممم ویستایی , میشناسمتت من✌✌منم از اشنایت بسی شادان گشتمم

میدونم میشناسی سحر جون ولی گفتم مودبانه بیام وبت معرفی کنم خودمو

ممنون قابل دونستی

میدونم دوست مامیم هستی:)

فقط سنتو درست فهمیدم.....


ایگوووو چه بچه با ادبییی✌✌
منو هیونگگ که خیلی وقتههه دوستیم باهم .رابطه هیونگ دونسنگی داریم 
سنم چند بیده؟

خاهش میشه

منم دست پرورده مامیمم دیگه باس مودب باشم

اگع درست حدس زده باشم چجوری مامی من میشه هیونگت دقیقا



اولاااااا اینکه به هیونگ میگم هیونگگ اصلن به سنو سال ربطی ندارههه همونجوری که تا جند وقت پیش به جیسوگ اونی میگفتم با اینکه در واقع من اونی جیسوگگم
پسسسسسسسسسسس ماجرای هیونگ و دونسنگی ما ربطی به سنو سال ندارهه

سحر جون ناراحت شدی ازم؟

من چیزی نگفتم که.......

ایگووووو واییی میانه اگه لحنم طوری بود که فک کردی ناراحت شدمم,
نهییییییی من ناراحت نمیشممم. ,فقط داشتم موگوفتم سنو سال ربطی به رابطع .منو هیونگ نداره

اوره نمیدونم حس کردم از دستم عصبانی شدی

بهر حال ببخش منو بی ادبی کردم...

 

سلام منو به مامیم برسون سحر جون

دلم خیلی براش تنگیده..:((((((((((

اندهههههههههههههههههههههههههه از این فکرای اشتبا نکنننننن. منو نمبشناسی ارگز هر کی بپرسی میگهدمن اهل عصبانیت نیستم از یاس از نورا از نفس کلا بچه ها میشناسن دیگه 
اگه خواستی اونیم موتونی بهم بگییی 
ایگوووو الهییی.....

چشم اونی جون

 

میشه به مامیم بگی ویستا غلط کرد ویستا شکر خورد........

فدایتتت ویستا,
هیونگ نیسس کهه ,هر وقت دیدمشش موگویمم برایششششششش

خودا نکنه اونی

 

ممنون اونی

💞💖💞💞💖💞💞💖💞💞💖💖💞💖💞💞💖 خواهششش میشوددد

ببخشید سیمااا شی باید میرفتم جاااایی

 

ح

^^

سلامممم چطوری خوبی

سلام...

بد نیستم...

خوش اومدی...

سلامممم مجددد 
چرااا؟؟؟
😊😊مرسیاتتت

خوهشات...

بای ....

خدافظ

سلام فدای تو بشم مننننن 

خوبی عزیزدل؟؟؟؟

چه خوب که برگشتی و منو ببخش که نبودم😃 😍💙💛

سلاممم شیکرممممم ,قربون تو خدا نکنههههه 
اوهوممم تو چیتوریی شیکرممممم؟؟؟؟؟
😊😊😊😊 فناتممم هموتووو,ببخشش که گفتم دارم براتتت ✌✌✌

سلیام اونی

خوبی گوگولم؟؟؟؟؟

خوش میگذره؟؟؟

سلاممم نوراییی ,فدایی تو بشمم ایمم گوددد .خوبهه بد نییییی

خدانکنه اونی جونم

چه میکنی؟؟

هیچچ گشنهه دراز کشیدم.جواب پیام میدم😂😂

منم گشنمه ولی به یه بیماری مبتلام

ککککککککک

چیییکاریییییی

چی؟؟

نوشتی به ی بیماری مبتلایی میگم چیکاریی

گشادی

ککککککککک

وایییی نوراییییییییییی خخخخخخخخخخخخخ

توام داری این بیماریو اونی؟؟؟

منن در حال کار بودم از صبح خستمم. شبایمم که شام میخورم فرداش ضعف میکنمم

الاهی بمیرم اونی

منم دیروز له شدم انقدر بشور بساب کردیم

ا خدا نکنههههههه نورارییی,ارییی بابا دیروز امروز

مام امروز داریم

بدبختی گیر افتادیما

هیییی چی بگم تازه عید که هیچیی باز شلوغ میشهه اصن

الان خونه ی ما انگار اسفنده

همه چی داره شسته و تمیز میشه

پدرم دراومده بوخودا

اونی بیا وبه ویستا من اونجام

باششش اومدممم نورای

اونی رفتی؟؟؟

میانه کار یهوییی پیش اومد رفتمم میانهه

سلام اونی

یه چی پیدا کردم انقدر عررررر داره که نگو

عععععررررررررر

https://dressupmix.com/Free-Dressup-Games/Dressup/BTS-Backstage-play.html

فدات بشم من! خیلی هم خوبه ک گفتی حال میکنم از عصبانیتت خیلی بانمکه 😂😜

یاااااااااااااااااااااااا شششیییییییییییککککرررررررررررررررررررررررر

سلااااامممممممممممم

وای خیلی وقت بود نیومده بودم

میانه

سلام شادییییییییییییییییییییی خوش اومدیییییییییی خوبییئییییییییییییییی؟؟؟اشکال نداره فداتتتت

آبجی پروفت

 

Killlllllllllll mn

سلامم ابجی شادی جونم خوبی فدات؟؟خخخخخخخ از کی میخوام پروف بزارم ولی عکسی که بخوام با مروف قبلیم بعوضم میدا نکردن تا اینو دیدممم وایی خودمم خیلی دوسس عکسوو

سلووووووووووووومممممممممممممممم اونیییییییی مهلبونییییی نازمممم خوفییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟،💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

گوگوووووولللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سلاممم فددددددات شمممممممممممممممممممممممممممممم, خوبیییییییییییییی؟؟ دلم برات خ تنگ شده بود گوگول مگوللللللل💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan