BTS

Just For Profile

چانیول اکسو

 

گایز میانهه ولی دیگه بیان بهم اجازه نمیده برا امروز پست بزارم بقیه ش برای فردا میفته بازم ببخشد🙏🙏🙏

و درخواستی هایی که گذاشتم

1_چانیول اکسو

2_عکسهای بلک پینک

3_عکسهای تکی جنی

4-عکسهای اعضای بی تی اس به جز جیهوپ(چون تموم 10تا پستو گذاشته بودم ) 

عکسهای چانیول در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عرررر تو خاطرات الحمرا هست 😍😍😍😍😍😍

چینجاااااااا😍😍😍😍😍😍😍,ا سلامم نییلویییییی

چی ؟ 

سلام ^_^

منظورم اینه چانیول تو سریال خاطرات الحمرا هسسسسسسسس

اره دیگه هست😅😅😅😅😅

خیلی کیوته  دیدی سریالشو ؟

نهههه ندیدم سریالو برا همین پرسیدممم ازت که هس یا نهه

فردا معرفی شو میزارم بنظرم سریال خوبه ^_^

من تازه شروع کردم 😍😍😍😍😍

اخججججججوننننننننن. حتمن بذار پسسس

دااااااااااایی هستی یا نیستی ؟؟؟

سلاممم نوشمکمممم خوبیییی هستم و در عین حال نیستمم 

ای باب 

 

باشد هر وقت تونستی یهه سر بیا وبم پست جدید بذاشتم ........

یوهااا اونو که دیدممممم عررر

دایی غذا بدرستیدی ؟؟؟

اریییییی

چقدر کیوتهههههههههههه

اوهوممممم کیوته ✌✌
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۰۹:۰۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اووووووونى

 

جاننننننننننننمممم
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۰۹:۰۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

من

 

تووووو
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۰۹:۰۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ى دنیا

 

خوبببببببب
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۰۹:۰۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ممنونم

 

فداتتتتتت شمممم 
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۰۹:۰۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ممنونم

♥♥♥♥♥

 

قابلل تو نداشتتتتت یاسسسییییی

پسر کوچولوی من 😭😭

دلم براش تنگیده بود😘😍

بهه بهههه باد امدو بوییی یاسی خانومو اورددددددددد,خوبیی قربونت شمممم؟؟ این چانبک خیلیی کیوتنننننن,یاسس برا اون قضیه م دعا میکنممم ان شاللهدکه درس میشه یاسمم

سلام اونی جطولی؟

چینقدر کیوته اوخییییییییییییییییییییی

من 4 موخوام

سلاممممم فدات شممممممممم ,ایگکووووو منظورم این بود که من این پستارو گذاشتمممم , ولییی چشمم میزارمم براتتتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan