BTS

Just For Profile

بازی درخواستی یاس

 

 

یاسمم نفهمیدم منظورت چیه از بازی

پلیزززززز توضیححح بدهههه

کومائووو.

یااااسی منم نفهمیدم توضیح پلییییز

برا یاسیییی
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۴۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

جاى بایسا میحرفیم

 

یادمم امددد اون.اوایلمم بودشششش هااا یادته جا زن ته بود یوری و یوییی
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۴۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

نورا فکر کرد شور دارمXD

 

اخخخ یادتهههه عررررر چنقدر خندیدیممممممم
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

سر شورتت گفتنات من جر خوردم

 

واییییییییییی یاسسسسسسس فققققططط هیونگگگگ درسس میخوندششششش. بعد فهمیدمم شماها شورت رو چه میخوندیددد اصننن نابود بشدمممم

وای خدا

منم بازی میخوام

اما خوابم میاد اه

یکی ب من بگ خاک تو سرت خوابت میاد برو بکپ چرا تو وب ولل میچرخی ایشششش

راستی سلام همگی

و احتمالا هم خدافظ همگی

اخییییییی بروو بوخواببببب پوستت خراب میشههاه هاا(توصیه ای از ی نفرررر)

😭😭😭😭

سحر

انقدر این چند شبه ب انتظار جیگر نشستم تماااام پیشونیم جوش زده 😭😭😭😭😭

اون یه نفر خیلی گل میدونی که 😂💙

دیگ واقعا رفتندی

انیووووو دتراااا

الهیییی من 2 هفتشش در انتظارمممممممممم عرررررررر
مراقب خودت به باشششش سیماشه

یعنی هیچکدومتون نمیدونین هیونگ کجاست بهش بگین بیاد من حالم بهم خورد دو هفته دارم خوابشو میبینم باسد یکم خوابام فرق کنه دوهفته خوابام یکیه ://////

نههیییییی کسییی نداندددد.......
والا تو تنها نفرر نیستیی که همشش خوابشو میبینییی......
بچه ها همه شون اینجوریننن

میدونم وبی دوهفته زیاده دلم واسه اسب شاخ داره تنگ شدع هی میومد تو خوابم میرقصید :///////

ارییی زیاده فقط امیدوارمم حالششش خ خوب باشههههه و اتفاقی براش نیفتاده باشهه حداقل نه اتفاق بدد...

میدونم وبی دوهفته زیاده دلم واسه اسب شاخ داره تنگ شدع هی میومد تو خوابم میرقصید :///////

ایگوووووو اسب تک شاخ ی سر یزن به خوابایی بهاریی

بیتربیتا به من خندیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البت یادمه اون روزه کذاییو

سلامممم نورایییییی😂😂😂😂😂 خوبیی
خوو خ فانن بوددددددددددددددد

نوراشی سلام یه یادی از ما بکن دلم واسه توهینات تنگولیده بود -_-

اسببببب تککککک شاخ بیاااااا دلتنگتیم 

 

برا نوراییییییی
بیاا اییی اسب دو شاخخخخخ

اسب. دوشاخ کوجایی

چرا پیش ما نیایی

هو هو

 

واااای محرمه خاک به سرم بچه ها همه سینه بزنین

ایگووووووووو راسس ممممممممییییگییییی
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۷:۳۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

سلام چیم،،،یاسیو دیدی؟

 

سلاممم تهیونگااا,ایگووووو اوممم چرا دیدمشش ولی ی ساعت پیششششش

سلام اونی

سلام بهار

سلام یاسی

یاسی حواسم بهت هستا تو وبت کامنت میدم جواب نمیدی .لی کامنته بعدیو جواب میدی

بدن بگو چرا نمیاین کامنت بزارین

برا یاسیییی

نوراشی ببینم تو الان دوستی قهری پوچی چیی وات د فاز ://///

فورر نوراییییی

خدایا این باز گیر داد به من -_-

سگ میشم پاچتو میگیرما

حالا هی گیر بده

سلام کردی جواب دادم

اووو خشمممم نووورااااااا

اونی؟؟؟؟؟؟

جونمم هستمم

من دست وردار نیستم ببین اون دنیام ولت نمیکنم :///

واوو برا نورایییییییی

فکر کردم رفتی

یه اعلام حوضور بکن فدات شم

اخخ میانههههه نوراییی
خدا نکنههههههههههه

تو کلن با همه انقدر کنه ای یا فقد اصابه منو میخای سگی کنی؟؟؟؟؟

برااا بهاریی

نه نوراشی من فقط با تو اینجوریم وگرنه ادم ول کنیم

نوراااااا خب نمیگی فازت چیه :///

نوراا.....

اونی که معلوم نیس فازش چیه تویی نه من بچه

خیره سرم 3 سال ازت بزرگ ترم احترام نگه دار کودک

یکمم.اراممم ترر گایززز

به من نگو کودک یا بچه یا کوچولو منم خیر سرم دوازده سالمه هاااااا

ارامممم باشیددددد

خیله خب بزرگ :/

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۷:۵۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

سلام

 

سلاممم 
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۷:۵۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ب چ علت تو دیدیش؟

 

اومممم خو بگمممممم رازه اخههه

به به پوکره اعظم

اونی هر چند مین یه بار باید صدات کنم :/

هستمم دستشیی بودم ببخشییددد 😐

کی گفت من بزرگم :///

 

دقیقا تو رابطت باهمه اینجوریه

سوپ_یونمین_یونکوک و حالا بقیشوووون

به من فلک زده که میرسه ورق برمیگرده میشی

تهگی :////

یا اصن با خود کوک

تو با همه ویکوک_جیکوک و بقیشونی

با من بیچاره

جینکوک :///

الهیییییی

خوشم میاد اینجوری باشم

مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟

نورایییی ارامممترررر

بابا رو مخمه خو

یه چی بگو بهش اونی

نوراا جون تو هم یکم اروم باششش, 

نه بعضی وقتا میگم این نورا میبینه با هیشکی مشکل نداره بزار با یکی مشکل دار شم و در همون لحظه بهار پیدا میشود ://///

اصنن چراا شما دوتا اینجوری میکنییننن؟؟

حالا یدونه کامنتم منظورو میرسوند😂😂😂😂😂

نمیخاست دوتاش کنی بزرگ

😂😂😂😂😂 اوکایییی

این خانوم یه کاری کرده که دیگه بمیره ام دلم باهاش صاف نمیشه اونی

خو چهه کرده مگه ؟؟؟

هوچی بیخی اونی

فقد بدون که راجبه ددیم بوده

اهااااا راجع به پیشول بوده پسسشش....

اوره درمورده ددی بوده

اونی راستی پستشو دیدی؟؟؟؟

نهههه کدومم پستشو؟؟

بهههههههه من نگووووووووووو بزررررررگ

نوراشی اون همه با بقیه حرف زدی دلت واسم صاف نشد اون همه معذرت خواهی کردم چرا تو دلت سنگه؟؟

نورااا بببخششششش

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این چرا منو ول نمیکنه

ولم کن دیگه حاجییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نوراااا بگو چی بود قضیههه حداقل خصوصیی....

:/ خصوصی فرستادم :/

خدایااااااااااااااااااااااا :/

نورایی بازم نفخمستممممم قشنگ بوگو اصن منظورت کوجا هسس, کی هسسس

نورا بخدا اگه همه چیو به نفع خودت بهش بگی راضی نیستم یکم به منم فک کن 

اصن هیچی نگفتتتتتتتتت بهمم

اونی ولش کن یچی بوده گذشته

ویستام یه مدت ناراحت بود البت فکر کنم فقد یه روز

اگه قصد دارین همینجوری دعوا کنین من حرفی ندارم" چرا نمیگین چی شده؟

میگم تو وبه پیشول رفتی تو اون پست؟؟؟؟؟؟؟

سه ماهگیمون بود

نرفتممممممم. واسا برممم
ندیدمم پستووووووو

بورو بورو

اسم پستو بگوو اینا که مال کوگیی و ایناس اخریاااا

نه نوراخانم عادت داره اذیتم کنه منم دیگه نباید بهش گیر بدم

بهارمم تو هم ارومم باشششش یکمی بصبرر

یه اسمه 4 حرفی تو قلبمه

همون اولاست

خو اونجا که چیزییی نوشنه نیسس هیچ کامنتییی

بابا اونجا نیس که

میگم اون پست برا سه ماهگیمونه بورو ببینش

واساااا 

چی چیو صبر کنم این خانم دلش بامن صاف نمیشه من الکی خودمو اذیت کردم...

بهارر لطفن یکمم

من که بهت گفتم

تو توقع بیجا داری من چی کار کنم خو

الانم خیلی دارم خودمو کنترول میکنم که نپرم بهت پس تمومش کن

گایزززززز تمومششش کنیدددد لطفننننننن, 

اونی من که چیزی نمیگم

یکی دیگه داره کشش میده

نورا و بهاررررر لطفننن بازم نفهمیدم چرا رفتم پستم خوندم ولی چیزی نبوددد همش کاممنتای خودت بودد که

 تمومش میکنم اما یه چیزی بهت بگم توقعم بیجا نیست یه جوری میگی انگار من قتلی چیزی کردم یه حرفی بوده تموم شد رف

.......

اونی من جلوی همه معذرت خواستم اما نورا نمیبخشه حالام میگه ول کنم پس باشه............

باشههه.......

بابا اونجا هیچی نیس اونی

اععععععع

سه ماهگیمونو تبریک گفته ددی منم گفتم دیدیش یا نه

اععععع

اهااااااااااا. الانن دیدممممممم

این واست درسه عبرت بشه که دیگه ازین کارایه زیبا انجام ندی

بابا من از یکی خوشم نیاد باید کیو ببینم

..........

اونی باورت میشه الان یه دسته رد شد از اینجا؟؟؟؟؟؟

ارع

من خودم باورم نمیشه

هنو روزه

دیگه شاید میرن ی شهر دیگه

اینا دیگه مسخرشو در اوردن

اخه هیچ وقت این موقع دسته نیومده

نمیدونمم :) 

 نورا.....

جونم؟؟؟؟

دور شدیی خیلییی...:)
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۸:۵۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اونى چرا ج،نمیدى

 

ببخشید پیامات تو هرزنامه رفته بود ج دادمم

ینی چی؟؟؟؟؟

از چی دور شدم؟؟؟؟؟؟

هیچی نورایی بیخیی حالم الان خوب نیسس ببخشیدد

اععععع بگو

چرا حالت خوب نیست؟؟؟؟؟

ی نفرر بعد 2 هفته اومده و جواب هیچ یک ااز پیامامو نداده 
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۸:۵۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

راز؟منحرفانھ؟چیممممممممم؟بازنم چ کردی؟؟

 

هیچیییی ولی بگمم. نمیزاره با یورییی و یویی بازیی کنممممم://

یه سوال هیونگ بعد دو هفته اومده؟؟

نهههه هیونگ دنا نیسسس ی نفر دیگسسس به جون خودم هیونگ دنا نیسس 

کی؟؟؟؟؟

خیلی گنگ حرف میزنی

نمیفهمم

نمیشناسیشش نورا,میدونی 2 هففته یهویی رفت الانم که اومدخ جواب پیامایی که تو این دو هفته دادم نداده

یعنی

همه چی گفتین

و

همه کار کردین

الا بازی

:|

سیمااا دارممم دیووونههه میشممممم سیمااااااااااااااااا
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۸:۵۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

نفس ککککککککککککش ىاسى نبودى ببینى چقدر دنبالت گشتم/چیممم گفتم کیم سوک1ھفتشھ؟

 

نهههههههههههههههههههههه چینجااااااااااااااااااا اخجوننننن عمو سدم دوباره 2بار فایده نداره

جوابه منو ندیا خو؟؟؟؟؟؟

گفتم که فقط اسمشو نگفتممم چون اصن از بچه های اکیپ نیسسس

ته ته شما چرا انقدر بچه دارین؟؟؟؟؟

اخخ دوس داره خووووو من هی عمو میشم عوضشششش
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۰۰ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

مگھ اسباب بازیھھھھ/سلام نونا سیماا منم تھیونگ

 

نهه ولی خو بچه هاتون خیلی گوگولیننننن
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۰۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

شوگا جون تا5نشه بازی نشه/7تن تھیاس داریم

 

😂😂😂😂😂😂😂

بیچاره یاسی

دلم میسوزه واسش

ما تو همین یه دونه موندیم :/

اخییییی از تنبلی خودته حوصله سروصدا نداریی نه اینکه دلت برا نورا بسوزهههه

نخیر دلم واسه خانومم میسوزه چیم

بچه خیلی نورا رو اذیت میکنه

بروووو هیونگگگ من میشناسمتتتتتتتتت
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۰۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چرا بیچاره از     خداش باشه شبا بامنھ

 

😂😂😂😂😂 خودشیفته نشو ایتقد ته ته والا اونم دست کمی از قیافه نداره ازتتت

رو حرفه هیونگت حرف نزن اعععععععععععععععع

نورا کجایی شوهرتو کشتن😭😭

یا هیونگگ از کی تاحالا گریه میکنیییی😐😐
کوجا رفت اون هیونگی کههههه جذبه داشتتتت

انقدر از خود راضی نباش ته

یسسس منم با هیونگ موافقمم تهه
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۱۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

جان؟ب قیافش چکار دارى 

 

یاااااا تهیونگااااااااااااااااااااااا در مورد من چی فک میکنی هاااااااااااااا؟؟؟

همیشه باید سگ باشم؟؟؟؟؟؟

کلن مثله اینکه دوس داری سگ بودنمو

اخه به اون روی دیگگگت که خشنه عادت کردممم😐

پشمام

:/

 

چی شده مکنههه؟؟
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۱۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

مگه گفتم کى قشنگھ گفتم باعشقش حال مىکنھ

 

بلههههه بلهه درس میگییی

بچه ها گلدن مکنه ام اومد

اریییییی

😐😐😐😐😐

😁😁😁😁😁😁😁 عررر راستی ههی میخوام بگم یادم میره استیکر دار شدی که هیونگگگگ
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۱۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

@~@سیما زشته ھا

 

برا مکنعه

سکرته دونسنگ 😐 😐 😐

مدیونی فکر کنی از شما میدزدما

سکزتتتتتتتتتتتت؟؟؟ مشکوک میزنی هیونگگ

او بلی

من فک کنم

باید

اممممم

باید چی؟؟؟

چی زشته؟

پشم زشته؟؟؟؟؟؟؟

من اممممم

آه

چرا زبونم گرفته؟؟؟؟ ://

اوخییییی مکنههههه مونووووووووووووو کیوتتتتتتتتت

خیلی به من شک میکنیا چیم

سگ میشما

اووووووو 😮😮😮 نههههههه من لاللل میشم هیونگِگِ
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۱۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

سلام عقشم نفسمممم عمممممرممممم من اینجام تو اتاق حموم بودم تھیونگمممم کیووووتمممم 

 

بیاااااا ته زنت اومدهه
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۲۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

شلاممم آبنباتتمممممم واو شبم نزدیکھھھ

 

تهههه منحرففففففففففف😐😐😒😒😒😒

الان با کی داری لاو میترکونی ته 😐 😐 😐

با زنش یاسسس
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۲۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

سلامbts

 

سلاممممممممم

زنه من کو پس؟؟؟؟؟

زنه تو از من سراغ میگیریی؟

چرا من گیجم 😨😨

بوگوو کوکی تا درارمت از گیجییییی
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۲۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عقشم آفیت باشه گوگولممممم 

 

برا زنشششششششش

شالام همسری^^

سلام پسرا

سلامم نوراشیی خوبییی
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۲۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چیم ى پست میزنى زنم خسته شد ى عکسم ازم بزار فیض ببرع

 

اوکایییی الانن

ووییییییییییی زنممممممممممم

سلام فدات شممممممممممممممممممممممم

برا نورا

چرا ته داره مکالمه با زنشو میگه؟؟

مگ غیرت نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ته هس دیگرررر ...

سلام جیمین شی^^

خوبی؟؟؟

یس ایمم نات گودد
فسقل گوگولت خوبه؟
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۲۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

مرسی کیوتھ سک***س******

یممممممممم /ببخشید/

 

فدا گذاشتممممم پستووو

جیمین اوپا دیدی دخملم 3 سالش شد؟؟؟؟

اورهههه ووی فسقل عموشهه
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

یاسم زشته آرمیا میبینن

 

یاس

بله دخملمون 3 سالش شد چیم^^

یاسی بچه هات ( 😐 )چند سالشونه؟؟؟

برا یاس
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

یویى و یورى1سال کیم سوک1ھفتھ

 

نوراا

جیمین اوپا من نپرسیدم شوگولم پرسید

ا ببخشیدد نوراشههههه

جیمین اوپا منو همسری داریم میریم بیرون

خدافظ

خوش بگذرههههه انیوووووو تا بعددددددد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan