BTS

Just For Profile

توجهاتتتتت

 

 

 

کی وبششش هسس الانن که بیایمممممممم..؟؟؟

چیشده اونی ؟؟

سلامممم بهاریی خوبی فدات.هیچی همچین حال جسمیم مساعد نیی گفتم کسی ان هست همیتو بحرفم باهاش یادم بره دردمو

اهان :((((

چلا خوب نیستی :(((((

باز این گفت فدات اعه :////

چیرز خاصیی نییسس بهارمم خوب میشمم.خوب میانههه بهارم
میگم بیا اشناتر بشیمم باهمم,بیو بده بایستم از بی تی اس بوگووو

بهاااااااااری وااااااارد میشووووووووود (اونی من بخوام بیوگرافی بدم چار صفحه میدماااااا اماده ای ://///)

اریی تو 5 صفحهه بدههههههههههه 

خب

بهاریم

متولد 28 تیر 86

بعدشمممم اها جونگ کوک لاور یک میلیون اتیشه ام به جونگ بگی پخ میپرم بهت تو بلک پینکم بایس ندارم چون همشون ستودنین

میدزیم هستم و بایسم لیاست

بعد کلا بچه پررویم با همه گرم میگیرم و جواب همه رو میدم #اخلاق_بدیه_میدونم

بعددد دیگه اها قلبم از سنگه کلا گریه نمیدونم یعنی چی شاید خیلی فشار بیارم دو قطره رو میریزم

بر خلاف قیافم پررو بچه منفی و منحرفم قیافم پاستوریزه نشون میده :///////

چیزای مورد علاقم

از رنگا بلک پینک

از غذاها همه چیز خوارم و همه چی دوست دارم

از درسا اممممم کلا ک از درس بدم میاد اما زبانو خیلی میدوستم

از حیوانات خرگوش و گربه

خب دیگه اینم از این

اوریننن بسی کامللل منم بیوو بدممم یا دارییی؟؟

بدی بهتره اونی :)))))

اسمم را که مودانیی ,
متولد77
جیمین لاورمممممم بسیییییییییییییی ولیی سر همه شون تعصبیممم فقط اولین بار صدای جیمنو که شنیدم باعث ارمی شدنم شد برا همین فرق داره کمیی
تنها بی تی اس میدوستمممممم
بر خلاف اینجا کم حرفمم در اول بعدش بجوشم پرحرف میشمم
احساساتی هستم هر وقت بخوام گریه میکنم 
منحرف نیستمم 

همه چی میخورم الا خورشت بامیه
درسس دوسس درام از درسی بدم نمیاددد
 عاشقق تیم بارسامم 

اوه من از فوتبال هیچی نمیدونم هیچی اصن اون موقع پسرداییم گفت شوت یعنی چی عین ماست واستادم نگاش کردم ://///

هاااااا راستی من کلا از صب تا شب میرقصم رقصم تو فامیل خیلی خوبه صدامم بشنوی میگی این بیست سالشه نه دوازده ://////

خیلی ادم جالبی هستی :))))

البته منم سر همشون تعصب دارم پسرداییم گف تهیونگ فلان بهنمانه یقشو گرفتم کدبوندمش به کمد ://////

چجوری گریه میکنین :////////

هااااا از همه چی عین سگ میترسم الا کتاب ترسناک فک کن معلممون عطسه میکنه من میپرم ://///

چینجاااااااا من فوتبال خ دوستتتت چندین ساله بارسایممم
مرسییی بهاریییی
برعکس گریه دوس حس سبک شدن بهم میده و تمام غمو ناراحتیم با گریه تخلیه و در نتیجه شاد میشممممممم
مننن خو بترسونمم میترسمم ولی چیز خاصی نیس بترسم ی جا مثلا احساس لکنم چیزی اونجاس باید برم چک کن مطمئن شم که نیسس اگه بگم نه نیس و بدونن چک کردن از اونجا برممم اون ترسش تو دلمه 
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۳۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

جان من،،مممممممممننننننن

 

ارییی خو خودتتتت
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۴۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

درخواستى دارم .....چنتا عکس از لباس ت بزار 1شنبه ارادو دارم نمیدونم چ بپوشیم

 

از لباسس تهه؟؟ ها یعنیی چه از لباسش؟

واااقعا راست میگم نمیدونم یعنی چی یه بار خواستم فوتبال نگا کنم وسطاش پاشدم رفتم اتاق رقصیدم :///

من ورجه وورجه میکنم تخلیه میشم ://///

اها وقتایی گریع میکنم ک کسی تحقیرم کنه اما جلوش نه هااا تو خلوت خودم تحقیرم کنه تحقیرش میکنم ://///

الا منم تو خلوت گریه مینمایممممممممممم
رقص بلد نی ولی اهنگ میزاریم با ابجیم ورجه ورجه
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چنتا از استایلاش مث...آھنگ سیو مى ک سیاه سفید بود

لباسش

 

اهاااااا اوکاییی تا فردا صبح برات میزارمم باوشههه؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan