BTS

Just For Profile

توجهههه

 

 

 

ی نفر الان در ساعت 1و25 دیقه بامداد

تو وبمه واقعا کیههه؟؟؟

دوتاا حدسس دارمممم فقط

که جفتشون نیستن 2هفته

یام هستن و نشون نمیدن.......

من الان اومدم :-D خخخخ
سیماااااااااا چه کنمممم من هاااا.....

سیماا من الان باید برمم ولی فردا باهات صحبت میکنمممممم 

سیما
اوکی جیگر منم رفتم شببخیر
صبحت بخیرررررررر

سلام اونی^^

خوبی؟؟؟؟؟

سلامم ننورایییی 

من یادمه یه بار ساعت 2 و خورده ای نگاه کردم دیدم 10 نفر تو وبم آنلاینن خخخ اسکرینم گرفتم

اوریننن 😂😂  

کوجا بودی اونی جونم؟؟؟؟

همینجامممم

اونی حالت خوبه؟؟؟؟

:) بد نیستم نورا

والا راست میگم خیلی وقتم نیست ساعت1 و خورده ای7تا بود ساعت2 و خورده ای10تا

با گوشی خودمم نبودم ولی انقدر ذوق کردم که اسکرین گرفتم😅ولی اسکرین و وارد صندوق بیان کردم😎

دیگه خیلی چک نکردم هرچند تا ساعت7بیدار بودم😆با دخترخالم و خواهرشوهر یه خاله دیگم😆(میفهمی چی میگم؟😄)خونه مادربزرگ من بودیم(که مادربزرگ دخی خالمم میشه.گرفتی؟😂)بعدش تا ساعت7دور گوشی بودیم منم دور گوشی خواهرشوهرخالم😂دوستیم دیگه😀😄

گرفتی چی گفتم؟😂

کاملااااات فهمستمممم چ گفتییییییی😂😂😂😂

اونی من نفهمیدم اون حرفی که دیروز بهم گفتیو

هیچی نبود نورایی بیخی باوشه؟

آفرین که فهمستی😂

راستی اهل کجایی؟

مشهدی بیدمممم

بگو دیگه اونی

از چی دور شدم؟؟؟؟

هیچییی نورایی دیرو حالم خوب نبود هموتو ی چی گفتمم فدات تو به دل نگیرر

نمیگی نه؟؟؟؟؟؟؟

تا نگی نه من نه تو....

میگم احساس میکنم دور شدی ازمم همینن, یعنی مثل قبل راحت نیستی باهام 

به احساست بگو الکی واسه خودش حرف نزنه

من چطور میتونم از دونسنگ ترین اونیم دور شم؟؟؟؟؟

فدات میگم دیرو حال روحیم مساعد نبود برا همون اوتو گفتم

بیدی یعنی دیگه نیسی؟

زبونت مثل ماستا😂😅

نههییی هستمم هنوو😂😂چینجاا اهل کوجایییی ؟؟

ادم تو شرایطه بد حرفه دلشو به زبون میاره اونی

نچچچچچچچچچچچچ

چرا عزیزم

گفتی جوابتم شنیدی دیگه

پس دیگه ازین فکرا نکن خو؟؟؟

باوشششششددد نوراییییییییییییییی💚💚💚💚💚💚

افرین اونی^^

💜💜💜💜💖💞💞💞💞💖💌💌💌💛💙💚💕💕💗

لاو یو دونسنگی

کککککککک

سارانگهههههه اونیییییییییییییییییییی 😂😂😂

دلم واسه دونسنگی گفتن بهت تنگ شده بود دونسنگی

منمم اونییی😭😭😭 اونییییییییییییییی

😭😭😭😭😭😭دونسنگی

گریهههه نکنننننن اونییییییییییی منم گریه میکنمممم😭😭😭😭

دونسنگم😭😭😭

گریییه کنییی میرمم اونییییی

نه دونسنگی نرو

اوکایی نمیرمممممممممم , از تینا چه خبر بهتره حالش؟

مرسی اونی

فداتت نوراییی💜💜💜💜

یور سو لابولی💜💜💜💜💜💜

💖💖💖💖💖💖
پنجشنبه ۱۴ شهریور ۹۸ , ۱۶:۱۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اونى پستھ ک گفتم....

 

یاسیی میشه ی لینک بدی بفهمم منظورت چیهه؟؟

سلام اونی

سلام

سلاااام دایی جونم ....

 

دلت برام نتنگولیده بود ؟؟؟؟؟

 

ولی من تنگولیده بود 

خوفی ؟؟؟

سلامم نوشییییی,

بعله... 

سلامم روبوویی

بعله ککک😂😂😂

کی بوده حالا؟

دستا بالاااا

سلام خواهریییی خوبییی؟منم ندانم لو هم نداد خودشو

سلااااااااااااااااااام دایییییی جووووووونم

سلامم فدات شم تو خوبی

داااااییی کجاااایی ؟؟

 کی برمیگردی ؟؟؟؟

ایم کامب

دلم برات تنگولیده ☹️😍

فنای دلت منم دلم تنگولیده بود برات شیکریی

کی بوده؟ دستا بالا😐

ندانم منمم😐

اونی کوجاییی؟؟؟؟؟؟

دلم تنگته☹️

سلاممم نورایییی.خوبیی فدات شمم.ایگوو میانه کاری داشتم نتونستم بیام ولی هستمممم از این به بعد

سلام فدات شم

دلم خیلی برات تنگ شده بود ☹️

الهییی نورای دل منم خیلیییییییییی برات تنگ شده بودد, خوبی نورایی؟؟

قوربونت برم من

اره خوبم

تو خوبی اونی؟؟؟

اریی خوبمم نوراییی.چ میکنیییی؟

فیک موخونم=)

فیک.چیی موخونیی؟کاپلاش کیان؟

اوناییه که کیوت گذاشته بود

دختر پسریا

من یونگیو کوکیو ته رو دانیدمش الانم دارم کوکیرو میخونم

اهااا اوکایییی فایتینگگ😊

سلام برادر زن 

سلاممم داماد گلم چتورییی خوبی؟ خواهرم چتوره؟

سلام مبینا جون^^

من واقن نمیفهمم روابطتونو

کککککک

ندرایی هانی خواهرمه خوو در نتیجه روبو میشه دامادم و منم میشم برادر زنششش

سلام نورایی😁

مرسی برادرزن خوبم... خواهرتم میگه خوبم فدایت سلامم رسوند... تو خوبی؟چه خبر؟ 

ابگوو بسی سلامم برسون برایششش, مننم خوبممممممم سومر استار بازی میکردممم

اوکای...

اریی, ایگو میببینم اوکای هم همگاننیی شدده😁😁😁

سلام خالهههههههه

 

دلومو براتتنگ شدهههههههه

سلاممم.ویسسسس , چطوریاتیی خوبیی؟
منم دلم بسیییی تنگ شده بوددددددد براتد

خاله نظر خودت راجب حالم چیه؟!

 

خخخخخخخخ

 

ولش

 

خودت چی خوبی؟!

میدونمم حالتو. حال مننم اینجوریه:)

سلام اونی^^

سلاممم نورایییییی خوبییی فدات؟

اوهوم^^

تو خوبی اونی جونم؟؟؟

خوبمم فدات شمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan