BTS

Just For Profile

....... شاید همینجوری

 

 

 


دریافت

 

ی روز دیگه هم گذشت، و هنوز تنهام

چطور میشه تو پیشم نباشی!

حتی خدا حافظی هم نکردی، بعضیا بهم میگن،

که آیا مجبور بودی بری و و دنیای منو سرد کنی؟

هر روز میشینم و از خودم میپرسم

چطور عشق ما مهو شد؟!

(و ناگهان) یه چیزی تو گوشم نجوا میکنه و میگه

تو تنها نیستی

چون من اینجا پیشتم

اگرچه از من دوری

من همیشه پیشتم

تو تنها نیستی

چون من پیشتم

اگر چه از هم دوریم

ولی همیشه تو قلبمی

چون تو تنها نیستی

تنها، تنها

چرا تنهام!

درست روز بعدش، فکر کردم که صدای گریت رو میشنوم

و داری ازم میخوای بیام پیشت و تورو در آغوشم بگیرم

صدای دعاهات رو میشنوم، سنگینی نبودت رو تحمل میکنم

ولی قبلش به دستات نیاز دارم، بعد تا عبدیت این کار رو خواهم کرد

هر رو میشینم و از خودم میپرسم

چطور عشق ما مهو شد؟!

(و ناگهان) یه چیزی تو گوشم نجوا میکنه و میگه

اون سه کلمه رو تو گوشم نجوا کن و بعد

و عزیزم میدونی که پیشت خواهم بود، پیشت خواهم بود

تو تنها نیستی

چون من اینجا پیشتم

اگرچه از من دوری

من همیشه پیشتم

تو تنها نیستی

چون من پیشتم

اگر چه از هم دوریم

ولی همیشه تو قلبمی

تو تنها نیستی

چون من اینجا پیشتم

اگرچه از من دوری

من همیشه پیشتم

تو تنها نیستی

چون من پیشتم

اگر چه از هم دوریم

ولی همیشه تو قلبمی

چون تو تنها نیستی

چون تو تنها نیستی، چون تو تنها نیستی، بازم بگو

چون تو تنها نیستی، چون تو تنها نیستی، چون تو تنها نیستی، چون تو تنها نیستی

تو پیشم خواهی بود عزیزم، چه صبح، چه شب

چون تو تنها نیستی، چون تو تنها نیستی، من و تو، چون تو تنها نیستی

ما با همیم، ما با همیم

دیگه نمیتونم تنها باشم. . .

 

Another day has gone
I’m still all alone
How could this be?
You’re not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
and leave my world so cold?

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says:
That you are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart
You are not alone

All alone
Why, oh

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
So forever can begin

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Then something whispers in my ear and says:
That you are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
For you are not alone
I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart
And you are not alone

Oh, whisper three words and I’ll come runnin’
Fly…
And girl you know that I’ll be there
I’ll be there!

You are not alone
I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
You are not alone
I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart

You are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
For you are not alone
For I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart

You just reach for me baby
In the morning in the evening
You’re not alone, not alone
You and me, not alone, oh, together, together

 

چقدر قشنگ بود.  عزیزم 

مرشییی نیلویی جون و سلاممم

سلام خاله جونننننننننن

 

خودافظ خاله جوننننننن

 

اومدک سلامی کنم..فقط

سلاممم ویسسس خاله خوبیییی فنات؟؟

سلام عزیزم 

سلامممم نیلو .چتوری قربونت خوبی؟

خوبم خاله

 

انشاالله در اسرع وقت پست خدافظی میذارم

دلم برات تنگ میشه ویسسسس....

منم خیلی خالههههههههع...:(

ولییی سر بزن ویسسس باشه؟؟ یادت نره بیایی به ماهام ی سر بزنی

چشم...

هارت هارتتت هاررتت
پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۰:۲۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عرررررر /کردم

 

 

اوکایی,خو اصن در مورد چی مطلب میزارین اونجا یاس؟
پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۰:۴۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اونجا پست نزاریا /اکسو و بى تى س

 

اها چون نویسندم بزارم تو صندوق فقط؟
پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۱:۰۰ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اوھوم^^

ولی میگم پست توھ

 

اها باشه

اهههههخهههههههههه چهههههههههه قدررررررررررررر قشنگ

هیونگ..

سلاممم ددییییی خوبیی؟؟ایگوو من که اونی امممم
مرسیییی ددییییی💕💗💗💗( راستی به پریم سلام برسون بگو دلم براش تنگ شده)
باشه اونی
فناتممم ددییی

سلوم اونی=)

سلامم نوراییییی چتوریی فدات؟

قوربونت تو چطوری اونی جونی؟؟

خوبم فدات ولیی الان باید برم دکترر 

اعع خدا بد نده

چرا؟؟؟

با امروز 6 روزه سردرد دارم عجیببب دیگه خ شددید شد میخام برم دکتر

انیووووو سحر

خوبی؟؟

خیلی وقت پست نذاشته بودی جیگر 😍

سلامم سیماشهه, فداتت شم اری خوبممممممم, اری دیگه خ وقت بود 😁

سلام اونی خوبی؟ 

آهنگ قشنگیه معنیشو دوست دارم

سلاممم پررریییی,فدات شمم تو خوبیییییییییییییییی؟؟ دلم برات تنگ.شده بود پری پری,
اوهوم منم خیلییی معنی شو میدوستممم

قربونت اونییی جون منم دلم برات تنگ شده بود .‌..خوبم ولی درگیری فکری زیاد دارم

ایگوو خوبه که خوبییی, امیدوارم زودتر حل بشنن پریی....

مرسی اونی جونم دعا کن 💚💚💚

حتمن فدا عا میکنم بار همهه💚💚💚💚💚و همچنین برا تو و ی شخص خاص

ی سری فکرا باعث شده بی حوصله و گوشه گیر بشم

دوس داریی بهم بگیی؟؟

دوست دارم ولی کاش میتونستم بگم ولی متاسفانه نمیتونم

درک.میگنم فدات اشکال نداره ولی هر چی هست مواظب خودت باشش , و منم دعا میکنم زودتر حل بشن

شخص خاص ؟؟؟چیزی شده اونی؟؟؟

نه پری جونم,یکی از دوستام یکم.مشکل داره گفتم برا اون و تو جدا دعا میکنم 

مرسی اونی طلایی من🙂

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

انشالله ب زودی مشکلش حل بشه

ارییی امیدوارم مشکلات همه خیلییی زود حل بشه

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

آره منم همینطور 

دیگه زندگیم.که بدون مشکل و فکر نمیشه. 
آره نمیشه اما بعضی فکرا و دغدغه ها مال ی دختر ۱۶ و ۱۷ ساله نیست
درسته پری ولیی روزگارع دیگه برا هر کسی ی خوابی دیده, دیدم کسیو که با وجود سن کمش خیلی پخته تره از سنشه چون روزگار به قول تو مناسب سنش مشکلات نداده بهشش و زودتر از سنش عقلش بزرگ شده

منم دقیقا همینطوریم...

اکثرا همینطورین پری. من تو بقیه ....

خیلی بده ... الان من ۳ تا فکرو خیال دارم ک داره نابودم میکنه

نزار اینقد غرقشون بشی که نابودت کنن..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan