BTS

Just For Profile

کاش ادما فک کنن....

 

ادما فک میکنن با مهربون بودن احمق به نظر میان...

با کمک کردن ساده....

با بلند خندیدن خوشبخت....

ومن گاهی شک میکنم اصلا ادما فکر هم میکنن؟؟آدما خودبیننن...

وگرنه مهربون بودن دلیل نمیخواد.....

کمک کردن هدف نمیخواد....

کاش ادما میفهمیدن زندگی به اندازه کافی دلیل برای ناراحت کردن آدما داره....

اونوقت دلیل شادی همدیگه بودن اونقدرا هم سخت به نظر نمیرسه....

واقعااااااا👏👏👏👏👏👏👏👏

مرسیی پریییییییی

واو عاشق این جمله شدم 😊😊😊😊😊😊😊

ولی خیلی ها هم که می خوان بی دلیل مهربون باشن بعضیا میانو از این مهربونی سوء استفاده می کنن منم یاد گرفتم فقط برای کسایی که مهربونن مهربون باشم .😊

درباره کمک کردن هم من سعی می کنم به همه کمک کنم 😀

ولی در کل این جمله را میدوستم 😉

مرسسیییی جینیییی جوننننن, ارییی سواستفادمم هسسسس از ادمای مهربوننن ولییی خو مهربونی کردن کار خوبیع 

حرف حق جواب نداره....🤔👏👏👏

ولی با جین واقعا موافقم که وقتی مهربونی بعضیا میان و از مهربونیت سوء استفاده می کنن....😑

سلاممم ملیییییی خوبییییی , یاسسسس چتورهه ملی؟مدرسه خوش میگذرهههه؟؟
مرسیییییی ملیی

سلااااااااااااااااااام اونیییییی مرسی😘  خودت چطوری؟! ، اونم خوبه ، مدرسه...بد نیست خوبه کلا ماشالله اینقدر حرف میزنن به شکل این استیکر ها برمیگردی خونه🤯🤯😩😩

ایگوووو ارییی الان اولاشهه دو روز بگذره غذا خوردنم یادش میره ادمم چه برسه به حرف زدن 😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan